پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۳:۴۳Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 8 اسفند 1398 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1398 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1398 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 30 دی 1398 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1398 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 2 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 3 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 4 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 5 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 6 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 7 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 8 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 9 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 10 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 11 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 12 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 13 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 14 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 15 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 16 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 17 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 18 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 19 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 20 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 21 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 22 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 23 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 24 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 25 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 26 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 27 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 28 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۹:۴۹    
حجت الاسلام سید هادی خسروشاهی موسس مرکز فرهنگی اسلامی اروپا و صاحب تالیفات متعدد به زبان های عربی و فارسی در پی ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۷:۰۷    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: راه ارتباطی هلیلان - پیازآباد(محدوده پل جزمان)تا ساعات آینده با تلاش عوامل راهداری برقرار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۶:۴۷    
جاده ایلام- صالح آباد محدوده دو راهی قدیم و جدید تا مهدی آباد همچنان مسدود است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۶:۳۷    
احمدی گفت: فضاها و معابر عمومی جزیره هرمز توسط نیروهای شهرداری ضدعفونی و گندزدایی می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۷    
صیف گفت: بر اساس اعلام وزیر بهداشت تمامی کلاس های دانشگاه پیام نور فارس برای حفظ سلامتی دانشجویان و کارکنان و جلوگیری از گسترش بیماری ناشی از کرونا تا پایان سال، لغو می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۷    
فرمانده تیپ مستقل 288 زرهی ارتش، از ضدعفونی مدارس و کلاس های درس در شهرستان خاش سیستان و بلوچستان از سوی این تیپ زرهی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۳:۳۷    
امام جمعه پیشوا گفت: نماینده مجلس نباید حرف از مذاکره و تعامل با دشمن بزند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۳:۳۷    
سازمان مشارکتهای اجتماعی شهرداری تهران برای جذب کادر درمان که دوره های آموزشی را طی کزده اند فراخوان جذب داوطلب داده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۷    
حاجی میرزایی تصریح کرد: اگر لازم است باید همه امکانات موجود برای ضدعفونی کردن محیط مدارس بسیج شوند و از این تهدید یک فرصت اجتماعی برای آموزش و پرورش به وجود آوریم.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۷    
قلی زاده گفت: تاکنون سه واحد داروخانه صومعه سرا که یک مورد آن مربوط با اخفا و احتکار پنج هزار عدد ماسک بود، به مراجع قضایی معرفی شده اند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۳:۱۵    
حسینی با اشاره به اینکه تمام قوای خود را برای پیشگیری ابتلا مددکاران و مددجویان به ویروس کرونا به کار گرفته ایم ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۳:۰۵    
تشییع پیکر جانباز شهید در شهرری با حضور عاشقان شهید و شهادت انجام شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۳    
در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت حال شهروندان، نماز جمعه این هفته در زنجان و 14 منطقه استان اقامه نمی شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۰۲:۰۸    
