شنبه ۲۶ خردادساعت ۰۱:۱۳Jun 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 4 تیر 1395 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 31 فروردین 1395 شفاف 30 اردیبهشت 1395 شفاف 31 خرداد 1395 شفاف 31 مرداد 1395 شفاف 31 شهریور 1395 شفاف 30 مهر 1395 شفاف 30 آبان 1395 شفاف 30 آذر 1395 شفاف 30 دی 1395 شفاف 30 بهمن 1395 شفاف 1 اسفند 1395 شفاف 1 تیر 1395 شفاف 2 تیر 1395 شفاف 3 تیر 1395 شفاف 4 تیر 1395 شفاف 5 تیر 1395 شفاف 6 تیر 1395 شفاف 7 تیر 1395 شفاف 8 تیر 1395 شفاف 9 تیر 1395 شفاف 10 تیر 1395 شفاف 11 تیر 1395 شفاف 12 تیر 1395 شفاف 13 تیر 1395 شفاف 14 تیر 1395 شفاف 15 تیر 1395 شفاف 16 تیر 1395 شفاف 17 تیر 1395 شفاف 18 تیر 1395 شفاف 19 تیر 1395 شفاف 20 تیر 1395 شفاف 21 تیر 1395 شفاف 22 تیر 1395 شفاف 23 تیر 1395 شفاف 24 تیر 1395 شفاف 25 تیر 1395 شفاف 26 تیر 1395 شفاف 27 تیر 1395 شفاف 28 تیر 1395 شفاف 29 تیر 1395 شفاف 30 تیر 1395 شفاف 31 تیر 1395 
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۲۳:۰۰    
یک متخصص تغذیه گفت:مصرف بیش از حد هندوانه با وجود داشتن خواص بسیار مفید می تواند مشکلات جدی را به همراه آورد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۲۲:۳۰    
تلفن همراه هوشمند که این روزها دردست اکثر مردم پیدا می شود می تواند در صورت استفاده نامناسب فرد را با مشکل کوری و نگرانی ناگهانی از عدم توانایی دیدن اشیاء روبه رو کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۲۲:۰۰    
با وجود این که ذرت سرشار از ویتامین است، متخصصان درباره برخی مصارف آن هشدار می دهند. ذرت را کبابی بخوریم یا بخارپز
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۲۱:۰۰    
کبد یکی از اعضای بسیار مهم بدن است که خون را تصفیه می کند، مراقبت نکردن از کبد عوارض بسیار خطرناک و حتی جبران ناپذیری برای سلامتمان دارد ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۲۰:۲۱    
افرادی که به مدت 2 ماه هر روز به صورت ناشتا یک حبه سیر می خورد، پس از مدتی نتایج حیرت آوری را شاهد بودند، می خواهید بدانید چطور، پس حتما مطلب زیر را بخوانید ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۲۰:۱۵    
گاستریت یا التهاب لایه مخاطی معده از موذی ترین بیماری های دستگاه گوارش است که در درازمدت ممکن است به زخم معده و در نهایت به سرطان بیانجامد ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۲۰:۰۱    
آپدیت های نرم افزاری همیشه امنیت شما را تضمین نمی کنند، اما راه هایی وجود دارد که می توانید از آخرین پچ (بسته) امنیتی اندروید آگاه شوید.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۹:۳۲    
هرازگاهی موضوع آبیاری مراتع شهر تهران با فاضلاب مطرح می شود. موضوعی که علی رغم انکار مسئولین متاسفانه وجود دارد ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۹:۱۷    
ویترین رنگارنگ مغازه های لباس فروشی که چشم ها را خیره می کنند می توانند حاوی لباس هایی با آلودگی هایی بسیار خطرناک و حتی مرگبار باشند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۹:۰۲    
وقتی به شکل خوابیدن افراد نگاه می کنیم، متوجه می شویم که هر یک به گونه متفاوتی می خوابند؛ یکی به پشت، یکی به روی شکم، یکی به سمت راست و دیگری به سمت چپ و یکی هم کاملا جمع شده می خوابد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۸:۳۲    
شماری از عناصر داعش در شمال موصل، خود را تسلیم نیروهای پیشمرگه کردستان عراق کردند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۸:۰۲    
کشتی گیر معروف به خاطر کتک زدن همسرش بازداشت شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۷:۵۰    
اکثر ما ممکن است گاهی دچار کمردرد شویم، اما تنها آن دسته از افرادی که از سیاتیک رنج می برند احساس فلج کننده دردی را که به کمر منتقل می شود می شناسند ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۷:۴۷    
