سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۹:۲۰May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 18 دی 1397 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1397 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1397 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1397 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1397 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1397 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1397 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1397 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1397 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 1 دی 1397 خبرگزاری شبستان 2 دی 1397 خبرگزاری شبستان 3 دی 1397 خبرگزاری شبستان 4 دی 1397 خبرگزاری شبستان 5 دی 1397 خبرگزاری شبستان 6 دی 1397 خبرگزاری شبستان 7 دی 1397 خبرگزاری شبستان 8 دی 1397 خبرگزاری شبستان 9 دی 1397 خبرگزاری شبستان 10 دی 1397 خبرگزاری شبستان 11 دی 1397 خبرگزاری شبستان 12 دی 1397 خبرگزاری شبستان 13 دی 1397 خبرگزاری شبستان 14 دی 1397 خبرگزاری شبستان 15 دی 1397 خبرگزاری شبستان 16 دی 1397 خبرگزاری شبستان 17 دی 1397 خبرگزاری شبستان 18 دی 1397 خبرگزاری شبستان 19 دی 1397 خبرگزاری شبستان 20 دی 1397 خبرگزاری شبستان 21 دی 1397 خبرگزاری شبستان 22 دی 1397 خبرگزاری شبستان 23 دی 1397 خبرگزاری شبستان 24 دی 1397 خبرگزاری شبستان 25 دی 1397 خبرگزاری شبستان 26 دی 1397 خبرگزاری شبستان 27 دی 1397 خبرگزاری شبستان 28 دی 1397 خبرگزاری شبستان 29 دی 1397 خبرگزاری شبستان 30 دی 1397 
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۹:۱۱    
ساخت مدارس برکت در راستای تحقق فرمایشات رهبر انقلاب برای پیشرفت و آبادانی مناطق کم تر توسعه یافته کشور و گسترش عدالت آموزشی در این مناطق انجام می شود که در این راستا تا پایان سال 200 مدرسه در مناطق ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۹:۰۱    
قربانی از افزایش 22 درصدی استقبال مسافرین از قطارهای بین شهری به نسبت مدت مشابه سال قبل خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۲۰    
کارگاه آموزشی سامانه نوین مجوز صدور کتاب با حضورمدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونان ستادی و کارشناسان کتاب از 10 استان کشور برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۶:۲۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: کنگره علمی و هنری میرعلی تبریزی، واضع خط نستعلیق در تبریز برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۴۴    
نتایج آزمون های طرح ارتقای کارگزاران حج تمتع 98، اعلام شد و از طریق سامانه جامع کارگزاران در دسترس قرار دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۵:۴۴    
غفاری گفت: اردوی راهیان نور در اولویت برنامه های معاونت فرهنگی و اجتماعی قرار دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۵۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در سفری یک روزه به شهرستان اردستان با فرماندار، امام جمعه، کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب فرهنگ ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۳۲    
رئیس مرکز معماری حوزه هنری به عنوان دبیری علمی نخستین جشنواره معماری خشت فیروزه منصوب شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۳۲    
مولفه های ساختاری تمدن سازی اسلامی با رویکرد آینده پژوهی در چهارمین کرسی ترویجی عرضه و نقد دیدگاه های علمی دانشگاه شاهد به بحث و بررسی گذاشته می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۲    
مدیر آموزش و پرورش شهرستا ن فاروج گفت: با اختصاص 67 بخاری با سیستم گرمایشی جدید، حذف بخاری های نفتی از مدارس این شهرستان آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۲    
نخستین دلیل این امر خدمات ابر آمازون است که با سرعت زیادر در حال رشد است و میلیون ها مشترک فعال دارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۲    
یازرلو از اکران آثار سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در این استان خبر داد و گفت: امسال از 12 تا 22 بهمن ماه در 31 استان کشور نمایش فیلم خواهد بود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۲    
