جمعه ۲۵ خردادساعت ۲۲:۴۹Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 14 تیر 1395 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 31 فروردین 1395 شفاف 30 اردیبهشت 1395 شفاف 31 خرداد 1395 شفاف 31 مرداد 1395 شفاف 31 شهریور 1395 شفاف 30 مهر 1395 شفاف 30 آبان 1395 شفاف 30 آذر 1395 شفاف 30 دی 1395 شفاف 30 بهمن 1395 شفاف 1 اسفند 1395 شفاف 1 تیر 1395 شفاف 2 تیر 1395 شفاف 3 تیر 1395 شفاف 4 تیر 1395 شفاف 5 تیر 1395 شفاف 6 تیر 1395 شفاف 7 تیر 1395 شفاف 8 تیر 1395 شفاف 9 تیر 1395 شفاف 10 تیر 1395 شفاف 11 تیر 1395 شفاف 12 تیر 1395 شفاف 13 تیر 1395 شفاف 14 تیر 1395 شفاف 15 تیر 1395 شفاف 16 تیر 1395 شفاف 17 تیر 1395 شفاف 18 تیر 1395 شفاف 19 تیر 1395 شفاف 20 تیر 1395 شفاف 21 تیر 1395 شفاف 22 تیر 1395 شفاف 23 تیر 1395 شفاف 24 تیر 1395 شفاف 25 تیر 1395 شفاف 26 تیر 1395 شفاف 27 تیر 1395 شفاف 28 تیر 1395 شفاف 29 تیر 1395 شفاف 30 تیر 1395 شفاف 31 تیر 1395 
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۲۳:۳۱    
ستاره سال های نه چندان دور فوتبال برزیل و جهان در سن 38 سالگی برای درخشش در دسته چهارم فوتبال آلمان مصمم است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۲۳:۰۱    
ایران ویو:خالد نبی نام مقبره ای در شرق استان گلستان و در محدوده شهرستان کلاله است. این مکان تاریخی و مذهبی به دلیل قرار گرفتن در ارتفاعات و دشت های شرقی استان گلستان ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۲۲:۳۲    
سخنگوی وزارت بهداشت از ارائه اطلاعات فیش های حقوقی مدیران این وزارتخانه به دستگاه های مختلف خبر داد و گفت: تصمیم گیری در ارتباط با میزان پرداختی مدیران وزارت بهداشت بر عهده دولت است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۲۱:۰۰    
خودروهای میلیاردی در بام تهران در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۲۰:۴۵    
راه اندازی اضطراری واحدهای نیروگاهی برای مقابله با خاموشی های تابستان سناریوی روی میز وزارت نیرو شده و با بهره برداری یک واحد جدید، ظرفیت تولید برق ایران از مرز 75 هزار مگاوات عبور کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۲۰:۳۰    
با 567 اسب بخار قدرت و 650 نیوتون متری گشتاوری که نسخه ی کارخانه ای ب ام و X5 M دارد، قدرت کافی برای رقابت با خودروهای زیادی فراهم است؛ اما این لغت “کافی” در قاموس تیونر مشهور جی پاور جایی ندارد!
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۲۰:۱۸    
مدافع جدید تیم فوتبال پیکان گفت: استقلالی ها سرتیتر بدهند و صحبت ها را شروع کنند من این حرف ها را می شکافم.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۹:۴۵    
بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: وقتی که بمیرم داد و فریاد هیچ فایده ای ندارد چون شرایط فعلی مهم است که می خواهم در آن زندگی کنم وگرنه بعد از مردنم حتی اگر هزار دسته گل هم سرمزارم بیاورند دردی را ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۹:۳۰    
مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان سرمربی تیم نفت تهران در شانزدهمین دوره لیگ برتر انتخاب شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۹:۲۱    
شبکه نمایش برای تعطیلات پیش روی عید فطر، 18 فیلم سینمایی متنوع و دیدنی را در نظر گرفته است. نسیم آنلاین: شبکه نمایش برای تعطیلات پیش روی عید فطر، 18 فیلم سینمایی متنوع و دیدنی را در نظر گرفته است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۹:۱۲    
مدافع تیم پیکان گفت:من به مظلومی احترام زیادی می گذارم اما فکر نمی کنم در فوتبال شخصیت کسی اجازه دهد که خیانتی صورت گیرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۹:۰۰    
مدیرکل دفتر اطلاعات آمار و جمعیت ثبت احوال کشور اعلام کرد که سال گذشته در هر ساعت به طور متوسط 78 مورد ازدواج در کشور ثبت شده و این در حالی است که آمارها نشان می دهد در همین بازه زمانی 19 مورد طلاق ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۸:۵۱    
روزنامه ایران از جعلی بودن کلیپ منتسب به راهپیمایی مردم اصفهان در روز قدس خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۸:۳۰    
به نظر می رسد توافق اخیر همکاری های اقتصادی و حوزه انرژی ایران با هندوستان و افغانستان و هم چنین توافق بزرگ هوانوردی ایران با شرکت امرکیایی بوئینگ پاکستانی ها را نگران کرده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۸:۲۲    
دروازه بان فصل گذشته استقلال ادعا می کند باشگاه اعلام کرده که فعلا پولی ندارد که به او بدهد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۸:۱۰    
