جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۱:۰۱May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 22 مرداد 1400 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 30 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 31 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1400 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 31 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1400 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1400 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 1 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 2 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 3 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 4 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 5 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 6 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 7 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 8 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 9 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 10 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 11 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 12 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 13 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 14 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 15 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 16 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 17 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 18 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 19 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 20 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 21 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 22 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 23 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 24 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 25 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 26 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 27 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 28 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 29 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 30 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1400 
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۴:۳۲    
علی اصغر مجرد معتقد است المپیک 2020 یکی از تلخ ترین مسابقات زندگی آنها بوده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۱:۴۱    
مخاطبان مصاحبه تند و تیز سر مربی استقلال چه کسانی هستند؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۱:۴۱    
دستور گل محمدی به باشگاه برای جذب صددرصدی سجاد شهباززاده پس از جدایی احتمالی مغانلو جدی تر از قبل شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۹:۳۵    
بهرام عین اللهی وزیر بهداشت پیشنهادی دولت رئیسی گفت: ما برای اجرای واکسیناسیون کامل 160 میلیون دوز واکسن نیاز داریم که از این مقدار حداکثر 20 میلیون دوز را تولید داخلی ما می تواند تامین کند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۳:۵۶    
نجمه جودکی از مجریان صدا و سیما با انتشار نوشته ای در صفحه مجازی اش از تلویزیون و اجرا خداحافظی کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۲:۴۱    
علیرضا افتخاری خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی پس از چند دهه فعالیت هنری، مدرک درجه یک هنری گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۵    
جان کربی ، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفته 3000 نظامی ارتش آمریکا طی 24 تا 48 ساعت آینده در کابل مستقر خواهند شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۲    
استاندار خراسان رضوی گفت: اینکه بیماران برای تایید نسخه به مراکز درمانی مراجعه کنند آن هم در چنین شرایطی قابل قبول نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۱:۰۲    
باغگلی، وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم: در برنامه های 4 ساله ام سعی کرده ام 4 محور اصلی؛ مدیریت و راهبری ؛ معیشت و منزلت معلمان ؛ کیفیت آموزشی و عدالت آموزشی ، را تعیین و با تمرکز بر این محورها ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۰:۲۶    
مهدی قایدی در آستانه پیوستن به لیگ های عربی قرارگرفت، هرچند اخباری هم در خصوص پیوستنش به لیگ یونان و باشگاه آاک آتن مطرح شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۰:۲۰    
قدیمی ترین لیگ فوتبال جهان از دیروز با حضور تماشاگران شروع شد و آرسنال مطابق معمول همیشگی خود شکست خورد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۵    
اولین قهرمانی پرسپولیس بعد از انقلاب 42 سال قبل در چنین روزی، 22 مرداد ماه 1358 پرسپولیس در اولین جام رسمی بعد از انقلاب تحت عنوان جام شهید مهدی اسپندی به عنوان قهرمانی رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۰۰:۲۰    
