شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 4 تیر 1399 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 29 اسفند 1397 شعار سال 29 اسفند 1398 شعار سال 31 اردیبهشت 1399 شعار سال 31 مرداد 1399 شعار سال 31 شهریور 1399 شعار سال 30 مهر 1399 شعار سال 30 آبان 1399 شعار سال 1 آذر 1399 شعار سال 30 دی 1399 شعار سال 1 بهمن 1399 شعار سال 30 اسفند 1399 شعار سال 1 تیر 1399 شعار سال 2 تیر 1399 شعار سال 3 تیر 1399 شعار سال 4 تیر 1399 شعار سال 5 تیر 1399 شعار سال 6 تیر 1399 شعار سال 7 تیر 1399 شعار سال 8 تیر 1399 شعار سال 9 تیر 1399 شعار سال 10 تیر 1399 شعار سال 11 تیر 1399 شعار سال 12 تیر 1399 شعار سال 13 تیر 1399 شعار سال 14 تیر 1399 شعار سال 15 تیر 1399 شعار سال 16 تیر 1399 شعار سال 17 تیر 1399 شعار سال 18 تیر 1399 شعار سال 19 تیر 1399 شعار سال 20 تیر 1399 شعار سال 21 تیر 1399 شعار سال 22 تیر 1399 شعار سال 23 تیر 1399 شعار سال 24 تیر 1399 شعار سال 25 تیر 1399 شعار سال 26 تیر 1399 شعار سال 27 تیر 1399 شعار سال 28 تیر 1399 شعار سال 29 تیر 1399 شعار سال 30 تیر 1399 شعار سال 31 تیر 1399 
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۶:۲۵    
خانواده ترامپ که به دنبال توقف انتشار کتاب برادرزاده وی بودند، با رای دادگاه منطقه کوئینز نیویورک شکست خوردند و به دنبال آنند تا در دادگاهی دیگر طرح دعوا کنند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۰۵    
مشاور مدیرعامل شرکت بهره بردار معدن طلای اندریان گفت: ما در اینجا سرجمع 100 هکتار معدن کاری می کنیم و تعرضی به منافع روستائیان نکرده ایم و اینکه ما منابع طبیعی را تخریب کرده ایم ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۷:۵۰    
اسماعیلی تصریح کرد: یکی از موارد مهمی که در حیطه اختیارات وزارت صمت است، بحث تدوین ضوابط و معیارهاست که برخی از ضوابط و معیارهای معدن و صنایع معدنی هنوز تدوین نشده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۷:۴۱    
تخریب های گسترده در محیط زیست ایران صدای همه را در آورده است؛ تاجایی که حالا جلوگیری از تخریب محیط زیست به یک مطالبه ملی تبدیل شده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۷:۴۱    
شرایط نه چندان باثبات اقتصادی کشور و نبود امنیت سرمایه گذاری موجب هجوم سرمایه به بازارهایی، چون طلا، خودرو و بورس شده و بخشی از سرمایه های سرگردان نیز در سطح کوچک تر به بازار محصولات آهن و فولاد وارد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۵:۱۷    
به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کشور در حالی که عموم مردم ایران در ماه های اخیر قدردان زحمات و ایثار فراوان اعضای کادر درمان در مقابله با همه گیری بیماری کرونا بوده اند و جامعه پزشکان و کادر ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۴:۰۵    
دکتر شاکری در یادداشتی نوشت: دور فعلی صعود نرخ ارز (که اکنون کندتر شده) به هر حل بر مبنای دو متغیر گشایش کانال های جدید (که عراق یک نمونه آن است ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۳:۲۰    
علیرضا زالی گفت: بر اساس مطالعات انجام شده حدود بین 14 تا 20 درصد از مردم ساکن در تهران به بیماری کرونا مبتلا شده اند یا ناقل کووید19 هستند بر اساس این تحقیق اهالی منطقه 4 تهران بیشترین میزان ابتلا ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۲:۲۰    
مدیرکل شیلات خوزستان از رهاسازی بیش از دو میلیون قطعه بچه ماهی بومی در تالاب هورالعظیم خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۲:۵۶    
