شنبه ۲۶ خردادساعت ۰۱:۳۰Jun 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 9 تیر 1395 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 31 فروردین 1395 شفاف 30 اردیبهشت 1395 شفاف 31 خرداد 1395 شفاف 31 مرداد 1395 شفاف 31 شهریور 1395 شفاف 30 مهر 1395 شفاف 30 آبان 1395 شفاف 30 آذر 1395 شفاف 30 دی 1395 شفاف 30 بهمن 1395 شفاف 1 اسفند 1395 شفاف 1 تیر 1395 شفاف 2 تیر 1395 شفاف 3 تیر 1395 شفاف 4 تیر 1395 شفاف 5 تیر 1395 شفاف 6 تیر 1395 شفاف 7 تیر 1395 شفاف 8 تیر 1395 شفاف 9 تیر 1395 شفاف 10 تیر 1395 شفاف 11 تیر 1395 شفاف 12 تیر 1395 شفاف 13 تیر 1395 شفاف 14 تیر 1395 شفاف 15 تیر 1395 شفاف 16 تیر 1395 شفاف 17 تیر 1395 شفاف 18 تیر 1395 شفاف 19 تیر 1395 شفاف 20 تیر 1395 شفاف 21 تیر 1395 شفاف 22 تیر 1395 شفاف 23 تیر 1395 شفاف 24 تیر 1395 شفاف 25 تیر 1395 شفاف 26 تیر 1395 شفاف 27 تیر 1395 شفاف 28 تیر 1395 شفاف 29 تیر 1395 شفاف 30 تیر 1395 شفاف 31 تیر 1395 
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۳:۴۵    
رکنا: پلیس سراسر کشور عملیات گسترده ای را برای شناسایی و دستگیری مرد اعدامی که با کمک همدستانش از دست ماموران زندان جیرفت گریخته، آغاز کرده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۳:۳۰    
محققان در بررسی 16 ماهه تاثیر استفاده از تجهیزات هوشمند بر عملکرد مغز تعداد زیادی از داوطلبان دریافتند که استفاده از تجهیزات ارتباطی هوشمند و به طور خاص ارسال پیامک در ریتم طبیعی فعالیت مغز یک نفر از ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۳:۱۵    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 92 شانس پیروزی احمدی نژاد را در انتخابات سال آینده اندک دانست. غرضی تصریح کرد: مردم تازه از دست احمدی نژاد خلاص شده اند ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۳:۰۰    
در روزهای گذشته یک هکر با انتشار آگهی هایی خبر از فروش اطلاعات مربوط به 10 میلیون بیمار به قیمت 820٫000 دلار کرده است ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۳:۰۰    
در نشست کارشناسان صندوق های ضمانت صادرات عضو سازمان همکاری های اقتصادی و توسعه ای(OECD )پس از بحث و بررسی شرایط جدید اقتصادی و تجاری ایران ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۲:۳۰    
چندماه ابتدایی سال جاری هم به مانند دو تا سه سال اخیر حاوی تغییرات ملموسی برای سود بانکی بود؛ این بار هم هر چند با اندکی فاصله ولی سود تسهیلات و سپرده در بخش های مختلف دستخوش تغییر شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۱:۴۶    
مهدی تاج در گفت و گو با هواداران معترض پرسپولیس اعلام کرد که رامین رضاییان حق نداشته قراردادش را با پرسپولیس فسخ کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۱:۳۱    
رکنا: دختر راننده اتوبوسی که باعث کشته شدن سربازان شده بود در نامه ای از مردم خواست تا پدرش را نفرین نکنند چون خود او نیز بازنده جامعه است. اگر پدرمن بودی ؟؟ ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۱:۱۶    
در جریان معاملات روز چهارشنبه قیمت دلار صعودی شد و انواع سکه روند قیمتی کاهشی داشتند. بنابراین هر دلار آمریکا در جریان معاملات روز چهارشنبه 17 تومان افزایش قیمت را ثبت کرد تا رکورد بالاترین قیمت این ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۰:۴۶    
