شنبه ۲۶ خردادساعت ۰۲:۳۸Jun 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 25 تیر 1395 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 31 فروردین 1395 شفاف 30 اردیبهشت 1395 شفاف 31 خرداد 1395 شفاف 31 مرداد 1395 شفاف 31 شهریور 1395 شفاف 30 مهر 1395 شفاف 30 آبان 1395 شفاف 30 آذر 1395 شفاف 30 دی 1395 شفاف 30 بهمن 1395 شفاف 1 اسفند 1395 شفاف 1 تیر 1395 شفاف 2 تیر 1395 شفاف 3 تیر 1395 شفاف 4 تیر 1395 شفاف 5 تیر 1395 شفاف 6 تیر 1395 شفاف 7 تیر 1395 شفاف 8 تیر 1395 شفاف 9 تیر 1395 شفاف 10 تیر 1395 شفاف 11 تیر 1395 شفاف 12 تیر 1395 شفاف 13 تیر 1395 شفاف 14 تیر 1395 شفاف 15 تیر 1395 شفاف 16 تیر 1395 شفاف 17 تیر 1395 شفاف 18 تیر 1395 شفاف 19 تیر 1395 شفاف 20 تیر 1395 شفاف 21 تیر 1395 شفاف 22 تیر 1395 شفاف 23 تیر 1395 شفاف 24 تیر 1395 شفاف 25 تیر 1395 شفاف 26 تیر 1395 شفاف 27 تیر 1395 شفاف 28 تیر 1395 شفاف 29 تیر 1395 شفاف 30 تیر 1395 شفاف 31 تیر 1395 
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۲۳:۰۰    
نخود یکی از بهترین حبوبات برای غذای انسان است و چنان که در طب سنتی بر مصرف آن تاکید شده است درباره هیچ یک از حبوبات تاکید نشده است اما متأسفانه امروزه بسیار کمتر از گذشته در سفره ایرانیان دیده می شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۲۱:۳۳    
رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات با انتقاد از واردات کنجاله سویا از ونزوئلا که منجر به خارج شدن ارز از کشور می شود ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۲۱:۰۰    
رییس اتحادیه طلا و جواهر از احتمال کاهش قیمت سکه و طلا در هفته جاری خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۲۰:۲۹    
مجری برنامه 90 گفت:نکونام در مربیگری هم پیشرفت خواهد کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۲۰:۰۰    
راه اندازی قطاری که طی کمتر از دو ساعت، تهران را به اصفهان متصل می کند؛ هرچند سفرهای ریلی در ایران را وارد عصری جدید می کند اما خود در برنامه ریزی های ابتدایی با یک سوال بزرگ مواجه است و آن مکان یابی ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۹:۱۵    
متخصص آنکلوژی و سرطان گفت: خالهای غیرعادی می توانند در نواحی از بدن که با آفتاب در تماسند بروز کنند که معمولا بزرگتر از خالهای عادی هستند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۹:۰۰    
یک متخصص تغذیه و رژیم غذایی با بیان اینکه افراد باید روزانه سه عدد میوه آبدار و متوسط مصرف کنند، عنوان کرد: مصرف میوه و سبزی از بروز کم آبی در بدن پیشگیری می کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۸:۴۵    
سه کتاب از سیزدهمین مجموعه انتشارات روایت فتح با نام ̋ مدافعان حرم ̋ به چاپ رسید.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۸:۳۸    
از عصاره گیاه شیرین بیان برای درمان لک های پوست استفاده می شود، تحقیقات در این زمینه، نتایج رضایت بخشی را ارایه داده است و می توان از مزایای طبیعی این گیاه پرفایده بهره برد ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۸:۳۸    
سرمربی تیم نفت تهران گفت: خداحافظی این چنین جواد نکونام به رفتارهای اجتماعی ما برمی گردد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۸:۳۵    
هیلاری کلینتون با انتشار پستی در اینستاگرام از طرز حرف زدن ترامپ انتقاد کرد و نوشت: یادتان باشد. وقتی دونالد ترامپ دهانش را باز می کند کودکان ما در حال گوش دادن هستند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۸:۳۰    
فرماندار نیویورک در بیانیه ای با اشاره به حمله تروریستی به شهر نیس فرانسه از تشدید تدابیر امنیتی در سراسر این ایالت خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۸:۱۷    
می خواهیم در این مقاله طرز تهیه چای زنجبیل و پرتقال را که برای گلودرد عالی است و دوستداران زنجبیل آن را خواهند پسندید، داریم. تهیه این چای نهایتا 20 دقیقه از وقت تان را خواهد گرفت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۸:۱۵    
به علت آتش سوزی گسترده در جنوب فرانسه بیش از 3000 نفر از ساکنان و گردشگران، مجبور شدند چهار منطقه ای را که مخصوص چادر زدن گردشگران است، تخلیه کنند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۸:۱۰    
این یادداشت، اشاره ای دارد به برخی از مهم ترین گیاهان دارویی با خواص کاهش دهندگی قند خون که گزارش های بالینی و آزمایشگاهی معتبر مبنی بر موثر بودن آن ها موجود است و همچنین نگاهی می اندازد به گیاهان ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۸:۰۰    
