چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۰۶:۳۴Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 1 تیر 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 تیر 1396 صاحب نیوز 2 تیر 1396 صاحب نیوز 3 تیر 1396 صاحب نیوز 4 تیر 1396 صاحب نیوز 5 تیر 1396 صاحب نیوز 6 تیر 1396 صاحب نیوز 7 تیر 1396 صاحب نیوز 8 تیر 1396 صاحب نیوز 9 تیر 1396 صاحب نیوز 10 تیر 1396 صاحب نیوز 11 تیر 1396 صاحب نیوز 12 تیر 1396 صاحب نیوز 13 تیر 1396 صاحب نیوز 14 تیر 1396 صاحب نیوز 15 تیر 1396 صاحب نیوز 16 تیر 1396 صاحب نیوز 17 تیر 1396 صاحب نیوز 18 تیر 1396 صاحب نیوز 19 تیر 1396 صاحب نیوز 20 تیر 1396 صاحب نیوز 21 تیر 1396 صاحب نیوز 22 تیر 1396 صاحب نیوز 23 تیر 1396 صاحب نیوز 24 تیر 1396 صاحب نیوز 25 تیر 1396 صاحب نیوز 26 تیر 1396 صاحب نیوز 27 تیر 1396 صاحب نیوز 28 تیر 1396 صاحب نیوز 29 تیر 1396 صاحب نیوز 30 تیر 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۲:۴۵    
محمّدجواد معنوی نژاد، ملی پوش اصفهانی فصل پیش پیکان، با امضای قراردادی رسمی، به مدت یک سال به تیم ورونای ایتالیا پیوست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۰:۱۵    
حضرت آیت الله خامنه ای: ما این انسجام و اتّحاد و تأثیرش را در طول این قریب چهل سال آزموده ایم. خب در جنگ هم یک عدّه ای بودند که مخالف بودند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۳۰    
محمودی گفت: با حضور در راهپیمایی روز قدس، این روز را به تجلی عظمت و اقتدار در مقابل دشمنان تبدیل می کنیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۰:۲۵    
کارشناسان فلسطینی معتقدند رژیم صهیونیستی در طول این سال ها به صورت عامدانه تلاش کرده است با برجسته سازی و جایگزین کردن مسجد قبهالصخره به جای مسجدالاقصی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۵:۴۶    
ما از الست طایفه ای سینه خسته ایم ما بچه های مادر پهلو شکسته ایم امروز اگر که سینه و زنجیر می زنیم فردا به عشق فاطمه شمشیر می زنیم ما را نبی قبیله سلمان خطاب کرد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۲۲:۲۶    
جریانی انحرافی در درون این انقلاب در تلاش است تا نوک پیکان ظلم ستیزی را به سوی غیر از آمریکا هدایت کند و خوش خیالانه بگویند دشمن درجه یک ما اسرائیل است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۲۰:۰۶    
مسیرهای چهارگانه راهپیمایی روز قدس سمیرم و شهرها و روستاهای شهرستان اعلام شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۲۰:۰۱    
محسنی بندپی گفت: در مراسم افطاری اخیر در محضر رهبر معظم انقلاب، رییس جمهور اعلام کردند که در پایان دولت دوازدهم مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را با اولویت توانمندسازی به 5 برابر افزایش خواهند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۲۰:۰۱    
حیدریان، اقتدار مجموعه نیروهای مسلح نظام و خصوصا سپاه پاسداران را نقطه اطمینان بخشی برای مردم و بستر آرامشی برای توسعه اقتصادی کشور برشمرد و گفت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۸:۱۶    
بصیری در جلسه کمیته برنامه ریزی شاهین شهر و میمه از رشد 44 درصدی بودجه شهرستان در سال جاری خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۷:۴۶    
پیش از ظهر امروز طرح غربالگری سلامت جسمانی کودکان نو آموز اول ابتدایی در دو پایگاه سنجش سلامت در جرقویه علیا آغاز شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۷:۴۱    
ترابی گفت: روز جهانی قدس محور اتحاد و یکپارچگی ملت های مسلمان دنیا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز تنفر شدید از رژیم صهیونیستی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۷:۳۶    
همزمان با دهه آخر ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن با حضور باشکوه جوانان و میزبانی از قاریان برتر اصفهانی در مسجد جامع شهر تودشک برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۶:۵۰    
کار ما نیاز به کسب تجربه های جدید و مطالعات مستمر و بروز بودن بر اساس قوانین و مقررات جدید دارد بر همین اساس هم افق کاری ام ایجاد شرکت حسابرسی در خوانسار است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۶:۴۰    
سرهنگ میری تصریح کرد: بر تک تک مسلمانان جهان به خصوص هموطنان عزیز فرض است که در روز قدس در راهپیمائی حاضر شده و به جهانیان بفهمانند مبارزان و حامیان واقعی با تروریسم چه کسانی هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۶:۳۰    
هم زمان با روز بسیج اساتید، 20 استاد بسیجی برتر سال 95 استان اصفهان معرفی و تجلیل شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۵:۵۰    
به مناسبت روز جهانی قدس و برگزاری راهپیمایی دشمن شکن در این روز، پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی چادگان، مسابقه ساخت آدمک های استکبار را برگزار می کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۵:۵۰    
روز قدس روز تجلی حضور با شکوه امت اسلامی، آزادیخواهان و ظلم ستیزان عالم است و طنین شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۵:۴۵    