یک مدیر حوزوی در پست اینستاگرام خود از فیش حقوقی طلاب متاهل پایه دهم رونمایی کرد و توضیحات درباره درآمد طلاب و روحانیون داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۷:۳۲    
خبرگزاری میزان- اینستاگرام حالا نیم میلیارد کاربر از سراسر جهان دارد و با استفاده سه پنجم کاربران به صورت روزانه، توئیتر و اسنپ چت را پشت سر گذاشته است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۷:۲۶    
دختر شهید مدافع حرم شهید مرتضی کریمی شالی خواب شهادت پدرش را می بیند و فردای آن روز خبر شهادت پدر به آنها می رسد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۷:۱۷    
یک متخصص پوست و مو گفت: کرم های ضد آفتاب می تواند بهترین راه برای جلوگیری از بروز لکه های تیره در پوست باشد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۷:۱۴    
امام جمعه موقت تهران ضمن محکوم کردن سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین توسط رژیم آل خلیفه گفت: سرنوشت شاه مخلوع ایران در انتظار آل خلیفه و آل سعود است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۷:۰۵    
همه ما خوردن قهوه را دوست داریم و بیشتر افراد مصرف چای را نیز به همان اندازه دوست دارند اما عوارض جانبی مصرف بالای کافئین می تواند بسته به میزان تحمل ما نسبت به مقدار کافئین مصرفی ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۶:۴۷    
در طبیعت، میوه ها و سبزیجات فراوانی وجود دارند که هر کدام منشا زندگی و سلامتی برای انسان ها هستند اما برخی از این خوراکی ها با حواشی خطرناکی همراه شده اند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۶:۳۵    
شارون هاک در پرواز از شهر نیوکاسل به شهر پالما، در هواپیما با دوستانش عکس سلفی می گیرد که در زمینه آن یک فرد غربیه حضور دارد ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۶:۳۵    
جک ما که 52 سال پیش در خانواده ای فقیر به دنیا آمده یک کارآفرین، صنعتگر و مدیر ارشد اجرایی چینی است که در 35 سالگی گروه بزرگ شرکت های معروف علی بابا را تأسیس کرد که در حال حاضر به عنوان مدیرعامل و ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۶:۳۲    
دو برادر دوقلوی عضو گروه تروریستی داعش صبح امروز جمعه سر مادرخود را بریدند و برادر کوچکتر و پدرشان را هم به شدت مجروح کردند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۶:۳۲    
مطالعات جدید محققان نشان می دهد برخی از بیماری ها در زنان مجرد بیشتر از سایرین است و می تواند سلامت آنها را به شدت تهدید کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۶:۲۹    
جایگزین کردن تلگرام سوالی است که در شرایط کنونی کمتر کسی به آن فکر میکند، و با خود خواهد پرسید که حتما ابزاری کاملتر می آید که بتوانیم به آن متکی باشیم ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۶:۲۹    
زن ناشناسی که دوشنبه این هفته به یک زن باحجاب که در یک سوپرمارکت در لندن انتاریو - کانادا - مشغول خرید بوده حمله کرده بود، دیشب بازداشت شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۶:۲۶    
کیم الله محسود از شاخه های طالبان پاکستان مسئولیت ترور امجد صابری قوال و خواننده مشهور پاکستانی را بر عهده گرفت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۶:۲۳    
نسل جدید از بی ام و X1 مدل 2016 طی مراسمی از طرف وارد کننده این برند معرفی شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۶:۲۳    
شکنجه از جمله مهم ترین وسایل ایجاد رعب و وحشت در میان مردم از حکومت ها و نظام های مختلف جامعه بشری بوده که در برخی کشورهای جهان ادامه دارد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۶:۰۲    
مشخص شدن نتایج همه پرسی برکسیت، بازارهای مالی جهان را با زلزله ای کم سابقه روبرو کرده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۵:۴۷    
