یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۰۶:۴۷Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 26 اردیبهشت 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 2 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 3 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 4 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 5 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 6 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 7 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 8 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 9 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 10 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 11 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 12 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 13 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 14 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 15 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 16 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 17 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 18 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 19 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 20 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 21 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 22 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 23 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 24 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 25 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 26 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 27 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 28 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 29 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 30 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 اردیبهشت 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ - ۰۹:۳۷    
تاریخ دخالت نظامی آمریکا در امور سایر کشورها و اجرای عملیات ویژه نظامی در نقاط مختلف جهان، پنج شکست بزرگ را برای آنها به یادگار گذاشته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۰:۱۷    
اتفاقی در اروپا در حال شکل گرفتن است که نشان از این دارد که در 20 سال آینده اروپا محافظه کارتر و هم نژادپرست تر خواهد شد ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۱۵    
روحانی پس از توافق هسته ای قول داد سالانه 50 میلیارد دلار سرمایه خارجی را به کشور جذب کند اما وی تا حدود مبلغی در حد “هیچ” سرمایه خارجی جذب کرده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۹:۱۵    
مذاکره کننده ارشد آمریکایی ها در مذاکرات 1+5 می گوید تحقق وعده اخیر حسن روحانی برای رفع تحریم های غیرهسته ای ایران منوط به تغییر رفتار تهران خواهد بود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۸:۱۵    
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان با تأکید بر حمایت همه جانبه از نظر اکثریت، اظهار کرد: ممکن است در نظر شخصی برخی اولویت ها اولی تر باشد اما با اولویت اتحاد همه یک زبان و یکدل بگوییم از یک لیست ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۰:۲۵    
حجت الاسلام رئیسی گزینه اصلح جامعه مدرسین، کشف سرقت 10 میلیاردی در فضای مجازی، پیشرفت 64 درصدی ابرپروژه مرکز همایش های اصفهان، سید ابراهیم رییسی در نصف جهان و.. ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۰:۰۵    
کارشناس آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش سمیرم گفت: بیش از 80 دانش آموز در غالب تیم های سه نفره در این مسابقه شرکت کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۲۰:۰۰    
حجت الاسلام خواجه کریمی گفت: توانایی ما از نظر اعتبارات در ورزش ضعیف است، در حالی که ورزشکار مراجعه می کند و تقاضای حمایت و تقدیر دارد و توقع دارد با وجود کسب قهرمانی های متعدد برای شهرستان مسئولان ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۹:۵۵    
نظرسنجی یک مؤسسه معتبر افکارسنجی حاکی است شوک اتحاد قالیباف و رئیسی تأثیر تعیین کننده ای در آرای مرددین داشته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۹:۲۵    
قدیری ابیانه با تاکید بر این که دشمنان نظام و انقلاب استمرار دولت فعلی را آرزو می کنند، تصریح کرد: با ادامه روند فعلی هم جنگ بر کشور سایه خواهد انداخت و هم اقتصاد کشور به کلی فرو خواهد ریخت.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۰    
با نزدیک شدن به روز های پایانی تبلیغات شور انتخاباتی در سطح شهرستان مبارکه دیدنی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۰    
