جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۸:۰۹May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 2 خرداد 1401 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 30 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 30 فروردین 1401 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1401 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 31 شهریور 1401 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1401 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1401 شهرآٰرا نیوز 1 آذر 1401 شهرآٰرا نیوز 1 دی 1401 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1401 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1401 شهرآٰرا نیوز 1 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 2 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 3 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 4 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 5 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 6 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 7 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 8 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 9 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 10 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 11 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 12 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 13 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 14 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 15 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 16 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 17 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 18 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 19 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 20 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 21 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 22 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 23 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 24 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 25 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 26 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 27 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 28 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 29 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 30 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1401 
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۴:۱۲    
برخلاف شایعاتی که پیش تر شنیده می شد، وریا غفوری قصد جدایی از استقلال را ندارد و قراردادش را یک فصل دیگرتمدید می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۵ - ۱۷:۳۱    
دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: نمونه اولیه تست دوپینگ یکی از بازیکنان لیگ برتر مثبت شده و گویا موضوع این پرونده مصرف دارو بوده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۷:۰۱    
آیت ا... سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه مجریه، اول خرداد 1401 در حکمی، سید احمد عبودتیان را به سمت دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت منصوب و همه مقامات و دستگاه های دولتی را در راستای تحقق ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۶:۳۷    
یک فیلم ساز و نویسنده سینما گفت: در حال حاضر سینما و جامعه به حماسه نیاز دارد و حوزه حماسه نیزمند نگاه جدی متخصصان حوزه سینماست؛ چرا که توجه به این حوزه و عرصه می تواند سر منشاء یک حرکت جدید باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۲۰:۲۵    
افراد با مزاج های مختلف عادات غذایی خاصی دارند که اگر این عادات به غلط باشد مزاج آن ها نیز دچار سوءمزاج خواهد شد که کتب سنتی آن را به 4 دسته تقسیم کرده و سوء مزاج سرد کبد یکی از آن ها می باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۱۶:۲۲    
وضعیت مربی مغضوب استقلال برای حضور در جشن قهرمانی این تیم نامشخص است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۱۳:۳۱    
تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی ترور شهید حسن صیاد خدایی از مدافعان حرم حضرت زینب (س) را تسلیت گفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۱۳:۲۲    
سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور روز گذشته اسامی افراد غیر روانشناس و فاقد مجوز را در حالی منتشر کرد که در بین این لیست 144 نفره، اسامی افراد مشهوری نظیر محمود انوشه ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۱۳:۱۰    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: بارگذاری نهاده های دامی نیمایی بر روی سامانه بازارگاه انجام شده و نهاده ها در دسترس دامداران و مرغداران قرار دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۱۱:۱۶    
