پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۴:۳۴May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 25 مرداد 1400 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 30 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 31 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1400 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 31 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1400 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1400 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 1 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 2 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 3 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 4 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 5 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 6 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 7 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 8 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 9 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 10 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 11 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 12 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 13 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 14 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 15 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 16 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 17 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 18 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 19 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 20 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 21 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 22 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 23 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 24 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 25 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 26 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 27 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 28 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 29 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 30 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1400 
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۶ - ۲۱:۳۰    
"پروبیوتیک ها" یکی از عوامل تغذیه ای هستند که به ایجاد یک سیستم بهداشتی قوی کمک می کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۶ - ۲۱:۰۶    
رد پای سویه جهش یافته و بسیار کشنده تر از کرونا به نام "لامبدا" به طور رسمی در شرق آسیا تائید شد. "فیل استار" نوشت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۶ - ۱۱:۰۶    
طلوع هلال ماه محرم یادآور اندوه و حزن اهل بیت علیه السلام و دوست داران ایشان است. در این ماه خصوصا در ده روز نخست این ماه هر شیعه و انسان آزاده ای بر خود وظیفه می داند تا حزن و اندوه خود را در عزای ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۶ - ۱۰:۱۲    
پیرو درخواست معاون برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور، پروتکل های بهداشتی برگزاری نماز ظهر عاشورا از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۶ - ۰۹:۴۲    
در حالی که ثبت نام ششمین مرحله پیش فروش پنج محصول ایران خودرو از روز شنبه هفته جاری آغاز شد و تا پایان روز (دوشنبه) مهلت داشت، در پی آغاز تعطیلی های ناشی از کرونا ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۲۲:۴۶    
با توجه به توزیع داروهای کرونا در داروخانه های منتخب، سازمان غذا و دارو به منظور سهولت در دسترسی بیماران مبتلا به کرونا و جلوگیری از ازدحام در داروخانه های دولتی لیست این داروخانه ها را منتشر کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۲۱:۵۵    
یکی از پرسنل بیمارستان قائم مشهد در حالیکه به دلیل خستگی مفرط سرم تقویتی به او تزریق شده ولی همچنان در حال پاسخگویی و انجام خدمات است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۲۱:۴۰    
معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد گفت: آتش سوزی انبار چند منظوره در خیابان شهید یوسف زاده در منطقه خواجه ربیع شهر مشهد مهار شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۲۱:۲۲    
سیدمنصور میراحمدی (تحفه)، شاعر سرشناس اهل مازندران در سن 74سالگی از دنیا رفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۲۰:۲۵    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: بار دیگر آمادگی خود را جهت تسهیل حل موضوعات افغانستان از طریق گفتگوهای بین الافغانی و با مالکیت افغان ها و همچنین کمک به اجماع منطقه ای در موضوع افغانستان اعلام می دارد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۹:۵۵    
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: اعضای یک باند 4نفره فروش و تزریق واکسن تقلبی کرونا در تهران و شهر کرج دستگیر شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۹:۵۵    
پلیس تهران بزرگ با صدور اطلاعیه ای به شهروندان هشدار داد: هنگام خرید از دستفروشان مراقب باشید تا اسیر کلاهبردان اسکیمری نشوید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۹:۰۱    
انس جهانی طلا در بازار امروز با کاهش همراه بود. اگر قیمت دلار همچنان در روند صعودی باقی بماند و انس جهانی افت سنگینی نداشته باشد احتمال دارد سکه به کانال 12 میلیون تومان برسد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۸:۰۱    
بعد از سقوط دولت افغانستان و بسته شدن پرواز ها ورزشکاران این کشور نمی توانند در بازی های پارالمپیک شرکت کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۷:۵۲    
سرمربی پرسپولیس اخبار منتشره مبنی بر اولتیماتوم به بازیکنان پرسپولیس برای تمدید قرارداد را تکذیب کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۷:۲۶    
دبیرکل سازمان ضمن ابراز نگرانی از تحولات افغانستان، از طالبان و سایر طرف های درگیر در این کشور خواست حداکثر خویشتنداری را نشان دهند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۷:۱۱    
وزارت امورخارجه روسیه تاکید کرد که ایران، روسیه، چین و پاکستان کشورهایی هستند که می توانند در آینده افغانستان نقش داشته باشند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۶:۳۵    
سرعت تحولات سیاسی و امنیتی افغانستان در روزهای اخیر این کشور را در سرخط اخبار دنیا برده است، تحولاتی که دلیل اصلی آن طالبان هستند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۶:۰۲    
