جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۸:۲۹May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 11 خرداد 1401 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 30 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 30 فروردین 1401 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1401 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 31 شهریور 1401 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1401 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1401 شهرآٰرا نیوز 1 آذر 1401 شهرآٰرا نیوز 1 دی 1401 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1401 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1401 شهرآٰرا نیوز 1 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 2 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 3 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 4 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 5 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 6 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 7 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 8 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 9 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 10 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 11 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 12 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 13 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 14 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 15 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 16 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 17 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 18 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 19 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 20 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 21 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 22 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 23 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 24 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 25 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 26 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 27 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 28 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 29 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 30 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1401 
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۳:۲۱    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: بر اساس بند الف تبصره 2 قانون بودجه سال 1401 می بایست اختصاص سهام عدالت به جاماندگان در سال جاری اتفاق بیفتد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۰۸:۰۶    
تیم ملی زیر نظر اسکوچیچ به تمرین ادامه می دهد. عکس های تمرین را در ادامه می بینید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۵ - ۱۰:۵۱    
بررسی هایی که در آزمایشگاه های مرجع وزارت بهداشت کشور انجام شده نشان می دهد آنچه که بیشتر از همه باعث بروز اسهال حاد شده، عوامل ویروسی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۴ - ۰۹:۰۰    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به موارد اختلافی در مذاکرات وین گفت: اگر آمریکایی ها به وعده های خود عمل کنند و تصمیم جدی سیاسی گرفته و اراده برگشت به برجام داشته باشند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۳ - ۲۲:۲۱    
اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا، در پی اقدامات ضد اسلامی جشنواره فیلم "کن" و توهین به ساحت مقدس حضرت امام علی ابن موسی الرضا علیه السلام بیانیه ای صادر کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۳ - ۱۱:۴۰    
سرمربی تیم استقلال پیش از استعفا از این تیم لیست خود را به مدیران باشگاه ارائه کرده بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۴:۵۵    
سرمربی تیم ملی صربستان درباره تغییر نسل والیبال ایران گفت: ایران راه طولانی برای رسیدن دوباره به نسل طلایی پیش رو دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۴:۵۲    
امتیازآورترین بازیکن مسابقه تدارکاتی تیم ملی والیبال ایران و صربستان تاکید کرد که نتیجه این مسابقه اهمیت چندانی نداشت و مهم هماهنگ شدن تیم پیش از لیگ ملت هاست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۴:۴۶    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل صربستان تلاش کردم بازیکنان را محک بزنم و در مجموع محک خوبی بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۴:۴۰    
