جمعه ۰۴ خردادساعت ۲۰:۵۵May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 29 خرداد 1401 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 30 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 30 فروردین 1401 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1401 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 31 شهریور 1401 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1401 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1401 شهرآٰرا نیوز 1 آذر 1401 شهرآٰرا نیوز 1 دی 1401 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1401 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1401 شهرآٰرا نیوز 1 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 2 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 3 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 4 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 5 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 6 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 7 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 8 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 9 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 10 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 11 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 12 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 13 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 14 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 15 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 16 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 17 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 18 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 19 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 20 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 21 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 22 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 23 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 24 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 25 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 26 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 27 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 28 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 29 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 30 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1401 
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۵    
در مورد مدافع جدید پرسپولیس که از سپاهان آمده بیشتر بدانید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۲    
به نظر می رسد مبلغ قرارداد سرمربی جدید تیم استقلال مشخص شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ - ۱۹:۰۵    
وزارت آب و انرژی طالبان اعلام کرد که در سفر اخیر مقامات این وزارتخانه با ایران در خصوص مشکلات اجرای معاهده حق آبه میان دو کشور ایران و افغانستان گفتگو کرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ - ۱۷:۰۵    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران وضعیت شاگردانش برای شروع هفته دوم لیگ ملت ها را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: با توجه به این که زودتر به صوفیه آمدیم، بررسی های دقیق تری برای آنالیز بلغارستان انجام دادیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ - ۱۶:۵۰    
کاپیتان تیم ملی والیبال با بیان این که تیم ایران در هفته نخست لیگ ملت ها مقداری افت و خیز داشت، گفت: این اتفافات ممکن است برای هر تیمی پیش بباید، به نظر من هفته دوم را بهتر از هفته اول ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ - ۱۴:۲۰    
معاون برنامه ریزی، مالی و پشتیبانی از پرداخت مابه التفاوت افزایش حقوق خرداد همه بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش این سازمان خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ - ۱۴:۱۱    
مجید میراحمدی گفت: پس از اول تیر به بعد تمام اتباع افغانستانی که به دفاتر پیشخوان دولت یا دفاتر کفالت مراجعه نکردند، به سرعت اخراج خواهند شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ - ۱۴:۰۵    
تنها دو روز تا پایان مهلت ثبت نام در طرح سرشماری اتباع خارجی بدون مدرک هویتی باقی مانده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ - ۱۴:۰۲    
تصاویری از قله زیبای دماوند که به صورت هوایی به ثبت رسیده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ - ۱۳:۵۶    
مولوی اختر محمد نصرت، سخنگوی وزارت انرژی و آب طالبان گفت: قرار است 16 طرح تولید برق با همکاری ایران، روسیه، ترکیه و چین در افغانستان اجرا شود که از مجموعه این پروژه ها ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ - ۱۳:۱۷    
بیا نزدیک تر با خوانندگی نوازندگی و آهنگسازی سهراب پورناظری یکی از آهنگ های پروژه سی صد است که در آن خوانندگان و بازیگران بسیاری حضور دارند و گروهی بالغ بر 200 نفر در شکل گیری آن نقش دارند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ - ۱۲:۱۱    
مهمان خارجی شبکه سوم سیما که در طول مکالمه در حال صحبت به زبان انگلیسی بود، به محض قطع شدن ارتباط مترجم فارسی، به زبان فارسی سخن گفت!
