جمعه ۲۵ خردادساعت ۲۰:۴۵Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 1 تیر 1395 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 31 فروردین 1395 شفاف 30 اردیبهشت 1395 شفاف 31 خرداد 1395 شفاف 31 مرداد 1395 شفاف 31 شهریور 1395 شفاف 30 مهر 1395 شفاف 30 آبان 1395 شفاف 30 آذر 1395 شفاف 30 دی 1395 شفاف 30 بهمن 1395 شفاف 1 اسفند 1395 شفاف 1 تیر 1395 شفاف 2 تیر 1395 شفاف 3 تیر 1395 شفاف 4 تیر 1395 شفاف 5 تیر 1395 شفاف 6 تیر 1395 شفاف 7 تیر 1395 شفاف 8 تیر 1395 شفاف 9 تیر 1395 شفاف 10 تیر 1395 شفاف 11 تیر 1395 شفاف 12 تیر 1395 شفاف 13 تیر 1395 شفاف 14 تیر 1395 شفاف 15 تیر 1395 شفاف 16 تیر 1395 شفاف 17 تیر 1395 شفاف 18 تیر 1395 شفاف 19 تیر 1395 شفاف 20 تیر 1395 شفاف 21 تیر 1395 شفاف 22 تیر 1395 شفاف 23 تیر 1395 شفاف 24 تیر 1395 شفاف 25 تیر 1395 شفاف 26 تیر 1395 شفاف 27 تیر 1395 شفاف 28 تیر 1395 شفاف 29 تیر 1395 شفاف 30 تیر 1395 شفاف 31 تیر 1395 
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۲۳:۱۷    
سرپرست معاونت نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی از لغو هشت میلیون و 811 هزار و 389 پیامک تبلیغاتی و نیز 11 میلیون و 628 هزار و 455 سرویس ارزش افزوده پیامکی در سه اپراتورتلفن ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۲۳:۰۵    
روحانی قانون موافقت نامه تحدید حدود مرز دریایی در دریای عمان بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت سلطنت عمان را برای اجرا به وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۲۲:۵۹    
رئیس مجموعه فرهنگی تاریخی گلستان از تعطیلی سه روزه این مجموعه جهانی در هفته آینده خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۲۲:۵۰    
بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مناطق محروم کشور خدماتی را به زوج های نابارور ارائه می کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۲۲:۴۱    
رئیس فدراسیون وزنه برداری با کنار گذاشتن حسین مقامی از دبیری فدراسیون وزنه برداری، محمد ذهتاب را به عنوان سرپرست موقت سمت دبیری فدراسیون وزنه برداری معرفی کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۲۲:۳۲    
رئیس کمیته فرهنگی شواری اسلامی شهر تهران مدیر مسئول مصلای تهران باید مدیر مسئول مصلا برای تکمیل این پروژه، آن را به شهرداری تهران واگذاری کند چراکه وضعیت کنونی مصلا درشأن منبر نماز جمعه نیست.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۲۲:۲۳    
همزمان با عملیات نیروهای عراقی برای آزادسازی جنوب موصل، بیشتر سرکرده های داعش با خانواده هایشان از موصل به رقه گریختند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۲۲:۱۷    
یکی از فرماندهان بلندپایه ارتش عراق اعلام کرد از زمان آغاز عملیات آزادسازی شهر فلوجه از دست گروه داعش، حدود دو هزار و 500 تن از عناصر داعش کشته شده اند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۲۲:۰۸    
بیانیه انقلابی سردار سلیمانی در واقع ناظر بر تصحیح خطای محاسباتی آمریکا و بازیگران منطقه ای و بازدارندگی از وقوع یک توطئه شوم بود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۲۱:۵۶    
پس ازآنکه شایان؛هکر20 ساله که به ماه عسل آمدوداستانش را تعریف کرد،کاربران اینترنتی درفضای مجازی با تشکیل کمپین های متعدد ودرخواست های بسیار از پلیس فتاخواستندتاعفو یا تخفیفی درپرونده این جوان صورت ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۲۱:۴۷    
رئیس فدراسیون فوتبال در تلاش است سرمربیان پرسپولیس و تیم ملی فوتبال را آشتی دهد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۲۱:۳۵    
با معرفی اعضای هیات مدیره و نهایی شدن 17قرارداد فرعی در پروتکل همکاری های دو خودروساز، شرکت مشترک ایران خودرو- پژو ایکاپ IKAP با حضور وزیر صنعت به صورت رسمی آغاز به کار کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۲۱:۲۶    
