پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۰May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 28 مرداد 1399 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 1 فروردین 1399 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1399 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1399 شهرآٰرا نیوز 1 شهریور 1399 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1399 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1399 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1399 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1399 شهرآٰرا نیوز 1 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 1 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 2 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 3 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 4 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 5 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 6 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 7 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 8 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 9 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 10 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 11 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 12 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 13 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 14 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 15 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 16 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 17 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 18 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 19 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 20 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 21 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 22 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 23 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 24 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 25 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 26 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 27 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 28 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 29 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 30 مرداد 1399 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1399 
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۰۱:۲۷    
شرکت آئوتوایکس بسیار زودتر از گوگل و اوبر ارائه خدمات تاکسیرانی خودران و هوشمند خود را در شهر شانگهای چین آغاز کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۱۰:۴۲    
پس از پنج ریزش متوالی، ارزش دلار در برابر ارز های مهم سرانجام صعودی شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۵:۵۱    
افراد بدون شناسه شهاب (شناسه هویت سنجی الکترونیکی بانکی) در سیستم بانکی استان تا قبل از شهریورماه با در دست داشتن مدارک هویتی به بانک ها مراجعه کنند، در غیر این صورت حساب هایشان مسدود می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۵:۰۶    
با اعمال تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها 12 هکتار از دیمه زار های پربازده شهرستان مشهد که در اشغال حداقل 60 قطعه باغ ویلا در مراحل ساخت بنا، دیوارکشی، پی کنی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۴:۴۵    
معاون فنی و امور گمرکی گمرک گفت: بعد از اجرا شدن ممنوعیت فصلی ورود برنج به کشور، اگر مشکلات واردکنندگان برنج در حوزه ارز برطرف شود، ترخیص برنج امکان پذیر نخواهد بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۳:۲۱    
نخست وزیر عراق برای دیدار با مقامات ارشد آمریکا از جمله رئیس جمهور این کشور، وارد واشنگتن شد. الکاظمی پیش از ترک بغداد در سخنانی تاکید کرده بود این کشور همچنان به کمک های نظامی واشنگتن برای مقابله با ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۲۱    
مأموریت غیرممکن اکبر میثاقیان در انزلی ممکن شد و قو های سپیدانزلی که تا پیش از 8 بازی آخر با این مربی کهنه کار، در رده هفدهم جدول بودند، بعد از آمدن مربیِ چالش ها توانستند در لیگ بمانند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۵    
ماجرای قرارداد سرمربی بلژیکی که برخی به درستی از آن به عنوان ویلموتس گیت نام می برند، حالا با واکنش افراد و نهاد های مختلف روبه رو شده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۵    