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ - ۱۲:۰۵    
ریکاردو ساپینتو با کارنامه ای سرشار از اخراج گزینه جانشینی مجیدی شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ - ۱۲:۰۵    
حمایت تمام قد خداداد عزیزی از سرمربی تیم ملی فوتبال، همانطور که پیش بینی می شد رخ داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ - ۱۱:۱۱    
به تازگی تصویر جدیدی از نمونه واقعی گوشی شیائومی 12 اولترا منتشر شده که با رندر های منتشرشده قبلی مطابقت دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ - ۱۰:۴۷    
رئیس سازمان بسیج القای یأس و ناامیدی به مردم را از توطئه های دشمنان در جنگ ترکیبی برشمرد و گفت: این در حالی است که آینده کاملا روشن و مسیر ملت ایران در شرایط صعودی قرار دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ - ۱۰:۲۰    
معاون تسهیلات و تجاری سازی صندوق نوآوری و شکوفایی از ارائه تسهیلات جعاله و قرض الحسنه جدید به صندوق های پژوهش و فناوری استانی با هدف تحول در اکوسیستم نوآوری در استان ها و حمایت از شرکت های دانش ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ - ۰۹:۵۶    
راننده دو خودرو وسط اتوبانی در شهر شیراز رفتار عجیبی را رقم زدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۳۰ - ۰۸:۱۱    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور بخشنامه ای افزایش مستمری و کمک های جنبی و تعیین حداقل مستمری در سال 1401 را برای اجرا به واحد های اجرایی این سازمان در سراسر کشور ابلاغ کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۲۳:۲۲    
دومین اثر بلند حسین دارابی که قبلا با فیلم چالش برانگیز مصلحت نشان داده بود به موضوعات ملی و استراتژیک علاقه دارد، به برشی از زندگی شهید داریوش رضایی نژاد، یکی از دانشمندان هسته ای برجسته می پردازد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۲۳:۲۲    
در این اینفوگرافی زیر، علائم احتمالی سرطان پوست که باید نسبت به آن ها حساس باشید و توصیه هایی برای پیشگیری از سرطان پوست را گفته ایم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۲۳:۱۶    
نتایج اولیه دور دوم انتخابات پارلمانی فرانسه بر اساس نظرسنجی پای صندوق های رای نشان می دهد که ائتلاف امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه نتوانسته است اکثریت مطلق را در پارلمان بدست بیاورد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۲۳:۱۰    
سقوط یک دستگاه تریلی حامل سوخت در گردنه حیران آستارا یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۲۳:۱۰    
به مناسبت شبهه محمد هاشمی درباره محل سکونت حضرت آیت الله خامنه ای در اوایل دوران رهبری، خاطره ای از برادر عروس رهبر معظم انقلاب بازخوانی می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۲۲:۵۲    
رئیس جمهور یکی از اولویت های سیاست خارجی ایران را نقش آفرینی موثر در افزایش همگرایی منطقه ای از طریق گسترش تجارت از مسیر ایران دانست و اظهار داشت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۲۲:۴۶    
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: طی 20 روز گذشته به سبب مازاد عرضه شاهد کاهش قیمت مرغ زنده بوده ایم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۲۲:۱۶    
اولین هم اندیشی مدیران گردشگری استان و فعالان برتر گردشگری، هتلداران و صاحبان سامانه های رزرواسیون و آژانس های مسافرتی در سطح ملی و استانی 26 خردادماه در هتل پردیسان مشهد برگزار شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۲۱:۱۰    
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تکذیب شایعات مبنی بر استعفای وزیر صمت گفت: "سید رضا فاطمی امین" امشب در برنامه "صف اول" شبکه خبر برنامه های این وزارتخانه را تشریح می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۲۱:۰۷    
قوه قضاییه اعلام کرد: اخبار منتشر شده مبنی بر اجرای حکم قطع انگشت تعدادی از محکومان به هیچ عنوان صحت ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۲۱:۰۱    
در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه هیات دولت که به ریاست آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، آیین نامه اجرایی نحوه تسویه مطالبات و بدهی های قطعی شهرداری ها با دستگاه های اجرایی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۲۰:۵۲    
لیلا حیدری اولین مدال تاریخ دوچرخه سواری ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا بانوان پیست برگردن آویخت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۲۰:۰۱    
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد از راه اندازی بازارچه هنرهای دستی زنان کارآفرین در مشهد خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۲۰:۰۱    
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار رئیس جمهور قزاقستان فرمودند: در قضیه اوکراین مشکل اصلی این است که غربی ها درصدد توسعه ناتو هستند و آنها هر جا که بتوانند برای گسترش نفوذ خود تأمل نخواهند کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۹:۳۷    