موحدی نژاد از تعطیلی جمعه بازار فروش حیوانات(معروف به کارگزاری) در بندرعباس خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۰۱:۵۸    
با توجه به تصمیم وزارت بهداشت و درمان و علوم پزشکی کشور و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در جهت حفظ سلامت مردم عزیز و نمازگذاران مومن این هفته مورخ نهم اسفندماه ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۰۰:۱۶    
پیرو درخواست ستاد مبارزه با کرونا، نمازجمعه 9 اسفند در هیچ نقطه ای از استان کرمان برگزار نمی شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۳:۵۶    
شهردار شیروان گفت: دیوارها، پایه چراغ ها و معابر سطح شهر شیروان از برچسب و پوسترهای تبلیغاتی پاکسازی شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۳:۴۶    
ولی پور از استقرار تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان در مبادی ورودی استان گیلان با هدف اجرای طرح هشدار و اطلاع رسانی پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۳:۴۶    
موسوی از تدابیر شدید برای ورود به آبادان در مبادی ورودی خبر داد و گفت: امروز با تلاش و همکاری دانشکده علوم پزشکی آبادان و نیروی انتظامی مبادی ورودی را بستیم و از فردا صبح نیز تدابیر شدیدی برای ورود ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۳:۱۶    
با اعلام ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، نماز جمعه تمام استان یزد در تاریخ 9 اسفندماه لغو شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۳:۱۶    
شادنوش از تخلیه بیمارستان رازی برای پذیرش بیماران مشکوک به کرونا خبر داد و گفت: بیش از یک هزار و60 نفر در گیلان مشکوک به ویروس کرونا شناسایی شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۳:۰۶    
گوهری راد گفت: تصمیم در خصوص تعطیلی مدارس با ستاد ملی مقابله با کرونا است و احتمالا عصر فردا(جمعه 9 اسفند) در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۳:۰۶    
تصادف در جاده یزد – طبس 9 کشته و یک زخمی بر جای گذاشت.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۳:۰۶    
بر اساس تصمیم کارگروه ویژه کنترل و مراقبت کرونا ویروس در خراسان شمالی، نماز جمعه فردا نهم اسفند در تمام شهرهای خراسان شمالی لغو شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۶    
ساعات کاری دستگاه های تمامی دستگاه های اجرایی، نهادهای دولتی، عمومی به جز بانک ها تا پایان هفته آینده از ساعت 9 صبح الی 12 خواهد بود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۲:۱۶    
عارف نیا با بیان اینکه تاکنون جواب آزمایش کرونا برای دو گلستانی مثبت اعلام شده است، گفت: آمار مبتلایان به کرونا در گلستان رو به افزایش است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۲:۱۶    
ویشکایی با تاکید بر لزوم رعایت بهداشت فردی بر بهره گیری از ظرفیت تمام دستگاه ها در مقابله با کرونا ویروس تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۲:۰۶    
بر اساس تصمیم شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، نماز جمعه این هفته قم برگزار نمی شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۱:۵۴    
وزارت امور خارجه عربستان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا زیارت مسجدالنبی را به طور موقت به حالت تعلیق در آورد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۱:۳۶    
فیروزی با اشاره به تمدید سومین جشنواره نذر کتاب شهرستان فسا گفت: مجموع کتاب های اهدایی از ابتدای جشنواره تا 22 بهمن هشت هزار جلد بوده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۱:۱۴    
آیت الله ناصری یزدی بابیان اینکه آموزش در ایران سطحی نگری است گفت: چرا باید دانشگاه ها بعد از سال ها آموزش بیکار تحویل جامعه دهند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۰:۵۴    
حجت الاسلام انتظاری از لغو آئین عبادی سیاسی نماز جمعه 9 اسفندماه جاری در 22 شهر از 47 شهر استان مازندران خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۰:۵۴    
سفارت ایران در کرواسی در بیانیه ای مطبوعاتی به تشریح اقدامات دولت ایران در مقابله با ویروس کرونا پرداخت.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۰:۴۴    
به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، نماز جمعه این هفته یاسوج، پاتاوه، دیشموک، سرفاریاب، باشت، سوق، مارگون، گچساران و بهمئی برگزار نمی شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۰:۴۴    
سیدی گفت: مصلی و مسجد جعفری صومعه سرا برای برگزاری نماز جمعه ضدعفونی می شوند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۰:۳۴    
فاضل زاده گفت: خادمیاران افتخاری حضرت رضا (ع) بهمن ماه سال جاری دو میلیارد و 764 میلیون و 421 هزار ریال به حدود 800 نفر از محرومین و نیازمندان شهرستان قائم شهر خدمت رسانی کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۰:۲۴    
هندیانی با بیان اینکه بستر های لازم برای مقابله با قاچاق سوخت برنامه ریزی شده است، گفت: اولویت اول قاچاق در کشور سوخت است و تمهیداتی برای جلوگیری از این روند اندیشیده شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۰:۲۴    