گروه طالبان یک اتوبوس را در جاده کابل به قندهار متوقف و 25 نفر از سرنشینان آن را به مکان نامعلومی انتقال داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۲۱:۱۷    
نخستین رستوران با طراحی زندان در چین راه اندازی شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۲۱:۰۸    
تحقیقات پلیس برای دستگیری پرستار قلابی که از بیمارستان های تهران سرقت می کند، آغاز شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۲۱:۰۲    
افشای فعالیت های امارات در استان شبوه، توجه رسانه های مختلف یمنی به ویژه رسانه های حامی ائتلاف متجاوز سعودی را برانگیخته است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۲۰:۵۶    
بر اساس رأی دستگاه قضایی مصر، توافقنامه ترسیم مرزها میان مصر و عربستان و واگذاری دو جزیرۀ تیران و صنافیر باطل شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۲۰:۴۵    
پدری که میخواست فرزند خود را از رفتارهای خطرناک بازدارد ، ناخواسته باعث مرگ او شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۲۰:۳۶    
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رودبار جنوب از دستگیری قاتل 26 ساله ای که پس از ارتکاب قتل به کشور ترکیه فرار کرده بود خبر داد و گفت: انگیزه اصلی قتل اختلافات خانوادگی بوده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۲۰:۲۷    
پهن پیکر ترین هواپیما یا به اصطلاح شاتل اقتصادی جهان با 117 متر طول بال قادر به حمل ماهواره و سایر تجهیزات فضایی تا نقاط بالادست جو زمین است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۲۰:۱۵    
مدیرعامل بانک مسکن از کاهش 2 درصدی سود تسهیلات صندوقهای پس انداز این بانک خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۲۰:۰۹    
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی، دلایل گرانی این کالا را در بازار اعلام کرد و گفت: زیان تولیدکنندگان باعث شده آنان تولید مرغ را مقداری کاهش دهند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۹:۵۷    
جانشین اداره سرمایه های انسانی ستادکل نیروهای مسلح توضیحاتی را درباره برخی اخبار منتشر شده پیرامون بلاتکلیفی سرباز معلم ارائه کرد و به برخی از سوالات مخاطبان ایسنا در این زمینه پاسخ داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۹:۴۸    
مهاجم با تجربه و جدید پیکانی ها روز گذشته اولین تمرین خود را با این تیم به انجام رساند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۹:۳۹    
یکی از ویژگی های مهم در ارسال و دریافت پیام در اپلیکیشن پیام رسان تلگرام، عدم محدودیت سایز پیام های رمزگذاری شده دراین برنامه است ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۹:۳۰    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز سه شنبه به ریاست علی لاریجانی و با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و سید محمود علوی وزیر اطلاعات برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۹:۲۴    
تحقیقات اخیر دانشمندان جزئیات بیشتری از نحوه انقراض دایناسورها و پستانداران ماقبل تاریخ ارائه کرده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۹:۱۵    
کارشناسان بازار کار معتقدند آسیب انعقاد قراردادهای موقت میان کارگر و کارفرما سبب کاهش بهره وری و از بین رفتن خلاقیت می شود ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۹:۰۹    
در پی حاشیه های انتشار فیش حقوقی کارکنان دولت،رئیس سازمان سینمایی گفت: هر چند خود را حافظ آرامش سینما می دانم اما آمادگی انتشار فیش های حقوقی را داریم.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۹:۰۶    
وزیر بهداشت در روزهای گذشته از اورژانس بیمارستان های امام خمینی(ره)، شهدای هفتم تیر و ضیائیان در جنوب تهران، بازدید کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۸:۴۶    
قیمت تعدادی از خودروهای داخلی در اولین روز تابستان نسبت به روزهای پایانی بهار با کاهش مواجه شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۸:۴۰    
