پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۴:۲۹Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 11 اسفند 1398 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1398 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1398 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 30 دی 1398 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1398 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 2 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 3 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 4 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 5 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 6 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 7 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 8 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 9 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 10 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 11 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 12 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 13 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 14 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 15 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 16 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 17 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 18 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 19 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 20 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 21 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 22 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 23 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 24 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 25 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 26 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 27 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 28 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۶    
حجت الاسلام موسوی گفت: مسابقه کتابخوانی نماز ویژه کارکنان و فرزندان خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۴    
سهندی گفت: به منظور ایجاد اشتغال پایدار برای این تعداد مددجوی تحت حمایت در آذربایجان غربی، بیش از 153میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۲    
کتاب خون دل؛ کنکاش تاریخی نامه منشور روحانیت امام خمینی(ره) جدیدترین اثر جواد موگویی به همت انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۲۲    
جزییات افتتاح 54 شعبه جدید بانک آینده به همراه ابلاغیه بانک مرکزی به مدیرعامل این بانک اعلام شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۲    
مومنی گفت: طی 9 ماهه سال جاری در استان قزوین، 21 هزار و 887 حامی با مشارکت در طرح های اکرام ایتام و اکرام محسنین برای کمک به فرزندان تحت حمایت، کمک های خود را اهداء کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۵۲    
دفتر مسجد دانشگاه تهران و کانون های قرآن و عترت دانشگاه های صنعتی شریف و علم و صنعت با انتشار اطلاعیه هایی، از لغو مراسم اعتکاف ماه رجب در این سه دانشگاه به علت شیوع ویروس کرونا خبر دادند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۲:۰۹    
منتخب مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس یازدهم با مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از جمله نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرمانده انتظامی، فرمانده سپاه فتح، مدیرکل دادگستری ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۱:۵۹    
دوست و همرزم شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی با نقل خاطره ای از سردار دلها به نماز متفاوتی که شهید خوانده اشاره می کند و می افزاید: به من گفت نمازی خواندم که در طول عمرم در جبهه هم نخواندم.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۲۰:۲۹    
رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور از اجرای طرح تریاژ از منزل خبر داد و گفت: عدم ورود مردم به محیط آلوده و خروج آن ها از نگرانی و اضطراب دو هدف عمده این طرح است و در تلاش هستیم تا با این طرح زمینه های ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۸:۴۷    
راد با اعلام اینکه توسعه کیفی و کمی بازارهای میوه و تره بار در سال 99 شتاب می گیرد، گفت: با ارزیابی مستمر و منظم عملکرد سازمان ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۷:۵۷    
معاون بازرگانی صمت سیستان و بلوچستان گفت: فروش فوق العاده در شبکه های منتخب و فروشگاه های زنجیره ای جایگزین نمایشگاه بهاره می شوند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۷    