عضو هیئت رئیسه مجلس از تصمیم این هیئت برای اعلام وصول طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۸:۳۷    
جنازه نادرشاه را برای بازسازی آرامگاهش، 210 سال پس از مرگش از قبر بیرون آوردند و جای تبر بر جمجمه و سر جدا شده او بر روایت های تاریخی قتلش صحه گذاشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۸:۲۲    
در جریان مسابقه دوچرخه سواری در تور اسلوونی، دو هم تیمی که در این مسابقات شرکت کرده بودند تصمیم گرفتند با بازی سنگ کاغذ قیچی تعیین کنند که کدامیک زودتر از خط پایان رد شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۸:۲۲    
خسارات سنگین ناشی از جاری شدن سیلاب در بنگلادش آسیب زیادی به وجود آورده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۸:۱۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم شاهد تلاش ایران برای انجام اقدامات علیه اسرائیل در خارج از سرزمین های اشغالی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۸:۰۱    
تلویزیون اسرائیل با هک سایبری روبه رو شد و کلیپ حاج قاسم سلیمانی در شبکه 13 اسرائیل پخش شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۷:۳۱    
رئیس جمهور قزاقستان در نشست خبری با آیت الله رئیسی، گفت: ایرانیان می تواند به مدت 14 روز بدون روادید به قزاقستان سفر کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۷:۲۵    
رئیس جمهور اظهار داشت: ایران مصمم است علاوه بر روابط دوجانبه با قزاقستان، روابط و همکاری های منطقه ای بین دو کشور و کشور های منطقه نیز ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۷:۱۶    
درحالیکه تمام مدعیان قهرمانی لیگ برتر به دنبال جذب سعید صادقی هستند، کامنت بیرانوند نشان می دهد او با پرسپولیس به توافق رسیده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۷:۰۷    
رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور در دیدار با مشاور ارشد دفتر منطقه ای یونیسف و نماینده یونیسف در جمهوری اسلامی ایران در خصوص مسائل آموزش و پرورش و آموزش کودکان پناهنده گفت وگو پرداخت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۷:۰۱    
کارت ورود به جلسه داوطلبان کنکور 1401 از پنجم تیر ماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد و داوطلبان به مدت دو روز فرصت دارند کارت خود را دریافت کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۶:۳۷    
اعضای تیم ملی تکواندوی افغانستان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا راهی کره جنوبی شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۶:۳۱    
دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی گفت: ما زبان مردم هستیم، مردم اگر مطالبه ای،موضوعی و مشکلی در رابطه با اداره ای اداره ای دارند می توانند با ما در میان بگذارند تا ما این مشکلات ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۶:۲۵    
رضا مرادخانی در مصاحبه با شاهین صمدپور به جزئیات درگیری خود با ماموران نیروی انتظامی در پارک اشاره می کند
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۶:۱۶    
درحالی که انتظار می رفت مدیران باشگاه استقلال با وریا غفوری برای تمدید قرارداد رایزنی کنند، اما تا کنون هیچ تماسی با کاپیتان استقلال برقرار نشده و احتمال جدایی وجود دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۶:۱۶    
برخی عناصر داخلی که پیش تر در باشگاه استقلال منافعی داشتند این روز ها به طور مخفیفانه اقدام به سنگ اندازی برای مدیران این باشگاه می کنند تا پروسه انتخاب سرمربی به درازا بکشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۶:۱۶    
پرسپولیس در ادامه خرید های خود گولیسانی را هم از چنگ سپاهان درآورد. سرخ ها تا کنون 3 بازیکن از اصفهان جذب کرده اند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۶:۱۶    
ساپینتو، مربی پرتغالی برای حضور دراستقلال با مدیران این باشگاه درحال مذاکره است و احتمالا در روز های آتی به عنوان سرمربی این باشگاه برگزیده خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۵:۵۵    
نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: مقوله فرهنگ یکی از اساسی ترین زمینه هایی است که سعادت جامعه را تحت تاثیر خود قرار داده ولذا باید کسانی در این حوزه فعالیت داشته باشند که انقلابی و جهادی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۵:۵۵    
مصطفی سعیدی سیرایی شهردار کرج در نشست علنی شورای شهر کرج با 11 رای از مجموع 13 رای اعضای این شورا از مسئولیت خود عزل شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۵:۵۲    
معاون امور توان بخشی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی از اختصاص پلاک ویژه خودرو به معلولان جسمی حرکتی خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۵:۵۲    
رئیس جمهور آرژانتین تصریح کرد: هواپیمای ونزوئلایی که هفته گذشته در این کشور فرود آمده بود هیچ ارتباطی با نیروی قدس سپاه ایران ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۵:۳۱    