از هر 7 نفر در کل دنیا، یک نفر به طور عادی مبتلا به میگرن است. تاکنون پزشکان نتوانسته اند دریابند که علت آن چیست. اما اخیرا به موفقیت هایی در این زمینه دست یافتند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۸:۰۰    
فرودگاه شهر نیس تخلیه شد.به گزارش پایگاه خبری راشاتودی روسیه، نیروهای امنیتی در فرودگاه شهر ساحلی نیس در فرانسه مستقر شدند و این فرودگاه به صورت کامل از حضور مسافرین و شهروندان تخلیله شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۷:۵۸    
دستیار ویژه رئیس جمهور نسبت به نشست اخیر گروهک تروریستی منافقین در فرانسه واکنش نشان داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۷:۴۵    
کامیون حامل یک تُن مواد انفجاری در گذرگاه مرزی بازرگان-گوربولاک در مرز ایران و ترکیه کشف و متوقف شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۷:۳۱    
خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه می بینیم در سوریه، عراق و نقاط مختلف اراذل و اوباش را به عنوان مسلمان بسیج می کنند، گفت: پول آل سعود و حمایت آمریکا این بساط را برپا کرده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۷:۳۰    
در مبادلات امروز بازار جهانی انرژی هر بشکه نفت برنت 47.17 دلار قیمت گذاری شد که قیمت کنونی در مقایسه با روز گذشته 20 سنت کاهش داشت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۷:۱۹    
کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان از فوتبال خداحافظی کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۷:۱۸    
سناتورهای دموکرات آمریکا از رئیس جمهور این کشور خواستند تا پایبندی ایران به توافق هسته ای را شفاف تر کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۷:۱۷    
قنات ایرانی در چهلمین نشست کمیته میراث جهانی یونسکو در استانبول ثبت جهانی شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۷:۱۶    
مجلس نمایندگان آمریکا تحریم ها علیه کوبا را در بودجه سال 2017 تصویب کردند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۷:۱۴    
مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: رایزنی ها انجام شده است تا زوج هایی که برای دریافت وام 3 میلیون تومانی ازدواج ثبت نام کرده و درانتظار دریافت وام بودند از وام 10 میلیونی ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۷:۱۳    
معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران علت حصارکشی در اطراف سفارت فرانسه و حضور پرشمار ماموران انتظامی و پلیس دیپلماتیک در مقابل سفارت فرانسه را تشریح کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۷:۱۲    
فرمانده ارشد نظامی آمریکایی در عراق، از افزایش احتمالی تعداد نیروهای نظامی آمریکا در عراق خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۶:۰۰    
در حالی آمارها مرتب کاهش واردات رسمی به کشور را نشان می دهد که به نظر می رسد زیرگذرهای ویژه ای برای واردات بی رویه و البته غیررسمی در حال احداث است که چراغ خاموش واردات را هدایت می کنند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۵:۴۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: جلسات نگرانی نمایندگان مجلس نسبت به توافق با FATF را برطرف نکرد و مقامات بانک مرکزی جزئیات توافق با FATF را در اختیار نمایندگان قرار ندادند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۵:۳۰    
شهردار و اعضای شورای شهر مشهد در حرم مطهر رضوی با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۵    
با توجه به آگهی های موجود، ارزان ترین و گران ترین خانه ها در شهر تهران به ترتیب با قیمت های 60 میلیون تومان و 22 ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۵:۰۰    
سید پرویز فتاح با رد احتمال کاندیداتوری اش در انتخابات ریاست جمهوری آینده، به احمدی نژاد توصیه کرد اگر می خواهد باز هم در انتخابات شرکت کند ابتدا اوضاع را خوب رصد و تحلیل کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۵:۰۰    
با وجود مخالفت شدید کارگران با طرح تاریخی استاد-شاگردی و بی نتیجه ماندن مذاکرات فرسایشی اصلاح قانون کار در دولت دهم،یکبار دیگر این دو پرونده توسط دولت بازگشایی شده و به دنبال اجرای آنها است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۴:۴۵    
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم از وقوع تصادف دو خودروی سنگین در یکی از محورهای قم و کشته شدن رانندگان آنها خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۰    