تیم ملی والیبال ایران در حالی به مصاف تیم برزیل می رود که در تلاش خواهد بود انتقام شکست در هفته اول را از این تیم بگیرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۵:۳۰    
قائم مقام وزارت بهداشت در سفری به شیراز برای بررسی وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس حامل سربازان اعلام کرده اتوبوس های حامل سربازان مسافر و اجناس قاچاق همراه داشته اند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۵:۱۵    
رئیس شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت که عربستان برای جنگ گسترده آماده می شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۵:۰۰    
تصویر فیش حقوقی مدیرعامل بانک تجارت هم به جرگه ی دیگر فیشهای چندصدمیلیونی پیوست.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۴:۴۵    
رئیس اتحادیه ظروف پلاستیکی با اشاره به ظروف یکبار مصرفی که یک ساعته کپک می زنند، نسبت به ظروف گیاهی یکبار مصرف که کاملاً گیاهی نیستند ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۴:۳۰    
وزیر خارجه با بیان اینکه وضعیت بحرین بسیار تأسف بار است، گفت: بخاطر فشارهای خارجی که از زمان تهاجم عربستان به بحرین وارد شده، راه های مخالفت مسالمت آمیز برای مردم این کشور بسته شده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۴:۱۵    
توافق میان ایران ایر و بوئینگ شامل 109 هواپیمای کوچک و بزرگ به ارزش 20.37 میلیارد دلار است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۳:۵۴    
بانک مرکزی جزئیات خرج کرد دولت روحانی در سه سال گذشته را منتشر کرد که بر این اساس، 433هزار میلیارد تومان صرف هزینه های جاری و 79هزار میلیارد تومان هم صرف هزینه های عمرانی شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۱:۵۳    
شاید خنده دار باشد اما با این که این روزها چهره های مطرح، تمام زوایای زندگی شان در شبکه های اجتماعی یا از طریق رسانه ها زیر ذره بین است ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۲:۴۵    
سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: یک جوان گیلانغربی بر اثر انفجار یک قبضه مین بر جا مانده از دوران جنگ تحمیلی در منطقه مرزی سومار کشته شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۲:۴۵    
براساس یک بررسی، هند در رأس فهرست ارزان ترین کشورها برای زندگی قرار دارد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۳:۴۵    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک گفت: آنچه سردار سلیمانی بعنوان مسئول سپاه قدس انجام داد کار بسیار مهمی بود و بدین معناست که جهان اسلام در قبال اقدام دولت بحرین ساکت نخواهد نشست.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۱:۳۸    
حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی به همراه دخترش در برنامه رو به راه حضور یافت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۳:۳۰    
برخی از مهمترین خبرگزاری های انگلستان از پیروزی جدایی طلبان در همه پرسی سرنوشت سازی خبر دادند که پاره ای از اتحادیه اروپا را از آن جدا خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۳:۲۴    
یک متخصص طب سنتی گفت:رنگ زبان نشان دهنده بیماری در اعضای بدن انسان است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۱:۱۵    
عبور بی ملاحضه کامیون حمل خودرو از زیر پل چهارراه ولی عصر تربت حیدریه
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۳:۰۹    
یک روز پس از حادثه تلخ سقوط اتوبوس حامل سربازان وظیفه به دره و کشته شدن 19 تن از آنان، یک شرکت ریلی اعلام آمادگی کرده جابجایی سربازان در سراسر کشور را از طریق قطار اجرایی کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۲:۱۸    
طبق آمار گمرک در 2 ماه منتهی به اردیبهشت سال 95 حدود 90 تن میز بیلیارد وارد کشور شده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۲:۱۸    
