جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۳۵Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 8 اسفند 1395 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 31 فروردین 1395 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1395 شیعه نیوز 31 خرداد 1395 شیعه نیوز 31 تیر 1395 شیعه نیوز 31 مرداد 1395 شیعه نیوز 31 شهریور 1395 شیعه نیوز 30 مهر 1395 شیعه نیوز 30 آبان 1395 شیعه نیوز 30 آذر 1395 شیعه نیوز 30 دی 1395 شیعه نیوز 30 بهمن 1395 شیعه نیوز 1 اسفند 1395 شیعه نیوز 2 اسفند 1395 شیعه نیوز 3 اسفند 1395 شیعه نیوز 4 اسفند 1395 شیعه نیوز 5 اسفند 1395 شیعه نیوز 6 اسفند 1395 شیعه نیوز 7 اسفند 1395 شیعه نیوز 8 اسفند 1395 شیعه نیوز 9 اسفند 1395 شیعه نیوز 10 اسفند 1395 شیعه نیوز 11 اسفند 1395 شیعه نیوز 12 اسفند 1395 شیعه نیوز 13 اسفند 1395 شیعه نیوز 14 اسفند 1395 شیعه نیوز 15 اسفند 1395 شیعه نیوز 16 اسفند 1395 شیعه نیوز 17 اسفند 1395 شیعه نیوز 18 اسفند 1395 شیعه نیوز 19 اسفند 1395 شیعه نیوز 20 اسفند 1395 شیعه نیوز 21 اسفند 1395 شیعه نیوز 22 اسفند 1395 شیعه نیوز 23 اسفند 1395 شیعه نیوز 24 اسفند 1395 شیعه نیوز 25 اسفند 1395 شیعه نیوز 26 اسفند 1395 شیعه نیوز 27 اسفند 1395 شیعه نیوز 28 اسفند 1395 شیعه نیوز 29 اسفند 1395 شیعه نیوز 30 اسفند 1395 
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۰۹:۲۰    
نیروهای عراقی خود را برای حمله به مرکز موصل از چند محور آماده می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۱    
یکی از مهم ترین دلایل شیعه بر اثبات ولایت امیرالمومنین(علیه السلام) سیره حضرت زهرا(سلام الله علیها) است که با تمام توان از حضرت دفاع کرد و در مقابل خلفا ایستاد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۴:۴۳    
رئیس سازمان مدارس غیردولتی با اشاره به حمایت از توسعه مدارس با رویکرد دینی و مذهبی گفت: باید شرایط ورود به این مدارس برای دانش آموزان عام تسهیل شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۳:۴۱    
شهردار مسلمان لندن به اصغر فرهادی، به خاطر دریافت اسکار بهترین فیلم خارجی تبریک گفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۳۲    
در گزارش زیر به موضوع وسوسه شیطان که باعث لغزش انسان می شود و همچنین دعاهایی که باید برای دوری از گناه خوانده شود، می پردازیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۲    
سجده در تمام احوال، عبادت و پرستش مسجود نیست، بلکه در یک صورت عبادت و پرستش محسوب می شود که این عمل از...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۵۰    
گروه تروریستی تکفیری داعش، به دنبال تشدید گلوله باران نقاط مرکزی تلعفر از سوی نیروهای عراقی، مقر اصلی خود را موسوم به 'ساختمان سیاه' در این منطقه، واقع در 50 کیلومتری غرب موصل تعطیل کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۱۱:۰۵    
ائتلاف عربی ضد یمنی به سرکردگی عربستان طی 700 روز گذشته، بیش از 2 میلیون موشک و انواع بمب در یمن استفاده کرده است که بیشتر آن برای اهداف مسکونی و انسانی بوده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۶    
اواخر جولای 37 سرباز کره جنوبی طبق آداب اسلام غسل کردند و به دین اسلام گرویدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۱۷    
از بعد از نماز مغرب و عشا و در شب محاکمه آیت الله عیسی قاسم رهبر دینی مردم بحرین، مناطق مختلف این کشور شاهد حضور تظاهرات و راهپیمایی های گسترده در محکومیت محاکمه آیت الله و دفاع از ایشان تا پای جان ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۸    
منابع یمنی از انهدام 2 هواپیمای بدون سرنشین وابسته به ائتلاف سعودی در مرز یمن و عربستان خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۸    
وزارت کشور آلمان از وقوع حملات نژادپرستان به پناهجویان در اماکن عمومی و حتی داخل منازلشان خبر داده و می گوید روزانه 10 مورد حمله ثبت می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۸:۵۹    