فردین یزدانی با بیان اینکه 38 میلیون نفر حاشیه نشین داریم، افزود: با گسترش حاشیه نشینی و بدمسکنی روبه رو هستیم
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۸:۳۲    
متاسفانه بخش کشاورزی متولی و صاحب ندارد. بخشی از اختیارات وزارتخانه را به مدیران جهاد کشاورزی واگذار کنید.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۲۰    
احمد مسجدجامعی گفت:پادگان 06 از همان مقوله هایی است که با پیگیری شهرداری تهران و حمایت و عنایت ویژه ای که از سوی بالاترین سطوح تصمیم گیری نظام انجام شد، در اختیار شهروندان پایتخت قرار گرفت ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۰:۳۲    
در زمان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری، شاهد راه اندازی نوعی جریان اصولگرا هراسی بودیم. مصادیق اجتماعی این جریان متمرکز بر روی حجاب و تعامل زن و مرد در عرصه اجتماعی ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۲:۲۶    
افزایش قیمت در یک متغیر اقتصادی از عوامل درون ساز مربوط به آن حوزه و یک سری عوامل برون ساز یعنی دلایل بیرونی نشات می گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۰:۴۷    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: امکان دسترسی مردم به پرونده هایشان از طریق سامانه ها فراهم می شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۰:۴۷    
یک شرکت هندی که در زمینه طب سنتی و گیاهی موسوم به "آیورودا" فعالیت می کند، اعلام کرد دارویی تولید کرده است که بیماران کرونایی را طی یک هفته کاملا درمان می کند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۰:۴۷    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از ثبت ملی 12 اثر ناملموس این استان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۰:۳۵    
"محمد یعقوب یسنا" شاعر و شاهنامه پژوه افغانستانی، جهت قدردانی از شهرداری و شورا برای خدمت ارزنده در دوران ایتلای وی به بیماری کرونا در شورای اسلامی شهر حضور یافت.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۰:۳۲    
فیلترینگ قصه ادامه داری است که پایان تلخی خواهد داشت. آغاز آن با فیلتر تلگرام شروع شد و هم اکنون به فصل جدیدش که فیلتر شبکه های اجتماعی است، رسیده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۹:۱۷    
عباس ملازینلی گفت:انتخاب مکان سکونت یکی از اساتید حافط ( شیخ محمد دادا) و محل تردد حافظ برای انجمن شهر و ادب فارسی، در محله اصلی شیخداد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۹:۱۷    
ابوذر مهدی نخعی گفت:هم اکنون 69 معدن با ظرفیت اشتغال 18 هزار نفر در استان سیستان و بلوچستان فعال است که با بهره گیری از ظرفیت های بالقوه موجود این رقم تا 25 هزار نفر قابل افزایش است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۹:۱۱    
ابراهیم قلیزاده به عنوان مدیر کل جدید امور مالیاتی استان اردبیل معرفی واز خدمات نوع پرور مدیرکل قبلی قدر دانی شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۹:۱۱    
سردار محمد زهرایی گفت:برنامه جامع محرومیت زدایی بسیج سازندگی در 10 هزار و 283 روستا و 655 دهستان کشور در طول سه سال اجرا می شود،این طرح از سالجاری آغاز و تا سال 1401 در مناطق محروم اجرا می شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۹:۱۱    
شهرداری در مشهد در اقدامی باغچه ها و ریشه درختان بخشی از خیابان های این شهر را هم آسفالت کرد . سال 93 نیز در این شهر در جریان آسفات کردن یک خیابان مرد جوانی زنده به گور شده بود .
