جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۰:۰۹May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 24 مرداد 1400 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 30 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 31 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1400 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 31 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1400 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1400 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 1 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 2 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 3 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 4 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 5 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 6 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 7 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 8 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 9 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 10 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 11 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 12 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 13 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 14 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 15 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 16 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 17 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 18 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 19 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 20 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 21 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 22 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 23 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 24 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 25 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 26 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 27 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 28 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 29 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 30 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1400 
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۲:۴۱    
مجموعه نمایشی افرا از جمعه آینده پنجم شهریور 1400 به روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۹:۱۶    
قرعه کشی پیش فروش پنج محصول ایران خودرو یک شنبه 31 مردادماه با حضور نهاد های نظارتی برگزار می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۶:۵۰    
حجت الاسلام احمد مروی گفت: نیازهای فوری بیمارستانهای درگیر کرونا مشهد را به میزان توان تامین می کنیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۴:۰۵    
کمیته برگزاری بازی های المپیک پاریس درخواست کاراته را برای حضور در این بازی ها را رد کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۳:۱۷    
وزیر اقتصاد بخشنامه مالیات اینفلوئنسر ها را ابلاغ کرد. این مالیات برای بلاگر های دارنده بیش از 500هزار نفر است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۲:۱۱    
امروز (دوشنبه 25 مرداد 1400) معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه ای دیرهنگام از مستأجران خواست در زمان ثبت نام وام ودیعه بانک عامل را انتخاب کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۱:۲۰    
حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و سخنران مذهبی به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۰:۵۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با توجه به اعلام تعطیلی سراسری در کشور توسط ستاد ملی کرونا، در خصوص فعالیت مراکز تزریق واکسن کرونا توضیحاتی ارائه کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۰:۵۰    
در ساعات گذشته کاربران زیادی در فضای مجازی از جمله فوتبالیست های مشهور تیم پرسپولیس و بازیگران یا برخی از کاربران دیگری که در اینستاگرام فعالیت دارند اعلام کرده اند که بدون اطلاع آنها ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۰۹:۱۱    
تعطیلی سراسری به منظور قطع زنجیره از امروز (دوشنبه 1400/05/25) آغاز می شود و همه ادارات، بانک ها و واحد های قضایی و اصناف به جز مشاغل ضروری، به تعطیلات کرونایی می روند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۳:۴۱    