با صدور احکام جدید کارگزینی، امتیازهای فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری تا 50 درصد شامل کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۵    
چندرسانه ای 1398/12/12 - 16:12 900890 دانلود
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۵    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد : دولت بنا دارد از توانایی و پتانسیل گروههای غیر دولتی در تقویت حقوق مصرف کنندگان استفاده ببرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۴:۴۵    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از برادرم آقای رئیسی خواستم که اشد مجازات را برای محتکران اعمال کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۵    
اشرفی گفت: در طرح گشت نظارتی تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صمت، تاکنون سه پرونده گرانفروشی ماسک و اختفای ملزومات بهداشتی در خراسان جنوبی تشکیل شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۵    
مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: به منظور جلوگیری از رفت و آمدها و در راستای مقابله و شیوع ویروس کرونا، اعتبار تمامی دفترچه های درمانی که تا بهمن ماه اعتبار داشتند، تا پایان سال 99 تمدید شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۵    
محمدی از اجرای طرح پایش و کنترل تب مسافرین در ورود به استان مرکزی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۵    
ورزشکار یزدی موفق به شکستن رکورد روپایی روی تردمیل در حال حرکت جهان و ثبت رکورد جدید با اختلاف بسیار زیاد شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۵    
نواب گفت: امسال به علت شیوع ویروس کرونا، نیکوکاران یزدی می توانند برای مشارکت در جشن نیکوکاری کمک های اهدایی خود را از طریق شیوه های نوین به صورت غیرحضوری پرداخت کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۵    
عباس زاده از شهروندان خواست تا از مراجعه بی مورد و غیر ضروری به دادگستری های سراسر استان خودداری کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۴:۰۵    
دهقان گفت: اقلام اساسی مورد نیاز ایام پایانی سال در استان تأمین شده و در حال توزیع می باشد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۵    
قائم مقام فازهای 22 تا 24 پارس جنوبی از برداشت و ارسال گاز آخرین سکوی فازهای 22 تا 24 پارس جنوبی به پالایشگاه خشکی این طرح خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۵    
مدیریت عملیات بازار بورس تهران جدیدترین شیوه محاسبه حجم مبنا را اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۵    
خاکسار قهرودی ضمن تشریح اقدامات آستان قدس رضوی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ، گفت: خدمت رسانی در مجموعه اماکن متبرکه رضوی با رعایت نکات بهداشتی و اعمال برخی محدودیت ها ادامه دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۳    
فضل وزیری،گفت: معابر وسطوح اصلی و بازارهای سنندج هر شب ضدعفونی می شوند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۳    
طالبیان گفت: سیل اخیر حدود 500 میلیون تومان به بناهای فرهنگی تاریخی کشور خسارت وارد کرده که اگر وارد مراحل مرمت آنها نشویم، خسارات جبران ناپذیری به بار می آید.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۳    
نصیبی با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: بر اساس دستور استاندار گلستان، عملیات گسترده محلول پاشی و ضدعفونی معابر و مکان های عمومی روستاهای استان ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۳    
زمردیان گفت: موضوع پژوهش در مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل آموزش و پژوهش مهم است و نقش کلیدی دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۳    
کتاب دماغ مترسک نوشته مجید راستی از سوی انتشارات سروش منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۳    
رییس سازمان اورژانس و پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ضمن اعلام آماده باش 24 ساعته اورژانس گفت: علاوه بر کارکنان اورژانس ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۳    
معاون استاندار و فرماندار کاشان از درخواست استقرار بیمارستان صحرایی در صورت نیاز برای مقابله با ویروس کرونا در این منطقه خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۳    
برنامه به رنگ خدا ثمرات فردی و اجتماعی احسان و نیکوکاری را از منظر آیات و روایات بازگو می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۳    
چندرسانه ای 1398/12/12 - 11:17 900732 دانلود
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۳    
مدیرکل گمرک استان ایلام از بازگشایی مرز مهران (شهید سپهبد قاسم سلیمانی) خبر داد و گفت: فعالیت تجاری در این مرز از دیروز از سر گرفته شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۳    
