پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۵:۱۷May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 20 مرداد 1400 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 30 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 31 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1400 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 31 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1400 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1400 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 1 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 2 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 3 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 4 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 5 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 6 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 7 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 8 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 9 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 10 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 11 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 12 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 13 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 14 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 15 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 16 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 17 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 18 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 19 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 20 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 21 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 22 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 23 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 24 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 25 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 26 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 27 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 28 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 29 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 30 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1400 
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۲۰:۲۰    
حسین باغگلی، وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارتخانه آموزش و پرورش بود که امروز موفق به اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی نشد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۰۰:۱۱    
صعود شاخص کل طی یک ماه گذشته کارنامه سبزی برای بازار سرمایه رقم زده است، اما همچون گذشته این شاخص بیان گر وضعیت سبد سهامداران بازار سرمایه نیست ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۲۲:۲۱    
دانلود مداحی محمود کریمی در شب سوم محرم 1400
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۱۵:۳۱    
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در اقدامی غیرمنتظره رای علیه آکادمی کیا را برگردانده است. اقدامی که با واکنش شدید باشگاه استقلال مواجه شده است. استقلالی ها می خواهند به دادگاه عالی ورزش شکایت کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۱۱:۲۲    
مدافع دو رگه ایرانی در آستانه انتقال به لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد و حتی گفته در ایران همچون پدرش طرف دار پرسپولیس است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۱۱:۱۶    
فرهاد مجیدی که با مصاحبه های متعدد علیه اسپانسر های باشگاه استقلال از اختلاف های عمیق با تصمیم گیران پرده برداشته بود، حالا بعد از شکست درفینال جام حذفی در مقابل مسئولان استقلال عقب نشینی کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۱۱:۱۰    
محمود فکری که بعد از فینال جام حذفی استوری معناداری منتشر کرده بود، این بار حمله تند تری علیه مجیدی انجام داده و از ارتش فحاشی که در استقلال ایجاد شده پرده برداشته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۱ - ۰۹:۵۵    
سخنگوی اجرای قانون چک گفت: امکان استعلام سریع چک های بنفش صیادی جدید از طریق اقلام اطلاعاتی فراهم شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۳:۵۵    
رضا کرمانشاهی، داور لیگ برتری فوتبال ایران امشب در یک تصادف عجیب به شدت مصدوم شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۳:۵۲    
شنیده می شود مجددا قرار است باشگاه پدیده به مالک سابق خود، فرهاد حمیداوی سپرده شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۳:۳۷    
