پنجشنبه ۲۷ اردیبهشتساعت ۱۵:۰۳May 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 24 تیر 1399 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 29 اسفند 1397 شعار سال 29 اسفند 1398 شعار سال 31 اردیبهشت 1399 شعار سال 31 مرداد 1399 شعار سال 31 شهریور 1399 شعار سال 30 مهر 1399 شعار سال 30 آبان 1399 شعار سال 1 آذر 1399 شعار سال 30 دی 1399 شعار سال 1 بهمن 1399 شعار سال 30 اسفند 1399 شعار سال 1 تیر 1399 شعار سال 2 تیر 1399 شعار سال 3 تیر 1399 شعار سال 4 تیر 1399 شعار سال 5 تیر 1399 شعار سال 6 تیر 1399 شعار سال 7 تیر 1399 شعار سال 8 تیر 1399 شعار سال 9 تیر 1399 شعار سال 10 تیر 1399 شعار سال 11 تیر 1399 شعار سال 12 تیر 1399 شعار سال 13 تیر 1399 شعار سال 14 تیر 1399 شعار سال 15 تیر 1399 شعار سال 16 تیر 1399 شعار سال 17 تیر 1399 شعار سال 18 تیر 1399 شعار سال 19 تیر 1399 شعار سال 20 تیر 1399 شعار سال 21 تیر 1399 شعار سال 22 تیر 1399 شعار سال 23 تیر 1399 شعار سال 24 تیر 1399 شعار سال 25 تیر 1399 شعار سال 26 تیر 1399 شعار سال 27 تیر 1399 شعار سال 28 تیر 1399 شعار سال 29 تیر 1399 شعار سال 30 تیر 1399 شعار سال 31 تیر 1399 
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۱:۲۶    
سه عامل ورود نقدینگی، رشد سودآوری برخی شرکت ها و اثرات تورمی که اقتصاد کشور با آن دست و پنجه نرم می کند روز های بی سابقه ای را برای بورس رقم زده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۶:۳۱    
کتاب نظام نااجتماعی؛ مناسبات قدرت و سیاست گذاری اجتماعی در ایران پساانقلاب تألیف یاسر باقری به همت نشر نی منتشر می شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۶:۵۰    
انجماد زدایی از گوشت ترفند هایی دارد که به شما آموزش می دهیم.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۲    
رئیس اتحادیه دارندگان تعمیرگاه و اتوسرویس و توقفگاه و پارکینگ تهران با رد برگزاری مراسم در پارکینگ ها گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۰    
بانک مرکزی در اطلاعیه ای نتیجه حراج اوراق بدهی دولتی (24 تیر ماه 1399) را اعلام کرد و از برگزاری حراج جدید اوراق بدهی دولتی در تاریخ 31 تیر ماه سال جاری خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۰    
بندر بحرکان واقع در شهرستان هندیجان بزرگترین بندر صیادی کشور است. منطقه بحرکان در جنوب هندیجان از مناطق مهم گردشگری و صید میگوی صورتی و انواع دیگر میگو های مرغوب منطقه خلیج فارس به شمار می رود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۸:۴۵    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از تعیین فرصت 10 روزه مجلس برای لغو مصوبه ضدجمعیتی "مشروط کردن یارانه موالید جدید" توسط دولت خبر داده بود؛ امروز این فرصت به پایان رسید.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۶:۱۵    
تهیه کننده برنامه گفت وگومحور بدون توقف به اتفاقات جدید این برنامه در سری جدید اشاره کرد و گفت: بدون توقف که مدل کرسی های آزاداندیشی است، در سری جدید خود با جسارت بیشتری در انتخاب سوژه و مهمان ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۲:۳۷    
به گفته صمت سه تن و به گفته بهداشت حدود هفت تن گوشت فاسد از یک فروشگاه زنجیره ای گیلان کشف و معدوم شده اما هیچ خبری از مابه التفاوت احتمالی گوشت های فاسد باقی مانده در دسترس نیست.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۲:۳۱    
عضو هیئت مدیره جامعه دامپزشکان ایران گفت: شهرداری تهران بدون اطلاع قبلی درب یک بیمارستان در حین فعالیت که پزشکان و مردم درآن حضور داشتند بلوک سیمانی گذاشت و راه ورود و خروج آن را مسدود کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۱:۰۱    
سال 98 با آنکه میزان صادرات مواد معدنی در کل کشور، دارای رشد منفی بوده است اما با توجه به تحریم های نفتی و کاهش شدید صادرات نفت ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۰:۱۰    
ایران به سبب قرار گرفتن روی کمربند کانی سازی طلا، پتانسیل بالایی برای افزایش ظرفیت تولید این ماده معدنی در اختیار دارد و اکنون 74 کانسار طلا در ایران شناخته شده که زرشوران و آق دره در آذربایجان غربی ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۷:۰۱    