کامبیز افسری، کارشناس و فعال بازار ارز، هفته آینده را هم برای بازار ارز صعودی پیش بینی می کند و حتی عنوان می کند که احتمال ورود به کانال قیمتی بالاتر هم دور هم ذهن نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۲۲:۳۵    
وزیر امور خارجه آلمان روز جمعه اعلام کرد که سفارت کشورش در کابل به علت وضعیت امنیتی در افغانستان روند کاهش و خروج شماری از کارکنان خود را آغاز کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۲۲:۲۰    
گروه طالبان با صدور بیانیه ای 13 ماده ای ضمن بیان مواضع خود، پیشروی سریع را نشانه محبوبیت این گروه نزد مردم افغانستان دانست و تاکید کرد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۲۰:۴۱    
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: فرش و داربست برای برگزاری مراسم هیاتها در فضای باز در مشهد پیدا نمی شود و این واقعا معضل است و قیمت کرایه ها هم زیاد است با این حال آمدن هیاتها به فضای باز جای ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۲۰:۰۵    
نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر 160 میلیون دز واکسن برای واکسیناسیون عمومی نیاز است و باید هر چه سریعتر تامین شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۹:۴۱    
معاملات طلا در بازارهای جهانی جان گرفت. در ایران اما به دلیل آغاز ماه محرم تقاضا برای خرید طلا کم شد. فروشندگان طلا می گویند به دلیل کاهش سطح درآمدها خرید طلا و سکه دیگر برای مردم اولویت ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۸:۴۷    
مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق در حالی وضعیت آماده باش همه نیروهای نظامی و امنیتی را برای حل معضل تخریب دکل های برق اعلام کرده است که تخریب دکل ها حالا از محدوده های متعارف در شمال عراق تجاوز کرده و به ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۷:۳۵    
لیگ برتر انگلیس امشب با برگزاری یک دیدار آغاز می شود و هیجان دوباره به فوتبال اروپا بازمی گردد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۷:۲۶    
انجمن سینماداران با انتشار اطلاعیه ای از تعطیلی یک هفته ای سینماها به احترام ایام عزاداری سالار و سرورشهیدان و تشدید شیوع کرونا خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۷:۱۱    
تکلیف میزبانی تیم ملی فوتبال ایران هنوز روشن نیست و قرار است ظرف هفته آتی این موضوع نیز تعیین تکلیف و به فدراسیون فوتبال ابلاغ شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۷:۰۵    
مدیر بخش مراقبت های ویژه کرونای بیمارستان امام رضا (ع) مشهد: تنها آمار فوتی های بهشت رضا (ع) بین 200 الی 210 نفر است. این ها واقعیت هایی ست که همه ما مطلع ایم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۶:۵۰    
فرهاد مجیدی در امارات به دنبال هماهنگی برای برگزاری یک بازی تدارکاتی پیش از بازی با الهلال عربستان با یکی از تیم های اماراتی است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۶:۱۷    
رضا صادقی خواننده مطرح کشور با انتشار پستی در اینستاگرامش از ابتلای خود، همسر و دخترانش به کرونا خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۶:۰۵    
اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی امروز (جمعه 22 مرداد 1400) در خصوص تمهیدات پیش بینی شده برای مقابله با موج پنجم کرونا اطلاعیه ای صادر کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۶:۰۲    
رئیس جمهور رئیسی با تاکید بر اینکه صف هایی که در رابطه با واکسیناسیون و تهیه دارو شکل می گیرد بایستی سریعا جمع شوند و با مدیریت مناسب شاهد اینگونه صف ها نباشیم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۵:۳۵    
با اهدای خون مستمر در بازه های زمانی استاندارد می توانید علاوه بر به دست آوردن سلامتی از ابتلا به بیماری هایی، چون سرطان کبد و پانکراس ایمن بمانید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۵:۱۷    
وزیر بهداشت: باتوجه به سرعت تأمین واکسن، کلیه استان ها می توانند علاوه بر واکسیناسیون گروه های هدف قبلی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۵:۰۲    
برنامه زمان بندی قطعی برق در مشهد از شنبه 23 مرداد تا 1400/05/28 را مشاهده می کنید، زمان قطع برق در همان بازه اعلام شده خواهد بود که مدت احتمالی آن حداکثر 120 دقیقه است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۴:۲۶    
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اینکه عده ای جوان دور هم می نشینند و ماسک نمی زنند و می گویند شهامت داریم این شهامت نیست بلکه تجاهر به معصیت است و اگر نهی از منکر نکنید ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۴:۲۰    
به دنبال سقوط شهر هرات طالبان ادعا کرده اند که محمد اسماعیل خان، فرمانده نیروهای مقاومت مردمی، عبدالصبور قانع، والی هرات، عبدالرحمان رحمان، معین ارشد امنیتی وزارت داخله، خیال نبی احمدزی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۴:۱۱    
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه زیرساخت های برگزاری هیات در فضای باز در مشهد فراهم نیست، گفت: نمی شود بگوییم مراسم عزاداری در فضای باز برگزار شود و هیأت بگوید چشم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۴:۰۵    
