شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۳:۵۸May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1401 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 30 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 30 فروردین 1401 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1401 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 31 شهریور 1401 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1401 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1401 شهرآٰرا نیوز 1 آذر 1401 شهرآٰرا نیوز 1 دی 1401 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1401 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1401 شهرآٰرا نیوز 1 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 2 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 3 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 4 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 5 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 6 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 7 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 8 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 9 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 10 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 11 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 12 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 13 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 14 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 15 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 16 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 17 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 18 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 19 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 20 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 21 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 22 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 23 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 24 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 25 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 26 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 27 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 28 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 29 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 30 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1401 
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ - ۱۰:۲۰    
ساختمانی خالی از سکنه در بیتلیس ترکیه در عرض چند دقیقه فرو ریخت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۱۴:۴۱    
نگرانی، ترس و هشدار؛ سه کلیدواژه پرتکرار رسانه ها و مقامات رژیم صهیونیستی در روز های اخیر است؛ از هشدار فوری به شهروندان رژیم صهیونیستی برای ترک فوری برخی کشور ها مانند ترکیه تا ترس از انتقام ایران ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۴/۰۳ - ۱۶:۱۵    
4 بازیکنی که از آن ها به عنوان گزینه های استقلال برای فصل آینده نام برده می شد احتمالا به این تیم نیایند!
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۴/۰۲ - ۱۸:۲۶    
مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه خبر داد که ادامه سریال برف بی صدا می بارد بعد از تازه وارد روی آنتن خواهد رفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۱۶:۰۵    
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: داور در امتیازات حساس این مسابقه اشتباهاتی داشت و از نشان دادن کارت زرد به بازیکنان حریف خودداری کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۱۶:۰۲    
تیم ملی والیبال بلغارستان میزبان هفته دوم لیگ ملت ها در نخستین مسابقه خود با استفاده از امتیاز میزبانی و همراهی تماشاگران، موفق به شکست تیم ایران شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۱۵:۱۷    
رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور ایران گفت: 180 هزار دانش آموز افغانستانی بدون هیچ مدرک هویتی و در مجموع نیم میلیون کودک افغانستانی در شرایط کاملا برابر با دانش آموزان ایرانی در ایران ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۱۴:۳۵    
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از پوشش 90 درصدی خدمات درمانی ناباروری خبر داد و گفت: سه و نیم میلیون فردِ نابارور در کشور داریم و این افراد چنانچه از خدمات درمانی خوبی بهره مند شوند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۱۴:۲۰    
