جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۱:۲۶May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 18 مرداد 1400 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 30 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 31 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1400 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 31 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1400 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1400 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 1 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 2 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 3 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 4 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 5 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 6 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 7 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 8 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 9 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 10 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 11 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 12 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 13 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 14 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 15 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 16 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 17 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 18 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 19 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 20 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 21 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 22 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 23 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 24 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 25 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 26 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 27 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 28 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 29 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 30 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1400 
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۷:۰۲    
قرار است دانشگاه آزاد آزمون جامع دانشجویان دکتری خود را تا پایان هفته اول شهریور ماه برگزار کند. این در حالی است که بسیاری از دانشجویان این دانشگاه خواستار لغو آزمون مذکور با توجه به شرایط حاد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۶:۰۲    
روزنامه انگلیسی ایندیپندنت در مقاله ای به بررسی وضعیت زنان افغان همزمان با بازگشت جنبش طالبان و تسلط این گروه بر بخش های گسترده این کشور پرداخت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۴:۳۵    
شب های محرم هر کدام به نام یکی از شهدا یا شخصیت ها یا وقایعی مرتبط با جریان کربلا نام گذاری شده است. مداحان و ذاکران اهل بیت، در گذر زمان و بر اساس جایگاه شهیدان کربلا ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۷    
در 2 سال اخیر افزایش خارج از قاعده قیمت مسکن بخش اعظمی از جامعه را از امکان خرید خانه محروم ساخته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۳:۴۱    
صدای خانم دکتر نفیسه ثقفی استاد گروه زنان و مدیر گروه زنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در حال گریه از مردم و مسوولان التماس می کند و می گوید فاجعه عظیم انسانی در پیش است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۳:۳۵    
بازار سرمایه امروز هم با چراغ سبز حرکت کرد و شاخص کل بورس بیش از 20 هزار واحد افزایش یافت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۳:۳۲    
روز گذشته (دوشنبه 18 مرداد 1400) عباس صالحی، فعال فرهنگی و از مسئولان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در سه دهه گذشته، دار فانی را وداع گفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۲:۵۰    
در پی درگیری ماموران کلانتری 103گاندی با سارقان مسلح یکی از ماموران پلیس تهران به درجه رفیع شهادت نائل شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۲:۰۵    
قیمت انواع ارز های شاخص دیجیتال امروز در روند معاملات در بازار های تجارت دیجیتال بین المللی تغییراتی را تجربه کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۰:۱۷    
بازیکن ولزی رئال با توپ پر به مادرید برگشت و حالا چشم امید هواداران به اوست تا در کنار بنزما زیر نظر آنجلوتی فصلی باشکوه را برای رئال مادرید رقم بزند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۰۹:۲۰    
زمان پرداخت تسهیلات مشخص شد متقاضیان تسهیلات ودیعه مسکن باید اطلاعات خود را برای انتخاب شعبه بانک تکمیل و با مراجعه به شعبه مورد نظر در روزهای آینده وام ودیعه خود را دریافت کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۰۸:۵۶    
امروز سه شنبه 19 مرداد 1400 مصادف با اولین روز ماه محرم سال 1442 هجری قمری است. در همین راستا به اعمال توصیه شده در کتاب مفاتیح الجنان برای شب و روز اول این ماه اشاره می شود
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۰۸:۴۱    
