یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۰۹:۴۳Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 19 مهر 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 مهر 1396 صاحب نیوز 2 مهر 1396 صاحب نیوز 3 مهر 1396 صاحب نیوز 4 مهر 1396 صاحب نیوز 5 مهر 1396 صاحب نیوز 6 مهر 1396 صاحب نیوز 7 مهر 1396 صاحب نیوز 8 مهر 1396 صاحب نیوز 9 مهر 1396 صاحب نیوز 10 مهر 1396 صاحب نیوز 11 مهر 1396 صاحب نیوز 12 مهر 1396 صاحب نیوز 13 مهر 1396 صاحب نیوز 14 مهر 1396 صاحب نیوز 15 مهر 1396 صاحب نیوز 16 مهر 1396 صاحب نیوز 17 مهر 1396 صاحب نیوز 18 مهر 1396 صاحب نیوز 19 مهر 1396 صاحب نیوز 20 مهر 1396 صاحب نیوز 21 مهر 1396 صاحب نیوز 22 مهر 1396 صاحب نیوز 23 مهر 1396 صاحب نیوز 24 مهر 1396 صاحب نیوز 25 مهر 1396 صاحب نیوز 26 مهر 1396 صاحب نیوز 27 مهر 1396 صاحب نیوز 28 مهر 1396 صاحب نیوز 29 مهر 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۵۵    
کتاب من و خدا نوشته حجت الاسلام محمد داستانپور با حضور امیر حسین بانکی پور، استاد معارف دانشگاه اصفهان رونمایی شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۰:۳۷    
کارشناس روابط عمومی بنیاد خیریه آلاء گفت: مرکز پرورش استعداد سلاله از سال 89 شروع به کار کرد و تا به حال فعالیت دارد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۴:۵۱    
رناسی نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: صنایع فولاد، سنگ و گردشگری می تواند به عنوان سه محور همکاری استان اصفهان و جمهوری چک قرار گیرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۴:۵۱    
فریدون الله یاری مدیر کل میراث فرهنگی استان از تصویب طرح احداث 20 اقامتگاه بومگردی در روستای حسن رباط از توابع شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۹    
فیض الهی گفت: جرایم ماده صد شهرداری اصفهان تخفیف ندارد اما شهرداری اصفهان برای رفاه حال شهروندان آن را به صورت اقساطی دریافت و بابت آن سودی دریافت نمی کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۶    
الله یاری مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان خبر از تهیه پرونده بازار تاریخی غاز اصفهان برای ارائه به شورای ملی ثبت آثار تاریخی کشور داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۳    
نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان با مدیرکل و معاونان اداره کل امور مالیاتی استان اصفهان با هدف شناسایی مسایل و مشکلات مالیاتی فعالان اقتصادی و ارایه راهکار به وزیر اقتصاد و دارایی برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۴:۳۰    
سرهنگ نیکبخت فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه از توقیف دو دستگاه وانت نیسان در گردنه قامیشلو و کشف دو میلیارد ریال پوشاک خارجی خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۳:۲۱    
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: تصادفات فوتی جاده های روستایی استان اصفهان از 90 نفر در سال گذشته به 18 نفر کاهش یافته که این مهم حاصل تلاش همگان است و امیدوارم در سال های آینده حتی یک نفر هم ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۱۰:۲۵    
مدیرشبکه بهداشت و درمان گلپایگان از معدومیت سه تن محموله عسل تقلبی در این شهرستان خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۰ - ۰۸:۳۸    
به عقیده کارشناسان روس، تصمیم “دونالد ترامپ” برای لغو توافق هسته ای با ایران بعید است، سیاستمداران آمریکایی با آن مخالف بوده و چنین اقدامی اوضاع در خاورمیانه و حتی سوریه را نیز پیچیده تر خواهد کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۰:۴۶    
نجاتی، کارشناس مسائل سیاسی گفت: آمریکا و اسرائیل به دنبال ایجاد یک اسرائیل جدید در منطقه هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۰:۴۰    
حجت الاسلام محمدی اعتقاد به امامت و التزام عملی به ولایت را دو شرط تولی دانست و گفت: هر کس و هر جامعه ای که از ولی جلو بیفتد و یا عقب بماند نابود می شود و عزت و موفقیت های امروز ملت ما هم حاصل همین ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۲۰:۲۵    
آخوندی وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه باید جاده ها را به سمت کنترل هوشمند سوق دهیم، گفت: می توانیم دانش فنی راهداری را بالا برده و از فارغ التحصیلان در حوزه های نوین حمل و نقل ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۹:۵۸    