در گزارش وزارت بهداشت در خصوص آخرین وضعیت شیوع کووید 19 در استان ها با اشاره به این که روند بستری و فوت در خراسان رضوی در هفته گذشته افزایش بارزی داشته ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۳:۰۲    
رئیس جمهور پس از ارائه گزارش سازمان برنامه و بودجه دستورات مهمی در رابطه با بودجه کل کشور صادر کرد و در آن تاکید داشت که کاهش هزینه ها به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۲:۵۰    
با توجه به تعطیلی سراسری کشور و تشدید سختگیری در ورودی شهرها، امروز (یکشنبه) ورودی شهر مشهد از سوی پلیس راه، کنترل و از ورود خودروهای بدون مجوز جلوگیری شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۲:۳۵    
جانشین رئیس پلیس راهور: برخی خودروها به امید بازشدن خروجی استان ها، در کنار خروجی ها توقف کرده و باعث ایجاد ترافیک شده اند اما به این ها می گویم بی خود منتظر نمانند چون به هیچ وجه مسیرها بازنخواهدشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۲:۱۰    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت : ابتکار برادران در شورای هماهنگی و دیگر رهبران افغانستان می تواند زمینه ساز گفتگو و انتقال مسالمت آمیز به صلح پایدار باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۱:۴۶    
رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: هتل ها و مراکز اقامتی به دلیل اینکه در لیست گروه شغلی یک قرار ندارند فعالیت ان ها در تعطیلات پیش رو از 25تا 30مرداد ماه غیرقانونی بوده و اجازه پذیرش زائر و مسافر را ندارند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۱:۴۶    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از لغو پرواز مشهد-کابل که قرار بود فردا صبح انجام شود، خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۱:۲۲    
دو تن از رهبران طالبان که در کابل هستند، گفتند، افراد مسلح این گروه بر کاخ ریاست جمهوری در افغانستان مسلط شدند. این پس از خروج اشرف غنی از این کشور است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۱:۱۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه در مورد وضعیت سفارت ایران در کابل گفت : در مورد سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل تقلیل نیروها صورت گرفته و تا جائی که فعالیت های ضروری سفارت مختل نشود، همکاران برگشته اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۲۰:۳۷    
حامد کرزای رئیس جمهوری سابق افغانستان که در کابل حضور دارد با انتشار ویدئویی در کنار نوه هایش از حضور خود و خانواده اش در کابل خبر داد و گفت در این شهر خواهند ماند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۹:۵۲    
رئیسی: اگر مهر نشد، مدارس را از آبان یا آذر بازگشایی کنید. یونسکو و سازمان جهانی بهداشتی تاکید می کنند، بازگشایی مدارس را مستقل از واکسیناسیون برنامه ریزی شود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۹:۴۰    
یک مقام مسئول گفت: با توجه با زلزله خیز بودن منطقه بومهن مردم هوشیار باشند و آمادگی پس لرزه های احتمالی را در پی زلزله 3.9 ریشتری داشته باشند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۹:۲۵    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اختمال تعلیق پروازهای ایران به افغانستان تا اطلاع ثانوی خیر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۹:۰۷    
محمد رضا زائری
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۸:۵۵    
آتش نشانی در حال خاموش کردن آتش است، کارکنان عصرایران و دیگر ساکنان ساختمان با خروج به موقع نجات یافتند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۸:۴۰    
عبدالله عبدالله رئیس شورای مصالحه ملی افغانستان با انتشار ویدئویی در صفحه فیس بوک خود گفت: اشرف غنی رئیس جمهور پیشین افغانستان کابل را ترک کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۸:۳۷    
متقاضیان پذیرش دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی - کاربردی مهر ماه سال 1400 آغاز شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۸:۳۱    
عبدالله عبدالله رئیس شورای مصالحه ملی افغانستان با انتشار ویدئویی در صفحه فیس بوک خود گفت: اشرف غنی رئیس جمهور پیشین افغانستان کابل را ترک کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۸:۲۵    
معاون سازمان هواپیمایی کشوری از کاهش پروازهای داخلی تا یک سوم شرایط عادی بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۳۱    
رسانه ها از وقوع زلزله در استان تهران خبردادند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۱۰    
شنیده می شود در ورزشگاه آزادی در بازی های تیم ملی شاهد استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی خواهیم بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۰۷    
