شنبه ۲۶ خردادساعت ۱۰:۵۵Jun 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 11 تیر 1395 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 31 فروردین 1395 شفاف 30 اردیبهشت 1395 شفاف 31 خرداد 1395 شفاف 31 مرداد 1395 شفاف 31 شهریور 1395 شفاف 30 مهر 1395 شفاف 30 آبان 1395 شفاف 30 آذر 1395 شفاف 30 دی 1395 شفاف 30 بهمن 1395 شفاف 1 اسفند 1395 شفاف 1 تیر 1395 شفاف 2 تیر 1395 شفاف 3 تیر 1395 شفاف 4 تیر 1395 شفاف 5 تیر 1395 شفاف 6 تیر 1395 شفاف 7 تیر 1395 شفاف 8 تیر 1395 شفاف 9 تیر 1395 شفاف 10 تیر 1395 شفاف 11 تیر 1395 شفاف 12 تیر 1395 شفاف 13 تیر 1395 شفاف 14 تیر 1395 شفاف 15 تیر 1395 شفاف 16 تیر 1395 شفاف 17 تیر 1395 شفاف 18 تیر 1395 شفاف 19 تیر 1395 شفاف 20 تیر 1395 شفاف 21 تیر 1395 شفاف 22 تیر 1395 شفاف 23 تیر 1395 شفاف 24 تیر 1395 شفاف 25 تیر 1395 شفاف 26 تیر 1395 شفاف 27 تیر 1395 شفاف 28 تیر 1395 شفاف 29 تیر 1395 شفاف 30 تیر 1395 شفاف 31 تیر 1395 
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۲۲:۰۲    
علی شمخانی گفت: درباره علت مرگ مرحوم علی دادمان باید بررسی هایی صورت گیرد و بنده دستور این موضوع را صادر کرده ام.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۲۱:۳۲    
قیمت جهانی نفت در بازار معاملات آتی روز جمعه با روند صعودی آغاز به کار کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۲۱:۰۲    
روابط عمومی کمیته امداد در خصوص تصویر منتشر شده در شبکه های مجازی و با هدف تنویر افکار عمومی اطلاعیه ای صادر کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۲۰:۴۷    
طبق یافته جدید محققان، کمبود باکتری های خوب و مفید روده می تواند موجب بروز اختلال خودایمنی بیماری ام اس شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۲۰:۳۲    
"کیت رابینز" فضانورد ناسا طی یک مسافرت یک هفته ای به ایستگاه فضایی بین المللی خواهد رسید.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۲۰:۱۷    
بازیگر فیلم سینمایی "دلشکسته" گفت:در حال حاضر حالم رو به بهبود است، خدا را شکر پای راستم که مدتی بی حس بود کاملا بهبود پیدا کرده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۲۰:۰۲    
فروشنده افغان مواد مخدر که به خاطر صدای بلند تلویزیون زن ایرانی را به قتل رسانده بود،9 ماه پس از فرار به ترکیه شناسایی ودستگیر شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۹:۴۵    
مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سیاه جامگان به تیم دسته اولی بادران پیوست.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۰    
مدیرعامل انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی معتقد است انفجار در ترکیه موجب کاهش موقتی مسافران می شود اما گردشگران ایرانی معمولا مقصدی را جایگزین ترکیه نمی کنند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۹:۱۵    
مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر عصر - پنجشنبه 10 تیر - با حضور چهره های سیاسی در حوزه علمیه لواسان برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۹:۰۰    
درآمد پزشکان متخصص زنان و زایمان از محل انجام سونوگرافی و دریافت نقدی هزینه آن از بیمار، با بی اعتنایی وزارت بهداشت مواجه شده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۸:۳۰    
متهم سابقه داری که با استفاده از لباس فرم راننده گان فرودگاه امام اقدام به سوار کردن طعمه هایش و آزار و اذیت آنها در بیابان های اطراف پایتخت می کرد در عملیات پلیس، شناسایی و دستگیر شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۸:۰۹    
تابوت آل سعود در راهپیمایی روز قدس بر دوش راهپیمایان قرار دارد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۸:۰۹    
کمال خرازی رییس شورای راهبردی روابط خارجی و وزیر خارجه دولت اصلاحات صبح امروز در بیمارستان کسری بستری شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۸:۰۹    
فرزند رهبر معظم انقلاب در جمع راهپیمایان روز قدس حضور یافت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۸:۰۰    
درحالی که هواداران پرسپولیس از طارمی و رضائیان دلخور هستند، استقلال از دو سال قبل تنها سی میلیون و از پارسال تنها پنجاه درصد از قرارداد طالب لو را پرداخت و او را در لیست مازاد قرارداده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۷:۴۵    