به دنبال اخطار های داده شده مبنی بر انتشار نام اداراتی که اقدام به کاهش مصرف برق نکرده اند، اسامی 10 اداره پرمصرف دیگر در شهر تهران در نخستین روز از هفته صرفه جویی در مصرف اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۰۹:۰۵    
همزمان با بیست و سوم ذی القعده، وی ژه برنامه های روز زیارتی امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۰۷:۳۲    
رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: انتظار داریم رئیس جمهور به هیات دولت دستور بدهد به رای مجلس تمکین کنند و مصوبه ی افزایش مستمری بازنشستگان را براساس ماده 96 قانون تامین اجتماعی اصلاح نمایند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۰۲:۱۱    
صفحه اینستاگرام مدیرعامل پرسپولیس داستان جالبی دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۰۲:۱۱    
در زمان نقل و انتقالات اتفاق عجیبی در پرسپولیس رخ داده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۰    
گرمازدگی های شدید، ازحال رفتن، حوادثی مانند تصادف، دزدیده شدن و حتی مرگ در کمین کودکانی است که از سوی والدین یا بزرگ ترها، ممکن است در خودرو تنها بمانند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۳:۴۱    
پرونده پیچیده 400 میلیون یورویی حسن میرکاظمی معروف به حسن رعیت پس از تلاش سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۶    
عجیب ترین سازه های امروزی جهان که کمتر کسی نحوه ساخت آنها را می داند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۵    
خودرو پژو پارس از شدت گرمای زیاد در پمپ بنزین شهید صیاد شیرازی در اهواز آتش گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۶    
از زمانی که دقیقا یادمون نمیاد کِی بوده یک جمله نخ نما تو دهن مالکین افتاده که مستأجرها همیشه مظلوم هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۰    
رئیس اتحادیه نانوایان مشهد گفت: با نصب دستگاه های هوشمندسازی یارانه آرد، قیمت انواع نان و پلاستیک روی این دستگاه مشخص است و قیمت نان در هیچ نانوایی نمی تواند افزایش پیدا کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۶    
رئیس سازمان امور مالیاتی در بخشنامه ای وام ازدواج را از استعلام مفاصاحساب مالیاتی مستثنی کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۰    
استادیار اقلیم شناسی گروه جغرافیا دانشگاه فردوسی مشهد گفت: شدیدا نیاز داریم شهروندان را از شرایط فعلی و کمبود آب آگاه کنیم تا صرفه جویی را از الان شروع کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۱    
آتش سوزی های مناطق تجاری و صنعتی و همچنین قطعی و اختلالات برق در محدوده شهر یاونه و شهرهای مجاور آن در سرزمین های اشغالی به معضل بزرگی برای ساکنان آن تبدیل شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۱    
فرماندار مشهد از جزییات آغاز طرح هوشمندسازی یارانه آرد نان در مشهد خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۷    
وزیر نفت گفت: بنده و همکارانم طی مصاحبه های متعدد هرگونه افزایش قیمت حامل های انرژی را تاکنون تکذیب کرده ایم. افزایش نرخ بنزین، نفت و گازوئیل به هیچ عنوان در دستور کار وزارت نفت و دولت قرار ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۷    
روزنامه آمریکایی واشنگتن پست به نقل از منابع آمریکایی مدعی شده بود که 3 قایق تندرو نیروی دریایی سپاه به 2 کشتی آمریکایی در خلیج فارس نزدیک شده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۱    
احمد وحیدی گفت: برای راهپیمایی اربعین امسال تاکید بر همان تزریق سه دز واکسن است؛ البته اکنون وضع عمومی کشور خوب است اما باید مراقبت لازم انجام شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۹:۵۰    
وزارت کشاورزی اعلام کرد که طی ماه جاری تولید محصولات کشاورزی در این کشور 55 درصد کاهش داشته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۷    
آکو کریمی در بالاترین دوره مربیگری فدراسیون جهانی قرار گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۹:۴۱    
یوسف خیاط مورد توجه تیم های لیگ NCAA ایالات متحده قرار گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۷    
رئیس مجلس خطاب به تولیدکنندگان اظهار داشت: به شما قول شرف می دهم در حوزه مالیات افرادی که کار تولید انجام می دهند، مالیات شان را آنقدر به حداقل برسانیم که سودشان اقتصادی شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۹:۱۷    
از گزارشگر باتجربه والیبال تقدیر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۹:۰۵    
کادر فنی تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا حتی در گرفتن وقت های استراحت هم به مشکل می خوردند گاهی فراموش می کردند که می توانند از تایم اوت هم استفاده کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۹:۰۵    
سرمربی جدید استقلال مشخص شد. در این مطلب می توانید بیوگرافی و سوابق ساپینتو را بخوانید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۲    