مهاجم سابق تیم ملی آلمان امروز درگذشت، وی در جام های جهانی گل های فراوانی برای ژرمن ها به ثمر رسانده بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۰۷    
سخنگوی شرکت توزیع برق مشهد به دلایل بروز قطعی های پی درپی برق در هفته گذشته پرداخت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۶:۵۶    
رییس جمهوری با تاکید بر این که وجود اختلاف در نرخ تورم، تضییع حق الناس است و نباید به سهولت از کنار آن گذشت، تاکید کرد: متناسب سازی حقوق با تورم ضروری است و صرفا به یک قشر تعلق ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۶:۴۷    
رهبر کاتولیک های جهان ضمن ابراز نگرانی از وضعیت افغانستان خواستار حل مسالمت آمیز و بدون سلاح ناآرامی های این کشور شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۶:۲۶    
امروز قیمت دلار به 26650تومان رسید که گفته می شود این رشد قیمت نتیجه جو روانی منفی ناشی از تشدید تنش ها در افغانستان و افزایش نرخ درهم بوده ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۶:۲۶    
سرقت مسلحانه ناموفق طلافروشی در خیابان ولیعصر شهریار کرج.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۶:۰۲    
کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس بعد از انجام مزایده و تشریفات قانونی معرفی می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری خامه پرس به نقل از منابع گزارش داد که علی احمد جلالی ، وزیر کشور سابق افغانستان به عنوان رئیس دولت انتقالی این کشور منصوب می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۵:۲۰    
کلیه بازار های سیار شامل روز بازارها، عصر بازارها، جمعه بازار ها در پی قرمز شدن وضعیت کرونایی شهر مشهد، تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۱    
رئیس قوه قضاییه گفت: پارتی بازی و رشوه در هر دستگاهی که باشد ناپسند است، اما در دستگاه قضا هرگز قابل تحمل نیست و باید با آن مقابله کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۲    
مدیرعامل ستاد معاینه فنی تهران با اشاره به تعطیلات کرونایی پیش رو گفت: افرادی که بصورت اینترنتی برای اخذ معاینه فنی اقدام کرده اند، نوبت شان تا 14 روز معتبر است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۲    
خبرنگار ایرنا از منابع خبری خود اطلاع یافت که تا این لحظه هیچ نیرویی از طالبان وارد نمایندگی های ایران در افغانستان نشده و دیپلمات ها در سفارت کشورمان در کابل وضعیت مناسبی دارند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۴:۵۰    
بانک مرکزی برای تامین اسکناس کافی در خودپرداز ها طی ایام تعطیل پیش رو به بانک ها، ابلاغیه ای را صادر کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۴:۴۷    
آشنایی مردم افغانستان پیش از آن که با علی احمد جلالی به عنوان یک فرد سیاسی و یا نظامی باشد، او را به عنوان گوینده برنامه های افغانستان در رادیو به خاطر دارند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۴:۴۷    
تنوع آیین های فرهنگی و هویتی عزاداری های محرم می تواند یکی از دلایل حضور گردشگران مذهبی در خراسان باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۴:۳۲    
حسین قاسمی مدیرکل امور مرزی وزارت کشور گفت: با وجود شرایط بحرانی افغانستان و احتمال ورود اتباع افغان به کشور، از 2 ماه قبل طرح اسکان موقت این اتباع در مرز استان های خراسان رضوی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۴:۲۰    
درحالی که رسانه های محلی افغانستان گزارش داده اند که طالبان در حال نزدیک شدن به کابل هستند، اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان همزمان با نزدیک شدن طالبان به کابل از جامعه بین المللی خواست به این کشور در ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۴:۲۰    
رامین طباطبایی می گوید جمشیدی با آن مصاحبه درد دلش را مطرح کرد و بهتر بود موضوعات در خانواده مطرح می شد تا به آن رسیدگی می کردیم اما کسی نیست به او بگوید نتیجه جلسه قبلی که بازیکنان با رئیس گذاشته ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۴:۲۰    
تصاویری دلخراش از بیمارانی که روی زمین احیا می شوند ما را وامی دارد دوباره نیم نگاهی به تعداد فراوان تخت های مراکز اقامتی مشهد بیندازیم و به این بیندیشیم که شهری که 50 درصد کل مراکز اقامتی کشور در آن ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۴:۲۰    
هادی امیدوار رییس پلیس راه کشور: محدودیت ها با جدیت اجرا خواهد شد و به هیچ عنوان اجازه سفر به استان های شمالی داده نمی شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۳:۴۱    
علی الهیار ترکمن، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش: از مجموع 40 هزار نیروی اداری این وزارتخانه، کمتر از 5000 نفر اداری صرف هستند و مابقی طبق بخشنامه 230 کار می کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۳:۳۲    