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی و دوستانه با صربستان نتیجه را در رقابتی نزدیک و نفس گیر به حریف واگذار کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۳:۲۵    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی از راه اندازی اتاق بازرگانی مشترک خراسان شمالی با افغانستان خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۳:۱۰    
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید بهار آزادی بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران 15 میلیون و 470 هزار تومان است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۲:۱۰    
واکنش نیکبخت واحدی به شایعه رفتن مدیرعامل و سرمربی تیم قهرمان را در ادامه می خوانید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۲:۰۷    
مهاجران افغانستانی ساکن ایران برای تهیه سیم کارت با مشکلاتی مواجه هستند. هرچند که بارها از سوی مسئولان وزارت ارتباطات قول رفع این مشکلات داده شده ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۱۰:۳۷    
دلار صرافی ملی روز چهارشنبه 11 خرداد، پس از شیب افزایش قیمت کندی که در مدت اخیر داشت، به 26 هزار تومان رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۲ - ۰۹:۴۶    
ثبت نام وام ودیعه مسکن از امروز 12 خرداد ماه آغاز می شود. وامی که به مستاجران این امکان را می دهد که بین 40 تا 100 میلیون تومان تسهیلات اجاره مسکن دریافت کنند. جزئیات وام ودیعه مسکن چیست؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۲۳:۴۶    
شما یادتون میاد جهان قبل از اینستاگرام دقیقا چه شکلی بود؟ از 12 سال قبل تا امروز که اینستاگرام مثلِ خرچنگ افتاده است روی همه لحظات زندگی مون، خیلی چیزا تغییر کرده.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۲۳:۲۲    
وزیر کشور درباره ساختمان متروپل گفت: در حوادث این چنینی، ابتدا باید تلاش کنیم که افراد را زنده در بیاوریم و برای این کار نباید از دستگاههای سنگین استفاده کرد و باید بیشتر از روش های دستی استفاده کرد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۲۲:۲۲    
رئیس جمهور سابق آمریکا از تبرئه وکیل مایکل ساسمن از اتهام دروغگویی به FBI در مورد رابطه بین ترامپ و یک بانک روسیه خشمگین شد و گفت که کشور ما به جهنم می رود
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۲۱:۵۵    
وزیر امورخارجه عربستان پس از نشست وزیران امورخارجه شورای همکاری خلیج فارس گفت: گفت وگو با ایران باید بر اساس موضع یکسان کشورهای خلیج فارس باشد و دست ما به سوی ایران دراز است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۲۱:۵۲    
مصرف بیشتر آب، انواع نوشیدنی های طبیعی،آب میوه، انواع سبزی، سوپ و آش می تواند در زمان آلودگی بسیار موثر باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۲۱:۴۰    
تولین آستان قدس رضوی گفت: دلیل دشمنی استکبار با اعتاب مقدسه، تأثیر این مرقدهای شریف در جهت گیری صحیح زندگی انسان ها و سد کردن راه سلطه آنها بر ملت هاست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۲۱:۳۷    
سعید خطیب زاده در واکنش به اقدام احتمالی ترئیکای اروپایی و آمریکا در نشست آتی شورای حکام هشدار داد: آن ها یا می توانند گزینه دیپلماسی را دنبال کنند و یا در جهت مخالف اقدام کنند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۲۰:۴۰    
قسمت عمده سیستم تصفیه بدن به عهده کبد است. عملکرد این عضو به اندازه ای حیاتی است که کمترین آسیب به آن می تواند خطرات جدی و جبران ناپذیری به همراه داشته باشد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۲۰:۰۷    
رئیس جمهور تصریح کرد: دولت مردمی مصمم است برای ایران قوی، بسترهای لازم برای شکوفایی هر چه بیشتر استعدادهای دختران این سرزمین، در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۹:۵۵    
شورای همکاری خلیج فارس در اقدامی، درباره موضوعاتی همچون جزایر سه گانه ایرانی خلیج فارس، مذاکرات هسته ای و... بیانیه ضدایرانی دیگری را صادر کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۹:۴۰    
عده ای با سوءاستفاده از فناوری دیپ فیک و جعل چهره ایلان ماسک در بازار ارز دیجیتال کلاهبرداری بزرگی کرده اند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۹:۳۱    
روز ولادت حضرت معصومه(س) به عنوان روز دختر شناخته می شود. اما پدران دختردار باید چند توصیه مهم که در اینفوگرافیک زیر به آن اشاره شده است را در نظر داشته باشند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۹:۲۵    
سازمان سنجش زمان و تعداد سوالات آزمون سراسری 1401 را اعلام کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۹:۰۷    
رئیس مجتمع قضایی نیروهای مسلح غرب استان تهران گفت: دستورات لازم برای بررسی علت ضرب و شتم یک شهروند توسط مأمور نیروی انتظامی صادر و پلیس مدنظر شناسایی و یگان خدمتی وی نیز مشخص شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۸:۵۲    
همزمان با فروش 14 میلیاردی، موقعیت مهدی پرفروش ترین فیلم دفاع مقدس تاریخ سینمای ایران شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۸:۲۲    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد که مراسم بزرگداشت 14 و 15 خرداد در سراسر کشور برگزار می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۸:۲۲    