وزیر نیرو: با جدیت روی مدیریت حوضه آبریز و جایگزینی آن با مدیریت استانی آب در حال کار هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۲۱:۵۵    
در گفتگو با دکتر سید جواد میری منیق عضو هیات علمی و دانشیار پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی سوالاتی در باب نهاد آموزش عالی پرسیده ایم که ماحصل آن را از نظر می گذرانید.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۸:۲۲    
اعضای گروهک مغاویر الثوره که به جمع آوری اطلاعات در باره تأسیسات روسیه و ایران مشغول بودند در سوریه بازداشت شدند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۷:۱۰    
بازیگر دوران نوجوانی تختی در فیلم غلامرضا تختی که با حمایت هنگفت فارابی تولید شد هرچند دارای عناوین مختلف جهانی در کشتی است ولی این روزها به لحاظ شرایط اقتصادی، وضعیت سختی دارد و بیکار است!
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۵:۱۰    
درخواست اعمال ماده 477 برای این منظور است که رئیس قوه قضائیه رای قطعی صادره از هر یک از مراجع قضائی را خلاف شرع بین تشخیص داده است، لذا با تجویز اعاده دادرسی ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۲:۱۰    
استاندار هرمزگان، با معاون امور تعاون وزارت تعاون و مدیرکل تعاونی های توزیعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دیدار و گفتگو کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۲:۱۰    
خوی یکی از شش دشت ممنوعه آذربایجان غربی سالیان متمادی با کمبود آب شرب مواجه است و امروز نیز این کمبود به مرز بحران رسیده ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۲:۱۰    
علی فرهمندپور گفت:ورودی بوستان ساحلی علی کله و خیابان های ساحلی مسدود هستند و نیروهایی نیز برای کنترل تردد در این مناطق مستقر و تردد در این نقاط ممنوع خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۲:۰۱    
کارکنان واحدهای تعمیرات ابزار دقیق، تعمیرات عمومی (مکانیک و جوشکار) تعمیرات برق، تعمیرات ساختمانی، مهندسی بهره برداری و به ویژه بهره برداری کارخانه فروزان و ابوذر خشکی در تهیه برنامه کنترلی و پیاده ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۲:۰۱    
اهالی قمصر معتقدند به دلیل خشک شدن قنات ها، کمبود آب و شور شدن آن بالاجبار کشاورزی و سبزی کاری را رها کرده و به تفکیک پلاستیک روی آورده اند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۲:۰۱    
تعدادی از از روستاهای بخش فتح المبین شهرستان شوش در استان خوزستان، یک ماه است آب قابل شرب ندارند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۹:۱۰    
سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تبیین رویکردهای برگزاری چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: راه حل بسیاری از مشکلات کشور را باید در دل دفاع مقدس جست وجو کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۸:۱۰    
غول انرژی روسیه، گازپروم نفت، صادرات نفت خام از میدان نووی پورت خود در قطب شمال را آغاز کرده است. این شرکت اعلام کرد که اولین محموله 144هزار تُن نفت خام در بندر یاندای چین تحویل داده شده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۷:۲۲    
برخی چهره ها و افراد ضمن هشدار درمورد قطع احتمالی پرس تی وی به خاطر نبود بودجه، این شبکه را بازوی دیپلماسی عمومی کشور خوانده اند، اما آیا این شبکه واقعا کارایی و تاثیرگذاری لازم را داشته است؟
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۷:۱۰    
نماینده عالی دولت در گیلان بر لزوم توانمندسازی جامعه تحت پوشش خدمات حمایتی تاکید کرد و افزود: این مهم نیاز امروز کشور ماست و لازم است مسئله توانمندسازی در سالجاری و سال آینده با جدیت بیشتری دنبال شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۶:۵۲    
این شرکت ها با دریافت ارز رسمی اقدام به واردات نموده اند ولی با قیمت مصوب توزیع نکرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۶:۳۷    
یک عضو هیئت رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت که در جلسه صبح امروز این کمیسیون کاندیدا ها برای عضویت در شوراها ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۵:۰۱    