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات خراسان رضوی گفت: هیئت ها و تکایای مذهبی همانند سایر شهرهای کشور به دلیل وضعیت قرمز و جلوگیری از تکثیر بیماری کرونا 2ساعت زمان برای برگزاری مراسمات در فضای باز دارند
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۳:۳۲    
طبق پروتکل بهداشتی کشور ما اگر فردی به کرونا مبتلا باشد، بعد از اتمام دوره بیماری و خروج از قرنطینه می تواند واکسن کرونا را دریافت کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۰    
رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: شورای ششم شهر مشهد با جدیت پای کار مقابله کروناست و با تمام ظرفیتی که در وسع و بضاعت خود دارد، در کنار دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۱    
درحالی که رسانه های محلی افغانستان گزارش داده اند که طالبان در حال نزدیک شدن به کابل هستند، اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان همزمان با نزدیک شدن طالبان به کابل از جامعه بین المللی خواست به این کشور در ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۱    
4 تیم از سوپرلیگ بسکتبال زنان کنار کشیدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۵    
ابتلای کودکان به کرونا درحالی در کشور افزایش یافته است که به جز تهران 4 استان خراسان رضوی، مازندران، فارس و همدان پیشتاز بستری کودکان هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۵    
بازیکن سابق تیم ملی والیبال بخاطر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۵    
مطابق مصوبه روز گذشته ستاد ملی کرونا، خودروهای غیربومی از روز گذشته 48 ساعت مهلت دارند تا به شهر خود بازگردند، اما در مسیر بازگشت به شهر خود ممنوعیتی وجود ندارد و اعمال قانون نخواهند شد
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۲    
با ادامه اوضاع نابسامان و پیشروی های طالبان در افغانستان و سقوط ارزش پول افغانی در برابر ارزهای خارجی به ویژه دلار، مردم به بانک های کابل هجوم برده اند تا پول های خود را از بانک خارج کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۶    
والیبالی ها برای لیگ برتر آماده می شوند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۶    
خبر ها از اوضاع وخیم کرونا در کشورمان می گوید و نیز وضعیت بد افغانستان، اما به نظر می رسد، دستمالی که مسی اشک هایش را با آن پاک کرده هم مهم است!
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۴۱    
لیبروی تیم ملی والیبال معتقد است مثل سعید معروف دیگر زاییده نمی شود و دیگر نمی آید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۳۵    
تیم بسکتبال زنان ایران در رتبه 80 جهان قرار گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۳۵    
مدیرکل آموزش وپرورش استان خراسان رضوی با اعلام اینکه بیش از نیمی از فرهنگیان استان دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۳۵    
امروز (یکشنبه 24 مرداد 1400)؛ آغاز اجرای ممنوعیت های تردد در ورودی های مشهد؛ خودرو های غیربومی اجازه ورود ندارند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۳۲    
نماوا هم مانند رقیبش، فیلیمو که چند روز پیش محصولات تابستانی اش را معرفی کردیم، چند سریال خوب برای نمایش در تابستان و پاییز 1400 آماده کرده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۰    
رضا خواجه نائینی، سرپرست شهرداری مشهد: با توجه به موج فزاینده ابتلا به کرونا در موج پنجم اجرای شیوه نامه های بهداشتی از سوی مدیریت شهری تشدید شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۰    
با سیدحسین سیدی، شاعر خراسانی، به گفتگو نشستیم و درباره چندوچون شعر آیینی و فعالیت های مربوط به این حوزه سخن گفتیم. اینک بخش های کوتاهی از این گفتگو را با هم می خوانیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۰۵    
از ساعت 12 امروز 24 مرداد 1400 محدودیت های ویژه ای برای منع سفر در جاده ها اعمال می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۲:۰۲    
رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت های شورای اسلامی شهر مشهد از تدوین 2 سند برای اقتصاد شهر مشهد خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۱:۵۰    
وضعیت بحرانی شهر در پنجمین که امیدواریم آخرین پیک کرونا باشد، تازه ترین میدان برای آزمون همدلی مشهدی هاست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۱:۵۰    
چهاردهمین حراج تهران برای چکش خوردن 120 اثر هنری، با تأخیر 40 روزه، پنجشنبه 21 مرداد درحالی برگزار شد که مجموع فروش این دوره 42 میلیارد و 718 میلیون تومان اعلام شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۱:۴۷    
آسوشیتدپرس به نقل از مردم محلی و شبه نظامیان گزارش داده است که طالبان امروز (یکشنبه) جلال آباد، مرکز ولایت ننگرهار در شرق افغانستان را تصرف کردند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۱:۴۷    
