جمعه ۰۴ خردادساعت ۲۲:۲۶May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهرآٰرا نیوز 7 خرداد 1401 - shahraranews.ir

شهرآٰرا نیوز 23 فروردین 1398 شهرآٰرا نیوز 30 اسفند 1399 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1400 شهرآٰرا نیوز 30 فروردین 1401 شهرآٰرا نیوز 31 اردیبهشت 1401 شهرآٰرا نیوز 31 تیر 1401 شهرآٰرا نیوز 31 مرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 31 شهریور 1401 شهرآٰرا نیوز 30 مهر 1401 شهرآٰرا نیوز 30 آبان 1401 شهرآٰرا نیوز 1 آذر 1401 شهرآٰرا نیوز 1 دی 1401 شهرآٰرا نیوز 30 بهمن 1401 شهرآٰرا نیوز 29 اسفند 1401 شهرآٰرا نیوز 1 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 2 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 3 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 4 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 5 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 6 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 7 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 8 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 9 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 10 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 11 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 12 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 13 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 14 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 15 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 16 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 17 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 18 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 19 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 20 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 21 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 22 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 23 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 24 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 25 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 26 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 27 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 28 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 29 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 30 خرداد 1401 شهرآٰرا نیوز 31 خرداد 1401 
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۱۱:۰۲    
از روز 7 خرداد امسال طرح قانونی مسدود کردن وجوه صادرکننده چک برگشتی به اندازه کسری مبلغ چک در حساب های بانکی آغاز شد همچنین امکان استعلام مبالغ مسدودشده حساب ها بابت چک برگشتی فراهم شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۱    
اتفاقی جالب در خندوانه بعد از دو سال، خندوانه ای ها ماسک خود را برداشتند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۶:۰۷    
مسئولان پلیس راهور می گویند که اتباع خارجی با داشتن اقامت قانونی، گواهینامه رانندگی دریافت می کنند، اما راهور فقط براساس معرفی نامه پلیس مهاجرت ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۰:۵۵    
همکاری مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام در تدوین سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه، محور مورد تاکید روسای مجلس و مجمع در نشستی مشترک بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ - ۱۰:۲۵    
سخنگوی صنعت برق گفت: دستگاه های مجاز استخراج رمز ارز در زمان اوج مصرف برق در صورت بروز محدودیت با اعلام دیسپاچینگ ملی از شبکه خارج می شوند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۵:۱۰    
شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس معزول فدراسیون فوتبال قصد داشت با فرجام خواهی زمینه بازگشت خود به فدراسیون فوتبال را فراهم کند، اما حکم علیه او دوباره تایید شد تا رویای بازگشت آقای رئیس سابق برباد برود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۳:۲۷    
انتشار تصاویری از شهر پهپادی ایران در غرب کشور بازتاب خاص به خود را در رسانه های عبری زبان رژیم صهیونیستی داشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۲:۵۱    
شهرخودرو برای ماندن در لیگ برتر به سه امتیاز بازی 6 امتیازی امشب نیاز دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۰:۳۶    
سعی کردیم با بررسی فیلمی که حضور عبدالباقی را پیش از فرو ریختن متروپل نشان می دهد، شواهد بیشتری از سرنوشت عبدالباقی بدست آوریم. در این فیلم لحظه ای وجود دارد که می تواند تا اندازه ای راه گشا باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۰:۱۵    
رئیس جامعه پزشکان داخلی ایران هشدار داد علائم ویروس آبله میمون به آنفلوآنزا شبیه است. شیوع این ویروس ممکن است مجددا هموطنانمان را به مرگ تهدید کند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۰۹:۱۲    