نوابی گفت: جمهوری اسلامی در طی سالیان متمادی بطور میانگین سالانه یک انتخاب داشته و توانسته به عنوان مردمی ترین حکومت دنیا با تکیه بر رأی مردم به حرکت خود ادامه دهد و این بزرگترین نعمت برای مردم است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۷:۴۵    
حیدریان گفت: تلفن ثابت شهر کمشچه را امسال در برنامه توسعه شبکه قرار دادیم و در حال حاضر نیز همکاران در حال تهیه طرح آن هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۶:۳۵    
نمایشگاه هنرهای دستی و صنایع غذایی بانوان کارآفرین دیزیچه در موزه شهر دیزیچه برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۵    
حاجی مالیان با بیان اینکه در حال حاضر 12 میلیون جوان کشور در سن ازدواج وجود دارد، تصریح کرد: سن ازدواج در حال حاضر برای زنان 23 و چهار دهم بوده و برای مردان 26 و هفت دهم است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۵    
به گزارش صاحب نیوز؛ شهر بهارستان اصفهان با جمعیت 80 هزار نفری خود مشکلات زیادی در حوزه سلامت دارد که این مشکلات را از زبان مردم این شهر روایت می کنیم ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۰    
سند 2030 آغاز حمله دشمن است که با کمک عوامل داخلی بر زیر ساخت های اجتماعی ما ( آموزش کودکان مسلمان ایران ) کلید خورد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۵:۴۵    
امروزه و بویژه در سال های گذشته نیز شاهد این رفتار کاندیداهای ریاست جمهوری هستیم که با ظرفیت نظام و با استفاده از فرصت نظام و امنیت حاصل از خون شهدای مظلوم که در اختیار آن ها قرار می گیرد تمام وجهه ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۵:۱۵    
جدیدی گفت: سند 2030 دستوالعمل یونسکو برای نظام آموزشی کشور که در آن ترویج دهنده لیبرالیسم، سکولاریسم و کمونیسم است و بصورت کلی با اسناد بالادستی کشور تعارض جدی دارد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۵:۱۰    
حجت الاسلام و المسلمین افتخاری گفت: بحث کنار زدن رقیب یک موضوعی است، اما ما نباید مذهب شیعه را با این اظهارات تضعیف کنیم ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۵    
سلیمانی پور گفت: یکی دیگر از طرح های این سازمان، طرح حفظ باغات خصوصی در حریم شهرها است که این طرح در دست اجرا است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۰    
اعضای باند سه نفره ای که با نفوذ به سیستم حسابداری یک شرکت معتبر مبلغ 10 میلیارد ریال از حساب آن شرکت به صورت غیر مجاز برداشت کرده بودند توسط ماموران پلیس فتای استان شناسایی و دستگیر شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۰    
در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، مجلس خبرگان رهبری ضمن چند توصیه به نامزدهای محترم انتخابات ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۴:۰۰    
عکسی که تفاوت جمعیت در دو استقبال متفاوت را به خوبی نمایش میدهد، استقبال از دکتر روحانی و حجت الاسلام رئیسی
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۳:۵۰    
جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم اصفهان در بیانیه ای حمایت خود را از حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ریاست جمهوری اعلام کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۳:۴۵    
نیروهای سوری و مقاومت موفق شدند حمله های داعش را در مناطق مرکزی سوریه دفع کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۳:۴۵    
سرهنگ پورقیصری گفت : 82 درصد از تصادفات فوتی در جاده های استان در یکسال گذشته مربوط به خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی مانند کیسه هوا و ترمز بوده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۵    
فیروزه با اشاره به برگزاری نخستین کارگروه تخصصی طراحی و تولید خودروی ارتباطات مراکز اورژانس کشور در اصفهان گفت: آر اف پی این خودرو در این کارگروه نوشته شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۰    
ابوترابی گفت: مجوز ساخت بیمارستان تیران و کرون اخذ شده و پس از ارائه نقشه همزمان با عید سعید فطر کلنک ساخت بیمارستان به زمین زده خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۲:۵۵    
نامه ای خطاب به رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان اصفهان به واسطه مطالبی از جمله حاشیه های پررنگ تبلیغات شوراها ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۲:۴۵    
آیت الله عبداللهی با بیان اینکه جامعه مدرسین قم برای نخستین بار با اتفاق آرا و با یک نظر جمعی حجت الاسلام رئیسی را گزینه اصلح ریاست جمهوری معرفی کرده اند ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۲:۴۰    
جمعی از ائمه جماعات و فضلای حوزه علمیه اصفهان در نشست سیاسی ماهانه خود با سخنرانی آیت الله عبداللهی در مرکز مدیریت حوزه علمیه دیدار کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۲:۳۵    
