پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۲:۴۹Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 18 اسفند 1398 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1396 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1397 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1398 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری شبستان 1 خرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1398 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1398 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1398 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1398 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1398 خبرگزاری شبستان 30 دی 1398 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1398 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 2 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 3 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 4 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 5 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 6 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 7 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 8 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 9 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 10 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 11 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 12 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 13 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 14 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 15 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 16 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 17 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 18 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 19 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 20 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 21 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 22 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 23 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 24 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 25 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 26 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 27 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 28 اسفند 1398 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1398 
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۴    
محمدی از محکومیت 850 میلیون ریالی 2 داروخانه در قزوین به علت گرانفروشی و عدم ارائه فاکتور خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۸    
پیرعلی از تلاش شرکت های دانش بنیان چهارمحال و بختیاری برای تولید محصولات سلامت محور خبر داد و گفت: با توجه به شیوع بالای ویروس کرونا چهار شرکت دانش بنیان استان به تولید این محصولات مشغول شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۳:۲۹    
کلاس های حوزه علوم اسلامی دانشگاه الزهراء(س) تا پایان اسفند به صورت مجازی برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۷    
سیستم ایمنی سپری مقاوم در برابر انواع عفونت و عوامل بیماری زاست، با توجه به شیوع ویروس کرونا تقویت این سیستم می تواند در پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا موثر باشد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۷    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: بیش از 80 هزار عدد دستکش و ژل بهداشتی احتکار شده در داروخانه های شبانه روزی این استان توزیع می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۳    
سید عباس صالحی در پیامی درگذشت هوشنگ ظریف پیشکسوت حوزه موسیقی کشورمان را تسلیت گفت.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۱    
کلانتری بر ضرورت تشدید کنترل تمامی مسیرهای ورودی و جاده های اصلی به استان کهگیلویه و بویراحمد و نظارت دقیق و مستمر در این زمینه برای جلوگیری از ورود مسافران و گردشگران تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۳:۴۱    
کارنامه عملکرد 11 ماه گذشته بورس کالا در حالی منتشر شد که آمارها از ثبت ارزش معاملاتی بیش از 151 هزار و 930 میلیارد و 592 میلیون تومان در بازارهای فیزیکی، مشتقه و نیز بازار مالی حکایت دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۳:۳۱    
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از تشکیل 28 پرونده تخلفات محصولات بهداشتی در این استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۳:۲۱    
عاشقان و دل دادگان به ساحت قدسی امام علی بن موسی الرضا(ع) می توانند از اقصی نقاط جهان، از طریق ثبت نام در سامانه های زیارت نیابتی آستان قدس رضوی به خادمان این بارگاه قدسی نیابت زیارت و به جا آوردن دو ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۱    