امروز روز همه دختران ایران است. دخترانی که پدرانشان شب با دست های خسته از کار برمی گردند و با لبخند آن ها خستگی را از تن شان دور می کنند
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۸:۱۶    
در یک رژیم غذایی سالم، یکی از مهم ترین وعده های غذایی که نقش مهمی در کاهش وزن دارد، وعده ناهار است که مصرف به اندازه و درست آن می تواند به روند لاغری کمک چشمگیری کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۸:۱۰    
فکر می کنید مدیران ارشد بازاریابی شرکت ها و کسب وکار های بزرگ چه توانایی هایی باید داشته باشند؟ در عصر دیجیتال، بهترین مدیران چه مهارت هایی دارند؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۷    
جریمه های اشتباه خطایی است که در بعضی اوقات ممکن است در دوربین های نظارت تصویری اتفاق بیفتد و گاهی به واسطه تغییر عمدی یا غیرعمدی که در پلاک خودرو اتفاق می افتد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۸:۰۱    
سریال تازه محمد کارت و بازی علی شادمان توانست در بین مخاطبان واکنش های مثبت زیادی داشته باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۷:۵۰    
جواد خواجوی هنرمند مشهدی که با کلیپ های طنزش در اینستاگرام معروف شد، این روز ها با سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت در شبکه نمایش خانگی و با نمایش مرگ تصادفی یک دراکولا به کارگردانی امیدرضا سپهری بر ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۷:۴۷    
مهمترین وظیفه یک برنامه ترک سیگار، اندازه گیری میزان پیشرفت فرد در طول زمان و هم چنین دادن انگیزه های لازم برای ادامه مسیر ترک عادت سیگار کشیدن است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۷:۲۰    
همین تلاش سبب شده است مجزا از ایجاد مهمان سرا تاریخی به وجود آید که در آن می توان سیر گذشته بر اطعمه و اشربه کارخانه زواری آستان مقدس را بررسی کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۷:۲۰    
مأموران پلیس در 3 عملیات ضربتی، عاملان سرقت های خانوادگی و کیف قاپی از مسافران را در مشهد، به دام انداختند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۷:۱۰    
توقیف نفتکش های یونانی در خلیج فارس، اگرچه از ابتدا صرفا یک اقدام تلافی جویانه از سوی ایران به حساب می آمد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۷:۰۵    
معماریان وضعیت معماری در زمینه طراحی و معماری را مطلوب نمی داند و آینده خوبی هم برای آن متصور نیست. چون بر این باور است که اتصال ما با گذشته مان قطع شده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۷:۰۵    
تیم والیبال فولاد سیرجان یک بازیکن خارجی به خدمت گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۷:۰۲    
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به جوانگرایی در این تیم گفت: امیدوارم نسل جدید خاطرات خوش والیبالی مردم را دوباره زنده کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۷:۰۲    
تیم بسکتبال تایچونگ سانز در نخستین دیدار سری فینال چین تایپه با وجود درخشش ستاره ایرانی خود 101 - 99 مغلوب کائوشیانگ شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۷    
درحالی که هیات رئیسه فدراسیون فوتبال همچنان قرار است به فعالیت خود در فدراسیون فوتبال ادامه دهد، اما بسیاری براین باورند که با افراد فعلی فوتبال ایران هیچ دورنمای روشنی دربخش مدیریتی نخواهد داشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۵:۲۵    
هیات وزیران با تخصیص اعتبار به حادثه ساختمان متروپل آبادان و مقابله با آلودگی هوا ناشی از ریزگرد ها در استان خوزستان موافقت کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۵:۰۷    
به نوشته غیاث الدین خواندمیر، نویسنده کتاب روضة الصفادر این دوره در حرم امام رضا (ع) مکانی به نام غلورخانه دایر کرده اند که در آنجا غذایی شبیه حلیم برای اطعام زائر و مجاور فقیر ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۵:۰۱    
دبیر شورای هماهنگی تشکل های انقلابی فرهنگیان گفت: شنیده می شود که برخی دستگاه ها مانند سازمان امور استخدامی و سازمان مدیریت در آیین نامه رتبه بندی معلمان ورود پیدا کردند و قصد دارند موضوعاتی مانند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۴:۵۵    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی از اختصاص سهام عدالت به جاماندگان تحت پوشش نهادهای حمایتی از تیرماه خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۴:۵۲    
تولیت آستان قدس رضوی هدایتگری اعتاب مقدسه به سوی حقیقت را سدی در راه پیشبرد نقشه های نظام سلطه دانست و ایجاد جدایی میان مردم و اعتاب مقدسه را توطئه جدید صهیونیسم و استکبار جهانی معرفی کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۴:۴۱    
پیرمرد خیلی فکر کرد چه خریده که مبلغی از حسابش کسر شده است. خیلی به ذهنش فشار آورد، اما به نتیجه ای نرسید ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۶    