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد در منطقه سیستان تا اوایل هفته آینده در منطقه تداوم دارد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۴:۱۵    
مدیرعامل سابق مرکز رسانه های دیجیتال کشور با اشاره به هجمه دشمنان به ولایت فقیه و تفکرات امام(ره) در فضای مجازی گفت: ایرانی ها باید به جای دانلود کردن در فضای مجازی، تولیدکننده محتوا باشند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۴:۰۰    
کشف 40 عدد ابزار سنگی در تپه جم در استان مرکزی نشان داد که ساکنان این محوطه ی باستانی در گذشته به فعالیت های کشاورزی مشغول بوده اند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۴:۰۰    
رییس مجلس شورای اسلامی درباره بدهی 110 هزار میلیارد تومانی دولت به سازمان تأمین اجتماعی گفت: می توانید ازدولت امکاناتی به عنوان بدهی دریافت و اختلاف بین خود و دولت را هر چه زودتر برطرف کنید.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۳:۴۵    
بسیاری از کارشناسان بر این باورند افراد موفق در جامعه و به ویژه رهبران و مدیران موفق، معمولا هوش هیجانی بیشتری دارند و بهتر می توانند یک شرکت، سازمان یا مؤسسه را مدیریت و رهبری کنند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۳:۳۰    
گروه تروریستی داعش اعلام کرد که ابوعمر چچنی وزیر جنگ این گروه در شمال عراق کشته شده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۳:۱۵    
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود موسوی گفت: حرم حضرت زینب(س) که بر اثر حملات تکفیری ها مورد آسیب قرار گرفته بود به طور کامل بازسازی شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۳:۰۰    
دولت فرانسه در حالی تصمیم گرفت وضعیت فوق العاده در این کشور را 3 ماه دیگر تمدید کند که در حمله تروریستی شب گذشته در شهر نیس تاکنون بیش از 80 نفر کشته و ده ها نفر دیگر زخمی شده اند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۲:۴۵    
معاون امور ساختمان و مسکن آخوندی از برنامه جدید وزارت راه و شهرسازی با نام "دیپلماسی سیمانی" خبر داد و با اشاره به راهکار وزارت راه برای استفاده از بتن در پروژه های عمرانی ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۲:۳۰    
با هجوم یک کامیون به جمع مردم فرانسه که در شهر نیس این کشور در حال برگزاری جشن ملی بودند ده ها نفر کشته شدند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۲:۱۵    
رجب محمدزاده جانباز 70 درصد مشهدی از 17 تیرماه به دلیل عفونت شدید ریه در بیمارستان بستری شده است، این عفونت ها از گوش و دهان به ریه وی منتقل شده و ریه اش عفونت کرده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۲:۰۰    
درگیری شدیدی بین نیروهای اطلاعاتی و انتظامی کهنوج با اشرار در این منطقه به وقوع پیوسته است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۱:۵۷    
ایران با فروش یک محموله نفت به لهستان درحالی رسما وارد بازار عربستان شد که پیش بینی می شود بزودی بشکه های نفت ایران دست کم در پالایشگاه های 10 کشور بلوک شرق اروپا مصرف شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۵    
با شروع فصل گرما درصد شیوع بیماری وبا در بین مردم افزایش می یابد ،سبزیجات آلوده ،آب آشامیدنی آلوده،عدم رعایت بهداشت فردی از جمله عوامل سرایت این بیماری به افراد هستند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۱:۳۰    
کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی به عنوان بهترین ورزشکار جهان شناخته شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۱:۱۵    
در عصر حاضر با پیشرفت های علمی انجام شده ، قدم اول برای زنده ماندن و حفظ سلامت انجام اقدام درمانی در زمان دقیق است و عواملی چون ترس، شرم و خجالت می تواند تبعاتی سنگین وغیر قابل جبران داشته باشد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۱:۰۰    
پسر شیادی که به بهانه ازدواج دختران دم بخت را فریب داده و با استفاده از داروی بیهوشی اقدام به سرقت و آزار و اذیت آنان می کرد، در زندان به دام افتاد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۰:۴۵    
در پی جنجالی شدن فیش های حقوقی نجومی برخی مسئولین، این بار شوخی معنادار عموعزت سوژه شبکه های اجتماعی شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۰:۳۰    
سخنگوی اورژانس کشور از حریق گسترده منزل مسکونی و 4 کشته و مجروح در این حادثه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۰:۱۵    