یک مرجع تقلید در پاسخ به سوال از چگونگی بهره مندی از ایام ماه رجب در منزل و در شرایط پیشگیری از شیوع کرونا، بیان کرد: سوره یس بخوانید و به امام زمان علیه السلام هدیه کنید.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۱    
افرادی از ارتش و اهالی روستای الکوزلیه غرب شهرک تل تمر واقع در شمال الحسکه با کاروان از نیروهای اشغالگر آمریکا مقابله کردند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۱    
جلسه فوق العاده کمیسیون بهداشت مجلس درباره کرونا با حضور رئیس مجلس و وزیر بهداشت در صحن علنی مجلس آغاز شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۱    
با دستور فرمانده کل سپاه پاسداران و پیگیری های فرمانده سپاه قدس استان گیلان بیمارستان سیار نیروی دریایی سپاه پاسداران در محوطه بیمارستان رازی احداث شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدیدترین توئیت خود با انتشار عکسی از پیام استاد محمد علی موحد به مناسبت روز پدر، نوشت: استاد موحد سال ها و سال ها مهرت در آسمان ایران باد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۱    
معصومی از تجهیز خودروهای اورژانس 115 به وسایل حفاظتی از بیماری کرونا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۱    
مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در اطلاعیه ای، راهنمای بهداشت فردی برای مقابله با کروناویروس را منتشر کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۱    
تهوری از کشف محموله ای شامل پنج هزار و 550 بطری نیم لیتری الکل صنعتی و هزار و 750 کلینر در بیرجند خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۱    
فرهاد قلی نژاد با اعلام این خبر گفت: طرح حمایت از دلفین ها و لا ک پشت های دریایی در بنادر ساحلی استان بوشهر در حال اجرا می باشد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۹    
کرمی از ابتلای 50 نفر به بیماری کرونا در استان همدان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۰۹    
شهردار ایلام گفت: بازار میوه فروشان پارکینگ شهرداری تا اطلاع ثانوی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تعطیل شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۹:۴۹    
مرکز رسیدگی به امور مساجد در بیانیه اصلاحی تاکید کرد: برگزار نشدن نماز جماعت در شرایط فعلی منوط به تشخیص و تصمیم امام جماعت، هیئات امنا و بسیج مساجد و تائید این مرکز است ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۹:۴۹    
در روزهایی که ویروس کرونا به شدت سلامت عموم مردم را تهدید می کند، لمس کردن اشیای آلوده از جمله کارت های بانکی و دستگاه های کارتخوان می تواند یکی از ساده ترین عوامل انتقال این ویروس باشد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۹    
مرحله دوم ثبت نام طرح ملی مسکن در 17 استان از ساعت 10 صبح امروز (19 اسفند) آغاز می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۹:۲۹    
طاهرخانی گفت: جانباختگان بیماری کرونا با رعایت کامل جوانب بهداشتی در قطعه 97 آرامستان بهشت فاطمه (س) دفن می شوند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۹:۰۹    
آیت الله ناصری در پی تعطیلی نمازهای جمعه پیامی را صادر کرد و بیان کرد: در این ایام به فکر تجدید دوباره ارتباط با خدا و توبه به درگاه او برای راهنمایی و شفا باشیم.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۸:۴۹    
حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی گفت: در راستای مقابله با شیوع ویورس کرونا و رعایت توصیه های بهداشتی، زمان رسیدگی به پرونده های قضایی زنجان تا فروردین 99 به تعویق افتاد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۸:۲۹    
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: مرحله دوم ثبت نام طرح مسکن ملی در استان از امروز (دوشنبه) آغاز می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۳:۵۳    
علیرضا ملامحمدزاده گفت: محل های تجمع مردم ارومیه در بازار در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۳:۱۳    
صادق نامدار گفت: کامیون های ترکیه ای که در مرز بازرگان متوقف شده بودند بعد از رایزنی به کشورشان باز گشتند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۲:۲۱    
جواد آقازاده گفت: تا امروز تست کرونای 55نفر در آذربایجان غربی مثبت بوده که از این تعداد 2نفر فوت شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۰۰:۰۱    
عربستان که در پی شیوع ویروس کرونا، با ایجاد دیوار حائل در اطراف کعبه، طرح قرنطینه 14روزه را در مسجدالحرام به اجرا گذاشته، محدودیت طواف خانه خدا را برداشت.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۳:۲۱    
جمالیان گفت: مجموعه ورزشی شهدای پنج مرداد اراک آماده پذیرش بیماران مبتلا به کرنا شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۳:۲۱    
محمدی از تولید و توزیع مواد ضدعفونی کننده و گندزدای سطوح به همت خیرین و نیکوکاران و داوطلبان هلال احمر استان مرکزی خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۲:۲۹    
دبیر چهارمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شرهانی گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره پایان یافته و 70 اثر به این دبیرخانه ارسال شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۲:۲۹    
