جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۴:۳۵May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 9 خرداد 1401 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 30 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 30 فروردین 1401 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1401 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 31 شهریور 1401 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1401 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1401 شهرآٰرا نیوز 1 آذر 1401 شهرآٰرا نیوز 1 دی 1401 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1401 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1401 شهرآٰرا نیوز 1 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 2 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 3 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 4 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 5 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 6 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 7 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 8 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 9 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 10 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 11 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 12 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 13 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 14 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 15 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 16 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 17 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 18 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 19 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 20 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 21 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 22 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 23 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 24 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 25 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 26 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 27 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 28 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 29 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 30 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1401 
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۰:۲۶    
بانک مرکزی در راستای مبارزه با پولشویی و جلوگیری از فعالیت حساب های اجاره ای، حساب افراد فاقد شغل را که تراکنش حساب های آن ها بیش از سقف تعیین شده باشد، رصد و مسدود می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۷:۱۷    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از اجرای طرح شبکه همیاران مردمی دولت در بخش راهداری استان با عنوان واکنش سریع (طوس) از 11 خرداد ماه سال جاری خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۵:۲۶    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: قرارگاه خاتم الانبیاء مسئولیت تخریب بخش باقی مانده و ناایمن ساختان 11طبقه متروپل آبادان را برعهده گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۵:۰۵    
وزیر ارشاد گفت: با کسانی که بخواهند با بیانیه های بی ارزش و سخنان توهمی در مقابل پاسداران و نگهبانان امنیت کشور قرار بگیرند برخورد خواهیم کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۴:۰۲    
نبیه بری در جلسه رای گیری پارلمان با کسب 65 رای برای هفتمین بار رئیس پارلمان لبنان شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۳:۵۶    
عضو هیأت مدیره کانون بازنشستگان مشهد گفت: اکنون در ماه سوم سال شاهد افزایش بی رویه کالا های اساسی هستیم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۲:۵۰    
معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت: با تعامل سازنده بین دولت و بانک مرکزی استفاده دولت از تنخواه کاهش یافته و دولت در سال جاری غالبا از محل منابع رسوب یافته خود استفاده کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۲:۴۷    
معاون صنایع عمومی وزارت صمت اعلام کرد: سامانه نظارت بر کیفیت خدمات پس از فروش را راه اندازی کردیم تا تضمینی بر ضمانت تولیدکنندگان باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۲:۳۲    
معاون اول رییس جمهور با اشاره به اشتراکات عمیق فرهنگی، تاریخی و مذهبی جمهوری اسلامی ایران و تاجیکستان تأکید کرد: تمامی تفاهمات و اسناد همکاری ایران و تاجیکستان با دقت و جدیت تا رسیدن به نتیجه نهایی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۲:۰۵    
معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی ویژه برنامه های این بارگاه نورانی در دهه کرامت را تشریح شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۱:۳۲    
مدیر حوزه های علمیه کشور در ادامه برنامه های سفر خود به ایتالیا، با پاپ فرانسیس دیدار کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۱:۲۶    
محمد رویانیان باز هم برای رقیب سنتی سرخ پوشان کری خواند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۱:۰۵    
ملی پوش فوتبال کشورمان برای بیشتر بازی کردن شاید دوباره به لیگ ایران برگردد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۱:۰۵    
باشگاه پرسپولیس برای بازیکن مدنظر کادرفنی این تیم شرط عجیبی گذاشته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۱:۰۲    
بازیکن تیم سپاهان شانس زیادی برای پرسپولیسی شدن دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۱:۰۲    
دو لژیونر جوان کشورمان در تیررس باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد قرار گرفته اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۱:۰۲    
با پایان یافتن بازی های استقلال در لیگ برتر، به نظر می رسد جدایی مهاجم این تیم قطعی شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۱:۰۲    
فرهاد مجیدی در صورت ادامه کار در استقلال باید کادرفنی تیمش را تقویت کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۰:۵۶    
سازمان هواشناسی با اشاره به ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان طی امروز و فردا نسبت به آب گرفتگی، برخورد صاعقه و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۰:۱۷    
اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور تاکید کرد که هزینه شرکت در طرح سرشماری در دفاتر پیشخوان دولت 27هزار تومان است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۰:۱۱    
استاندار خوزستان گفت: خسارت وارد شده به خانواده ها، از اموال مالک متروپل به آن ها پرداخت خواهد شد و بیمه نیز بخشی از این خسارت ها را جبران خواهد کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۰۹:۵۰    
مدیر کل صنایع خودرو وزارت صمت گفت: نتایج ثبت نام متقاضیان خودرو از طریق سامانه تخصیص یکپارچه خودرو ساعت 9 صبح امروز (10 خرداد) اعلام می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۰۹:۰۵    
اختصاص 32 هزار میلیارد ریال تسهیلات بدون ضامن به 123 هزار فقره پرونده، از ابتدای اجرای طرح تسهیلات بدون ضامن، در بانک سپه اجرا شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۰۸:۰۵    
طبق اعلام انجمن پالایشگاه داران روغن سازی، سازمان حمایت با تغییر قیمت روغن موتور موافقت کرده، اما این موضوع باید به تایید ستاد تنظیم بازار برسد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۰۰:۰۷    
عکس های جشن قهرمانی استقلال در لیگ برتر بیست و یکم را در ادامه می بینید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۰۰:۰۱    
عکس های بازی استقلال و نفت را می توانید در این پست مشاهده کنید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۳:۵۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: به زودی و ظرف چند روز آینده رسما مصوبه ستاد تنظیم بازار ابلاغ می شود و سایر تولیدکنندگان فقط با رعایت آن قاعده و منطق کارشناسی اقتصادی می توانند افزایش قیمت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۳:۱۶    
معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت: شمار جانباختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان با بیرون آوردن یک جسد دیگر از زیر آوار به 33 نفر رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۲:۰۷    
استقلال جشن قهرمانی گرفت و وریا غفوری جام را بالای سر برد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۲:۰۱    
معاملات بورس امروز با رشد بیش از سه هزار واحدی به محدوده یک میلیون و 537 هزار واحدی رسید. به واسطه همین رشد ها کارشناسان عقیده دارند که روند بازار سرمایه در بلندمدت صعودی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۱:۵۲    
حمیدرضا شهرکی ثانوی در حاشیه بازدید از روند جابجایی کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره) به خبرنگاران گفت: این بندر در زمینه حمل بار کالای اساسی کشور سهم 60 درصدی را به خود اختصاص داده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۱:۳۱    
ذخایر اورانیوم غنی سازی شده ایران به 18 برابر حد مجاز در توافق هسته ای رسیده است. آژانس بین المللی انرژی اتمی بر همین اساس نتیجه گیری کرده است که مسائل پادمانی مربوط به این سه مکان باقی مانده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۱:۰۱    
استقلال و نفت مسجدسلیمان آخرین بازی خود در لیگ برتر را برگزار کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۰:۵۵    
ویدئو دیدار استقلال و نفت را در ادامه مشاهده می کنید .