معاونت مسکن و ساختمان از آغاز ثبت نام متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن از 12 خرداد در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۶    
رودی ژستد یکی از خرید های خارجی استقلال در ابتدای لیگ بیست و یکم با ضعیف ترین آمار ممکن درنهایت این باشگاه را ترک کرد. مقصد بعدی این مهاجم مشخص نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۶    
بعد از بخشش بازیکنان استقلال توسط دراگان اسکوچیچ بنا شد تیم ملی با 30 بازیکن راهی قطر شود و بازیکنانی که جای استقلالی ها به تیم ملی دعوت شده اند همچنان در اردو بمانند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۰    
بانوان و دختران مشهدی روز چهارشنبه و همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه (ص)، حرم و بارگاه برادر این بانوی کریمه، حضرت امام رضا (ع) را گلباران کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۴:۱۷    
دبیر شورای نگهبان گفت: به عنوان وظیفه شرعی، انقلابی و سیاسی، همه مسئولیم که راه و روش امام را به نسل های آینده و جوان کشور انتقال دهیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۴:۱۱    
سیزدهمین گزارش تیم تحلیلی سازمان ملل متحد که اولین گزارش این گروه پس از تسلط طالبان بر افغانستان است، از سروسامان گرفتن دوباره القاعده به کمک طالبان حکایت دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۴:۱۱    
برنامه تلویزیونی همسایه در دهه کرامت از شبکه امید پخش می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۴:۰۵    
رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری گفت: نمی توانیم بگوییم آبله میمون وارد کشور نمی شود؛ زیرا در تمام دنیا این بیماری مشاهده شده ولی جای نگرانی نیست چون انتقال این بیماری در حال حاضر همانند بیماری ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۴:۰۲    
رئیس بانک مرکزی گفت: با پوشش کاملی که در بازار ها انجام می دهیم قطعاً آرامش در بازار ارز ایجاد می شود ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۳:۵۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نمی تواند تیمش را در آخرین بازی فصل همراهی کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۳:۵۶    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: اصلاح ساختار بودجه در صحن شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا تصویب می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۳:۵۰    
شهردار مشهد گفت: اساس کار موسسه رویان، توجه ویژه به نیرو های دانشی کشور است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۳:۴۷    
مدافع جوان تیم شهرخودرو در خصوص وضعیت تیم شهرخودرو در لیگ برتر افشاگری کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۳:۴۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید ساختار بودجه و ناترازی آن اصلاح شود، گفت: در این میان باید ناترازی بانک ها و مشکلات سرمایه گذاری حل شود و جلوی تورم و گرانی گرفته شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۳:۴۱    
به گفته منابع خبر در افغانستان از آتش سوزی در جنگل های نورگرام در ولایت نورستان خبر داده اند، به گفته آنها این آتش سوزی چند روزی است که آغاز شده و تاکنون هیچ اقدامی برای مهار آتش از سوی طالبان صورت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۳:۳۵    
نصرالله پژمانفر (نماینده مردم مشهد) در نامه ای به رئیس هیئت تطبیق مصوبات دولت با قوانین، از او خواست اقدامات مقتضی برای پرداخت حقوق کارگران بخش دولتی براساس قانون صورت گیرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۳:۲۰    
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر از آغاز پوشش بیمه اجتماعی یک میلیون نفر از افراد فاقد بیمه در روستا ها خبر داد و گفت: این طرح از امروز آغاز خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۳:۱۷    
همراه اول با آغاز دهه کرامت، بسته های ویژه ترکیبی و اینترنت را برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود تدارک دیده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۳:۱۱    
تیم های ملی فوتبال آرژانتین و ایتالیا امشب به مصاف هم خواهندرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۳:۰۵    
پلیس راهور جزئیات محدودیت های و ممنوعیت های ترافیکی را در تعطیلات نیمه خرداد 1401 تشریح کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۳:۰۲    
رییس بنیاد شهید با بیان اینکه ما از طریق بیمه های تکمیلی، خدمات درمانی را دنبال می کنیم، گفت: بیمه های تکمیلی توانایی پرداخت مفید را نداشتند، زیرا همیشه منابع آن ها از مصارف شان کمتر بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۲:۵۶    
مراسم سی وسومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) به صورت هم زمان در بارگاه منور رضوی و 70 بقعه متبرک استان برگزار می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۲:۴۷    