بادامی گفت: بودجه اختصاص یافته سال 95 ، فعالیت های قرآنی استان همدان مبلغ 42 میلیون و 500 هزار تومان است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۰:۰۲    
هفتاد و پنجمین فصلنامه علمی پژوهشی ذهن با مقالاتی همچون ضرورت کاربست زبان شناسی شناختی در فهم قرآن و دستاوردهای آن به قلم علیرضا قائمی نیا منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۹:۳۲    
براساس گزارش مدیر کل تدوین ضوابط و نظارت صدور پروانه شهرداری تهران، منطقه15 رکوردار بیشترین تعداد صدور پروانه ساختمان بوده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۸:۴۰    
محبی گفت: در حال حاضر 413 دانشجو از خدمات فرهنگی و حمایت تحصیلی کمیته امداد استان قزوین بهره مند هستند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۸:۲۰    
حضرت آیت الله خامنه ای در سال 1394 وعده نابودی رژیم صهیونیستی در 25 سال آینده را بیان کردند و سپس بعداز آن بارها از این نابودی سخن به میان آوردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۷:۵۰    
کاتب درباره اهداف نمایندگان از بررسی طرح تغییر قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: هدف ما این است که نگاه ملی را در داخل کشور حاکم کنیم و برای این منظور در مرحله نخست ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۳:۲۸    
آیت الله ری شهری گفت: میوه صبر رسیدن به آرامش است؛ اگر انسان در مقابل هر مشکل و سختی از جمله فقر صبور باشد به آرامش خواهید رسید.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۳:۲۸    
امام جمعه موقت تهران گفت: انسان از فقر و ثروت، بیماری و سلامت، سختی و گشایش باید به آنچه خدا راضی است راضی باشد و به چیزی از این دنیا وابسته نباشد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۳:۱۸    
مدیر مؤسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام، گفت: باید در حوزه های علمیه مبلغ و مجتهدان فراوانی تربیت شوند زیرا برای تشکیل و تقویت تمدن اسلامی به چنین افرادی نیاز است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۳:۰۸    
رئیس سازمان حج و زیارت از اهتمام برای راه اندازی شبکه اجتماعی زیارت خبر داد و گفت: باید بتوانیم هر نفر زائر را در یک شبکه اجتماعی با عنوان شبکه اجتماعی زیارت عضو کنیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۲:۵۸    
گلی با بیان اینکه 56 درصد خدمت دردستگاههای اجرایی توسط میز خدمت انجام می شود گفت: شناسنامه خدمت شهرداری های گیلان تعیین شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۲:۴۸    
اسکندری گفت: بهره گیری از شیوه های جدید در ترویج نماز امری ضروری است و باید به سوی این شیوه ها برویم تا موفق باشیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۲:۴۸    
حسینی کاشانی از برگزاری هشتمین جشنواره نماز و نیایش در قم خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۲:۳۹    
موسوی گفت: 180 شرکت در قالب 563 غرفه از سراسر نقاط کشور و نمایندگان محصولاتی از کشورهای ترکیه و چین در بیست و ششمین نمایشگاه تخصصی مبلمان منزل و دکوراسیون داخلی شیراز حضور دارند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۲:۳۹    
نشست هماهنگی برپایی آئین سراسری انقلاب به روایت هنر با هدف برپایی هر چه بهتر با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد با حضور کارشناسان و صاحب نظران برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۲:۳۹    
شیخ الاسلام گفت: به منظور گسترش امر نماز و اهتمام به آن و ارائه آموزش به دانش آموزان، دوره های ضمن خدمت برگزار شده که معاونان پرورشی و برخی معلمان دوره های ابتدایی در این کلاس ها شرکت کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۲:۲۹    
بیمارانی که به فیزوتراپی مراجعه می کنند دارای مشکلاتی مانند مشکل در سیستم اسکلتی ، عضلانی ، مفصلی، اعصاب و آسیب های ورزشی هستند هر لحظه ای که می گذرد برای آنها حیاتی است زیرا در صورت عدم مراجعه به ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۲:۰۸    
سالاری با بیان اینکه کار گروه توسعه در دستگاه های اجرایی مورد توجه قرار گیرد گفت: دولت الکترونیک جدی گرفته شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۱:۲۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به حضور وزیر اطلاعات در جلسه امروز این کمیسیون برای بررسی ادعای اسماعیل بخشی مبنی بر شکنجه وی در دوران بازداشت گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۱:۱۸    