مصطفی سالاری، مدیرعامل تامین اجتماعی درباره زمان پرداخت مابه التفاوت مطالبات بازنشستگان این سازمان در ارتباط با فروردین ماه امسال توضیح داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۰۱:۰۲    
رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار خراسان رضوی و وزیر بهداشت بر استفاده از تمامی ظرفیت های موجود برای تسریع در کنترل بیماری، درمان و ارائه خدمات به بیماران تاکید و دستورات لازم را صادر کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۲۲:۳۵    
بازار سرمایه امروز در سومین روز معاملاتی هفته جاری با روندی صعودی به کار خود پایان داد. اما پیش بینی کارشناسان از روند بازار سرمایه در روزهای آینده به چه صورت است؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۲۲:۱۱    
کارشناسان بازار طلا و سکه عقیده دارند اگر قیمت دلار روند صعودی نداشته باشد و انس جهانی طلا روند نزولی خود را ادامه دهد، بازار طلا و سکه با کاهش قیمت همراه می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۲۲:۰۲    
میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی در وین اعلام کرد که به محض آمادگی ایران به دنبال ادامه مذاکرات وین در مورد برجام هستیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۲۱:۵۶    
رسانه های آمریکایی نوشتند، خلبانان افغان در سایه حمله طالبان برای هدف گیری و تسویه حساب با خلبانان جنگ افغانستان که زیر نظر آمریکا آموزش دیده اند، استعفای دسته جمعی خود را ارائه کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۲۰:۲۰    
در آستانه فرا رسیدن ماه محرم، آیین اذن عزا در حرم مطهر رضوی برگزار و پرچم سیاه عزا بر فراز گنبد منور حضرت رضا (ع) برافراشته شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۲۰:۰۲    
طرح جدید فروش اقساطی پیکاپ T8 ویژه مردادماه 1400 از سوی کرمان موتور آغاز خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۹:۵۰    
رویداد جایزه عکس مطبوعاتی سال خراسان به مرحله پایانی رسید و برگزیدگان آن معرفی شدند. در ادامه ویدئو کامل این مراسم را می توانید ببیند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۹:۳۵    
علی اصغر عنابستانی نماینده مجلس شورای اسلامی به اتهام ضربه به سرباز ناجا به سه ماه و یک روز حبس محکوم شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۹:۱۷    
اطلاعیه ای از طرف خانواده و دوستان زنده یاد ارشا اقدسی منتشر شده است که در آن اعلام شده پیکر این بدلکار هنوز به ایران وارد نشده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۹:۰۵    
عصر روز گذشته 17 مرداد ماه دو زن در خیابان کاشانی ارومیه توسط یک راننده به بهانه تذکر حجاب زیر گرفته شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۹:۰۵    
واحه را باید برای سه ضلعش (اربابیان، فیاض زاده و باغفر) بازگشتی بدانیم به دورانی که مشهد هنوز برای موزیسین ها منطقه ای سبز بود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۹:۰۲    
فرهاد مجیدی بعد از شکست در فینال جام حذفی از هواداران این باشگاه عذر خواهی کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۹:۰۲    
داریوش شجاعیان که در فینال جام حذفی یک پنالتی مهم را از دست داد فصل بعد دیگر در ترکیب استقلال حضور نخواهد داشت. این بازیکن به زودی رسما از استقلال کنار گذاشته خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۸:۵۰    
سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در گفت وگویی تلفنی با امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، از گسترش روابط با این کشور براساس منافع مشترک و احترام دو سویه استقبال کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۸:۳۲    
وزیر بهداشت ضمن ابراز نگرانی از ایجاد خیز جدید کرونا پس از برگزاری مراسم عزاداری محرم از رئیس جمهور درخواست کرد اهمیت تاثیرگذاری تجمعات غیر منطبق با پروتکل ها به مقامات ناظر و اجرایی در سطح استان ها ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۴:۴۱    
مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها و شرکت های هواپیمایی توضیح داد: به دلیل آنکه اقبال خیلی زیادی برای این موضوع وجود نداشته است و از سوی دیگر قوانین دست پا گیر و غیر شفافی در این حوزه وجود داشته است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۷:۴۱    
دستبند هوشمند شیائومی می بند 6 آپدیت نرم افزاری جدیدی دریافت کرده که قابلیت جذاب چراغ قوه و پشتیبانی از زبان های بیشتر را به ارمغان می آورد. عرضه این آپدیت با نسخه 1.0.4 ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۷:۱۱    
روشنایی مربوط به تعمیر و فروش لامپ ها، لوستر و مهتابی است. بخش صنعتی نیز مرتبط با تابلو های صنعتی است و بخش ساختمانی و ساخت و ساز شامل از صفر تا صد تمام امور برقی و وسایل مربوط مانند سیم، کابل ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۵:۰۲    
درسال 2021 میلادی تلویزیون های زیاد و مختفی و همچنین با امکانات متفاوت وارد بازار شده است که در این بین نام سه برند بسیار به چشم می خورد یعنی سونی - ال جی - سامسونگ.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۴:۵۰    
رمضان قربانی، نامه رسان دوران جنگ، در مدت 3 سال، نامه های بسیاری از رزمندگان و شهدای محله را به دست خانواده هایشان رسانده است. پای صحبت هایش می نشینیم و خاطراتش را مرور می کنیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۴:۴۷    
تیم والیبال پیکان برای بازگشت به صف مدعیان تلاش می کند!