منابع خبری، تصاویری از وضعیت فلاکت بار یک خواننده بی بند و بار لس آنجلسی را منتشر کردند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۸:۰۱    
اداره آمار اتحادیه اروپا از افزایش فقر در قاره سبز خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۷:۵۲    
آقای خاص فوتبال به منچستریونایتد رسید تا کارش را با شیاطین سرخ آغاز کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۷:۴۳    
معاون وزیر صنعت گفت: در مورد ارج اقدامات لازم انجام شده و به زودی با اصلاح ساختار این کارخانه اقدامات مناسبی انجام خواهد شد تا ظرفیت این واحد تولیدی همانند گذشته افزایش پیدا کرده و به تولید محصولات ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۷:۴۳    
چرا با وجود اینکه بستر و زمینه مبادله حاج احمد متوسلیان و سه همراهش با اسرای اسرائیلی در آن دوره فراهم شد، اما تلاشی در این زمینه صورت نگرفت؟
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۷:۴۳    
یکی از مراجع تقلید شیعیان جهت انجام جراحی و درمان در بیمارستان خاتم الانبیاء تهران بستری شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۷:۳۱    
خبرگزاری رویترز به نقل از رسانه های روس از آمادگی مسکو برای تحویل بخش دوم سامانه دفاعی اس 300 به ایران خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۷:۲۲    
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که سرمربی این تیم باید کادر فنی اش را تغییر بدهد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۷:۱۰    
وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای ٬ به اتباع خود در کویت هشدار داد تا مراقب جان خود باشند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۵۸    
ایران سنتر: سند سیاست گذاری حزب دموکرات آمریکا به منظور یکپارچه کردن برنامه های حزب قبل از نشست کنوانسیون ملی تصویب شد؛ سندی که از نظر آن، ایران دومین خطر بزرگ جهانی آمریکا است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۵۵    
این روز ها جنبشی در بین زنان بازیگر هالیوود راه افتاده که با انتشار عکس های بدون آرایش سعی دارند تاکید کنند که اعتماد به نفس مهم تر از الگوهای ظاهری رسانه ها برای زنان است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۳۱    
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امروز در خانه کشتی خون اهدا کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۳۱    
فرهنگستان زبان و ادب فارسی طیّ نامه ای به نیروی انتظامی اعلام کرد به کار بردن نام نوتِلابار برای مغازه هایی که اخیراً در سطح شهر دایر شده اند، خلاف قانون ممنوعیّت به کارگیری اسامی ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۲۸    
جدیدترین آمار پایگاه ISI نشان می دهد تنها 25 کشور 84 درصد کمیت تولید علم دنیا را تولید کرده اند که جمهوری اسلامی ایران در میان این کشورها رتبه نخست رشد دنیا در تولید علم برتر را کسب کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۲۵    
نایسر یکی از نواحی منفصل شهری سنندج است که جمعیت بسیار زیادی را در خود جای داده، اما متاسفانه فاقد هرگونه امکانات رفاهی و تحصیلی در خور این منطقه است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۲۵    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به بازگشت زمان طرح زوج و فرد به حالت عادی پس از پایان ماه رمضان، از کاهش 41 درصدی تلفات ترافیکی در 2 ماهه نخست امسال خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۲۵    
هافبک فصل گذشته صبای قم پس از حضور در تمرین های سپاهان با این تیم قرارداد بست.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۲۲    
محمود احمدی نژاد رییس دولت نهم و دهم شب گذشته بر اساس آنچه پایگاه اطلاع رسانی منسوب به او اعلام کرد با جمعی از هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر دیدار کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۲۲    
خبرگزاری رویترز گزارش داد: از زمان حمله های مرگبار هفته قبل در فرودگاه استانبول، این شهر به صورت خوف آوری ساکت و خلوت شده است به طوری که می توان صدای گام های معدود گردشگران را در خیابان اصلی مراکز ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۱۹    
با شروع فصل گرما و گسترش فعالیت کنه ها، امسال هم چند استان کشور تحت تاثیر بیماری تب کریمه کنگو قرار گرفتند و تا کنون نیز سه تن به دلیل این بیماری جان باخته اند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۱۹    
روزنامه نیویورک نوشت که گروه تروریستی داعش پس از شکست ها متوالی در جبهه سوریه و عراق دست به اجرای اقدامات تروریستی در سه شهر اورلاندو، استانبول و اخیرا بغداد زده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۱۶    
