جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۷:۰۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 10 مهر 1400 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 30 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 31 فروردین 1400 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1400 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1400 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1400 شهرآٰرا نیوز 31 شهریور 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1400 شهرآٰرا نیوز 30 آذر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 دی 1400 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1400 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 1 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 2 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 3 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 4 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 5 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 6 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 7 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 8 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 9 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 10 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 11 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 12 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 13 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 14 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 15 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 16 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 17 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 18 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 19 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 20 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 21 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 22 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 23 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 24 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 25 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 26 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 27 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 28 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 29 مهر 1400 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1400 
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۵:۱۰    
ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، 0.4درصد افزایش یافت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۹:۵۶    
پژوهش های مختلفی درزمینه ی مزیت های بالقوه دوش آب سرد انجام شده است که در مطلب پیش رو به شواهد موجود در این باره می پردازیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۶:۲۶    
مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: 80 سر کروکودیل پرورشی در قالب نخستین محموله وارداتی از کشور مالزی جهت پرورش و تکثیر در تنها مزرعه پرورش کروکودیل مشهد رها سازی شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۶:۲۶    
اپل ، آمازون و مایکروسافت درظاهر مدعی انجام اقداماتی برای کاهش انتشار گاز های گلخانه ای بوده اند و وعده داده اند برای حفاظت از محیط زیست تلاش کنند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۲:۳۰    
طوفان شاهین در ادامه طوفان گلاب است که از خلیج بنگال به سمت هندوستان رفت و از خشکی مجدد به اقیانوس هند وارد شد و به دریای عرب رسید. این طوفان الان روی دریای عمان فعال است و به نام شاهین شناخته می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۶    
گرانی قیمت دارو ها و قبول نکردن نسخه های تأمین اجتماعی باعث شده تا بازنشستگان تأمین اجتماعی بیشتر هزینه و حقوق شان را بابت درمان بپردازند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۰:۲۱    
مسابقات جام جهانی فوتسال امروز به پایان می رسد و آرژانتین یا پرتغال قهرمان این دوره خواهندشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۰:۲۱    
محمد مایلی کهن گفت: چرا یک مرتبه قیمت بازیکنان این قدر بالا می رود؟!
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۰۹:۲۷    
روزنامه کیهان به اظهارات شقایق دهقان؛ بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با فریدون جیرانی در برنامه کافه آپارات واکنش نشان داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۰۰:۱۲    
اینکه شما بعد از یک روز شلوغ و راه رفتن زیاد وارد منزل می شوید و کفش هایتان را در می آورید، یعنی راهی را انتخاب کرده اید که به آرامش و ریلکسی بیشتر برسید ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۳:۴۵    
رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین با اشاره به تردد 395 هزار و 283 زائر اربعین از طریق مرزهای زمینی و هوایی در دو مسیر رفت و برگشت، آمار انجام تست کرونا از زائران را تشریح کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۳:۳۶    
امام جمعه اردبیل در توییتی از بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون حمایت کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۳:۰۶    
قهوه یکی از نوشیدنی های محبوب و پراستفاده در سراسر جهان است. این نوشیدنی سرشار از ترکیبات مفیدی است که می تواند به ارتقاء سلامت و محافظت از شما در برابر بیماری های خاص کمک کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۳:۰۰    
تیم کوک مدیر عامل اپل است. درآمد سال 2021 او به استناد گزارش فوربس حدود 1.4 میلیارد دلار خواهد بود. همچنین یک پاداش 750 میلیون دلاری را برای خدمات 10 ساله خود در اپل دریافت می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۳:۰۰    
آیین افتتاح فاز دوم مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی با حضور سید عبدالله ارجائی شهردار مشهد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی و جمعی از فرماندهان ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۲:۵۱    
فیلم وقتی برای مردن نیست- No Time To Die از چندگانه جیمز باند به تازگی در بریتانیا اکران شده و 6.6 میلیون دلار در اولین روز نمایش فروخته است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۲:۴۲    
حسن یزدانی باید در فینال جام جهانی کشتی، روز یکشنبه، یازدهم مهرماه به مصاف تیلور برود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۲:۳۰    
انجمن سلامت خانواده ایران به مناسبت هفته جهانی سالمند در نامه ای به رئیس جمهوری با اشاره به منفی شدن رشد جمعیت ایران در سال 1425 و قرار گرفتن بیش از 30 درصد جمعیت ایران در گروه سنی بالای 60 سال طی 30 ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۲:۲۷    
جدول پخش مدرسه تلویزیونی ایران، برای روز یکشنبه 11 مهر 1400 اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۱:۵۱    
حمید صفت خواننده معروف رپ که به اتهام قتل عمد ناپدری خود بازداشت شده و به قصاص محکوم شده بود، از اتهام قتل عمد تبرئه شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۱:۳۶    
ورزش با شکم خالی چیزی است که به عنوان کاردیو ناشتا نیز شناخته می شود. نظریه این است که بدن به جای غذایی که اخیرا مصرف کردید از چربی و کربوهیدرات ذخیره شده در بدن برای تامین انرژی تغذیه می کند و منجر ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۱:۳۰    
این خزندگان از مبدا مالزی و به همت بخش خصوصی وارد کشور شدند تا در مرکز پرورش کروکودیل ملک آباد مشهد نگهداری و تکثیر شوند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۰:۳۶    
روزنامه افغانستانی هشت صبح با یکی از 53 نفری که با اشرف غنی از کابل فرار کرده، مصاحبه کرده است
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۰:۳۰    
تیم امید ایران که مربیگری آن به دست مهدی مهدوی کیا سپرده شده، دراولین بازی خود در مرحله مقدماتی باید در تاریخ 3 آبان ماه مقابل نپال قرار گیرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۰:۳۰    
تلاش مسئولان باشگاه گل گهر سیرجان برای عقب انداختن سربازی احمد زنده روح بی نتیجه بوده واین بازیکن باید ساکش را جمع کند واز سیرجان به شیراز برود وبرای فجر بازی کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۰:۲۷    
داروهای تجویزی بر هر کسی تاثیر متفاوتی دارند. واکنشی که یک دارو در بدن یک فرد جوان ایجاد می کند می تواند برای یک فرد بالای 50 سال، متفاوت و حتی خطرناک باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۰:۲۱    
هنوز یک ماه از رونمایی سری آیفون 13 نگذشته است. اما افشاگران، به سراغ پوشش اخبار نسل بعد آیفون ها رفته اند! ما هنوز خیلی با رونمایی رسمی سری آیفون 14 فاصله داریم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۲۰:۱۵    
امیرحسین زارع در نیمه نهایی وزن 125 کیلوگرم مقابل طا ها آکگل نماینده قدرتمند و پرافتخار کشور ترکیه با نتیجه 4 بر 0 به پیروزی رسید و راهی فینال شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۹:۵۷    
به تازگی، کمپانی تازه تأسیس فارنوا یک ابرخودروی تولید محدود و بسیار قدرتمند را با نام فارنوا اتلو معرفی کرده است. در این مقاله مشخصات این هایپرکار چینی را بررسی می کنیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۹:۵۱    
امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون آرزوی پسر نوجوانی را که در بیمارستان بستری بود برآورده کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۹:۲۷    
در میان نیروهای مقاومت در برابر اشغالگر هفت تن هستند که راحتی را از رژیم صهیونیستی سلب کرده و به چالشی بزرگ بر نهاد امنیتی این رژیم بدل شده و زندگی صدها هزار شهرک نشین را تحت الشعاع قرار داده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۹:۲۱    
