جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۱:۳۷Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 28 تیر 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 تیر 1396 صاحب نیوز 2 تیر 1396 صاحب نیوز 3 تیر 1396 صاحب نیوز 4 تیر 1396 صاحب نیوز 5 تیر 1396 صاحب نیوز 6 تیر 1396 صاحب نیوز 7 تیر 1396 صاحب نیوز 8 تیر 1396 صاحب نیوز 9 تیر 1396 صاحب نیوز 10 تیر 1396 صاحب نیوز 11 تیر 1396 صاحب نیوز 12 تیر 1396 صاحب نیوز 13 تیر 1396 صاحب نیوز 14 تیر 1396 صاحب نیوز 15 تیر 1396 صاحب نیوز 16 تیر 1396 صاحب نیوز 17 تیر 1396 صاحب نیوز 18 تیر 1396 صاحب نیوز 19 تیر 1396 صاحب نیوز 20 تیر 1396 صاحب نیوز 21 تیر 1396 صاحب نیوز 22 تیر 1396 صاحب نیوز 23 تیر 1396 صاحب نیوز 24 تیر 1396 صاحب نیوز 25 تیر 1396 صاحب نیوز 26 تیر 1396 صاحب نیوز 27 تیر 1396 صاحب نیوز 28 تیر 1396 صاحب نیوز 29 تیر 1396 صاحب نیوز 30 تیر 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۵۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از کسب رتبه های برتر توسط معاونت بهداشتی این دانشگاه در اقدامات و برنامه های مختلف سلامت نوروزی 96 خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۱:۴۰    
حجت الاسلام جنتی تعداد موقوفه های مدارس علمیه کاشان را 11 موقوفه اعلام کرد و گفت: از این تعداد هشت مورد به صورت متصرفی و سه موقوفه غیر متصرفی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۶    
ششمین جلسه ستاد آنفولانزا فوق حاد پرندگان شهرستان برخوار با حضور اعضای ستاد به ریاست فرماندار در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۶:۳۲    
مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس ظهر امروز در شهر طالخونچه برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۳:۲۷    
یک روزنامه آمریکایی نوشت ولیعهد سابق عربستان سعودی با توطئه پسر پادشاه عربستان از سمتش برکنار شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۰۷:۵۲    
کارها قبل از اجراشدن به دبیرخانه آورده می شود تا نمره دهی و سطح بندی شود. نمره دهی داوران از 70 به بالا بوده است تا هرطرحی عملی نشود. البته دانشجو هستند و سلیقه و خلاقیت هر کدام فرق می کند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۲۳:۰۲    
مراسم عزاداری شهادت رئیس مذهب جعفری امام جعفر صادق علیه السلام در تیران و کرون برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۱:۵۲    
روزنامه آمریکایی در مطلبی نوشته برخی از مشاوران دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا قصد دارند ایران را به ابطال توافق هسته ای این کشور با گروه 1+5 (برجام) تحریک کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۱:۴۷    
این سوال در اذهان ایجاد می شود که چرا شهرداری و مسئولان مربوطه اهمیت چندانی به معضل ایجاد شده برای مردم و صرف زمان و انرژی در این یکسال نمی دهند؟
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۰:۲۷    
دوره آموزشی آشنایی با قوانین، مقررات و امور دهیاری ها به دعوت بخشداری کوهپایه با هدف آشنایی هر چه بیشتر منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی روستاهای بخش کوهپایه برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۰:۱۷    
مراسم چهلمین روز شهادت شهید مدافع حرم جواد محمدی در روز پنج شنبه 29 تیرماه از نماز مغرب و عشا در امامزادگان حمیده و رشیده خاتون شهر درچه برگزار خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۹:۴۲    
روزنامه فلسطینی الرساله چاپ غزه روز گذشته در گزارشی مخاطبان خود را به شناخت بیشتر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ماموریتهای این نیرو فراخواند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۷:۵۷    
در خلال این کشمکش ها دست شخصیت ها برای ما رو می شود، و دیگر فیلم درباره خسرو نیست، بلکه به واسطه او، ماهیت اصلی شخصیت ناصر روشن می شود و قصه به تعارض بین عقل و جنون می رسد، دیوانه واقعی کیست؟!