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۹:۰۵    
محمد جواد. آذری جهرمی گفت:دومین مرکز داده ی بزرگ اقماری شبکه ی ملی اطلاعات که توسط همراه اول در تبریز احداث شده است، یکشنبه وارد مدار خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۹:۰۵    
برخی ساکنان قلعه گنج در جنوب کرمان شاهد واریز مبالغ 50 میلیون تومانی به حساب هایشان بودند و همین کافی بود برای کسانی که اغلبشان مددجو هستند، پای عابربانک بانک و به فروشگاه ها بروند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۹:۰۲    
فریدون یاسمی گفت: از اوایل تیرماه توزیع گاز مایع را با ساماندهی بسیار مناسبی براساس کارت بانکی و در اختیار قرار دادن دستگاه کارت خوان به عاملان توزیع گاز مایع در استان انجام می دهیم.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۸:۵۰    
سخنگوی وزارت بهداشت می گوید موج دوم کرونا وضعیت استان های خوزستان، هرمزگان، کرمانشاه و آذربایجان شرقی را به مرحله قرمز رسانده است و در پایتخت نیز اوضاع رو به وخامت است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۸:۵۰    
شهرام گیل آبادی از چهره های شناخته شده در حوزه مدیریت فرهنگی و تحلیل گر رسانه است. بر همین اساس تجربه و تخصص کافی برای بررسی وضعیت فعلی رسانه ها در ایران را دارد که با او در این باره به گفتگو نشستیم ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۸:۴۷    
در اولین نشست مشورتی شورای امنیت درباره تمدید یا رفع تحریم های تسلیحاتی ایران، نبرد دیپلماتیک جدیدی شکل گرفت. اروپایی ها به آمریکا نزدیک شده و سعی می کنند چین و روسیه را هم با خود همراه کنند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۸:۴۷    
سریال های شبکه نمایش خانگی برخلاف توفیقاتی که می توانست داشته باشد به سمت هنجارشکنی های اخلاقی رفته است، این تأثیرگذاری به نوعی به صورت زیرپوستی در حال حرکت است که اثرات مخربی دارد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۸:۴۷    
معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در برخی استانها مثل قم و گیلان حدود 40 درصد مردم به کرونا و بیماری کووید19 مبتلا شده اند. در تهران این میزان حدود 15درصد جمعیت است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۸:۴۱    
ظلم می تواند در هر جایی باشد و سبز شود و تنها راه مبارزه با این علف هرز استفاده از عدالت است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۸:۲۶    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران ضمن اشاره به پیش بینی ابتلای 14 تا 20 درصد ساکنان تهران به کرونا گفت: بیشترین میزان ابتلا به کرونا در تهران مربوط به منطقه 4 است .
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۶:۱۷    
در سال 1394 هیات تنظیم بازار برق ایران، مصوبه ای خلاف قانون تصویب کرد که براساس آن نرخ پایه آمادگی خرید برق از نیروگاه ها از مرداد سال 1394 ثابت شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۶:۱۱    
طبق خبرهای رسیده، قرار است قالیباف رییس مجلس، لطف الله فروزنده را به ریاست دیوان محاسبات و الیاس نادران را به ریاست مرکز پژوهش های مجلس انتصاب نماید.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۶:۰۲    
معاون امور اقتصادی و دارایی گفت: نیاز مردم به مراجعه به قوه قضاییه و گرفتن گواهی عدم سوءپیشینه به منظور ارائه به نیروی انتظامی بطور کامل مرتفع شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۲:۲۰    
خارج شدن سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه از دسترس سهامداران سبب شد بسیاری اعلام کنند به زودی کارگزاری خود را تغییر می دهند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۱:۴۷    
قطعی سیستم یک کارگزاری پر مشتری در حالی رخ داد که شاخص کل بورس در آغاز معاملات وارد کانال یک میلیون و 400 هزار واحدی شده و رشد بیش از 28 هزار واحدی را تجربه کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۸:۱۷    
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در سفری که به بجنورد داشت در مورد پتانسیل ورزشگاه های ایران گفت: ما استادیوم های خوبی داریم که می توانند میزبان مسابقات جهانی و آسیایی باشند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۸:۰۲    
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی لرستان با انتقاد از قیمت بالای مسکن در نامه ای به دادستان مرکز استان، نسبت به قیمت بالای آن هشدار داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۴:۴۷    
مولف فریبکاری رسانه می گوید: حیطه های اخلاق حرفه ای، فریبکاری و رسانه به طور همزمان با هم در تضاد بوده، اما گاهی آنچنان کنارهم قرار می گیرند که تشخیص آن امکان پذیر نیست.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۴:۳۲    