یزدانی در نیمه نهایی مسابقات جهانی کشتیِ نروژ با نتیجه 8 بر 2 کشتی گیر روس را شکست داد و به فینال رسید. حسن یزدانی در فینال بایستی مقابل تیلور آمریکایی به میدان برود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۹:۲۱    
نوزادی که در میان جمعیت افغان ها و از روی سیم های خاردار فرودگاه کابل نجات یافت اکنون در کنار والدینش در آمریکا مستقر شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۹:۰۶    
مطابق آمار در 5 ماهه نخست امسال شکر بالاترین سهم افزایش قیمت ها را نسبت به سایر کالاهای اساسی به خود اختصاص داده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۸:۳۶    
سکه در هفته گذشته به دلیل نوسانات کاهشی طلای جهانی نتوانست هم پا با رشد قیمت دلار، افزایشی شود. اما با رشد اونس جهانی، یکی از عوامل موثر بر کاهش قیمت سکه حذف شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۸:۱۵    
قرعه کشی فصل بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، امروز (شنبه) با حضور نمایندگان 16 تیم لیگ برتری و مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برگزار شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۷:۲۷    
در دریای هولناک کرونا چنان غوطه ور شده ایم که اگر فوتی های روزانه کمتر از 700 نفر باشد، دیگر آن را رویدادی ویژه و حیرت برانگیز نمی بینیم و کاملا عادی می گوییم امروز فقط 300 نفر از کرونا مردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۶:۴۲    
اولین تصویر از پیرپسر ساخته جدید اکتای براهنی منتشر شده که حامد بهداد و محمد ولی زادگان را نشان می دهد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۶:۱۲    
حسن یزدانی با پیروزی 10 بر 0 مقابل اتهان راموس به نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد نروژ صعود کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۷    
امیرحسین زارع در وزن 125کیلوگرم در دور دوم با نتیجه 10بر صفر نماینده آمریکا را مغلوب کرد و راهی مرحله بعد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۷    
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: تغییر نگاه و رویکرد اجتماعی به بازآفرینی در محلات فرسوده به ویژه بافت ابکوه یکی از اولویت های مهم است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۱    
حسن یزدانی در وزن 78 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 12 بر 2 نماینده قزاقستان را در کمتر از 3 دقیقه مغلوب کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۶    
مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی خراسان رضوی گفت: تاکنون 62 هزار و 389 دُز واکسن کرونا به اتباع افغانستانی مقیم مشهد تزریق شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۶    
مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از تمام زائرانی که در پیاده روی اربعین شرکت کرده بودند، هنگام بازگشت به مشهد غربالگری کووید 19 به عمل می آید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۰    
تیم والیبال رایسیون لویمو در هفته اول لیگ برتر فنلاند با درخشش ستاره های ایرانی به پیروزی رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۰    
واتساپ مثل تلگرام و دیگر پیام رسان ها قابلیت جداگانه ای برای ذخیره پیام یا اطلاعات مهم در شماره خود شخص ندارد و معمولا کاربران به یک شماره دیگر برای ذخیره نوشته ها پیام می دهند اما راه دیگری هم هست ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۵:۲۱    
انبارهای تسلیحاتی ای که برای حملات "فوری" آمریکا علیه القاعده و داعش آماده و پنهان شده بود، از سوی طالبان کشف شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۵:۲۱    
معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: در روز های پایانی ماه صفر که با مصادف با سالروز رحلت پیامبر (ص) ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۵    
در دین اسلام سفارشات بسیار زیادی به ازدواج شده و پیامبر گرامی اسلام نیز به این امر تاکید داشته اند تا جایی که فرموده اند: هر مسلمانی که ازدواج کند نیمی از دینش را تکمیل کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۵    
جزییات نحوه محاسبه مقرری بیمه بیکاری سازمان تامین اجتماعی را در ادامه مشاهده می کنید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۰    
یک مربی روسی سکان تیم بسکتبال کاله را به عهده گرفته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۷    
مراسم خاکسپاری همسر امام موسی صدر امروز در لبنان برگزار شد. پروین خلیلی اصالتی کازرونی داشت و در سال 1335 در شهر نجف عراق با امام موسی صدر ازدواج کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 4 شرط اصلی برای متقاضیان ثبت نام در طرح یک میلیون واحد مسکونی در نظر گرفته شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۱    