تیم افشین قطبی در بین 4 تیم نخست لیگ پر ستاره چین قرار دارد
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۱:۱۵    
رحلت آیت الله تسخیری، از شخصیت های برجسته جهان اسلام او از موسسان گفتگوی بین ادیان و بین مذاهب، در 28 مرداد، علاقمندان به مسائل جهان اسلام را در اندوه فرو برد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۰:۵۷    
شورای معارف سیما در اطلاعیه ای جزئیات برنامه های مختلف حسینیه تلویزیونی ایران را که از تمامی شبکه های تلویزیون در دهه اول محرم پخش می شود، اعلام کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۹:۳۶    
محرم امسال هیچ هیئتی به صورت دسته روی به حرم مطهر ورود پیدا نخواهد کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۹:۲۱    
برخی از سهامداران سهام عدالت که قصد پیگیری درخواست فروش سهامشان را دارند یا می خواهند اعتراض خود را نسبت به فرآیند فروش ثبت کنند می توانند از شماره های تماس یا لینک های ارتباطی که در این گزارش آمده ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۹:۰۶    
طاق چهل زینه یکی از جاذبه های تاریخی و فرهنگی افغانستان است که در دوران ظهیرالدین محمد بابر احداث شده و یادگاری از دوران حکومت بابری ها در افغانستان می باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۹:۰۰    
در پایان معاملات روز گذشته بازار سهام، ارزش سبد سهام عدالت 532 هزار تومانی با بیش از 2٫5 درصد افزایش به 17 میلیون و 608 هزار تومان رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۸:۳۰    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: از ابتدای مهرماه سالجاری مرحله دوم طرح همسان سازی و متناسب شدن حقوق بازنشستگان کشوری با شاغلان همطراز عملیاتی خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۲۳:۳۶    
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی کشور گفت: در حالی که وزارت صنعت اعلام کرده که 4 میلیون و 100 هزار تن ذرت به کشور وار شده ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۲۳:۱۲    
داوطلبان برای ورود به جلسه کنکور سراسری 99 نمی توانند برخی وسایل را با خود به همراه داشته باشند که در این گزارش به آن پرداخته ایم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۲۲:۴۵    
محمد جواد ظریف شامگاه سه شنبه با اشاره به سالگرد کودتای 28 مرداد نوشت: آمریکا ناامیدانه به دنبال احیای گذشته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۲۲:۱۵    
کارشناس بازار سرمایه گفت: طبق آمار بدست آمده از تاریخ 20 مرداد تا 26 مرداد بیشترین سهم فروش را سهامداران حقیقی به خود اختصاص دادند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۲۱:۵۷    
بانک اطلاعاتی اینترنی فیلمها حضور لیلا حاتمی را به فهرست بازیگران فیلم آخرین سیاره جدیدترین ساخته ترنس مالیک کارگردان مطرح آمریکایی تایید کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۲۱:۴۵    
دانشمندان دانشگاه کاتانیای ایتالیا در تحقیقات اخیر خود متوجه چند علامت عجیب و نادر در بیماران کرونایی شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۲۱:۳۶    
داوطلبان کنکور امسال، باید علاوه بر نکاتی که رعایت آنها هر سال به آنها توصیه می شود، به چند نکته بهداشتی مهم نیز توجه کنند تا بتوانند از آزمون کنکور بدون کرونا عبور کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۲۰:۴۵    
وزیر راه و شهرسازی در حالی برای سومین بار طی یک سال اخیر به مردم توصیه کرده به منظور کاهش التهاب بازار مسکن فعلاً خانه نخرند که روند رشد قیمت مسکن ادامه یافته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۲۰:۴۲    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه با ابتکار عمل کل شهر را به حسینیه اباعبدلله تبدیل کنید، گفت: به خاطر محدودیت های کرونایی که ایجاد شده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۲۰:۲۷    
سازمان جهانی بهداشت هشدار داد ناقلان همه گیری کرونا اکنون جوانانی و افراد میانسال در رده های سنی دهه های 20 تا 40 سال هستند که بسیاری از آنها علائم بیماری را ندارند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۹:۴۵    
محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: فردی را شناسایی کرده ایم که مالک 605 واحد مسکونی است؛ همچنین یک شخصیت حقوقی 23 هزار و 800 واحد را در تملک دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۹:۱۵    
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری استان تهران گفت: کار پذیرش و ورود به بورس همه شرکت های سرمایه گذاری استانی مرتبط با سهام عدالت تا 15 شهریور سال جاری به اتمام می رسد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۹:۰۶    
یک درخت در ایران، به عنوان گران ترین درخت جهان شناخته شد!