محمد رضا اربابی، از آشفتگی بین صندوق اعتباری هنر و سازمان تامین اجتماعی در موضوع معافیت اهل قلم از پرداخت حق بیمه سه ماه ابتدایی سال انتقاد کرد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۴:۲۰    
عمده تمرکز من روی دستور زبان فارسی است. چون بسیاری از دانش آموزان در دستور زبان فارسی مشکل دارند و نه خودشان می توانند یاد بگیرند و نه در دوره ابتدایی و دبیرستان به آن ها آموزش داده می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۲:۴۱    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از آخرین جزئیات رسیدگی به پرونده تخریب خانه آسیه پناهی خبر داد. او گفت: دو نفری که در تخریب نقش داشتند از کار برکنار شدند و، چون بدون مجوز اقدام به تخریب خانه کرده اند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۲:۳۵    
بخش زیادی از مبالغ غیرنفتی خط اعتباری به کالا های مصرفی دولت سوریه اختصاص خواهند یافت. در سال های گذشته کالا های الکترونیکی مانند تلویزیون یا موادغذایی مانند مرغ یخ زده بخشی از تبادلات در قالب خطوط ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۲:۲۶    
در حالی که موضوع ترخیص معلولان و سالمندان از مراکز نگهداری بهزیستی در ماه های گذشته هنوز آنگونه که باید شفاف سازی نشده و برخی مراکز همچنان از پذیرش این افراد امتناع می کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۲:۰۵    
شب گذشته سامانه معاملاتی آگاه از دسترس خارج شد و تلاش های تیم فنی برای حل مشکل تا صبح امروز نیز بی نتیجه ماند تا مدیرعامل این کارگزاری اعلام کند به احتمال زیاد امروز این سامانه راه اندازی نخواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۱:۴۷    
به مناسبت سالروز بست نشینی شیخ فضل الله نوری در حرم عبدالعظیم حسنی (س)، اگر ما به سمت تمدن سازی می رویم اساسا مسیر دیگری غیر از همین شبکه حرم هایی که دراختیار ما قرار داده شده، نداریم ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۰:۵۶    
تصاویر زشت جوجه کشی در چند هفته پیش را یادمان نرفته. اختلال در بازار نهاد های دامی با وجود فریاد های مکرر مرغداران را یادمان نرفته. سکوت معنادار و رفتار غیر مسئولانه وزیر را یادمان نرفته ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۰:۵۰    
وزیر جهادکشاورزی در چند روز اخیر، به کررات روی ابلاغ و اجرای الگوی تولید همزمان با کشت پائیزه مانور می دهد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۰:۳۵    
برخی از کارشناسان، سبک مدیریتی خانم ابتکار را مدیریت ویترینی می دانند. مدیری که صرفا با شعار درمانی و بعضا حضور به ضرب و زور رسانه، قصد اعلام حضور خود را دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۰:۳۲    
مهدی کوهیان، حقوقدان حوزه رسانه و تهیه کننده، معتقد است که ، نظارت بر وی اودی ها و شبکه نمایش خانگی بر عهده وزارت ارشاد است نه صداوسیما ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۲۳:۵۰    
حمید حسینی بیان کرد: صادرکننده واقعی برای انجام تعهدات ارزی خود نیازی به پیگیری یا تهدید بانک مرکزی و وزارت صمت ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۲۳:۴۱    
نقشه راه توسعه صادرات کشور توسط سرپرست صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۲۳:۳۲    
نتیجه حراج اوراق بدهی دولتی (3 تیرماه 1399) و برگزاری حراج جدید از سوی بانک مرکزی اعلام شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۲۳:۳۲    
سرپرست وزارت صنعت ضمن اعلام تامین ارز مواد اولیه تولید کنندگان لوازم خانگی از خودکفایی 60 درصدی در تولید این محصولات خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۲۳:۲۶    
نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر ضمن تاکید بر استفاده از تجربیات ساخت مسکن مهر در طرح اقدام ملی گفت: تامین خدمات زیرساختی طرح اقدام ملی مسکن نیاز به 10 هزار میلیارد تومان منابع دارد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۲۲:۴۱    
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نامه ای به بیش از 120 کشور عربی و اسلامی آنها را به مقابله همه جانبه با توطئه گسترش اشغالگری در کرانه باختری و توقف عادی سازی با صهیونیست ها دعوت کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۲۰:۴۱    
وزارت خارجه پاکستان هم ضمن احضار کاردار سفارت هند اخراج نیمی از دیپلمات های هندی را مقابله به مثل با تصمیم وزارت خارجه هند دانست.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۲۰:۲۶    
60 درصد سربازان کشور در طرح مهارت آموزی سربازان مهارت فرا می گیرند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۲۰:۱۱    