نظارت استصوابی یک نظارت قانونی مؤثر برای جلوگیری از تخلفات و تضمین سلامت اقدامات است. این نوع نظارت مختص شورای نگهبان نیست و در بسیاری از عرصه های دیگر نیز ناظران یا دستگاه های نظارتی آن را اعمال می ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۴:۱۶    
یتژاگ بریک تحلیل گر هاآرتص اسراییل: ایران به آرامی در حال محاصره اسرائیل است و سران اسرائیل در برابر این تهدید که موجودیت اسرائیل را هدف قرار داده در خوابند .
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۰:۴۶    
مدیرکل ایمنی و بهداشت محیط کار وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اهمیت ایمنی در بخش معدن مساله ای است که بیش از پیش باید مورد توجه باشد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۰:۰۱    
این که از تقابل و اختلافِ کمیل قاسمی با علیرضا دبیر و فدراسیون کشتی چه کسی سود برده و منتفع می شود، هنوز مشخص نیست.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۳:۵۵    
در چهارمین روز هفته یعنی سه شنبه پیشروی دلار در بازار آزاد ادامه یافت و این ارز حتی از سطح 23 هزار و 500 تومانی نیز عبور کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۳:۴۶    
اف 15، اف 16، اف 18 و اف 35 ازجمله 7 جنگنده آمریکایی هستند که در دو ماه گذشته سقوط کرده اند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۳:۳۱    
شبکه ملی اطلاعات به پیشرفتی که مورد انتظار بود نرسید.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۳:۳۱    
سال ها پیش وقتی نه تلویزیون و رادیو وجود داشت و نه گوشی موبایلی، صدای گرم نقالان به همراه نقاشی های قهوه خانه ای اجر و قرب زیادی داشتند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۲:۳۱    
نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس گفت: در نشست امروز مقرر شد کارگروهی مشترک مسائل وزارتخانه های جهاد کشاورزی و نیرو را بررسی و با تعامل به نتیجه مطلوب در موضوعات دست پیدا کنند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۰:۵۵    
داتین و پرداخت الکترونیک پاسارگاد از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ فناپ امسال وارد بورس می شوند و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، فناپ زیرساخت ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۲۰:۲۲    
وزیر امور خارجه اوکراین از سفر یک هیات ایرانی به این کشور تا انتهای ماه جاری برای گفت وگو در خصوص پرداخت غرامت به خانواده های جان باختگان سقوط هواپیمای اوکراین خبر دارد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۸:۴۰    
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه تغییر در اعداد و حروف پلاک خودرو جرم محسوب می شود نه تخلف گفت: برای افرادی که دست به این جرم بزنند از 6 ماه تا یکسال حبس در نظر گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۷:۵۵    
رئیس بنیاد مستضعفان همزمان با آغاز فرایند آزادی 2574 زندانی جرائم مالی غیرعمد، با همت بنیاد مستضعفان ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۷:۴۶    
دبیر کارگروه ساماندهی مدولباس، از وضعیت این روز های مدلینگ در کشور و تلاش برای قانونی کردن آن گفت.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۷:۳۷    
سهم کمتر از 6 درصدی بنگاه های کوچک و متوسط کشور از تسهیلات بانکی درحالی صورت می گیرد که طبق آمار های رسمی مرکز آمار ایران ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۵۵    
زمان قدیم این باور رواج داشت که هرگاه که سُم اسب ها در طویله بر زمین کوبیده می شود، زلزله یا بلایی طبیعی در راه است ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۵۲    
امیرسرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی گفت: پروژه ارتقای بالگرد شنوک هوانیروز به بالگرد آتش نشان با موفقیت به پایان رسید.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۴۰    
واقعیت این است که هیچ کسی در کوتاه مدت نمی تواند راه حلی بدهد که مصرف کننده خودرو از قیمت های بالای خودرو رهایی یابد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۳۱    