جهان در انتظار شنیدن یک جمله است: ابوبکر البغدادی، رهبر گروه تروریستی داعش مرده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۸:۳۱    
رهبر شیعیان نیجریه از تلاش های مردم ایران برای رساندن پیام مظلومیت جنبش اسلامی نیجریه به جهانیان قدردانی کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۸:۱۹    
معاون اجتماعی پلیس فتا درباره هکر جوانی که مهمان برنامه ماه عسل شده بود، اظهار نظر کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۸:۰۷    
حجت الاسلام علوی در جلسه غیرعلنی امروز مجلس، جزئیات خنثی سازی بمب گذاری تروریست های تکفیری در تهران و چند استان دیگر را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۸:۰۱    
برآوردها نشان می دهد بخش های پایین جامعه با خلاء 400 هزار واحد مسکونی در سال مواجه است که می تواند بازاری بکر برای تولیدکنندگان باشد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۷:۵۲    
فیش های نجومی را در سازمان حفاظت محیط زیست، بازنشر کنید تا جلوی این ریخت و پاش ها گرفته شود . این توییت کنایه آمیز کوتاه را روز گذشته یکی از خبرنگاران محیط زیستی در توییترش منتشر کرد ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۷:۳۱    
ظهر امروز سه بیانیه در مجلس قرائت شد. دو بیانیه در محکومیت سلب تابعیت شیخ یمنی و خروج عربستان از لیست کشورهای کودک کش و یکی برای تبریک آزادی فلوجه در عراق.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۷:۲۵    
کارشناس ارشد تغذیه سازمان غذا و دارو؛ نسبت به مصرف مواد خوراکی و غذایی خیلی شیرین در وعده سحری، هشدار داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۷:۲۵    
خبرآنلاین: گچساران از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد است که در 150 کیلومتری یاسوج مرکز این استان قرار دارد. ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۷:۲۵    
انتشار فیش های حقوقی میلیونی برخی مدیران همچنان ادامه دارد و همزمان این سؤال مطرح می شود که گریزگاه های قانونی پرداخت حقوق های کلان به برخی مدیران دولتی و بانک ها و شرکت های وابسته به دولت و نهادهای ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۷:۲۳    
ساعات نزدیک به افطار چهاردهمین روز ماه مبارک رمضان بود که نوتیفیکیشن های موبایل ایرانیان، هشدار بی سابقه سردار سلیمانی به آل خلیفه در پی لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر برجسته شیعیان بحرین را نشان ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۷:۲۳    
این زن 76 ساله در پنجاه و پنجمین سالگرد ازدواج خود 55 هزار لباسی که شوهرش در این سالها به او هدیه داده بود را به نمایش گذاشت. این مجموعه به عنوان قدیمی ترین کلکسیون لباس زنانه در گینس ثبت شده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۷:۱۷    
روزنامه گاردین در واکنش به هشدار کم سابقه سردار سلیمانی به رژیم بحرین نوشت: چهره سرسخت دستاوردهای راهبردی ایران در خاورمیانه هشدار داد که اقدام بحرین در لغو تابعیت شیخ عیسی می تواند با مقاومت مسلحانه ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۷:۱۱    
وکیل مدافع بابک زنجانی گفت: ادعای وکیل شرکت HK مبنی بر اینکه متهم تنها در مرحله دادسرا می تواند با قرار وثیقه آزاد شود، یکی از شگفتی های تاریخ حقوق است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۶:۵۹    
علیرضا منصوریان بعد از این که سرمربی استقلال شد چند باری برای پرسپولیس و برانکو کری خواند. گاهی در محافل خصوصی که خبرش درز پیدا کرد و گاهی هم به طور علنی در روزنامه ها ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۶:۴۷    
در ماه جولای گذشته، ایالات متحده آمریکا، به همراه فرانسه، آلمان، بریتانیا، چین و روسیه، به یک توافق تاریخی با ایران دست یافتند که مطابق آن اکثر تحریم ها در ازای تقبل برخی محدودیت ها در برنامه هسته ای ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۶:۴۱    
