پنجشنبه ۲۷ اردیبهشتساعت ۱۶:۴۹May 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 9 تیر 1399 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 29 اسفند 1397 شعار سال 29 اسفند 1398 شعار سال 31 اردیبهشت 1399 شعار سال 31 مرداد 1399 شعار سال 31 شهریور 1399 شعار سال 30 مهر 1399 شعار سال 30 آبان 1399 شعار سال 1 آذر 1399 شعار سال 30 دی 1399 شعار سال 1 بهمن 1399 شعار سال 30 اسفند 1399 شعار سال 1 تیر 1399 شعار سال 2 تیر 1399 شعار سال 3 تیر 1399 شعار سال 4 تیر 1399 شعار سال 5 تیر 1399 شعار سال 6 تیر 1399 شعار سال 7 تیر 1399 شعار سال 8 تیر 1399 شعار سال 9 تیر 1399 شعار سال 10 تیر 1399 شعار سال 11 تیر 1399 شعار سال 12 تیر 1399 شعار سال 13 تیر 1399 شعار سال 14 تیر 1399 شعار سال 15 تیر 1399 شعار سال 16 تیر 1399 شعار سال 17 تیر 1399 شعار سال 18 تیر 1399 شعار سال 19 تیر 1399 شعار سال 20 تیر 1399 شعار سال 21 تیر 1399 شعار سال 22 تیر 1399 شعار سال 23 تیر 1399 شعار سال 24 تیر 1399 شعار سال 25 تیر 1399 شعار سال 26 تیر 1399 شعار سال 27 تیر 1399 شعار سال 28 تیر 1399 شعار سال 29 تیر 1399 شعار سال 30 تیر 1399 شعار سال 31 تیر 1399 
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۵:۲۷    
محمد جوادی گفت: مهمترین اقدامات این اداره کل را فراهم ساختن زمینه ادامه تحصیل زندانیان عنوان کرد و در همین راستا بیش از 100 زندانی در مقاطع مختلف تحصیلی و 25 نفر نیز در قالب نهضت مشغول به تحصیل هستند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۵:۲۷    
ابراهیم مبارک قدم د گفت:جاده قزوین_ الموت_ تنکابن به طول 162 کیلومتر قزوین را به مازندران متصل می کند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۵:۲۱    
مجتبی قهرمانی گفت:اراضی تصرف شده در محدوده غار نمکدان قشم، در شورای حقوق بیت المال این پرونده مطرح شده و در حال بررسی کامل با جزئیات است و این پروژه تاکنون متوقف بوده و با این شرایط بعید می دانم دیگر ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۵:۲۱    
علی القاصی گفت: درجلسه مسؤولان عالی قضایی با اشاره به اقدامات انجام شده برای پیگیری پرونده ترور سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی 36 نفر از افرادی که در ترور حاج قاسم مباشرت، مبادرت و آمریت داشتند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۵:۲۱    
زمانی که در حوزه اقتصاد کلان و ملی با چالش ها و التهاباتی مواجه هستیم و به قول معروف امور بر مدار درستی نمی چرخد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۵:۱۲    
علی امام گفت:امیدواریم ایستگاه برج میلاد را در شهریور افتتاح کنیم که ایستگاه بسیار مهمی است. ورودی مستقل ایستگاه شهید نواب صفوی خط 7 را نیز شهریور افتتاح می کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۵:۱۲    
براساس آزمایشی که توسط دانشگاه شهید چمران اهواز از باکتری های موجود در آب کانال های روباز مرکز شهر امیدیه انجام شده است مشخص شد که بیش از یک میلیون در هر میلی متر از این آب ها باکتری ناسالم وجود دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۰:۲۷    
شهرام وردک مدیر روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از مهار آتش سوزی در دره نفت مجاور چاه شماره یک مسجدسلیمان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۰:۰۵    
پایگاه اطلاع رسانی دولت تدبیر و امید با انتشار ویدئویی به صورت فتوکامنت از دسترسی 50 درصد از روستا های بالای 20 خانوار کشور به اینترنت پرسرعت خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۲:۳۲    
محمد خوش چهره گفت: گرانی دلار پیشنهاد مشاوران اقتصادی رئیس جمهور است، اما هرچند قیمت آن بالا رفت اما صادرات ما بالا نرفت و مشکلات دیگری را در پی داشت.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۲:۲۰    
توزیع منابع از مرکز صورت می گیرد و تا به سیستان و بلوچستان برسد چیزی از آن باقی نمی ماند و ثانیاً درآمد هنگفت نفت و نداشتن برنامه درست برای بهره برداری درست از این درآمد "تورمی" را می آفریند که ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۲:۲۰    
ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست رییس جمهور روحانی تصویب کرد که اجاره بها در تهران می تواند حداکثر 25 درصد و در کلان شهر ها و سایر شهر ها به ترتیب 20 و 15 درصد افزایش پیدا کند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۲:۰۲    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: یکی از گمانه های مطرح درباره قتل قاضی منصوری، وجود باند مخوف فعال در کشور برای حذف فردی است که ممکن بوده حاوی اطلاعاتی باشد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۱:۳۵    
معاون دانشگاه آزاد گفت: بنا داریم برای دانشجویانی که در امتحانات مجازی این نیمسال به اینترنت دسترسی نداشته اند، در تابستان و یا ترم آینده امتحان مجدد برگزار کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۱:۳۵    