موسوی تبریزی به جزییاتی از جلسه اصلاح طلبان در منزل خاتمی که به انتخاب حجت الاسلام روحانی منجر شد اشاره می کند. او می گوید گزینه های دیگری مثل جهانگیری و عارف هم داشتیم، ولی به روحانی روی آوردیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۱۰:۵۲    
نشست معاونان و مدیران اقتصادی وزارت امور خارجه کشور های عضو اکو (ایران، افغانستان، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، قرقیزستان، پاکستان، تاجیکستان، ترکیه ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۱۰:۵۲    
معاون سیاسی وزارت امور خارجه با بیان اینکه ترور هیچ تأثیری بر سیاست ایران در مبارزه با تروریسم در منطقه ندارد، گفت: سکوت برخی دولت ها در برابر ترور، پاداش به تروریست ها است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۱۰:۴۶    
در قسمت پنجم فصل 6 برنامه جوکر ، یوسف تیموری کنار هومن حاجی عبدالهی و محمدرضا علیمردانی با یاد علی انصاریان همه را احساساتی کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۱۰:۳۱    
روایت کارآفرینی دو بانوی ایرانی و افغانستانی که برای ده ها بانوی گرگانی شغل ایجاد کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۱۰:۱۶    
دفتر هیأت دولت برای استفاده از توان علمی جوانان فارغ التحصیل 6 ماهه اول سال 1401 دوره های کارشناسی ارشد و دکتری 10 رشته دانشگاهی تحت عنوان سرباز نهادی (امریه) فراخوان صادر کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۰۹:۴۶    
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه انتقام خون شهید خدایی را "سخت" و "پشیمان کننده" از دشمن خواهیم گرفت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۰۹:۳۷    
رییس مجلس با اشاره به فرو ریختن ساختمان اداری - تجاری متروپل در شهر آبادان، بر لزوم شناسایی متخلفین تاکید کرد و در ماموریتی از کمیسیون عمران مجلس خواست که گزارش بررسی ابعاد مختلف این حادثه را تهیه و ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۰۸:۵۵    
مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت با اشاره به برخی اخبار برای ممنوعیت واردات موبایل برخی نشان های تجاری گفت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۲۳:۲۵    
دادستان کل کشور با صدور پیامی ضمن عرض تسلیت به جانباختگان حادثه ریزش ساختمانی در آبادان، بر نظارت ویژه رسیدگی به این پرونده و برخورد قاطع با متخلفان تاکید کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۲۲:۳۱    
مدارس تمام مقاطع تحصیلی استان تهران فردا (سه شنبه) به دلیل افزایش آلودگی هوا تعطیل شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۲۲:۲۵    
اورژانس کشور، اسامی مصدومان و جان باختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل را منتشر کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۲۱:۲۲    
حمیدرضا جعفری، عصر امروز دار فانی را وداع گفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۲۱:۱۰    
مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت با اشاره به برخی اخبار برای ممنوعیت واردات موبایل برخی نشان های تجاری گفت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۲۱:۰۷    
همه مقاطع تحصیلی و ادارات خوزستان در روز سه شنبه به دلیل گرد و غبار شدید تعطیل اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۲۰:۳۷    
لکنت زبان اختلالی در گفتار است که به موجب آن فرد نمی تواند کلمات را پیوسته ادا کند و در خلال صحبت مکث می کند. ما باید در برخورد با افرادی که لکنت زبان دارند چگونه رفتار کنیم؟
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۹:۳۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه نگرانی از بابت بیماری آبله میمون نداریم، گفت: هنوز موردی از ابتلای قطعی در ایران تشخیص داده نشده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۹:۲۲    
اورژانس کشور، اسامی مصدومان و جان باختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل را منتشر کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۹:۲۲    
تیم بسکتبال با ویلچر بانوان ایران با برتری 55 - 40 برابر تایلند، گام بزرگی برای صعود به جام جهانی برداشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۹:۱۶    
میلاد عبادی پور ایران از شنبه 31 اردیبهشت در اردو حاضر شده و تمرینات خود را زیر نظر بهروز عطایی سرمربی تیم ملی آغاز کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۹:۰۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه دولت طی هفته های اخیر در خصوص اصلاح نظام پرداخت یارانه ها دستور کار شلوغی داشته است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۹:۰۷    
درج هم زمان قیمت تولیدکننده و مصرف کننده برای همه کالا های این طرح لازم الاجراست، اما این مهم برای کالا هایی که در دسته لوازم یدکی قرار می گیرند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۹:۰۷    
چهار آدم ربا که یک مرد را در محل کارش در خیابان فرشته ربوده بودند با دریافت مقادیر زیادی رمزارز "تتر" وی را آزاد کردند!