با شروع روند صعودی بیت کوین و افزایش تقاضا برای ارز های دیجیتال بسیاری از کارشناسان عقیده دارند رشد بیت کوین تا 100 هزار دلار ادامه دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۳:۲۲    
جعفر دهقان بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران مهمان برنامه کافه شهر بود. او که روزگاری نقش اول فیلم های سینمایی ژانر دفاع مقدس را بازی می کرد در این گفت وگو از کم توجهی به سینمای دفاع مقدس گفت و ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۲:۵۲    
نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از افزایش قطارهای فوق العاده مترو در دهه اول محرم خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۲:۴۰    
ظریف نوشت: آقایانی که به دستگاه دیپلماسی در مورد واکسن توهین می کنند فقط به یک سوال پاسخ دهند: بیش از 24 میلیون واکسن وارداتی تا کنون و بیشتر نیاز های تولید داخلی را کدام دستگاه علیرغم تحریم و همه ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۲:۲۵    
رییس ستاد مقابله با کرونای تهران با بیان اینکه فقط برای 5 روز ذخیره واکسن داریم، گفت: هزینه داروهای کرونا چند برابر واردات واکسن شده است اما اجازه خرید واکسن ندادند چون فکر می کردند گران است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۱:۲۵    
ارشا اقدسی روز جمعه، 22 مرداد ماه به خاک سپرده می شود. این مراسم به دلیل شرایط کرونایی موجود به صورت محدود برگزار می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۰:۴۶    
رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری از آغاز پرداخت مابه التفاوت فروردین ماه بازنشستگان (سایر سطوح) از عصر امروز (چهارشنبه/20 مرداد) خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۹:۵۲    
فرمانده کل سپاه گفت: از فردا در سراسر کشور اجرای موثر و کاملا مستمر و قوی طرح محله محور حاج قاسم سلیمانی آغاز می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۹:۲۲    
گرد و غبار در بسکتبال المپیک فرو نشست جایی که پیچ و خم های زیادی داشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۹:۱۰    
بهروز عطایی معتقد است باید برای تورنمنت های مختلف از بازیکنانی متفاوت استفاده کرد و این فضا را بوجود آورد تا دیگران هم فرصتی برای دیده شدن پیدا کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۹:۰۱    
تصاویری زیبا و چشم نواز از ارتفاعات سرسبز مته خونی گیلان که توسط مخاطب سایت شهرآرانیوز ارسال شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۸:۵۵    
افزایش پیوسته و دامنه دار قیمت دلار باعث شد خرید سکه افزایش یابد. انتظارات نسبت به آینده قیمت سکه نیز در روزهای اخیر بیشتر صعودی بوده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۸:۵۲    
به همت رئیس هیات والیبال استان گلستان از ملی پوشان والیبال این استان تجلیل شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۸:۴۶    
مهدوی دامغانی، مدیرعامل سازمان فردوس های شهرداری مشهد: عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عدم نظارت کافی سبب افزایش تعداد متوفیان شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۸:۴۰    
نشر سپیده باوران مجموعه شعر جدید محمدباقر کلاهی اهری را همراه با طرح هایی از این شاعر سپیدسرا منتشر کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۷:۴۶    
وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا گفت: برگزاری مراسم عزاداری در اماکن سربسته ممنوع است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۷:۳۷    
محمد نادری که در اقدامی عجیب به تیم آلتای ترکیه پیوست، با حضور در تست پزشکی این باشگاه مراحل پایانی قرارداد خود با این باشگاه را نیز سپری کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۷:۳۷    
پرویزمظلومی، عضو هیات مدیره استقلال صراحتا اعلام کرده مجیدی بازیکنانی را در لیست خود قرار داده که با باشگاه های خود قرارداد دارند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۶:۵۲    
در حالی که جنبش شبه نظامی طالبان در ادامه پیشروی هایش در افغانستان سه ولایت دیگر این کشور را تصرف کرده و کنترلش بر آن را سفت و سخت تر ساخته و برای پیشروی به سمت کابل آماده می شود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۶:۲۵    
همایون شجریان دقایقی پیش در یک لایو ایستاگرام شعر نشود فاش کسی آن چه میان من و توست هوشنگ ابتهاج را به صورت زنده اجرا کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۵:۴۶    
اینستاگرام از دو قابلیت جدید رونمایی کرده که Limits و Hidden Words نام دارند و قرار است میزان نفرت پراکنی و سوءاستفاده از پست های پرطرفدار و ترند را کاهش دهند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۵:۳۱    
احمد مددی، مدیرعامل استقلال براین باور است که این تیم نقل و انتقالات خوبی را پشت سرخواهد گذاشت. این وعده درحالی داده شده که استقلال، امروز محمد نادری را هم از دست داد!