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۸:۴۵    
فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران درباره نگرانی ها از موج سوم بیماری در پاییز، عنوان کرد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۸:۳۰    
سازمان جهانی بهداشت هشدار داد تمایل برخی کشور ها به اعمال محدودیت ها و اولویت دادن به منافع خود در دستیابی به واکسن کووید –19 برای استفاده ملی، همه گیری کرونا را وخیم تر کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۸:۱۲    
معاون مرکز سلامت محیط و کار بر نظارت بهداشت محیط به اماکن برگزاری کنکور و رعایت بهداشت توسط داوطلبان و برگزارکنندگان، پیش از برگزاری، حین و بعد از برگزاری کنکور سراسری خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۷:۵۷    
تعداد بازدید : 1783 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی گفتگوی شیخ دیاباته با برنامه فوتبال برتر
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۷:۳۶    
درحالی که پرسپولیس درگیر پرونده بدهی هنگفت به برانکو و دستیارانش است، حالا پای یک شاکی جدید به اردوگاه سرخپوشان باز شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۷:۲۱    
سخنگوی دولت گفت: ما به سختی های زندگی ناشی از تحریم های ظالمانه ای که به کشور و مردم تحمیل شده واقف هستیم و تاکنون نیز آرزوی آنهایی که می گفتند ایران در سه ماه یا یکسال فرو خواهد پاشید ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۷:۰۶    
معاون بهداشت وزارت بهداشت: در سال گذشته کل واکسن آنفلوآنزایی که در اختیار داشتیم، 250 هزار دوز بود. امسال درخواست ما دو میلیون و 500 هزار دوز است که قول دادند تا 20 شهریور ماه به دست ما می رسد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۶:۵۷    
مدیرعامل باشگاه شورا و شهرداری قزوین از مشخص شدن تکلیف نیمکت تیم بسکتبال آن ها در اواخر هفته آینده خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۶:۵۱    
علی ربیعی سخنگوی دولت: افزایش حقوق بازنشستگان کشوری از متوسط دریافتی 889 هزار تومان به سه میلیون و 800 هزار تومان،327 درصد افزایش داشته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۶:۳۰    
رضا شکری، شهید نوجوان گروه تئاتر مالک اشتر و دارنده دیپلم افتخار بازیگری، هنرش را در 35 سال مفقود بودنش نشان می دهد تا دقیق در سالگرد بازگشت آزادگان به وطن کارگردانی صحنه ای را بر عهده بگیرد که انگار ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۶:۳۰    
اعتیاد به بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile) جان یک نوجوان هندی را گرفت! این خبر شوکه کننده ای بود که امروز به تیتر اول خبرگزاری های حوزه فناوری و گیم تبدیل شد و لزوم توجه به سلامت جسمی را در عین ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۶:۲۱    
معاون امور اسناد هویتی سازمان ثبت احوال به 10 اسم پر طرفدار نوزادان دختر و پسر طی 4 ماه اول امسال اشاره کرد و گفت: فاطمه و امیر علی، بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۶:۱۵    
میشل عون ، رییس جمهور لبنان در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی کوریره دلاسرا که روز سه شنبه، 28 مرداد، منتشر شد، ادعا های مطرح شده ضد حزب الله در پرونده انفجار بندر بیروت را در 4 آگوست (14 مرداد) رد کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۶:۱۲    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی درگذشت عالم مجاهد و زبان گویای اسلام و تشیع حجت الاسلام والمسلمین تسخیری را تسلیت گفتند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۶:۰۶    
بیت کوین بر قله یک ساله ایستاد و ارزش بیت کوین به بالاترین سطح 12 ماه اخیر رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۶:۰۰    
رئیس فدراسیون والیبال معتقد است تصمیمات مهم والیبالی را خود والیبالی ها می گیرند و فردی همچون مرادی در بخش ساختاری و بین المللی مشاوره می دهد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۶:۰۰    
مسابقات قهرمانی لیگ باشگاه های دوچرخه سواری استان خراسان رضوی روز جمعه برگزار می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۵:۵۷    
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور درباره موضوع وقف کوه دماوند گفت: این که بگوییم دماوند، دنا و سبلان وقف شد، اشتباه است، چون اصلا در اختیار شخص نبودند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۵:۴۵    
سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها، دیپلم و زیردیپلم که دارای برگ آماده به خدمت پایه خدمتی شهریورماه سال 99 هستند را به خدمت سربازی فراخواند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۵:۳۶    
بازار خودرو تخت گاز به سمت گرانی می راند. هر روز رکورد های قیمتی تازه ای در بازار خودرو به گوش می رسد به گونه ای که دیگر شنیدن خبر قیمت پراید به مرز 100 میلیون تومان دور از انتظار و عجیب نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۵:۳۶    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، از شناسایی فردی با مالکیت 200 واحد مسکونی از طریق سامانه املاک و اسکان خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۵:۲۱    
رفتار ساده، بی تکلف و البته حرفه ای دیاباته در مصاحبه ای تلویزیونی، تحسین و واکنش اهالی فوتبال ایرانی را در پی داشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۵:۱۵    
رئیس جمهور آمریکا باری دیگر ادعایش مبنی بر تمایل ایران به پیروزی جو بایدن، نماینده حزب دموکرات در انتخابات آمریکا را تکرار کرد و گفت: اگر ما پیروز شویم بلافاصله به توافقی با ایران دست پیدا خواهیم کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۵:۱۲    
عضو تیم معالج استاد شجریان در آخرین صحبتش درباره وضعیت خسرو آواز ایران گفت: با آدم عاشق صحبت کردن سخت است، مردم عاشق استاد شجریان هستند اما باید واقع بین بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۵:۰۶    
وزیر نفت با بیان اینکه موضوع عرضه اوراق سلف امروز تعیین تکلیف می شود، گفت: برداشت من این است که همه اعضای کمیسیون دنبال این بودند که به حوزه نفت کمک کنند که بدون ایجاد مشکلی این اوراق هرچه زودتر ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۵:۰۶    
معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت:با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور حقوق یک میلیون و 471 هزار بازنشسته و وظیفه بگیر تحت پوشش این صندوق تا عصر امروز (سه شنبه) به ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۵:۰۰    
محمدداوود نوروزی فارغ التحصیل دانشکده پزشکی کابل است، او که سال هاست در مناطق محروم تربت حیدریه و مشهد به عنوان پزشک فعالیت کرده همواره دغدغه کمک به محرومان را داشته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۴:۵۷    
رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه نظرات اصلاحی قوای دیگر در طرح فروش نفت مورد توجه دولت قرار می گیرد، از رسانه ها خواست در زمینه اخبار روابط بین قوا با دقت و حساسیت رفتار کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۴:۵۱    
دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه خدشه وارد کردن به امنیت خط قرمز دستگاه قضا است، گفت: با هر کسی که بخواهد به امنیت و آسایش مردم آسیب برساند، قاطعانه برخورد می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۴:۴۵    
به گزارش شهرآرانیوز ؛ سامان وحدت در کتاب راه اندازی استارت آپ از سیر تا پیاز قصد دارد به صورت کلی در 20 مقاله به معرفی و چیستی استارت آپ بپردازد و نکات کلیدی برای موفقیت و جلوگیری از شکست کسب و کار ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۴:۴۲    
آلبوم ناصری که از دومین آلبوم خانه سلطنتی و غنی دنیا، کاخ گلستان مفقود شده بود، صبح سه شنبه 28مرداد 99 در آلبوم خانه کاخ گلستان پیدا شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۴:۳۶    
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: واکسن کرونای ایرانی آبان 1400 در دسترس خواهد بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۴:۲۷    
یک عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس از ادامه بررسی طرح تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت که براساس سازو کار تعیین شده، به 20 میلیون نفر جامانده ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۴:۲۷    
نهمین آتش سوزی سریالی میانکاله بیش از 340 هکتار این منطقه را نابود کرد
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۴:۱۵    
