پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۱:۵۷Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 15 اسفند 1398 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1398 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1398 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 30 دی 1398 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1398 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 2 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 3 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 4 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 5 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 6 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 7 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 8 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 9 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 10 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 11 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 12 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 13 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 14 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 15 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 16 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 17 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 18 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 19 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 20 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 21 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 22 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 23 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 24 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 25 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 26 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 27 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 28 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۵    
براساس فرهنگ اسلامی در گرفتاری ها و شیوع بیماری ها باید به اسباب مادی و معنوی توأمان توجه کرد بنابراین هم دارو سلاح مبارزه و شکست بیماری است هم دعا.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۳    
جامعه ایمانی مشعر طی اطلاعیه ای با توجه به شیوع کرونا رسالت اصلی هیئات را کمک به شیعیان آل الله(ع) در اقصی نقاط عالم دانست و تاکیدکرد: هیئتی که کارکرد خود را منحصر به برگزاری مراسم کند، منفعل است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۰:۰۷    
جایگاه های عرضه سوخت از مهمترین اماکن شیوع ویروس کرونا است که روزانه می تواند 8 هزار نفر را به این بیماری مبتلا کند، لذا باید نظارت ها ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۰۹:۳۷    
معاونت آموزشی تربیتی جامعةالزهرا(س) از آغاز آموزش از راه دور طلاب سطح 4 و دوره عالی فقه خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۳:۴۱    
با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، آموزش مجازی با تشکیل 500 کلاس برخط در هر ساعت و ارائه خدمات آموزشی به 20 هزار دانش آموز در روز در دستور کار موسسه خدماتی علمی و آموزشی رزمندگان اسلام کشور قرار ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۱    
کمیته امداد استان قم به هزار و 52 بیمار صعب العلاج و زمین گیر تحت حمایت کمک هزینه خرید ملزومات بهداشتی اعطا کردپ
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۱    
حجت الاسلام ارتقایی گفت: ضدعفونی نمودن اماکن عمومی، مراکز دینی، توزیع اقلام بهداشتی، تهیه اقلام ضروری برای سالمندان توسط طلاب و مبلغان جهادی همدان انجام می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۵    
یکی از زیباترین مساجد ایران که به خاطر نقش و طرح های خود معروف شده، مسجد جامع قروه ابهر است که دیوار شمال شرقی شبستان این مسجد طی روزهای اخیر مرمت شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۱    
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: طبق اعلام ستاد مقابله با کرونا تمامی فعالیت های ورزشی استان تا پایان سال 98 تعطیل خواهد بود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۷:۱۹    
نظریانی گفت: در راستای مبارزه با بیماری کرونا 500 میلون ریال به شورای سلامت دانشگاه ارومیه اختصاص یافته است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۹    
با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و مراکز فرهنگی تا پایان سال، کتابخانه های عمومی سراسر کشور نیز تا پایان سال تعطیل شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۹    
دفتر اول مثنوی معنوی برای اولین بار توسط گئورگی لوبژانیدزه که پیشتر به خاطر ترجمه قرآن به زبان گرجی، جایزه جهانی کتاب سال ایران را از آن خود کرده بود، به زبان گرجی منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۶:۵۹    