متولیان فرهنگی ستاد برگزاری روز جهانی قدس در گلپایگان فراخوان ساخت آدمک های استکبار جهانی را صادر کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۵:۳۵    
پیکر مطهر جانباز شهید حاج مهدی ترک لادانی صبح امروز بر دوش مردم شهید پرور اصفهان تشییع و سپس در گلستان شهدای اصفهان کنار دیگر همرزمانش به خاک سپرده شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۵:۳۰    
حضرت امام(ره)، از مسلمین جهان خواست با شرکت در راهپیمایی روز قدس، ضمن براز خشم و انزجار خود از رژیم صهیونیستی، همبستگی خود را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۵:۳۰    
هم زمان با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس رهبر انقلاب و مراجع عظام تقلید با مهم دانستن این روز تاریخی از مردم برای حضور باشکوه تر در انتخابات دعوت کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۵:۰۵    
قاری گفت: راهپیمایی روز قدس، عامل ترس و دلهره برای غاصبان رژیم صهیونیستی است چراکه فریاد کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مردم، لرزه بر اندام آنها خواهد انداخت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۵:۰۵    
رحمتی از برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی همزمان با سراسر کشور در شهرستان برخوار خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۵:۰۰    
ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه، به مناسبت فرارسیدن روز قدس بیانیه ای صادر و اعلام کرد؛ روز قدس پشتوانه امنیت کشور است...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۵:۰۰    
کیخایی از بکارگیری 25 دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، دو موتورلانس، دو خودروی فرماندهی عملیات و 76 نفر نیروی انسانی به منظور پوشش راهپیمایی روز قدس در کل استان خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۰    
حجت الاسلام هادیان پیشگیری از وقوع جرم و کاهش جمعیت کیفری را دو رویکرد در سازمان قضایی نیروهای مسلح عنوان کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۰    
مهدی بادی گفت: با توجه به ارزیابی های انجام شده توسط متخصصان و گواهی آن ها به کیفیت عالی زعفران نطنز تلاش می کنیم تا این محصول توسط شرکت های بسته بندی، در قالب تر و به صورت فریز شده صادر شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۴۵    
حجت الاسلام باطنی گفت: هر مشتی که در روز قدس به هم فشرده شد، تیری مهلک به سمت نظام سلطه جهانی و امریکای جنایتکار است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۴۰    
کمک های مردمی گروه جهادی شباب الزهرا(س) لنجان امروز پنجشنبه، به مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۳۵    
اگر بوئینگ 727 در شن های صحرا سقوط کند، چگونه متلاشی می شود؟
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۳۵    
پیکر پاک و نورانی جانباز 70 درصد نیروی انتظامی مهدی ترک لادانی با حضور مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی و امت شهیدپرور تشییع و در گلستان شهدای اصفهان آرام گرفت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۳:۰۰    
مردم زرین شهر صبح امروز با حضور در مقابل اداره محیط زیست این منطقه و در اعتراض به آلایندگی کارخانه ذوب آهن اصفهان تجمع کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۵۵    
تشکری اظهار کرد: خوشبختانه در سال 95 نسبت به سال 94 به دلیل برگزاری کلاس های آموزشی شاهد کاهش 17.64 درصدی جرائم شایع در نیروهای مسلح استان اصفهان بوده ایم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۵۰    
ربیع افزود: ما در بهارستان شهروندانی انسان دوست داریم که با حضور در راهپیمایی روز قدس به دفاع از مردم مظلوم فلسطین خشم خود را از صهیونیست جنایاتکار ابراز می کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۳۰    
حجت الاسلام آقائی اظهار کرد: امام راحل(ره) نیز تبلیغات را در رأس همه امور و نجات بخش عرصه های مختلف می دانستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۲۵    
صبح امروز یک دستگاه تریلر نفتکش در کمربندی شهر خور دچار حادثه شد و با عبور از جدول های خیابان چند درخت را قطع کرد. در این حادثه کسی آسیب ندید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۲۵    
دولت های سوریه و عراق از زمان حمله های داعش، به طور رسمی از ایران دعوت کردند برای مقابله با تروریست ها در این کشورها حضور یابند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۲۰    
سرانجام بعد از سال ها اولین قدم جدی برای بهره گیری از صنعت گردشگری در فریدونشهر برداشته شد و ساخت اولین هتل این شهرستان کلید خورد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۱۵    
کحال گفت: هفته صرفه جویی در مصرف آب درکاشان با تاکید بر مدیریت مصرف آب به ویژه در بخش شرب و خانگی برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۱۰    
در یک نگاه اجمالی به فعالیت های رسانه ضد انقلاب آمدنیوز از گزارش ها و خبرها روشن می شود که این سایت، مجموعه ای از اخبار و ادعاهایی را منتشر می کند که به خودی خود امکان محاسبه ارزش خبری آنها وجود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۵۵    