فیلم سینمایی دراکولا به کارگردانی رضا عطاران شب گذشته در میان اصحاب رسانه، سینماگران و چند خون آشام نما برگزار شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۱۳    
رییس گشت های مشترک استان تهران از هماهنگی برای تامین کالای مورد نیاز بازار مروی توسط شرکت های معتبر خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۱۰    
دروازه بان برزیلی با قراردادی به تیم فوتبال مشهد پیوست تا در فصل آینده در جمع شاگردان فرهاد کاظمی حضور داشته باشد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۰۷    
ضیافت افطاری مالک باشگاه نساجی بسیاری از ستاره ها را دور هم جمع کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۰۴    
سخنگوی پیشین شورای نگهبان در پاسخ به این سوال که به نظر شما می توانیم رد صلاحیت سیدحسن (خمینی)، آقای هاشمی یا تایید صلاحیت آقای احمدی نژاد را به عنوان مصداق اشتباهات شورای نگهبان در نظر بگیریم؟ گفت ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۰۴    
مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی با ارایه توضیحاتی درباره عکسی که با عنوان گرانترین نماز جماعت در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی منتشر شده است ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۰۱    
قالیباف با اعتراض نسبت به اعلام زیاد از حد حقوق دریافتی اش در برخی از سایت ها، درباره حقوق خود و همسرش توضیحاتی را ارائه داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۶:۰۱    
محمود صادقی، نماینده تهران در گفتگویی از سه پرونده محمود احمدی نژاد در دیوان محاسبات سخن گفته که اتفاقا احکام آنها نیز علیه رییس جمهور سابق صادر شده اما اجرا نمی شود ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۵:۵۵    
در ادامه خانه تکانی مدیریتی در صنعت نفت، پس از برکناری مدیرعامل پتروپارس یک مدیر در آستانه بازنشستگی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت نفتی منصوب شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۵:۵۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه قیمت مسکن نسبت به 3 سال قبل، 30 درصد کاهش یافته است، گفت: بازار مسکن به تدریج و بدون اینکه شوک ناگهانی به بازار وارد شود، رونق پیدا خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۵:۴۶    
نهال قاضی خانی همان دختر شیرین زبانی است که درخواست بامزه او از رهبرانقلاب سوژه رسانه ها شد. این موضوع بهانه ای شد تا نهال و برادرانش مهمان ما شوند تا از پدر شهیدشان بیشتر بدانیم.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۵:۳۱    
بعد از گزارش دادن وزرای مختلف کابینه به مجلس دهم، روز گذشته نوبت به رییس سازمان حفاظت محیط زیست رسید تا در مجلس حاضر شود و گزارشی از عملکرد سازمان به نمایندگان ارایه دهد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۵:۲۲    
خودش را ابتدا بازاری می داند، سپس دانشگاهی و در نهایت ورزشی. فرزند پهلوان مصطفی دادکان یا به تعبیر بازاری های تهران مصطفی پادگان از لوطی ها و جوانمرد های سرشناس قدیم تهران است ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۵:۱۰    
به دنبال جلسه ای که روز گذشته (دوشنبه) در پاریس برگزار شد، توسعه روابط دو کنفدراسیون فوتبال آسیا و اروپا در راستای رسیدن به اهداف مشترک در دستور کار قرار گرفت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۵:۰۷    
در مراسم تودیعه و معارفه تغییر معاونان شهردار تهران، تشکری هاشمی و امرودی از گردونه معاونان این سازمان خارج شدند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۵:۰۱    
ورود سیگار قاچاق به کشور با این حجم انبوه و کثرت عظیم امری نیست که بدون برنامه ریزی و برخی هماهنگی ها میسر شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۴:۵۲    
وزش باد شدید در نواحی شرقی کشور به ویژه در زابل موجب تشدید پدیده گرد و خاک و طوفان شن خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۴:۴۰    
سر مربی استقلال در این فصل یک شاخصه بسیار مهم دارد آن هم اتکا و تبحر در جنگ روانی است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۴:۳۱    
مجتمع مسکونی طاووس انزلی طعمه حریق شد و هنوز آتش نشانان موفق به مهار کامل شعله های آتش نشدند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۴:۲۲    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در کشور تایلند پرداختی ها به پزشکان به صورت نوعی حقوق است و زمانی که مسئولان این کشور متوجه شدند جمعیت رو به پیری است و آمار مبتلایان به آب مروارید افزایش یافته است درآمد ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۴:۱۰    