حجت الاسلام منتظری ،از برگزارنشدن کنگره منطقه ای شعر اهل بیت در تاریخ 14 اسفندسال جاری خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۳    
صومی با بیان اینکه همه افراد مبتلا به ویروس کرونا در حال مداوا هستند، گفت: تاکنون سه نفر فوت شده و دو نفر نیز وضعیت نامناسب دارند، اما حال عمومی دیگر مبتلایان در استان خوب است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۳    
نخستین جلسه کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با حضور نمایندگان دستگاه های عضو از جمله وزارت ورزش و جوانان، وزارت آموزش و پرورش، وزارت ارشاد، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۳    
سازمان لیگ فوتبال تمام مسابقات در سطح لیک برتر و دسته اول تا سوم باشگاه های کشور را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا لغو کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۳    
حاجی میرزایی گفت: باید هر خانه را به یک مدرسه تبدیل کنیم.برای اینکه خانه ها مدرسه شود برنامه داریم.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۳    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ورامین گفت: به علت شیوع ویروس کرونا جلسات مذهبی به طور مجازی برگزار شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۱:۰۳    
دادستان عمومی و انقلاب کاشان در اطلاعیه ای وضعیت منطقه کاشان را از منظر بهداشتی با توجه به تعاریف مدیریت بحران در وضعیت قرمز خواند و بر لزوم توجه بیشتر مردم به نکات بهداشت فردی و عمومی برای مقابله با ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۳    
شنبدی گفت: سه بخش ایزوله در بیمارستان های حاجیه نرگس معرفی، صنعت نفت و امام موسی کاظم(ع) تامین اجتماعی به طور کامل تجهیز و آماده خدمات رسانی شده اند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۳    
سرهنگ داود حمدی از آمادگی ارتش برای مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: ضدعفونی معابر سطح شهر برای دومین بار توسط ارتش انجام شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۳    
دانایی با تائید فوت یک بیمار در سمنان بر اثر کرونا گفت: تا شامگاه یکشنبه تعداد فوتی های این بیماری در استان سمنان به دو نفر افزایش یافته است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۳    
خبر ابتلای دو مداح مشهور کشور به بیماری کرونا تکذیب شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۳    
عبدالحمید مقدسیان یکی از خطبای مطرح تهران و فرزند شهید حجت الاسلام مقدسیان درگذشت.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۳    
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام بانک قرض الحسنه رسالت برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال1397 با حضور بیش از61/7 درصد سهامداران در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۳    
تبسمی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 3 هزار و 871 شغل جدید در بخش کشاورزی استان قزوین ایجاد شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۳    
رئیس هیات مدیره سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به رئیس قوه قضائیه خواستار حمایت از وزارت بهداشت برای مقابله با مافیای تجهیزات پزشکی مقابله با کرونا شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۱    
حجم مبنا برای تمامی شرکت های بازارهای اول، دوم و پایه فرابورس معادل چهار در ده هزار تعداد سهام هر شرکت از امروز 12 اسفندماه اعمال می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۱    
سرپرست فرمانداری ملارد با اشاره به اینکه تاکنون موردی در خصوص ابتلا به ویروس کرونا نداشته ایم گفت: ظرفیت تولید مواد ضدعفونی کننده را افزایش داده ایم.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۱    
بانک سرمایه به منظور تأکید بر استفاده از خدمات غیرحضوری بانک ها به ویژه در شرایط فعلی، اطلاعیه ای صادر نمود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۱    
مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام از اجرای تمهیدات الکترونیکی تامین اجتماعی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۱    
سلیمانی با اشاره به شیوع کرونا در استان گفت: هم اکنون تعداد 10 بیمار در بخش ویژه و 60 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان شهید صدوقی بستری هستند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۱    
رسالت، اصول و سیاست های کلی ستاد اقامه نماز به عنوان زیرساخت فعالیت های این ستاد و دستگاه های فرهنگی و اجرایی در سال 1399 ابلاغ شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۸:۴۱    
رئیس و اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان یزد از 5واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل استا بازدید کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۷:۵۱    
