پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۱:۲۹Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 29 اردیبهشت 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 2 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 3 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 4 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 5 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 6 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 7 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 8 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 9 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 10 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 11 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 12 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 13 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 14 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 15 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 16 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 17 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 18 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 19 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 20 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 21 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 22 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 23 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 24 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 25 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 26 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 27 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 28 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 29 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 30 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 اردیبهشت 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۲    
اگر ملتی قدرتمند نباشد، در تلاطم اراده های کشور های مستکبر دچار چالش می شود و از بین می رود. این حضور، قدرت نرم جمهوری اسلامی را افزایش می دهد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۸:۲۷    
اقشار مختلف مردم شهرستان چادگان با حضور در شعب اخذ رأی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، با مُهرشان، مِهرشان را به ایران عزیز ثابت کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۷:۵۲    
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی با حضور پرشور مردم در 71 شعبه اخذ رای تیران و کرون برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۷:۳۷    
80 درصد از مردم شهرستان مبارکه در انتخابات 96 شرکت کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۱:۰۷    
مردم شرق اصفهان با حضور در شعبه های اخذ رأی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دوره پنجم شورای اسلامی شهر و روستا، مهر تائید دیگری بر مردم سالاری دینی زدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۳:۲۷    
مردم اصفهان، امروز 29 اردیبهشت با حضور پای صندوق های رای حماسه آفریدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۳:۱۷    
صفوف انتظار مردم خوانسار در شعب اخذ رأی این شهرستان یک بار دیگر نشان داد که مردم فهیم و بصیر این خطه پای ارزش های انقلاب اسلامی ایستاده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۱:۴۷    
سردار آقاخانی در خصوص آخرین وضعیت امنیتی انتخابات استان اصفهان گزارش را ارائه داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۱:۳۷    
ضیایی با اشاره به تمدید زمان اخذ رأی تا ساعت 22 گفت: تا به این لحظه آمار مشارکت به مرز دو میلیون نفر رسید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۱:۳۲    
پیرمردان و پیر زنان درچه ای، با ذوق و شوق به استقبال از اعضاء صندوق سیار و می شتافتند و رای خود را ثبت ثبت نمودند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۱:۱۲    
در حالی که از ساعت های اولیه صبح امروز شعب رای گیری شهرستان با صفوف قابل توجه و حضور چشم گیر مردم مواجه شده بود، این ازدحام تا بعد از ظهر و نزدیکی به ساعت های پایانی رای گیری ادامه داشت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۰:۳۲    
اقشار مختلف مردم از آغازین لجظات امروز با حضور در پای صندوق های رأی در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای شهر و روستا شرکت کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۲    
تاجمیری گفت: انتخابات فرصتی است که هم نماد مردم سالاری دینی و هم حق و تکلیفی برای مردم است که در سرنوشت خودشان نقش آفرینی کنند و نفس انتخابات را گرامی بدارند و هم مسوولان و هم مردم ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۰:۱۲    
حاجی دلیگانی با تاکید بر اینکه در سطح ملی کسی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود نباید مردم و وعده ها و قول هایی که داده است را فراموش کند گفت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۲۰:۰۲    
مسئولان برخوار می گویند: هر آنچه مردم انتخاب کردند و مورد تایید همه مردم قرار گرفت، نامزدها و طرفداران آن ها بپذیرند و نسبت به مر قانون تمکین کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۹:۵۷    