آیا کارت های سوخت که با هزینه گزافی به شکل غیر مستقیم از بودجه مردم تامین شده به طور کامل از گردونه استفاده حذف می شود یا برنامه دیگری برای استفاده بهینه از آنها تعریف خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۰:۰۰    
شب گذشته درگیری مسلحانه دو خانواده در شهرک رضوان شیراز 11 نفر را راهی بیمارستان کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۹:۴۵    
پس از پیروزی ارتش عراق در نبرد آزادسازی الرمادی و فلوجه، به نظر می رسد که آمریکا قصد دارند با اعزام 560 نظامی دیگر به موصل به بهانه مبارزه با تروریسم، از فروپاشی نهایی داعش جلوگیری کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۹:۲۳    
رئیس جمهور آمریکا در نخستین سالروز توافق هسته ای ایران با شش قدرت جهانی ، این توافق را نشانه پیروزی دیپلماسی اصولی خواند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۹:۱۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه 11میلیون نفر از حاشیه نشینان کشور بیمه شده اند، افزود: سیاست ما در دولت تدبیر و امید مبارزه با فقر است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۹:۰۰    
پادشاه عربستان سعودی امروز پنجشنبه طی سفری خارجی جده را به مقصدی نامعلوم ترک کرد و به اصطلاح به مرخصی رفت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۸:۴۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بدلیل مشکل تنفسی و پس از سفری که به استان کرمانشاه داشت روز چهارشنبه در بیمارستان بستری شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۸:۳۰    
تعداد 519 هزار و 488 داوطلب کنکور سراسری صبح امروز جمعه 25 تیرماه در گروه علوم تجربی به رقابت پرداختند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۸:۳۰    
آخرین مهلت دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون سراسری سال 95 برای داوطلبان گروه آزمایشی زبان های خارجی ساعت 11 صبح امروز جمعه 25 تیر است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۸:۲۸    
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید بابیان اینکه آمار ثبت ازدواج از سال 90 در کشور روند کاهشی داشته، گفت: درحال حاضر 11 میلیون و 240 هزار نفر در کشور سن بالا دارند و هنوز ازدواج نکرده اند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۰:۴۶    
رئیس پلیس سایبری کشور ضمن هشدار جدی به شایعه سازان فضای مجازی از شناسایی سازنده کیلیپ های دروغین علیه پلیس خبرداد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۰:۴۵    
هنگام تولد نوزادی در شهرستان نطنز به علت نامعلومی این بار تیغ جراحی به نوزاد رحم نکرد و پلک وی را برید.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۰:۴۴    
عزت الله ضرغامی با انتشار پستی مربوط به مهار آتش پتروشیمی بوعلی، به فیلم مورد علاقه خود قبل از انقلاب اشاره کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۰:۴۲    
جان کری وزیر خارجه آمریکا به مناسبت سالگرد توافق تاریخی برجام در پیامی در توئیترش به استقبال آن رفت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۰:۴۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل گفت: یکهزار و 353 نفر در سیستان به دلیل مشکلات تنفسی ناشی از توفان و گرد و خاک حاکم بر منطقه راهی مراکز درمانی شدند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۰:۴۱    
در روزهای اخیر خبری منبی بر وصول درخواست شبکه تلویزیونی بی بی سی برای تاسیس دفتر در تهران و چند شهر دیگر منتشر شده بود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۰:۴۱    
دفتر آیت الله مکارم شیرازی در توضیحاتی درباره فتوای این مرجع تقلید پیرامون شرایط حجاب در برخی کشورها تصریح کردکه این سؤال مربوط به 15 سال قبل و در باره دانشجویان بومی کشورهایی مثل ترکیه است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۰:۴۰    
پژوهشگر تاریخ اسلام گفت: چادر و پوششی که تمام بدن را در برمی گیرد، برای فرهنگ ایرانی است و تعلقی به اسلام ندارد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۰:۳۹    
مقام های یونانی در دیدار با ' مجید تخت روانچی' معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه کشورمان علاقه مندی خود به توسعه روابط همه جانبه با جمهوری اسلامی ایران را ابراز کردند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۰:۳۹    
مهناز افشار تصویری از گریم جدیدش در فیلم نهنگ عنبر 2 منتشر کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۰:۳۹    
گرچه در شرایط فعلی پیستون های پنوماتیکی و موتور سروو ها برای ساخت ربات های سریع و قدرتمند استفاده می شود ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۰:۳۸    
