جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۶:۰۰May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 5 خرداد 1401 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 30 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 30 فروردین 1401 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1401 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 31 شهریور 1401 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1401 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1401 شهرآٰرا نیوز 1 آذر 1401 شهرآٰرا نیوز 1 دی 1401 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1401 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1401 شهرآٰرا نیوز 1 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 2 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 3 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 4 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 5 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 6 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 7 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 8 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 9 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 10 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 11 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 12 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 13 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 14 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 15 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 16 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 17 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 18 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 19 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 20 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 21 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 22 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 23 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 24 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 25 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 26 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 27 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 28 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 29 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 30 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1401 
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۱:۲۱    
دو بازیکن تیم استقلال به احتمال فراوان در لیست مازاد این باشگاه قرار خواهند گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۱:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال استقلال یکی از مهاجمان تیمش را در پایان فصل کنار می گذارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۰    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در نامه ای به رئیس جمهور خواستار اجرایی شدن افزایش حقوق مصوب تامین اجتماعی در هیات دولت و ابلاغ آن به هیات وزیران شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۱:۴۵    
دو دسته از افراد به یارانه خود اعتراض دارند؛ دسته اول کسانی که یارانه نمی گرفتند و حالا با وجود طرح جدید هدفمندی یارانه ها متقاضی دریافت یارانه هستند و دسته دوم کسانی که به شیوه دهک بندی خود گلایه ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۱:۴۲    
معاون بازرگانی خارجی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران گفت: درحال حاضر وضعیت واردات کالا در خراسان رضوی از شرایط مناسبی برخوردار نبوده و عوامل مختلفی همچون تامین ارز، حمل و نقل، تامین کالا ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۱:۰۶    
آمریکا پس از آنکه در مذاکرات برجام، موانعی ایجاد کرد و حاضر به بازگشت کامل به توافق هسته ای نشد، حالا با اقدامات جدیدی از جمله توقیف نفتکش و اعمال تحریم های جدید، تنش بین کشور ها را افزایش داده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۶ - ۱۵:۴۵    
الهام چرخنده بازیگر سابق تلویزیون در واکنش به بازنشر سلام نظامی اش در جریان اجرای سرود سلام فرمانده توضیحاتی ارائه کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۶ - ۱۴:۱۵    
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی از افتتاح اولین پیش دبستانی ویژه نوآموزان آسیب دیده بینایی کشور در مشهد با به روزترین تجهیزات خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۶ - ۱۳:۵۷    
فرماندار مشهد در دیدار با مدیران تعزیرات حکومتی مشهد از لزوم برخورد قاطع با مجرمان اقتصادی گفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۲۳:۲۰    
وضعیت بازآفرینی بافت فرسوده آبکوه با حضور نمایندگان مجلس و شورای اسلامی شهر مشهد بررسی شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۲۳:۱۷    
پیش بینی می شود با پایان ممنوعیت واردات خودرو، خودروهایی در بازه قیمتی 8 تا 20 هزار دلار یعنی بین 300 تا 500 میلیون تومان وارد ایران شود که در کلاس اکونومی و اقتصادی دسته بندی خواهند شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۲۲:۱۷    