حلیم و آش جزو یکی از اصلی ترین غذاهای سفره ایرانیان در ماه حلیم و آش جزو یکی از اصلی ترین غذاهای سفره ایرانیان در ماه مبارک رمضان است و به جرات میتوان گفت تمام ایرانیان در این ماه حداقل هفته ای یکبار ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۷:۴۲    
حسن روحانی - رییس جمهور - صبح امروز همراه با مردم، در راهپیمایی روز قدس شرکت کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۷:۳۰    
گزارش پلیس ترکیه به دادستان این کشور درباره پرونده عملیات تروریستی عناصر داعش در ترکیه ، فعالیت آزاد تروریستها در خاک ترکیه را لو داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۷:۳۰    
یکی از روزنامه نگاران اصلاح طلب فاش کرده که صفدر حسینی رئیس صندوق توسعه ملی قصد داشته به برخی خبرنگاران هدیه دهد تا رسوایی فیش نجومی او را ماستمالی کنند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۷:۲۴    
راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران با حضور مسئولان و در بیش از 850 شهر ایران اسلامی برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۷:۲۴    
قیمت آپارتمان تا زیر بنای 70 متر در مناطق مختلف تهران در دامنه قیمتی 145 میلیون تومان تا 434 میلیون تومان است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۷:۰۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی در حمایت از مظلومیت مردم فلسطین تأثیرگذار است و اینکه در شرایط منطقه مسیر سوء استفاده برای رژیم صهیونیستی باز نشود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۷:۰۴    
دعای روز بیست و پنجم ماه رمضان.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۷:۰۴    
شبکه المنار لبنان با اشاره به برگزاری مراسم روز قدس در ایران گزارش داد: میلیونها ایرانی در مراسم شرکت کردند و به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفتند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۷:۰۴    
صبح پنجشنبه مردی لای در خودروی خود ماند و جان باخت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۶:۵۲    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی اعلام کرد سامانه موشکی S300 در حال استقرار بوده و محموله های بعدی نیز در حال ارسال به ایران است و تا پایان امسال عملیاتی می شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۹    
بیش از یک ماه است مردم فهمیده اند مدیران رده بالای دولت از خزانه ای که ادعا می شد خالی است کرور کرور حق العمل برداشته اند اما انگار اتفاق خاصی نیفتاده است!
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۹    
با فاش شدن دستمزدهای نجومی که به لطف بی دروپیکر بودن فوتبالمان نصیب بازیکنان بی کیفیت می شود داغ دل مردم تازه خواهد شد ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۶    
ناطق نوری وزیر کشور: اگرما ادعا می کنیم که در دنیا تنها کشوری هستیم که روی پای خود ایستاده ایم گزاف نگفته ایم زیرا نه از شرق می ترسیم و نه ازغرب و همانگونه که امام گفته است تا پایان عمر نیز با آمریکا ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۶    
بخش تجارت خارجه هند پاره ای از تحریم های تجاری علیه ایران را بر اساس اقلام مندرج در سایت آژانس بین الملل انرژی و شورای امنیت سازمان ملل متحد لغو کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۶    
به مناسبت سالگرد حوادث 30 ژوئن و برکناری محمد مرسی از قدرت، در سراسر مصر حالت فوق العاده اعلام شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۳    
بازیکن تیم ملی سوئد به تیم فوتبال منچستریونایتد پیوست.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۳    
دبیرکل حزب الله لبنان در روز جهانی قدس راس ساعت 17:30 به وقت محلی به صورت ویدئو کنفرانس سخنرانی می کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۳    
سرمربی با تجربه اسپانیایی در یک گفت وگوی رادیویی از سمت سرمربیگری تیم ملی اسپانیا خداحافظی کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۰    
امام جمعه موقت تهران گفت: حقوق های نجومی با روح عدل علی(ع) بیگانه است و مردم حق دارند رنجیده باشند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۰    
نظامیان صهیونیست همزمان با روز قدس و بازداشت چندین فلسطینی، به یک دختر فلسطینی در الخلیل تیراندازی کردند و وی را به شهادت رساندند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۶:۰۱    
جلسه هیئت امنای صندوق توسعه ملی فردا به ریاست رئیس جمهور برای بررسی و تصمیم گیری درباره اعضای هیئت عامل تشکیل می شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۵:۴۶    