سخنگوی وزارت خارجه ایران در دیدار فرزند امام موسی صدر با بیان اینکه پرونده امام صدر برای ما بسیار مهم و جدی است و همیشه در اولویت برنامه های کاری ما بوده ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۸:۳۸    
انفجار مین در شهرستان دهلران از توابع استان ایلام باعث کشته شدن یک نفر و زخمی شدن یک نفر دیگر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۹    
رفته بودم خواستگاری دختری که الان همسر من است، در کشور ما رسم بر این است، مهریه را موقع عقد پرداخت می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۶    
یک رهبر پیشین جهادی افغانستان ابراز عقیده کرد که کشورهای عربی با ثروت هنگفت خود گروه تروریستی داعش در افغانستان را از نظر مالی به گونه ای باورنکردنی تامین می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۶:۳۳    
شبکه روداو گزارش داده که برای اولین بار در استقبال از مسعود بارزانی در فرودگاه آتاتورک استانبول، پرچم کردستان در کنار پرچمهای عراق و ترکیه به اهتزاز درآمد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۳۳    
ارتش عراق نقشۀ مناطق آزادشدۀ شهر موصل را منتشر کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۲۴    
نیروهای امنیتی عراق در جریان پاکسازی مناطق مختلف استان الانبار، یکی از بزرگترین اردوگاه سرکردگان گروه تروریستی داعش در این استان را کشف و ضبط کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۱۸    
با اینکه دوران ریاست جمهوری ترامپ بر آمریکا وارد دومین ماه خود شده است، اما اعتراضات به او و سیاست هایش همچنان در این کشور و سرتاسر جهان ادامه دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۱۸    
ناظران می گویند که حیدر العبادی تلاش دارد رضایت دولت جدید امریکا را به دست آورد و به دونالد ترامپ، رئیس جمهوری امریکا ثابت کند که ماندنش در راس دولت عراق برای واشنگتن سودبخش است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۹    
یک مقام امنیتی با مرور نقش وزارت اطلاعات در ماجرای خنثی سازی عملیات تروریستی در 22 بهمن امسال، دستگیری عبدالمالک ریگی و استرداد مبلغ 1 میلیارد و 710 میلیون دلار از آمریکا به اظهارات اخیر سردار نجات ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۳    
در پیشنهادی غیرمعمول، گروه طالبان از مردم افغانستان خواست درختکاری کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۰    
احتمالاً از این پس مسیحیان کاتولیک در سرتاسر جهان برای دیدن عکسی از رهبر خود پول پرداخت خواهند کرد؛ چون واتیکان تصمیم گرفته استفاده از تصاویر پاپ فرانسیس را مشمول قانون کپی رایت نماید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۰    
پلیس سوئد از زخمی شدن نزدیک به 20 نفر در نتیجه وقوع آتش سوزی در یک اردوگاه پناهجویان در جنوب غرب این کشور خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۵۴    
رادیوی گروه تروریستی داعش، سرانجام پس از دو سال فعالیت، از کار افتاد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۹    
شیعه نیوز: متن حدیث از کتاب مصباح الشریعة منتشر می گردد. قَالَ الصَّادِقُ (ع) ثَلَاثَةُ أَشْیَاءَ فِی کُلِّ زَمَانٍ عَزِیزَةٌ وَ هِیَ الْإِخَاءُ فِی اللَّهِ تَعَالَی وَ الزَّوْجَةُ الصَّالِحَةُ ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۳۶    
بر اساس طرح آمارگیری از رفتار فرهنگی خانوار ایرانی که توسط مرکز آمار ایران انجام شده است، مهمترین معضل ازدواج جوانان از دیدگاه افراد 18 ساله و بیشتر شهری، به ترتیب بیکاری با 74 درصد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۲    
دو فرد ناشناس تلاش کردند ساختمان یک بانک را در شهر قطیف در استان شرقیه عربستان به آتش بکشند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۲    
تصاویر 3 عامل انفجارهای خونین انتحاری شهر حمص سوریه از سوی فعالان اجتماعی وابسته به جبهه النصره منتشر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۰۶    
حالا بیشتر از 6 ماه از شهادتش می گذرد؛ اما هنوز سنگی روی مزارش نیست تا محل دفنش مشخص باشد. شهید علی ناصری اهل افغانستان و از مدافعان حرم لشکر فاطمیون بود که سال گذشته به صورت داوطلب از قم عازم سوریه ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۰۰    