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۴:۳۲    
والیبالیست کشورمان در ترکیه استارت زد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۴:۲۶    
مدیرعامل باشگاه تراکتور در صفحه شخصی خود مدعی شده زنوزی دیگر پولی به تراکتور نخواهدداد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۴:۱۱    
نماینده ویژه ریاست جمهوری روسیه برای افغانستان امروز (دوشنبه) گفت، روسیه"بیشترین" انتظارات را از مذاکرات مربوط به افغانستان که قرار است چند روز دیگر با میزبانی شهر دوحه برگزار شود دارد اما بعید است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۴:۱۱    
قهرمانی فولاد در جام حذفی که برای نخستین بار در تاریخ فوتبال این باشگاه رخ داد، برای مردمان دیار خوزستان بسیار شیرین بود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۴:۱۱    
فوتبالیست های دوقلوی محله ایثار که با هم شهید شدند، پایه گذار تیمی بودند که دوستی های قدیم را حفظ کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۴:۱۱    
حاج حیدر نیکواقبال از آن کاسبان قدیمی است که بیش از 50 سال در کوی آتش نشانی خرازی دارد. بیشتر مردم محله و محلات اطراف او را به نام باباعلی می شناسند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۴:۰۵    
رئیس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: تاکید می کنم مردم برای نقل و انتقال سند خودرو حتما به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کنند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۴:۰۵    
اوستا محمد یکی از آخرین لحاف دوز های باقی مانده از نسل قدیم این حرفه است. او درگذشته انواع لحاف ها از جمله لحاف عروس و داماد و لحاف کرسی را می دوخت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۴:۰۲    
سفیر سابق آمریکا در افغانستان در مصاحبه ای تاکید کرد که بعد از تکمیل خروج نظامیان آمریکایی، طالبان به سرعت نمیتواند کنترل کل افغانستان را به دست بگیرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۴:۰۲    
مربی تیم ملی والیبال مورد توجه قطری ها قرار گرفته است
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۴:۰۲    
بعد از شکست استقلال در فینال جام حذفی دایره انتقادات پیشکسوتان استقلال از مجیدی گسترده شده و این مربی بیش از هر زمان دیگری تحت فشار قرار گرفته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۳:۵۶    
امیرقلعه نویی سرمربی هر تیمی باشد نمی تواند تا 3 ماه در مسابقات رسمی هدایت تیمش را به عهده بگیرد. این حکم بعد از اتفاقات بازی گل گهر و استقلال در جام حذفی از سوی کمیته انضباطی صادر شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۳:۵۶    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس احتمالا از این تیم جدا خواهدشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۳:۵۰    
سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت خارجه گفت: ایران از تمام ظرفیت های خود در سطح منطقه ای و بین المللی برای تحقق صلح در افغانستان استفاده می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۳:۵۰    
رییس جمهور در تماس تلفنی با وزیر بهداشت و استاندار خراسان رضوی، برای استفاده از همه ظرفیت های موجود جهت تسریع در کنترل ویروس کرونا و درمان بیماران دستورات لازم را صادر کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۳:۵۰    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز 1.08درصد رشد داشت، شاخص هم وزن نیز 1.22درصد صعود پیدا کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۳:۴۷    
احمد شادکامی است، نمایشنامه نویس و کارگردان مشهدی ساکن محله الهیه است که خیلی از ما مشهدی ها او را با مستند دکتر شیخ می شناسیم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۳:۴۱    
مجید ایزانلو قهرمان، مربی و داور هنر های رزمی محله خاتم النبیا (ص) تلاش می کند با ورزش آسیب های اجتماعی را کم کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۳:۳۵    
حسین بلوغیان یکی از کسبه قدیمی و خوشنام خیابان کوشش در محله کوشش است. حسین آقا کارش را با شاگردی در مغازه تراشکاری خودرو شروع کرده و بعد از چند سال که چم وخم کار را یاد می گیرد به طور مستقل برای خودش ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۳:۳۲    
شبکه بلومبرگ با توجه به مواضع واشنگتن و تهران در قبال برجام، در گزارشی به بررسی چالش های موجود در روند مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین و به نتیجه رسیدن این مذاکرات پرداخت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۳:۲۶    
حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس از تقدیم استعفای علیرضا زاکانی نماینده قم به هیات رئیسه مجلس خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۳:۲۶    
شبکه قرآن، از امشب (دوشنبه 18 مرداد 1400) سریال مختارنامه را پخش خواهد کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۳:۲۰    
روایت هایی از زنان سوزن دوز بلوچ و افغانستانی در محله شهید باهنرکه فرهنگ و تاریخ خود را در میان روزمرگی ها حفظ می کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۳:۱۷    
عالیه حجت زاده - پیش کسوت بانوان روزنامه نگار مشهد
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۳:۱۱    
حجت الاسلام محمدرضا زائری - پژوهشگر دینی
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۲:۴۷    
مینو محرز، در خصوص شایعاتی مبنی بر اینکه علت دور ریخته شدن بیش از یک میلیون دز واکسن برکت پیدا شدن ویروس زنده در بخشی از این واکسن ها بوده است، توضیحاتی ارائه داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۲:۴۷    
پیش از ورود به محیط پایانه مسافربری همه ملزم به استفاده از ماسک هستند، اما در سکوی اتوبوس ها شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک کمتر رعایت می شود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۲:۴۱    
علی سلیمانی (زادهٔ 10 آبان 1349، تهران) بازیگر، مجری و طراح دکور ایرانی است. وی دارای مدرک کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد تهران است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۲:۲۶    
نمایشگاه حسینیه ای به وسعت یک شهر با حضور سرپرست شهرداری مشهد، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، جمعی از اعضای خانه مطبوعات استان ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۲:۲۶    
با فرارسیدن ماه محرم، مدیریت شهری مشهد نیز همنوا با ندای عزای این ماه، شهر را برای ورود به این ماه حزن و عزای کرده است تا از امروز شهر رنگ و بوی عزای سیدالشهدا به خود گیرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۲:۱۷    
عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مهمترین اولویت دولت سیزدهم مشکلات اقتصادی است، اظهار کرد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۲:۱۱    
فریدون صدیقی - استاد روزنامه نگاری
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۲:۰۵    
یاسمن علی اکبرلو، مجری، دبیر و خبرنگار با سابقه شبکه خبر دار فانی را وداع گفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۲:۰۲    
تولید مبل یکی از شاخه های نجاری محسوب می شود. هر چند این هنر مانند نجاری قدمت زیادی ندارد، اما از همان ابتدای ورود این صنعت به کشور نجاران هنرمند ایرانی هنر و خلاقیت ناب خود را در ساخت مبلمان به کار ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۱:۵۶    
در آستانه رونمایی از فهرست نهایی وزیران پیشنهادی، تکلیف معاون اول و رئیس دفتر رئیس جمهور مشخص شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۱:۵۶    
وقتی برگه سنجش را به دست والدین می دهند و در آن می نویسند کودکی با نیاز های خاص؛ والدین دچار دلهره و نگرانی می شوند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۱:۵۰    
در شرایطی که چند روز از حوادث دریایی اخیر در منطقه خلیج فارس می گذرد، هنوز ابعاد این حوادث مشخص نیست. به نظر می رسد که این ها فضاسازی علیه ایران در راستای کارشکنی در روند احیای توافق هسته ای وین است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۱:۵۰    
رسانه های خارجی ابراز امیدواری کرده اند که با عقب نشینی نیرو های آمریکایی از منطقه خاورمیانه، دیپلماسی میان کشور های قدرتمند منطقه منجر به صلحی پایدار در خاورمیانه شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۱:۴۷    
جنگ فردا را می توان با همه خانواده و با خیال راحت به تماشا نشست. به دلیل وجود مخاطبان نوجوان فیلم، وجوه کمیک بسیار زیاد که به ریتم فیلم هم کمک می کنند و نیز ارجاعات به برخی بازی های رایانه ای مثل ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: ایران عمیقا نگران تحولات در افغانستان است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۵    
نرخ دلار در صرافی ملی ایران به قیمت 25 هزار و 266 تومان رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۲    
مدیرعامل باشگاه تراکتور در صفحه شخصی خود مدعی شده زنوزی دیگر پولی به تراکتور نخواهدداد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۲    
کسب 2 مدال طلا و 2 نقره به وسیله دانش آموزان ایرانی در المپیاد جهانی شیمی خبری کوتاه و خوشایند بود. از آن خبر هایی که وقتی می خوانی، چیزی از جنس غرور و ما این هستیم را در دلت حس می کنی.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۲    
