شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۲۶Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای صاحب نیوز 21 آبان 1396 - sahebnews.ir

صاحب نیوز 29 اسفند 1393 صاحب نیوز 29 اسفند 1394 صاحب نیوز 30 اسفند 1395 صاحب نیوز 31 فروردین 1396 صاحب نیوز 1 اردیبهشت 1396 صاحب نیوز 31 خرداد 1396 صاحب نیوز 31 تیر 1396 صاحب نیوز 31 مرداد 1396 صاحب نیوز 31 شهریور 1396 صاحب نیوز 30 مهر 1396 صاحب نیوز 30 آذر 1396 صاحب نیوز 30 دی 1396 صاحب نیوز 30 بهمن 1396 صاحب نیوز 3 اسفند 1396 صاحب نیوز 1 آبان 1396 صاحب نیوز 2 آبان 1396 صاحب نیوز 3 آبان 1396 صاحب نیوز 4 آبان 1396 صاحب نیوز 5 آبان 1396 صاحب نیوز 6 آبان 1396 صاحب نیوز 7 آبان 1396 صاحب نیوز 8 آبان 1396 صاحب نیوز 9 آبان 1396 صاحب نیوز 10 آبان 1396 صاحب نیوز 11 آبان 1396 صاحب نیوز 12 آبان 1396 صاحب نیوز 13 آبان 1396 صاحب نیوز 14 آبان 1396 صاحب نیوز 15 آبان 1396 صاحب نیوز 16 آبان 1396 صاحب نیوز 17 آبان 1396 صاحب نیوز 18 آبان 1396 صاحب نیوز 19 آبان 1396 صاحب نیوز 20 آبان 1396 صاحب نیوز 21 آبان 1396 صاحب نیوز 22 آبان 1396 صاحب نیوز 23 آبان 1396 صاحب نیوز 24 آبان 1396 صاحب نیوز 25 آبان 1396 صاحب نیوز 26 آبان 1396 صاحب نیوز 27 آبان 1396 صاحب نیوز 28 آبان 1396 صاحب نیوز 29 آبان 1396 صاحب نیوز 30 آبان 1396 
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۲:۴۱    
ولیعهد جوان عربستان سعودی، برای هموار کردن مسیر برای تکیه زدن به تخت پادشاهی با چهار نهاد قدرت در کشورش گلاویز شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۴:۵۵    
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل با تاکید بر ضرورت تغییر نگاه مسئولان استان به منطقه شمال استان اصفهان، گفت: مسئولان استانی باید با شهرستان های بالنده شمال استان اصفهان رفتار دیگری داشته باشند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۷:۵۱    
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان گفت: تعداد دو هزار و 600 واحد صنفی در هفت ماهه نخست امسال در شهرستان مورد بازرسی قرار گرفته است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۳:۴۵    
اعضای شورای فنی اداره کل میراث فرهنگی، پس از یکماه که از نصب آزمایشی حفاظ بر روی یکی از دهنه های سی و سه پل با در نظر گرفتن نظر کارشناسان به این نتیجه رسیدند که اجرای این حفاظ و نحوه نصب آن متضمن ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۰:۴۱    
فرماندار آران و بیدگل گفت: مرمت و احیای بناهای تاریخی و ورود آن به چرخه بهره برداری می تواند تا حدود زیادی کاستی های حوزه گردشگری شهرستان را برطرف سازد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۸:۵۶    
رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: متأسفانه مشکلی که اکنون در سیستم های اداری داریم این است که کارمندان با ورزش فاصله دارند که این موضوع به نوعی به کار تیمی بسیار ضعیف منجر شده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۸:۲۶    
افراد در هنگام مواجهه با زمین لرزه ،ضمن حفظ اعتمادبه نفس و آرامش با رعایت توصیه های ایمنی، از بروز هرگونه مشکلی برای خود و دیگران جلوگیری کنند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۳:۴۲    
زلزله ای به وسعت 7.3 ریشتر لحظاتی پیش ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۳:۱۵    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به تحت تاثیر قرار گرفتن برخی از استان های غرب کشور از زلزله شدید در شمال کشور عراق ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۰:۴۱    
نخستین عمل موفقیت آمیز درمان صرع با الکترودهای عمقی در اصفهان، امیدهای ذوب آهن در خانه صبای قم را 6 تایی کردند، سامانه الکترونیکی سرویس مدارس در اصفهان راه اندازی می شود ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۲۰:۰۲    
مسئولان شهرستان در روز ملی نان، از نانوایی های گلپایگان تجلیل کردند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۸:۵۳    