تیم هندبال امید خراسان با حضور مرحوم سعید زرین درفش این عکس مربوط به مسابقات قهرمانی کشور سال 1373 است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۱:۴۷    
خانه های اجاره ای، خانه مسافرها، منزل اقوام، زائرسرا های غیررسمی، حسینیه ها و تکایا از اماکنی است که مسافران مشهد درآن ها اقامت دارند و هیچ استانداردی را هم رعایت نمی کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۱:۴۷    
فرایند انتخاب شهردار مشهد به ایستگاه پایانی خود رسیده است و با جمع بندی نظر اعضای ششمین دوره پارلمان شهری، سکاندار جدید شهر امام رضا (ع) معرفی می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۱:۴۱    
رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی در گفتگو با شهرآرانیوز پاسخ ادعا های معمایی را داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۱:۳۵    
علی اصغر بیات، رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی در خصوص عدم ارسال پیامک وام بازنشستگان این سازمان توضیحاتی ارائه کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۱:۳۵    
جواد وطن خواه، مدیرعامل پدیده گفت: تنها مرجعی که می تواند یک تیم را جابه جا کند، قاضی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۱:۳۵    
امیررضا واعظ آشتیبانی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال به شدت از حال و روز این باشگاه کله مند است. آشتیانی بازگشت خود به این باشگاه را هم تکذیب کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۱:۳۵    
مشاهدات عینی خبرنگار شهرآرا از خلوتی نسبی هتل ها و شلوغی میهمان پذیر ها و مکان های اقامتی غیر رسمی در مشهد حکایت دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۱:۳۲    
ارژنگ حاتمی - سردبیر
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۱:۲۶    
شهردار مشهد در جلسه امروز شورای اسلامی شهر مشهد مشخص شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۱:۰۵    
دو تن از فرماندهان نیروهای منطقه ای افغانستان در حالی که شهر مزار شریف این کشور به دست طالبان سقوط کرده و نیروهای امنیتی این شهر را ترک و با استفاده از اتوبان منتهی به ازبکستان به این کشور همسایه ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۰:۵۶    
درحالی که مهدی قایدی در دبی به سر می برد، اما سران باشگاه الغرافه قطر منتظرند هرچه زودتر این بازیکن به باشگاه شان برود و با آن ها قرارداد امضا کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۰:۵۰    
ستاره تنیس زنان جهان درآمد خود را از مسابقات هفته آینده به زلزله زدگان هائیتی اختصاص می دهد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۰:۴۱    
رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: شورای ششم شهر مشهد با جدیت پای کار مقابله کروناست و با تمام ظرفیتی که در وسع و بضاعت خود دارد، در کنار دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۰:۳۵    
منابع امنیتی و دیپلماتیک به سی بی اس نیوز گفته اند، سفارت آمریکا طی 36 ساعت آینده به طور کامل تخلیه خواهد شد و پرسنل آن به جز چند نیروی کلید از افغانستان خارج می شوند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۶    
سازمان سنجش آموزش کشور نتایج نهایی کنکور دکتری سال 1400 را اعلام کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۶    
باشگاه استقلال با باشگاه سایپا بر سر انتقال ابوالضل جلالی به توافق نهایی رسیده و این بازیکن به زودی با استقلال قرارداد امضاء خواهد کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۶    
مهدی رحمتی، سرمربی تیم پدیده نگران آینده این تیم در لیگ بیست و یکم است، زیرا به تازگی حمیداوی دوباره به عنوان مالک به این باشگاه بازگشته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۰:۲۶    
بعد از اتفاقات پیش آمده در المپیک توکیو، گروهی خواستار حذف سوارکاری از المپیک شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۰:۰۲    
امروز (یکشنبه 24 مرداد 1400) توزیع نیروی برق استان تهران، برنامه زمانبندی اعمال خاموشی احتمالی در شبکه توزیع برق در شهرستان های استان را منتشر کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۹:۳۵    
قرعه کشی پیش فروش مردادماه 5 محصول ایران خودرو سه شنبه 26 مردادماه با حضور نمایندگان نهاد های نظارتی برگزار می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۹:۲۶    
گروه خودروسازی بهمن شرایط فروش نقدی محصول کاپرا2 را اعلام کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۰:۵۰    
کتابِ آه [بازخوانی مقتل امام حسین (ع)] اثر یاسین حجازی نویسنده مشهدی است. آن چه می بینید خوانش بخش هایی از کتاب توسط نویسنده آن است.