ورشکستگی 10 تا 12 مؤسسه مالی و بانک به دلیل مطالبات سنگین معوق، ساختار نامطلوب ترازنامه ای و خلاصه وضعیت شکننده نظام بانکی خبری است که در ماه های اخیر بارها به طور غیررسمی اعلام شده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۰:۳۱    
گرچه مساعدت هایی که بانک مرکزی از ابتدای دولت یازدهم تاکنون نسبت به بانک ها داشته است، در نهایت به کاهش نرخ سود بانکی منجر شد با این وجود این مساعدت ها چندان که باید و شاید شامل حال سایر بخش های ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۰:۱۶    
نورمحمد حکیمی، فرمانده پلیس تخار گفت: قاتل موفق به فرار شده، اما دو دختر با مادرشان در اختیار پلیس هستند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۲۰:۰۱    
محسن پاک نژاد مدیرعامل تازه تغییر کرده شرکت نیکو به عنوان معاون جدید مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران منصوب شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۹:۴۶    
خبرگزاری ورزش روسیه از احتمال سلب صلاحیت دوساله سردار آزمون توسط فیفا به خاطر نقض قراردادش با باشگاه روبین کازان روسیه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۹:۳۱    
چهار سال قبل وسط دعوای قلعه نویی و کی روش برخی ملی پوشان گیر کردند و در نهایت با درگیری از استقلال رفتند، شاید رفتن دو بازیکن پرسپولیس به ترکیه هم اینگونه باشد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۹:۰۲    
آئین نامه اجرایی اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد در جلسه امروز هیات دولت به ریاست رئیس جمهور اصلاح شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۸:۰۰    
مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به تیم سایپای تهران پیوست.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۷:۵۱    
با وجود مرگ یک ایرانی در انفجار فرودگاه آتاتورک استانبول، آژانس های ایرانی نه تنها تبلیغ تورهای ترکیه را متوقف نکرده اند ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۷:۴۸    
تصویر زیر را بهنوش بختیاری در اینستاگرامش منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۷:۴۸    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری دو کلاهبردار و کشف 16 میلیارد تومان زمین خواری، توسط ماموران پلیس آگاهی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۷:۴۸    
بلوغ زودرس، شبیه تندبادی که سیبی سبز را نابهنگام از شاخه جدا می کند، می تواند نوجوان را بسرعت از دنیای معصوم کودکی جدا کرده و در دوران بزرگسالی رها کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۷:۴۸    
کنفدراسیون فوتبال آسیا از 24 داور نخبه آسیا دعوت کرده تا در کلاس داوی در مالزی شرکت کنند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۷:۳۳    
تحقیقات نشان می دهد جر و بحث و بگومگو در روابط زناشوئی، می تواند به بروز مشکلاتی برای سلامت بدن، مانند افزایش فشار خون یا خطر بروز بیماری های قلبی-عروقی و دردهای عضلانی منجر شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۷:۲۷    
زن جوان با مراجعه به مطب پزشک وقتی فهمید دچار بیماری سرطان شده و مهلت چندانی برای ادامه زندگی با شوهر و فرزندانش ندارد ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۷:۲۱    
در پی تحویل بیمار فوت شده با شکم باز به غسالخانه اراک ، کادر درمانی مجبور شدند در غسالخانه شکم متوفی را بخیه کنند .