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۸:۳۷    
3 مجرم سریالی و تحت تعقیب در عملیات پلیسی مشهد شناسایی و دستگیر شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۸:۳۷    
مشهد به کتاب های خوب ترجمه شده نیاز دارد، چون مخاطب تشنه ای دارد که همیشه دست خالی برمی گردد. زائران غیرایرانی سفیران بی مزد و مواجب فرهنگ ما هستند، نه فقط کیف های پول برای کاسبان اقتصادی.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۸:۲۲    
صبح امروز، بخش هایی از ساختمان بزرگ متروپل در آبادان فرو ریخت که بر اثر این حادثه شماری مجروح و تعدادی جان خود را از دست دادند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۸:۰۷    
ساعاتی پیش بخشی از برج متروپل آبادان که توسط هلدینگ عبدالباقی ساخته شده بود، فروریخت و تعدادی از هموطنانمان کشته و زخمی شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۷:۵۲    
سید ابراهیم رئیسی دستور داد که به مصدومان حادثه آبادان رسیدگی و علل وقوع آن بررسی بشود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۷:۲۵    
معاون اول رییس جمهور بر لزوم رسیدگی فوری به حادثه ریزش ساختمان ده طبقه در مرکز شهر آبادان و خارج کردن سریع مصدومان از زیر آوار تاکید کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۷:۲۲    
در پی تغییر روز عید فطر و حلول ماه شوال در روز سه شنبه 13 اردیبهشت، تعطیلی روز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) در تقویم تغییر کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۶:۲۲    
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری یزدگفت: با ایجاد بستر های مناسب ورزشی، فرهنگی و اجتماعی توسط شهرداری ها می توان بسیاری از دغدغه های شهروندان را در شهر های مختلف تا حدود زیادی حل کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۶:۲۲    
افغانستان در سوگ پهلوان ابراهیم اسطوره تکرار نشدنی این کشور نشسته، قهرمانی که سابقه 4 دور حضور در المپیک را در کارنامه دارد و الگوی تمام ورزشکاران افغانستان است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۶:۱۰    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا اسلامی شهر مشهد گفت: تبادل تجربیات در حوزه فرهنگی و اجتماعی در بین کلانشهر های ایران باعث ارتقا سطح کیفیت خدمات فرهنگی شهرداری ها در کشور خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۶:۱۰    
فرهاد مجیدی با اولویت بندی لیست فصل بعد قصد دارد به سراغ نقل و انتقالات برود. در گروه اول بازیکنانی قرار دارند که مجیدی روی جذب آن ها تاکید قطعی دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۵:۱۰    
از پدر و مادرش آموخته است ساده زندگی کند و نقطه اوج زندگی اش همین ساده زیستی می شود. ساده زیستی که او را در هجده سالگی به جبهه می کشاند و در امتداد باورهایش 37 سال نیز میانجی می شود برای ازدواج آسان ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۵:۰۷    
نماینده مرودشت و نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن توضیحاتی را درباره آیین نامه واردات خودرو ارائه کردند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۴:۵۵    
در مشهد دو دوشنبه بازار وجود دارد که شامل فروش پوشاک، لوازم خانگی، میوه و ... می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۴:۴۶    
زاکانی، شهردار تهران گفت: در گذشته شهر تهران در ابعاد کالبدی خود پیشرفت داشته، اما در حوزه اجتماعی و فرهنگی به صورت جدی یک غفلت انجام شده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۴:۴۰    
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای جزئیات آیین های تشییع و خاکسپاری سردار شهید صیاد خدایی را اعلام کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۴:۳۷    
مسئولان باشگاه استقلال اعلام کردند به دلیل بی اطلاعی از برگزاری مراسم یازدهمین سالگرد ناصر حجازی در مراسم جمعه گذشته حاضر نشده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۴:۱۶    
رئیس قوه قضاییه گفت: مسئولین و غیرمسئولین در مورد گرانی ها و ناهنجاری های بازار کلی گویی نکنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۴:۱۶    
برخی از هموطنان همچنان اقدام به ارائه وکالت نامه برای نقل و انتقال خودرو می کنند و بار ها دیده شده است که خریدار ماه ها با گذشت زمان اعتبار وکالت نامه ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۴:۱۶    
وزیر بهداشت با بیان اینکه آمار واکسیناسیون ایران، 15 درصد بیش از شاخص جهانی ایمنی جمعی است، گفت: تک رقمی شدن تلفات کرونایی در کشورمان تعجب و حیرت وزراء و کارشناسان بهداشت و درمان جهان را به همراه ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۴:۰۷    
امیر جلیلی نژاد - روزنامه نگار
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۴:۰۱    
شاید شما هم ویدئوی مادری را که مقابل قاب عکس فرزندش اشک می ریزد دیده باشید؛ ویدئویی که شاید اشک خیلی از ما را هم درآورد؛ اما در پس همه آن اشک ها، مدح و تحسینی نهفته بود بابت این تصمیم و بابت این بخشش.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۴:۰۱    