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۵:۳۱    
نشست اخیر هیات مدیره استقلال که اختصاص داشت به مسائل نقل و انتقالاتی، بدون حضور داریوش دلفانی، عضو هیات مدیره و فرهاد مجیدی، سرمربی برگزار شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۵:۳۱    
باشگاه گل گهر سیرجان برای جذب مهدی تیکدری هزینه ای عجیب کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۵:۲۵    
یکی از طلبکاران قدیمی باشگاه پرسپولیس با برداشت 500 میلیون تومان، حساب این باشگاه را بست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۵:۲۵    
اسامی ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور، وزرای پیشنهادی نفت، صمت، امور اقتصادی و دارایی، نیرو، جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی اعلام شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۵:۲۵    
مدافع تیم فوتبال پدیده برای پیوستن به پرسپولیس شانس بالایی ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۵:۲۲    
عیسی زارع پور که در فهرست وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم، به عنوان وزیر ارتباطات معرفی شده است در رشته علوم و مهندسی کامپیوتر (گرایش شبکه های رایانه ای) از دانشگاه نیوساوت ولز کشور استرالیا در سال 1394 ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۵:۰۷    
ظهر امروز سید ابراهیم رئیسی لیست وزرای دولت خود را به مجلس شورای اسلامی ارائه کرد و سیداحسان خاندوزی؛ نامزد پیشنهادی وزارت امور اقتصادی و دارایی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۴:۴۰    
شاید در این روزهای کرونای دلتایی شما هم به اجبار گذرتان به مراکز تعویض پلاک افتاده و برای دریافت نوبت مجبور شده باشید از سایت nobatdehi.epolice ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۴:۳۱    
به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه السلام) و ماه محرم، گلچین نوحه و مداحی ها، با نوای مداحان معروف اهل بیت را برای شما آماده کرده ایم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۴:۲۵    
حسین امیرعبداللهیان از دپیلمات های شناخته شده وزارت امور خارجه است که همان طور که پیش بینی می شد از سوی سید ابراهیم رئیسی به عنوان وزیر خارجه پیشنهادی دولت سیزدهم جهت کسب رای اعتماد نمایندگان به مجلس ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۴:۲۲    
وزیر بهداشت در مشهد در خصوص تصمیم وزارت بهداشت برای محدودیت های تردد در مشهد توضیحاتی را ارائه داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۴:۲۲    
بعد از توقفی که در فعالیت مرزهای ایران و افغانستان ایجاد شده بود با باز شدن امروز مرز میلک، اکنون تمامی مرزهای بین دوکشور باز و مبادله کالا صورت می گیرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۴:۱۶    
رئیس جمهور در ادامه مقابله و مدیریت بیماری کرونا را مهمترین مساله و مشکل امروز کشور برشمرد و افزود: مهار شیوع کرونا که این روزها شدت یافته است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۴:۱۰    
برخی از مراکز درمانی مشهد برای تزریق آمپول رمدسیور از بیماران هزینه گزافی می گیرند و أخذ این هزینه بالا را با ارائه صورت حسابی که هیچگونه خدماتی در آن ارائه نشده است توجیه می کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۳:۴۶    
سید نظام الدین موسوی گفت: لیست کابینه دولت سیزدهم شنبه اعلام وصول می شود؛ لیست کابینه به صورت غیررسمی به مجلس تقدیم شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۳:۴۶    
در ادامه روند صعودی بازار سرمایه شاخص کل بورس بیش از 30 هزار واحد افزایش یافت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۳:۳۶    
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه نظام بانکی نیازمند اصلاح است، گفت: هر دولت و مجلسی که روی کار آمد از لزوم اصلاح بانکی سخن گفت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۳:۳۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در پیام تصویری تلویزیونی درباره وضعیت بیماری کرونا، این مسئله را مسئله اول و فوری کشور خواندند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۳:۲۷    
تا به امروز (چهارشنبه 20 مرداد 1400) از نظر تعداد واکسن های تزریق شده، چین با اختلاف زیادی در رتبه نخست جهان قرار دارد و هند و آمریکا در رتبه های بعدی قرار دارند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۳:۲۱    
قیمت انواع ارز های شاخص دیجیتال امروز در روند معاملات در بازار های تجارت دیجیتال بین المللی تغییراتی را تجربه کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۵۱    
نگاهی به نتیجه رأی گیری علنی و غیرعلنی لغو بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی براساس اصل 85 قانون اساسی در بهارستان.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۴۵    
یک استارتاپ هندی خودروی برقی با 1000 اسب بخار قدرت تولید کرده و به جنگ تسلا رفته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۴۵    
آخرین اثر ساخته رامبد جوان که قرار بود به سبک سیت کام های (طنز های موقعیت) آمریکایی ساخته شود یک شکست تمام عیار بود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۴۵    
آیا شایعه ترخیص فوری بیماران بیمارستان امام رضا(ع) در مشهد صحت دارد؟!