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۰:۲۵    
انحراف از مسیر و برخورد با گارد ریل یک خودروی پژو پارس در جاده یاسوج به اصفهان موجب مرگ هر 2 سرنشین این خودرو شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۲۰:۱۶    
حضرت آیت الله خامنه ای تحریم را اسلحه قدرت ها مقابل کشور ها خواندند و تأکید کردند: آن چیزی که این اسلحه را از کار می اندازد توجه به نیرو ها و ظرفیت های درونی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۹:۳۱    
امروز (دوشنبه 9 خرداد 1401) در مراسمی با حضور نهاد های نظارتی، مشتریان نهایی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مشخص شدند و اسامی از ساعت 9 صبح فردا توسط خودروسازان به مشتریان اعلام خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۹:۱۰    
رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش تکمیلی و جبرانی دانش آموزان در دستور کار قرار دارد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۸:۵۵    
سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس مصوبه هیات وزیران باتوجه به افزایش مصرف برق استانداران در کل کشور دستور تغییر ساعات کار ادارات را برای کاهش مصرف در زمان اوج بار خواهند داد که اکنون این موضوع در دستور ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۸:۵۲    
یک کارشناس مسائل سیاسی در برنامه زنده تلویزیونی در ترکیه درباره نفوذ آمریکا در کشورهای منطقه گفت: بعد از انقلاب ایران ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۸:۳۱    
علی اصغر عنابستانی در گفتگو با اشاره به عدم اعمال افزایش حقوق مصوب مجلس برای همه سربازان اظهار کرد: در مجلس طی مصوبه ای افزایش حقوق سربازان را تصویب و منابع مالی آن را نیز تعیین کردیم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۸:۰۷    
پس از خبرهایی که مبنی بر وجود اختلاف میان صمد نیکخواه بهرامی با جواد داوری منتشر شد، او در آخرین صحبت های خود وجود چنین اختلافی را تکذیب کرد و به حمایت از رییس فدراسیون بسکتبال پرداخت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۷:۴۶    
اجرای آرتین شاه کلاهی؛ دومین اجرای قسمت ششم و پایانی مرحله نیمه نهایی فصل سوم برنامه عصرجدید را در ادامه ببینید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۷:۲۵    
ملی پوش بسکتبال ایران گفت: تنها راه حل پیشرفت بسکتبال ایران این است که باید با تیم های درجه یک دنیا بازی کنیم و اردو های خارج از کشور برگزار کنیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۷:۱۰    
زهره رنگ آمیز - روزنامه نگار
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۱    
تحقیقات نشان می دهد حس بزرگی، لذت جویی و کسب تمرکز هنگام مطالعه از دلایل ترغیب نوجوانان و جوانان به استعمال دخانیات است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۶:۵۲    
روسای جمهور ایران و تاجیکستان با اشاره به ظرفیت های متنوع و متعدد موجود در دو کشور به عنوان بستری مناسب برای ارتقای سطح روابط تهران و دوشنبه ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۶:۴۶    
آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه ایران و تاجیکستان نسبت به مسایل منطقه ای اشتراک نظر دارند، گفت: دو کشور باور دارند که حضور بیگانگان در منطقه به هیچ عنوان امنیت ساز نبوده و نخواهد بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۶:۴۶    
سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: سازمان آتش نشانی اکنون سیصد ساختمان ناایمن را در مشهد شناسایی کرده است که 135ساختمان قطعا ناایمن هستند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۶:۴۰    
رئیس جمهور تاجیکستان در نشست خبری با آیت الله رئیسی، گفت: امروز در فضای حسن تفاهم، اعتماد و احترام متقابل گفت و شنود های مفیدی برگزار و مسایل و مناسبات مهم میان تاجیکستان و ایران را بررسی کردیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۶:۲۲    
سرمربی تیم ملی بسکتبال می گوید: حدادی بی نظیر است، اما مادام العمر نمی تواند بازی کند و باید برای ایشان و سایر بزرگتر ها جانشین پیدا کنیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۶:۲۲    
رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان گفت: موضوع ناایمن بودن ساختمان آلومینیوم آن قدر جدی است که ناگزیر شدیم آتش نشانانی را در سه شیفت آنجا مستقر کنیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۶:۰۷    
تیم ملی روزهای عجیبی را در آستانه بازی های جام جهانی قطر تجربه می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۶:۰۱    
علاقه مندان به فوتبال می توانند جشن قهرمانی استقلال را از تلویزیون تماشا کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۵:۵۵    
باشگاه پرسپولیس با علیرضا بیرانوند به توافق نهایی رسید تا این دروازه بان ملی پوش در آستانه بازگشت به جمع سرخپوشان باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۵:۴۶    
ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال صربستان صبح امروز (دوشنبه نهم خرداد) در رستوران هتل محل اقامت تیم ایران با کادر فنی و بازیکنان دیدار و گفت وگوی کوتاهی با آن ها داشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۵:۴۶    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از هزار تن کالا های اساسی و معیشت محور احتکاری طی 24 ساعت گذشته در کشور خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۵:۴۰    
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه حباب سکه به یک میلیون و 200 هزار تومان رسیده است، گفت: تنها مرجع واگذاری سکه در کشور بانک مرکزی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۵:۴۰    
فرمانده نیروی مرزبانی فراجا از کشف 7 قبضه سلاح جنگی کلت توسط مرزبانان هنگ مرزی سردشت خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۵:۳۱    
رئیس دستگاه قضا بر پیگیری همه جانبه همه ابعاد حادثه متروپل برای شناسایی و برخورد با مقصران حادثه تأکید کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۲    
ظهر امروز، دوشنبه 9 خرداد، پرواز حامل ملی پوشان مشهدی بسکتبال با ویلچر ایران در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد فرود آمد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۵:۱۶    
سرباز فراجا حین تعقیب و گریز با قاچاقچیان مجروح شد و پس از انتقال به بیمارستان به فیض شهادت نائل آمد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۵:۱۰    
یک مقام بانک مرکزی اعلام کرد: خلافکار ها این را بدانند که بانک مرکزی علاوه بر ابلاغ بخشنامه ها به صورت سامانه ای با الگوریتم های هوشمند تمام بحث حساب ها و تراکنش ها را رصد می کند و شبکه های تخلف را ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۷    
استاندار خوزستان از افزایش جانباختگان متروپل به 32 نفر خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۴:۵۵    
رئیس جمهور در دیدار با همتای تاجیکستانی خود اظهارداشت: دیدگاه ما این است که حتما در افغانستان باید دولتی فراگیر باشد و از تمام احزاب، گروه ها و اقوام در این کشور نمایندگی کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۴:۴۶    
دکتر محدثه جزایی - دکتری علوم سیاسی
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۴:۴۰    
سلسله نشست های پای حرف مردم این بار به میزبانی مسجد بلال در خیابان خواجه ربیع مشهد با حضور برخی اعضای شورای شهر و مسئولین شهری برگزار شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۴:۳۷    
هادی نبی زاده - رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۴:۳۱    
امسال افزایش حقوق بازنشستگان کشوری با یک ماه تاخیر واریز شد، ولی درمورد بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی هنوز از افزایش حقوق خبری نیست و دولت وعده آن را برای پایان خرداد داده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۴:۲۵    
معاون اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان از ایجاد اتاق مشترک بازرگانی و سرمایه گذاری افغانستان و ایران خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۴:۲۲    
سازمان اتوبوس رانی شهرداری مشهد از آغاز فعالیت خطوط تخفیف دار در مناطق کم برخوردار این شهر خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۴:۱۶    
بعد از بازی پرسپولیس و شهر خودرو، درویش مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد سید جلال حسینی بزرگ این باشگاه است که شاید این اظهارات منجر به پشیمانی حسینی از افشاگری علیه پرسپولیس شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۴:۰۷    
رئیس جمهور تاجیکستان در نشست خبری با آیت الله رئیسی، گفت: امروز در فضای حسن تفاهم، اعتماد و احترام متقابل گفت و شنود های مفیدی برگزار و مسایل و مناسبات مهم میان تاجیکستان و ایران را بررسی کردیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۴:۰۱    
آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه ایران و تاجیکستان نسبت به مسایل منطقه ای اشتراک نظر دارند، گفت: دو کشور باور دارند که حضور بیگانگان در منطقه به هیچ عنوان امنیت ساز نبوده و نخواهد بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۳:۵۵    
تا پایان هفته جاری، خرداد 1401 به نیمه خود می رسد. چنانچه در هفته های پیشرو تکلیف افزایش حقوق کارگران بازنشسته در هیات دولت روشن نشود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۳:۵۵    
فرمانده پدافندهوایی ارتش گفت: افزایش دقت سامانه های موشکی، راداری و تسلیحات پدافندی، ماحصل اعتماد به توان داخلی، تخصص بومی جوانان و تعهد پیشکسوتان پدافندی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۳:۵۲    
در 20 سال گذشته طالبان تهدید شماره یک امنیتی علیه حاکمیت افغانستان محسوب می شد و داعش خراسان هر چند قدرت براندازی حاکمیت افغانستان را نداشت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۳:۴۶    
