جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۰:۲۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 18 مرداد 1399 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 1 فروردین 1399 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1399 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1399 شهرآٰرا نیوز 1 شهریور 1399 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 1 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 1 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 2 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 3 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 4 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 5 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 6 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 7 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 8 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 9 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 10 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 11 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 12 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 13 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 14 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 15 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 16 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 17 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 18 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 19 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 20 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 21 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 22 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 23 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 24 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 25 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 26 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 27 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 28 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 29 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 30 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1399 
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۴ - ۱۴:۰۱    
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد ابتلا و فوتی ناشی از کووید-19 در کشور را اعلام کرد و گفت: طی 24 ساعت گذشته 2 هزار و 501 تن بیمار مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۳:۵۲    
انفجار بندر بیروت نه تن ها نیمی از این شهر را ویران کرد، بلکه پایه های حکومت این کشور را چنان لرزاند که رئیس دولت و وزرایش مجبور به استعفا شدند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۷:۰۶    
تیزر فیلم سینمایی حمال طلا به کارگردانی تورج اصلانی و به تهیه کنندگی منصور سهراب پور به مناسبت اکران آنلاین این اثر سینمایی منتشر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۱۲:۴۲    
رمان دریاها تمساح دارند نوشته فابیو گدا که داستان واقعی زندگی عنایت الله اکبری مهاجر افغانستانی در راه رسیدن به ایتالیا را روایت می کند، با ترجمه مرجان مردانی توسط نشر آموت منتشر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۲۳:۳۶    
تایر ها در اثر چرخش فرسوده می شود، اما بسته به نوع سیستم انتقال قدرت شما، ممکن است برخی از آن ها بیشتر فرسوده شوند، به همین دلیل پیشنهاد می شود که آن ها را با یکدیگر جا به جا کنید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۴:۴۶    
فردا شب 20 مرداد یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار ها واریز و قابل برداشت خواهد بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۳:۴۰    
ایجاد مراکز اتصال راه آهن، مترو، پایانه های اتوبوسرانی و تاکسی در دستورکار وزارت راه قرار دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۳:۲۵    
فیلم گورکن کاظم ملایی، فیلم ساز خراسانی، هفته گذشته به نمایندگی از سینمای ایران در جشنواره شانگهای 2020 رونمایی شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۱:۵۲    
مدیر پایگاه میراث جهانی قنات قصبه گناباد از تخصیص 30 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات نهاد ریاست جمهوری برای اجرای طرح های مرتبط با قنات خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۱:۰۱    
با انتشار عکسی از پوستر فیلم بعد از اتفاق ، دوباره اسم جواد خیابانی، گزارشگر فوتبال، در فضای مجازی پررنگ شد و واکنش های زیادی را هم به دنبال داشت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۰:۱۶    
پس از دستور رئیس جمهور برای فعالسازی اینترنت رایگان خبرنگاران، از شب گذشته خبرنگاران می توانند با مراجعه به سایت رایتل هدیه خود را دریافت کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۰:۰۷    
جنازه سها رضانژاد که بعد از 22 روز گمشدن در ارتفاعات آبشار توسکایی گلستان پیدا شده بود، با دستور مقامات قضایی از دره مرگ خارج و به پزشکی قانونی گرگان انتقال یافت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۰۰:۰۲    
اقلیم کردستان عراق شامگاه شنبه اعلام کرد که 6 تروریست داعشی تحت تعقیب در عملیات امنیتی در شهر چمچمال از توابع استان سلیمانیه دستگیر شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۲۳:۰۵    
در پی انفجار مهیب در بیروت و همین طور افزایش نارضایتی های اقتصادی در لبنان، مردان و زنان لبنانی معترض به خیابان ها آمدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۲۲:۵۶    
وعده رئیس جمهور درباره گشایش اقتصادی در هفته آینده، موجب شده است که اغلب تحلیل گران درباره روند آتی بورس در هفته پیش رو نتوانند با قطعیت اظهار نظر کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۲۲:۲۶    
برخی منابع رسانه ای از ورود تعدادی از معترضان خشمگین به داخل ساختمان وزارت خارجه خبر داده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۱۹:۵۰    
وزیر ارتباطات و فناورری امروز شنبه در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد: دستور رییس جمهوری برای هدیه خبرنگاران در حال پیگیری است و از امشب توزیع این هدایا انجام خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۱۹:۳۵    
یحیی گل محمدی لیست بازیکنان مدنظرش را برای فصل بعد به مدیران پرسپولیس داده است و بعید نیست همین روزها اخبار جذابی از ساختمان این باشگاه منتشر شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۱۹:۳۲    
شهردار مشهد طی احکامی سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و همینطور معاونت و سازمان اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی را منصوب کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۱۹:۲۰    