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۰:۴۲    
تصادف محور تیران به داران یک نفر را به کام مرگ کشاند، شبکه های مجازی ما را سطحی نگر کرده است، زالو درمانی ؛ مجاز در سلامت کده ها- ممنوع در مطب ها و... از مهم ترین خبرهای امروز در صاحب نیوز است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۲۰:۳۲    
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به رفتار دوگانه دولت در مواجهه با نقض عهد غربی ها در برجام گفت: رییس جمهور علی رغم اینکه اذعان به نقض برجام دارد اما در برابر تصمیم شورای عالی امنیت ملی برای اقدام عملی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۳۲    
همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت مروج العاشورا امام صادق (ع)، شهرستان برخوار غرق در اشک و ماتم است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۹:۲۷    
رئیس، نایب رئیس، دبیر و اعضای شورای تعزیه بسیج هنرمندان برخوار معرفی شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۸:۰۷    
دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون گفت: تصادف خودرو وانت پیکان در محور تیران به داران روبروی روستای کردسفلی یک مرد 37 ساله را به کام مرگ کشاند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۸:۰۷    
آیین استقبال از شهدای گمنام همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور پرشور مردم شهید پرور در دهاقان برگزار شد و لاله های عاشق صدای بال ملائک را در شهر طنین انداز کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۷:۲۲    
مراسم تشییع شهدای هشت سال دفاع مقدس پیش از ظهر امروز با حضور گسترده مردم در شهر سین برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۶:۴۷    
حجت الاسلام طباطبایی با بیان اینکه در بین ائمه اطهار دو امام یعنی امام حسین و امام صادق، ملقب به اباعبدالله هستند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۶:۴۲    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه گفت: مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر شهید منوچهر برزگر روز جمعه پس از اقامه نماز جمعه برگزار و سپس پیکر وی در گلزار شهدای بهشت معصومه بهشت تدفین خواهد شد و.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۲    
غربی ها معتقدند حال که نمی شود با اسلام مستقیم در گیر شد نباید مایوس بود؛ بلکه با حرکتی آرام و تدریجی فرهنگ اسلامی جامعه را از بین برد و گفتار، رفتار و سلیقه مردم را با بمباران اعتقادات تغییر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۶:۱۷    
گرمای طاقت فرسای تابستان هم نمی تواند مردم لنجان را از کسب روزی حلال بازدارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۶:۱۲    
معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان گفت: تقطیع در روایات و سنت ائمه باعث بهره برداری دشمن در زمان امام صادق (ع) و حال شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۵:۴۷    
عرب با اشاره به این جمله که قانون در تمام کارها فصل الخطاب بوده و باید طبق آن کارها انجام شود، خطاب به منتخبین شوراها گفت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۵:۳۷    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت و دهه بزرگداشت امامزادگان ویژه برنامه هایی در جوار حرم مطهر 15 امامزاده ناحیه یک شهرستان اصفهان برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۵:۲۷    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک گفت: پنجشنبه و جمعه شهرستان خوروبیابانک میزبان دو شهید گمنام گلگون کفن است که در شهر فرخی به خاک سپرده خواهند شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۵:۲۲    
معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: مردم علاوه بر سلامت جسمی به سلامت روانی و اجتماعی هم نیاز دارند و هدف از تاسیس مرکز تخصصیِ راه فردا پیشگیری از بروز مشکلات روانی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۵:۱۲    
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نطنز با بیان این که 30 نوعروس از مددجویان زیر پوشش این نهاد منتظر تامین جهیزیه برای شروع زندگی هستند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۴:۳۷    
یکصد و شصت و ششمین مرکز خدمات روانشناختی استان اصفهان در آران و بیدگل افتتاح شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۴:۱۷    
نیروهای عراقی به تازگی کارخانه ای که در آن خودروهای انتحاری و بمبگذاری شده را تولید می کرد کشف کرده اند. این کارخانه در بخش غربی موصل واقع شده بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۳:۰۲    
حاجیان گفت: دو سالگی برجام این نتیجه را به ما می دهد که راه حل مشکلات کشور در بیرون از مرزها نیست، هر چند که ما با مذاکره مشکلی نداریم ولی در شرایط برابری که طرف مقابل به دنبال خصومت با کشور و حیله ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۳:۰۲    
سمیرم امروز صبح به قدوم مقدس شهدای تازه تفحص شده متبرک شد. شهید مصطفی اورکی شیرانی و صفا حیدرماه دو شهیدی بودند که مردم این خطه امروز تشییع کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۳۷    
صادقی رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنجان، گفت: هزینه نگهداری شبانه روزی یک معلول در لنجان با توجه به نوع معلولیتش بین یک تا یک ونیم میلیون تومان است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۳۲    
دولتخواه گفت: این حیوان که توسط یکی از دوستداران محیط زیست بخش مرکزی به این اداره تحویل داده شده پس از تیمار و اطمینان از شرایط سلامت در پناهگاه حیات وحش یخاب رها سازی شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۳۲    
صبح امروز در قالب مراسمی از جهیزیه نوعروسان کم برخوردار تحت پوشش اداره بهزیستی لنجان رونمایی شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۲۲    