فاطمه سلیمی، رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده ناطق پیش از دستور در چهل و یکمین صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس بود
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۳:۴۰    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت از افزایش 2.7 برابری موارد اسهال ویروسی نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۳:۳۱    
رئیس اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان نان ایران گفت: همه زیرساخت ها برای فروش نان کیلویی در کشور فراهم شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۳:۳۱    
17 سند همکاری در حوزه های مختلف از جمله سیاسی، اقتصادی، تجاری و گردشگری میان ایران و تاجیکستان به امضا رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۳:۲۲    
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: مسائل مربوط به معلمان اهمیت بسیاری دارد و اولین قدم برای بهبود امور معیشتی آن ها هم تراز کردن حقوق آنان با سایر کارکنان دولت است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۳:۲۲    
فرماندار ویژه آبادان گفت: تاکنون پیکرهای 31 نفر از جانباختگان حادثه متروپل از زیر آوار بیرون کشیده شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۳:۰۱    
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از لغو مجوز فعالیت شعبه شرکت ژورک سعادت در مشهد خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۳:۰۱    
بیش از هفتاد روز است که هیچ خبری از معاون سیاسی وزیر کشور نیست و او در هیچ جلسه ای که رسانه ها هم حضور داشته باشند، شرکت نکرده است تا شایعه استعفایش قوت بگیرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۲:۵۵    
بلدالامین چهاردهمین روزنامه مشهد و در واقع کاغذ خبری وابسته به بلدیه شهر برای درج شرح جلسات و تصمیم گیری رجال دولتی بوده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۲:۵۲    
مردی با کلاه گیس که روی ویلچر نشسته بود، ناگهان از روی آن بلند شد و کیک خامه ای را به سمت تابلوی مونالیزای داوینچی در موزه لوور پاریس پرتاب کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۲:۵۲    
معرفی کتاب افغانستان؛ پیشاملت نادولت اثر محسن خلیلی استاد علوم سیاسی دانشگاه فردوسی مشهد که به همت انتشارات بدخشان در مشهد چاپ شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۲:۴۰    
رئیس آتش نشانی شیراز گفت: با تلاش آتش نشانان 30 نفر که در آتش سوزی یک ساختمان مسکونی در وضعیت خطرناکی گرفتار شده بودند در شیراز نجات یافتند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۲:۳۱    
رئیس دستگاه قضا بر پیگیری همه جانبه همه ابعاد حادثه متروپل برای شناسایی و برخورد با مقصران حادثه تأکید کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۲:۲۵    
روزهای گذشته اخباری در مورد به تعویق افتادن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران در سایت شهرآرانیوز به چاپ رسیده که واکنش بسیاری از مخاطبان و کاربران سایت را برانگیخت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۲:۲۵    
رئیس پلیس پایتخت از دستگیری 278 اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس خبر داد و گفت: 1253 خودرو که اقدام به دور دور و مزاحمت برای نوامیس می کردند، توقیف شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۲:۲۵    
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به معاون اول رییس جمهوری خواستار اجرایی شدن هر چه سریعتر مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۲:۲۵    
شبنم کرمی - روزنامه نگار
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۲:۲۲    
مسابقات گرندپریکی فرمول یک اتفاق عجیبی برای یکی از ماشین ها رخ داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۲:۲۲    
وزیر آموزش و پرورش گفت: آیین نامه رتبه بندی معلمان برای بررسی تا هفته آینده در اختیار دولت قرار می گیرد تا دغدغه های این قشر زحمتکش برطرف شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۲:۲۲    
تیم کیان مشهد از تیم های خوب دهه 60 بود که بازیکنان برجسته ای مثل حسین دیهیم و جواد بادامکی در آن بازی می کردند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۲:۲۲    
عملیات احیا و بازآفرینی بافت فرسوده عامل به عنوان یکی از محلات اصلی هدف بازآفرینی شهر مشهد به صورت شبانه روزی درحال انجام است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۲:۱۶    
با وجود بارش های اخیر، وضعیت آب در خراسان رضوی و مشهد رضایت بخش نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۲:۱۶    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: 21 تیر در تهران وزرای محیط زیست 15 کشور پیرامونی ایران برای همفکری در زمینه کاهش گردو غبار گرد هم می آیند.
  • ۱