فرهنگ سرای اندیشه پویش با کتاب واکسینه شویم را بصورت مجازی برگزار می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۶:۳۹    
نریمانی، ازراه اندازی برنامه ای با عنوان صدای مشاور آموزش و پرورش در 16 منطقه کردستان خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۶:۰۹    
ثمینی با بیان اینکه باید تمام دستگاه های اجرایی استان با دانشگاه علوم پزشکی همکاری لازم را داشته باشند، گفت: نباید خارج از شبکه بهداشتی مواد بهداشتی و ضدعفونی توزیع شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۲:۱۷    
حجت الاسلام لطفیان با انتشار بیانیه ای در محکومیت کشتار مسلمانان توسط هندوهای افراطی در هند، نوشت: جنایت هولناک در هند قلب مسلمانان و دل های آزادگان جهان را آزرده ساخته است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۷    
حسینی کاشانی از تمدید تعطیلی برنامه های فرهنگی، هنری و سینمایی در استان قم به مدت یک هفته دیگر خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۵    
شاهرخی ، از عدم پذیرش مسافر نوروزی با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت افراد در استان همدان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۵    
حمیدی گفت: برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی توسط مربیان در فضای مجازی تولید و ارایه می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۹    
نهاد ریاست جمهوری پاکستان در توئیتی از مواضع حامیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) در قبال مسلمانان هند قدردانی کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۱:۰۷    
مرکز مدیریت حوزه های علمیه با صدور بیانیه ای ضمن حمایت از مواضع وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی، جنایت علیه مسلمانان در هند را محکوم کرد و توقف نژادپرستی و قتل عام مسلمانان در آن کشور و همچنین ورود ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۰:۴۷    
طبق اعلام اداره گذرگاه مرزی عراق احتمال بسته شدن مرزهای عراق-ایران به مدت یک هفته وجود دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۰:۳۷    
گلپایگانی با بیان اینکه حرز اصلی امام جواد (ع) که برای همه به یادگار گذاشته اند، ذکر خدا و اعتماد به او است، تصریح کرد: ایشان با اینکه عمر کوتاهی داشتند ولی تمدن بزرگ اسلامی را به نمایش گذاشتند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۷    
حجت الاسلام والمسلمین ایازی بیان کرد: دین می تواند سه کمک به مردم داشته باشد؛ از طرفی می تواند انسان را به آرامش و صبر دعوت کند ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۳    
ارجمندی گفت: نهضت مردمی مبارزه با کرونا در مساجد شهرستان مهاباد مشغول به کار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۳    
سردار واعظی خبرداد: در یک عملیات مشترک بین پلیس امنیت اقتصادی بوشهر و همدان یک کامیون حامل کالای قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال توقیف شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۶:۵۳    
معابر شهری و مساجد در شهر چهاربرج استان آذربایجان غربی برای پیشگیری از ویروس کرونا ضدعفونی شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۶:۳۳    
با شیوع کرونا ویروس و جهت جلوگیری از انتشار آن، درهای مسجد جامع شهر تاریخی زواره اصفهان که اولین مسجد چهار ایوانی ایران محسوب می شود، بسته شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۶:۲۳    
بسیجیان جهادی حوزه مقاومت بسیج حضرت بقیه الله (عج) اقدام به ضد عفونی مساجد شلوغ شهر سمنان کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۱    
هاشمیان از اعطای مرخصی به یک هزار و 154 نفر از زندانیان به دلیل شیوع ویروس کرونا و بر اساس بخشنامه ابلاغی رئیس قوه قضائیه خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۳:۵۱    
زاهدصفت از کمبود نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان در شرایط بحرانی موجود خبر داد و گفت: در پی فراخوان دعوت از نیروهای داوطلب و جهادی، 58 نیروی داوطلب پزشکیار و بهیار به بیمارستان ها اعزام شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۱    
جویبان گفت: امسال یک هزار و 100 تن انواع میوه تنظیم بازار برای عرضه در روزهای پایانی سال جذب شده است که از 25 اسفندماه در استان توزیع می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۱    
به مناسبت روز درختکاری، با سابقه ترین امام جمعه کشور و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین یک اصله نهال کاشتند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۱    
فرماندار دماوند از عدم پذیرش مسافر در ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۲:۳۱    
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران از تعطیلی نماز جمعه 16 اسفند در تمام پایگاه های استان تهران برای مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۹    
