پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۷:۴۴Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 12 اسفند 1398 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1398 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1398 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 30 دی 1398 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1398 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 2 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 3 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 4 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 5 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 6 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 7 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 8 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 9 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 10 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 11 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 12 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 13 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 14 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 15 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 16 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 17 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 18 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 19 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 20 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 21 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 22 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 23 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 24 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 25 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 26 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 27 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 28 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۸    
مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری ضمن تقدیر از جامعه پزشکی و پرستاری از مردم خواست با عشق به زندگی، بار دیگر حماسه آفرینی کنند و در مبارزه با این ویروس و مهمان ناخوانده پیروز شوند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۸    
برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مراسم اعتکاف در مسجد مقدس جمکران لغو شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۸    
بشری، از پلمپ دو فروشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی که اقدام به عرضه الکل تقلبی و گران فروشی ماسک کرده بودند، خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۸    
سردار واعظی با بیان اینکه برقراری امنیت مطلوب برای هموطنان از جمله وظایف اصلی پلیس است که در این ایام اهمیت ویژه ای دارد افزود ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۸    
سپهوند از تشدید نظارت بر واحدهای صنفی و اماکن پر تردد به منظور پیشگیری از بیماری کرونا در استان مرکزی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۸    
چندرسانه ای 1398/12/13 - 18:45 901360 دانلود
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۶    
قائمیان خواستار توجه بیشتر به جوانان هنرمندی شد که فیلم های خود را از گوشه و کنار کشور برای رویداد هنری کانون های مساجد ارسال می کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۶    
سرهنگ محبت خانی گفت: با توجه به اقدامات پیشگیرانه انجام شده برای مقابله با ویروس کرونا تاکنون هیچکدام از محیط بانان ما دچار این بیماری نشده اند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۶    
بن عباس با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه مقابله با کرونا گفت: هیچ توجیهی در خصوص همکاری و یا کم کاری از قبیل نبود اعتبار و یا نداشتن علم کافی در مقابله با بحران از سوی مدیران پذیرفته نخواهد بود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۴    
محمدعلی نصیری از آغاز فعالیت قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا با حضور گروه های جهادی دانشجویی در استان زنجان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۳۴    
با نصب اپلکیشن پات در مشارکت مردمی مقابله با کرونا برای خانواده ها و افراد بی بضاعتی که امکان پیشگیری و درمان این بیماری را ندارند، سهیم شوید.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۲۴    
با هدف جلوگیری از انتقال ویروس کرونا، برنامه های هفته منابع طبیعی اداره کل منابع طبیعی فارس، لغو شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۳:۰۴    
پویش مردمی پنجره_ فولاد با هدف طلب سلامتی و عافیت مسلمانان و دیگر انسان ها از ویروس کرونا، اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۴    