شاخص فرابورس ایران(آیفکس) در سومین ماه امسال با 7 درصد افت روبرو شد و 61 واحد کاهش یافت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۶:۳۲    
مشرق: در رکوردهای گینس حیوانات هم حضور چشمگیری دارند. از بلند قد ترین سگ گرفته تا خطرناک ترین مورچه که اطلاعات جالب و سرگرم کننده ای را به شما ارائه می کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۶:۲۳    
مهدی طارمی صبح امروز در باشگاه پرسپولیس دیده شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۶:۱۷    
علیرضا منصوریان در نظر دارد با دو خرید دیگر که مدافع و وینگر چپ هستند یک تیم کامل و آماده را روانه مسابقات لیگ برتر کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۶:۰۵    
مراسم عقد یک پسر 28 ساله که متهم به قتل عمد خواهرزاده اش است با یک دختر 29 ساله در محل زندان رجایی شهر برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۵:۵۶    
فرمانده عملیات فلوجه اعلام کرد که تعداد کشته شدگان داعش در محور جنوبی این شهر از 1500 نفر تجاوز کرد و در محور شمالی نیز حدود 1000 نفر کشته شده اند ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۵:۵۶    
رئیس شورای سیاست گذاری اولین جشنواره فیلم مدافعان حرم گفت: امسال در قالب نذر فرهنگی اولین جشنواره فیلم مدافعان حرم را برگزار کردیم تا بتوانیم گوشه ای از رشادت های فرزندان این مرز و بوم را در قالب ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۵:۵۰    
پلیس تهران توانست اولین سکه های مربوط به دوران هخامنشی را در ایستگاه شهید بهشتی تهران کشف و ضبط کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۵:۴۱    
مدافع کروات مدنظر باشگاه پرسپولیس برای مذاکره با مسئولان این باشگاه وارد تهران شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۵:۳۵    
حسین موسویان و رضا نصری دیپلمات پیشین ایران و پژوهشگر مرکز استراتژیک خاورمیانه در مقاله ای در روزنامه نیویورک تایمز به بیان ضرورت حفاظت از برجام از سوی آمریکا و دولت باراک اوباما پرداخته اند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۵:۳۲    
عضو دبیرخانه شرکت های PAP گفت: در مدل جدید سرویس اینترنت نامحدود، سقف مصرف منصفانه و تفکیک پهنای باند داخلی از خارجی لحاظ شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۵:۲۶    
قیمت نفت در بازارهای جهانی پس از روند 2 روزه افزایشی و تمرکز دوباره بازار بر عرضه کاهش یافت و بشکه ای 50.35 دلار فروخته شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۵:۲۰    
پیشکسوت استقلال معتقد است علیرضا منصوریان و دستیارانش با تمام وجود برای این تیم تلاش می کنند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۵:۱۷    
اوراق تسهیلات مسکن این روزها در بیشترین حالت به قیمت 91 هزار تومان و در کمترین حالت تا قیمت 88 هزار تومان در فرابورس ایران معامله می شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۵:۱۱    
طلای جهانی در پی تخفیف اضطراب سرمایه گذاران نسبت به ریسک خروج انگلیس از اتحادیه اروپا که تقاضای سرمایه گذاری برای این فلز ارزشمند را محدود کرد، برای سومین روز متوالی کاهش یافت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۵:۰۲    
محتوایی که توسط رسانه ها بازنمایی می شود، به برداشتهای مردم در برابر واقعیت شکل می دهد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۰    
رییس اتاق تعاون، از اجرای طرح سبد خرید جهیزیه ایرانی برای تسهیل امر ازدواج جوانان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۴:۴۱    
اداره کل حقوقی سازمان قضایی نیروهای مسلح در نظریه مشورتی خود اعلام کرد که مأموران انتظامی و دژبان مربوط اعم از ضابط یا غیرضابط مکلف به دستگیری سربازان فراری هستند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۴:۳۲    