براساس تصمیم اخیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، نماز جمعه این هفته در استان همدان به دلیل جلوگیری از انتشار کرونا ویروس برگزار نمی شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۹    
زارع با بیان اینکه به واسطه شیوع بیماری کرونا در سراسر استان از هم اکنون و در ایام نوروز هم هیچ مهمانی را نمی پذیریم، گفت: به منظور تسهیل دسترسی مردم ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۹    
قرارگاه جهادگران سلامت حضرت نرجس خاتون (س) دو طرح سراسری نذر سلامت و جهاد دوزندگی را برای مشارکت هیأت های مذهبی در مبارزه با بیماری کرونا اجرای می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۹    
همزمان با سراسر کشور طرح امداد فرهنگی مجازی به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان دربین کودکان اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۷    
رئیس کل بانک مرکزی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: طبق اطلاع واصله تا کنون6 نفر از همکاران عزیز و تلاشگر نظام بانکی کشور در جریان خدمت رسانی به مردم بزرگوار کشورمان به ویروس کرونا مبتلا شده و به رحمت حق ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۷    
رئیس مجلس ترکیه طی تماس تلفنی با علی لاریجانی آمادگی ترکیه در تامین تجهیزات مورد نیاز ایران برای غلبه بر کرونا را اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۷    
سفیر ایران در روسیه و اسماعیل هنیه بر اتخاذ رویکردی واحد از سوی کشورهای مسلمان جهت مقابله با طرح دونالد ترامپ موسوم به معامله قرن توافق کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۸:۴۷    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل، رفتار حکومت ⁧بحرین⁩ نسبت به بازگشت مسافران بحرینی موجود در ایران (اتباع بحرین) را غیرمتعهدانه توصیف کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۸:۴۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: شکنجه و زنده به گور کردن زنان و کودکان مسلمان در هند فاجعه انسانی تمام عیار است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۶ - ۰۰:۰۳    
آئین روز درخت کاری با حضور مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه ده برآفتاب بویراحمد برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۳:۳۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه 17 نفر در سیستان و بلوچستان به بیماری کرونا مبتلا شده اند، گفت: اولین فوتی بر اثر بیماری کرونا در زاهدان به ثبت رسید.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۳:۳۳    
همزمان با تعطیلی مراکز آموزشی استان قم، ستاد برگزاری آموزش از راه دور طلاب حضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام با تشکیل چهار کارگروه برنامه ریزی آموزشی، تأمین محتوا، اجرایی و فنی راه اندازی شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۳:۲۳    
رئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، شایعه پذیرش اسکان مسافران شهرستان های دیگر در میهمان سرای نفت را تکذیب کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۳    
خط تولید محلول ضد عفونی دست و سطوح در کارخانه پارت شمیم دارو افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۳:۰۳    
شادنوش بر لزوم جدی گرفتن ویروس کرونا توسط مردم تاکید کرد و گفت: طرح ملی بسیج مقابله با کرونا در گیلان اجرایی می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۱    
حجت الاسلام شکری با اشاره به اعلام کانون های شایسته تقدیر در نخستین رویداد ملی فهما گفت: کانون فرهنگی هنری شهید مطهری واقع در مسجد جامع رزکان نو کرج شایسته تقدیر در رویداد ملی فهما شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۲:۲۱    
داغمه چی به فعالیت قرارگاه زیستی سپاه در چالوس اشاره کرد و گفت: بزودی بسیج سازندگی سپاه شهرستان چالوس تعداد 1000 دست لباس یکبار مصرف بیمارستانی برای بیمارستان های شهرستان تولید می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۱    
روز درختکاری فرصتی برای حفظ و احیای منابع طبیعی و روزی است که باید دست دوستی به سوی طبیعت دراز کنیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۲:۰۱    
قنبرپور گفت: تعدادی از پزشکان بدون عذر موجه مطب ها را تعطیل کرده اند که با آنها برخورد خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۱:۳۱    
تعطیلی روزشنبه 17 اسفند که امروز اعلام شده بود ساعتی قبل لغو شد و ساعت کاری ادارات نیز از ساعت 8:30 تا 13:30 اعلام شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۱:۳۱    
حجت الاسلام علیخانی از افتخارآفرینی هفت کانون فرهنگی هنری مساجد استان مازندران در رشته های 18گانه رویداد ملی فهما خبر داد و گفت: فعالان مسجدی استان در رشته های نماز، فیلم کوتاه، اوقات فراغت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۱:۰۱    
