دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۳:۲۶May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 17 مرداد 1399 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 1 فروردین 1399 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1399 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1399 شهرآٰرا نیوز 1 شهریور 1399 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 1 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 1 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 2 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 3 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 4 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 5 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 6 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 7 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 8 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 9 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 10 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 11 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 12 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 13 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 14 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 15 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 16 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 17 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 18 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 19 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 20 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 21 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 22 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 23 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 24 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 25 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 26 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 27 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 28 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 29 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 30 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1399 
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۶/۰۳ - ۱۴:۱۷    
شمار مبتلایان به کروناویروس جدید در جهان تاکنون به 23 میلیون و 586 هزار و 23 نفر رسیده و مرگ 812 هزار و 527 نفر نیز در اثر این بیماری تأیید شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۴:۲۱    
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه در طول 24 ساعت گذشته، 168 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند، گفت: بر این اساس مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به 19 هزار و 972 نفر رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۴:۲۱    
تاکنون 328 هزار و 844 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 189 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 18 هزار و 616 نفر رسیده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۴:۲۵    
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد بروز و فوتی ناشی از کووید-19 در 24 ساعت گذشته را اعلام کرد و گفت: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۳:۳۱    
کمپانی تایوانی HTC هر از گاهی موبایلی را در گوشه ای از دنیا به دست کاربران می رساند و اینبار نوبت به عرضه وایلدفایر E2 به عنوان جدیدترین گوشی خود در روسیه رسیده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۳:۱۰    
نگاهی به چرایی استعفای رئیس گروه اقدام ایران، واکنش ها و آینده روابط ایران و آمریکا
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۲:۵۵    
رییس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: 9 هزار دانش آموز استان باید در امتحانات نهایی شهریور ماه برای رفتن به پایه تحصیلی بالاتر شرکت کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۱:۲۵    
معاون بازاریابی و فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو از تمدید مهلت برای واریز وجه خودرو های طرح فروش فوق العاده تا دوشنبه بیستم مردادماه خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۰:۲۲    
با توجه به اینکه ویروس کووید 19 می تواند از طریق عطسه، سرفه و حتی صحبت کردن در محیط منتشر شود، تهویه هوا در محیط های مختلف، از جمله خودرو یکی از ملزومات جلوگیری از انتقال ویروس است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۰:۰۷    