ضیایی گفت: یک میلیون و 771 هزار نفر از مردم استان اصفهان و 662 هزار نفر از واجدین رأی شهر اصفهان تا به این لحظه در این سه انتخابات شرکت کرده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۷    
عقدایی گفت: زمان اخذ رأی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان همزمان با سراسر کشور تا ساعت 20 تمدید شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۹:۴۷    
چگونه یادمان رفت آن روزی که رئیس جمهور کشورمان به جای حمایت از ما، در برخورد با اختلاص هشت میلیاردی صندوق فرهنگیان با لبخندی ملیح و دلنشین تسلی بخش روح و روانمان شد و گفت ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۹:۳۷    
آیت الله سید رضا علم الهدی، آخرین بازمانده شاگردان امام خمینی(ره) در کاشان، به ملکوت اعلی پیوست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۹:۳۲    
زهرا حاج رمضان رأی اولی بابیان اینکه حضور در انتخابات را افتخاری بزرگ برای خود می دانم، گفت: یک رأی من برای مملکت و حفظ نظام ارزش دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۹:۰۲    
غیور با بیان اینکه کار اخذ رأی در اردستان از ساعات اولیه به سلامت آغاز شده، تصریح کرد: 92 صندوق کار جمع آوری آراء مردم را بر عهده دارند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۵۷    
آیت الله موسوی گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، برنده اصلی مردم هستند و نباید بعد از انتخابات مسأله برنده و بازنده مطرح شود، زیرا این خلاف مصلحت کشور و خواسته دشمن است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۵۲    
همزمان با سراسر کشور فرآیند برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هشت صبح امروز در شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور پرشور مردم همچنان ادامه ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۴۷    
مردم با بصیرت و همیشه درصحنه شهرستان لنجان امروز با حضور خود در پای صندوق های اخذ رأی برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار کشورمان رقم زدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۴۷    
مردم چهار شهر و روستاهای شهرستان نطنز با حضور پرشور و با شکوه در پای صندوق های رای در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، امید واهی دشمن را به یاس تبدیل کرده و بر پای نقشه های شوم آن ها مهر باطل زدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۷    
حجت الاسلام خواجه کریمی گفت: حضور حداکثری به همراه انتخاب خوب ثمره و نتایج خوبی به همراه دارد، پس خود و اطرافیان را توصیه به انتخاب خوب کنید و به کسی رأی دهید که مردم را به تقوا هدایت کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۷    
حجت الاسلام مهدی نژاد گفت: هر رأی ما که به صندوق می افتد مشت محکمی است که به دهان آمریکا و هم دستانش می خورد و آن ها را به عقب می راند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۳۲    
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر از صبح امروز جمعه با حضور گسترده مردم در آران و بیدگل در حال برگزاری است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۲۷    
مردم شهرستان خوروبیابانک از لحظات اولیه شروع رأی گیری با حضور در شعبه های اخذ رأی در انتخابات شوراهای پنجم و ریاست جمهوری دوازدهم، شرکت کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۱۷    
حجت الاسلام علاء الدینی گفت: فردی که رأی نیاورد باید خدا را شکر کند چرا که وظیفه و امتحان خطیری از دوش او برداشته می شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۱۲    
امروز مردم کاشان همپای ایرانیان سراسر دنیا با حضور در پای صندوق های رای، مردم سالاری دینی را مشق کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۸:۰۲    
حجت الاسلام رجایی پور گفت: امروز مردم با مشارکت همگانی و گسترده خود، سرنوشت حداقل چهار سال خود و کشور خود را رقم خواهند زد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۷:۵۷    
حجت الاسلام سرافراز می گوید: کسانی که نتایج انتخابات را نپذیرند حق مردم را ضایع کرده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۷:۴۲    
آیت الله نمازی گفت: حضور حماسی امروز مردم، قلب حضرت ولیعصر(عج)، روح بلند امام راحل و شهدای بزرگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را شاد کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۷    
مردم شهر اصفهان با حضور در شعبه های اخذ رأی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دوره پنجم شورای اسلامی شهر، مهر تائید دیگری بر مردم سالاری دینی زدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۷:۳۷    
عابدی با بیان اینکه این حضور باشکوه مردم در این صحنه، وحدت ملی را به رخ جهانیان می کشد، گفت: قطعاً مشارکت مردم درصحنه های مختلف برای توسعه و رشد کشور مفید و مطلوب خواهد بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۴:۴۲    
جمالی نژاد گفت: فعالیت شوراها به کارها در شهر سرعت بخشیده، روند نظارت اجتماعی را بیشتر کرده و موجب افزایش مشارکت آن ها با دولت و دستگاه های دولتی و عمومی خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۴:۳۶    
اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در اطلاعیه ای خبر از موافقت استاندار اصفهان با تعطیلی کلیه واحدهای آموزشی استان به دلیل درگیری حجم زیادی از پرسنل و معلمان این اداره در روند برگزاری انتخابات خبر ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۵    