چمن آرا گفت: از هموطنان گرامی می خواهیم با توجه به شیوع ویروس کرونا در ایام نوروز از سفرهای غیرضروری به دزفول اجتناب کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۱:۰۱    
جهانگیری با تاکید بر لزوم پرهیز مردم از ترددهای غیرضروری گفت: همراهی مردم برای وضعیت کنونی بسیار مهم است و همه باید در این بسیج ملی برای شکست بیماری کرونا همدل باشند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۰:۵۱    
دهقانی فیروزآبادی از آغاز فعالیت آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا در استان خبر داد و گفت: روزانه بیش از 20 نمونه در این آزمایشگاه مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۰:۴۱    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: توقف ناوگان عمومی مسافر، در محدوده شهری به جز پایانه های مسافربری، به منظور پیشگیری از کرونا ممنوع است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۰:۴۱    
قلی پور با بیان اینکه در سال جاری در قالب وام های اشتغال شهری 125 فقره وام به میزان 6 میلیارد تومان و در بخش روستایی نیز 730 میلیون وام به مددجویان پرداخت شده است گفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۰:۳۱    
فرشیدی با اشاره به مثبت شدن نتیجه آزمایش کوید 19 سه بیمار دیگر در هرمزگان، گفت: هم اکنون شمار مبتلایان به کروناویروس در این استان به 17 مورد رسیده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۰:۳۱    
سلمان زاده از مردم خواست تا به جز موارد ضروری از منزل خارج نشوند و گفت: از مسافران تقاضا داریم فعلا به منطقه آزاد اروند سفر نکنند، چراکه مراکز خرید این منطقه در حال تعطیل شدن هستند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۰:۲۱    
مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا، تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان شمالی را سه نفر معرفی کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۰:۲۱    
شادنوش از تشکیل قرارگاه مشترک سپاه و دانشگاه علوم پزشکی استان جهت مقابله با کرونا ویروس خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۰:۲۱    
حجت الاسلام خمیدی گفت: 6 بقعه شاخص در شهرستان دزفول به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ضدعفونی شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۱    
مهمانسرای المپیک رشت برای گذراندن دوران نقاهت بیماران بهبود یافته از ویروس کرونا اختصاص می یابد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۱    
بهاروند گفت: ایران به تاکید هیات سازمان بهداشت جهانی یکی از بهترین شبکه های بهداشت و سلامت عمومی جهان را دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۱    
شیبانی گفت: براساس تصمیم استاندار و به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی، ساعت کاری دستگاه های اجرایی، نهادهای دولتی ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۱    
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان شمالی با صدور اطلاعیه ای از عدم برگزاری نماز جمعه فردا 16 اسفندماه در تمام شهرهای خراسان شمالی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۹:۵۱    
ریاحی گفت: جوانان هیئتی، گروه های جهادی و کشاورزان بندرگزی پای کار آمدند تا ضدعفونی معابر و سطح شهر با سرعت بیشتری انجام شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۹:۵۱    
سفیر چین در تهران گفت: سفارت ایران در پکن در 24 ساعت گذشته چهار میلیون یوان (برابر با 576 هزار دلار) کمک نقدی از مردم چین دریافت کرده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۹    
عباسی گفت: تدابیر بهداشتی لازم و ضدعفونی کامل مصلی انجام شده و با توجه به این که مورد مثبت و مشکوک در شهر خاوران توسط مسئولین سلامت اعلام نشده، از این رو نماز عبادی ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه، اتهام های بی اساس مطرح شده در بیانیه چهار جانبه عربی برآمده از دیدگاه غیرمسوولانه و اشتباه جبران ناپذیر و راهبردی کشورهایی دانست که خود عامل بی ثباتی ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۹    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت عالم پرهیزگار و خدمتگزار جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محسن حبیبی را تسلیت گفتند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۹:۰۹    
سرهنگ نوشاد از توقیف یک دستگاه پراید سرقتی توسط مامورین انتظامی این شهرستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۹:۰۹    
سیادتان گفت: انتشار ویروس کرونا، موجب تعطیلی بسیاری از هتل ها در فارس شده است که به کسب و کار فعالان این حوزه لطمه جدی می زند و نیاز به حمایت دولتی از این صنف داریم.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۹:۰۹    
رحیمی گفت: حضور مسئولان در برنامه های درختکاری، الگوی مناسبی برای فرهنگ سازی برای مردم در جامعه به شمار می رود که باید مورد توجه قرار بگیرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۹:۰۹    