یکی از ویژگی های جدید آی او اس 14 به کاربران اجازه می دهد با ضربه به پشت دستگاه و بدون نیاز به لمس نمایشگر، به آیفون دستوراتی بدهند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۴:۱۵    
گزارش شهرآرانیوز از خیابان چمران حکایت از کاهش هزار تومانی قیمت ماسک در مشهد دارد
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۴:۱۲    
معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از پرداخت 23 هزار و 667 میلیارد ریال تحت عنوان تسهیلات کرونا، از سوی بانکهای عامل به مشمولان خبرداد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۴:۱۲    
گفتگو ی تحلیلی تاریخی با دکتر مهدی نجف زاده درباره چرایی وقوع کودتا و تأثیر آن بر روابط ایران و آمریکا
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۴:۰۶    
مدیرعامل شرکت داروسازی دولتی سینوفارم در چین گفته است که واکسن کرونای ساخت این شرکت تا پایان سال جاری میلادی به صورت تجاری در دسترس عموم خواهد بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۴:۰۶    
معاون بهداشت وزارت بهداشت ضمن قدردانی از مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: روزبه روز در سطح کشور شاهد هستیم که رعایت پروتکل ها به خوبی انجام می شود و میزان استفاده از ماسک در کشور روند قابل ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۴:۰۶    
فیفا در پرونده شکایت مارک ویلموتس بلژیکی فدراسیون فوتبال ایران را به پرداخت 6 میلیون و 200 هزار یورو محکوم کرد. اما با این مبلغ چه کارهایی را می توان در ایران انجام داد؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۴:۰۰    
مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مشهد گفت: به 14 شغل آسیب دیده از کرونا 108.171 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۳:۵۷    
شاخص بورس امروز 28 مرداد روند صعودی به خود گرفت و تاکنون بیش از 27 هزار واحد رشد کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۳:۵۱    
فضاسازی شهر در ایام محرم ، هر سال بدون مشارکت مردمی و توسط شهرداری مشهد صورت می پذیرفت اما به گفته معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات خراسان رضوی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۳:۴۵    
گوشه ای از فیلم دستگیری اراذل و اوباشی که در پرونده شان از فحاشی در اینستاگرام تا شمشیرکِشی در خیابان را داشتند مشاهده می کنید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۳:۳۶    
محمد بنا صبح امروز نسبت به پول سنگینی که باید فدراسیون فوتبال به مارک ویلموتس بپردازد، واکنش نشان داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۳:۳۰    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در واکنش به مناقشه جدید ارشاد و صداوسیما اعلام کرد مدیران ارشاد و سازمان سینمایی می دانند از این به بعد دیگر مسیر اعطای مجوز محصولاتِ خانگی و نظارت محتوایی شان ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۳:۳۰    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: بسیار خرسندیم که پروژه 75 متری رضویه در بازه زمانی مناسب و زودتر از موعد به بهره برداری رسیده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۳:۳۰    
لیگ دسته یک فوتبال کشور با بقای تیم ملوان میثاقیان و پایان خوش برای تیم هوادار عنایتی تمام شد
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۳:۲۷    
دانشمندان معتقدند برای انجام آزمایشات به تعداد بیشتری از داوطلبان برای تزریق واکسن کرونا نیاز است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۳:۲۷    
حاشیه سازی مرد اول زمین و مرد اول نیمکت شهرخودرو، چگونه 24 ساعت حاشیه ساز را برای این باشگاه رقم زد؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۳:۲۷    
پیشتر شعر های گروس عبدالملکیان به زبان های فرانسوی، سوئدی، کردی و عربی ترجمه شده بود. به تازگی نیز نشر پنگوئن که یکی از معتبرترین انتشارات در آمریکاست ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۳:۱۵    
معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی گفت: تسهیلات جدیدی از طرف این سازمان در زمینه پرداخت غرامت دستمزد به مبتلایان کرونا و حذف فرایند معرفی به کار اجرا شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۳:۱۵    
رئیس شورای هیئت های مذهبی خراسان رضوی از دریافت مجوز برگزاری مراسم عزاداری محرم به وسیله 450 هیئت مذهبی در مشهد خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۳:۱۵    