رئیس کمیسیون صنایع مجلس بعد از جلسه با وزیر امور خارجه از ارائه طرح الزام دولت به فعال سازی دیپلماسی اقتصادی به مجلس در آینده ای نزدیک خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۲۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بابیان اینکه شفافیت مهم ترین اولویت وی برای اداره این وزارتخانه بوده است تاکیدکرد که انتخاب مدیران را بر مبنای جوانگرایی قرار داده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۲۲    
اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران در نامه ای به دبیر کارگروه تنظیم بازار خواستار حل مشکلات ترخیص کالاهای اساسی رسوبی در بنادر وگمرکات شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۱۶    
سوریه گزارش منتشر شده از سوی شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد درباره اوضاع وخیم انسانی در ادلب را رد و آن را فاقد کوچک ترین معیارهای اولیه تهیه یک گزارش عادلانه،مستند و مستقلانه توصیف کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۰۷    
بهار امسال نسبت به بهار سال گذشته حدود 700 هزار نفر از تعداد شاغلان زن کاسته شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۵۲    
غلام حیدر بای سلامی گفت: سوءمدیریت حتماً در به وجود آمدن نابسامانی ها نقش دارد، اما مشکل اصلی ما این است که با دنیا تعامل نداریم و تا زمانی که با نظام بین الملل در حالتی چالشی باشیم ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۵۲    
رئیس سازمان بهزیستی از پرداخت سالانه 9 میلیون تومان به ازای هر فرد با عنوان یارانه به مراکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد دولتی ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۴۰    
شرکت اپل پذیرفته است که برای کند کردن عمدی تلفن همراه آیفون مشتریانش در آمریکا و عدم اطلاع رسانی به آنان، تا 500 دلار غرامت به هر کدام از آنها پرداخت کند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۴۰    
بانک مرکزی در راستای شفاف سازی و اطلاع رسانی عمومی فهرست دریافت کنندگان ارز دولتی و سامانه نیما را بِروزرسانی و منتشر کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۲۵    
دولت ایران پس از گذشت 4 سال از توافق بین ایران و هند برای احداث خط آهن بندر چابهار تا زاهدان، از این تصمیم منصرف شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۰    
مجادله در خدا کفر است، ولی مجادله با خدا لزوما و حتما محاکمه نیست. مجادله ابراهیم توسل به رحمت در برابر غضب الهی است و گفتن ماهکذاالظن بک است نه ماذا اراد الله بهذا... ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۰۱    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: لایحه ساماندهی سهمیه های ورود به مقاطع مختلف آموزش عالی از سوی وزارت علوم و بهداشت به هیأت دولت رفت، در این لایحه سهمیه های کنکور از 19 به 3 مورد کاهش یافت.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۰۱    
بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیس بنیاد مستضعفان که گفته بود " می خواهیم بانک قرض الحسنه تاسیس کنیم، بانک مرکزی مجوز نمی دهد، اگر در روزهای کرونایی بانک داشتیم ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۴۰    
مدیرکل دفتر آموزش و حمایت از تولید معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی دلایل ناکامی برخی از هنرمندان صنایع دستی برای ثبت نام وام حمایتی دولت را اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۱    
مدیرعامل انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران از حذف ارز دولتی برای تهیه سمعک از سوی وزارت بهداشت خبر داد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۲    
اردوغان با یک حرکت فرهنگی و سیاسی بی سابقه تصمیم گرفت که کلیسای سابق صوفیه استانبول را که امروز موزۀ ملی است، به دست گیرد تا آن را به مسجد تبدیل سازد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۰۷    
سعید انصاریان نخست با صبوری و درایت با اهل آبادی به گفت وگوی صمیمانه و شفاف پرداخته و با ترسیم رویای الگن از آنها می خواهد تا در آفرینش این رویای سبز و پرشکوه سهم خویش را ایفا کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۰۷    