وزیر کار با بیان اینکه افزایش 57 درصدی حقوق باید در مورد کسانی که مشمول قانون کار می شوند اجرا شود، گفت: اگر کارفرمایی اجرا نکرده باشد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۰۸:۳۰    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در پی برخی شایعات در رسانه ها و فضای مجازی مبنی بر افزایش و چند نرخی شدن قیمت بنزین اطلاعیه ای صادر و اعلام کرد که افزایش قیمت بنزین شایعه است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۰۸:۲۷    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که به دستور رئیس جمهور یک ماه فرصت برای بررسی نهایی اعتراض مردم به قطع یارانه ها وجود دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۰۷:۵۷    
بازنشستگان صندوق تامین اجتماعی در کارزاری از رئیس جمهور خواستند تا افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در هیئت دولت به تصویب برسد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۰۲:۳۰    
ویدئو خلاصه بازی لیورپول و رئال مادرید را در ادامه می توانید ببینید
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۲۳:۲۷    
نزدیک به 15 سال از حضور تندر 90 در خیابان ها می گذرد. خودرویی که داستان حضورش در ایران با تولید آخرین پیکان گره خورده بود این روزها قیمتش به بالای 500 میلیون تومان رسیده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۲۳:۲۱    
معاون اجتماعی و پیشگیری رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: به دنبال انتشار تصاویری از منهدم کردن چندین هزار جوجه در اردبیل عاملان این اقدام در استان تحت تعقیب کیفری هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۲۲:۲۱    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: ایران با هرگونه اقدام نظامی و توسل به زور در خاک دیگر کشورها، به منظور حل و فصل اختلافات فیمابین مخالف است و آن را ناقض تمامیت ارضی و حاکمیت ملی این کشورها می داند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۲۲:۱۵    
هیئت دولت فردا یکشنبه (8 خرداد) را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۲۱:۱۲    
بعد از بازار روغن، مرغ و تخم مرغ، بی ثباتی قیمت و عرضه کالا اکنون به بازار مواد شوینده و بهداشتی رسیده است. مصرف کننده و فروشنده هر دو از بی ثباتی و افزایش قیمت چندین باره این کالاها گله می کنند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۲۱:۰۶    
سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان مرجع حاکمیت دریایی جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه ای اعلام کرد دلیل توقیف 2 نفتکش یونانی برخی تخلفات دریایی است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۲۱:۰۰    
شایعه تخریب کامل متروپل برای رفع خطر ریزش مجدد ساختمان موجب ناراحتی بخشی از مردم و خصوصا خانواده افرادی که پیکرهایشان همچنان زیر آوار مانده ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۲۰:۱۲    
هیات داوران فدراسیون بین المللی منتقدان (فیپرشی) جایزه بهترین فیلم بخش رقابتی اصلی را به فیلم برادران لیلا ساخته سعید روستایی اعطا کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۲۰:۰۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: چهار میلیون دُز واکسن آماده در دست داریم و در نخستین محموله یکصدهزار دُز برای ونزوئلا ارسال کردیم.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۹:۰۶    
رئیس جمهور تاجیکستان فردا یکشنبه به دعوت رسمی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به تهران سفر می کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۸:۵۱    
متهم به قتل 4 نفر در شهریار و مجروح کردن چهار مامور پلیس تهران اعتراف کرد و گفت: قصد داشتم افراد دیگری که با آن ها اختلاف داشتم را با شلیک گلوله بکشم اما ماموران مرا شناسایی کردند و بعد از تیراندازی ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۸:۴۲    
سازمان لیگ اعلام کرده استقلال درشرایطی نهم خرداد مقابل نفت مسجد سلیمان بازی می کند که این بازی تاثیری در سرنوشت شهرخودرو نداشته باشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۸:۳۶    
در روزهایی که تیم ملی بدون هیچ برنامه خاصی روزگار می گذارند، به جای اسکوچیچ این سردار آزمون و مهدی طارمی بودند که به وضعیت بد تیم واکنش نشان دادند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۸:۲۱    
تیراندازی صبح امروز در خیابان طالقانی منجر به مجروح شدن 4 نفر از مأموران پلیس شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۸:۰۶    
حامد حدادی کاپیتان اهوازی تیم ملی به نیابت از دیگر ملی پوشان بسکتبال به مردم ایران تسلیت گفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۸:۰۰    
امیر سرلشکر موسوی گفت: انواع پهپاد ها الان در نیرو های مسلح از جمله در ارتش مشغول انجام مأموریت هستند و به هیچ وجه ارتقای توان رزمی از جمله ارتقای توان پهپادی توقف پذیر نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۷:۴۲    
با حکمی از طرف امیر عطابخش مدیر عامل باشگاه پیکان، مصطفی کارخانه رئیس سازمان والیبال پیکان شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۷:۴۲    
حمله قلبی یا همان سکته قلبی زمانی اتفاق می افتد که جریان خون و اکسیژن رسانی به بخش یا بخش هایی از قلب مختل شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۷:۴۲    
دانشجوی کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه دانشگاه فردوسی مشهد به نام "فاطمه قاسمی آریان" با رای داوران برگزیده جایزه میشل تورنیه کشور فرانسه شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۷:۳۰    
دیدار تیم های پرسپولیس و شهرخودرو بالاخره با چند روز وقفه روز یکشنبه برگزار خواهدشد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۷:۰۶    