حجت الاسلام عالی گفت: تقدس زدایی یکی از خصوصیات فرهنگ مادی است که اکنون بر جهان حاکم است، در عین حال که مقدسات ظاهری رو زیر سؤال می برند، خودشان چیزهایی را به عنوان مقدس جعل کرده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۹:۲۵    
زنگ مهر عاطفه ها همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولان شهرستان برخوار در هنرستان نور دولت آباد نواخته شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۹:۱۳    
رئیس دانشگاه کاشان گفت: ائمه جماعات باید نسبت به مسائل فرهنگی و اعتقادی در محیط های دانشجویی اهتمام ویژه ای داشته باشند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۹:۱۰    
امام جمعه اصفهان گفت: مصداق بارز خسر الدنیا و الآخرت طلبه ای است که صحیح درس نخواند، تسلط بر ادبیات عرب و انس با قرآن از ضروریان مسیر طلبگی برای موفقیت است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۹:۰۷    
حجت الاسلام رنجبر گفت: وظیفه همه ما این است که به عنوان یک مسلمان وضعیت اقامه نماز در جامعه را ساماندهی کنیم زیرا چنانچه این امر اجرا شود جامعه ما از هر گونه آسیب اجتماعی مصون می ماند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۸:۴۰    
مدیر کمیته امداد امام (ره) نطنز گفت: ما نباید بگذاریم هیچ دانش آموزی وجود داشته باشد که به خاطر کمبود مالی از درس خواندن باز بماند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۸:۲۵    
آئین تکریم و معارفه شهردار جدید شهر چرمهین در حالی امروز با حضور مسئولان استان و شهرستان لنجان برگزار شد که براساس اظهارات شهردار سابق این شهر دعوتی از وی برای حضور در این برنامه نشده بود!
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۸:۱۶    
بساطی رئیس پلیس گلپایگان گفت: کمپین شهرستان بیشتر از 40 تا 45 نفر ظرفیت ندارد و برای نگه داری و سامان دهی معتادان با مشکلاتی مواجه هستیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۸:۰۱    
تاجمیری رییس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالای شهرستان گفت: در شش ماه اول سال جاری مجموعا 17 پرونده با بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون ریال محکومیت مالی برای متخلفان در تعزیرات حکومتی شهرستان تشکیل و ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۷:۵۸    
هفدمین سوگواره هنر در ساخت عاشورا با محوریت هفته تعزیه و سقاخوانی منطقه فرهنگی کاشان، در این خطه برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۷:۵۵    
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان به دلیل عملکرد موفق پورتال قلب سالم تقدیر کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۷:۳۷    
حجت الاسلام رحمتی خبر از برگزاری هشتمین یادواره 41شهید روحانی و طلبه خمینی شهر همزمان با سالروز شهادت آیت الله اشرفی داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۷:۲۲    
همایش سالمندان به همت مسئولان و با حضور سالمندان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد در باغ بانوان شهرستان دهاقان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۷:۰۷    
آقا مرادی فرمانده انتظامی نطنز گفت: همکاری اصناف با نیروی انتظامی از طریق نشست های اداره صنعت و معدن با اصناف و رساندن پیام های پلیس به آن ها باعث کاهش جرائم و کاهش سرقت ها در شهرستان شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۶:۵۸    
زنگ عاطفه ها در آغازین ماه سال تحصیلی به منظور جلب حمایت های مردمی برای دانش آموزان نیازمند در فریدونشهر به صدا در آمد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۶:۵۵    
امجدی مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان گفت: با توجه به وحدت نظری که در استان برای طرح توسعه فرودگاه اصفهان وجود دارد، به نظر می رسد در آینده ای نزدیک تحویل اراضی موردنیاز انجام شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۶:۴۹    
آیت الله طباطبایی نژاد به همراه معاونان حوزه علمیه اصفهان ظهر امروز در مدرسه علمیه امام سجاد(ع) اصفهان واقع در خیابان احمد آباد حضور یافت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۴:۲۳    
جمعی از اهالی رسانه و مطبوعات استان اصفهان به همت سازمان بسیج رسانه این استان بر سر مزار مطهر شهیدمدافع حرم محسن حججی، در نجف آباد حضور یافتند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۴:۱۱    