در حالی که هیات دولت به ویژه حسن روحانی معتقدند با انتشار اسامی صادرکنندگان متخلف و ممنوع الخروج کردن می توان ارز های صادراتی رو بازگرداند، اما کارشناسان حوزه اقتصاد نظرات دیگری دارند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۲۰:۱۱    
روزنامه انگلیسی گاردین نوشته است: 3 کشور اروپایی فرانسه، بریتانیا و آلمان از قدرت یابی تندرو ها در ایران و نابودی دستاورد های دیپلماسی هسته ای با ایران، نگران هستند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۲۰:۰۵    
چامسکی، نظریه پرداز آمریکایی در جدیدترین اظهانظرش درباره رییس جمهور آمریکا گفته است ترامپ جنایتکار است و جمهوری خواهان از حزب قدیمی کمونیست هم بدتر بوده اند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۲۰:۰۵    
طی سال گذشته وزرا و مسئولین وعده های متعددی برای ایجاد امکانات و سهولت ازدواج جوانان دادند که تا کنون راه به جایی نبرده و فشار اقتصادی بیش از گذشته ازدواج را سخت تر کرده است حال باید دید مجلس جدید چه ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۲۰:۰۲    
عکس های جدیدی از محمود موسوی مجد جاسوس سیا و موساد در سوریه منتشر شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۲۰:۰۲    
چند روز پیش شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، در قطعنامه ای ایران را به عدم همکاری با آژانس محکوم کرد و از ایران خواست فورا به درخواست ها برای بازدید پاسخ مثبت دهد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۹:۵۶    
یک کارشناس حوزه مسکن بر لزوم اخذ مالیات از خانه های خالی و مالکان بیش از دو خانه تاکید کرد و آن را گامی موثر برای کنترل بازار رهن و اجاره و حتی قیمت مسکن دانست.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۹:۴۷    
عضو سابق سازمان مجاهدین خلق گفت: رجوی بارها در جلسات درون سازمانی مسئولیت انفجار7 تیر و 8 شهریور را پذیرفت و فکر نمی کنم کسی در بین منافقین وجود داشته باشد که نداند آن انفجارها کار سازمان بود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۹:۳۵    
عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم گفت: دولت برنامه خود را برای جلوگیری از افزایش افسارگسیخته قیمت های ارز؛ کالا و خدمات و مسکن اعلام کند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۹:۳۲    
گیاه جعفری حاوی ترکیباتی است که می تواند از شما در برابر سرطان دفاع کرده و سیستم ایمنی تان را تقویت کنند. سلامت نیوز: گیاهی که چند برابر پرتقال ویتامین C دارد
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۹:۲۶    
بررسی ها نشان می دهد طی سال های 97 و 98 از حجم کل 72.5 میلیارد دلار ارز حاصل از صادرات در بیش از 20 هزار فقره صادرات، تنها 45 میلیارد دلار ارز به چرخه اقتصادی کشور بازگشته و خبری از بازگشت 27 ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۹:۲۶    
بر اساس دستورالعمل مالی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در سال 1399، هزینه سنجش هر نوآموز 400 هزار ریال و هزینه هر تست مجدد نیز 200 هزار ریال است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۹:۰۵    
پژوهش یکی از کارکرد های اصلی دانشگاه ها در روزگار فعلی است و به عنوان حلقه اصلی برای برقراری ارتباط میان دانشگاه ها با بخش های مختلف کشور اعم از صنعتی و غیرصنعتی محسوب می شود
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۶:۳۲    
توضیحات سازمان بازرسی درباره موانع قانونی پیش پای کفاشیان برای حضور در فدراسیون فوتبال
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۶:۲۰    
بانوان متاهلی که در مسکن ملی پرند ثبت نام کرده اند لازم است فرم محضری رضایت نامه همسر را همراه مدارک تحویل دهند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۶:۱۱    
کیفیت تولید سازه های فولادی یکی از نشانه های توسعه یافتگی کشورها است.در کشور حدود 3 میلیون تن ظرفیت تولید سازه های فولادی وجود دارد که البته در تولید سازه های فولادی توجه به ایمنی باید در جایگاه ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۶    
آلبرت بغزیان گفت: نظام مدیریتی بی اراده شده است و به همین دلیل بحران ها از دولتی به دولت دیگر منتقل شده و در نتیجه هرچه پیش می رویم با موانع بیشتری مواجه می شویم.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۵:۴۷    
یک فعال سیاسی اصولگرا می گوید: افرادی که واقعا انقلابی هستند قانون مندند، وظایف شان را به درستی انجام می دهند، در بحث شفافیت مالی مشارکت می کنند تا تبدیل به قانون شود و.. ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۰    
معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: در این استان متوسط هزینه سالانه یک خانوار شهری و یک خانوار روستایی در سال 1398 به ترتیب 73 و 35 میلیون تومان بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۵:۰۲    