اداره کل هواشناسی خراسان رضوی برای اغلب نقاط استان از جمله شهرستان مشهد، ادامه بارش باران و برف، همراه کاهش دمای هوا و در نواحی سردسیر تشکیل مه و کاهش دید را پیش بینی کرده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۴    
فرزام صفت گفت: کارخانجات گیلان نیز همچون ادارات و شرکت های دولتی، نسبت به نوبت کاری و ایجاد شیفت های کاری با یک سوم نیروهای خود اقدام کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۴    
جمعی از دانشجویان و طلاب در اعتراض به کشتار بی رحمانه مسلمانان در هند و سانسور این قتل عام در رسانه های دنیا مقابل سفارت هند تجمع می کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۲    
حجت الاسلام مختار کرمی از ضدعفونی روزانه بقاع متبرکه و امامزادگان استان زنجان خبر داد و گفت: افراد سالخورده و بیمار تا حد امکان از حضور در این اماکن خودداری کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۲    
مدیرکل سلامت شهرداری تهران از اعلام آمادگی 113 نفر از مشاوران و روانشناسان سازمان نظام روانشناسی برای ارائه خدمات روانشناختی و مشاوره ای در وضعیت شیوع ویروس کرونا در تهران خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۲    
ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: خدمات مرحوم هنرمند جانباز جعفر کاظمی در حوزه انقلاب و دفاع مقدس فراموش نشدنی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۰۲    
محسن لطیفی گفت: به منظور افزایش آگاهی از ابعاد بیماری کرونا، برنامه های متنوع اطلاع رسانی، ارائه راه های پیشگیری و ایجاد آرامش بخشی در جامعه در صدا و سیمای مرکز زنجان تهیه و پخش می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۲    
حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی گفت: به دادستان های حوزه های قضایی استان زنجان تاکید شده ضمن شناسایی، برخورد قاطع با احتکارکنندگان مواد شوینده، بهداشتی و ماسک صورت پذیرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۲    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: روزانه هزار ماسک در خراسان شمالی تولید خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۲    
علی خلیلی با اشاره به تعطیلی اماکن ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: تا زمان آغاز مجدد فعالیت اماکن ورزشی تحت مالکیت این اداره کل، اجاره بها از گردانندگان این اماکن اخذ نمی شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۲    
خدابنده با اشاره به اینکه در بحث آموزش دانش آموزان از طریق رسانه و فضای مجازی به مشارکت و همراهی صداوسیما نیز نیازمندیم ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۲    
علی یگانه از پیشنهاد مهلت سه ماه برای پرداخت اقساط بدون اعمال هرگونه دیرکرد توسط اتاق بازرگانی برای همه واحدهای تولیدی و اقتصادی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۲    
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: جهان اسلام نباید در مورد مظلومیت مسلمانان هند سکوت کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۲    
350 هزار ماسک و دستکش با همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی، دادستان و گمرک بندرانزلی و سرمایه گذار بخش خصوصی به دانشگاه علوم پزشکی گیلان تحویل داده شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۲    
معاونت آموزشی حوزه های علمیه اعلام کرد: تعطیلی درس های حوزه به صورت انبوه و تجمعی در تمام سطوح و مقاطع تا عادی شدن شرایط و عبور از بحران کرونا ادامه می یابد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۲    
معممی مقدم از راه اندازی ایستگاه های سلامت در 2 هزار بقعه شاخص کشور به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: در این ایستگاه ها خدماتی همچون تست قند خون، فشارسنجی ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۲    
هدایت صفری گفت: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، مشارکت در جشن نیکوکاری به صورت غیرحضوری انجام می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: فرآیند توزیع اقلام بهداشتی، ضد عفونی کننده و ماسک ، نیازمند اصلاح و بازبینی جدی است و وزارت صمت آمادگی کامل دارد تجربیات خود را در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۲    
خوش خبر از کنترل مبادی ورودی استان، شامل فرودگاه ها، ترمینال ها و راه آهن و اجرای اقدامات پیشگیرانه جهت ایجاد آرامش روانی در جامعه خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۲    
باقریان با اشاره به اقدامات در زمینه حمایت از ایتام گفت: سامانه اکرام ساده ترین روش برای حمایت از ایتام یزدی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۲    
برومندی از توقیف 2 دستگاه سواری و کشف کالای قاچاق در شهرستان فراشبند خبر داد و گفت: ارزش کالاهای کشف شده در این خودروها یک میلیارد و 700 میلیون ریال بوده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۲    
سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در پیامی شهادت طلبه شهید مدافع حرم سید علی زنجانی را تبریک و تسلیت گفت.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۸:۳۰    
طالبی با اشاره به تصمیمات مبنی بر پیشگیری از بیماری کرونا گفت: مسافران مشکوک به کرونا 14 روز قرنطینه می شوند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۷:۵۰    
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و عراق امشب در خصوص آخرین تحولات روابط دو کشور و مساله کرونا گفت وگو کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۷:۳۰    
ملکپور گفت: به علت شیوع بیماری کرونا، امسال در آستانه عید نوروز پایگاه های نیکوکاری برای جمع آوری کمک های مردمی برپا نمی شود اما مردم استان چهارمحال و بختیاری می توانند به صورت غیرحضوری کمک کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۶:۱۰    
ایرانی از واکاوی فضای مجازی و تاثر آن بر خانواده ها در برنامه سلام زندگی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۰:۵۰    
مدیرکل بهزیستی ایلام از تعطیلی مهدهای کودک و مراکز بهزیستی این استان برای سومین بار متوالی خبر داد و گفت: مهدهای کودک استان تا 15 اسفندماه سال جاری تعطیل است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۳:۵۱    
مساعدی خبر داد: به سبب وزش بادهای شدید، خلیج فارس بویژه سواحل جنوبی و مرکزی استان مواج و متلاطم شده است و دمای هوا در این مدت به طور نسبی کاهش می یابد اما انتظار می رود از روز پنج شنبه دمای هوا به ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۳:۴۱    
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از اقدامات پیشگیرانه بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا در این پالایشگاه خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۳:۳۱    
حسینیه ها و مراکز مذهبی بحرین به مدت دوهفته فعالیت های اجتماعی و دینی خود را به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا متوقف کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۳:۱۱    
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: خدمات الکترونیکی و غیر حضوری این نهاد به منظور دسترسی بهتر و راحت تر به خدمات اداری برای مددجویان و پیشگیری از بیماری کرونا فراهم شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۳:۰۱    
بانو کریمی مادر شهیدان داوود و محمدحسین فهمیده دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۵۱    
ارتش رژیم صهیونیستی از قرنطینه کردن 450 نظامی این رژیم از ترس ابتلا به بیماری کرونا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۴۱    
غلام عباس سبز از هفدهمین مورد اهدای عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد و نجات جان سه بیمار نیازمند خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۲۹    
وزیر امور خارجه گفت: قدردان سازمان جهانی بهداشت در مبارزه با کووید 19 به رغم تروریسم اقتصادی ایالات متحده هستیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۳۹    
شهردار آشخانه گفت: تمام سطح این شهر توسط سه اکیب 5 نفره هر روز ضدعفونی می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۲۹    
دانشجویان دانشکده داروسازی کرمان طی همین چند روز موفق به تولید محلول ضدعفونی کننده شدند؛ اقدامی جهادی که از زمان شکل گیری ایده تا زمان تولید اولین محصول کمتر از 24 ساعت طول کشید.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۱۹    
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: به جهت پیشگیری از ویروس کرونا و رعایت نکات و مسائل بهداشتی، تنها موزه تاریخی شیروان ضدعفونی شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۱۹    
کرمی ازاعزام کاروان های سلامت به گیلان خبرداد و گفت: این کاروان خدمات موردنیاز را به بیماران کرونایی ارائه می دهد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۱۹    
معاشرتی از تشکیل کمپین مردمی نجات شهر خبر داد و گفت: یکهزار ماسک رایگان برای مقابله و پیشگیری از کرونا بین شهروندان آستارایی توزیع شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۱۹    
مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان مانه و سملقان گفت: در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، معاینه و کنترل مسافران ورودی به شهرستان مانه و سملقان آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۰۹    
کرونا، پخش جنگ شادی در شیروان را مجازی کرد، 60 درصد مشمولان زیر چتر صندوق بیمه روستایی و عشایری قرار گرفته اند و خدمات غیرحضوری شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۰۹    
چنگلوایی گفت: پیش بینی می شود نسبت به سال زراعی 97-98 با حداقل 10 درصد رشد در گندم و 80 درصد افزایش تولید در دانه روغنی کُلزا روبه رو باشیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۹    