برج سازی که 13 سال پیش در جریان معامله یک زمین با فروشنده درگیر شده و او را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۴    
با آغاز سفر طولانی پادشاه عربستان به کشورهای آسیایی، محمد بن نایف، ولیعهد عربستان حدود یک ماه زمام امور این کشور را بر عهده می گیرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۱    
پلیس آلمان شنبه شب از مرگ یک نفر و زخمی شدن دو نفر بر اثر حمله با خودرو به عابران در میدان مرکزی شهر هایدلبرگ خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۶    
در حالی که عملیات نیروهای دولتی و مردمی عراق برای آزادسازی کامل شهر موصل از اشغال داعش ادامه دارد، برخی گزارش ها حاکی از آن است که نیروهای وابسته به اقلیم کردستان عراق ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۴۲    
وزیر مبارزه با قاچاق مواد مخدر پاکستان با اشاره به اینکه گروه های تروریستی در این کشور با یکدیگر متحد شده اند، گفت: برخی قدرت های خارجی در انفجارهای تروریستی پاکستان دست دارند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۷    
مقامات محلی ولایت ننگرهار افغانستان اعلام کردند که 42 غیر نظامی این ولایت که توسط داعش به اسارت درآمده بودند، امروز آزاد شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۴    
دادگاه استیناف وابسته به رژیم آل خلیفه احکام حبس ابد 2 شهروند بحرینی و زندان 4 تَن دیگر را در ارتباط با آنچه که آن را ارتکاب اقدامات تروریستی خواند، تائید کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۹    
دفتر نخست وزیر عراق از سفر قریب الوقوع یک هیأت عراقی به ریاض در پاسخ به سفر وزیر خارجه سعودی به بغداد، خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۶    
سخنگوی بسیج مردمی عراق با اشاره به جدیدترین تحولات میدانی در عملیات آزادسازی موصل گفت: شهر راهبردی تلعفر از نظر نظامی سقوط کرده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۵۱    
پایگاه فرامنطقه ای رای الیوم در مطلبی به بررسی علل سفر غیرمنتظره وزیر امور خارجه سعودی به عراق پرداخته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۲    
مجلس سوگواری رحلت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) دختر پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه وآله) به مناسبت ایام فاطمیه در محل بیت الزهرا با حضور شماری از ایرانیان در مینسک پایخت بلاروس برگزار شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۴    
الازهر در پیامی حمله تروریستی به مسیحیان در شمال صحرای سینا را به شدت محکوم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۵۱    
شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی از نفوذ مکرر نیروهای ویژه وابسته به ارتش این رژیم به خاک سوریه با هدف جمع آوری اطلاعات و جاسوسی خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۴۵    
محاکمه محمد مرسی، رییس جمهوری برکنار شده مصر و 25 تن از رهبران اخوان المسلمین امروز (یک شنبه) از سرگرفته می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۹    
مادران باردار معتاد برای تامین مواد مخدر خود، بر سر جنینی که در شکم دارند معامله می کنند. رقم پرداختی به آنها اما به مراتب کمتر از مبلغی است که قبل از فروش به آنها وعده داده شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۰    
به گزارش شیعه نیوز ،روزنامه الحیات چاپ لندن مدعی شد: نیروهای آمریکایی در کنار نیروهای عراقی متشکل از نیروهای پلیس فدرال عراق و برخی از گروههای حشد شعبی در خطوط مقدم مناطق ساحل غربی موصل مستقر شده اند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۱۸    
علمای بحرین در بیانیه ای شدید اللحن به نظام آل خلیفه در خصوص ارتکاب هرگونه حماقتی در محاکمه آیت الله عیسی قاسم هشدار دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۸:۵۴    
ورود یک کامیون به میان جمعیتی از عابران پیاده ای در شهر نیواورلئان در ایالت لوئیزیانا آمریکا که در حال تماشای جشن های سنتی سالیانه بودند به زخمی شدن دست کم 28 نفر منجر شد.