صبح امروز پیکر دو شهید مدافع حرم؛ علی شیر رضایی و ناظر رحیمی از مقابل ناحیه مقاومت سپاه کاشان بر روی دستان مردم کاشان تشییع شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۲۲    
حجت الاسلام مظاهری گفت: دو هزار مسجد و پایگاه بسیج در سطح استان دربرنامه های اوقات فراغت ایام تابستان 96 نوجوانان و جوانان مشارکت می کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۰۷    
نماینده مردم سمیرم در مجلس دهم با معاون رییس جمهور و وزیر کشور دولت یازدهم دیدارهای جداگانه ای داشت و مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه اش را در نشست ها مطرح کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۲:۰۲    
فوت تهیه کننده اخراجی ها را می توان افتادن تشت رسوایی کسانی دانست که برخللاف حرفهایشان بین هنرمندان خط کشی می کنند و ویژگی هایی را برای هنرمند دانستن یک فرد مهم می دانند که بزرگترینش افتادن در دام ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۱۷    
با توجه به وجود 42 هزار و 30 نفر بیمه شده در تیران و کرون، حدود 61 درصد جمعیت کل شهرستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند و مابقی یا بیمه شده توسط سازمان های دیگر هستند یا تحت پوشش بیمه قرار ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۱۲    
نیروهای جبهه مقاومت در ادامه پاک سازی مناطق مرکزی سوریه موفق شدند خود را به بزرگ ترین میدان نفتی منطقه نزدیک کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۱۲    
به همت شهرداری نطنز و همکاری انجمن هنرهای نمایشی جشنواره تئاتر استانی کوثر این شهرستان، از چهارم تا هفتم مرداد ماه برگزار می شود و گروه ها با اجرای آثار خود در پارک های سرچشمه سرابان، 9 دی و ملت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۰۲    
فرمانده انتظامی استان اصفهان از جمع آوری پنج هزار قلیان در تفرجگاه های اصفهان خبر داد و گفت: قهوه خانه های ارائه دهنده قلیان به صورت زیرزمینی غیرقانونی هستند و برخورد می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۴۲    
امام جمعه رضوانشهر گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام روز جمعه ساعت پنج بعدازظهر به رسم همیشگی تشییع شهدای رضوانشهر ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۳۷    
حسین فتاحی گفت: با وجود محدودیت هایی که در منابع آب وجود دارد، میزان تولید این محصولات به 160 هزار تن می رسد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۲۲    
همه متولیان و مسئولان بلند پایه کشوری باید صحه بر فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر ازدیاد جمعیت بگذارند و از خانواده های چند قلو حمایت کنند و گرنه همچنان زوج های نابارور هیچ تمایلی برای فرزند آوری ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۱۷    
مهدی یراحی شامگاه سه شنبه در تالار رودکی اصفهان روی سن رفت و آثارش را بصورت زنده برای مردم اصفهان ارائه داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۰۷    
جنگنده های رژیم سعودی در تازه ترین جنایت خود علیه مردم یمن، 22 شهروند یمنی را به شهادت رساندند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۰۷    
دانشیار جامعه شناسی دانشگاه کاشان، با اشاره به دغدغه مندی کاشانی ها نسبت به چالش های اقتصادی بر مبنای یک پژوهش معتبر دانشگاهی گفت: حدود 60 درصد از شهروندان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۹:۳۷    
زمانی که سال 95 سازمان تأمین اجتماعی اصفهان بخشی از بازرسی های خود را به انجمن های صنفی واگذار کرد دُکان کار و کسب سودجویان هم رونق پیدا کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۸:۵۲    
مسابقات انتخابی تیم امید والیبال سمیرم با حضور 30 والیبالیست سمیرمی برگزار شد. قائم مقامی رئیس هیئت والیبال شهرستان سمیرم گفت: پس از انتخاب اعضای تیم ملی امید والیبال شهرستان سمیرم ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۸:۴۷    
معاون مالی و اقتصادی شرکت سهامی ذوب آهن گفت: در سال گذشته بیش از 52 هزار میلیارد ریال کنترل و مدیریت هزینه در شرکت سهامی ذوب آهن صورت گرفته و با مدیریت مالی در این شرکت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۸:۴۲    
حجت الاسلام حیدری گفت: امام صادق علیه السلام بیش از چهار هزار شاگرد تربیت کردند که از افتخارهای آن حضرت به شمار می رفته و با توجه به بنیان گذاری و تاسیس مدارس دینی و تربیت شاگردانی که داشتند به شیعه ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۸:۳۷    
بسیاری از شبکه های ارتباط اجتماعی تصویر شاهزاده احمد بن عبدالعزیز وزیر کشور اسبق عربستان را در حال استقبال از میهمانانش در ریاض منتشر کرده اند که سئوالات و ابهامات زیادی را مطرح کرده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۸:۲۷    
مؤمن نسب گفت:محصول ایرانی همانند بچه ما است و باید آن را حفظ کنیم و ما باید از کالا و نرم افزار های ایرانی استفاده کنیم و این در حالی است که فرهنگ ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۸:۲۷    
مراسم تشییع و استقبال از 9 شهید گمنام در شهرستان مبارکه با حضور گسترده و کم نظیر مردم ولایتمدار و شهید پرور برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۷:۵۲    
مراسم تجلیل از مقام شامخ علمای فقید دولت آباد با حضور آیت الله مهدوی نماینده اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، روز پنج شنبه در مسجد قائمیه دولت آباد برخوار برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۷:۳۷    
تجربه اختلاف های شدیدی که در شورای اول پیش آمد و یا حاشیه پردازی های متعدد در مجلس ششم، تأیید دقیقی بر سیاست زدگی جریان اصلاحات است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۷:۳۲    
زالو درمانی یکی از روش های درمانی در طب سنتی است که شاید در گذشته ممنوع بود، امّا امروزه این کار در درمانگاه ها و سلامتکده های طب سنتی و همچنین به طور غیر قانونی در مطب های شخصی انجام می شود.