نتیجه تحقیقات درباره قتل شیرین ابوعاقله خبرنگار الجزیره ثابت می کند که نظامیان صهیونیست عمدا او را به قتل رساندند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۲۲:۱۷    
جلسه فوق العاده بررسی آخرین وضعیت حادثه ساختمان متروپل آبادان با قرائت پیام رهبر انقلاب و با حضور رئیس جمهور برگزار شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۲۱:۲۲    
رهبر انقلاب با انتشار پیامی به مصیبت دیدگان حادثه آبادان تسلیت گفتند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۲۱:۱۶    
در روز های گذشته، ماجرای اعلام اسم حسین عبدالباقی بین آمار فوتی های حادثه ریزش ساختمان حاشیه ساز شد. حالا فیلمی از ریزش ساختمان از زاویه دوربین دفتر کار حسین عبدالباقی و سالار کشفی منتشر شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۲۱:۰۷    
برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بهانه ای بود برای پرداختن به وضعیت نمایشگاه بین المللی کتاب خراسان رضوی که همه ساله پاییز در مشهد برگزار می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۹:۳۷    
نوجوانان تهرانی، سرود سلام فرمانده را با حضور والدین خود در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی خواندند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۹:۲۲    
اجتماع خانوادگی سلام فرمانده عصر امروز پنجشنبه ساعت 17 در ورزشگاه آزادی با حضور ابوذر روحی مداح اهل بیت(ع) در حال برگزاری است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۸:۵۵    
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری گفت: صحبت بنده این بود که ما برای تحقق رشد اقتصادی راه سختی در پیش داریم و بدون همراهی مردم و همه ارکان کشور، پیمودن این مسیر ممکن نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۸:۴۶    
چک های فاقد شناسه صیادی از نیمه خرداد امکان مبادله به صورت بین بانکی را نخواهند داشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۸:۴۰    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: هویت جسد حسین عبدالباقی متهم اصلی و مالک و پیمانکار ساختمان متروپل آبادان از طریق بررسی ژنتیک ( DNA) توسط پزشکی قانونی نیز تایید شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۸:۲۵    
پیش از این قرار بود تیم ملی به مصاف کانادا برود، اما این دیدار لغو شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۸:۱۶    
سرپرست معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد از بهره برداری سامانه جدید رزرواسیون اینترنتی اماکن ورزشی شهرداری مشهد خبرداد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۸:۰۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حریق یک کارخانه تزریق پلاستیک در محدوده بلوار پروین خبر داد و گفت: آتش نشانان مشغول اطفاء حریق هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۷:۲۵    
تیم والیبال بانوان سریک گنبد که با حمایت سردار آزمون راهی رقابت ها شده است اعضای جدید خود را شناخت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۶:۲۲    
سانحه در یکی از واحدهای تحقیقاتی وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منجر به شهادت و مجروح شدن دو نفر از کارکنان این مجموعه شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۶:۱۶    
مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که تا کنون هیچ مذاکره ای با میلاد زکی پور انجام نشده است. زکی پور سابقه بازی در استقلال را دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۵:۵۲    
نخستین بیمارستان طب تسکینی کشور با نام هاسپیس با همت خیر مشهدی، پروفسور رضا خطیب، در شهر مشهد به بهره برداری رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۵:۳۱    
منابع خبری از درگیری پلیس پاکستان با حامیان نخست وزیر سابق این کشور در جریان تظاهراتی در اسلام آباد خبر دادند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۵:۲۵    
مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان مشهد در تشریح کمک های این انجمن به صورت آماری اعلام می کند: در سال 1400 در مجموع 4534 مشاوره و راهنمایی و معاضدت قضایی برای خانواده زندانیان نیازمند انجام شده ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۵:۱۰    
مسئولان باشگاه استقلال از سازمان لیگ خواشته اند برنامه هفته سی ام زمانی برگزار شود که ملی پوشان نیز حضور داشته باشند تا در جشن قهرمانی شرکت کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۵:۱۰    
درحالی که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال راسما رای به محرومیت محمد حسین کنعانی زادگان از دو بازی تدارکاتی داده بود، اما این بازیکن توسط اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۵:۱۰    
مریم کاظم زاده، خبرنگار و عکاس جنگ و همسر شهید اصغر وصالی، اولین عکاس زن در دوران دفاع مقدس بود که در سال 1358 و هم زمان با آغاز درگیری های پاوه از طرف روزنامه انقلاب اسلامی برای تهیه گزارش و مصاحبه ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۵:۰۱    
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: جشنواره مفلحون با موضوع تقدیر از برترین های امر به معروف و نهی از منکر در سطح ادارات دولتی و قضایی و ادارات نظامی و انتظامی برگزار خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۵:۰۱    