رئیس قوه قضاییه به کمیته فرادستگاهی رسیدگی به مطالبات بانک ها برای ارائه راهکارهای افزایش اختیارات و کارآمدی این کمیته، مهلتی دو هفته ای داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۶    
بر اساس آخرین آپدیت اپلیکیشن ماسک با عبور همه استان های کشور از قله خیز پنجم کرونا، تعداد شهرستان های قرمز کاهش یافته، اما با توجه به احتمال رفع برخی محدودیت ها پس از واکسیناسیون کرونا ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۶    
عوامل مختلفی در نیمه دوم سال 1400 بر روند قیمت دلار تأثیرگذار خواهد بود که در این مطلب به آن ها اشاره می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۱    
مدیرکل دفتر اموراقتصادی، سرمایه گذاری و خدمات مالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از آغاز فرآیند پرداخت تسهیلات بانکی به طرح ها و پروژه های اقتصادی درآمدزا شهرداری های و دهیار های کشور با بانک ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۱    
رسانه های محلی پاکستان گزارش داده اند که عمر شریف Umer Shareef، کمدین کهنه کار این کشور، در آلمان درگذشته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۵    
زمانی که به سراغ اجرای بازی ها و بارگذاری آن ها می رویم، این آیفون 13 پرو مکس است که برنده می شود و رقیب کره ای اش را شکست می دهد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۰    
سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان معتقد است آسیب دیدگی صابر کاظمی در حدی نیست که نتواند این تیم را در جام باشگاه های آسیا همراهی نکند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۵۱    
تیم بسکتبال زنان اکسون و سپاهان مقابل حریفان خود به برد ارزشمندی دست یافتند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۵۱    
کمیته بین المللی صلیب سرخ (ICRC) افزود که در 9 ماه گذشته، 30 هزار افغان در جستجوی زندگی بهتر به کشور های همسایه مهاجرت کرده اند و این تعداد به احتمال زیاد در ماه های آینده افزایش می یابد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۶    
رئیس جمهور با بیان اینکه تمهیدات آغاز آموزش حضوری در مدارس صورت گرفته است، گفت: در کنار اقدامات انجام شده برای واکسیناسیون معلمان، کادر مدارس، والدین و رانندگان سرویس مدارس ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۶    
پس از دو ماه اختلاف، بالاخره دیزنی توانسته است اسکارلت جوهانسون را برای فیلم Black Widow راضی کند تا همچنان همکاری آن ها ادامه داشته باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۶    
درحالی که باشگاه استقلال اخیرا با زبیرنیک نفس، عارف آغاسی و جعفر سلمانی به عنوان ملی پوش قرارداد مالی بسته بود، اما درکمال تعجب هرسه بازیکن از لیست تیم ملی حذف شدند وفقط یک ماه ملی پوش بودند!
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۰    
فرآیند انتقال حق بیمه از سایر صندوق های بیمه ای به صندوق بازنشستگی کشوری و نحوه محاسبه مابه التفاوت حق بیمه تشریح شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۰    
سرمربی پرسپولیس بی میل نیست تا محمد بلبلی بازیکن مازاد استقلال را به خدمت بگیرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۰    
زهره همتی- دانشجوی دکترای علوم سیاسی دانشگاه اصفهان
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۷    
عاشقان حضرت رضا (ع) می توانند به طور زنده و مستقیم، از طریق پیام رسان واتس آپ با حرم مطهر تماس تصویری برقرار کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۷    
سفر های اخیر رئیس فدراسیون فوتبال به قلب اروپا که هیچ دستاورد عینی و عملی برای فوتبال ایران به همراه نداشته، با انتقاد های گسترده ای از سوی کارشناسان و رسانه ها مواجه شده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۱    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز 2.5درصد رشد داشت، شاخص هم وزن نیز یک درصد صعود کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۱    
باشگاه استقلال هنوز اقدامی در راستای جذب بازیکن خارجی انجام نداده و به نظر می رسد هنوز مجوزی در این راستا صادر نشده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۱    
درحالی که گفته می شد مجید جلالی با باشگاه استقلال همکاری خواهد کرد، اما به نظر می رسد این مربی به دلایلی که هنوز روشن نشده، از استقلال فاصله گرفته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۱۵    
سخنگوی انجمن سینماداران کشور برنامه تعطیلی سینماها در روز وفات پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) را اعلام کرده و همچنین از اکران دو فیلم پرفروش از اوایل آبان ماه خبر داده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۱۲    
از ابتدای امسال 23 لاشه و در دو هفته اخیر نیز چند لاشه جدید فوک خزری در استان های گیلان و مازندران و شهر های محمود آباد، جویبار و بابلسر یافت شده است که اغلب نر و از نظر فیزیکی سالم بودند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۱۲    