درحالی که این روز ها بازی سعید پورصمیمی در فیلم برادران لیلا و حضورش در جشنواره کن با موج تحسین و تشویق همراه شده است، کتایون ریاحی در پستی اینستاگرامی مدعی شده است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۷:۰۶    
درخشش حسین زاده در فصل بیست و یکم شرایط مشابه مهدی قایدی در اوج را برای این بازیکن به وجود آورده و هیچ بعید نیست باشگاه استقلال قرارداد مالی این بازیکن را به روز کند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۷    
هیات والیبال آذربایجان غربی از سعید معروف نقدیر کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۶:۴۵    
گاهی در معاملات به اصطلاح گره هایی به وجود می آید که بایستی با جزئیات و پیامدها و نحوه رفع گره معاملاتی آشنا باشید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۶:۴۲    
مسابقات بین المللی پارا بدمینتون دوبی در حالی آغاز شد که نمایندگان ایران با هزینه شخصی، بدون مربی یا سرپرست و بدون حمایت فدراسیون بدمینتون پا به رقابت ها گذاشتند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۶:۱۲    
تصاویری زیبا از گل های بهاری در بلوار فکوری و سرافرازان مشهد پس از باران.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۵:۵۷    
حجت الاسلام یحیی خادمی زاده - مؤلف و مبلغ برتر
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۵:۱۵    
مدیرکل هماهنگی و تعاملات حوزه شهردار مشهد از پروژه های سطح منطقه ثامن بازدید کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۵:۱۵    
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر از احداث دو زمین ورزشی در محله 22 بهمن و خواجه ربیع طی سال جاری خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۵:۱۲    
شهردار مشهد گفت: وجه تمایز مجتمع شوق زندگی گره خوردن فعالیت ها با مردم و سازمان های مردم نهاد است و از همه همشهریان درخواست دارم به کمک دستگاه های اجرایی اعم از بهزیستی و کمیته امداد آمده تا به افراد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۵:۰۶    
معاونت رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این مسئله که می گویند ده میلیون تومان درآمد ماهانه باعث می شود فرد جزو دهک دهم قرار بگیرد درست نیست.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۵:۰۰    
سرپرست معاونت گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: طرح قرار زیارت در راستای تسهیل در امر زیارت مضجع شریف رضوی برای شهروندان مشهدی به ویژه برای سالمندان و کم توانان جسمی اجرا می ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۵:۰۰    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در پایگاه سری پهپادی ارتش، در جریان آخرین توانمندی ها در حوزه تولید انواع پهپادهای نظامی، تهاجمی و دوربرد ارتش قرار گرفت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۴:۵۱    
در حال حاضر دو سامانه در اختیار متقاضیان یارانه است که باید بدانند هر یک از آن ها کاربرد جداگانه ای دارد؛ سامانه ثبت اعتراض که محدود به گروه خاصی است و سامانه ثبت نام که محدودیتی برای ورود ندارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۴:۴۵    
روش های مختلفی برای تازه نگه داشتن میوه وجود دارد، ولی مردم افغانستان ابتکار جالبی برای تازه ماندن انگور برای زمستان به کار می برند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۴:۰۰    
دکتر مرتضی کریمی نیا - نسخه پژوه
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۳:۵۷    
شورای امنیت سازمان ملل به طالبان افغانستان تاکید کرد تا برای لغو محدودیت ها علیه زنان و دختران افغان اقدامات واقعی و معناداری انجام دهد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۳:۵۱    
پیکر شهیدمحمداسماعیل عرب زوزنی، شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، با حضور انبوه صادقیون تشییع شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۳:۴۵    
اولین تصویر از یکی از پایگاه های سری پهپادی ارتش که امروز سرلشکر باقری به همراه امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش از آن بازدید کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۳:۴۵    
دهمین نشست پای حرف مردم به دیدار مردمی سه عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اهالی محله 22بهمن مشهد اختصاص داشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۳:۴۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه حتی حق یک نفر ضایع نخواهد شد گفت: آن هایی که علی الحساب یارانه دریافت کرده اند کمتر از 90 درصد هستند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۳:۳۶    
فرماندار قشم از سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی حوالی ظهر امروز شنبه هفتم خرداد در نزدیک روستایی کووه ایی از توابع بخش مرکزی شهرستان قشم خبر داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۳:۳۶    
یافته های پژوهشگران نشان می دهند غده تیروئید و به طور کلی محور هیپوتالاموس-هیپوفیز-تیروئید (HPT) می تواند هدف مطلوب ویروس کووید 19 قرار بگیرد و فرد مبتلا را با عوارض طولانی مدت و سنگین تری از بیماری ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۳:۳۰    
به نظر می رسد مربی سابق تیم فوتبال استقلال دوباره برای کار به این باشگاه برگردد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۳:۳۰    
لژیونر کشورمان با وجود پیشنهادهایی که داشته هنوز حاضر به پرسپولیسی شدن ندارد!