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۷:۰۹    
این روزها روستای نیاسته در کتالم رامسر میزبان گردشگرانی است که برای ادای احترام به حبیب خواننده فقید سر مزار او می آیند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۷:۰۹    
قبل از این که من به فرانسه بیایم قانونی که در سازمان لیگ گذاشته بودیم این بود که هیچ بازیکنی بدون رضایت باشگاه حق فسخ قرارداد ندارد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۷:۰۹    
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: مدارک باشگاه پرسپولیس در خصوص پرداختی ها به رامین رضائیان مورد تأیید سازمان لیگ قرار گرفته است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۲۷    
انفجار و تیراندازی در فرودگاه آتاتورک استانبول در ترکیه دستکم 36 کشته و 150 زخمی بر جای گذاشته است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۲۴    
طبق مقاله ای پژوهشی که اخیرا منتشر شده، احساس کنترل خودآگاه روی اعمال می تواند در افراد متغیر باشد و می تواند سرنخ های بیشتری برای درک بهتر ماهیت پیچیده ی اختیار به ما بدهد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۲۴    
مدافع فصل گذشته استقلال به خونه به خونه بابل پیوست.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۲۴    
شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه تسهیلات ویژه ای را برای راهپیمایان و نمازگزاران روز جهانی قدس در نظر گرفته است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۶    
بازیگر مجموعه تلویزیونی "نیاز" گفت: خطاب به آن بازیگری که معضل پیشنهاد بی شرمانه در سینما را رد می کند و می گوید که وجود ندارد، می گویم که به جرأت دروغ می گوید.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۶    
مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان این که دود ناشی از آتش سوزی، آسمان برخی از مناطق اهواز را فرا گرفته است، گفت: امروز دود ناشی از سوزاندن زباله میزان دید افقی را به 2 کیلومتر در فرودگاه اهواز کاهش داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۳    
رییس فدراسیون فوتبال گفت: رامین رضاییان به دلیل اینکه 70 درصد قراردادش از پرسپولیس را دریافت کرده است حق فسخ قرارداد ندارد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۱    
همه ما برای انجام یکسری کارها به ترکیه رفته بودیم که در روز واقعه به استانبول آمدیم و در فرودگاه منتظر پرواز نشستیم.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۵۵    
پیشکسوت باشگاه نفت تهران گفت: آقایان دست از سیاسی کاری در فوتبال بردارید.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۶    
ملیحه نیکجومند با نام هنری شیده رحمانی هنرمند قدیمی و بازیگر سینما و تلوزیون بر اثر سانحه در بیمارستان بستری و از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۳۱    
در این دولت پسرخاله و پسرعمه نداریم! این را حسن روحانی 14 دی ماه 1393 گفته بود اما افشاگری دیروز رئیس سازمان بازرسی کل کشور و نیز افشای گردش حساب نجومی مدیرعامل بانک رفاه کارگران نشان داد که در این ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۱۶    
اردیبهشت ماه سال گذشته اولین گام برای دریافت مجوز استخدام 5000 نفر بر مبنای ماده 28 دانشگاه فرهنگیان برداشته شد ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۱۰    
معاون کل سازمان توسعه تجارت ایران در حالی رشد 47 درصدی صادرات صنایع معدنی در سه ماهه ابتدایی سال 95 را یکی از نشانه ها و موهبات برجام عنوان می کند که دبیر سندیکای لوله و پروفیل ایران با اشاره به ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۵:۰۱    
تنها مسلمانان، مسیحیان و یهودیان نیستند که روزه می گیرند، بلکه حتی آئین های غیرالهی نیز روزه و ریاضت های جسمی را برای تربیت جسم و روح پیروان خود ضروری می دانند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۲    
امیر حسین رستمی ساعاتی قبل از انفجارهای ترکیه در فرودگاه استانبول حضور داشت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۴۰    
برای به چاپ رسیدن یک قرآن حداقل 10 دور مصححان آن را تصحیح می کنند. ما حتی بعد از اینکه قرآن می خواهد به چاپ برسد، یک دور کامل قرآن را پرینت می گیریم و بین شش نفر آن را تقسیم می کنیم.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۱    