امام جمعه چادگان گفت: مسئولان آسیب ها و ظرفیت های شهرستان را شناسایی و در شورای اداری مطرح کنند تا نسبت به رفع آسیب و پوشش دادن ظرفیت ها و اجرای عدالت در جامعه اقدام شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۷:۱۷    
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تا امروز یکصد و 10 هزار بیمار دیابتی جدید که از بیماری خود اطلاعی نداشتند در اصفهان شناسایی شده اند و غربالگری افراد بالای 30 سال استان حدود سه سال زمان می ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۵:۵۶    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: تبلیغات هفته فرهنگی اردستان پس از تهیه پیشنهادهای مختلف تا یک هفته دیگر بصورت گسترده آماده و توزیع خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۵:۲۶    
هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال در حالی روز دوشنبه برگزار خواهد شد که سه تیم بالای جدول باید به مصاف شهروند ساری و مقاومت های لیگ بروند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۵:۲۳    
زعفران شهرستان برخوار یکی از مرغوب ترین زعفران های کشور است که به دلیل عدم پیگیری و عنایت مسئولان شهرستان تا کنون اقدامی برای شناخته شدن آن انجام نشده است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۴:۵۳    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از انهدام یک باند قاچاق هروئین و کشف مقدار 153 کیلو و 950 گرم تریاک و هروئین در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۴:۴۷    
فرمانده انتظامی استان از توقیف پنج محموله کالای خارجی قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال حین ورود به استان خبر داد و گفت: در این رابطه پنج نفر دستگیر شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۴:۲۰    
فرماندار اصفهان از برگزاری یادواره شهدای شرق اصفهان همزمان با هفته بسیج خبرداد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۴:۱۱    
رئیس میراث فرهنگی شهرستان خمینی شهر از عزم جدی اداره کل میراث فرهنگی استان در ایجاد پایگاه جهانی برج های کبوتر در درچه خبرداد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۴:۰۵    
مدیر کل پست استان اصفهان، گفت: پلاک کوبی 80درصد نفاط شهری اردستان انجام شده و با مساعدت شهرداری تا پایان سال تمامی مکانها پلاک کوبی خواهند شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۳:۵۳    
سه ورزشکار خمینی شهری، به اردوی تیم ملی دوومیدانی نابینایان، کم بینایان، ناشنوایان و کم شنوایان دعوت شدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۳:۴۷    
مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای مبارکه در آموزشگاه ابتدایی استاد شهریار این شهرستان برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۳:۴۴    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوروبیابانک، از استقرار و حضور روحانیون و مُبلغان دینی در ایام پایانی ماه صفر در خوروبیابانک خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۳:۳۷    
رییس کتابخانه های عمومی شهرستان شهرضا، گفت: 17 هزار نسخه کتاب در حال حاضر در کتابخانه های شهرضا موجود است و از سال گذشته تاکنون 936 نسخه کتاب به آن افزوده شده که 379 جلد از این نسخه ها از سوی مردم ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۳:۳۱    
اولین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی پنجمین دوره شورای شهر داران با حضور فعالان فرهنگی و اجتماعی، برای بیان ایده ها و نظرها، درباره اجرای برنامه های فرهنگی اجتماعی این شهر، برگزار شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۵    
سفیر هند در ایران حجم تجارت هند و ایران را 13 میلیارد دلار برشمرد و گفت: حجم تجارت و کشور تا 30 میلیارد دلار ظرفیت دارد و از این رو باید راه های توسعه روابط بررسی شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۲    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، از اتمام عملیات استحکام بخشی ایوان کاخ عالی قاپو، خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۳:۰۴    