ویروس کرونا عمدتا افراد را از غشای بینی یا دهان آنها آلوده می کند و در سلول های گلو، ریه ها و دیگر بخش های بدن تکثیر می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۲۳:۵۷    
طبق رویه هر سال همزمان با فرا رسیدن روز خبرنگار، وزیر راه و شهرسازی باز هم وعده خانه دار کردن خبرنگاران را داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۲۳:۲۱    
سعید ناظمی، شوهر خواهر ماه چهره خلیلی در خصوص این واقعه تلخ گفت: خانم خلیلی یک سال درگیر سرطان بودند و با آن می جنگیدند و ما به ایشون پیشنهاد دادیم تا برای ادامه درمان به لندن پیش پدر و مادرشون بروند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۲۳:۱۵    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: افزایش کد های سهامداری از حدود 11.5 میلیون به بیش از 50 میلیون کد در سال جاری، نویدبخش هدایت سرمایه های خرد به سمت دارایی های مولد است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۲۳:۰۶    
رئیس پلیس آگاهی گلستان قاطعانه جنایی بودن پرونده سها رضانژاد را رد کرد و گفت: از همان ابتدا مستندات و تحقیقات ما نشان می داد پرونده جنایی نیست و فرد مفقودی از ارتفاعات به پایین پرت شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۲۳:۰۰    
برنامه امشب دورهمی، جمعه (99/5/17) باحضور نادر فلاح، ساعت 23 از شبکه نسیم پخش خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۲۲:۳۰    
دیدار تیم های پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست وهشتم لیگ برتر فوتبال، از ساعت 20:30 امشب در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و در نهایت این شاگردان لوکا بودند که موفق شدند با تک گل وحید ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۲۲:۳۰    
عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه همین امروز و فردا قیمت ارز را پایین خواهیم آورد، گفت: به مردم نشان خواهیم داد که دولت هیچ وقت به دنبال گران کردن ارز برای تامین کسری بودجه نبوده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۲۲:۱۵    
گل سردار آزمون کاندیدای بهترین گل سوپرجام فوتبال روسیه شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۲۲:۰۶    
بازیکن 27 ساله تیم بسکتبال بلگراد در زمان تمرین درگذشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۲۲:۰۰    
شیخ دیاباته با به ثمر رساندن سیزدهمین گل فصل خود توانست به صدر جدول گلزنان برسد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۲۱:۵۷    
رئیس انجمن شرکت های زنجیره ای توزیع فرآورده های نفتی با اشاره به کاهش 15 درصدی مصرف بنزین با شیوع دوباره کرونا گفت: مصرف بنزین در حال حاضر بین 65 تا 70 میلیون لیتر در روز است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۲۱:۱۵    
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: آنچه در بیروت رخ داد، یک فاجعه به تمام معنای انسانی و ملی بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۲۰:۵۷    
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه برای امسال 11 هزار و 900 میلیارد تومان درآمد از واگذاری سهام کارخانجات و شرکت های دولتی پیش بینی شده بود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۲۰:۵۱    
اخبار برای مغز شبیه ویروس کرونا برای ریه است. پس بگذارید با هم کمی درباره کتاب اخبار را دنبال نکنید ، تازه ترین اثر رولف دوبلی، حرف بزنیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۲۰:۲۱    
همه فکر می کنند داستان سالاد الویه داستان ساده ترکیب سیب زمینی پخته با کالباس و خیارشور و سس و چند ماده غذایی دیگر است، اما این سالاد داستانی عجیب و پررمزورازی دارد که به دزدی، خیانت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۲۰:۱۵    
ویلیام اس. باروز (1914-1997 م.)، مشهور به پدر جنبش ضدفرهنگ آمریکا، از پایه گذاران نسل بیت و چهره ای شاخص در ادبیات پست مدرن شمرده می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۲۰:۱۲    
مالیات خانه های خالی که پیش از این تصور می شد بر اساس نرخ روز بازار محاسبه می شود، حالا براساس اظهار نظر معاون وزیر راه و شهرسازی ضرایب بر اساس دفترچه سالیانه سازمان امور مالیاتی محاسبه می شود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۹:۵۷    
مالکان سهام عدالت می توانند علاوه بر 30درصد مرحله اول، 30درصد دیگر از سهام عدالت خود را از 18مرداد واگذار کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۹:۳۰    
قلم ؛ زور عجیبی دارد. وسوسه ات می کند که گاهی چپ بنویسی و گاهی هم راست. گاهی خط قرمز را رد کنی و چند سانتی بالاتر از حد مجاز بنویسی...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۹:۲۷    
مدیرکل ثبت احوال خراسان رضوی از افزایش 16/5 درصدی آمار مرگ ومیر استان در 3 ماه نخست سال 99 نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۹:۲۷    
سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان معتقد است چه شهرداری حمایت بکند چه نکند از گلستان در رقابت های لیگ برتر حتما یک تیم حضور خواهد داشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۸:۴۵    
مدیرعامل بورس تهران از دو زمانه شدن ساعت معاملات بورس از هفته آینده خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۸:۲۱    
دبیر اندیشکده معنویت مرکز اسلامی ایرانی پیشرفت با تبریک 17 مرداد، پاسداشت مقام خبرنگار نوشت: خبرنگاری قبل از آن که یک حرفه و فن ارتباطی و کلامی باشد، یک رسالت انسانی است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۷:۵۷    
روزنامه های لبنانی گزارش دادند: امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه، در جریان دیدار با نمایندگان احزاب لبنان که در مقر سفارت فرانسه برگزار گردید ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۷:۳۰    
معاون دفتر رئیس جمهوری گفت که وعده گشایش اقتصادی روحانی در هفته آتی، درباره ی لوایح مرتبط با FATF نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۷:۲۱    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: عملکرد حسین مدرس خیابانی در حدود سه ماه سرپرستی وزارت صمت رضایت بخش بوده و این امر در کنار گام هایی که برای برطرف کردن بعضی از مشکلات برداشته ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۶:۵۱    
ماه چهره خلیلی، بازیگر سریال های در چشم باد ، مختارنامه و کلاه پهلوی جمعه، 17 مردادماه در سن 44 سالگی به علت سرطان درگذشت. برخی چهره های هنری به خبر درگذشت او واکنش نشان داده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۶:۳۶    
تقریبا هفت سال پیش بود که نمایندگان مجلس نهم به دنبال هشدار رهبر انقلاب درباره کاهش جمعیت، طرح جمعیت و تعالی خانواده را کلید زدند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۶:۳۶    
زنده یاد ماه چهره خلیلی تابعیت کشوری دیگر را داشت اما همیشه از علاقه شدیدش به کشور عزیزمان می گفت. او چند وقت پیش مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۶:۲۷    
سازمان سنجش آموزش کشور به حاشیه های برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 99 که در فضای مجازی ایجاد شده است، پاسخ داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۶:۲۱    
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به تغییر نماینده ویژه آمریکا در امور ایران نوشت: تفاوتی بین جان بولتون، برایان هوک یا الیوت آبرامز نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۵:۳۷    
ایران و چین به عنوان دو قدرت بزرگ آسیایی با انعقاد قرارداد بلندمدت، وضعیت اوراسیا را متحول خواهند کرد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۵:۲۵    
ماه چهره خلیلی، بازیگر سریال های در چشم باد و مختارنامه و کلاه پهلوی ، جمعه، 17 مرداد ماه در سن 44 سالگی درگذشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۵:۲۵    
شبکه سی ان ان اعلام کرد که وزارتخانه های مختلف لبنان ازجمله وزارت دادگستری و حمل و نقل، از انبار شدن طولانی مدت نیترات آمونیوم در بندر بیروت مطلع بودند و پیشتر در این باره به آن ها هشدار داده شده بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۵:۲۲    
بازار های مالی در دومین هفته مرداد 99 شاهد اُفت و خیز شدید قیمتی بودند. در این میان پر بازده ترین بازار در این هفته متعلق به ارز است که به طور میانگین قیمت دلار 8.7درصد و یورو 11درصد افزایش یافت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۵:۱۰    
ماه چهره خلیلی، بازیگر سریال های در چشم باد و مختارنامه و کلاه پهلوی ، جمعه، 17 مرداد ماه در سن 44 سالگی درگذشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۴:۳۷    
در حالیکه کمتر از 3 ماه تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده و در این برهه مهمترین چالش ایالات متحده درباره ایران نزدیک شدن به تاریخ انقضای تحریم های تسلیحاتی ایران است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۴:۰۷    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: با علامت هایی که از کشور های اروپایی و آسیایی دریافت کرده ایم در روز های پایانی تحریم قرار داریم، زیرا تحریم کنندگان به هیچ یک از اهداف خود نرسیدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۳:۵۵    
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از فراهم شدن امکان دریافت وام مرابحه تا سقف 40 میلیون تومان به فرهنگیان خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۳:۵۲    
رئیس سازمان غذا و دارو با اعلام اینکه رمدیسیویر ایرانی هنوز وارد چرخه مصرف نشده است، گفت: کارساز نبودن دارو های ایرانی مقابل کرونا شایعه است و در رمدسیویر ایرانی برخلاف شایعات کورتون وجود ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۳:۴۶    
یک جنگلبان ادعا کرده بدون هیچ ترسی در جنگل میخوابد ، یوزپلنگ ها هم در کنارش می خوابند! در ادامه ویدئویی حیرت انگیز از ادعای این جنگلبان مشاهده می کنید