سخنگوی وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که امروز همزمان با برگزاری مراسم تجلیل از سالروز استرداد استقلال افغانستان، شهر کابل آماج چند راکت قرار گرفت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۳:۱۵    
کاپ قهرمانی لیگ برتر فوتبال زنان، بعد از ماه ها تعویق، بالاخره به دست صاحبان آن یعنی بازیکنان، سرمربی و اعضای تیم شهرداری بم رسید که البته در این جشن مشهدی ها نیز یک نماینده داشتند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۳:۱۲    
نخست وزیر عراق در آستانه سفر به آمریکا گفت که میان تهران و واشنگتن نقش پستچی را ایفا نمی کند. این اظهارات نخست وزیر عراق در حالی است که پیش از این مشاور نخست وزیر عراق با مهم توصیف کردن سفر قریب ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۳:۱۲    
هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 73 هزار تومان، قیمت دلار 23 هزار و 100 تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 10 میلیون و 900 هزار تومان است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۳:۰۶    
کارشناس مسئول نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از تشکیل 238 پرونده تخلف برنج خارجی به ارزش 33 میلیارد ریال درخراسان رضوی خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۳:۰۰    
رییس جمهوری از تدوین سند راهبردی نقشه راه اقتصادی کشور برای سال هشتم فعالیت دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت: با اجرای این سند که در هفته دولت اعلام خواهد شد، حوزه های مختلف اقتصادی برای رونق تولید ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۳:۰۰    
شاید شما هم در اینستاگرام به این چالش برخورده باشید، به این چالش و صفحه یکی از اینفلوئنسر ها که این چالش را راه اندازی کرده و از دنبال کنندگانش هم خواسته است تا با پیوستن به او همراهی اش کنند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۲:۵۷    
سحرگاه امروز نجاتگران ایستگاه های 7 و 43 آتش نشانی مشهد در عملیاتی نفسگیر و پیچیده موفق به رهاسازی و نجات راننده گرفتار در زیر مینی بوس در بزرگراه صدمتری شدند. ⁣ ⁣
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۲:۵۷    
معاون برنامه ریزی و نظارت ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در تهران اعلام کرد: ستاد کرونای تهران با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها به صورت حضوری برای ترم پاییز مخالف است
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۲:۵۱    
استقلال در لیگ برتر نوزدهم رکورد عجیبی در بحث مصدومیت به ثبت رسانده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۲:۵۱    
تصاویر هوایی از بیروت نشان دهنده عمق فاجعه انفجار بزرگی که چندی پیش در بیروت رخ داد، هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۲:۴۵    
مهدی غیبی - کارشناس فناوری اطلاعات
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۲:۴۲    
نماینده مستعفی دولت آمریکا در امور ایران مدعی شده سیاست های رئیس جمهور کشورش در قبال ایران موفقیت آمیز بوده و او احتمالاً در دور دوم ریاست جمهوری خود با ایران به توافق می رسد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۲:۴۲    
رئیس گروه بهداشت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در دو بانک مشهود بود که بعد از بیان تذکرات لازم و بی توجهی مدیر بانک ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۲:۴۲    
کلاهبرداران در جدیدترین شگرد خود مدعی هستند، خودروها در کارخانه قرار دارد و مردم با نصف قیمت بازار می توانند آنها را خریداری کنند به شرطی که تمام مبلغ خودرو را الان پرداخت نمایند تا بتوانند خودروها ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۲:۴۲    
قابی از تلاش های غیررسمی کاظمی برای نجات ابومسلم - این عکس مربوط به روز هایی است که ابومسلم در سال آخر حضورش در لیگ برتر برای نجات دست به دامان فرهاد کاظمی شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۲:۴۲    
آنچه سینما جهنم؛ شش گزارش درباره آدم سوزی در سینما رکس را به یک روایت استخوان دار و محکم تبدیل کرده شیوه رویارویی کریم نیکونظر به عنوان پژوهشگری همه فن حریف با فاجعه آدم سوزی در آبادان است
  • ۱