فرآیند اخذ رای از صبح امروز آغاز شده و شواهد حاکی از حضور پرشور و حداکثری مردم در شعبات اخذ رای است، مردم فهیم و انقلابی و با بصیرت خوانسار نیز در دقایق ابتدایی رأی گیری به شعب اخذ رأی آمدند تا برگی ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۰    
امروز 29 اردیبهشت روز حماسه ملت ایران و روز انتخاب دوازدهمین رییس جمهور در ساعات اولیه رأی گیری آیت الله مظاهری رییس حوزه علمیه اصفهان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۳:۱۵    
معینی نژاد گفت: از همه مردم دعوت می کنم در ساعت های اولیه پای صندوق رأی حضور یابند تا با ازدحام ساعت های پایانی مواجه نشوند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۵    
مردم دهاقان قبل از آغاز رأی گیری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری، با حضور در محل شعب، برای رأی دادن آماده شدند و حضور حماسی در انتخابات را از ساعت های ابتدایی روز رقم زدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۲:۵۰    
مردم شهرستان اردستان امروز شور و شعور سیاسی را که برگرفته از آرمان های انقلابی خود بود به نمایش گذاشتند و همدلانه پای صندوق های رأی انتخابات حاضر شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۲:۴۵    
سلیمی گفت: با توجه و به قرار گرفتن ایران در منطقه ای ناامن، این انتخابات پشتوانه امنیت ایران اسلامی و ثبات این کشور پهناور، در منطقه است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۲:۴۰    
با آغاز رأی گیری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گزارش ها از حضور چشم گیر مردم در ساعات اولیه اخذ رأی خبر می دهد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۱:۲۵    
عقدایی تاکید کرد: از زمان آغاز رأی گیری تاکنون هیچ گونه مشکل امنیتی درروند برگزاری انتخابات به وجود نیامده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۵    
رییس حوزه علمیه اصفهان گفت: شرکت مردم در انتخابات واجب است، چرا که حضور مردم در پای صندوق های رای مهم است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۰:۵۰    
این روزها همه جا سخن از انتخابات است و حال و هوای شهرمان به کلی عوض شده؛ همه جا عرصه تبلیغات نامزدهاست، از در و دیوار شهر و ستادهای انتخاباتی گرفته تا شبکه های مجازی و...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۹:۵۵    
امروز قشرهای مختلف مردم شهرستان دهاقان خود را برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا آماده کرده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۹:۵۰    
حجت الاسلام محمود آبادی گفت: هر گاه مشارکت اجتماعی مردم، با حضور آنان در عرصه حکومت کمرنگ باشد، دشمن احساس می کند که می تواند با فشارها مردم را از نظام جدا کند و در صدد براندازی نظام بر آید.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۹:۴۰    
یکی از مسائل مهم در سیاست داخلی کشور مساله فتنه 88 است که رهبر انقلاب با تعبیر فتنه عمیق از آن یاد می کنند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۹:۳۰    
رسول زرگرپور گفت: امیدواریم شاهد انتخاباتی با آرامش، امنیت و سلامت باشیم که به وحدت آفرینی بیشتر در نظام بینجامد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۹:۲۵    
حجت الاسلام مهدی نژاد با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات گفت: چشم تمام دشمنان نظام اسلامی به حضور مردم در انتخابات است، هر قدر حضور بیشتر باشد نشانه اهمیت حفظ نظام اسلامی برای مردم است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۹:۲۰    
مسئولان شرق اصفهان، مردم را به حضور باشکوه در انتخابات دعوت کردند زیرا این حضور، دشمنان را ناامید خواهد کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۹:۲۰    
سلطانی گفت: پهنای باند اینترنت کل شهرستان تیران و کرون تا پایان خرداد ماه به 10 مگابیت بر ثانیه ارتقا پیدا کرده و پس از آن همه روستاها و شهرها می توانند از طرح های اینترنت عرضه شده مانند طرح تاک و ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۹:۰۰    
حجت الاسلام یزدان شناس گفت: پیروز اصلی انتخابات بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، مردم هستند که با حضور خود در انتخابات، به قدرت و عزت کشور می افزایند و امید دشمن را در طمع، به کشورمان نا امید می کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۸:۵۵    
عوامل اجرایی و نظارتی شعب أخذ رأی در مناطق پشتکوه و عشایری فریدونشهر به علت بُعد مسافت عصر دیروز به این مناطق اعزام شدند تا ساعت هشت صبح فردا همزمان با سراسر کشور ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۸:۵۵    
حجت الاسلام مرتضوی گفت: ملاک در انتخاب باید رضای خدا باشد و اگر این نبود باید نسبت به انتخاب خود در روز قیامت پاسخگو باشیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۸:۳۵    
رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه توصیه من این است که مردم هر چه بیشتر شرکت کنند، خاطرنشان کردند: هر چه زودتر پای صندوق ها بیایند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۸:۳۵    
این نکته مهم حائذ اهمیت است که علاوه بر حضور، نوع انتخاب نیز مهم است و اینکه مردم رأی خود را برای چه کسانی به صندوق بیاندازند، از اهمیت بالا و والایی برخوردار است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۸:۳۰    
هم زمان با سراسر کشور دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه اصفهان از ساعت هشت صبح ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۰۷:۲۵    
اگر مسئولین کنونی و نامزدهای انتخاباتی درصدد طرح برنامه هایی جهت ایجاد مدیریت صحیح برعوامل تولید باشند ...