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه طرح سرشماری اتباع غیرمجاز افغانستانی در ایران برای 2 هفته تمدید شد گفت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۴:۵۵    
روایتی از پویش مامان و پزشک که با همراهی شهرداری در حاشیه مشهد اجرا شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۴:۴۰    
وزارت امور خارجه فرانسه در بیانیه ای از طرفین مذاکرات وین خواست فورا تصمیمات لازم برای به نتیجه رسیدن مذاکرات وین را اتخاذ کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۴:۳۷    
سرقت حساب کاربری محرمانه، شگرد تازه شیادان پس از سرقت گوشی تلفن همراه است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۴:۳۱    
وزیر امور خارجه کشورمان با تأکید بر این که در مسئله توافق هسته ای تحریم های اقتصادی و فشارهای حداکثری دوره ترامپ باید برداشته شود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۴:۲۵    
نفتی، مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان رضوی گفت: در راستای حذف ارز ترجیحی در جهت حمایت از دامداران و عشایر تسهیلات 200 میلیونی تحت عنوان دامدارکارت به آنها پرداخت می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۳:۴۶    
در اسنادی که به مناسبت سالروز انتشار روزنانه شهرآرا توسط مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل شهرداری مشهد منتشر شده است آمده که نشریه بلدالامین به عنوان نخستین نشریه شهرداری مشهد از تاریخ 21محرم 1328 ق ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۳:۴۰    
دانشمندان می گویند بحران غذایی روزبه روز تشدید می شود و باید به فکر خوردن گونه های غذایی دیگر باشیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۳:۳۷    
سانحه در یکی از واحدهای تحقیقاتی وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منجر به شهادت و مجروح شدن دو نفر از کارکنان این مجموعه شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۳:۳۷    
آن ها قربانیان پنهان مجازات یک زندانی هستند که گناهی ندارند. از باب همین نیازمندی مادی و معنوی خانواده های زندانیان ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۳:۳۱    
با اکران فیلم برادران لیلا سعید روستایی در جشنواره کن نظر منتقدان درباره این فیلم هم منتشر شده است که نشان می دهد بیشتر آن ها از این اثر راضی بوده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۳:۲۵    
نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان با رئیس شورای عالی مصالحه حکومت سابق افغانستان درباره تهدیدات تروریسم در این کشور گفت وگو کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۳:۱۶    
رئیس جمهور گفت: همراهی مردم سرمایه بزرگ دولت است و باید این سرمایه ارج نهاده شود یعنی تلاش بر حل مشکلات مردم و کاهش آن به حداقل داشته باشیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۳:۱۶    
گروه تروریستی داعش در بیانیه ای مسئولیت حمله به شهر مزارشریف در شمال افغانستان را که دستکم 22 کشته برجای گذاشت بر عهده گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۳:۱۰    
گزارشگران بدون مرز (RSF)، اجباری شدن پوشش صورت مجریان زن توسط طالبان را نقض آشکار حقوق زنان و آزادی مطبوعات خوانده و آن را محکوم کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۲:۵۲    
اجتماع خانوادگی سلام فرمانده عصر امروز ساعت 17 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. این مراسم از شبکه های سیما به طور زنده پوشش داده خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۲:۵۲    
در دو قسمت گذشته بررسی چهارمین دوره مسابقات لیگ قدس، به چگونگی فراخوان بازیکنان منتخب خراسان و مرور دیدار های هفته اول تا ششم این مسابقات پرداختیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۲:۵۲    
پارسا جعفری، سنگربان مشهدی تیم ملی فوتبال امید در مسابقه با عراق یکی از خوب ها بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۲:۴۶    
سرکنسولگری کشورمان در مزار شریف حملات تروریستی اخیر در این شهر و کابل را محکوم کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۲:۳۷    
عملیات آواربرداری ساختمان متروپل در آبادان با نهایت دقت و سرعت در حال انجام است تا ضمن جلوگیری از هرگونه ریزش احتمالی، تیم امدادی به محبوسین احتمالی دسترسی پیدا کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۲:۳۱    
فرمانده کل انتظامی کشور که در یادواره 556 شهید فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی سخن می گفت، اظهار کرد: آرامش ما و پیشرفت دانشمندان ما در عرصه های مختلف به برکت خون شهدای عزیز است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۲:۳۱    
یادواره 556 شهید فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی با حضور فرماندهان عالی رتبه فراجا و مسئولان ارشد نظامی و انتظامی و همچنین آیت الله علم الهدی در مشهد مقدس برگزار شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۲:۳۱    
با گروهبنی رقابت های جام ملت های فوتسال آسیا، ایران رقبایش را شناخت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۲:۲۵    
کتیبه یا صادق آل محمد بر ایوان طلای صحن انقلاب اسلامی در آستانه شهادت امام جعفر صادق(ع) نصب شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۲:۲۵    