فرماندار شهرستان دهلران گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان، لازم است که شهروندان در منزل بمانند و تنها برای کاری های ضروری از منازل خود خارج شوند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۲:۲۹    
سرپرست دادگاه بخش موسیان و دشت عباس گفت: حسب دستور دادستان استان و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مبادی ورودی شهرستان دهلران از سمت خوزستان و آبدانان به سمت دشت عباس مسدود شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۲:۱۹    
سرهنگ مرادی از کشف 400 لیتر الکل احتکار شده به همت مرزداران در بندر آستارا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۹    
تحریری نیک صفت از توزیع بیش از 20 هزار ماسک رایگان جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت: این تعداد ماسک بین بیمارستان ها، مراکز خیریه و پاکبانان توزیع شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۱:۳۹    
بانشی گفت: هم اکنون 6 ایستگاه کنترل و غربالگری کرونا در مبادی ورودی استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و با هدف سلامت مردم راه اندازی شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۰:۵۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان مرکز تولید ویروس کرونا نیست، گفت: افرادی از بیرون استان سیستان و بلوچستان آمده اند و شهرهای استان را آلوده کرده اند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۰:۵۹    
تحمل سفر پر مشقت و جاده های کوهستانی در دمای بالای 50درجه به مناطق محروم و به آغوش کشیدن دخترکان معصوم آن دیار و قطره های اشکی که با گوشه چادرش پاک می کرد، فراموش شدنی نیست.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۰:۵۹    
غفاری گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا حضور افراد در مراکز شبانه روزی سالمندان و معلولان با محدودیت همراه شد و ملاقات با افراد مقیم مراکز بهزیستی ممنوع است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۰:۵۹    
حسینی کاشانی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد قم از فعال ترین و قوی ترین کانون های مساجد کشور است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۰:۴۹    
رحمانیان از مثبت بودن آزمایش یک بیمار مشکوک به بیماری کرونا در جهرم خبر داد و گفت: چهارمین فرد مبتلا به کرونا ویروس در جهرم یک زن 34 ساله است که اکنون حال عمومی وی خوب و در حال طی کردن مراحل درمان ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۰:۴۹    
جوروند مساجد را قلب تپنده جامعه اسلامی و مرکز ثقل فعالیت های اجتماعی، مذهبی، اقتصادی و سیاسی دانست و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۰:۳۹    
سفیر کشورمان در چین درباره قدر شناسی چینی ها از مردم ایران توئیتی منتشر کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۰:۳۹    
حجت الاسلام متقی کاشانی در کمک رسانی و تشویق مردم و تشکیل ستاد جبهه و جنگ در مسجد صاحب الزمان (عج) همت والا گمارد و از حمایت فرزندان دلیر رزمنده خود لحظه ای آرام ننشست.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۰:۳۹    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در کویت در رابطه با نشر اخبار غیر واقعی درمورد انتشار ویروس کرونا در ایران بیانیه ای صادر کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۰:۳۹    
دهقانی فیروزآبادی گفت: 35 بیمار مبتلا به کرونا در استان خراسان جنوبی شناسایی شده که از این تعداد 3 نفر فوت کرده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۰:۲۹    
دبیر شورایعالی امنیت ملی کشورمان از واکنش سریع دولت و مجلس عراق در تصویب قانون خروج نیرو های نظامی آمریکایی از این کشور قدردانی کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۰:۰۷    
جمشید خاوری گفت: در این ایام که امکان حضور در مسجد و برگزاری مراسم نیست تصمیم گرفتیم به منظور ایجاد روحیه امیدواری، شادی و نشاط معنوی در مردم جنوب کرمان ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۰:۰۷    
حق شناس گفت: شب گذشته پیک مراجعه بیماران به بیمارستان های استان بود پیش بینی می کنیم اگر چند بار دیگر این اتفاق بیفتد امکان ارائه خدمات درمانی امکان پذیر نخواهد بود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۷    
تشکیل کمیته اطلاع رسانی ستاد فرماندهی مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا با مسئولیت اداره کل ارشاد اسلامی فارس، اطلاع رسانی با محوریت علوم پزشکی در جامعه را در مسیر مطلوب قرار داده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۷    
همتی گفت: با شناسایی 9 مورد جدید در استان فارس، آمار کنونی مبتلایان به کرونا در استان فارس به 104 نفر رسید.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۷    
نماینده سازمان جهانی بهداشت، استان قم را در زمینه مبارزه با ویروس کرونا تشویق و تحسین کرد و گفت: جمهوری اسلامی در راستای مبارزه با این ویروس با تمام توان ایستاده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۹:۵۷    