وزیر امور خارجه در پیامی در توییتر خود خشونت های سازمان یافته علیه مسلمانان هند را محکوم کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۵۹    
نجاری گفت: از میان کسانی که تست کرونا آنها مثبت بوده و در بیمارستان های قزوین بستری بودند، 14 نفر ترخیص شدند تا دوران کمون را در منزل بگذرانند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۳۹    
ولی پور با اشاره به طرح پایش جاده ای توسط تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در این طرح به 25 هزار و 988 خودرو در مبادی ورودی استان گیلان اطلاع رسانی انجام شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۳۹    
عارف نیا گفت: تمامی تجهیزات و مواد مصرفی برای تشخیص کرونا ویروس در گلستان آماده است تا در سریعترین زمان نتایج نمونه های بیماران مشخص شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۳۹    
رحیمی نژاد از کشف 600 لیتر مواد ضدعفونی کننده از یک واحد تجهیزات پزشکی غیر مجاز در شهرستان تالش خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۲۹    
وزارت فرهنگی جمهوری ازبکستان، فعالیت های فرهنگی بخارا پایتخت فرهنگی جهان اسلام 2020 را اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۲۹    
دکتر فرشیدی با اشاره به مثبت اعلام شدن نتیجه تست پنج نفر از بیماران مشکوک هرمزگانی شمار مبتلایان به کرونا ویروس در این استان به 9 تن رسید ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۲۹    
فرانسه، آلمان و انگلیس اعلام کردند که قصد دارند برای جلوگیری از شیوع سریع کووید 19 بسته ای حمایتی را برای ایران ارسال کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۹    
معاون اول رئیس جمهوری در صفحه شخصی خود در توئیتر بر همبستگی ملی تا مهار ویروس کرونا تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۹    
رئیس جمهوری پاکستان در اظهاراتی گفت: مردم باید برای چگونگی مقابله با ویروس کرونا و نجات جان خود از این بیماری آگاهی های بیشتری کسب کنند و مساجد می توانند نقش مهمی را در این زمینه ایفا کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۹    
آیین نامه اجرایی حمایت از ایجاد شهرک های دانش سلامت در کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک هیات دولت بررسی شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به بیماری کروناویروس توصیه هایی به جامعه کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۰۹    
دهقان درباره اقداماتی که در هفته های آتی در میدان گازی پارس جنوبی قرار است انجام شود، گفت: در چند هفته آینده عملیات اجرایی میادین اصلی مرزی کشور در دریا نیز با نصب نخستین جکت آغاز می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۰۹    
در هشتاد و یکمین جلسه تنظیم بازار وضعیت تامین، توزیع و قیمت کالاهای ضروری و اساسی مردم، رصد و پایش شد و براساس بررسی های صورت گرفته مقررشد، روند صادرات اقلام مهمی چون سیب و پرتقال، تحت کنترل باشد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۹    
مشکین فام با اشاره به اینکه هر فاز میدان گازی پارس جنوبی نیاز یک میلیون خانوار به گاز را تامین می کند، گفت: پارس جنوبی کل گاز مصرفی خانوارهای کشور را تامین می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۴۷    
جزئیات مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس برای برداشت 2.795 میلیارد یورویی از صندوق توسعه ملی در سال 99 مشخص شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۷    
همایش علمی روش های حفظ قرآن کریم و تاثیرات آن ویژه بانوان با حضور علاقه مندان قرآنی در بغداد برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۷    
کمیته حمایت از روزنامه نگاران در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ماه فوریه 84 بار حقوق رسانه های فلسطینی را نقض کرده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۷    
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و امور فنی بیمه مرکزی اعلام کرد شرکت های بیمه، هزینه درمان افرادی که دارای بیمه درمان تکمیلی بوده و به بیماری کرونا مبتلا شده اند را پرداخت می کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۷    
فردی که اقدام به انتشار کلیپی از اقدام غیرمتعارف خود در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در فضای مجازی کرده بود بازداشت شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۲۷    
مدرس خیابانی، از آغاز تولید روزانه 4.5 تا 5 میلیون قطعه ماسک از سوی واحد های تولیدکننده داخلی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۱۷    
سومین محموله کمک های چین شامل کیت های تشخیص، لباس های محافظتی، دستگاه اکسیژن و سایر تجهیزات پزشکی امشب با پروازی از طریق شانگهای به ایران ارسال می َشود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۱۷    
معاون حقوقی قوه قضاییه با اشاره به این که پژوهشگاه قوه قضاییه می تواند به تمام معاونت های قوه قضاییه کمک کند برای هرگونه همکاری با معاون حقوقی اعلام آمادگی کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۱۷    