بانک مرکزی در جریان نرخ گذاری 39 ارز بانکی موجود در معاملات امروز (چهارشنبه) مرکز مبادلات ارزی کشور نرخ13 ارز را نسبت به روز گذشته کاهش و 25 ارز دیگر را افزایش داد تنها نرخ یک ارز تغییر نکرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۲۲    
مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی کشور از عدم هماهنگی بیمه ها با سازمان های دارویی نسبت به کمبودهای دارویی بیماران پیوندی انتقاد کرد و گفت ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۱۰    
عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی ابعاد مختلف موضوع فیش های دریافتی نامتعارف را آسیب شناسی کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۴:۰۱    
سخنان رئیس جمهور سوریه در مورد تبدیل حلب به قبرستان رژیم رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه نشان داد مذاکرات سوریه تقریباً بدون آغاز شدن شکست خورده است ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۳:۵۵    
فرمانده انتظامی خاتم از توقیف دو دستگاه تریلی کشنده اسکانیا و کشف 41 تن برنج خارجی قاچاق توسط ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۳:۵۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط رکود نباید سخت گیری مالیاتی وجود داشته باشد و در این شرایط باید تنفسی برای صنعتگران ایجاد کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۶    
هفته نامه کویر روز سه شنبه هشتم تیر 95 در شماره هزار و 120 در یادداشتی با عنوان، از آمار تا واقعیت، موضوع نرخ بیکاری استان سمنان را که کمترین آمار در کشور است، مورد نقد و بررسی قرار داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تمهیدات آتش نشانی برای راهپیمایی روز قدس را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۳:۳۷    
معاون کنسولی وزارت امور خارجه کشورمان گفت که یک ایرانی در حادثه تروریستی شب گذشته در فرودگاه استانبول کشته و پنج تن دیگر زخمی شده اند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۳:۲۵    
انهدام 450 خودروی داعش در عامریه فلوجه و نزدیک شدن نیروهای عراقی به پایگاه نظامی قیاره، از مهمترین اخبار امنیتی این کشور است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۳:۲۲    
مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا برنامه های جدید بنیاد برای ارائه تسهیلات به کارکنان را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۳:۱۶    
بلیت فروشی مسابقات هفته سوم لیگ جهانی والیبال از امروز آغاز و سه روز ادامه دارد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۳:۱۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار محمدحسین باقری را به ریاست ستاد کل نیروهای مسلح تبریک گفت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۳:۰۷    
سخنگوی وزارت کشور گفت: روند تغییر استانداران تمام شد اما جابجایی فرمانداران ادامه خواهد داشت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۳:۰۱    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران درباره برپایی نمایشگاه ها در روز قدس توضیحاتی ارائه کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۲:۵۲    
محسن چاوشی در واکنش به انتقادات طرفدارانش, تمام پست های صفحه شخصی اش را پاک کرد!
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۲:۴۰    
دانشمندان موفق به کشف یک میدان بزرگ گاز هلیوم در تانزانیا شده اند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۲:۳۱    
یکی از گلایه هایی که همواره در نظام سلامت ما از سوی جامعه پزشکی وجود داشته ، غیرواقعی بودن تعرفه های خدمات پزشکی است که هر ساله با دیرکرد قابل توجهی از سوی هیات وزیران اعلام می شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۲:۲۲    
هنرمندان و چهره های معروف صفحات اینستاگرام خود را با دلنوشته هایی مربوط به شب قدر به روز کردند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۲:۱۰    
به کمک این نوشیدنی معجزه آسا کبد شما از سموم پاک سازی شده و در عرض سه روز لاغر می شوید.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۲:۰۱    