جسد جوان گمشده مشهدی پس از 4روز در بیابان های پیرامون کشف رود کشف شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۱:۲۶    
بررسی قیمت ها در بازار، از نوسان شدید قیمت خودرو در یک هفته اخیر حکایت دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۱:۲۶    
امروزه برای استفاده از خدمات آنلاین مثل خرید اینترنتی، گرفتن کد بورسی، افتتاح حساب بانکی یا صرافی ارز دیجیتال و ... به کد پستی منزل یا محل کار نیاز است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۱:۲۰    
داستان پسر کوچک و مرد چاق (بمب های اتمی هیروشیما و ناکازاکی) داستان تازه ای نیست. این 2 نام مدت هاست که در ژرفای ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه جهان حک شده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۱:۲۰    
قیمت انواع ارز های شاخص دیجیتال امروز در روند معاملات در بازار های تجارت دیجیتال بین المللی تغییراتی را تجربه کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۱:۰۲    
سفیر جدید انگلیس در تهران در توییتی نوشت: واقعا از بازگشت به ایران هیجان زده هستم. ایران، کشوری با تاریخ و فرهنگ بی نظیر است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۰    
رئیس ششمین شورای اسلامی شهر مشهد گفت: عزاداری ها قرار نیست تعطیل شود و با رعایت پروتکل ها باید عزاداری ها برگزار شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۰    
آیا بیمارستان برای بیمار کرونایی کاری می کند؟ شاید همین سؤال در ناخودآگاه برخی از ماست که سبب می شود تا لحظه های آخر بیمارمان را به بیمارستان نبریم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۰    
بازیکنان پرسپولیس که به صورت قرضی از پرسپولیس جدا شدند باید به تمرینات این تیم برگردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۰:۳۲    
سرانجام رویداد جایزه عکس مطبوعاتی سال خراسان به مرحله پایانی رسید و برگزیدگان آن معرفی شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۶    
داور بین المللی دوچرخه سواری شهرمان با حضور در توکیو هت تریک کرد، او پیش تر به عنوان مربی و بازیکن نیز المپیک را تجربه کرده بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۶    
مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور در سال 1400 در بخش بانوان در پارک چیتگر تهران برگزار شد و دست دختران مشهدی در رقابت های کراس کانتری قهرمانی کشور از مدال دور ماند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۰    
مدیرعامل تیم تازه لیگ برتری شده چیپس کامل مشهد از مسئولان فدراسیون درخواست حمایت کرده و بابت بازنده اعلام شدن تیمش در برابر راگا گلایه کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۷    
استاندار خراسان رضوی بر مسدود شدن همه جاده های ورودی این استان به روی خودرو ها تاکید و بیان کرد: وضعیت شیوع ویروس کرونا در خراسان رضوی حاد است بنابراین از 17 مرداد ماه از ورود همه انواع خودرو ها در ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۷    
عصر دوازدهم تیر 1400، خودرو ال 90 سفیدرنگ از بلندای قله ای در کوه پارک پردیس مشهد به درون دره سقوط کرده و راننده جوان به طرز وحشتناکی در میان شعله های آتش سوخت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۷    
گنج زاده برای کسب مدال طلای کاراته به میدان رفت و طارق حمدی دنبال این بود که اولین مدال طلای تاریخ کشورش را به دست بیاورد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۷    
نمایی از بازی تیم پاس مشهد و تیمی از تهران عکس در ورزشگاه تختی مشهد گرفته شده و زمان ثبت آن به اواسط دهه 40 برمی گردد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
خدیجه طلعت مادر شهیدان حسن، عباس و ابوالفضل اسماعیل زاده زنجانی و مادربزرگ شهید مفقودالاثر نادر تبریزی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
غلامرضا جنگی، اول بهمن ماه 1326 در روستای ساغشک مشهد چشم به جهان گشود. دوره ابتدایی را در شاندیز گذراند. شاگرد زرنگ و باهوشی بود. دیگران را هم به خواندن درس تشویق می کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
خاتون اولین سریال شبکه نمایش خانگی است که به طور خاص به سال های ابتدایی دهه بیست و اشغال ایران می پردازد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۰۹:۵۰    
رئیس پلیس تهران از درخواست برای تغییر ساعت ممنوعیت تردد شبانه در دهه اول محرم خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۰۹:۴۷    
در روز هایی که ویروس کووید 19، وحشی تر از همیشه می تازد و جان می گیرد، روز ما از راه رسید، روزی که به پاس یک سال همراهی همه جانبه، برای خدا قوت گفتن به ما در تقویم ها نقش بسته است ...
  • ۱