تولیت حرم های امام حسین و حضرت ابوالفضل (علیهما السلام) اخبار مربوط به تعطیلی این اماکن به دلیل کرونا را تکذیب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۵:۰۲    
دبیر کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اعلام کرد: مهلت ثبت نام واحدهای بسیار آسیب دیده از ویروس کرونا از جمله کسب و کارهای گردشگری و صنایع دستی در سامانه کارا تا پایان تیرماه ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۵:۰۲    
سیداحسان خاندوزی نماینده مجلس در توییتر نوشت: وقتی دولت از مدیریت بازار مسکن ناتوان است، مطالبه به مجلس سرازیر می شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۵:۰۲    
وانگ یی وزیر خارجه چین تاکید کرد: با هرگونه تلاش برای تغییر مفاد برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت مخالفیم.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۵:۰۲    
سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان در پیامی توییتری گفت که ایران و ونزوئلا در مقابله با تحریم های غیرقانونی آمریکا ثابت قدم هستند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۵:۰۲    
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: عملکرد وزارتخانه های جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت باعث شده تا مرغداران در تامین نهاده دچار مشکل شوند و اقدام به جوجه ریزی نکنند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۴:۵۶    
برخی گزارش های رسیده به خبرگزاری های کشور، حاکی از آن است که تعدادی از شیرهای تولید شده یکی از برندهای معروف لبنیات پیش از اتمام تاریخ انقضا فاسد شده اند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۴:۵۰    
پلیس در طرح سراسری که در روزهای آتی اجرا می کند با تولیدکنندگان, فروشندگان و عرضه کنندگان مانتوهای شیشه ای, توری و جلوباز برخورد خواهد کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۴:۳۲    
حسین امیرعبداللهیان خاطراتی جالب از سال های همنشینی و شناخت از سردار شهید سلیمانی دارد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۴:۲۰    
آذربایجان شرقی دبیر شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به پیگیری های انجام شده از استانداری قم برای بررسی امکان انتقال مقبره بانوی شاعره تبریز و ایران ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۳:۵۰    
درست در روز شکسته شدن دیواره پساب کارخانه های "کانسارخزر" و "شورابه ید" در تالاب اینچه که چند سالی است معلوم شده به عناصر "رادیوم" و "باریوم" آلوده است ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۳:۴۷    
بعد از مدتی با قطع درختان، ساخت و ساز ها شروع می شود و ویلا هایی لوکس در این اراضی بنا می شوند. در این ویلاها، استخر هایی ایجاد می شوند که از محل ایجاد این استخرها، آب های زیرزمینی دزفول هدر می روند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۳:۴۷    
آبرسانی به غیزانیه پس از مدت ها کشمکش و جنب و جوش سرانجام هفته پیش با بهره برداری از فاز نخست آن، در مدار قرار گرفت ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۳:۴۷    
احمد علی موهبتی گفت:پارک علم و فناوری استان، در سال 1394 با 7 شرکت آغاز به فعالیت کرده و در حال حاضر این عدد به 120 شرکت فعال رسید.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۳:۳۲    
اداره کل روابط عمومی وزارت نفت در واکنش به انتشار گفت وگویی در خبرگزاری فارس در موضوع رانت اطلاعاتی باشگاه نفت و نیرو توضیحاتی برای تنویر افکار عمومی ارائه داد و تأکید کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۲:۳۲    
حسام عقبایی گفت: به طور متوسط پنج درصد از خانه ها در سطح جهان خالی است در حالی که این رقم در ایران به 10 درصد می رسد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۲:۲۰    
در ایران و به تبع آن در مشهد، گونه ای ویژه از یخچال ها با خشت خام ساخته می شد که در تابستان یخ موردنیاز مردم را که به مصارف مختلف می رسید، تأمین می کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۲:۱۱    
ان شاالله کولانی گفت: برداشت سقز در عرصه های منابع طبیعی استان بدون اخذ مجوز ممنوع است و با متخلفان در این زمینه برخورد خواهد شد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۲:۰۵    
رییس گروه پرورش ماهی درقفس شیلات هرمزگان گفت:نخستین محموله قفس دریایی و تجهیزات نرسری در راستای جهش تولید وتوسعه پروش ماهیان دریایی با 6 دستگاه کاتتینر وارد قشم شد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۱:۱۱    
روز سه شنبه خبر تایید اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتشر شد.