فروزان گفت: در جهت رفع مسائل و مشکلات موجود در حوزه امداد و نجات تلاش خواهیم کرد تا خدمت رسانی نیروهای نجاتگر و امدادگر به موقع و بدون هیچگونه مشکلی صورت پذیرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۱:۰۸    
احمدی گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از ابتدای طرح امداد و نجات زمستانه تاکنون به 235 حادثه دیده امداد رسانی کردند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۲۹    
امام جمعه موقت بجنورد با اشاره به اهمیت جایگاه عفاف و حجاب در پیشگیری از مفاسد اخلاقی، از تصویب آیین نامه عفاف و حجاب در دانشگاه های خراسان شمالی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۲۹    
علیزاده اعلام کرد: هلال احمر و اوقاف گیلان با امضای تفاهم نامه در ترویج فرهنگ وقف و انجام فعالیت های خیرخواهانه مشارکت می کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۲۹    
ولی پور اعلام کرد: طی تفاهم نامه امضا شده با اوقاف گیلان، خانه های هلال در بقاع متبرکه گیلان راه اندازی می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۲۹    
طرح ملی غربالگری سلامت ایرانیان بالای 30 سال در بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه سرا برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۲۹    
یادواره شهدای عملیات کربلای 5 و گرامیداشت 23 شهید اباتر در مسجد جامع این شهرک برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۲۹    
حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه در نقشه رژیم پهلوی زیر سوال بردن حجاب و معمولی جلوه دادن کشف حجاب در دستور فتنه بود، تصریح کرد: فتنه ای که رژیم پهلوی می خواست با آن به اهداف خود برسد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۲۹    
در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی در زمینه ترخیص خودروهای مشمول مصوبه دولت و رسیدگی قضایی به تخلفات و جرایم متخلفان در واردات خودرو تصمیم گیری شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
جمالی با بیان اینکه سفر محمدجواد ظریف به هند در بهترین موقعیت زمانی انجام شد، گفت: ما باید دیپلماسی اقتصادی مان با همسایگان و نزدیکان مان را بهبود و توسعه ببخشیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
گودرزی با بیان اینکه سفر وزیر امور خارجه به هند علاوه بر تحکیم همکاری های دوجانبه بین دو کشور در رایزنی برای مسایل بین المللی نیز موثر باشد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
حاجی دلیگانی با اشاره به اقدام بانک مرکزی در حذف 4 صفر گفت: این اقدام آقای همتی اقدام خوبی است و ما از آن حمایت می کنیم.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
کتاب حقوق اساسی2 به قلم مشترک حسین جوان آراسته و محسن ملک افضلی و به همت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
افشانی گفت: بافت فرسوده تهران در زمان زلزله تاب آوری لازم را ندارد و اگر مورد بازسازی قرار نگیرد در زلزله های زیر شش ریشتر با آسیب های زیادی مواجه خواهیم بود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
الویری گفت: هم اکنون تهران دارای معضلاتی مانند ترافیک و آلودگی هواست که باید با گسترش حمل و نقل عمومی بر آن فائق آییم.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
نشست بررسی سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با ارائه حمیدرضا شاکرین برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان با اشاره به نقش مردم و علمای رفسنجان در انقلاب و دفاع مقدس، موفقیت ها را حاصل وحدت و انسجام و اطاعت از ولایت خواند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
آغاز روند اخراج آمریکا از منطقه، تاسیس خانه احزاب در استان سیستان و بلوچستان، اعطای چهارصد میلیون دلار به فردی کم سواد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، خدمت به محرومان و نیازمندان را از منظر خداوند تبارک و تعالی جزو ارزشمندترین حسنات دانست.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری شبستان: دورهمی کمیته های همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش به مناسبت کسب مقام نخست کشوری (18 دی) در محل سالن اجتماعات دانشگاه پردیس علامه طباطبایی منطقه 1 بندر بوشهر برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