کره شمالی که بخش مهمی از درآمد ارزی خود را از رستوران هایش در خارج از کشور تامین می کند به دلیل اعمال تحریم های شدید، مجبور به تعطیل کردن بسیاری از آنها شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۰:۳۷    
مرکز پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران شاخص آلودگی هوای پایتخت را 101 و در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس اعلام کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۰:۳۷    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تشریح سوابق آشنایی خود با حضرت آیت الله خامنه ای، گفت: مطمئن باشید الان هم در ایران کسی نزدیک تر از من به رهبر معظم انقلاب نیست.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۰:۳۶    
شرکت برادران وارنر شکایتی از کمیته تجاری فدرال آمریکا یا FTC دریافت کرده که به پرداخت ده ها تا صدها هزار دلار به کاربران مشهور یوتیوب برای ایجاد بازخورد خوب برای بازی Middle Earth ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۰:۳۶    
آتش نشانان با سرعت عمل خود آتش سوزی آتلیه عکاسی در منطقه نارمک تهران را مهار و خاموش کردند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۰:۳۵    
بازیگر سینما با اشاره به اینکه پیشنهادهای اخیرش در زمینه حضور در آثار سینمایی راضی کننده نبوده است گفت: صبر می کنم تا در زمینه بازی آثار مختلف و نقش های پیشنهادی، اتفاق خاصی بیفتد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۰:۳۵    
محققین آمریکایی روباتی را طراحی کرده اند که راه رفتن او مانند انسان است. محققین دانشگاه جورجیا آمریکا روباتی را با نام DURUS توسعه داده اند که راه رفتن آن شبیه به انسان است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۰:۳۴    
طبق اکثر شایعات آیفون 7 اپل بدون درگاه 3.5 میلی متری استاندارد صدا عرضه خواهد شد و کاربران برای هدفون های خود باید از درگاه لایتنینگ و یا تبدیل استفاده کنند ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۰:۳۴    
در خردادماه امسال هیچ خودرویی با درجه کیفی 5 و 4 ستاره تولید نشده است و 76 درصد خودروهای تولیدی در این ماه کم ترین کیفیت را یعنی تنها یک ستاره دارند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۰:۳۳    
برنامه موسیقایی دوباره گوش کن شب گذشته با حضور میثم ابراهیمی، خواننده پاپ و خواننده یکی از 5 گزینه نظرسنجی ماندگارترین اثر موسیقی ملی در ژانر پاپ روی آنتن شبکه نسیم رفت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۰:۳۲    
استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در واکنش به ادعای یکی از نمایندگان تهران مبنی بر جمع آوری امضا برای استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حتی در مجلس گذشته که زاویه آن با دولت روحانی مشخص بود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۰:۳۲    
شرکت های سیستم های BAE و "پوشاک هوشمند" یک لباس جدید را طراحی کرده اند که تبلت و تلفن همراه را بدون نیاز به سیم شارژ می کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۰:۳۱    
جدول قیمت انواع سکه و ارز روز پنج شنبه در بازار منتشر شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۰:۳۱    
با همکاری یکی از شناخته شده ترین شرکتهای خودروساز دنیا، پیشرفته ترین خودرو ویژه زمین گلف ساخته شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۰:۳۰    
پرواز امروز ایران ایر از تهران به مقصد لندن با بیش از 8 ساعت تاخیر روبرو شده و گلایه مسافران را به دنبال داشته است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۰:۲۹    
در شش دهه گذشته بارها پیرامون سرنوشت ساختمانی که آدولف هیتلر در آن زاده شد، بحث و رایزنی صورت گرفت. اکنون دولت اتریش طرح توقیف این ساختمان را تصویب کرده اما هنوز کاربردی برای آن در نظر نگرفته است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۰:۲۹    
در ادامه دفاع بازیگران و هنرمندا از صحبت های داریوش مهرجویی که کوتاهی پزشکان را علت درگذشت کیارستمی اعلام کرده بود حالا نوید محمد زاده هم در سخنان این کارگردان دفاع کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۰:۲۸    
مطالعات جدید نشان می دهد شیرین کننده های مصنوعی اشتها را افزایش می دهد و عامل اصلی گرسنگی کاذب هستند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۰۰:۲۸    
احتمال اینکه در خیابان های مملکت خودمان و در میدان ها یا پارک ها، شخصی را گوشی به دست و در حالی که مشغول Pok mon Go بازی کردن دیده باشید، هنوز زیاد نیست ...