آهنگ جدید مجید خراطها به نام "حیف" کد ویدیو دانلود فیلم اصلی متن آهنگ حیف مجید خراطها: حیف که نمیدونم کجایی چی شدش از من جدایی کی برات میگه لالایی ... ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۵:۲۲    
رییس سازمان جمع آوری و فروش سازمان اموال تملیکی گفت: وزیری از وزرای دولت های قبل توجهی به وضعیت انبار های تملیکی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۷    
وزیر امور خارجه ایران در گفت وگوی تلفنی با وزیر امور خارجه ترکیه در خصوص مسائل دوجانبه، منطقه ای و بین المللی به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۷    
رئیس جمهور اظهار داشت: ایران مصمم است علاوه بر روابط دوجانبه با قزاقستان، روابط و همکاری های منطقه ای بین دو کشور و کشور های منطقه نیز ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۱    
در حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی و قاسم ژومارت توکایف 9 سند همکاری و یادداشت تفاهم میان ایران و قزاقستان به امضا رسید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۴:۵۵    
رئیس جمهور قزاقستان در نشست خبری با آیت الله رئیسی، گفت: ایرانیان می تواند به مدت 14 روز بدون روادید به قزاقستان سفر کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۴:۵۲    
سینما های حوزه هنری در سراسر کشور، بلیت های فیلم هناس را به صورت شناور ارائه می دهند؛ یعنی بلیت این فیلم در سانس های روز، ارزان تر خواهد بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۴:۴۶    
نکته مهم در بحث گران شدن اجاره بها، عقب نشینی مستأجران است. مستأجران هر سال با افزایش اجاره مجبور می شوند از کیفیت زندگی و محله ای که در آن زندگی می کنند بکاهند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۴:۴۶    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: پرداخت نقدی یارانه طرح موفقی نبوده است و کالاهای اساسی با افزایش قیمت روبرو شده و یارانه پرداختی جبران افزایش کالاهای اساسی و سایر کالاها نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۴:۴۶    
نماینده مردم مهریز در مجلس گفت: بعضی از کالاها صد درصد افزایش قیمت داشته است و این موضوع فشار زیادی به بازنشستگان آورده است و حقوق بعضی از بازنشستگان تنها برای 10 روز آن ها کافی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۴:۴۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد همگرایی و همراهی همه قومیت ها و جریان های سیاسی در تشکیل دولت فراگیر در افغانستان امری اجتناب ناپذیر است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۴:۳۷    
معاون سیاسی وزارت خارجه طالبان از چهار دهه مهمان نوازی ایران و پاکستان از مهاجرین افغان قدردانی کرد و گفت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۴:۳۷    
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، از رشد 57 درصدی حقوق کارکنان مشمول قانون کار در دستگاه های دولتی در پی اصلاح مصوبه هیات دولت خبر داد و افزود: این مصوبه از ماه آینده اجرا خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۴:۳۷    
لیست قیمت جدید محصولات ام وی ام و چری شرکت مدیران خودرو برای تیرماه 1401 منتشر شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۴:۲۵    
تهیه کننده سریال نون خ 4 از آغاز تصویربرداری این مجموعه طنز از اواسط تابستان خبر داد و گفت: فصل چهارم این مجموعه برای نوروز و رمضان 1402 پخش خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۴:۲۲    
نکته مهم در بحث گران شدن اجاره بها، عقب نشینی مستأجران است. مستأجران هر سال با افزایش اجاره مجبور می شوند از کیفیت زندگی و محله ای که در آن زندگی می کنند بکاهند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۴:۱۶    
رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 هم اکنون اعلام شد. داوطلبان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش از نتایج آزمون خود باخبر شوند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۴:۱۶    
برخورد شدید سقف کاذب که بر اثر طوفان جدا شده بود با موتورسواری در خیابان را در ادامه ببینید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۴:۱۰    
محمدجواد استادی - پژوهشگر مطالعات فرهنگی
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۴:۱۰    
بغض و اشک حجت الاسلام حسینی قمی کارشناس برنامه سمت خدا برای مشکلات مسکن: من نمیگویم کمر مردم خم شده بلکه شکسته است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۴:۰۷    
معاون اول قوه قضاییه گفت: در دوره جدید با رهنمودهای ریاست قوه قضاییه تلاش می کنیم تا به یک قوه قضاییه اجتماعی دست یابیم که درد جامعه را بفهمد یعنی قوه قضاییه ای که در تراز گام دوم انقلاب باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۴:۰۷    
حسین ابراهیمی - فعال فرهنگی
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۴:۰۷    
فیلمی زیبا از طاووس هایی در هوایی بارانی که در جنگل های چین در حال پرواز هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۴:۰۱    