مسئول روابط عمومی اورژانس مشهد از دستگیری عامل حمله به یک آمبولانس در بخش رضویه در حومه مشهد خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۲    
انفجار حرم امام رضا (ع) در 30 خرداد 1372 برابر با عاشورای 1415 ماتم سنگینی بر دل ها برجا گذاشت؛ انفجاری که در چند دقیقه گویی همه شهر را لرزاند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۸:۰۵    
در پی تذکر رهبر معظم انقلاب درباره برخورد یکی از برنامه های صداوسیما با یکی از توفیقات نیروی انتظامی، رییس رسانه ملی در نامه ای به معظم له، از غفلت پیش آمده عذرخواهی کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۸:۰۵    
ریاست هیات مدیره گروه کارخانجات مقصود بر حفظ پایداری خانواده مقصود، توسعه و اشتغال تاکید کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۸:۰۲    
فرماندار شهرستان قصرشیرین گفت: بعد از رایزنی های با طرف عراقی مرز خسروی برای زائران عتبات عالیات از هفته آینده بازگشایی می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۶    
بهزاد غلامپور، مربی دروازه بان های استقلال در اقدامی جالب توجه مدال قهرمانی اش در لیگ بیست و یکم را تقدیم موزه آستان قدس رضوی کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۶    
باشگاه العربی قطر خواهان جذب مهدی پور هافبک ملی پوش تیم فوتبال استقلال شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۶    
نمایی زیبا از باغ گیاه شناسی مشهد از نگاه مخاطب شهرآرانیوز.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۶    
صمد مرفاوی اعضای کادر فنی خود در تیم ملی فوتبال جوانان را اعلام کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۰    
درحالی که کمتر از یک ماه قبل حضور کاوه رضایی و محمد نادری در استقلال قطعی شده بود و فرهاد مجیدی نیز با این بازیکنان به توافق رسیده، این دو بازیکن با جدایی مجیدی دیگر تمایلی به استقلالی شدن ندارند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۰    
ساپینتو، گزینه اصلی سرمربیگری دراستقلال بعد از تماشای فیلم بازی های استقلال در فصل بیست و یکم به مدیربرنامه اش گفته به مدیران استقلال بگویند تحت هرشرایطی مهدی پور باید در استقلال بماند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۰    
ریکاردو ساپینتو، سرمربی جدید استقلال درحالی امشب با این باشگاه قرارداد می بندد که تصاویر منتشره از او نشان می دهد به لحاظ اخلاقی یک مربی عصبانی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۷    
بارش برف در آستانه تابستان در بامیان مردم این ولایت را متعجب کرد. گفته می شود که منطقه دره فولادی در مرکز ولایت بامیان امروز شاهد بارش برف بوده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۶    
کارگاه 2 روزه داستان نویسی با موضوع نبی اکرم (ص) 31 خرداد و اول تیر ماه 1401 در مشهد با حضور جمعی از اساتید و علاقه مندان در مشهد برگزار می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۰    
فرنگی کار پرحاشیه سابق تیم ملی، بازهم نسبت به شرایط ورزشی اش اعتراض کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۰    
هنرمند افغانستانی که بیش از 5 هزار متر مربع نقاشی دیواری و حدود 15 پروژه زیباسازی در شهر تهران انجام داده است، می گوید: دوست دارم در زیباسازی و شادابی محیط ایران سهیم باشم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۷    
سعید روستایی و هومن بهمنش به خبر توقیف فیلم برادران لیلا واکنش نشان دادند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۶    
هواپیما دریافت کننده سوخت مجهز به میله پراب می باشد و باید با نزدیک شدن به تانکر سوخت رسان پراب را داخل سبد تانکر وارد کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۰    
هفته گذشته نهمین سالگرد درگذشت مردی بود که در این شهر غریب بود. اما همه عمر ساده و بی ریا به زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) خدمت کرد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۰    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی 24 ساعت گذشته 187 بیمار کووید 19 در کشور شناسایی شدند و متاسفانه چهار بیمار نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۷    
صبح امروز کلیپی در فضای مجازی منتشر گردید که طبق عادت شبکه های خارج نشین، آن ها نیز روی موج این دروغ پردازی سوار شدند و از صف تاکسیرانان مشهدی به عنوان تجمع و اعتصاب آن ها یاد کردند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۷    
پنج نفر در یکی از تفرجگاه های شهر مرند یک دختر دانشجو را که با نامزدش درحال صحبت بود، ربودند و نسبت به آزار و اذیتش اقدام کردند
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۷    
مصرف طولانی مدت برخی از داروها عوارض خطرناکی در بلند مدت خواهد داشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۲    
قیمت چای فله در مشهد در تاریخ سه شنبه 31 خرداد 1401 اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۶    