رئیس سازمان شیلات گفت: سال گذشته صادرات میگو 56 میلیون دلار ارز آوری برای کشور به ارمغان داشته که در طول تاریخ این میزان صادرات بی نظیر بوده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۱:۵۵    
زن خلافکار که با اغفال کودکان اقدام به سرقت طلا و جواهرات آنها می کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۱:۵۲    
تروریست های تکفیری داعش و جبهه النصره به کرات از "توپ جهنم" علیه ارتش سوریه، عراق و مردم این کشورها استفاده کردند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۱:۴۶    
ساعت 7 و 38 دقیقه صبح امروز زلزله ای به قدرت 2.8 ریشتر جواد آباد تهران را لرزاند. این زمین لرزه در عمق 22 کیلومتری زمین اتفاق افتاده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۱:۴۰    
در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر و آغاز جشنواره تابستانی کنسر ت های موسیقی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان مجوز برگزاری 18 اجرای صحنه ای و انتشار هشت آلبوم موسیقی را صادر کرد تا موج تابستانی کنسرت ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۱:۳۷    
رییس انجمن ایمنی زیستی گفت: درحال حاضر برنج تراریخته در کشور کشت نمی شود و واردات این محصول کشاورزی به کشور را نیز نداریم.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۱:۳۴    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور گفت: به دنبال انفجارها در ترکیه و فرودگاه استانبول همه پروازهای ورودی به این فرودگاه از کشورهای مختلف لغو شده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۱:۲۸    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در نامه ای به رئیس جمهور خواستار برخورد جدی با متخلفان در پرداختهای نامتعارف به مدیران دولتی شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۱:۱۹    
لرستان پُرریسک ترین و بوشهر بهترین بازارکار کشور را در اختیار دارند و در 8 استان بین 14.7 تا 21.7 درصد کل شاغلان در خطر بیکاری یکباره در اثر ورشکستگی ناگهانی و یا تعدیل نیروی بنگاه ها هستند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۱:۱۹    
رئیس مجلس با تاکید براینکه وجود برخی مشکلات داخلی در عرصه تولید و سرمایه گذاری غیرقابل قبول است گفت: از روز یکشنبه آینده بررسی لایحه قانون برنامه ششم توسعه آغاز می شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۱:۰۱    
وزیر نفت عربستان و ایران در هفته جاری صحبت های مهمی مبنی بر نبود مازاد عرضه در بازار نفت و اهمیت ضریب بازیافت میادین را مطرح کردند که کارشناسان شبهاتی را نسبت به صحبت های وزیر نفت عربستان وارد کرده ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۰:۵۲    
صادق زیباکلام در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت:یک سال آینده، سال مهمی برای دولت حسن روحانی خواهد بود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۰:۲۰    
پژوهش گرا ن حوزه امنیت موفق به طراحی بدافزاری شدند که بر مبنای فن کامپیوترها قادر است به سرقت داده ها بپردازد ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۰:۱۱    
خانه، امن ترین محیط برای کودکان است و بهترین حمایت ها از سوی خانواده به کودک ارائه می شود اما در این بین معدود خانواده هایی نیز هستند که به دلایل مختلف از فقر اقتصادی گرفته تا اعتیاد و بزهکاری به ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۶    
گزارش تصویری از شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۰    
رقابتهای جام ملت های اروپا 2016 از فردا پنجشنبه وارد مرحله یک چهارم نهایی می شود. با آغاز این مرحله پرسشی مطرح می شود مبنی بر اینکه هر تیم و به ویژه قهرمان این مسابقات چقدر جایزه می گیرد؟
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۴۷    
رییس جمهور گفت: مبارزه ما با گروه هایی است که امنیت این منطقه را نمی پسندند و به دنبال ناامنی هستند. ما قصد دخالت در امور هیچ کشوری را نداریم و اجازه نیز نخواهیم داد دیگری دخالت کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۳۶    
محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت، چندهفته ای است تصمیم گرفته از جلسات پرسش و پاسخ کم کند و به جای میزبانی خبرنگاران، خود میهمان آنان باشد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۳۰    