به مناسبت هفته ملی کودک همایش راهپیمایی صبح امروز با حضور نونهالان مهدهای کودک و پیش دبستانی ها در نطنز برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۳۸    
صبح امروز در محل بیت العباس شهر دامنه به 120 نفر از شهروندان خدمات رایگان بهداشتی و درمانی ارائه شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۲۹    
مدیر آموزش و پرورش نطنز گفت: این دانش آموز دختر به دلیل مشکلات فراوان و عدم وجود مدرسه در این روستا از ابتدای سال تحصیلی جاری تا کنون موفق به حضور در کلاس درس نشده بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۲۳    
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان مقرر شد که نمونه ای کوچک از جشنواره شهید رجایی به صورت داخلی در قسمت های مختلف این اداره کل به ارزیابی عملکرد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۱۷    
مدیر عملیات ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: اردوهای تکمیلی برای حفظ آمادگی رزم و بالا بردن سطح آگاهی و رزم نیروهای گردان بیت المقدس اولویت اول که سهمیه اردستان یک گردان پیش بینی شده انجام می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۳:۱۱    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان، از در نظر گرفتن معیارهای جدید برای ارزیابی ها جشنواره شهید رجایی سال 97 خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۵۹    
به مناسبت هفته نیروی انتظامی از کودکانی که در رواج فرهنگ ترافیک در شهر با نیروی انتظامی و پویش مردمی ترافیک همراهی می کنند تجلیل شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۴۷    
اولین جلسه مدیران ابتدایی مدارس شهرستان برخوار امروز در آموزشگاه زکیه شهر دولت آباد، برگزار و حسین آقابابایی به عنوان نماینده مدیران ابتدایی انتخاب شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۴۱    
جشن مهر عاطفه ها صبح امروز با حضور تعدادی از مسئولان شهرستان در دبستان حمیدیه این شهر برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۳۲    
محسن کریمیان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان پیش از ظهر امروز از پروژه مرمت و نوسازی قنات روستای رحمت آباد شهرستان خوانسار، پروژه اجرای آبیاری به روش کم فشار به مساحت 340 هکتار ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۹    
کاروان دوچرخه سواری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با عنوان غریب الغربا حرکت خود را در روز هشتم آغاز کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۵    
سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل گفت: درآمد شبکه بهداشت از هشت میلیارد تومان در سال 93 با بیش از دو برابر افزایش به 17میلیارد تومان در سال 95 رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۳    
مراسم معرفی و تجلیل از برگزیدگان اصفهانی کشوری هفدهمین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری از استان اصفهان انجام شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۰:۴۴    
معاون دانشگاه آزاد استان اصفهان گفت: از معلمان مطالبه کنیم که کلاس آن ها کلاس پرسشگری باشد؛ اگر این چنین شد یک تحول را در تعلیم و تربیت در مدارس می توان نوید داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۸    
مراسم تشییع و تدفین پیکر پیرغلام حضرت اباعبدالله (ع) و مجاهد انقلابی شهرستان برخوار؛ کربلایی حسینعلی نریمانی برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۵    
مدیر کمیته امداد تیران و کرون گفت: مرحله دوم جشن عاطفه ها با همکاری کمیته امداد، آموزش و پرورش، بسیج و صدا و سیما در 19 مهر ماه در سطح مدارس شهرستان برگزار می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۸:۳۲    
استاندار اصفهان از برگزاری شورای راهبری موزه بزرگ اصفهان با حضور آخوندی وزیر راه و شهرسازی خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۸:۱۷    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مشاغل خانگی و کارگاه های زودبازده می توانند وضع فعلی اقتصاد کشور را تغییر دهند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۰۸:۰۸    
امروز با مطرح شدن دوباره مذاکره با اروپا بر سر مسائل هسته ای توسط غرب زدگان، باید این سوال را پرسید که مگر خودتان مذاکره با اروپا و مخالفت آمریکا با آن را دلیل به نتیجه نرسیدن توافق ها نمی دانستید و ...