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۳:۴۰    
خبر استعفای ناگهانی رئیس گروه اقدام ایران در وزارت خارجه آمریکا پرسش هایی را درباره علت کناره گیری او به وجود می آورد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۳:۳۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اعلام اینکه استقراض دولت از بانک مرکزی بابت فروش ارز صندوق توسعه ملی حرف نادرستی بوده و افزایش قیمت ها ناشی از جهش ناگهانی نرخ ارز است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۳:۱۶    
فرماندار شهرستان کردکوی گفت: جسد سها رضانژاد پس از 28 روز در ارتفاعات جهان نما کردکوی پیدا شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۳:۰۷    
مراسم رونمایی از کراس اوور SP 100 سایپا با حضور رئیس دفتر رئیس جمهوری برگزار شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۲:۳۱    
رئیس جمهور فرانسه روز پنجشنبه قول کمک به لبنان را داد، اما به شهروندان عصبانی و شوکه از انفجاری که 145 تن را کشت، اطمینان داد هیچ چک سفیدی به رهبران لبنانی داده نخواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۲:۱۶    
استقلال در هفته های اخیر با پنالتی های مشکوک از پس رقبایش برآمده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۲:۱۶    
رییس جمهوری ارج نهادن به خبرنگار را پاسداشت حقیقت دانست و تاکید کرد: در روز های سخت کنونی، صف آرایی در برابر تحریف، صورتی از جانفشانی برای وطن و چهره ای روشن از میهن دوستی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۲:۱۰    
پس از آنکه رییس جمهوری وعده داد دوشنبه گشایش بزرگ در راه است، دیگر مسئولان نیز سخنانی درباره اتفاق در راه بیان کردند. حال پرسش اینجاست روحانی از کدام اتفاق مهم سخن می گوید ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۲:۰۱    
سرمربی استقلال در اقدامی عجیب حتی در روز خبرنگار هم در کنفرانس خبری حضور نیافت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۱:۴۰    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه، پرتفوی سهام عدالت در طی 14 سال تقریبا سی برابر شده است، گفت: طرح ارائه سهام به جاماندگان به زودی نهایی می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۱:۰۱    
استاد دانشگاه شهید بهشتی تاکید کرد: مقامات دولت آمریکا در طول چند ماه اخیر رایزنی های گسترده ای انجام داده اند تا نوعی اجماع علیه ایران به وجود بیاورند، اما به دلیل شرایط بحرانی آمریکا در عرصه داخلی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۰:۵۲    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اقدامات وزیر پیشنهادی صمت در ماه های گذشته را مثبت ارزیابی کرد و گفت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۰:۴۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، تاکید کرد: باید برای رسانه های کشور، نقشی فراتر از رکن چهارم دموکراسی ترسیم کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۰:۲۵    
سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل با اشاره به استعفای هوک اعلام کرد که سیاست کمپین فشار حداکثری آمریکا علیه ایران شکست خورده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۰:۱۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش حدود 5 تا 8 درجه ای دما در بخش هایی از کشور و بارش باران ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۰:۰۷    
سیدمصطفی موسوی در ایران به دنیا آمده، اما مهاجر است، او خبرنگار است و می گوید: تنها مشکل ما این است که شناسنامه نداریم، حتی لهجه ما مشهدی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۰:۰۷    
در اولین اعتراض پس از انفجار مهیب بیروت، تظاهرکنندگان در این شهر به خیابان ها آمده و با نیرو های امنیتی درگیر شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۰۹:۴۶    
حیوانات مختلف ممکن است با انواع مختلفی از کرونا ویروس آلوده شوند. محققان موسسه ملی تحقیقات سلامت و دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران مطالعاتی که در این خصوص انجام شده است را مرور کرده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۰۹:۳۱    
دومین روز برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 99 با شرکت تعداد 283 هزار و 414 نفر از ساعت 8 امروز 17 مرداد آغاز شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۰۳:۰۷    
جوانان مهاجر افغانستانی که با اجرای خوبشان در برنامه عصر جدید به مرحله نهایی این مسابقه رفتند با اشاره به اینکه متاسفانه از طرف هیچ کس حمایت نشدیم می گویند که به دلیل هزینه های تمرین بدهکار شده ایم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۰۰:۱۶    
افشین تحفه گر، معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی طی پیامی، روز خبرنگار را تبریک گفت.