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۳:۳۰    
شماره پیراهن بازیکن جدید پرسپولیس در این تیم احتمالا تغییر خواهد کرد!
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۳:۳۰    
سرمربی استقلال با وجود قهرمانی با این تیم شاید تصمیم غیر منتظره ای در پایان فصل بگیرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۳:۳۰    
باشگاه مس بعد از لیگ برتری شدن به دنبال بستن تیمی قدرتمند برای حضور در مسابقات فصل آینده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۳:۳۰    
بعد از لغو اردوی کانادا فدراسیون فوتبال به دنبال برگزاری اردوی کوتاه مدت در کشور قطر است. این درحالی است که گفته می شود شاید لیگ بعد از برگزاری اردوی تیم ملی انجام شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۳:۳۰    
از میان بازیگران فیلم برادران لیلا در جشنواره فیلم کن همه نگاه ها به سعید پورصمیمی بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۳:۳۰    
مرتضی پورعلی گنجی که به تازگی با پرسپولیس قرارداد منعقد کرده، درحالی به لیگ ایران بازگشته که قبل از ترک ایران برای حضور در لیگ چین با یک محرومیت انضباطی مواجه بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۳:۲۱    
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سؤالات خانواده ها درباره نحوه دهک بندی خانوارها، پرداخت یارانه های نقدی، جداسازی یارانه ها، اعتراضات جاماندگان و ... پاسخ داد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۳:۱۵    
راه اندازی سامانه ای متمرکز برای رسیدگی به کارهای اداری اتباع خارجی می تواند در کنار رسیدگی بهتر به امور مهاجران خارجی ساکن ایران و سرعت بخشیدن به این امور ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۳:۰۶    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: بر اساس بررسی هایی که تاکنون از سوی کمیسیون عمران صورت گرفته ساخت متروپل قبل از صدور پروانه کلید خورده و بعد از ساخت چندین طبقه سازمان نظام مهندسی به ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۲:۵۷    
در نهمین نشست صمیمی پای حرف مردم چهار عضو شورای اسلامی شهر مشهد به محله رضاشهر در بولوار پیروزی رفتند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۲:۵۷    
حسین ابراهیمی - فعال فرهنگی
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۲:۴۵    
مهدی یاراحمدی خراسانی - مدرس دانشگاه
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۶    
ویدئوی شوخی چند نفر از اعضای طالبان و شوخی خطرناک آنها با تفنگ در فضای مجازی وایرال شده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۶    
باشگاه پرسپولیس جذب احتمالی ستاره جوان فوتبال کشورمان را تائید یا تکذیب نکرده است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۶    
سرمربی تیم استقلال موفق نشد با تیم خود یک رکورد عجیب در فوتبال ایران را بشکند.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۰    
دومین دوره رقابت های دوومیدانی جام امام رضا (ع) از فردا در مشهد شروع می شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۰    
درباره خطری که این هفته از کنار گوش شهرخودرو و پیام توس گذشت.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۰    
عکسی از تیم مشهددوام که در اواسط دهه 70 از تیم های خوب فوتبال استان بود. این عکس مربوط به سال 1377 است که مشهددوام قهرمان لیگ استان شد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۰    
بازیکن خارجی استقلال برای تمدید قرارداد یک شرط مالی دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۰    
یکی از بازیکنان استقلال تصمیم دارد در پایان فصل از این باشگاه جدا شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۲:۲۷    
دخانیات سالانه بیش از شمار مرگ ومیر های کرونایی از زمان همه گیری آن تاکنون قربانی می گیرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۲:۲۱    