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب بر لزوم بازطراحی نقشه راه اچ اس یی با توجه به اپیدمی ویروس کرونا در صنعت پرریسک نفت تاکید کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۵۵    
اگر دولت در دو سال گذشته، برای تامین منابع مالی خود در بودجه سالانه با کاهش درآمدهای نفتی تحت تاثیر تحریم های امریکا مواجه بود، در ماه های گذشته با شیوع کرونا دو مشکل جدید را نیز پیش روی خود می بیند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۵۵    
27.5 میلیارد دلار ارز صادراتی نیامده ؛ این عدد را بانک مرکزی اعلام کرد. اما اتاق ایران مدعی مبهم بودن آمار اعلامی شده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۵۵    
دبیر انجمن انبوه سازان مسکن کشور گفت: با هیاهو و شعار نمی توان بازار اجاره را کنترل کرد بلکه باید یک برنامه جامع و عملیاتی و اساسی در این حوزه طراحی شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۴۶    
بسیاری از مردم برای ثبت و پیگیری سریع شکایت های خود در کلانتری ها و پایگاه های پلیس آگاهی با مشکل مواجه هستند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۳۷    
عضو هیئت مدیره سندیکای آلومینیوم با اشاره به رشد حدود 44 درصدی قیمت آلومینیوم گفت: عرضه های ایرالکو در بورس متوقف شده و سالکو (شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب) نیز با وجود دریافت ارز دولتی و تامین ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۳۷    
وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی 5 سالگی برجام، "بزرگترین دستاورد دیپلماتیک دهه گذشته" را گرامی داشت.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۲۵    
در مورد تغییر نام خیابان پهلوی (ولیعصر کنونی) هم حرف و حدیث زیادی مطرح بود. در جریان انقلاب و پس از آن مردم خودشان نام این خیابان را به مصدق تغییر داده بودند تا این که مدتی بعد در یکی از نماز های ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۲۲    
رئیس کمیته املاک و مستغلات اتاق بازرگانی مکه از ادامه امور عمرانی توسعه دروازه ملک عبدالعزیز به عنوان بزرگترین دروازه ورودی مسجدالحرام خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۱۰    
شورای نگهبان در 40 سال گذشته خوش نام بوده و این نهاد نه با کسی عقد اخوت بسته و نه قوم و خویش کسی است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۳۱    
آمریکا این روزها به چنان فلاکتی در داخل و خارج گرفتار شده که به جرات می توان گفت، بی سابقه است . باز به جرات می توان گفت آغاز چنین روند تحقیر آمیزی ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۱۰    
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی از اجرای 15 کیلومتر راه دسترسی به معادن مهاباد خبرداد و افزود؛ پروژه های زیر ساختی نظیر ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۰۱    
الیاس تاج الدینی گفت:برای اولین سال در تاریخ کل سال های جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به صورت صد درصد و حتی در کشور بعد از کرمان توانستیم برای گوجه کاران یارانه 400 تومانی گرفته و این یارانه برای ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۰۱    
چشم انداز مدیران شهری در سال های گذشته نیز این بود که منطقه 22 تهران به دلیل دارا بودن پهنه های سبز به ریه تنفسی شهر تهران تبدیل شود و از طرفی بتواند کمبود سرانه رفاهی ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۵۵    
دولت می تواند از فرصت به وجودآمده در بازار سرمایه برای تأمین اعتبار پروژه های عمرانی استفاده کند، اگر از این فرصت استفاده نکنیم ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۱۰    
نرخ ارز این روز ها مورد انتقاد بسیاری از افراد قرار گرفته و به نظر می رسد یکی از راهکار های ثبات در بازار ارز خوش عهدی صادرکنندگان در بازگشت ارز باشد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۴۰    
