پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۲۳:۵۷May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 11 مرداد 1400 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 30 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 31 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1400 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 31 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1400 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1400 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 1 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 2 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 3 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 4 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 5 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 6 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 7 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 8 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 9 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 10 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 11 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 12 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 13 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 14 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 15 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 16 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 17 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 18 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 19 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 20 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 21 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 22 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 23 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 24 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 25 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 26 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 27 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 28 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 29 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 30 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1400 
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۷ - ۱۱:۳۲    
ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت گفت: در 14 استان نشانه های عبور از پیک پنجم دیده شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۰:۵۶    
مشخصات فنی کوییک R و پژو 206 تیپ 2 در این گزارش آمده است تا به کمک آن ها بتوانید خودرو مناسب مورد نظر خود را انتخاب کنید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۶    
نحوه ی استفاده از بیمه بیکاری در سال 1400؛ فرد با یک سال کار در آخرین کارگاه می تواند از بیمه بیکاری استفاده کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۲:۰۱    
آنچلوتی ستاره اسپانیایی رئال مادرید را نمی خواهد، اما هواداران رئال حسابی از ایسکو حمایت کرده اند و خواهان ادامه حضور وی در مادرید هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۰:۴۶    
واکسن کرونای آسترازنکا واکسنی است که برای محافظت از افراد بزرگتر از 18 سال در مقابل بیماری COVID 19 ساخته شده و در کشور های مختلف، در گروه های سنی مختلف در حال استفاده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۲۰:۰۶    
بارش شدید باران امروز در بلده مازندران موجب جاری شدن سیل در خیابان های این شهر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۵:۲۱    
به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، صورتحساب تلفن ثابت یک ماهه شده است و اگر قبض پایان یک دوره بیش از 20 هزار تومان باشد و پرداخت نشود، تلفن به صورت یک طرفه قطع می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۳:۱۵    
امیر سرلشکر موسوی با اشاره به خدمت رسانی نیروهای چهارگانه ارتش در استان های کم برخوردار گفت: ارتش متعلق به مردم ایران است و در راستای تدابیر فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) و اهداف نظام گام برمی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۰:۳۶    
وزیر بهداشت در نامه ای به مقام معظم رهبری درخواست تعطیلی دو هفته ای کشور را داده بود و دیروز ایشان از رئیس جمهور خواستند این موضوع در ستاد ملی کرونا بررسی شود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۰:۲۷    