جوان روستایی فریدونشهری از یکی از محرومترین مناطق کشور، موفق به کسب رتبه اول آزمون دکترا در رشته علوم سیاسی و روابط بین الملل شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۲:۲۵    
سرهنگ ساعی گفت: دشمن آشوب های جدایی طلبانه، کودتاهای طراحی شده، ترورها و بمب گذاری های اول انقلاب را برای مهار و نابودی انقلاب طراحی کرد، اما در تمام این دسیسه ها ناکام شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۰    
قربانی گفت: اعضای لیست خدمت که از سوی مجمع اصولگرایان اصفهان معرفی شده اند، هدف خود را انجام کار جهادی برای خدمت رسانی به شهروندان قرار داده اند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۱:۴۰    
شهبازی گفت: برای حل کامل این مشکل و ریشه کن کردن آن، لازم است یک راهکار اساسی توسط شورای اسلامی شهر و مسئولان شهرستان پیدا و اجرایی شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۵    
بصیری تعداد واجدان شرایط رأی دادن در شهرستان را بیش از 141 هزار نفر اعلام کرد و با تاکید بر حضور حداکثری گفت: با تمهیدات اندیشیده شده پیش بینی می شود بالای 60 درصد مردم در انتخابات مشارکت داشته باشند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۰:۵۰    
آیت الله موسوی گفت: توصیه ما تشکیل شورای ائتلافی است که می تواند کمکی باشد برای وحدت بیشتر آران و بیدگل، اما مردم در رای دادن آزاد هستند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۰:۳۵    
نیروهای سوری مستقر در شرق این کشور موفق شدند با استفاده از چند موشک حرارتی چند تروریست داعش را به هلاکت برسانند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۰:۰۵    
مردم استان اصفهان، درد دل های خود در چهار سال گذشته را، امروز در میدان نقش جهان با حجت الاسلام رئیسی کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در میان گذاشتند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۱۰:۰۵    
شرم باد بر مسئولانی که در خواب غفلت به سر می برند؛ مسئولانی که افراد بی حجب و حیا را تایید صلاحیت کردند و اجازه داده اند تا بنرهای کوچک و بزرگ برخی زنان بی شرم شهر شهیدان با چنین وقاحتی بر سر چهارراه ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۹:۳۵    
شاید تعداد اعضای شورا این اجازه را ندهد که از هر تخصصی یک نفر نماینده در شورا باشد اما به نظر می رسد یک نیروی متخصص ورزشی می تواند در حوزه سیاست و برنامه ریزی، کمک زیادی به شهروندان کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۸:۵۵    
آموزش مسائل جنسی به کودکان قبل از بلوغ در مدارس دوره ابتدایی و حتی مهدکودکها مسئله ای نیست که بتوان به سادگی از کنار آن عبور کرد. این تنها بخشی از فاجعه فرهنگی سند 2030 است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۸:۴۰    
مراسم اختتامیه المپیاد های ورزشی درون مدرسه ای شهر اردستان عصر دیروز، با حضور جمع زیادی از دانش آموزان ورزشکار همراه با اهداء جوایز در سالن ورزشی ارشاد برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۸:۲۵    
وقتی جمعیت در یک قاب جا نمی شود! تصاویر سیل هواداران و حامیان حجت الاسلام رئیسی در از فرودگاه شهید بهشتی تا میدان تاریخی امام این کلانشهر را نشان می دهد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۸:۲۵    
لحظاتی قبل نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در کانال رسمی خود حمایتش از حجت الاسلام رئیسی را اعلام کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۸:۱۵    
حسینی گفت: از آقای قالیباف تشکر می کنیم که به نگرانی های نیروهای متدین و انقلابی پایان داد و از تکرار خاطره تلخ انتخابات سال 92 جلوگیری کرد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۸:۰۰    
از آنجایی که یکی از مشکلات عمده تغذیه ای در دوران نوجوانی وجود باورهای غلط غذایی است، لذا اصلاح باورهای غذایی آن ها از طریق رسانه های گروهی از اهمیت بسزایی برخوردار است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۷:۲۵    
قطعاً وجود بیمارستان در شهر بهارستان می تواند بار زیادی از خدمات ارائه شده را در مراکز همجوار کاهش دهد و همچنین دسترسی مردم به خدمات سلامت که یکی از مهمترین ملاحظات طرح تحول نظام سلامت است را آسان تر ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۶:۳۵    
حفظ جمهوری اسلامی از دیدگاه امام خمینی(ره) از اوجب واجبات بوده و شرکت در انتخابات و تحقق مشارکت حداکثری از عوامل ماندگاری جمهوری اسلامی است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۱:۰۵    
حضور نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و استقبال گرم مردم اصفهان در میدان امام خمینی(ره)
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ - ۰۰:۵۵    
حجت الاسلام رئیسی امروز مهمان مردم اصفهان بود ، این مردم هم مهمان نوازی خود را به رخ کشیدند .