رئیس ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید از روز شنبه سوم مهر بیشترین موارد نارضایتی مردم در امر ثبت نام دانش آموزان را اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۴:۰۱    
مسابقه سوپرجام روز 29 تیرماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۳:۵۲    
کمیل قاسمی انتخابی سوم را از پرویز هادی برد و المپیکی شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۳:۴۶    
برندسازی می تواند اعتماد میان مصرف کننده و تولید کننده را که یکی از مهم ترین معضلات حال حاضر اقتصاد ایران و کالاهای تولیدی داخلی است ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۳:۴۰    
ساعت24-یک منبع میدانی سوری، از کشته شدن یکی از فرماندهان عملیاتی داعش در غرب سوریه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۳:۴۰    
پرویز اسماعیلی معاونت اطلاع رسانی دولت از بهبودی حال حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور خبر داد و گفت: حال عمومی آقای آشنا رو به بهبود است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۳:۳۰    
اعترافات عوامل داعش برای بمب گذاری در 50 نقطه تهران که توسط وزارت اطلاعات بازداشت شده اند، امروز از شبکه های دوم و خبر سیما پخش می شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۳:۲۷    
فرماندار مهران از تاخیر آغاز به کار ادارات این شهرستان در روز دوشنبه به دلیل غلظت ذرات گرد و غبار در هوای منطقه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۳:۲۱    
سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز جزئیات پرونده های دانه درشت قاچاق کالا، ارز و شمش طلا را اعلام کرد و گفت: 10 پرونده بزرگ قاچاق کانتینری کشف شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۳:۱۲    
مدیر انجمن نجوم اهواز با بیان اینکه امروز ماه، نو می شود، گفت: غروب سه شنبه پانزدهم تیرماه، هلال ماه قابل رویت است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۳:۰۰    
چاق ترین پسر جهان با 10 سال سن در اندونزی ندگی می کند و در حال حاضر 192 کیلو وزن دارد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۲:۵۱    
نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن اگرچه در رقابت های لوکزامبورگ به مقام قهرمانی دست یافت اما هنوز با رکورد خود فاصله زیادی دارد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۲:۴۰    
علی اصغر فانی، اسفندماه 93 مجوز برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش را دریافت کرد. 3700 نفر در این آزمون پذیرفته شدند اما حالا حاشیه های این آزمون به ریاست جمهوری نیز کشید شده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۲:۳۱    
افزایش تقاضای تابستانی درحالی به بازار کرایه کارت های گازوئیل رونق داده که با فرا رسیدن عید سعید فطر (48 ساعت آینده)، دور جدید ابطال سهمیه گازوئیل خودروهای فاقد بیمه کلید می خورد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۲:۲۲    
بازار بازی های رایانه ای به رغم تلاش چندساله برای نظام مند شدن همچنان از بی سامانی رنج می برد؛ رده بندی سنی بازی ها یکی از مصادیق این بی سامانی است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۲:۱۰    
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۲:۰۱    
یک پژوهش جدید نشان می دهد که عینک گوگل دارای طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی در عمل جراحی پلاستیک است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۵۵    
رئیس اداره زندان، اقدامات تامینی و تربیتی سبزوار گفت: 80 زندانی در این شهرستان قاری قرآن شدند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۵۲    
اکران خصوصی فیلم سینمایی دراکولا به کارگردانی رضا عطاران شامگاه یکشنبه چهاردهم تیر با حضور عوامل این فیلم در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۴۶    
رئیس سابق اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به این که وضعیت جسمی سرلشکر فیروزآبادی اخیرا تحلیل رفته بود ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۳۷    
گمانه زنی ها هنوز در این باره ادامه دارد که باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا پس از پایان دوره اش در کاخ سفید چه خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۳۱    
شبکه های اجتماعی در عربستان با انتشار خبری نوشتند:یکی از مخازن حاوی آب زمزم در مسجد الحرام مسموم شده است و این باعث نگرانی شدید حجاج بیت الله الحرام شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۲۲    
یک متخصص پوست ومو گفت : وجود پروتئین ها و ویتامین ها در شامپو ها نمی تواند تاثیری در جلوگیری ریزش مو داشته باشد .