تهیه مایع دست شویی طبیعی در خانه که نیازی هم به استفاده از مواد نگهدارنده در تولید آن نیست، خیلی کار سختی نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۱۲    
یاسر سیاوشی جامی - فعال فرهنگی و عضو هیئت مدیره انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی شاخه خراسان
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۶    
سفته یک سند تجاری است که صادر کننده آن متعهد می شود مبلغ معینی را در تاریخ مشخص یا به صورت عندالمطالبه پرداخت کند. بر خلاف اسناد تجاری دیگر، استفاده از سفته به سادگی امکان پذیر است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۶    
مجید نژادحسین - کارشناس اقتصاد شهری
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۰    
قیمت بیت کوین، مهم ترین رمزارز جهان، معاملات ماه اکتبر را با جهشی 8 درصدی آغاز کرد و دوباره به 48 هزار دلار نزدیک شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۷    
فیفا از بازی های محبوب نزد گیمرها است، طرفدارهای این بازی محدوده سنی خاصی ندارند و طرفداران آن علاقه زیادی به بروزرسانی های این بازی محبوب دارند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۷    
معاون فناوری و اطلاعات دادگستری خراسان رضوی از صرفه جویی 15 میلیارد تومانی با اجرای طرح ابلاغیه های الکترونیکی خبر می دهد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۲:۴۵    
دکتر ابوالفضل رفیع زاده یکی از جوانان این تیم هسته ای است؛ جوانی که متولد آخرین سال دهه 60 است. هم تلاش دهه شصتی ها و نسل بعد جنگ را دارد، هم شور و شوق دهه هفتادی ها را ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۲:۴۵    
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور با تاکید بر اینکه اجرای طرح آمایش مرحله شانزدهم از طریق فراخوان سرپرست خانوارهایی که مشمول شرکت در طرح می باشند به صورت استانی انجام می شود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۲:۴۵    
در چندروز اخیر تصاویر مجسمه دختری که در آب های رودخانه ای در اسپانیا ظاهر و ناپدید می شد، واکنش های زیادی داشت. اما روبن اوروزکو لوزا، مجسمه ساز مکزیکی، از خلق این اثر چه قصدی داشته است؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۶    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که ازسرگیری مذاکرات وین امری ضروری است و این مذاکرات باید در اسرع وقت از سرگرفته شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۲:۱۵    
عجیب ترین خبر در روز جهانی ناشنوایان، گرانی و کمیاب شدن سمعک است، البته در ظاهر این گرانی از قبل هم خیلی ها را آزار داده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۲:۱۲    
کاهش ارزش سهام گشان در شرایطی رخ می دهد که پیش از این بسیاری از سهام داران انتظار داشتند بعد از مدت ها صبر و انتظار، شاهد رونق دوباره سهام پدیده باشند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۲:۱۲    
ملیحه ابراهیمی - روزنامه نگار
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۶    
آیت ا... علم الهدی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد: رهبری فرمان و حکم تبیین دادند و باید بدانید که نسبت به ضدانقلاب داخلی و خارجی بی تفاوت نباشید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۰    
امروز شنبه 10 مهرماه 1400، نرخ دلار در صرافی ملی ایران به مبلغ 27 هزار و 895 تومان رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۷    
رئیس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: فعالیت مجموعه های آبی و استخر های شنا در استان خراسان رضوی به ویژه شهر مشهد مقدس از امروز از سر گرفته شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۷    
شهردار مشهد گفت: صدور انقلاب باید از طریق ابزار فرهنگی به وسیله ارزش ها باشد که قله آن شهدا و معدن آن 8 سال دفاع مقدس است. ما نیز تا پای جان، پای دفاع، نشر و گسترش ارزش های دفاع مقدم می مانیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۷    
حمیدرضا ترقی - عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۷    
سهل انگاری در خیز پنجم کرونا، آتش زیر خاکستر این ویروس را شعله ور می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۱    
شنیده ها از توافقات نهایی برای حضور کارگزار مشترک بین پرسپولیس و استقلال خبر می دهد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۵    
پیمان جبلی، رئیس جدید رسانه ملی در مورد عادل فردوسی پور و بازگشت او به تلویزیون توضیحاتی ارائه کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۵    
با حکم سید کمال خرازی، رییس شورای راهبردی روابط خارجی، سید عباس عراقچی به سمت دبیری شورا منصوب شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۵    
در پی ممنوعیت ورود لوازم خانگی کره ای، بهبود کیفیت محصولات وطنی ضروری تر است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۲    
لاشه 14 فوک خزری که هیچ نشانی از ضربه و گیر کردن در تورهای صیادی بر آنها وجود نداشت، طی 10 روز گذشته در سواحل خزر در ایران کشف شد.
  • ۱