داغ متروپل و جسم های بی جان زیرآوارمانده اش به راحتی از حافظه تاریخی مردم پاک نمی شود. سقوط آن بر سر مردم بی گناه آبادان مثل خنجری بود که درست در قلبمان فرو رفته باشد ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۲:۱۲    
نویسنده کتاب در هفت آینه با اشاره به جزئیات اثرش، معتقد است این کتاب سیمایی کلی از تاریخچه و وضعیت شعر کودک و نوجوان را در خود دارد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۲:۰۶    
دوازده سال پیش بود که بنا به درخواست مردم و اهالی محله آبکوه مشهد و نیز الزاماتی همانند اصول ساخت و ساز، فرسودگی بیش از حد بافت و موارد متعدد دیگر، قرار شد بافت آبکوه نوسازی و بهسازی شود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۱:۵۱    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: به شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه مدیریت شهری این اطمینان خاطر را می دهیم که شورای ششم و مدیریت شهری پشتیبان آنهاست ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۱:۴۵    
حجت الاسلام محمدرضا جواهری - عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۱:۳۰    
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت:پدیده غالب برای چند روز آینده وزش باد پیش بینی شده است که افزایش سرعت وزش باد در برخی نقاط استان نسبتا شدید تا شدید خواهد بود.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۱:۲۷    
دکتر مجید تفرشی از مذهب و اجتماع در مشهد، در سال های میان انقلاب مشروطیت تا کودتای 1299 می گوید.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۱:۲۷    
کارشناسان معتقدند که بی توجهی به طرح افزایش تعداد نمایندگان باعث احساس تبعیض میان مردم خواهد شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۱:۲۷    
حسین ابراهیمی - فعال فرهنگی
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۱:۲۱    
سیدعبدا... ارجائی در بازدید از پویش ملی مامان و پزشک که در حاشیه شهر مشهد برگزار شده بود، گفت: در هر جایی از شهر مشهد که به مردم کمک شود، مدیریت شهری پای کار است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۱:۲۱    
دبیر ستاد امربه معروف خراسان رضوی با بیان اینکه هرکسی در حوزه امربه معروف آسیب ببیند، ستاد وظیفه دارد تا آخر از او حمایت کند ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۱:۲۱    
دکتر مهراب صادق نیا - عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۱:۱۵    
دکتر علیرضا سوهانی - استاد کشاورزی دانشگاه آزاد مشهد
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۱:۰۶    
در حالی شورای پول و اعتبار با پرداخت وام 100 میلیون تومانی ودیعه مسکن در تهران موافقت کرده که سود این وام در دوره بازپرداخت 5 ساله 52.3 میلیون تومان است.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۱:۰۰    
رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: این روز ها قیمت سکه تابع نرخ ارز و از همه مهم تر انتظارات تورمی در جامعه است ...
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۰:۵۱    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی اعلام کرد: طرح قانونی مسدودکردن وجوه صادرکننده چک برگشتی به اندازه کسری مبلغ چک در حساب های بانکی از امروز آغاز شد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۰:۳۰    
تیم های رئال و لیورپول امشب دیدار حساس فینال لیگ قهرمانان را برگزار خواهندکرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۰۹:۴۵    
سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: شورای شهر پیوسته در تعامل با اصناف خواهد بود و آمادگی داریم ایده ها و طرح های آن ها که موجب تسهیل شرایط برای شهر و به نفع شهروندان باشد را تصویب و اجرایی کرد.
شهرآٰرا نیوز   ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۰۹:۴۵    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با حمله ناجوانمردانه اشرار مسلح به خودروی شخصی یک از مأموران انتظامی شهرستان دلگان، منجر به شهادت این مأمور جان برکف پلیس استان و مجروحیت همسرش شد.
  • ۱