هرچند آماری رسمی از تعداد المان ها و بنا های یادبود ویژه زنان در شهر مشهد در دسترس نیست، نگاهی کلی به شهر نشان می دهد تعداد این آثار انگشت شمارند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۳:۵۵    
امروز همه شاخص های بازار سرمایه نزولی بودند و شاخص کل بورس بیش از 25 هزار واحد کاهش یافت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۳:۴۶    
حامد کرزی رئیس جمهور پیشین افغانستان که در روزهای گذشته خطاب به مجریان زن تلویزیون های قانون جدید طالبان برای پوشاندن صورت شان را اجرا نکنند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۳:۴۶    
بخش هایی از ساختمان بزرگ متروپل در آبادان فرو ریخت که بر اثر این حادثه شماری مجروح و به تعدادی خودرو هم آسیب وارد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۳:۴۶    
جواد نوائیان رودسری، پژوهشگر تاریخ، که تا سال 1385 ساکن یکی از کوچه های بولوار ابوذر بوده است و ایوان خانه شان مشرف به سیلو های غول پیکر گندم مشهد، از خاطرات آن دوران می گوید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۲:۴۰    
شهردار مشهد گفت: یکی از اتفاقاتی که در مشهد ظرف چند ماه گذشته رقم خورده است، مناسب سازی اماکن مختلف برای معلولان است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۳:۴۰    
گذری بر تاریخ ساخت سیلو های مشهد که نگهداری از گندم را برای مردم آسان کرده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۳:۳۷    
معاون تعاون و امور اجتماعی سازمان بنیاد شهید گفت: از سال 98 تاکنون 20 هزار جانباز تعیین وضعیت شده و کارت جانبازی خود را دریافت کرده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۳:۳۷    
بخش هایی از ساختمان بزرگ متروپل در آبادان فرو ریخت که بر اثر این حادثه شماری مجروح و به تعدادی خودرو هم آسیب وارد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۳:۳۷    
ماشینم را برای فروش گذاشته ام تا فردا با پول آن بتوانم چند گوشی آیفون خریداری کنم. همکارم خانه اش را برای فروش گذاشته است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۳:۳۱    
طبق اعلام معاون گمرک ایران، تاکنون هیچ ابلاغیه ای از وزارت صمت مبنی بر ممنوعیت واردات یا تغییر گروه کالایی گوشی های آیفون به گمرک اعلام نشده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۳:۱۶    
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: ما باید راهبرد تهدیدات آینده علیه کشور را تشخیص دهیم و در مقابل تهدیدات آینده که احتمالاً جنگ ترکیبی دریاپایه و هواپایه است، آماده شویم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۳:۱۶    
وزیر کشور گفت: ترور شهید صیاد خدایی در کمیته ای که با همکاری و هماهنگی نهاد های نظامی و امنیتی تشکیل شده، در دست بررسی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۳:۰۱    
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه سامانه موشکی باور 373 به طور کامل به چرخه عملیاتی یگان های پدافندی پیوسته است، گفت: امروز افزایش توان رزم نیروی پدافند جهشی چند برابری را طی می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۲:۵۲    
رئیس جمهور که در راستای گسترش تعاملات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی عازم مسقط شده بود، دقایقی قبل با استقبال سلطان عمان وارد کاخ العلم مسقط شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۲:۵۲    
سرمربی سابق پرسپولیس هرگونه مذاکره با این باشگاه را رد کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۲:۴۰    
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه طوفان گرد و خاک بیش از هشت هزار شهر و روستا را در استان درگیر کرد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۲:۳۷    
زمین لرزه ای به بزرگی 5.5 ریشتر در استان سیستان و بلوچستان - حوالی سرجنگل رخ داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۲:۳۷    
وزیر علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به تغییرنظام پذیرش دانشجوی دکتری، گفت: از سال آینده پذیرش استاد محور دانشجوی دکتری به صورت پایلوت در چند دانشگاه اجرا می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۲:۳۱    
سخنگوی سپاه تاکید کرد: اراذل و اوباش و تفاله های گروه های تروریستی وابسته به استکبار و صهیونیسم جهانی به سزای عمل جنایتکارانه خود خواهند رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۲:۳۱    
پاسخ شهرداری منطقه نه مشهد به درخواست شهروند مشهدی مبنی بر یک طرفه کردن خیابان هاشمیه 75.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۲:۲۵    
دبیر شورای امنیت کشور گفت: ترور شهید خدایی به طور قطع توسط رژیم صهیونیستی انجام شده است و جنایتکاران باید آماده سیلی سخت ایران باشند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۲:۲۵    
مجید نژادحسین - شهردار منطقه 4 شهرداری مشهد
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۲:۱۶    