ابرازه با بیان اینکه افراد بسیاری بهبودی پیدا می کنند گفت: 1200 نفر از روز اول تاکنون با بهبودی کامل از مراکز درمانی مرخص شده اند که نشان دهنده اقدامات ارزشمند درمانی است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۹:۴۷    
50 دستگاه خودروی آمبولانس پیشرفته تجهیز شده توسط ایران خودرو دیزل، برای استفاده در ناوگان امدادی و خدمت رسانی به ستاد مبارزه با کرونا آماده تحویل به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۹:۳۷    
سازمان برنامه و بودجه کشور با هدف حفظ سلامت جامعه، جلوگیری از انتشار بیماری و مراجعه حداقلی متقاضیان، اعتبار گواهینامه تایید صلاحیت پیمانکاران را تا پایان خرداد 99 تمدید کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۹:۲۷    
فاضل گفت: در شورای تامین استان گلستان مصوبه ای داشتیم که در صورت اطلاع رسانی مکرر به خانواده ها اگر پس از 12 ساعت برای تحویل اجساد حضور پیدا نکردند این اجساد به شهرداری ها تحویل داده شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۹:۱۷    
چراغعلی گفت: با وجود تلاش شبانه روزی متاسفانه شرایط گلستان خوب نیست و در ساعت پیش جلسه ستاد بحران به این منظور تشکیل شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۸:۴۷    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از فوت 2 نفر از هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۸:۴۷    
شهردار شیروان گفت: در مرحله قبلی ضد عفونی شهر بیش از 700 هکتار از مساحت شهرستان با کمک کشاورزان، ضدعفونی شد و انشاءلله در این مرحله مساحت بیشتری ضدعفونی خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۸:۳۷    
یک عروسک ساز با اشاره به علاقه وافر خود به نقاشی در کودکی گفت: همیشه بعد از نقاشی هایی که می کشیدم با آن ها حرف می زدم. خیلی دوست داشتم این نقاشی ها از کاغذ پرواز کنند و بیایند بیرون.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۸:۳۷    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ضمن گرامیداشت 18 اسفند سالروز تأسیس کانون های مساجد کشور، توصیه کرد: کانون ها می توانند با پویش کیفیت بخشی به فعالیت های فرهنگی ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۸:۱۷    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: ایران آماده انتقال تجربیات به عراق در زمینه مبارزه با کرونا است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۷    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا اجاره یا رهن منزل به صورت کوتاه مدت به افراد غیر بومی در این شهرستان ممنوع است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۷    
مراسم تدفین مرحومه فاطمه رهبر نماینده منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بهشت زهرا برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۷    
سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی کوتاه به سخنان دلاوری مجری شبکه پنج سیما پاسخ داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۸:۰۷    
خانواده مرحوم حسین شیخ الاسلام از دیپلمات های باسابقه کشورمان در پیامی ضمن تشکر از پیام های تسلیت مردم و مسئولان، از برگزاری مراسم بزرگداشت آن مرحوم پس از فروکش کردن بحران شیوع ویروس کرونا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۷:۵۷    
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در ادامه سفر دو روزه خود به عراق بعد از ظهر یکشنبه با شخصیت های مختلف و نمایندگان گروه های سیاسی عراق دیدار و گفت و گو کرد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۵    
نعمت الله حسین زاده گفت: در آغاز سال 99 قصد راه اندازی هیچ گونه ستاد نوروزی در شهر جیرفت را نداریم.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۵    
قربانی با بیان اینکه در جنگ تمام عیار قرار داریم و با طرح بسیج مبارزه با کرونا می توان روند صعودی کرونا ویروس را کاهش داد گفت: مدیریت میدانی و جهادی راهکار مقابله با این ویروس است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۵    
یادگاری از آغاز فعالیت بیمارستان سیار سپاه در رشت خبرداد و گفت: این بیمارستان در محل محوطه بیمارستان رازی رشت راه اندازی شده و از امروز آغاز به کار کرده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۵۵    
کاظمی گفت: برای پاک سازی فضای امامزادگان، بقاع، مساجد و معابر عمومی از ویروس کرونا توزیع10 تُن مواد ضدعفونی کننده در یزد می شود.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۵    
وزیر تجارت ترکیه در تماس تلفنی با محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور اعلام کرد که مشکل کامیون های ایرانی در مرزهای ترکیه حل شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۵    
هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی) و پنجه قدرتمند قانون آرزوی سودهای هنگفت و بادآورده از مایحتاج ضروری سلامت مردم در زمان شیوع کرونا را در گلستان به باد می دهد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۴۵    
ابراهیم محمدی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و احتمال وجود این ویروس در شهرستان های جنوبی کرمان 6 پایگاه ویژه اورژانس 115، به بیماران احتمالی مشکوک به کرونا اختصاص می یابد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۵    