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۱:۰۱    
بسته خبری زیر خبرهای منتشر شده در فضای مجازی در مورد واژگونی اتوبوس حاملان سربازان وطن را در برمیگیرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۰:۴۶    
پرستو صالحی بازیگر زن سینما و تلویزیون، با حضور در برنامه ماه عسل، روایتی تلخ از اعتیاد پدرش گفت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۰:۳۱    
یک میلیون و 600 هزار نفر بیکار و جوینده شغل به دلیل ماه ها تلاش برای یافتن کار و بی نتیجه ماندن تلاش ها از جستجوی شغل دلسرد و مایوس شدند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۰:۱۶    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال 95 منتشر شد و بر اساس آن 97 کدرشته به مجموعه ظرفیت پذیرش اضافه شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۱۰:۰۱    
تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در هفته دوم رقابتهای لیگ جهانی والیبال برابر بلغارستان به برتری دست یافت تا 3 امتیاز ارزشمند را به اندوخته های قبلی خود اضافه کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۰۹:۴۶    
رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گفت: درختانی که در خیابان ولیعصر قطع شدند در ظاهر خشک بودند اما بررسی ها نشان داد که این درختها در طوقه خود هنوز زنده بودند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۰۹:۳۱    
مدیر کل محیط محیط زیست تهران از برخورد قضایی با بیمارستانهایی که مشکل پسماند خود را حل نکنند خبر داد و گفت: در حال حاضر 4 بیمارستان تا پایان ماه رمضان فرصت دارند تا مشکل پسماند خود را اصلاح کنند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۰۹:۱۶    
حالا باید دید، آیا پیشتازی دولت در برخورد با حقوق های نجومی و دفاع از بازگرداندن منابع به بیت المال به دیگر ارکان قدرت نیز سرایت خواهد کرد؟
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۰۹:۰۱    
وزیر خارجه بحرین در تازه ترین اتهام های خود علیه ایران، جمهوری اسلامی ایران را جمهوری شر نامید.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۰۸:۵۵    
معاون اول قوه قضاییه گفت: امروز شهدا نزد خدا روزی می خورند آن وقت عده ای دل شان خوش است که از کنار یک مقام ظالم و جاعل رد شده اند، با فلانی دست داده اند یا تلفنی صحبت کرده اند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۰۸:۵۲    
رییس جمهوری امید، تدبیر و اعتدال را راه نجات کشور از مشکلات دانست و تاکید کرد: دولت یازدهم با امید، تدبیر و اعتدال، حرکت کشور را در مسیر درستی قرار داده و به این روند ادامه خواهد داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۰۸:۵۲    
دادستان کل کشور در پیامی ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از سربازان نیروی زمینی ارتش، دستور بررسی علت وقوع این حادثه را صادر کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۰۷:۰۲    
طی سه هفته گذشته که این عملیات آغاز شده است، تمامی روستاها در مسیرهای منتهی به این هر و اطراف آن از اشغال داعش خارج و آزاد شده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۰۴:۰۱    
مدیر دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در خصوص علت قرمز شدن آب این دریاچه و کم آبی گفت: آرتمیا و جلبک در دریاچه آغاز رشد داشته و قرمز شدن دریاچه نیز می تواند به دلیل وجود آرتمیا در منطقه و دریاچه ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۰۲:۰۰    
آلبالو در کنار خواص پرشمارش یکی از بهترین پنی سیلین های طبیعی است. به گزارش جام جم آنلاین، 4 خاصیت جالب آلبالو به این شرح است:
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۰۴ - ۰۰:۰۱    
رئیس پلیس آگاهی استان فارس با ارسال عکس به رسانه ها از شهروندان درخواست کرد سارق را شناسایی کنند و اگر از وی اطلاعی دارند با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.