همزمان با سقوط چندین ولایت مهم از جمله هرات و قندهار به دست طالبان، قرار است اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان درباره وضعیت جاری در این کشور سخنرانی کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۳:۵۰    
وزیر دفاع انگلیس امروز (جمعه) گفت: تصمیم آمریکا برای خروج نیروهایش از افغانستان مشکلات زیادی را ایجاد می کند که جامعه بین الملل باید با آن روبه رو شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۳:۲۶    
درحالی که بحث جدایی مهدی قایدی از استقلال بسیار داغ شده، اما احمد مددی، مدیرعامل استقلال صراحتا اعلام کرده تنها بامجوز کتبی فرهاد مجیدی راضی به فروش این بازیکن خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۳:۲۶    
کشتی گیر ارزنده ایرانی در مسابقات جهانی نروژ احتمالا مجددا با تیلور روبه رو خواهدشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۳:۲۰    
علیرضا جهانبخش که به تازگی به فاینورد هلند منتقل شده، بعد از به ثمر رساندن دو گل در بازی تیمش مقابل لورتزرن سوئیس در لیگ کنفرانس اروپا، با مصدومیت مواجه شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۳:۰۵    
سرمربی تیم ملی والیبال می گوید ایران و ژاپن صعودشان به قهرمانی جهان در هر شرایطی قطعی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۳:۰۵    
پیمان طالبی، مجری برنامه طبیب شبکه سوم سیما در اظهاراتی روی آنتن زنده از عملکرد مسئولان وزارت بهداشت درباره کنترل بحران کرونا انتقاد کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۳:۰۲    
شورای امنیت سازمان ملل در حال بحث در خصوص پیش نویس بیانیه ای است که حملات طالبان را به شهرها و شهرک هایی که منجر به تلفات بالای غیرنظامیان می شود، محکوم و این گروه را به تحریم تهدید می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۳:۰۲    
تیم ملی بسکتبال کشورمان با وجود 3 باخت در المپیک توکیو در رنکینگ فیبا یک پله صعود کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۲:۵۶    
اتفاقی عجیب در المپیک توکیو رخ داد و یک زن باردار به رقابت پرداخت!
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۲:۵۰    
باشگاه شهداب یزد در زمینه پرورش بازیکن عملکرد قابل قبولی داشته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۲:۴۷    
در صبح نخستین جمعه از ماه محرم 1443 هجری قمری، تعداد محدودی از مادران ایرانی همراه با فرزندان کودک یا شیرخواره خود در همایش شیرخوارگان حسینی در امامزاده صالح تهران شرکت کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۲:۰۵    
قسمت 11 سریال زخم کاری برای دانلود منتشر شد. سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و با بازی بازیگرانی همچون جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی توانسته است توجه مخاطبان را جلب کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۲:۰۲    
سخنگوی وزارت با توجه به تسلط طالبان بر شهر هرات، توجه جدی آنها در تامین امنیت و سلامت کامل دیپلمات ها و اماکن دیپلماتیک را مورد تاکید قرار داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۱:۳۵    
پس از چهار ماه بالاخره مابه التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان در حال واریز است. در حالی که هنوز این مشکل به طور کامل حل نشده این بار مجلس یک سنگ دیگر جلوی پای بازنشستگان گذاشته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۱:۳۵    
سخنگوی انجمن صنایع فرآورده های لبنی: برخی از کارخانه ها با قیمت 6400 تومان شیرخام را از دامداران می خرند و برخی کارخانه ها به قیمت کمتر؛ لذا بر اساس برآوردهای انجام شده ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۰:۴۷    
شیوع دوباره کرونا و درگیر شدن بیشتر خانواده های مشهدی به این بیماری فارغ از واکسیناسیون دیر هنگام دلایلی هم از سوی خود همشهریان داشته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۰:۳۵    
رئیس بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر: در مقایسه با موج های قبلی میزان ورودی اطفال مبتلا به کرونا به بیمارستان حداقل 2 برابر شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۱۰:۲۶    
رمدسیویر (Remdesivir ) یکی از پرمصرف ترین داروهای درمان کرونا در ایران است که با وجود عوارض کلیوی و کبدی تزریق می شود و خطر مرگ را در برخی از مبتلایان به کووید-19 کاهش می دهد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۰۹:۵۰    
مراسم خاک سپاری ارشا اقدسی از ساعت 10 صبح روز جمعه، 22 مردادماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار می شود و از صفحه اینستاگرام رسمی باشگاه هنرمندان و همچنین صفحه شخصی سیدجواد هاشمی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۰۸:۰۲    
بانوان کارگاه خیاطی مسجد امام رضا(ع) مشهد برای محرم امسال بیش از 200 هزار پرچم تولید می کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۲ - ۰۴:۵۶    
پتینه کاری و دکوپاژ دیگر محدود به زیباسازی گلدان، کوزه و وسایل قدیمی نیست و به واسطه مناظر زیبایی که با استفاده از این هنر و البته توانایی هنرمندان ثبت می شود ...