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۱۶    
به کمک قرص آسپرین بهتر از مواد شوینده لباس هایتان را تمیز و درخشان کنید.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۱۰    
طبق آمار گمرک در 2 ماه منتهی به اردیبهشت سال 95 , 140 تن مسواک وارد کشور شده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۰۷    
نرخ بلیت کنسرت ها بعد از ماه مبارک رمضان در سال 95 همچنان رو به افزایش است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۰۱    
طبق آمار گمرک در 2 ماه منتهی به اردیبهشت سال 95 , 4 تن ادوات ماهیگیری وارد کشور شده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۰:۵۰    
علاقه ای که تهرانی ها به کله پاچه دارند، شهرت زیادی یافته است به طوری که پای چشم و بناگوش های میلیاردی به گردش مالی کشور باز شده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۰:۴۱    
برخی از بیماری ها با نشانه هایی آشکار می شوند و می توان با دقت در کوچکترین علائم از بروز بیماری هایی جدی پیشگیری کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۰:۳۲    
در این مطلب از ظلم بدحجابان به 4 گروه را از زبان حجت الاسلام ماندگاری مطالعه خواهید کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۰:۲۰    
انجیر معابد یا به زبان بلوچی کَرَگ همزمان با فصل رسیدن خرما (هامین) شروع به میوه دهی می کند و تا یک ماه می توان از میوه های شیرین آن استفاده کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۰:۱۱    
بالا بودن قیمت گوشت قرمز در قصابی های شهر سنندج که گلایه های پی در پی شهروندان را در بر داشته در جلسه شامگاه یکشنبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کردستان به ریاست استاندار مطرح شد و قرار شد در ستاد ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۰:۰۲    
معاون فرهنگی شرکت بهره برداری مترو با اشاره به تبلیغات فرهنگی مترو درباره تامین جهیزیه برای 75هزار نوعروس گفت: یک میلیون نفر با تبلیغات فرهنگی ما ارتباط دارند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۹:۵۶    
هیلاری کلینتون نامزد مفروض دموکرات ها سه و نیم ساعت داوطلبانه با ماموان اف بی آی مصاحبه داشت. به نوشته روزنامه نیویورک تایمز کلینتون متهم است که در دوران تصدی اش در وزارت امور خارجه به جای استفاده از ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۹:۴۷    
رکود حاکم براقتصاد کشور در سه سال گذشته بیش از 7500 واحد در شهرک های صنعتی را به تعطیلی کشانده است، از این رو سازمان صنایع کوچک وعده می دهد که تا پایان سال 16 هزار میلیارد تومان به 12 هزار واحد صنعتی ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۹:۰۷    
وزارت امور خارجه کشورمان با تأکید بر وجود شواهد و قرائنی مبنی بر ربایش 4 دیپلمات ایرانی توسط مزدوران رژیم صهیونیستی و انتقال آنان به سرزمین های اشغالی خواهان اعمال فشار به این رژیم برای آزادسازی آنها ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۹:۰۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتشار فیشهای حقوقی نجومی موجب شد تا زمینه اصلاحات در پرداختها بوجود آید، گفت: در این باره گزارشی تهیه و نتیجه آن برای ملت منتشر می شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۸:۵۲    
4 معاون کلیدی قالیباف در شهرداری تهران و برخی شهرداران مناطق تغییر می کنند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۸:۴۰    
رهبر معظم انقلاب با صدور پیامی درگذشت بانو سیّده علویه همایونی را تسلیت گفتند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۸:۳۱    
رییس جمهوری با بیان اینکه حل معضلات و مطالبات مردم بی تردید با هماهنگی قوای سه گانه و بویژه مجلس و دولت امکان پذیر است، تصریح کرد:مطالبات مردم در وهله نخست و در کنار موضوعات سیاسی و فرهنگی ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۸:۱۶    
باز هم اپراتور تلفن همراه و باز هم شکسته شدن حریم خصوصی افراد. در روزهای اخیر، مشخص شده که اطلاعات 20 میلیون مشترک یکی از اپراتورهای تلفن همراه توسط یک ربات تلگرامی هک و منتشر شده است ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۳:۰۱    
مدیر برنامه های کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: اشکان دژاگه دستگیر نشده و فقط گواهینامه رانندگی او را گرفته اند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۲:۰۱    
اگر مایل هستید از مزایای استفاده رایگان از برخی خدمات گوگل بهره مند شوید خبرهای خوبی برای شما داریم.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۰۰:۰۰    
سقوط یک فروند هواپیمای ایلیوشین روسی در سیبری چند کشته و مفقود بر جای گذاشته است.
  • ۱