برخی افراد چند صباحی است پیمان برادری بستند تا در سایه هویت های نامعلوم علیه ملی پوش بسکتبال و خبرنگاران برخی رسانه ها موضع بگیرند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۵:۳۵    
در دیدار امروز دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و یوه شیائو یونگ فرستاده ویژه وزارت امور خارجه چین در امور افغانستان ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۵:۲۶    
سفارت روسیه گفت که اشرق غنی با خودروهایی پر از پول از کشور فرار کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۵:۱۷    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از لغو شدن پروازهای تهران-کابل خبر داد و گفت: در پی تحولات اخیر افغانستان آسمان این کشور تا اطلاع ثانوی بسته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۵:۱۱    
عکس هایی که در رسانه های اجتماعی منتشر شده است، نشان می دهند که افراد طالبان به ساحتمان طلوع نیوز در قلب افغانستان رفته اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۵:۰۲    
فرودگاه کابل از شب گذشته شاهد حضور هزاران شهروند افغانستانی است که با امید برای خروج از افغانستان به فرودگاه حامد کرزی آمده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۴:۳۵    
بازیکن سابق تیم ملی والیبال مربی بین المللی شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۴:۳۲    
فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی گفت: با توجه شرایط کنونی مشهد و آغاز تعطیلی، هنوز دستوری جهت محدودیت تردد در روزهای تاسوعا و عاشورا در مشهد ابلاغ نشده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۴:۲۶    
وزارت بهداشت امروز (شنبه 23 مرداد 1400) جدیدترین موارد ابتلا و فوتی ناشی از کرونا در 24 ساعت گذشته را اعلام کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۴:۰۵    
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، در گفتگو با وزیر امور خارجه گفت: شکست نظامی و خروج آمریکا از افغانستان باید به فرصتی برای احیای زندگی، امنیت و صلح پایدار در این کشور تبدیل گردد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۴:۰۵    
وزیر امور خارجه روسیه از آمادگی این کشور برای گرفتن میزبانی المپیک 2036 خبرداد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۴:۰۲    
برخی گزارش های تاییدنشده حاکی از سقوط یک هواپیمای نیروی هوایی افغانستان در ازبکستان است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۳:۴۷    
رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس با اشاره به اظهارات وزیر پیشنهادی ارتباطات در کمیسیون اقتصادی گفت که او اشکالاتی را به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی وارد می داند و منتقد آن است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۳:۴۷    
فرماندار بینالود از آغاز منع تردد به ییلاقات این شهرستان و تشدید نظارت های میدانی تا پایان تعطیلات کرونایی خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۳:۲۶    
در این ویدئو آویزان شدن فردی به چرخ های هواپیما در افغانستان که منجر به سقوط او شد را مشاهده می کنید./هرات تایمز
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۳:۰۵    
رئیس سازمان غذا و دارو امروز (دوشنبه 1400/05/25): ما اجازه واردات فایزر و مدرنا را از منابع مجاز آن ها داده ایم و خواهیم داد و نام یک واکسن باعث ممنوعیت و محدودیت نمی شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۲:۴۷    
راجر فدرر تنیسور مطرح جهان قرار است دوباره زانوی خود را جراحی کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۲:۳۵    
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی امروز (دوشنبه 25 مرداد 1400): اگر ستاد کرونا به این نتیجه برسد که باز بودن حرم رضوی در شیوع کرونا نقش دارد قطعا درباره تعطیلی حرم رضوی تصمیم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۱:۵۰    
فیلم های زیادی از وضعیت فرودگاه کابل در حال انتشار است که حاکی از آن است تعداد زیادی افراد در افغانستان قصد ترک این کشور را دارند، ولی ظرفیت هواپیما ها پر است و گفته شده اولویت نیز با اتباع خارجی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۱:۳۵    
مدیرعامل سازمان فردوس های شهرداری مشهد: در حال حاضر شرایط به گونه ای است که بلافاصله بعد از تحویل پیکر از بیمارستان به آرامستان، کار تغسیل انجام می شود حتی در کار دفن نیز هیچگونه معطلی وجود ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۱:۱۷    
تنها یک سوراخ کوچک بالای ران راست، تمام جراحتی بود که در پیکر مقتول نمایان بود. هیچ اثری از ضربه به سر یا دیگر اعضای پیکر وجود نداشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۱:۱۱    
در مذاکراتی که باشگاه استقلال با سید حسین حسینی داشته به این دروازه بان دستمزدی را پیشنهاد داده که از دستمزد فصل بیستم رشید مظاهری هم کمتر است!
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۱:۱۱    
امروز نشستی درباشگاه فولاد خوزستان پیرامون آینده کاری جواد نکونام برگزار خواهد شد و دو طرف درباره ادامه همکاری به جمع بندی خواهند رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۱:۱۱    
شنیده می شود کریم انصاریفرد با پیشنهادی هنگفت از سوی تیمی اماراتی روبه رو شده و بعید نیست که لیگ یونان را ترک نماید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۱:۰۵    
باشگاه پرسپولیس به طور کاملا جدی خواهان جذب محمد دانشگر است و درهمین راستا چند روز قبل این مدافع با صورت تلفنی با یحیی گل محمدی نیز صحبت کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۱۰:۰۲    
رییس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی توضیحاتی تازه ای پس از زلزله 3.9 ریشتری روز گذشته (یکشنبه 24 مرداد 1400) در مرز تهران و مازندران ارائه داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۰۹:۵۰    
با فرار اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان و دیپلمات ها از کابل، طالبان اعلام کرد که جنگ تمام شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۰۹:۴۷    
سریال گاندو این روز ها روی آنتن شبکه سه است و به زودی سریالی دیگر با بازی شقایق فراهانی جایگزین آن می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۰۹:۳۵    
امیر میرآخورلی عضو تیم بدلکاران 13 و از دوستان نزدیک مرحوم ارشا اقدسی، جزییات حادثه برای این بدلکار بین المللی را تشریح کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۰۹:۲۰    
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان گوشت دامی مشهد: با توجه به گرانی نهاده های دامی، خشکسالی، نبود حمایت جهاد کشاورزی از دامداران و عدم واردات گوشت به کشور به دلیل گرانی ارز در ماه های آینده با گرانی چشمگیر ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۰۷:۵۰    
آنچه در پی می آید، تکمله ای است از یک هنر فراموش شده که با باور های مذهبی و فرهنگی یک ملت عجین شده بود؛ درباره گونه ای منحصر به فرد از نقاشی ایرانی؛ نقاشی قهوه خانه.