ده ها هزار تن از مردم روزه دار خوزستان امروز در گرمای بیش از 50 درجه این روزها در خوزستان به خیابان ها آمدند و راهپیمایی روز قدس را برگزار کردند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۵:۳۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه امروز جهان اسلام به اسلام لیبرالی و تکفیری مبتلاست، گفت:مسئله فلسطین در صدر اولویتهای جهان اسلام قرار گیرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۵:۱۶    
24ساعت دیگر فرصت باقی است تا فروشندگان شکلات های رنگارنگ و نسکافه های خوش طعم قاچاقی،کالاهای خود را بفروشند.چوب حراج بر مالی که سال ها نفس تولید داخل را گرفته بود. مروی این روزها دیدنی است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۵:۰۱    
یک متخصص مغز و اعصاب با اشاره به عوامل بروز تومورهای مغزی، گفت: برخی از علائم در این بیماری هستند که چنانچه آشکار شوند و به صورت طولانی بروز داشته باشند و دلیل دیگری برای آن نباشد ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۴:۴۶    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: انتظار داریم دولت در سال آخر با همکاری مجلس به اولویت ها از جمله معیشت مردم، اشتغال و خروج از رکود توجه جدی کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۴:۳۱    
یک نویسنده و منتقد، تبلیغ حامیان مالی در برنامه های تلویزیون را باعث دلزدگی مخاطب دانست و تاکید کرد در حالی که تلویزیون برنامه خوبی ندارد مسابقات فوتبال یورو 2016 این رسانه را نجات داده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۴:۱۶    
رئیس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری با انتقاد از پرداخت حقوقهای کلان به برخی مدیران گفت: دولت با ارائه لایحه ای جلوی منفذهای فرار قانونی پرداختهای نجومی را بگیرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۴:۰۱    
در حالی بازار ارز این روزها درگیر خروج انگلیس از اتحادیه اروپا است که بانک مرکزی به سرعت نرخ دلار دولتی را افزایش می دهد و شرایط را برای ارز تک نرخی آماده می کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۳:۴۶    
مدیر ثبت احوال استان تهران، اسامی برتری که خانواده های تهرانی طی سه ماه اول امسال برای فرزندان خود انتخاب کرده اند را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۳:۳۱    
رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه ما در کنار مردم مظلوم ایستاده ایم و دلمان با هم یکی است گفت: آمریکا بداند نمی تواند ما را از مردم مظلوم فلسطین جدا کنند و تا این انقلاب ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۳:۱۷    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: فقط در لبنان 100 هزار موشک آماده پرتاب به سمت رژیم صهیونیستی است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۳:۱۷    
عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا طرحی را به منظور جلوگیری از مراودات مالی مستقیم یا غیرمستقیم ایران با بانک صادرات و واردات آمریکا تسلیم کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۳:۰۲    
وزیر امورخارجه کشورمان گفت: رژیم صهیونیستی و گروه های تکفیری در واقع یک خطر هستند که هر دو از سمت قدرت های مشابه در سطح جهان و منطقه هدایت می شوند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۲:۴۷    
رئیس جمهور گفت: امروز در سایه تفرقه دنیای اسلام، حضور گروه های تکفیری و تروریستی در منطقه و خط سازش، ما از مسیر آ رمان آزادی فلسطین فاصله گرفته ایم.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۲:۳۲    
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف دو تن و 700 کیلوگرم تریاک و دستگیری پنج قاچاقچی در سه عملیات پلیسی روز گذشته خبرداد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۲:۲۰    
امروز جمعه یازدهم تیر ماه مصادف با 25 رمضان المبارک مردم مؤمن، روزه دار و انقلابی ایران اسلامی در تهران و بیش از 850 شهر کشور در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۲:۱۷    
فیلم دختر ساخته سیدرضا میرکریمی امشب در مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی مسکو سه جایزه اصلی این رویداد را از آن خود کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۲:۰۲    
تاریخ مسیحیت و اسلام پر است از انواع کارشکنی ها و دسیسه ها و فتنه ها و توطئه هایی که همه به دست یهودی ها صورت گرفته است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۱:۳۰    