آبی پوشان در لیگ بیستم، 29 بازیکن داشتند و 7 کاپیتان.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۰۹:۲۱    
شنبه نهم مرداد امسال عبدالجبار مختوم نژاد سرباز دهه هشتادی کلانتری 110 شهدای تهران هنگام انتقال سارق موتورسیکلت از دادسرا به کلانتری، با ضربه های چاقوی سارق شهید شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۰۰:۴۵    
از ابتدای شیوع همه گیری ویروس کرونا تاکنون جهش ها یا سویه های مختلفی از آن کشف شده، کرونا انگلیسی، هندی و...، اما به تازگی 40 جهش از این ویروس در بدن یک خانم اهل روسیه کشف شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۳:۳۶    
رییس دولت دوازدهم با اشاره به مشکلات ایجاد شده در توافق با غرب برسر برجام به دلیل مصوبه مجلس شورای اسلامی گفت: با رعایت معیار رهبر انقلاب اسلامی، توافق دور از دسترس نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۲:۰۶    
قیمت دلار تا اواخر هفته پیش تحت تاثیر بالا رفتن انتظارات تورمی و ناامیدی معامله گران به حصول توافق، با سرعت زیاد مسیر صعودی را طی کرد و از مرز 26هزار تومان هم فراتر رفت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۱:۰۰    
سید نظام الدین موسوی گفت: مراسم تنفیذ فردا در دفتر رهبر معظم انقلاب برگزار می شود . مراسم تحلیف هم به صورت نمادین روز پنجشنبه 14مردادماه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی خواهد بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۲:۰۰    
سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت:سن و سال اصلا مطرح نیست، دیروز کودکی را دفن کردیم، جوان 20 ساله، 30 ساله و...شرایط بهشت زهرا غیر قابل تصور است، تعداد متوفی خیلی زیاد است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۲۱:۵۷    
به گفته پزشکان معالج علائم حیاتی ارشا اقدسی از شب گذشته به شدت پایین آمده است و به همین دلیل اعمال جراحی که قرار بود امروز انجام شوند، ملغی شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۹:۴۵    
صحبت های جواد خیابانی در واکنش به عدم مصاحبه بازیکنان تیم ملی والیبال پس از شکست در مقابل ژاپن و حذف از المپیک توکیو 2020 را ببینید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۹:۲۱    
کاپیتان سوم تیم پرسپولیس امروز پیشنهاد مالی خود را به باشگاه ارائه داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۹:۱۵    
آخرین گفت و گوی تلویزیونی رییس جمهوری امشب بعد از خبر 21 از شبکه اول سیما پخش می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۸:۴۵    
کاروان ورزش ایران امیدوار است در دوازدهمین روز مسابقات بالاخره طلسم بشکند و مدالی دیگر در المپیک توکیو دشت کنیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۸:۴۲    
در صورت اعمال قرنطینه دو هفته ای تهران، خریدها کاهش می یابد و پایین آمدن حجم تقاضا، کاهش قیمت را در پی دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۷:۲۷    
سعید نمکی، وزیر بهداشت، به رهبرمعظم انقلاب، آیت الله خامنه ای، نامه زده و از ایشان خواسته با دو هفته تعطیلی جدی و به کارگیری نیروهای نظامی و انتظامی و برخورد محکم با شکستن پروتکل ها موافقت کنند تا ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۷:۲۱    
روابط عمومی علوم پزشکی مشهد جدول جدید منتشر شده مبنی بر زمانبندی واکسیناسیون در مشهد را تکذیب کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۶:۵۱    
بعد از تصویب طرج جنجالی فضای مجازی در مجلس اخبار و تصاویری از عرضه تجهیزات و اشتراک اینترنت ماهواره ای در فضای مجازی منتشر شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۶:۳۰    
محمد جمشیدی ملی پوش بسکتبال می گوید:سرمربی تیم ملی جامعه بسکتبال را به سخره گرفته است و براساس منافعش برای تیم ملی تصمیم می گیرد! شاهین طبع با من یک کلام حرف نمیزند، چون به شیمیدر نرفتم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۶:۲۷    
تیم ملی بسکتبال ایران در المپیک توکیو با شکست مقابل فرانسه به کار خود در المپیک توکیو پایان داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۶:۲۱    
همزمان با شیوع مجدد و گسترده بیماری کرونا در سراسر کشور، انجمن صنفی سراسری روزنامه نگاران، در اطلاعیه ای، خواستارِ رعایت حداکثری دورکاری در تحریریه ها شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۵۷    
با توجه به وضعیت قرمز کرونایی مشهد و در راستای اجرای دستورالعمل صادره آبخوری و دکه های بوستان ها تعطیل و اتراق در محدوده بوستان ها تا اطلاع ثانوی ممنوع است .