اداره کل مدیریت بحران استانداری قم اعلام کرد: مهدکودک ها، مدارس و مراکز حوزوی قم تا پایان هفته جاری تعطیل خواهد بود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۷    
دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مسلمان در فتوایی، ممنوعیت برگزاری حج تمتع و عمره را به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا جایز دانست.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۷    
محمدی گفت: هر یک از شهروندان اطلاعات موثقی از احتکار اقلام بهداشتی توسط دارد، با مراجعه به پلیس اطلاعات و یا دادسرای ماهشهر موضوع را اطلاع داده تا بررسی و برخورد عبرت آموزی صورت گیرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۷    
معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اعزام مشمولان سربازی تا 2 ماه به تعویق افتاده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۷    
بابایی گفت: با اولویت سالمندان و بیماران صعب العلاج بسته های بهداشتی و ضدعفونی کننده بین 35 هزار خانوار مددجو کمیته امداد گلستان توزیع می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۷    
آیت الله دژکام گفت: همانند ما مسلمانان، غربی ها نیز عقیده دارند که جامعه به معنویت و اخلاق نیازمند است و تحت عنوان اخلاق حرفه ای در رشته های مختلف تحقیقات و پژوهش های متعدد و مفصلی انجام شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۷    
موسوی گفت: مراتب تایید صحت انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری، در 5 استانی که انتخابات میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آن انجام شده است، از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور ارسال شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۹:۰۷    
جلسه فوق العاده ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی به منظور بررسی مشکلات تبادلات تجاری با کشورهای همسایه برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۸:۵۷    
سفیر ایران در لندن اعلام کرد: اولین محموله هدایای انگلیس، فرانسه و آلمان برای مقابله با ویروس کرونا امشب وارد تهران می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۸:۵۷    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد: پس از دریافت آخرین نتایج آزمایشات تخصصی، نخستین بیمار کووید 19 در این استان به ثبت رسید.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۸:۵۷    
روابط عمومی سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در اطلاعیه ای از کشف و ضبط یک انبار بزرگ احتکار تجهیزات پزشکی توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه این استان در جنوب تهران خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۸:۵۷    
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: 40 تا 45 درصد موارد ابتلا به کرونا در بیمارستان رخ می دهد. یعنی فرد با علائم مشابه و خفیف به بیمارستان مراجعه می کند ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۸:۴۷    
قائدامینی گفت: مدارس استان چهارمحال و بختیاری در تمامی مقاطع تحصیلی تا پایان هفته 15 اسفند تعطیل است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۸:۴۷    
نمایندگان استان گیلان در نامه ای به رئیس جمهور خواستار بررسی مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا در استان گیلان شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۸:۴۷    
وزیر بهداشت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به دکتر عسگری رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت اطلاع رسانی آن سازمان در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۸:۴۷    
رئیس سازمان تعزیرات استان تهران گفت: به محض قطعی شدن آراء و حکم صادره محتکران ماسک، اسامی را اعلام می کنیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۷    
این روزها خبر ویروس کرونا به سر خط همه خبرها تبدیل شده است و در آستانه بهار که همه برای عیدی نو آماده می شوند؛ وجود این ویروس نگرانی ها را افزایش داده و وحشت را به آحاد مردم تزریق کرده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۸:۲۷    
فخرالدین از ضدعفونی خودروهای مسافربر عمومی و تاکسی های درون شهری با همکاری دستگاه های سلامت شهرستان گرگان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۸:۲۷    
پالار، از رصد گروه ها و کانال های مدارس نکا در فضای مجازی خبر داد و گفت: با توجه به آموزش از راه دور، رصد کامل بر گروه ها و کانال ها انجام می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۸:۲۷    
شیرانی گفت: با اعلام نتایج آزمایشات بیماران مشکوک شناسایی شده در استان چهارمحال و بختیاری، جواب آزمایش یک بیمار مثبت اعلام شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۸:۲۷    
بسیج ملی مبارزه با کرونا با فعالیت 300 هزار اکیپ مقابله با کرونا در کشور از روز سه شنبه 13 اسفند فعالیت خود را آغاز می کنند.