از جمع 12 سرلشکر فعلی نیروهای مسلح ایران، 4 نفر از ارتش، 7 نفر از سپاه پاسداران و سرلشکر " فیروزآبادی" بسیجی محسوب می شوند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۱:۱۵    
بسیاری از مردم در زندگی ماشینی با بیماری فشار خون دست و پنجه نرم می کنند اما آگاهی از برخی علائم فشار خون بسیار حیاتی و مهم است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۱:۰۰    
سرطان می تواند در صورت تشخیص دیرهنگام به کابوسی هولناک تبدیل شود اما به زودی می توان با قیمتی ارزان و با دقتی بالا بیماری های پنهان را شناسایی کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۰:۴۵    
برخی کارشناسان معتقدند که تک نرخی شدن بنزین بهانه مناسبی برای حذف کارت سوخت نیست اما برخی بر این باورند که معایب این کارت بر محاسن آن می چربد و باید از دور خارج شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۰    
همین که زنی پای بساط مواد می نشیند، صدایش مردانه شده و رنگ و بوی زنانه خود را از دست می دهد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۰:۱۵    
بهنوش بختیاری نوشت:"اکران فیلم *من*از مردادماه.....طراح گریم: عظیم فراین....کارگردان:سهیل بیرقی....بازیگران:لیلا حاتمی..بهنوش بختیاری...امیرجدیدی...مانی حقیقی و علی منصورو... ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۰:۰۰    
مسئولان اجرایی کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نزدیک به سه هفته می شود با صدای بلند مژده کاهش قیمت اینترنت را به مردم می دهند اما هنوز ابلاغیه ای برای کاهش قیمت به شرکت های اینترنتی نداشته اند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۰۹:۵۴    
روز جهانی قدس نه تنها موجب باقی ماندن مسأله فلسطین به عنوان مسأله اصلی جهان اسلام می شود، بلکه توطئه بیگانگان برای جایگزینی خطر داعشیسم به جای خطر اصلی یعنی صهیونیسم را خنثی می کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۰۹:۴۵    
دانشمندان علم دارو از آنزیم بروملین آناناس آنتی بیوتیک مخصوص باکتری های گوارش و روده بزرگ کشف کردند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۰۹:۳۰    
روز قدس روزی است که ما خواهیم فهمید چه اشخاصی و چه رژیم هایی با توطئه گرهای بین المللی موافقت دارند و با اسلام مخالفت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۰۹:۱۵    
جمله مشترک همه دوستانش درباره او یک جمله است: علاقه وافر به رهبر معظم انقلاب داشت و در کوران اتفاقات هیچگاه نسبت به رهبری تردید نکرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۰۹:۱۵    
احمد توکلی با اشاره به اینکه می خواستیم که سانتریفیوژها و چرخ اقتصاد مردم بچرخد اما آنها کاری کردند که چرخ اقتصاد هم نمی چرخد ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۰۹:۰۱    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: رکود و بیکاری بسیار نابسامان و اسفبار است و چنانچه دولت به کمک مجلس نتواند قدمهای جدی بردارد ممکن است در انتخابات سال آینده با مشکل مواجه شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۰۸:۴۶    
رهبر جنبش حماس تاکید کرد درباره تلاش رژیم صهیونیستی برای تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی هشدار داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۰۸:۳۱    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود به مناسبت فرا رسیدن روز قدس و با عنوان قدس متعلق به مسلمانان است نوشت: فردا (جمعه) بار دیگر، روز قدس ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۰۸:۱۶    
رییس مجلس شورای اسلامی با هشدار به غربیها، گفت: اگر بخواهید موضوع هسته ای برجام را به گونه ای دیگر و دلخواه خود مطرح کنید، توافق بهم خواهد خورد .
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۰۸:۱۳    
رییس جمهوری ، دولت یازدهم را پشتیبان و در کنار اصحاب فرهنگ و هنر دانست و تاکید کرد: هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر در خط مقدم معرفی ایران متمدن و فرهنگ دوست به جهان هستند و همه باید دست به دست هم برای ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۰۷:۰۲    
زن خلافکار که با اغفال کودکان اقدام به سرقت طلا و جواهرات آنها می کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۰۲:۰۲    
سینما در هفته گذشته با رویدادهای مختلفی همراه بود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۰۰:۰۱    
بانو مجتهده زینت السادات علویه همایونی، از اساتید پیشکسوت حوزه خواهران و شاگردان بانو مجتهد امین اصفهانی، صبح امروز دار فانی را وداع گفت.