نگاه ویژه مسئولان میراث فرهنگی و گردشگری استان به آثار و شاهکارهای معماری برج های کبوتر می تواند، منطقه دُرچه اصفهان را به قطب گردشگری و توریستی تبدیل کند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۲:۵۲    
چهار دهه از انقلاب اسلامی می گذرد، ولی هنوز برای کتاب که سرحلقه حرکت، توسعه و پیشرفت جوامع است چشم انداز دقیق نداریم و معلوم نیست نقش نهادهای فرهنگی و رسانه ها، در ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه چیست.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۲:۳۷    
روکش بتنی سد رسوب گیر رودخانه های لیر و اوند با پیگیری و نظارت واحد نگهداری و تعمیرات ساختمان و تأسیسات منطقه اصفهان، ترمیم شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۲:۲۸    
دبیر اجرایی هیئت انصارالحسین(ع) روستای یزدل آران، گفت: نمایش آیینی سنت یک هزار و 200 ساله زنان نوغان مشهد با عنوان گلباران خورشید همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) در امامزاده بی بی زینب(س) این ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۷    
شمار زیادی از تروریست های گروهک داعش در اثر حمله جنگنده های عراقی، به هلاکت رسیدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۲۲    
شهردار اصفهان با ارائه لایحه دوفوریتی نسبت به تغییر مدیرعامل شرکت اتوبوس رانی اصفهان و حومه، گفت: اگر امکان داشت برای این موضوع لایحه سه فوریتی پیشنهاد می دادیم.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۱۹    
شماری از کودکان یمنی در اثر حمله جنگنده های رژیم سعودی به شهادت رسیدند.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۱۳    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان، گفت: نمایشگاه طعم مهربانی، با همکاری خیریه و دارالقرآن شمیم معرفت با نام وقف اشتغال ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۱:۱۰    
معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهرضا، گفت: دو هزار و 892 نفر در شهرستان شهرضا مبتلا به دیابت هستند، این در حالی است که بسیاری از موارد ابتلا به این بیماری با اصلاح سبک زندگی قابل پیشگیری است.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۰:۴۳    
شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان سمیرم، با تشکیل اولین جلسه رسمی، کار خود را آغاز کرد. قرار است این تعاونی با مشارکت عموم مردم این شهرستان تشکیل شود.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۰:۳۸    
یک روانشناس کودک، گفت: هر گاه یک جلسه آموزشی با فرزندانتان داشتید، سعی کنید آن را با فعالیتی به اتمام برسانید که فرزند شما در آن مهارت دارد و از آن لذت می برد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۰:۲۰    
عضو هیئت علمی گروه معماری و هنر دانشگاه کاشان از برگزاری کنفرانس بین المللی نقش هنر و معماری در ارتباطات علمی ایران و جهان عرب در دانشگاه کاشان خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۰:۱۷    
همایش بزرگداشت آیت الله سید محمد علی میر محمد صادقی معروف به آیت الله صادقی، رئیس سابق حوزه علمیه اصفهان، برگزار خواهد شد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۱۰:۱۱    
رئیس اداره بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی کاشان از پایان برداشت محصول آلو در منطقه کاشان خبر داد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۰۹:۵۲    
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان، با بیان اینکه در سال های گذشته در این شهر، تلاش های زیادی از طرف شهرداری اصفهان برای توسعه کتابخانه ها انجام شده است ...
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۰۹:۳۴    
نمایش خطبه عاشقی که بیان گوشه ای از مصایب کاروان اسرا در کوفه و شام بود، شامگاه شنبه آخرین اجرای خود را در کاشان به روی صحنه برد.
صاحب نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۰۸:۴۰    
این روزها وقتی زنگ پایان آخرین کلاس درس و تعطیلی مدارس می خورد، شمار فراوانی از دانش آموزان به سمت خانه روانه می شوند ...