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۴۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آخرین روزهای کاری دولت دوازدهم خطاب به رئیس جمهور گفت: مردم توسعه فناوری اطلاعات در دوره شما را فراموش نخواهند کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۴۳    
پاکبان مشهدی در حین انجام وظیفه قربانی بی مسئولیتی یک شهروند شد و غم انگیزتر اینکه این راننده بعد از تصادف با این پاکبان در نیمه های شب فرار کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۷    
دو اپلیکیشن تپسی و اسنپ، به صورت همزمان دچار اختلال در خدمات دهی شدند و این مشکل پس از دقایق رفع شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۱۵    
رئیس قوه قضاییه در رابطه با تسریع در تعیین تکلیف پرونده های فساد اقتصادی، پرونده هایی که متهم زندانی دارند و پرونده های کثیرالشاکی ماموریت ویژه ای به روسای کل دادگستری و دادستان ها داد و از دادستان ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۱۵    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی به یوسفعلی میرشکاک (شاعر و نویسنده) درگذشت فرزند وی را تسلیت گفتند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۰۷    
در بیماری کاوازاکی (Kawasaki) معمولی به نسبت نوعی از بیماری که با کرونا مرتبط است، استفراغ چندان رایج نیست ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۰۷    
اداره کل ارشاد اسلامی خراسان رضوی در سال های اخیر مدیران مختلفی به خود دیده است که بیشتر آن ها از درون بدنه این اداره بر سکان مدیریت نشسته اند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۵:۰۷    
با اینکه شیخ دیاباته آمار اسفباری از خود به جا گذاشته و فقط 3 بار در لیگ برتر موفق به گلزنی شده، اما منتظر است مجیدی در جام حذفی به او فرصتی بدهد تا باخاطره ای شیرین ایران را به مقصد فرانسه ترک کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۴:۴۶    
علی قمصری در بیست و هفتمین قسمت پروژه تار ایرانی با نوازندگان موسیقی تربت جام هم نوازی کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۴:۳۷    
وحید مرادی یکی از لات های معروف تهران است که سال گذشته در زندان رجایی شهر طی یک درگیری کشته شده است و طبق گفته ی وکیل پرونده رای ابلاغ شده در دادگاه وفق ضوابط اعلامی مشخص نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۴:۳۷    
گرایی که موفق شده بود از صبح امروز با غلبه بر کشتی گیرانی از کوبا و کرواسی به نیمه نهایی وزن خود برسد، در این مرحله شکست خورد و باید برای برنز بجنگد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۴:۳۱    
برای نخستین بار چهار محصول کوییک دنده ای، تیبا صندوق دار، تیبا2 و سایپا151 زودتر از موعد مندرج در قرارداد، به مشتریان تحویل خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۴:۲۲    
برخی از افراد در زمان آزاد سازی سهام عدالت، سهام خود را فروخته اند، اما تاکنون نتوانسته اند وجهی را دریافت کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۴:۱۶    
کتاب گرگ های مهربان کوه تخت نوشته محمدسرور رجایی، نویسنده افغان که به تازگی از دنیا رفت منتشر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۴:۱۰    
از شنبه نهم مرداد، به این سو خبرهایی منتشر می شود مبنی بر اینکه جنگجویان گروه داعش در شمال افغانستان فعالیت های تروریستی انجام می دهند و در تازه ترین موارد یک افسر راهنمایی و رانندگی قندوز را به ضرب ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۴:۱۰    
افرادی که دچار بیماری مزمن انسدادی ریه هستند با مصرف بعضی مواد خوراکی مثل لبنیات و انواع کلم (به ویژه کلم بروکلی) می توانند علائم بیماری را کم کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۵۵    
سقف پرداختی در قالب کارت اعتباری مرابحه به مشتریان بانک ها و موسسات اعتباری، از 50 میلیون تومان به 200 میلیون تومان افزایش یافته است. جزئیات وام جدید 200 میلیون تومانی را در ادامه بخوانید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۵۵    
تیم ملی بسکتبال از ژاپن به ایران بازگشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۵۲    
رئیس جمهوری سابق افغانستان گفت: آمریکا وقتی تصمیم گرفت از افغانستان خارج شود، جنگ را نباخت بلکه چندین سال قبل وقتی خانه های افغان ها را به اسم مبارزه با تروریسم بمباران کرد، شکست خورد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۵۲    
درحالی که برخی رسانه ها از برکناری مجیدی در صورت قهرمان نکردن این تیم در جام حذفی و جانشینی رحمتی خبر داده اند باشگاه استقلال این اخبار را تکذیب کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۴۶    