همزمان با روز درختکاری و منابع طبیعی تعداد 500 اصله نهال در مسیر منتهی به تپه شهدای شهر جهرم کاشته شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۹:۰۹    
همتی گفت: 13 مورد قطعی جدید به ویروس کرونا در فارس شناسایی شده است که شمار بیماران را به 62 نفر می رساند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۹:۰۹    
مختاری گفت: اقدامات لازم برای حفاظت از اماکن کارگری در مقابل ویروس کرونا در فارس در نظر گرفته شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۹:۰۹    
مجید خوبی زاده گفت: گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول شهر جیرفت با شرکت در مسابقه پویش سرود فیلم منطقه پرواز ممنوع حائز کسب رتبه برتر و نیز موفق به دریافت لوح سپاس از سوی دبیر ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۹:۰۹    
حمیدی گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در فردا(جمعه 16 اسفند) مسیر ورودی النگدره با همکاری شهرداری گرگان مسدود می شود و از توقف خودرو در پارک قرق ممانعت می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۸:۵۹    
یک انجمن مردم نهاد در شیراز با راه اندازی کمپینی از هموطنان خواسته است تا در نوروز به شیراز سفر نکنند و شیرازی ها را به پیوستن به این کمپین دعوت می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۸:۵۹    
امیری گفت: علاوه بر ضد عفونی بودن اماکن گردشگری، ، رعایت بهداشتی فردی از سوی بازدیدکنندگان در اماکن نیز اهمیت بسزایی دارد و در حفظ سلامت جامعه موثر است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۸:۵۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: آمار کلی موارد مثبت کرونا در خراسان جنوبی امروز از سوی سخنگوی وزارت بهداشت 15 نفر اعلام شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۸:۵۹    
حق شناس گفت: خیرین گلستانی برای تهیه 40 دستگاه تنفس مصنوعی برای درمان بیماران حاد تنفسی 6 میلیارد تومان کمک کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۹    
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، از لغو نماز جمعه در استان لرستان خبر داد و گفت: به علت پیشگیری از فراگیر شدن ویروس کرونا نماز جمعه این هفته لغو شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۹    
حسینی از آغاز فعالیت ایستگاه مرزبانی و غربالگری ویروس کرونا در شهرستان فراهان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۹    
جمالیان گفت: آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان مرکزی تا ظهر روز پنج شنبه 15 اسفند ماه به 180 نفر رسید.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۹    
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از ثبت 2 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در سطح این استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۹    
با قری خبر داد: با انجام شصت و پنجمین ایثار ماندگار در استان بوشهر و اهداء اعضای بدن بیمار مرگ مغزی بوشهری به سه هموطن جان دوباره ای به بیماران نیازمند دریافت عضو بخشیده شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۸:۰۹    
برخی از فعالان رسانه ای استان گلستان معتقد هستند که کرونا مسئولان را غافلگیر کرد و شرایط میدانی با آمارهای ارائه شده همخوانی ندارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۸:۰۹    
مهرابی، از پذیرش حوزه های علمیه خواهران در سال جدید خبر داد و گفت: 13 مدرسه علمیه خواهران لرستان در اردیبهشت ماه 99 آماده پذیرش هستند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۷:۴۹    
شیرانی گفت: با اعلام آخرین نتایج ارسالی به استان، جواب آزمایش هشت نفر مثبت اعلام شد و بدین ترتیب تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان تاکنون به 9 نفر افزایش یافته است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۷:۴۹    
کمانگری گفت: در راستای کاهش مراجعات حضوری به دفاتر پیشخوان دولت تمامی فرآیند تعویض دفاتر فاقد اعتبار ممنوع شده و دفاتر بیمه تا پایان فروردین 99 اعتبار دارند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۵    
طلوعیان گفت: تولید روزانه 40 هزار عدد ماسک کفاف نیاز استان گلستان را نمی دهد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۳    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با صدور پیامی از جامعه پزشکی و پرستاری خراسان جنوبی برای مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۳    
حجت الاسلام دوستعلی محمدی با ضدعفونی و نظافت روزانه مسجد امام محمد باقر(ع) زنجان خبر داد و گفت: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، سجاده های شخصی بین نمازگزاران توزیع شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۳    
فرمانده سپاه ناحیه ایلام گفت: رزمایش آمادگی گروه های جهادی بسیج برای مقابله با ویروس کرونا با فعالیت 30 گروه جهادی در شهر ایلام انجام شده است.