رهبر معظم انقلاب در پاسخ به اسفتناء درباره غسل، کفن و نماز بر میت فوت شده بر اثر کرونا انجام حداقل واجب را ضروری دانستند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۷:۵۱    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل مذاکرات سه جانبه تهران، مسکو و آنکارا را راه حل اساسی در مورد تنش های اخیر در سوریه دانست.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۷:۵۱    
وزیر امور خارجه از دخالت های آمریکا در امور سایر کشورها انتقاد کرد و در توئیتی نوشت: عامل تمام مشکلات آمریکاست.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۱:۳۷    
طی حکمی از سوی مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، احمد تجری به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی گلستان منصوب شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۱:۱۷    
آیت الله نورمفیدی گفت: مردم تذکرات مسئولان بهداشت و درمان را جدی بگیرند و عمل کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۰:۴۷    
سید عباس صالحی در آخرین توئیت خود از برخورد مهربانانه مردم نوشت و آنها را فرشته هایی خطاب کرد که در اطراف مان عطرشان را حس می کنیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۰:۴۷    
دومین جشنواره استانی تئاتر وتار که قرار بود 16 تا 18 اسفند در بیجار برگزار شود به زمان دیگری موکول شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ - ۰۰:۴۷    
مجموعه شعر خردسال ماهی عروس نداره از رودابه حمزه ای در مهرک (سوره مهر کودک و نوجوان) منتشر شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۵۷    
شوشتری گفت: با توجه به شرایط فعلی جهان، درگیری با بیماری کرونا و نامشخص بودن وضعیت میزبانی ایران در هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن دانشجویان مسلمان و همچنین دعوت از میهمانان خارجی ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۵۷    
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان به همراه اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد بلال اهواز با کادر درمانی بیمارستان رازی اهواز دیدار و از زحمات آنان تقدیر کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۴۷    
کانون حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف) شهرستان ویس مسابقه نقاشی برگزار می کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۴۷    
نعمتی آخرین مصوبات ستاد مرکزی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در این حرم مطهر را تشریح کرد و گفت: زائران سومین حرم اهل بیت(ع) از ساعت 4 ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۴۷    
با حضور نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، هم اکنون خیابان های شیراز در حال ضدعفونی سازی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۳۷    
سمیح احمد خالد عثامنه داور سرشناس اردنی، در گرامیداشت یاد مرحوم شیخ خالد برکات، شیخ قراء لبنان، تصریح کرد: او از بهترین کسانی بود که قرآن را تلاوت می کرد و اثری جاودان از خود بر جای گذاشت.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۳۷    
شهبازی با اشاره به راه اندازی کیت ها و آزمایشات تشخیص کرونا در البرز گفت: دانشگاه علوم پزشکی البرز نیازهای خود را برای مقابله با این ویروس اعلام کند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۳۷    
سردار کمال زاده با اشاره به ضرورت تقویت شبکه بهداشت شهرستان کرج گفت: قرارگاه مدیریت گندزدایی کرونا در کرج با همت سپاه تشکیل شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۲۷    
ظهیری گفت: دروس و مدارس حوزه علمیه خراسان تا تاریخ 17 اسفندماه تعطیل است، اما با توجه به زیر ساخت های کامل و بروز فناوری های موجود در این حوزه ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۱۷    
سلمان زاده از آمادگی کامل عوامل درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان برای مقابله با کرونا ویروس خبر داد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۱۷    
در حکمت 85 نهج البلاغه امیرالمؤمنین (ع) به مطلبی اشاره می شود که در جامعه ما نیز این مسئله به چشم می خورد و لازم است که در این زمینه فرهنگسازی جهت رفع آن انجام شود و آن موضوع ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۰۷    
بورس عربستان سقوط 3.9 درصدی را به دلیل افزایش نگرانی جهانی از شیوع ویروس کرونا ثبت کرده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۰۷    
طرح ویژه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به همت فعالان گروه های مردم نهاد محلات ناحیه5 شهرداری منطقه 6 در مساجد سطح محدوده اجرا می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۰۷    