رضایی با بیان اینکه برخی در نقاط مرزی به پدیده قاچاق نگاه درآمدی دارند، گفت: قاچاق در مرز درآمدزایی می کند و طرح رزاق می تواند جای قاچاق را بگیرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۰:۱۴    
مخترع جوان آستارایی موفق به ثبت اختراع دستگاه آۤب ساز و آب شیرین کن ترموالکتریکی شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۰:۱۴    
یلالی از رایگان بودن آزمایشات و درمان کرونا ویروس خبر داد و گفت: به هیچ وجه شایعات منتشر شده در خصوص اخذ هزینه از بیماران مشکوک به کرونا صحت ندارد بلکه تمام آزمایشات و مراحل درمان در تمام شهرهای کشور ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۰:۱۴    
رستم زاد با بیان اینکه کرونا مانند سایر بیماری های ویروسی است،گفت: اقدامات پیشگیرانه شخصی و عمومی تنها راه حل فعلی گذر از این مسئله و مقابله با کرونا است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۰:۱۴    
شهبازی از کشف 600 ماسک فیلتردار احتکار شده در اندیمشک خبر داد و گفت: یک واحد صنفی که به صورت غیر مجاز اقدام به انبار و فروش ماسک فیلتردار در بازار آزاد به قیمت چند برابر کرده بود ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۰:۱۴    
نماز جمعه این هفته در مرکز استان البرز یعنی کرج بنابر اطلاعیه ای که رئیس ستاد مبارزه با ویروس کرونا اعلام کرده است برگزار نمی شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۰:۰۴    
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، گفت: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس و حفظ جان عموم مردم نماز جمعه این هفته در خرم آباد اقامه نمی شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۵۴    
عبداللهی از ارجاع پنج پرونده گران فروشی ماسک طی بازرسی از فروشگاه های تجهیزات پزشکی و داروخانه های دزفول به تعزیرات حکومتی شهرستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۵۴    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه (هفتم اسفند) به عدد 524 هزار و 394 واحد رسید که در مقایسه با پایان هفته گذشته رشد حدود 10 درصد را تجربه کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۴۴    
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر وخامت حال خود به خاطر ابتلا به ویروس کرونا را رد کرد و گفت: بنده در صحت و سلامت هستم و الان هم در قم پیگیر مسائل درمانی استانم.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۴۴    
وزیر ارتباطات تأکید کرد: سرعت تحولات و تغییرات ارتباطات و فناوری اطلاعات دنیایی غیرقابل پیش بینی را متصور کرده است و حتی مفهوم حکمرانی را تغییر داده به گونه ای که حکمرانی هوشمند تنها راه پیش روی دولت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۳۴    
سفیر ایران در پکن اعلام کرد: اولین محموله کمک های چین برای مقابله با کرونا امشب (پنجشنبه) عازم ایران شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۳۴    
مجیری گفت: 2 واحد تجهیزات و ملزومات پزشکی که ماسک و محلول ضدعفونی کننده را به قیمت گران و بیشتر از نرخ قانونی به مردم می فروختند، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۳۴    
شریفی از ضدعفونی کردن اماکن عمومی و وسایل حمل و نقل عمومی اندیمشک خبر داد و گفت: شهرداری اندیمشک با تمام امکانات به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا اقدام به ضدعفونی کردن اماکن و فضاهای عمومی شهر ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۴    
رئیس جمهوری بار دیگر یگانه مرجع تصمیم گیری در خصوص مدیریت بیماری کرونا را ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا معرفی کرد و دستگاه ها و ارکان کشور را به اجرای تمامی مصوبات این ستاد موظف و مکلف کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۴    
جعفری گفت: نمازجمعه این هفته شهرستان گرگان، به دلیل رعایت مسائل بهداشتی و پزشکی مرتبط با ویروس کرونا برگزار نمی شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۱۴    
حجت الاسلام محمدزاده گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامت مردم، فردا (جمعه 9 اسفند) نماز جمعه در هیچ کدام از شهرهای خوزستان اقامه نمی شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۹:۱۴    
به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، نماز جمعه این هفته شهر قزوین برگزار نمی شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۴۲    
رئوفی نسب با بیان اینکه با اعلام و موافقت سازمان آب و برق استان خوزستان خروجی سد دز 500 متر مکعب بر ثانیه می شود گفت: این افزایش خروجی با توجه به پیش بینی بارش برف و باران و کنترل اتفاق صورت می گیرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۴۲    
حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه باید از میزان تصدی گری دولت بکاهیم، عگفت: باید در کنار هم تلاش کرد تا زمینه فعال شدن شهرک های صنعتی راکد استان مهیا شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۳۲    
بردبار از توقیف یک سواری 405 و کشف 9 کیلو و 100 گرم تریاک و دستگیری 2 قاچاقچی در شهرستان زرین دشت خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۳۲    
اداره صنعت و معدن داراب بر استفاده مستمر کارکنان واحدهای نانوایی سطح این شهرستان از روپوش، کلاه، ماسک و... در راستای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا تاکید کرده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۳۲    
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت حضور مردم در صحنه انتخابات گفت: اعتماد مردم به جوانانِ انقلابی در انتخابات نشانه ی ولایتمداری ملت است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۳۲    
صمیمی دوست گفت: تیم اقتصادی استان برای حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی آمادگی دارد و دست هرکسی که حتی یک شغل ایجاد کند را می بوسیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۲۲    
یوسفی از توقیف یک سواری 405 حاوی مواد مخدر خبر داد و گفت: در بازرسی از این خودرو میزان یکصد کیلوگرم تریاک کشف شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۲۲    
جوکار از دستگیری 2 سارق و کشف 28 فقره انواع سرقت در شهرستان فیروزآباد خبر داد و گفت: متخلفان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۲۲    
کلانتری گفت: همه امکانات، نیروی انسانی و توان استان کهگیلویه و بویراحمد را برای مقابله با ویروس کرونا بسیج کرده ایم.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۱۲    
نتیجه تست کرونای معصومه ابتکار، معاون زنان رئیس جمهور مثبت اعلام شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۱۲    
رئیس پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع) با اشاره به راهبردهای مذهبی امام هادی(ع) برای ایجاد همگرایی اسلامی گفت: رعایت تقیه ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۱۲    
حجت الاسلام رزاقی موسوی گفت: امام هادی(ع) با استفاده از شیوه هایی از جمله نامه نگاری، بیان ادعیه و زیارات معنادار، تقویت سازمان وکالت و بعضأ مقابله جدی و ابراز بیزاری از آنان ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۱۲    
رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان ایلام گفت: بنابر صلاحدید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نماز جمعه این هفته شهر ایلام برگزار نمی شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۲    
اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه درباره لغو و یا احتمال توقف برخی پرواز ها از مبدا و به مقصد کشورمان از سوی برخی خطوط هوایی اطلاعیه ای صادر کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۲    
محرز گفت: توصیه هایی مبنی بر خوردن دارچین برای مقابله با بیماری کرونا از لحاظ علمی ثابت نشده است و مردم باید با رعایت بهداشت به ایمنی خود کمک نمایند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۷:۵۲    
تشکر صمیمانه رهبری از زحمات پزشکان و پرستاران در مبارزه با کرونا، هشدار دستگاه قضا به سوء استفاده کاسبان کرونا، عیدی بازنشستگان نیرو های مسلح امروز واریز می شود ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۷:۵۲    
شورای سیاست گذاری ائمه جمعه درباره نماز جمعه این هفته کشور اطلاعیه ای منتشر و در آن اعلام کرد: نماز جمعه این هفته درمرکز 23 استان برگزار نمی شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۲    
12 توصیه برای مراقبت ویژه از مشتریان بانک ها در مقابله با کرونا، مهلت ثبت اعتراض مسکن ملی 10 اسفند آغاز می شود، آموزش مجازی در جدال با کرونا ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۷:۴۲    
با توجه به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، نماز جمعه فردا در یاسوج برگزار نمی شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۰    
انوشه با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت حضور نمازگزاران در مصلی اندیشیده شده است گفت: زمان برگزاری مراسم نماز جمعه کوتاه می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۰    
موذنی گفت: تمامی کارکنان پایور، وظیفه و مراجعان در بدو ورود به پادگان های نیروی زمینی ارتش مورد ارزیابی ویروس کرونا قرار می گیرند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۰    
لیلة الرغائب فرصتی ناب برای زدودن دل از ناپاکی ها و آلودگی های روحی و شب مناجات و راز و نیاز با خداوند متعال است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی از وزیر بهداشت و همکاران، پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی و مجموعه دست اندرکاران پزشکی در مواجهه و مبارزه با بیماری کرونا صمیمانه تشکر کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۴:۳۰    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اشاره به اینکه راه ارتباطی 277 روستای لرستان مسدود است، گفت: تلاش ها برای بازگشایی راه ارتباطی مناطق سیل زده ادامه دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۴:۲۰    