استاندار ایلام، گفت: اتصال این استان به شبکه ریلی کشور با موافقت وزیر راه و شهرسازی وارد فاز اجرایی می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری شبستان: مدیرعامل موسسه خیریه محکم گفت: این موسسه تاکنون حمایت از 5 هزار بیمار دارای ناهنجاری مادرزادی را در سراسر کشر انجام داده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
امروز سه شنبه 18 دی ماه شاخص کل بورس به 163 هزار و 967 واحد رسید در حالی که روز گذشته شاخص کل بورس به 162 هزار و 323 واحد رسیده بود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن اذعان به اینکه دشمن از برنامه های فرهنگی و مذهبی در مساجد می ترسد ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
استاندار ایلام، گفت: شعار اصلی انقلاب یعنی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی باید به درستی برای جامعه امروز تبیین شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
دهقان از اختصاص 17 میلیارد تومان اعتبار برای سهم کارورزی استان تهران برای آموزش هفت هزار و 20 نفر خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
دومین همایش راویان دفاع مقدس با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفان، معاون فرهنگی سپاه، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
حیدری گفت: در صورتی که کارفرمایان به ازای هر سه نفر از کارآموزان یک نفر را بکارگیری کنند از معافیت 20 درصد سهم کارفرما بهره مند می شوند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
هاشمی با بیان اینکه برای توسعه مترو نیازمند تامین واگن هستیم، گفت: تکمیل خط 7 مترو نیازمند 3هزار واگن است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
سیاری گفت: برای عضو هیئت علمی دانشگاه ها حدود 240 میلیون تومان جریمه صادر شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
پورسیدآقایی گفت: مهم ترین دغدغه ما در مترو کمبود ناوگان است و هم اکنون مترو به تعداد خطوطی که ساخته شده است از واگن کافی برخوردار نیست.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
آیین افتتاحیه سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر بخش استانی منطقه آزاد اروند ظهر امروز (سه شنبه 18 دی) در محل گلزار شهدای آبادان با حضور مدیران و اهالی فرهنگی هنری منطقه برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
حناچی گفت: با بررسی های صورت گرفته و برای کاهش حرکت قطارها، مترو تهران، نیازمند 2هزار واگن جدید است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، گفت: 6 پایگاه امداد و نجات بین راهی هلال احمر برای توسعه آموزش های تخصصی به منظور کاهش خطرپذیری جامعه مستقر می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
گزارش تصویری از مراحل اولیه راه اندازی ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
ساداتی به لزوم تفکیک مدیریت و مالکیت در واحدهای صنعتی تاکید کرد و گفت: متأسفانه تفکیکی در این راستا به ویژه در واحدهای کوچک صنعتی وجود ندارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
رئیس شورای راهبری آموزش در صنعت گلستان به برنامه ریزی آموزشی در شورای راهبری آموزش صنعت اشاره کرد و گفت: نیازهای تخصصی و عمومی آموزش حوزه صنعت احصاء شود .
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
یوسفی به اهتمام برگزاری دوره های آموزشی به منظور کاهش خسارات، جرائم با افزایش سزح آگاهی مدیران و کارکنان واحدهای صنعتی تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
مقصودلو گفت: اندیشکده راهبردی زیست بوم وتغییر اقلیم در استان گلستان زیر مجموعه بسیج اساتید در استان فعال است،
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
زمان و مکان اجرای انفرادی و گروهی جشنواره ملی ذکر و ذاکرین اعلام شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
پیکر امام جماعت مسجد جامع صفا با حضور جمعی از مردم و حوزویان، تشییع شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
حسام گفت: 112 شرکت در پارک علم و فناوری استان گلستان فعالیت می کند و در فناوری حوزه سلامت نیز اقدامات خوبی در شرکت های پارک علم و فناوری استان گلستان انجام شده است .