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۴۲    
در پی تصرف شش ولایت و چندین منطقه مرزی در افغانستان ا زسوی شبه نظامیان طالبان، جان کربی، سخنگوی پنتاگون، با ابراز نگرانی از روند وضعیت امنیتی افغانستان، اعلام کرد که نیرو های افغانستان ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۳۶    
دومین ساخته بلند کاظم ملایی، سینماگر خراسانی که با فیلم کوپال نشان داده بود ذهن خلاقی در طراحی هنری دارد، به قدر انتظار جذاب و متفاوت نیست ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۲۱    
دکتر سعید طاوسی مسرور - روزنامه نگار
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۲۱    
مهدی یاراحمدی خراسانی - روزنامه نگار
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۱۵    
رئیس سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: بنا به درخواست سازمان فردوس ها، فراخوانی به رانندگان تاکسی های وَن برای کمک به بهشت رضا (ع) و بهشت رضوان ارسال شده است و افرادی که تمایل داشته باشند می توانند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۱۵    
شهروندان از پرداخت هزینه 5150 تومانی بابت ثبت دارو در داروخانه ها انتقاد دارند اما مسئولان دریافت این هزینه بابت نسخه نویسی الکترونیکی را قانونی اعلام می کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۱۵    
در پی تشکیل قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا مسئولان خراسان رضوی وعده ای جدید برای برخورد جدی با این بیماری مرگ بار داده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۱۲    
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت وخیم کرونایی در مشهد تاکید کرد: باید با برنامه ریزی جدی از ظرفیت همه بخش ها برای کنترل کرونا استفاده کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۱۲    
اینجا فقط یکی از سردخانه های بیمارستان مشهد است که پر از اجساد بیماران کرونایی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۱۲    
رضا کربلایی - کارشناس مسائل اقتصادی
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۰۰    
آنتونی فائوچی پزشک معتمد کاخ سفید نگران جهش های دیگر کروناست. او می گوید نباید اجازه داد ویروس میان میلیون ها نفر در گردش باشد چرا که در اینصورت به اهداف خودش می رسد و می تواند با تغییرات اساسی به ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۵۷    
امروز چهارشنبه 20 مردادماه 1400 نرخ یورو در صرافی ملی ایران به قیمت 30 هزار و 310 تومان رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۵۷    
محمدکاظم کاظمی می گوید: با تغییر دولت ها در کشور ایران مقدرات مهاجران تغییر محسوسی نکرده است و این طور نبوده که این دولت رفته و دولت دیگری آمده، نگاه مسئولان ادارات مربوط به مهاجران فرق کرده باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۵۱    
شیوع دوباره کرونا که بیشتر شهر های خراسان رضوی را در وضعیت قرمز قرار داده، نیاز به محصولات مراقبت پزشکی را چندبرابر کرده و همین باعث کمبود تخت در بیمارستان، دارو و حتی سرم تزریقی برای بیماران شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۴۵    
یکصد و بیست و ششمین مرحله یارانه نقدی مربوط به مردادماه، ساعت 24 امروز چهارشنبه (20 مردادماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۴۵    
بازی های المپیک تمام شده، اما ما رکورد شکسته ایم. 588 نفر در یک روز. 588 جانی که دیگر نیستند و این یعنی سوگوارشدن هزاران خانواده در ایران ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۳۶    
واریز حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی از امروز (چهارشنبه بیستم مردادماه 1400) بر اساس حروف الفبا شروع شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۳۶    
مرکز آمار ایران از افزایش 123 درصدی و 83 درصدی هزینه های تولید در گاوداری ها و مرغداری های خراسان رضوی خبر می دهد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۳۰    
یکی از مقامات اتحادیه اروپا تاکید کرد، گروه شبه نظامی طالبان در حال حاضر کنترل 65 درصد از خاک افغانستان را در دست دارد و نیروهای دولتی به دنبال خروج نیروهای آمریکایی و ناتو، به طور جدی ضعیف شده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۲۷    
رئیس جمهور آمریکا تأکید کرد که از تصمیم خود مبنی بر خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان پشیمان نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۲۷    
خبر های رسیده از گوشه وکنار مشهد از کمبود تجهیزات بیمارستانی برای درمان بیماران کرونایی در بیمارستان های بزرگ شهر حکایت دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۲۱    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با رئیس مجلس لیست وزرای پیشنهادی کابینه در جلسه علنی روز شنبه مجلس اعلام وصول خواهد شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۱۵    
بازیکن مشهدی تیم تراکتور در ادامه فصل کابوس وارش در این تیم از سوی کمیته انضباطی باشگاه حدود 4 میلیارد تومان جریمه شد!