چین یک سامانه جدید راداری اختراع کرده که هوشمند است و می تواند در بسیاری از مکان های سربسته علاوه بر کار ردیابی و شناسایی، برای ماموریت های مبارزه با تروریسم نیز مورد استفاده قرار گیرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۱    
ماشین شاسی بلندی که بازیگر جوان هالیوودی را به کام مرگ فرستاده بود، چند ماه قبل از سوی کمپانی سازنده دارای نقص فنی اعلام شده بود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۳:۵۳    
اخذ تعرفه های متعدد از سوی دندانپزشکان برای ارائه خدمات درمانی به بیماران همواره مورد بحث بوده و نوعی سردرگمی را برای مراجعه کنندگان به مراکز دندانپزشکی به همراه داشته است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۳:۵۰    
داوود محمدی نماینده مردم قزوین در جلسه علنی امروز مجلس، رئیس کمیسیون اصل 90 شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۳:۴۷    
همسر دانشمند شهیدحاتمی که سال گذشته در سقوط جرثقیل در مکه به شهادت رسید، گفت: برخی مسئولان دولتی از فتنه گران 88 که از زندان آزاد می شوند ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۳:۴۱    
یک کارشناس طب سنتی انواع عطش از دیدگاه طب سنتی را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۳:۲۰    
یک محقق طب سنتی گفت: سیب ملطف روح و روان, مقوی قلب و مغز است و از سقط زیر سه ماهگی به دلیل اینکه قلب مادر را تقویت می کند, جلوگیری می کند ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۳:۱۷    
متخصص دیابت بایدها و نبایدهای بیماران دیابتی را هنگام روزه داری تشریح کرد و گفت: این بیماران حتماً باید تحت نظر پزشک و با رعایت نکات دقیق اقدام به روزه داری کنند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۳:۰۲    
تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در هفته دوم لیگ جهانی، امشب به سوئیس و سپس صربستان پرواز می کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۲:۵۰    
گروه تروریستی داعش در حومه حلب واقع در شمال سوریه با حمله به 11 روستا 700 تن از غیر نظامیان را ربود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۲:۴۱    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پروژه آزادراه تهران شمال تا پایان سال 1399 تکمیل می شود در مورد خرید ایرباس ها گفت: احتمال می رود 3 یا 4 هفته آینده نتایج این مذاکرات قطعی شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۲:۳۲    
در حالی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی بهمن پارسال از پیشرفت فیزیکی 94 درصدی مسکن مهر خبر داده بود که وزیر راه دیشب پیشرفت این طرح را 93 درصد اعلام کرد و گفت ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۲:۲۶    
پیش بینی می شود با باز شدن درب های تجارت جهانی به روی ایران، شاهد متدهای نوین و استاندارد در حوزه های مختلف صنعت کشور باشیم ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۲:۲۰    
گروهی ازمحققان دانشگاه جورجیا، دریافتند ساماندهی بیان یک ژن خاص می تواند رفتارهای اجتماعی، از جمله توانایی شخص در برقراری روابط اجتماعی سالم و تشخیص وضعیت احساسی سایرین را تحت تاثیر قرار دهد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۲:۱۱    
در سال های اخیر پدیده دستفروشی در خیابان ها و معابرعمومی به موازات ازدیاد مهاجرت و افول اقتصادی در کشور رشد و گسترش قابل توجهی داشته است ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۲    
حاشیه سازی های کاهانی تبدیل به عادت شده است، حال باید دید وزارت ارشاد این بار در قبال فیلم ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا چگونه عمل خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۱:۵۶    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: برای نخستین بار پس از سال ها تورم سالانه کشور یک رقمی شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۱:۵۰    
مشاور پادشاه بحرین به هشدار کم سابقه فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران به رژیم آل خلیفه در پی سلب تابعیت رهبر شیعیان بحرین واکنش نشان داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۱:۴۱    