رئیس مجلس با بیان اینکه اقتصاد ما مردمی نشده است، گفت: امروز چالش بزرگی به نام تحریم داریم که برای خنثی سازی تحریم، خصوصی سازی و مردمی سازی شاهراه و تنها راه به شمار می آید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۲:۱۰    
سازمان جهانی خواروبار و کشاورزی ملل متحد، ایران را از نظر شاخص امنیت غذایی در رتبه 76 جهان قرار داد و اعلام کرد 119 کشور جهان امنیت غذایی کمتری در مقایسه با ایران دارند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۲:۰۷    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه نقطه آمال هر پاسدار شهادت است، گفت: کسی که سال های طولانی در راه جهاد و شهادت گام برداشته، شهادت مطلوبش است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۲:۰۷    
رئیس کمیسیون قضائی مجلس گفت: مهریه های بین 100 تا 200 سکه مشمول پرداخت 2 درصد حق ثبت می شوند و مهریه های 200 سکه به بالا مشمول پرداخت 15 درصد حق ثبت می شوند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۲:۰۱    
غلامرضا نوفرستی - عضو هیئت مدیره خانه صنعت و معدن خراسان رضوی
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۲:۰۱    
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: در حال حاضر هیچ کمبودی برای تامین بنزین در کشور وجود ندارد، اما باید مدیریت مصرف انجام شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۱:۵۵    
درحالی که به صورت رسمی زمان عرضه شیائومی می بند 7 اعلام شده، تصاویر جعبه بیرونی این مچ بند هوشمند لو رفته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۱:۵۵    
مدیر کل امور اتباع مهاجرین خارجی وزارت کشور ایران اعلام کرده که چنانچه مهاجرین بدون مدرک در طرح سرشماری شرکت نکنند، غیرقانونی تلقی شده و بایستی ایران را ترک کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۱:۵۵    
رئیس جمهور که در راستای گسترش تعاملات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی عازم مسقط شده بود، دقایقی قبل با استقبال سلطان عمان وارد کاخ العلم مسقط شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۱:۵۵    
به گفته شهردار منطقه ثامن مشهد پایان ماجرای پروژه سارا منوط به اجرای مصوبات یک جلسه سه جانبه از سوی شرکت مسکن سازان منطقه شرق است
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۱:۴۶    
ملیحه غیور - مدیر مشارکت های بانوان حفظ ارزش های دفاع مقدس استان خراسان
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۱:۴۰    
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در ساماندهی انتقال پادگان ارتش مشهد کار جمعی صورت گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۱:۳۷    
رئیس ستاد مرکزی اربعین با اشاره به نشست سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق با دولت این کشور، گفت: دولت عراق به سفیر ما اعلام کرد ویزای زائران اربعین برداشته می شود .
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۱:۳۷    
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: دولت برنامه ریزی 2 ساله ای برای تامین و ذخیره کالا های اساسی در کشور انجام داده است تا در بحث امنیت غذایی دچار مشکل نشویم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۱:۳۷    
سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد با راه اندازی سامانه ای به نام سما ، نحوه مشارکت با تشکل ها و سازمان های مردم نهاد را سامان دهی کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۱:۳۱    
معاون وزیر ورزش با اشاره به اینکه آماده سازی شرایط حضور بانوان و خانواده ها در ورزشگاه ها در حال پیگیری است، گفت: فرهنگی شدن محیط های ورزشی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۱:۳۱    
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: ظرف یک تا دو ماه آینده کارت های سوخت المثنی صادر شده و به دست صاحبانش می رسد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۱:۲۵    
استقلال باید در دیداری تشریفاتی مقابل مس رفسنجان به میدان برود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۱:۱۶    
دیدار تیم های شهرخودرو و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر سوم خردادماه در آزادی برگزار می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۱:۱۶    
مرکز سیمافیلم در پی انتشار اخبار نادرست برخی رسانه ها در خصوص توقف ساخت سریال حضرت موسی(ع) این خبرسازی را تکذیب کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۱:۱۰    
داعش با انتشار اطلاعیه ای مسئولیت حمله در نزدیکی هتل استقلال کابل را پذیرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۱:۱۰    
مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: در حال حاضر به دلیل گرد و خاک گسترده و کاهش دید در نجف ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۱:۰۷    
گفتگوی علی اکبر هاشمی جواهری، مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی با شهرآراورزشی را در ادامه می خوانید.
  • ۱