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۱۵    
ملی پوش مشهدی کانوپولو می گوید از زمان شیوع کرونا تا امروز حتی در یک مسابقه هم شرکت نکرده و این بلاتکلیفی از سوی فدراسیون باعث گریه و خنده ورزشکاران این رشته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۱۵    
فدراسیون فوتبال در آخرین روز های سال 1354 با فراخوان نمایندگان 32 باشگاه منتخب کشور در 21 اسفند اولین دوره رقابت های جام حذفی را قرعه کشی کرد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۱۵    
در هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران چیپس برد، فرش آرا باخت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۱۲    
مذاکرات پرسپولیس با آقای گل فصل گذشته لیگ برتر همچنان ادامه دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۱۲    
دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات جهانی نروژ از اواخر مرداد آغاز می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۱۲    
با وجود اینکه قرار بود بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و دبیر، رییس فدراسیون کشتی جلسه ای با یکدیگر برگزار کنند، اما این جلسه به علت پیک پنجم کرونا لغو شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۱۲    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که لیست وزرای پیشنهادی تا پایان هفته جاری تقدیم مجلس شورای اسلامی می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۱۲    
مدیرعامل مؤسسه فرهنگی شهر کتاب، بهره بردار 15 ساله گذر گلستان، درباره ریز و درشت این پروژه می گوید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۰۶    
طرح تابستانه کتاب 1400 درحالی از 9 تا 15 مرداد امسال برگزار شد که کشور با پیک پنجم کرونا روبه رو بود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۰۶    
نمایی از بازی تیم های ابومسلم و صباباتری در فینال جام حذفی سال 84 عکس در ورزشگاه ثامن مشهد گرفته شده و در آن چهره جوان حسین بادامکی مشهود است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۰۰    
سوسن کیوانداریان، پرستار مدافع سلامت در یک مدت کوتاه، در بیمارستان محل کار خودش، مادر و همسر خود را در مواجهه با کرونا از دست داده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۰:۴۲    
سهام، سود سهام، حق تقدم سهام، سهام عدالت و سود سهام عدالت بابت مهریه و نفقه همسر و اولاد قابل توقیف، بازداشت و فروش است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۰:۳۰    
دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دقایقی قبل با استقبال استاندار خراسان رضوی وارد مشهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۰:۲۷    
مدیرعامل شرکت ملی پست: به وزارت صمت پیشنهاد دادیم که ما در شرکت پست در کنار شناسه کالا میتوانیم رصد کنیم کالا از چه نقطه ای به چه نقطه ای می رود تا بحث قاچاق، احتکار و دلالی را شفاف کنیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۹:۵۷    
شهره لرستانی در پی ابتلا به کرونا از روز گذشته (19 مرداد ماه) در بخش آی سی یو بیمارستان بستری شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۹:۳۰    
وزیر امور خارجه روسیه علیه داوران حاضر در المپیک توکیو صحبت های تندی مطرح کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۹:۳۰    
کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در حالی با راهنمایی های قاضی ویژه قتل عمد مشهد راز وحشتناک خواستگارکشی در تهران را فاش کردند که پس از مدت ها جست وجو ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۹:۰۰    
تصاویری از همایون شجریان و سحر دولتشاهی در مهمانی در کردستان عراق سر میز ناهار منتشر شده است که یاسمن شجریان، دختر همایون هم در آن حضور دارد. آن ها مهمان ریبن سالار نوازنده چیره دست سنتور بودند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۸:۵۷    
استقلال در شرایطی به بازی با الهلال عربستان نزدیک می شود که فقط دو مربی را در کادر فنی خود دارد. مجیدی و صالح مصطفوی.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۸:۵۷    
یکی از دلایلی که سبب شده محمد نادری بعد از فینال جام حذفی اعلام کند که می خواهد از استقلال جدا شود، بند جدایی است که در قرارداد او گنجانده شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۸:۴۲    
برنامه زمان بندی قطعی برق در مشهد برای امروز، چهارشنبه (20 مردادماه 1400) را مشاهده می کنید، زمان قطع برق در همان بازه اعلام شده خواهد بود که مدت احتمالی آن حداکثر 120 دقیقه است.
  • ۱