شست وشو و آماده کردن بسته بندی های سبزی و دبه های ترشی، پخت غذا در خانه، نخ کشی تسبیح، راسته دوزی و صد ها شغل دیگری که اسمی از آن هم نمی شنویم را این زنان بدون بیمه و حتی بدون درآمد قانون کار انجام ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۷    
رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش: احکام فوق العاده ویژه معلمان اصلاح و در سقف مصوب از ابتدای سال جاری محاسبه شد که با حقوق مردادماه پرداخت می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۷    
دکتر محدثه جزایی - دبیر انجمن علوم سیاسی شعبه خراسان
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۷    
مهدی یاراحمدی خراسانی - روزنامه نگار
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۱    
دوقلوهای اهوازی موفق شدند که در کنکور تجربی 1400 رتبه های 5 و 12 را از آن خود کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۱    
بازنشستگان و مستمری بگیران کارگری از طولانی و پیچیده شدن مراحل دریافت وام 7 میلیون تومانی انتقاد دارند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۱    
استاندار خراسان رضوی معتقد است تعطیلی کامل شهر اثر معکوس دارد و به سرایت و شیوع بیشتر بیماری دامن می زند و وضعیت را حاد می کند و راهکار کنترل اوضاع مشهد ایجاد محدودیت جدی در سفر های هوایی و زمینی به ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۳۱    
رئیس بخش مراقبت های ویژه بیمارستان اکبر، وضعیت کرونایی مشهد را سیاه تر از سیاه توصیف می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۲۵    
حسن موحدیان، سخنگوی منتخبان شورای ششم شهر مشهد گفت: این شورا برای حل کردن مشکلات مردم اهل تعامل با دستگاه هایی است که در امور شهر مشهد دخیل اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۲۲    
بازار سرمایه روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت؛ به طوری که شاخص کل بورس در ساعات ابتدایی معاملات تا یک میلیون و 361 هزار واحد افزایش یافت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۲۲    
دریادار پاسدار علی فدوی در سومین یادواره 47 شهید جهادگر در حرم مطهر رضوی گفت: یکی از مصادیق مشخص این قضیه گروه های جهادی هستند که با تفکر دلی، زبانی، عملی و مالی وارد عرصه جهادی شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۱۶    
رئیس جمهور امروز در آخرین سخنرانی خود به عنوان رئیس جمهور ایران در دیدار با مدیران ارشد دولت درباره عبارت علی برکت الله توضیحاتی داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۱۶    
فریدون صدیقی - استاد روزنامه نگاری
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۱۰    
پاکبان جوان مشهدی در اثر برخورد خودروی سواری با وی درگذشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۱۰    
مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت گفت: پوشش بیمه ای داروی رمدسیویر تا سقف قیمت 700 هزار تومان انجام می گیرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۷    
رییس جمهوری با تاکید بر اینکه راه نجات کشور اعتدال و تعامل سازنده است، گفت: باید به این نتیجه برسیم که دوران تندروی و افراطی گری به پایان رسیده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۷    
نخستین معترض سیاسی در المپیک اقدام عجیبی انجام داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۷    
اتحادیه جهانی کشتی لقب جدیدی به کشتی گیر کشورمان داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۰    
چند بازیکن پرسپولیسی به ویروس کرونا مبتلا شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۰    
آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار تحت تاثیر همه گیری جهانی ویروس کرونا، در دو سال اخیر تغییراتی را برای حضور آثار در این جوایز سینمایی ایجاد کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۰    
شهید بیاری در آخرین حضور در دانشگاه جبهه، هنگامی که نیرو های اسلام در عملیات خیبر در عراق و در نزدیکی شهر القرونه پیشروی کرده بودند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۰    
عکسی جالب از حاشیه برگزاری یکی از مسابقات تیم فوتبال ابومسلم در اوایل دهه هشتاد مرحوم جهان زنده دل با پیراهن قهوه ای در کنار استاد جواد چرمچی دیده می شود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۰    
سرانچام محمد حسین کنعانی زادگان، مدافع تنومند باشگاه پرسپولیس به تیم فوتبال الاهلی قطر پیوست. پیش از او بازیکنانی همچون ابراهیمی، جباری، زندی و بسیاری دیگر از چهره های ایرانی دراین تیم حضور داشتند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۳:۰۰    
ارزیابی صفر تا صد آماروارقام عملکرد تیم فوتبال پدیده، تنها نماینده استان در لیگ برتر بیستم را در ادامه می خوانید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۲    