شاید ندانید تعداد چشمگیری از علمای نامدار منطقه جبل عامل در سایه سار حرم جنت مکان رضوی آرامیده اند و مزارشان طی قرن ها در این قطعه زمین مقدس باقی است. آن ها یادگارانی از جبل عامل در مشهد رضوی هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۴:۰۱    
گزارش جهان شهر درباره دفن چهره های سرشناس دینی و بین المللی در حرم مطهر رضوی.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۴:۰۱    
ابوالفضل پورعرب در برنامه کافه آپارت به درخواست فریدون جیرانی چند بیت شعر را به آواز خواند و گفت: همیشه می خواندم اما هیچ وقت جرأت نکردم برای مردم بخوانم ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۳:۵۵    
ستاد اقامه نماز در بیانیه ای ضمن محکومیت اهانت به نماز توسط کارشناس رسانه ملی گفت: اقامه نماز پشتوانه سلامت و آرامش روانی و سعادت جوامع بشری است و این کار ناشی از فقر علمی و پژوهشی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۳:۵۵    
در دو جلسه جداگانه با حضور معاون اول رییس جمهور و مدیران حوزه دارو، درمان و بیمه و همچنین هیات مدیره سندیکای دارویی، مسائل و چالش های پیرامون تولید و توزیع دارو در کشور مورد بررسی قرار گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۳:۵۲    
نماینده مردم بجنورد در مجلس با بیان اینکه مدافعان سند 2030 در سازمان برنامه و بودجه مانع اجرای قانون رتبه بندی معلمان می شوند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۳:۵۲    
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اجرا نشدن قانون رتبه بندی معلمان، دلیل آن را تصمیمات مدافعان سند 2030 در سازمان برنامه و بودجه دانست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۳:۴۰    
قیمت انواع میوه در بازار های میوه و تره بار شهرداری مشهد در تاریخ یکشنبه 29 خرداد 1401 اعلام شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۳:۳۱    
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: با توجه به تورم فعلی و افزایش قیمت برخی از کالا های اساسی لازم است تجدید نظر در میزان حقوق بازنشستگان عزیز مورد توجه بیشتر دولت قرار بگیرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۳:۳۱    
استانداری خوزستان اعلام کرد: ادارات 16 شهرستان خوزستان فردا به دلیل احتمال وقوع دمای 50 درجه و بالاتر تعطیل است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۳:۲۲    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از افتتاح سامانه پایانه های فروشگاهی در تیرماه و همزمان با هفته فرهنگ مالیاتی خبر داد و گفت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۳:۲۲    
مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی از آغاز سفر زمینی به عتبات عالیات خبرداد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۳:۲۲    
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: 120 نفر از اعضای یک تور گردشگری غیرمجاز که مرتکب اعمال مجرمانه در جنگل های نکا شده بودند بازداشت شدند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۳:۱۰    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: طرح اجاره بهای مسکن روز سه شنبه در صحن علنی مجلس بررسی می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۳:۰۷    
تیم ملی جوانان دختر ایران خود را برای ششمین حضور در رقابت های قهرمانی زیر 20 سال آسیا آماده می کند و با 6 مرحله اردوی آماده سازی داخلی و یک اردوی برون مرزی ایتالیا راهی این رقابت ها خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۳:۰۷    
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: به بهانه مردمی سازی یارانه ها قیمت ها ساعتی افزایش پیدا می کند و دولت فکری برای کنترل تورم ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۳:۰۱    
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس از کمیسیون اجتماعی خواست تا روند بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت را تسریع کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۲:۵۵    
یک فوق متخصص ارتوپدی تشریح عوامل موثر بر شیوع آرتروز در کشورهای مختلف جهان، گفت: ادعایی که اخیراً یکی از همکاران ما در یک برنامه تلویزیونی داشته ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۲:۴۰    
به تازگی علی صدرایی فصل دوم بررسی های پارینه سنگی در خراسان جنوبی را با تمرکز بر کریدور شتران پسکوه هدایت کرد که این بررسی ها 10 خرداد به پایان رسید ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۲:۳۷    
رییس کل سازمان نظام پزشکی در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر دریافت سکه و دلار به جای هزینه درمانی از سوی برخی پزشکان ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۲:۳۷    
اجلاس وزیران کشور های منبع انتشار ریزگرد ها تیرماه در تهران برگزار می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۲:۳۷    
مهدی یاراحمدی خراسانی - مدرس دانشگاه
  • ۱