بعد از اعلام حکم اعدام جاسوس موشکی توسط سخنگوی قوه قضائیه ،با توجه به اطلاعات ناقصی که غلامحسین اسماعیلی از حکم اعدام جاسوس موشکی در اختیار رسانه ها قرار داده بسیاری از تحلیلگران رسانه ای بر این ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۴۰    
معاون وزیر راه و شهرسازی از تأسیس مرکز نوآوری راه آهن با حمایت معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور در آینده ای نزدیک خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۰۷    
رئیس مجلس گفت: بین قانونگذاری و نظارت اولویت ما نظارت است و به دنبال مچ گیری نیستیم؛ بدنبال این نیستیم که چوب لای چرخ دولت بگذاریم.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۰:۴۰    
محمد علیپور بیان کرد: ما هنوز به صادر کننده همانند یک جهادگر اقتصادی نگاه نمی کنیم در صورتی که کشورهای دیگر برای صادرکنندگان شان تسهیلات و مشوق هایی در نظر می گیرند که برای صادرات انگیزه بیشتری پیدا ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۰:۳۱    
قالیباف در جواب روحانی می گوید مجلس به دنبال حاشیه و مچ گیری از دولت نیست اگرچه به راحتی می تواند این کار را انجام دهد، اشکالی ندارد شما فرمانده ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۰:۰۷    
مرکز پژوهش های مجلس با تاکید بر این که نیاز سالانه مسکن در کشور حدود 800 هزار واحد است، اعلام کرد: در تهران تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم فقط حدود 20 درصد هزینه خرید مسکن در مناطق متوسط شهر را ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۰:۰۱    
رئیس مرکز ملی فرش ایران گفت: از میان یک میلیون و 200 هزار بافنده فرش، تنها 220 هزار نفر دارای بیمه هستند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۳:۰۱    
صنوف سینمایی از وزارت کار انتظار دارند در شرایط کزونا از آنها حمایت کنند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۲:۵۲    
وزیر آموزش و پرورش تاریخ قطعی آغاز سال تحصیلی جدید را 15 شهریور اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۲:۴۶    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت که بذرپاش، عباسی، فروزنده و عادل آذر 4 گزینه جدی دیوان محاسبات هستند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۲:۴۰    
سازمان برنامه و بودجه آیین نامه اجرایی ثبت پرداخت ها به کارکنان را به هیئت دولت ارائه کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۲:۴۰    
آنچه باعث جمع ایرانی ها و روس ها در سوریه می شود، بیش از عواملی است که آن ها را از هم دور می کند و این مساله در طول ده سال گذشته بخوبی ثابت شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۲:۲۵    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: مردم نسبت به صندوق های ETF اطمینان لازم را ندارند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۲:۱۶    
شرکت کار و تامین که از زیر مجموعه های تامین اجتماعی است، مدت هاست که از پرداخت حقوق چندین نیروی خدماتی خود در استان کرمان شانه خالی کرده!
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۲:۱۰    
هفته قبل حکمی را اجرا کردیم در ارتباط با یکی دیگر از جاسوسانی که کارمند بازنشسته هوافضای وزارت دفاع کشور بود و سال ها در این وزارتخانه کار کرده بود و با بازنشستگی پیش از موعد در سال 95 بازنشسته شده ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۲:۱۰    
اصفهان همانند تهران و کلانشهرهای دیگر شاهد آسیب های اجتماعی همچون فقر، حاشیه نشینی و کارتن خوابی است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۱:۱۶    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عدم حضور آبی پوشان در برابر پارس جنوبی جم را موجه اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۱:۱۶    
مدتی است که تعداد جلسات هم اندیشی اعضای شورای شهر با حضورشهردار تهران بیشتر شده است. موضوع این جلسات تعیین تکلیف پروژه های عمرانی شهر است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۱:۰۷    
ساخت بنایی 19 هزار متری تنها با مجوز 200 متر با توافق شهرداری و نامه از استانداری!
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۰:۵۲    
بازار سرمایه متشکل از بازار بدهی، بازار سهام و بازار مشتقات است.
  • ۱