نرخ دلار نسبت به روز گذشته 121 تومان کاهش یافت و به قیمت 25 هزار و 239 تومان رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۱:۵۰    
یک فروند هواپیمای ایلوشین 76 ودو فروند بالگرد ام آی 171 نیروی هوافضای سپاه از 8 مرداد در عملیات اطفاء حریق در کشور ترکیه حضور دارند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۱:۴۷    
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: خوشحالیم که توانستیم در بخش های مختلف مدیریت شهری عملکرد مناسبی داشته باشیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۱:۴۱    
رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری موارد مطرح شده در آخرین جلسه روسای تشکل های بازنشستگی با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی را تشریح کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۱:۳۲    
قیمت انواع ارز های شاخص دیجیتال امروز در روند معاملات در بازار های تجارت دیجیتال بین المللی تغییراتی را تجربه کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۱:۱۷    
سیدعباس مرادی، یکی از مدافعان طرح صیانت از فضای مجازی: فیلترینگی در کار نیست، ولی به طور قطع محدودیت هست مثلا محدودیت پهنای باند برای اینستاگرام.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۱:۱۱    
سخنگوی شورای نگهبان از امضای اعتبارنامه رئیس جمهور منتخب توسط اعضای این شورا خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۵    
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: با توجه به شرایط خاص موجود بر اثر شیوع ویروس کرونا مراسم تحلیف در یک محدوده زمانی یک ساعته برگزار خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۵    
گروه صنعتی ایران خودرو توانسته از ابتدای امسال تا روز دهم مردادماه بیش از 144 هزار دستگاه خودرو را به مشتریان تحویل دهد که این عدد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۲    
بررسی گزارش های مالی ایران خودرو و سایپا بیانگر رشد سود عملیاتی این 2 شرکت است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۲    
یک انسان بسیار کوچک که نارس می خوانندش، چون خیلی زودتر از 9 ماه و 9 روز معمول پا به این دنیا گذاشته است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۱:۰۲    
شیخ استاد را در مقام بیان معارف مستقل و مستغنی وحیانی و تعالیم خالص و به دور از التقاط قرآنی و اوصیایی و نشان دادن گوشه هایی از عظمت قرآن کریم و اهل بیت (ع)، شوقی عجیب و شوری غریب بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۰:۵۰    
یک رسانه عربی اعلام کرد که نخست وزیر عراق به دنبال برگزاری کنفرانس منطقه ای با حضور ایران و عربستان به منظور نزدیک کردن دیدگاه ها است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۰:۴۷    
سخنگوی دولت گفت: قضاوت در مورد دولتهای یازدهم و دوازدهم، بدون دیدن عوامل خارجی و موانع داخلی و ارزیابی عملکردش، بدون تقسیم این مدت به دو دوره زمانی، تبیینی منصفانه و درست نخواهد بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۰:۳۲    
حمیدرضا سلامت در خرداد 1342 در خانواده ای مؤمن و متشرع در شهر آقا علی بن موسی الرضا (ع) چشم به جهان گشود. در مبارزات انقلابی مشهد علیه نظام طاغوت، دوشادوش امت خداجوی در بیشتر تظاهرات شرکت فعال داشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۰:۲۶    
فیلیمو قدیمی ترین پلتفرم شبکه نمایش خانگی است. در این مطلب سریال های پیش روی نمایش فیلیمو را در روز های باقی مانده از تابستان معرفی می کنیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۹:۴۷    
شرکت توزیع نیروی برق مازندران، جدول زمانبندی قطع احتمالی برق شهرهای مازندران برای امروز دوشنبه 11 مرداد 1400 را منتشر کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۹:۳۵    
در ماه های اول امسال دولت همانند سال گذشته به فکر مستاجران در این ایام شیوع ویروس کرونا بود به طوری که در همان روز های ابتدایی مصوبه تمدید اجاره ها تا پایان سال را اعلام کرد و در ابتدای تابستان هم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۹:۲۰    
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس: لایحه رتبه بندی فرهنگیان باید تا پایان سال 1400 اجرایی شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۹:۱۷    
تا پایان امسال نیز 400 هزار بازنشسته در شش مرحله تسهیلات بانکی را دریافت خواهند کرد. به طور متوسط هر 40 روز، یک مرحله اجرا می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۹:۰۲    
محمدعلی گرایی موفق شد در برابر حریف کروات، با اجرای فنی زیبا در المپیک توکیو به جمع 4 کشتی گیر فرنگی کار برتر المپیک راه یابد.