رسانه ای شدن خبر مرگ یک نوزاد معتاد در یکی از بیمارستان های پایتخت توجه به این مساله تلخ را افزایش داده است ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۲۵    
طرح مطالعاتی سرباز صنعت در اتاق بازرگانی آغاز شد طرح سپاه صنعت با وجود موفقیت در اجرای مرحله نخست، به فراموشی سپرده شد. سربازان چه غریبانه جان سپردند ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۲۲    
رئیس سازمان حج و زیارت به عملیات انتحاری خودروهای تروریست های تکفیری در 80 کیلومتری شهر کربلا اشاره کرد و افزود ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۲۲    
بیشتر از آنکه مسئله خروج انگلیس از اتحادیه اروپا یک تصمیم منطقی و تخصصی باشد یک تصمیم پوپولیستی بوده است ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۲۲    
خانه در ایران گران است.آن قدر گران که مدت هاست خانه دار شدن برای قشر متوسط و ضعیف رؤیایی دور از دسترس به شمار می رود ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۱۶    
شورای پول و اعتبار ضمن تایید و تصویب اقدام اخیر بانک ها و موسسات اعتباری در زمینه تعدیل نرخ های سود علی الحساب سپرده بانکی، نرخ سود عقود مشارکتی و غیرمشارکتی را حداکثر معادل 18 درصد تعیین کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۱۰    
سرلشکر محمد باقری جایگزین سرلشکر فیروزآبادی در ریاست ستاد کل نیروهای مسلح شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۰۷    
دبیر انجمن صنفی صنایع شیرینی و شکلات با بیان اینکه ممنوعیت واردات شکر باعث شده تا این ماده اولیه کارخانجات در بازار نایاب شود، گفت: این تصمیم بسیاری از کارخانجات شکلات و شیرینی را تعطیل کرده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۹:۰۱    
عضو انجمن انبوه سازان با بیان این که هنوز برای فروش قسطی مسکن با بانک مسکن به توافق نرسیده ایم، گفت: بانک مسکن اعلام کرده فقط 150 میلیون تومان اصل و فرع اقساط را در صورت تاخیر خریدار، تضمین خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۵۲    
معاون عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه ظرفیت اعزام به عتبات عالیت در سال 94 حدود 600 هزار نفر بود، گفت: بنا داریم تا امسال تعداد زائران کشورمان به 1.5 میلیون نفر برسد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۴۰    
مدیرعامل بانک صادرات و صندوق قرض الحسنه مهر ایران تغییر می کنند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۳۱    
قربانیان حمله تروربستی به فرودگاه آتاتورک از مرز 50 نفر گذشت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۲۲    
رییس اتاق اصناف ایران با اشاره به نامه نگاشته شده در مورد تعیین سهم اصناف از وام 16 هزار میلیارد تومانی به منظور رونق بخش تولید، گفت: ضمن ارائه پیشنهادات مورد نظر در انتظار پاسخ مکتوب وزیر صنعت ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۸:۰۴    
آمریکا و عربستان سعودی از مهمترین کشورهایی هستند که از آشتی رژیم صهیونیستی و ترکیه تاثیر پذیرفته و خواستار تقویت وحدت بلوک هوادارآمریکا در خاورمیانه هستند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۷:۳۱    
برخی قراردادهای بلند مدتی که در استقلال بسته شده بجای آنکه با بازیکنان جوان باشد با بازیکنانی است که پا به سن گذاشته اند و درصورت جدایی هیچ عایدی برای این باشگاه نخواهند داشت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۷:۰۱    
باشگاه نباید منتظر بماند تا قرارداد بازیکنانش تمام شود بلکه باید آنها را پای مذاکره قبل از اتمام فصل بکشاند و اگر بازیکن نخواست، او را نیمکت نشین کند اما آیا هوادار این تصمیم را می پذیرد؟
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۱:۰۲    
یک شی مشکوک در داخل یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ 737، پرواز تهران-مشهد را به تاخیر انداخت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۰۰:۳۰    
جبهه مردمی برای آزاد سازی فلسطین اعلام کرد که مقام های ترکیه با اظهارات فریبکارانه درباره حمایت از فلسطین، همواره از این موضوع درجهت اهداف و منابع خود سوء استفاده کرده اند.
  • ۱