با وجود منبع غنی از ویتامین ها در ذرت اما متخصصان درباره برخی مصارف آن هشدار می دهند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۱:۱۵    
با کاهش نرخ سود بانکی ، مالکان خانه ها دیگر تمایلی به دریافت وجه نقد به عنوان رهن ندارند در نتیجه احتمال افزایش اجاره بها وجود دارد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۱:۱۲    
در ادامه روند صدور احکام قضایی خصمانه بر ضد کشورمان، دستور مصادره اموال ایران در کانادا به نفع قربانیان تروریسم صادر شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام بحرین در لغو تابعیت شیخ قاسم ، یادآور یاوه گویی های شاه نگون بخت ایران است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۰:۵۱    
منابع امنیتی مصر به اسکای نیوز گفتند: 3 تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی مصر در منطقه شیخ زوید در شمال سینا به هلاکت رسیدند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۰:۴۲    
معاون اول رئیس جمهوری روزسه شنبه به منظوربررسی وضعیت تولید و دیدار از واحدهای تولیدی و صنعتی وارد شهرستان پاکدشت واقع در جنوب شرق استان تهران شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۰:۲۱    
یکی از مراجع عظام تقلید گفت: غربی ها تعهدات خود در برجام را عملی نمی کنند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۱۰:۱۲    
عضو سازمان تیم های ملی دوومیدانی گفت: به دلیل اینکه فدراسیون آلمان نتایج رقابت های اشتوتگارت را به فدراسیون جهانی ارسال نکرده به همین دلیل رکورد حدادی هنوز اعمال نشده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۰۹:۴۵    
اگر در یک جمله بگویم، یک آدم معمولی است؛ یکی مثل همه؛ از همان هایی که اگر در مترو یا تاکسی هم کنارت بنشینند ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۰۹:۴۰    
پیشرفت فیزیکی منطقه یک آزادراه تهران-شمال به حدود 59 درصد رسیده که حکایت از پیشرفت ماهانه 38 صدم درصدی در دولت یازدهم دارد، با این سرعت پیشرفت حدود 107 ماه زمان نیاز است که قطعه مذکور به اتمام برسد ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۰۹:۳۷    
در شب میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام جمعی از اهالی فرهنگ، استادان شعر و ادب فارسی و شاعران جوان و پیشکسوت کشور و تعدادی از شاعران از کشورهای پاکستان ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۰۹:۲۵    
محاکمه 2 جوان افغان به جرم تعرض به دختر دانشجوی فرانسوی صبح دیروز با حضور نماینده حقوقی سفارت فرانسه که وکیل دختر فرانسوی است، پشت درهای بسته دادگاه کیفری تهران آغاز شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۰۹:۲۲    
ظاهری مرتب و معقول دارد. درسش را تا کارشناسی ارشد ادامه داده و در اولین نگاه کسی باورش هم نمی شود که او درگیر اعتیاد باشد ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۰۹:۰۲    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که تا انسان ها به درجه تقوی نرسیده اند نباید وارد سیاست شوند، گفت: عده ای در مجلس به روی ما لبخند و از پشت خنجر زدند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۰۸:۵۰    
حجت الاسلام محمدزمانی با بیان اینکه جلسات دیدار شاعران با رهبر معظم انقلاب تأثیر مثبت هم از نظر کمی و هم از حیث کیفی بر شعر فارسی و شاعران فارسی زبان داشته است ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۰۸:۲۰    
تفاهم نامه خرید هواپیمای نو بین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و کمپانی بوئینگ امضا شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۰۸:۱۱    
رییس جمهور، همه تشکل های سیاسی کشور را برای رسیدن به اهداف ملی و انقلابی و رفع مسایل اساسی کشور، به اتحاد و وحدت فرا خواند و گفت: رقابت های سیاسی را برای رفع مشکلات کشور به رفاقت تبدیل کنیم.
  • ۱