علی دایی نسبت به شایعه خرید یک کارخانه توسط او واکنش نشان داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۱:۵۵    
بهروز فرهمند - روزنامه نگار
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۱:۴۶    
رسول جعفریان - عضو هیئت علمی دانشگاه تهران
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۱:۴۶    
طرحی در مجلس در دست بررسی است که در صورت تصویبش، کمیسیون ماده 100 به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات ساختمانی حذف و این نوع تخلفات با قلع روبه رو خواهند شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۱:۴۰    
حجت الاسلام محمدمهدی زمانی - استاد حوزه و دانشگاه
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۱:۴۰    
در دیدار معاون وزیر آموزش وپرورش و شهردار مشهد، امضای تفاهم نامه میان شهرداری مشهد و آموزش وپرورش استثنایی رقم خورد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۱:۳۷    
همزمان با بیست و پنجم شوال سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) پرچم بارگاه منور رضوی به رنگ سیاه درآمد و ضریح مطهر امام مهربانی ها سیاهپوش شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۱:۳۷    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در یادواره 556 شهید فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در شهادت نیروهای انتظامی مظلومیت خاصی وجود دارد که این خاصیت در شهادت اهل بیت هم دیده می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۱:۱۶    
آیت ا... سیداحمد علم الهدی در همایش خرمشهر ها در پیش است که ویژه طلاب جهادی تبلیغی استان های خراسان برگزار می شود، گفت: امروز علما و فضلای حوزوی میدان دار جهاد هستند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۱:۱۰    
وام قرض الحسنه فرزندآوری قرار است یکی از مشوق های فرزندآوری باشد، بنابراین هرچه تعداد فرزندان شما بیشتر باشد، مبلغ وام تعلق گرفته به شما نیز افزایش خواهد یافت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۱:۰۱    
مدیرکل توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران با بیان اینکه از ماه آینده طرح کالا برگ الکترونیک در کل کشور اجرایی می شود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۰:۵۲    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به وزیران خارجه کشورهای دارای منشاء ریزگرد یا مبتلا به بحران زیست محیطی حاصل از انتشار گسترده گرد و غبار در منطقه نامه نوشت و در این زمینه پیشنهادات و نظرات ایران ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۰:۴۶    
فرماندار تایباد گفت: با اجرایی شدن طرح عادلانه سازی یارانه ها در کشور، قاچاق کالا از گذرگاه زمینی دوغارون به سمت افغانستان، 90 درصد کاهش یافته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۰:۴۰    
معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت:تعداد جانباختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان با پیدا شدن 2 جسد دیگر به 18 نفر رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۰:۳۷    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: هنوز جزئیات واردات خودرو در وزارت صمت قطعی نشده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۰:۳۷    
یحیی گل محمدی که روزگاری سکان هدایت شهر خودرو را در دست داشت حالا در وضعیتی است که سرنوشت سقوط باشگاه سابقش به لیگ پایین تر را در دست دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۰:۳۱    
سازمان تامین اجتماعی حتی یک روز در پرداخت حقوق ها حق تعلل ندارد و متعهد به پرداخت از اول فروردین است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۰:۳۱    
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل با اشاره به آثار منازعات بر خاورمیانه گفت: منازعات و درگیرها اثرات مخربی بر منطقه خاورمیانه داشته است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۰:۳۱    
روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی با مطرح کردن ادعاهایی از جانب مقامات رژیم صهیونیستی درباره شهید صیاد خدایی، نوشت که رژیم صهیونیستی به مقامات آمریکایی گفته که مسئول انجام دادن ترور این شهید بوده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۰:۲۵    
ایران در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل در خصوص ترور شهید صیادخدایی خواستار محکومیت این جنایت از سوی این سازمان شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۰:۱۶    
یادواره 556 شهید فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی با حضور فرماندهان عالی رتبه فراجا و مسئولان ارشد نظامی و انتظامی و همچنین آیت الله علم الهدی در مشهد مقدس برگزار شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۰:۰۱    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد، مرحله دوم یارانه کمک معیشتی تکمیلی پس از درخواست بازبینی سرپرستان به دهک بندی و قطع یارانه خود در اردیبهشت 1401 در دهک 10 به حساب سرپرستان خانوار مشمول واریز شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۰۹:۴۶    
شامگاه چهارشنبه چند صد نفر از مردم آبادان در سوگ جان باختگان حادثه متروپل به عزاداری پرداختند در این تجمع مردم خواستار برخورد با اهمال کنندگان ساخت این برج شدند.