موسوی بر ضرورت تسریع در آماده سازی و تجهیز بیمارستان صحرایی امام علی (ع) برای انتقال بیماران احتمالی مبتلا به کرونا در آبادان تاکید کرد و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۳:۰۷    
تا اواسط دهه 1990 زنان نماز جمعه را در مسجد سنهری در کانون پیشاور برگزار می کردند، اما پس از ضربات مهلکی که تروریسم به بدنه پایتخت استان وارد کرد، این سنت ترک شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۵۷    
کشاورز گفت: به منظور حفظ سلامت بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران، خدمات از طریق سامانه غیر حضوری با مراجعه به درگاه الکترونیکی eservices.tamin.ir ارائه می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۵۷    
قاسمی گفت: ضدعفونی اماکن عمومی، مذهبی و وسایل حمل و نقل عمومی شهرضا توسط شهرداری روزانه انجام می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۵۷    
طی دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خوزستان و رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی اهواز، بر تعامل و همکاری دو جانبه تاکید شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۴۵    
نعمتی گفت: طی 10 روز گذشته، خادمان و کارکنان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، برای حفظ سلامت زائران، تمام تلاش خود را به کار گرفته اند و امیدواریم به زودی شاهد ریشه کن شدن این بیماری و نگرانی مردم باشیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۴۵    
حجت الاسلام همت پور از برقراری نماز جماعت در مساجد خوزستان با رعایت اصول بهداشتی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۲۳    
موسسه مطالعات تخصصی وارث الانبیاء از رونمایی اپلیکیشن کتابخانه حسینی در آینده نزدیک خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۰۳    
سرپرست مرکز بهداشت زاهدان با بیان اینکه در مبادی ورودی و خروجی شهر زاهدان گروه های درمانی و بهداشت و جمعیت هلال احمر مستقر می شوند، گفت: ایستگاه سلامت در فرودگاه بین المللی زاهدان راه اندازی شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۲:۰۳    
سلسله نشست های آنلاین بهداشت معنوی با توجه به تعطیلی مدارس و با هدف اُنس بیشتر والدین با فرزندان و آگاهی بخشی اجتماعی برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۳    
شهروندان فلسطینی در سرزمین های اشغالی می گویند در انتخابات اسرائیل که قرار است فردا برگزار شود ،شرکت می کنند تا از روی کار آمدن جناح راست جلوگیری کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۳    
جمعیت هلال احمر برای پیشگیری از شیوع کرونا ضمن ضدعفونی کردن ساختمان های اداری کارکنان و را رعایت اصول بهداشتی در مبارزه با این بیماری دعوت کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۳    
حجت الاسلام سبزه کار از قربانی کردن گوسفند برای سلامتی امام زمان (عج) و دفع مشکلات کشور به خصوص (کرونا ویروس) توسط کانون های مساجد خراسان جنوبی با همکاری کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۵۳    
دوازدهمین قسمت از فصل جدید برنامه مصیر به صورت گفت وگو به بررسی شخصیت فکری و عملی علامه سید منیرالدین حسینی می پردازد و یکشنبه شب، 11 اسفندماه ساعت 21 روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۴۳    
معاون دفتر رئیس جمهوری از ماموریت یافتن وزارت اطلاعات برای رسیدگی به وضعیت اقلام بهداشتی و احتکار ماسک از در بازار سوی رئیس جمهوری خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۴۳    
فاضلی هریکندی با اعلام خبر تشکیل قرنطینه سه لایه در زندان های البرز گفت: هیچ مورد مبتلا به ویروس کرونا در میان زندانیان نیست.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۳۳    
رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: رئیس جمهوری نامه ارسالی از سوی وزیر بهداشت در مورد تخلفات صورت گرفته در مورد اقلام بهداشتی از جمله ماسک و لباس مخصوص برای محافظت در مقابل کرونا را برای پیگیری به وزارت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۳۳    
ملک پور گفت: مؤسسه خیریه عترت بوتراب 25 واحد مسکونی برای خانواده های ایتام تحت حمایت استان احداث کرده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۳۳    
دستگاههای اجرایی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه مربوطه برای مقابله با ویروس کرونا در جلسه هیات دولت که به ریاست رئیس جمهوری برگزار شد ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۳۳    
دادستان تهران در خصوص محتکرین مواد ضد عفونی کننده و همچنین برهم زنندگان بازار ارز هشدار هایی را داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۳    
با توجه به شیوع کروناویروس و ضرورت مقابله با گسترش آن صادرات تجهیزات پزشکی و بهداشتی ممنوع اعلام شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۲۱:۲۳    
شیخ دکتر خالد احمد برکات از قاریان مشهور و برجسته منطقه عکار در لبنان امروز دعوت حق را لبیک گفت.