به رغم حمایت های بی دریغ آمریکا و انگلیس از رژیم صهیونیستی، امنیت و بقای آن کماکان مسأله اصلی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۵۰    
یک دستگاه کامیونت ایسوزو حامل چهار هزار و 800 لیتر محلول ضد زنگ خارجی توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان شناسایی و توقیف شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۵۰    
بازی های امشب پنج شنبه به صورت ضربدری و انتخاب برای فینال و رده بندی برگزار و طی آن بازی اول تیم سرچشمه با جلوه نما ساعت 9/30 و بازی دوم تیم شهید میرزا علیان با جهان یدک ساعت 10 برگزار خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۴۵    
بین واحدهای مسکونی شهرهای مختلف شهرستان با خانه های تخلیه شده زیادی بر می خوریم که سال هاست متروکه مانده است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۳۵    
حجت الاسلام امیریان گفت: امروز بحث اصلی، مردم یهود، ایران، سوریه و لبنان و... نیست بلکه حزب صهیونیسم و علماء یهود است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۵۵    
کار برداشت طالبی از مزارع کشاورزی روستای فمی به عنوان یکی از قطب های کشت این محصول در سطح شهرستان نطنز از بیستم خرداد آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۵۵    
آیت الله موسوی گفت: آرمان فلسطین از بحر تا نهر رویای کودکانه صهیونیست ها برای رسیدن به حکومت و قدرت از نیل تا فرات را برای همیشه در تاریخ دفن خواهد کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۴۵    
حسینی گفت: حضور مردم در راهپیمایی این روز، پیام های بسیاری را به دنیا مخابره می کند که یکی از این پیام ها یکپارچگی مسلمانان است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۴۰    
حجت الاسلام دهشیری حماس را زائیده روز قدس دانست و افزود: با تمام خیانتهای سران اسلامی منطقه و رابطه با اسرائیل همچنان این شعله امید در دل فلسطینی ها فروزان است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۲۵    
دخشید قدرتی پور یکی از اعضای خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان است که موفق به کسب جایزه ویژه سی و چهارمین جشنواره آیدین دوغان ترکیه در سال 2017 شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۲۵    
رمضان فرصت تمرین زندگی ساده برای زندگی جاری مومنان است؛ تعدادی از جوانان مجمع فرهنگی شهید اژه ای اصفهان با فراهم آوردن بسته های افطاری ساده ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۲۰    
مراسم راهپیمایی روز قدس کاشان از ساعت 10:30 صبح جمعه از ناحیه مقاومت سپاه کاشان آغاز می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۱۵    
فرخ وند اظهار کرد: برای تأمین ضروریات زندگی مددجویان و نیازمندان شهرستان چادگان تاکنون 400 سبد غذایی به ارزش 300 میلیون ریال توسط کمیته امداد و مراکز نیکوکاری توزیع شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۵    
ایرج پور با اشاره به اینکه خیلی مهم است تا مباحث فرهنگی را مد نظر قرار دهیم، تصریح کرد: محور برنامه های دانشگاه پیام نور اردستان فعالیت های فرهنگی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۵    
خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان، در کارگاه هفتگی خود که در روز گذشته در خانه هنرمندان اصفهان برگزار شد فیلم شورزندگی را نقد و بررسی کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۹:۴۰    
حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: روز قدس بسیار مهم است؛ ما در واقع داریم با یک نظام سیاسی ظالمانه و استکباری مبارزه می کنیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۹:۳۰    
باقری خانواده محور بودن مجمع بسیج اساتید را یکی از سیاست های اصلی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان بیان کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۸:۵۵    
نیروهای مقاومت موفق شدند بخشی از مناطق شرقی استان دمشق را به طور کامل پاک سازی کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۸:۲۵    
اصفهان را از قدیم با رودخانه زیبای زاینده رود می شناسند، مردم در زمان زنده بودن این رود شادی هایی را داشتند اما رود پس از سه ماه بازهم حدود دو هفته گذشته بسته شد و مردم را در حسرت بازگشایی آن فرو برد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۸:۱۵    
عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) گفت: آمریکایی ها در طراحی های جدید خود معتقد بودند با ساخت سه گانه تحریم، اجبار و انزوا در منطقه و ناامنی داخلی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۸:۰۰    
عناصر تروریستی داعش موجود در موصل یکی از قدیمی ترین مساجد شهر را تخریب کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۰۷:۴۰    
قادری گفت: رئیس جمهور با طرح این دیدگاه ها به دنبال انحراف افکار عمومی از بحث برجام و شکست های آن، حمله تروریستی در تهران و امنیت ازدست رفته در این قضیه که وظیفه دولت بوده، است.