در پی انتشار مصاحبه ای از رئیس محترم کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در رسانه ها با این مضمون که هیات تطبیق مصوبات دولت با قوانین ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۶    
همایون شجریان: من آواز من کجا باران کجا را بر اساس آواز استاد کریمخانی تنظیم کردم. چندین سال قبل که صدای او را شنیدم مبهوت شدم و کارهای او را دنبال کردم و آوازی را طراحی کردم بر اساس قواعدی که ایشان ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۰    
لب کارون نوشته محمدحسین صادقی از جمله کتاب های نشر هدهد در حوزه دفاع مقدس است که اولین بار در سال 1397 منتشر و در سال های بعدی هم تجدید چاپ شده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۲    
21 ژوئن (31 خرداد) انقلاب تابستانی رخ می دهد؛ یعنی ساکنین نیمکره شمالی طولانی ترین روز و کوتاه ترین شب سال را خواهند داشت و پس از این زمان، به مرور از طول روز کاسته و به طول شب افزوده می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۵۶    
رئیس جمهور به پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان، وحید یامین پور را به عنوان دبیر شورای عالی جوانان منصوب کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۴۱    
علی اکبر عیوضی گفت: اصلاح مصوبه ی دولت براساس ماده 96 قانون تامین اجتماعی، نتیجه ی ورود نمایندگان است که امیدواریم به زودی محقق شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۲    
درحالی که انتظار می رفت با ابلاغ اخیر در مورد نحوه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، پرونده افزایش مستمری های سال 1401 این سازمان بسته شده باشد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۲۰    
چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده سرکرده گروهک تروریستی تندر به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۷    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خطاب به رییس جمهور گفت: بدون تعارف کابینه را قدرتمندانه ترمیم کنید؛ از تبلیغات منفی نترسید و شجاعانه عمل کنید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۷    
قطعی شبکه Cloudflare باعث ایجاد اختلال در عملکرد بخشی از اینترنت شده است و درحال حاضر کاربران Fitbit، شاپیفای، دیکسورد، Peloton و Grindr بروز مشکل در این سرویس ها را گزارش داده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۱    
رییس سازمان پزشکی قانونی گفت: سالانه 12 هزار پرونده سقط جنین درمانی در کشور داریم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۱۱    
معاون اشتغال، مشارکت های مردمی و نظارت بر مؤسسات غیردولتی بهزیستی خراسان رضوی از اختصاص 100 میلیون تومان وام اشتغال به زنان سرپرست خانوار زیر پوشش این سازمان خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۲    
دادستان شهرستان مشگین شهر گفت: افراد مسموم ناشی از مصرف الکل در شهرستان مشگین شهر به 31 نفر رسیده و یک نفر نیز فوت کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۶    
دادستان زاهدان جزئیات چگونگی دستگیری عوامل موساد در سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۶    
حاشیه های عجیب وغریب مهمان به ظاهر خارجی یکی از برنامه های تلویزیونی هنوز ادامه دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۰    
نماینده مردم گرگان در مجلس در انتقاد به افزایش اجاره بها و ودیعه مسکن در شهرها از رئیس جمهور خواست تا قبل از اینکه مردم ناچار به چادرنشینی شوند، در این زمینه تدبیری اندیشیده شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۷    
دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران ایران گفت: زمین رایگان، وام های بلندمدت همراه با قسط های کم در بستر شرکت های تعاونی مسکن کارگران، راه خانه دارشدن کارگران در وضع موجود است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: عدم پرداخت به موقع سهم بخش درمان از قانون ارزش افزوده توسط خزانه خلاف قانون است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۵    
در پی افزایش هزینه تولید، برخی تولید کنندگان دام هایشان را به کشتارگاه می فرستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۶    
مرد خشمگین بعد از شلیک مرگبار به همسرش قصد داشت به زندگی خودش نیز پایان دهد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۶    
شهرزاد بهادری - کارشناس ارشد مطالعات زنان
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۰    
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: پایان تیر ماه میزان پیشرفت تامین زیرساخت های کالابرگ الکترونیگی را به آقای رییس جمهور اعلام خواهیم کرد و آن زمان در این باره توضیحات کافی داده خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۰    
معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی خواستار اهتمام ویژه مسئولان به جلوگیری از گران فروشی اصناف و مراکز اقامتی شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۰    
مهدی یاراحمدی خراسانی - مدرس دانشگاه
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۰    
اما گروهک ترورویستی منافقین 30 خرداد 1360 نقاب از چهره برداشتند و اسلحه به روی مردم کشیدند. برای آشنایی بیشتر با زوایای این مسئله گفت و گویی با سلیم صدیقی، کارشناس مطالعات تروریسم داشته ایم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۷    
رهبر انقلاب خطاب به اساتید بسیجی دانشگاه ها خاطرنشان کردند: سایه مبارک استاد متعهد و متدین و مجاهد بر سر دانشگاه کشور یکی از بزرگترین نعمت های الهی و نوید دهنده سرافرازی و رستگاری آینده ملت ایران است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۷    
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل ونقل بار درون شهری شهرداری مشهد از ثبت دو هزار و 740 مورد تخلف ورود وسایل باری به محدوده قرمز هسته مرکزی شهر در طی سه ماهه سال جاری خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۷    
منافقین عملا در مقابل نهضت مردم ایستاده بودند. این مقابله در اطلاعیه ها و میتینگ های آنان نمود عینی داشت و با ایجاد هیاهوی رسانه ای می کوشیدند دوقطبی کاذب مظلوم و ظالم را در دفاع از خود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۱    
زلزله ای به بزرگی 4 ریشتر حوالی بندر چارک را در غرب هرمزگان لرزاند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۱    
با حذف ارز ترجیحی و هدفمندسازی یارانه ها از اردیبهشت قیمت بیشتر کالا های اساسی بالا رفته و تقاضا را در بازار دچار تغییراتی کرده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۱    
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: پایان تیر ماه میزان پیشرفت تامین زیرساخت های کالابرگ الکترونیگی را به آقای رییس جمهور اعلام خواهیم کرد و آن زمان در این باره توضیحات کافی داده خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۲    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره وضعیت سخت تولیدکنندگان دارو، گفت: ستاد تنظیم بازار در حوزه دارو تخصصی ندارد و باید این موضوع از دست آن ها خارج شود ضمن اینکه نیازمند نظارت سازمان برنامه و ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۲    
مدیر امور طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: تولید گوشت مرغ با ارز نیمایی هنوز در استان شروع نشده و از پنجم تیر ماه امسال آغاز می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۲    
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به آخرین وضعیت پرونده سرقت از بانک ملی گفت: دو نفر از افراد بانکی در موضوع سرقت از صندوق امانات بانک ملی بازداشت شده اند و تحقیقات از آن ها در حال انجام است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۲    
روز گذشته تلگرام پولی عرضه شد ولی شماره های داخل ایران (با پیش شماره +98) نمی توانند از نسخه پریمیوم (پولی یا دارای هزینه اشتراک) تلگرام استفاده کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۰    
رئیس سازمان سنجش درباره دلایل عدم انتشار نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نتایج آماده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۰    
نماینده مردم قزوین در مجلس با تاکید بر بازنگری در لیست بیماران خاص با توجه به نرخ رشد ابتلا به بیمارانی، چون ام اس، گفت: متاسفانه برخلاف برنامه ششم 60 درصد هزینه های سلامت از جیب مردم هزینه می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۷    
مدیرکل حسابرسی و وصول مالیات سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه برای حمایت از اصناف 70 درصد مبالغ وارد شده به حساب های مودیان در عملکرد سال 1399 به عنوان حساب تجاری در نظر گرفته شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۷    
رهبر انقلاب خطاب به اساتید بسیجی دانشگاه ها خاطرنشان کردند: سایه مبارک استاد متعهد و متدین و مجاهد بر سر دانشگاه کشور یکی از بزرگترین نعمت های الهی و نوید دهنده سرافرازی و رستگاری آینده ملت ایران است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۷    
مرحوم محمدعلی کریمخانی در برنامه خندوانه: عروسی هم می رم داماد میاد می گه اون "امام رضا" رو بخون.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۷    
سیدمحمدرضا هاشمی - روزنامه نگار افغانستانی
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۷    
دوشنبه 30 خرداد 1373 خورشیدی مصادف با 10 محرم الحرام 1415 قمری، عزاداران حسینی برای عرض تسلیت به امام رضا (ع) از اقصی نقاط ایران و جهان عازم مشهد شده بودند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۱    
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از فردا روند افزایش دما در استان آغاز می شود و تا اواخر هفته گرما ماندگار است.
  • ۱