یک سناتور پاکستان از توقیف یک کشتی ایرانی حامل نفت در بندر کراچی به درخواست ایالات متحده خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۱۸:۵۶    
ویروس جدید چینی که از کنه منتقل می شود تاکنون 7 نفر از 60 مبتلای خود را کشته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۱۸:۲۰    
فیلم سینمایی هفت و نیم به کارگردانی نوید محمودی کارگردان افغانستانی ساکن ایران چند روزی است به صورت آنلاین اکران شده ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۱۷:۴۱    
وزارت صحت عامه(بهداشت) افغانستان می گوید که 17 تن از شرکت کنندگان جرگۀ مشورتی صلح که این روزها در کابل در حال برگزاری است، مبتلا به کرونا هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۱۷:۰۲    
عبدالله عبدالله رئیس لویه جرگه مشورتی صلح یا مجلس بزرگان افغانستان گفت: به نظر می رسد کمیته های این مجلس مشورتی با آزادی 400 مشروط زندانی طالبان توسط دولت این کشور موافق هستند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۱۵:۵۶    
سخن گوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کلید سؤالات آزمون کارشناسی ارشد سال 99 عصر روز دوشنبه 20 مردادماه منتشر می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۱۵:۴۷    
یک سیاه پوست آمریکایی دیگر با رفتار خشونت آمیز پلیس کشته شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۱۵:۳۲    
متخصصان آمریکایی پس از بررسی وضعیت یک بیمار 62 ساله، سکسکه را به عنوان علامت جدید ویروس کرونا اعلام کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۱۵:۱۷    
کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد بخش مالی فیفا هنوز نپذیرفته که مطالبات مربیان سابق این باشگاه را بپردازد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۱۵:۱۱    
شنیده می شود مدافع خارجی و باسابقه استقلال در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته و حتی تیم بعدی خودش را هم انتخاب کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۱۵:۰۲    
عامل انفجار شیء صوتی در مسیر خودروی نیروی انتظامی در منطقه زیباشهر زاهدان، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۱۴:۵۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی از به روزرسانی تجهیزات هواشناسی هوانوردی در فرودگاه های امام خمینی، مهرآباد و تبریز خبر داد و گفت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۱۴:۴۱    
مالکان سهام عدالت می توانند علاوه بر 30درصد مرحله اول، 30درصد دیگر از سهام عدالت خود را از 18مرداد واگذار کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۱۳:۴۷    
کانال استانداری تهران اعلام کرد: یک دختر و پدر تبعه لبنان به دست موتورسواری ناشناس در منطقه پاسداران به قتل رسیدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۱۳:۴۱    
گیتاریست گل زن استقلال پس از گلزنی مقابل شهرخودرو به خاطر مصدومیت در شرایطی که تازه به میدان آمده بود، تعویض شد و حالا خبر می رسد مصدومیتش جدی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۱۲:۵۰    
از روز بیست و یکم مردادماه روند معرفی متقاضیان تسهیلات کمک ودیعه اجاره به 19 بانک و موسسه اعتباری آغاز می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۱۲:۲۶    
بیش از یک سوم آمریکایی ها تمایلی به دریافت واکسن کووید19 ندارند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۱۲:۲۶    
عکس هایی از دوران نوجوانی بازیکن پرسپولیس و تیم ملی منتشر شده که نشان می دهد او پیش از آغاز فوتبال به صورت حرفه ای طرفدار کدام تیم پایتخت بوده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۱۲:۲۰    
دانیل ارزانی بعد از پایان دوران مصدومیت خود راهی اوترخت هلند شد تا در صورت درخشش مجدد به منچسترسیتی بازگردد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۲    
سوالاتی در خصوص تاثیر مصرف مواد مخدر یا الکل روی پیشگیری از کرونا پرسیده می شود که براساس باورهای نادرست یا اطلاعات ضد و نقیضی است که به گوش افراد رسیده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۶    
شمار مبتلایان کروناویروس جدید در جهان تاکنون به 19 میلیون و 546 هزار و 748 نفر رسیده و 12 میلیون و 547 هزار و 767 نفر از مبتلایان به کووید-19 بهبود یافته اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۷    
فیلم های سینمایی امروز 18 مرداد از شبکه های مختلف سیما اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۱۰:۳۲    
عضو هیات مدیره انجمن گوش و حلق و بینی گفت: اگر افرادی علائم عصبی مانند از دست دادن حس بویایی، شنوایی و چشایی را داشتند و علامت دیگری نداشتند و حتی تست کرونای آنها نیز منفی شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۷    
عید سعید غدیرخم نه تنها یک عید دینی و مهم برای شیعیان، بلکه مناسبتی رژف و جریان ساز در تاریخ اسلام، به ویژه برای مطالعات صدر اسلام محسوب می شود و هدف نهایی آن واقعه و تجلیل شیعیان در قرن های متمادی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۰۹:۳۵    
یک هواپیما متعلق به خطوط هوایی هند، هنگام نشستن بر روی باند فرودگاه دو تکه شد و تاکنون دست کم 16 نفر در این حادثه کشته شده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۰۹:۱۷    
مدیر برنامه ریزی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار کشور با اشاره به امکان فروش 60 درصد سهام عدالت از این هفته گفت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۰۹:۱۱    
عضو هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان فرش ایران گفت: تنها 74 متقاضی معادل 12 درصد غرفه دارانی که سال گذشته در نمایشگاه فرش شرکت کرده بودند تا پایان وقت اداری آخرین روز ثبت نام یعنی 15 مردادماه برای ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۰۶:۱۷    
گرگ های دهکده برفی رمانی است برای نوجوانان که قرار است در آینده ای نزدیک به همت انتشارات مدرسه به چاپ برسد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۰۳:۴۵    
نشت مایعات خودرو را جدی بگیرید. این نکته را به خاطر بسپارید که نباید منتظر باشید تا مقداری روغن یا آب از خودرو روی زمین بچکد، سپس به صرافت بررسی مشکل بیافتید ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۰۱:۵۱    
رئال و یووه در برابر منچسترسیتی و لیون شکست خوردند تا شب نخست مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با شگفتی همراه شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۰۱:۳۶    
چند سال از عرضه ی کراس اور ام وی ام X22 در ایران می گذرد. این خودرو، مورد توجه بازار کشورمان قرار گرفته است و به عنوان کوچک ترین محصول چری، در ایران عرضه می شود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۰۰:۰۶    
پرسپولیس پس از بازی با ذوب در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، جام قهرمانی را بالای سر برد.