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
نماینده سابق مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی امروز دشمنان بسیاری از جمله آمریکا را دارد که می خواهند انقلاب را از بین ببرند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
امام جمعه موقت بجنورد با تأکید بر اینکه مسئولان باید با مردم ارتباط تنگاتنگی داشته باشند، گفت: مسئولان باید مثل پدر دلسوز نسبت به مردم باشند و در جهت رفع مشکلات آن ها بیش از پیش تلاش کنند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
معاون توان بخشی بهزیستی استان کرمان گفت: نرخ رشد جمعیت سالمندان در کشور 9.3 درصد است که این رقم در استان کرمان عدد 7.8 درصد را نشان می دهد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
آیت الله بطحایی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی امروز مشخص می شود که چه عنصر ارزنده ای بود، وی فردی متفکر و اندیشمندی فرامرزی بود و بعنوان سیاستمدار با هوش و متعهد در دنیا شناخته شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، گفت : ایجاد این مراکز مراقبتی یکی از راه کارهای برون رفت از شرایط فعلی و کاهش هزینه ها است ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
آیین بزرگداشت روز پرستار امروز با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از دانشجویان رشته پرستاری در زنجان برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
تاجگردون گفت: حمایت از معیشت عمومی و عدالت اجتماعی، تقویت انضباط بودجه ای و حمایت از تولید و اشتغال سه رویکرد مهم دولت لایحه بودجه 98 است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
اسکندر پور از ایجاد ایستگاه های کرایه دوچرخه در شیراز خبر داد و گفت: با همکاری شورای اسلامی شهر شیراز مقرر شده است که این ایستگاه ها دوچرخه را به مدت سه ماه به شکل رایگان در اختیار شهروندان قرار دهند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
شهردار شیراز همراه برخی از مسئولان شهری و آموزشی شیراز به مناسبت سه شنبه های بدون خودرو و پاسداشت روز ملی هوای پاک در خط ویژه دوچرخه سواری رکاب زدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
زارع گفت: شهروندان شیراز در سالن های ورزشی به تماشای فوتبال ایران در جام ملت های آسیا 2019 می نشینند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
سخایی گفت: در 9 ماهه اول امسال 10 هزار و 626 مورد خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس ارائه شده است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
معروفی با اشاره به تعداد دانشجویان این دانشگاه گفت: دانشگاه فرهنگیان کردستان به دلیل طرح بومی گزینی با کمبود دانشجو مواجه است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
مرادنیا، با اشاره به کمبود دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان استان گفت: تلاش برای افزایش سهمیه پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان کردستان باید درسال جاری بیشتر شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
محمدی، با اشاره به برگزاری طرح خادم(خانواده آماده در مخاطرات) در استان گفت: در راستای اجرای این طرح 15 هزار و 500 حانوار در مدت یک سال گذشته آموزش دیده اند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۲۰:۰۵    
نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی از کلنگ زنی طرح احداث پالایشگاه توسط وزیر نفت خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۲    
برگزاری 27 اجلاس سالیانه نماز و ده ها اجلاس استانی با هدف بررسی نقاط قوت و ضعف و دریافت پیام مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بعنوان نقشه راه یک سال آینده یکی از دستاوردهای ستاد اقامه نماز در 40 سالگی ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۲۲    
جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه امروز (سه شنبه 18 دی ماه) با حضور حسن روحانی، علی لاریجانی و آیت الله صادق آملی لاریجانی برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۰۸    
دبیر رشته نگارگری یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از راه یابی 72 اثر به مرحله نهایی انتخاب آثار این رشته خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۰۸    
چهره های برتر حوزه کودک رادیو در حاشیه رونمائی از پایگاه جامع ایران صدا تقدیر شدند.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۵:۰۸    
کرسی های نفحات القرآن با برگزاری 4 محفل ویژه ولادت حضرت زینب (س) برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۵۸    
رضوان حکیم زاده گفت:نباید به کودک به چشم بزرگسال کوچک شده ای بنگریم که آمال خود را در او جست و جو می کنیم. سوق دادن کودکان به سمت چشم و هم چشمی و رقابت های بی حاصل اشتباه بزرگی است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۵۶    
تیموری با اشاره به برگزاری دوازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته در بهمن ماه، گفت: اطلس جامع توزیع جغرافیایی و زمانی گردشگری تدوین می شود.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۴۶    
معاون بهبود تولیدات دامی استان آذربایجان غربی گفت: علاوه بر تامین گوشت مورد نیاز استان حدود 15 هزار تن گوشت قرمز گوسفندی به صورت دام زنده به خارج از استان جهت استفاده مردم صادر می گردد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۴۶    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اعلام فراخوان سومین جشنواره منطقه ای ادبیات کردی پرژه خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۴۶    
وزیر برگزیت بریتانیا اعلام کرد که این کشور اتحادیه اروپا در موعد مقرر یعنی روز 29 مارس سال 2019 میلادی ترک می کند و قصد تمدید ماده 50 فرآیند خروج را ندارد.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۳۸    
آنجفی گفت: استان مرکزی در بخش صادرات و تولید گل و گیاه زینتی، ماهیان زینتی، غلات و غیره د سرآمد و دارای رتبه است.
شبستان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۱۴:۳۸    
مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: سرود سراسری 40 هزار نفری با حضور 200 نفر از اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در باند پرواز فرودگاه بین المللی ...