جهانپور گفت: مسافرت افراد باعث می شود تا موارد ابتلا به بیماری کرونا بیشتر شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۰    
عبدالهی با بیان اینکه در تأمین مایحتاج مردم مشکلی نداریم، گفت: کالای مورد نیاز مردم در انبارهای استان ذخیره شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۰    
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: پیرو اطلاعیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد ملی مبارزه به بیماری کرونا، فعالیت های فرهنگی ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۰    
حجت الاسلام سبزیان گفت:با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فرآیند ضد عفونی کردن کتابخانه های عمومی خراسان رضوی انجام شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۰    
پیرو اطلاعیه مورخ سوم اسفندماه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنا به توصیه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر عدم برگزاری اجتماعات غیر الزامی، تعطیلی تمامی برنامه های فرهنگی ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۰    
جعفری گفت: به دلیل اهمیت موضوع سلامت مردم، هشت کمیته در پیشگیری و مقابله با کرونا در خراسان رضوی تشکیل شده است که مسئولان کمیته ها امروز احکام خود را دریافت کردند و از این پس برنامه های خود را رصد و ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۰    
دادی زاده سرخایی گفت: 12 گروه ارزیابی و نظارت ستاد کنترل و پیشگیری بیماری کورنا اداره کل آموزش و پرورش، تمامی مدارس استان را مورد بررسی قرار می دهند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۰    
مدیرکل استاندارد لرستان گفت: تبلیغات رسانه ای فرآورده های مشمول استاندارد اجباری، ملزم به داشتن پروانه استاندارد است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۰    
استفاده از ابزارهای غیرحضوری از جمله یادداشت الکترونیکی(تیکت) و صندوق پیامکی بجای مراجعات حضوری عاملی در پیشگیری از انتشار و ابتلا به ویروس کرونا است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۳:۴۰    
خادمی با بیان اینکه آمادگی برای مقابله با ویروس کرونا در استان وجود دارد، گفت: ستاد های پیشگیری از ویروس کرونا در استان تشکیل شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۳:۴۰    
یک استاد اخلاق با بیان اینکه زیارت جامعه کبیره بهترین توصیف امامت است، گفت: امام هادی(ع) در بین ائمه معصومین(ع) بسیار غریب هستند ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۰    
حجت الاسلام بهاری با بیان اینکه اهتمام به دعای فرج و توجه به امام زمان(عج)، سبب بهره مندی حداکثری از لیلة الرغائب می شود، گفت: اگر حاجات به سمت فرج میل کند، دردها و آلام بشر هم رفع خواهد شد ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۰    
استاندار لرستان با اشاره به خسارت گسترده سیل در لرستان، گفت: برآورد اولیه خسارت سیل لرستان بالغ بر دو هزار و 100 میلیارد تومان است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۰    
رحمانی گفت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط بنیاد مسکن 4 هزار واحد نیاز به بازسازی دارند که 3700 واحد روستایی و 300 واحد نیز در شهر قطور هستند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۳:۲۰    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام در نشست هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری در این استان، گفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۰    
آیت الله نورمفیدی با اشاره به اینکه دشمن سعی و تلاش دارد بین فرق اسلامی، شیعه و سنی اختلاف بیاندازد تا ما را از اصل وظیفه خودمان غافل کند ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۰    
حجت الاسلام شاهرخی با تقدیر از خدمات آموزشی نوسازی مدارس در مناطق صعب العبور، افزود: تقویت آموزش و تربیت صحیح دانش آموزان بستر تحقق رشد و توسعه است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۳:۰۰    
سیلاب طی روزهای گذشته خسارت های بی شماری به بخش های مختلف زیرساختی استان ایلام وارد کرده که جبران این خسارت ها نیازمند توجه دولت است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۲:۵۰    
میرکریمی امدادرسانی به 37 نفر از حادثه دیدگان سیل و آبگرفتگی شهرستان گرگان و آق قلا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۲:۵۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با استاندار لرستان در خصوص کمک سایر دستگاه ها و وزارت خانه ها به لرستان دستور اکید صادر کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۲:۵۰    
سازمان سنجش اسامی نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 98 وزارت آموزش و پرورش را اعلام کرد.