فرمانده کل انتظامی کشور یا بیان اینکه پلیس نقش خوبی را در حفظ امنیت، امدادرسانی و کمک به حادثه دیدگان ساختمان متروپل ایفا کرد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۲:۴۱    
رئیس جمهور پیگیری معضل آلاینده ها و گرد و غبار را تا حصول نتیجه مطلوب ضروری دانست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۲:۳۵    
وزیر علوم گفت: آموزش های دانشگاهی از مهر 1401 کاملا حضوری برگزار خواهند شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۲:۳۲    
همایش روز دختر به مناسبت ولادت حضرت معصومه (ع) در میدان شهدای شهر مقدس مشهد برگزار شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۲:۳۲    
آیت الله رئیسی در ادامه سفر های استانی، فردا پنجشنبه 12 خرداد به استان آذربایجان شرقی سفر می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۲:۲۰    
دبیر انجمن واردکنندگان برنج با اشاره به توافقات بخش خصوصی و دولت درباره تنظیم بازار برنج گفت: ممنوعیت فصلی واردات به احتمال قوی لغو می شود و دولت از تنظیم بازار این کالا کناره گیری کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۲:۲۰    
در دو هفته گذشته قیمت طلا و سکه و نرخ دلار افزایش چشمگیری یافته است، به طوری که این بازار افزایش 8 درصدی قیمت را در دو هفته تجربه کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۲:۱۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه به بیانیه های سخنگویان وزارت امور خارجه فرانسه و آلمان در مورد کشتی های یونانی توقیف شده در خلیج فارس واکنش نشان داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۲:۱۷    
در شرایطی که عنوان شده بود این احتمال وجود دارد تیم ملی فوتبال ایران با قطر دیداری دوستانه داشته باشد، اما مدیر رسانه ای ملی تیم این خبر را تکذیب کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۲:۱۱    
معاون رئیس جمهور نتایج رایزنی های صورت گرفته با مقامات عراق و سوریه برای رفع معضل ریزگردها را تشریح کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۲:۰۵    
وزیر ورزش درباره عدم حضورش در جشن قهرمانی تیم فوتبال استقلال گفت: به دلیل مشغله کاری امکان حضورم در این مراسم فراهم نشد ولی نبودنم نشانه زاویه داشتن نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۱:۵۶    
رئیس شورای قضایی خراسان رضوی بر لزوم تشکیل کمیته ویژه باهدف بررسی وضعیت به روز ساختمان های مهم و بزرگ مشهد و شهرستان های استان با قید فوریت تأکید کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۱:۴۷    
بازنشستگان کشوری در انتظار بارگذاری احکام حقوقی روی سامانه هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۱:۳۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اگر عناصری از داخل کشور با فیلم موهن عنکبوت مقدس همکاری کرده باشند مشمول مجازات و تنبیهاتی خواهند شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۱:۳۲    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس صفحه اینستاگرام خود را بست تا به شایعات جدایی از این تیم دامن بزند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۱:۲۶    
شنیده ها حاکی از رقم قرارداد نجومی ستاره پرسپولیس برای تمدید است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۱:۲۶    
سرمربی مشهدی تیم هوادار با عملکرد خوب خود در این فصل حالا آماده نشستن روی نیمکت این تیم برای فصل آینده خواهد بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۱:۲۶    
لیست قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو ویژه خرداد ماه 1401 اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۱:۲۶    
ستاره تیم مس رفسنجان به شیوه جالبی قرارداد می بندد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۱:۲۶    
ستاره پیشین تیم استقلال برای بازگشت احتمالی به این تیم منتظر روشن شدن تکلیف سرمربی این تیم است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۱:۲۰    
قرار است از هفته آینده دو خودروی مونتاژی فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا عرضه شود. کارشناسان عقیده دارند که عرضه خودرو در بورس کالا می تواند رانت این محصولات را کاهش و آن را به تعادل قیمتی برساند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۱:۲۰    
3 نشان نقره به 5 ورزشکار خراسانی در دومین دوره رقابت های بین المللی جام امام رضا (ع) رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۱:۲۰    
تیم فوتبال کارگران از تیم های خوب فوتبال مشهد در دهه پنجاه بود؛ تیمی که در مسابقات باشگاه های مشهد حاضر بود و نفرات شاخصی هم در ترکیب داشت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۱:۲۰    
مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به همه اعضای هیئت رئیسه غیر از یک نفر رأی اعتماد داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۱۱:۱۷    
نمایشگاه جهیزیه و لوازم خانگی همواره در زمره پرطرفدارترین نمایشگاه های عمومی است و علاوه بر اینکه تولیدکنندگان همواره از این فرصت ها برای افزایش فروش و ارتباط گیری مستقیم با خریداران استفاده می کنند ...
  • ۱