امروز و به مناسبت میلاد امام علی(ع) بیماران مبتلا به کرونا و کادر درمانی قم، میهمان سفره کریمانه حضرت فاطمه معصومه (س) شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۵    
میانگین مصرف بنزین کشور در 16 روز نخست اسفند 98 به حدود 72 میلیون لیتر در روز رسید.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۵    
رهبر معظم انقلاب با توجه به شرایط پیش آمده و تعطیلی اعتکاف امسال به تمام مشتاقان این مراسم معنوی توصیه کردند: کسانی که از عمل با فضیلت اعتکاف محروم مانده اند ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۵    
احسان پور با بیان اینکه در حال حاضر 69 نفر در خوزستان به ویروس کرونا مبتلا شدند گفت: از این تعداد 16 نفر فوت کرده اند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در دیدار با رئیس سرویس اطلاعاتی عراق گفت که شمارش معکوس برای اخراج نیروهای آمریکا از منطقه آغاز شده است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۵    
وضعیت استان البرز به عنوان محورمواصلاتی و مشترک 14 استان کشور بنابر اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی قرمز اعلام شد و این در حالی است که تا کنون از 939 نفر مبتلا به کرونا ویروس 15 نفر جان خود را از دست داده ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۵    
رئیس اداره بهداشت ودرمان نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه از ورود افراد مشکوک به پادگان ها جلوگیری می کنیم گفت: هیچ موردی ابتلا به کرونا در داخل پادگان های نزاجا نداشته ایم.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۲۵    
وزارت صمت اعلام کرد: شرکت ها، واحدهای تولیدی و تامین کننده محصولات و ملزومات بهداشتی و ضدعفونی کننده کشور در صورت تمایل برای واردات مواد اولیه و اقلام کالایی این بخش می توانند به معاونت بازرگانی ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۵    
در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرنا در استان و پایش مسافران ورودی، با دستور دادستان ایلام ورود خودروهای غیر بومی به استان ممنوع شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۵    
سرپرست دادگاه بخش موسیان و دشت عباس گفت: شب گذشته 17 قبضه اسلحه جنگی از قاچاقچیان اسلحه در بخش موسیان دهلران کشف و ضبط شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۱۵    
رییس و سه عضو فراکسیون حقوق شهروندی مجلس خواستار دستور شورای عالی امنیت ملی برای ⁧قرنطینه 100 درصد⁩ نقاط بحرانی شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۵    
همزمان با روز پدر و با توجه به گذشت دو ماه و اندی از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و اولین روز پدر بدون حاج قاسم ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۵    
حجت الاسلام مقیمی حاجی با اشاره به روایتی از امام علی(ع) گفت: هر بلا و مصیبتی هدفی و هر هدفی نهایتی دارد، اما وظیفه انسان در این حالت صبر پیشه کردن است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۵    
عارف نیا با بیان اینکه فشار شدیدی بر روی پرستاران و کادر درمانی حاکم است، گفت: مردم هنگام حضور در بیمارستان صبور باشند و با سعه صدر بیشتری برخورد کنند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۵    
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از اعزام تیم پزشکی جهت آموزش مقابله با بیماری کرونا به مناطق عشایری شهرستان اسفراین خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۵    
شهردار زابل گفت: با توجه به شیوع کرونا،مکان های پر تردد شهر زابل ضدعفونی شد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۵    
آیت الله حسن زاده راه اندازی سامانه فهما توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد را اقدامی شایسته در جهت ثبت کانون ها و دیده شدن فعالیت های آنها دانست و گفت ...
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۴۵    
حجت الاسلام والمسلمین روحانی از افتخار آفرینی کانون های فرهنگی هنری مساجد قم در رویداد ملی فهما خبر داد و افزود:14 کانون فرهنگی هنری استان قم در این رویداد ملی حائز رتبه های برتر و شایسته تقدیر شدند.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۵    
معاون امور هنری در یادداشتی برای درگذشت استاد هوشنگ ظریف نوشت:استاد هوشنگ ظریف مرد آراسته و استوارِ موسیقی به لطف سازِ دلکش و آثاری درخشان در تاربخ موسیقی نقشی ارجمند دارد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۵    
معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک از رایزنی و مذاکرات فشرده مسوولان گمرکات مرزی و ستادی برای جلوگیری از بسته شدن مرزها و بازگشایی مرزهای مشترک با سایر کشورها خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۵    
حجت الاسلام اباذر بیگی گفت: کانون های مساجد همچون سدی در برابر بحران های فرهنگی و تهاجم های گاه و بیگاه دشمنان است.
شبستان   ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی، تعداد بیمارستان های تحویل شده و آماده تحویل در سراسر کشور طی سال های 97 و 98 را 14 بیمارستان با 2 هزار و 527 تخت اعلام کرد.
  • ۱