با دستگیری اعضای جمعیت امام علی موج انتقادات و طرفداری ها در دو سمت این جریان اوج گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۱:۲۶    
712 میلیارد تومان سهم شهرداری از جریمه های رانندگی در سال 98 است که تنها 35 میلیارد تومان به شهرداری تهران تخصیص داده شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۱:۲۶    
نماینده محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حالی که بودجه 445 هزار میلیارد تومان است حجم چند برابری بودجه به عنوان نقدینگی در بازارها سرگردان است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۱:۲۶    
قطع درختان باغ بهشت به 12 سال پیش می رسد زمانی که ارتش قصد کرد سوله های مرغ داری خود را به بلوک های مسکونی تبدیل کند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۱:۱۷    
نشست ویژه بررسی روند تأمین قیر پروژه های عمرانی با حضور معاونان وزارتخانه های نفت، راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه در کمیسیون عمران مجلس برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۴۱    
مدیرعامل فرابورس بهبود روند معاملات و کشف قیمت بهتر اوراق تسهیلات مسکن را از اهداف اصلاح قواعد معاملاتی این اوراق دانست.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۳۲    
نشست نواب رییس فدراسیون انجمن های ورزشی با حضور رییس فدراسیون، معاون وزیر ورزش و جوانان، نایب رییس بانوان فدراسیون و روسای انجمن های تحت پوشش برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۱۷    
زالی گفت: با توجه به افزایش آمارها، پیشنهاد اعمال محدودیت ها در تهران را به ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال کرده ایم.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۹:۵۰    
رئیس اداره برنامه ریزی، نگهداری و تعمیرات پالایشگاه نفت گفت: عملیات رسیدگی به شرکت پالایش نفت تهران از روز یکشنبه ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۹:۴۷    
تاجگردون ،نماینده مجلس یازدهم به تفصیل به ادعاها علیه خود پاسخ داده و تقریبا همه آن ها را رد کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۹:۳۵    
نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: خوشبختانه در مصوبه ستاد کرونا جلوی راه های فشار به مستأجران گرفته شده است و مستأجران هیچ دغدغه ای در این رابطه نداشته باشند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۹:۰۵    
اقتصاد در شرایطی رشد می کند که اقتصاد آزاد رقابتی بازار محور و دوری از انحصارات دولتی و ریشه کن کردن فساد سیستماتیک حاکم گردد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۸:۴۷    
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با تکذیب خبر منتشر شده از وی مبنی بر ختم روزانه قرآن، توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۸:۳۵    
در حالی برخی رسانه ها از محکومیت ایران به پرداخت خسارت 2 میلیارد دلاری به ترکمنستان خبر داده اند که پیگیری های ایرنا نشان می دهد این عدد نه به عنوان محکومیت ایران در دادگاه بلکه بخش عمده آن مربوط به ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۸:۳۲    
امروز در جلسه شورای پاسداشت زبان فارسی مقرر شد تا از نام های ایرانی برای فیلم ها استفاده شود و واژگان خارجی در دیالوگ ها به کار نرود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۸:۰۲    
در پرونده ی حاضر متهم ردیف اول، شخصی است که در طول حدود بیست سال حضور در قوه قضاییه علی رغم این که رابطه ی استخدامی نداشته و مامور به خدمت بوده، اقدامات مجرمانه ی وسیعی را رقم زده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۷:۵۰    
اتفاقاتی مثل نامه جناب خوئینی ها، یا بازی های توئیتری جناب تاجزاده، که هرچه به انتخابات نزدیک تر شویم، بر تعدادشان افزوده خواهد شد، یک ویژگی مشترک دارند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۷:۵۰    
چرا آن رزمنده این همه نگران بیت المال بود و الان برخی به ثمن بخس، مال مردم را زیر پا می گذارند و عین خیال شان هم نیست؟
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۷:۴۷    
تصویری که از سرمربی تیم ملی در حین تماشای دیدار تیم های پیکان و پرسپولیس منتشر شد، می تواند به وجهه فوتبال ایران ضربه بزند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۷:۴۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم با برنامه ریزی مشخص و مدون می توانیم طی 6 سال آلودگی هوای شهر را به حداقل ممکن برسانیم.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۷:۴۷    
وزیر امور خارجه کشورمان و همتای قطری وی از طریق ویدئو کنفرانس درباره آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی و همچنین همکاری های دوجانبه بحث و تبادل نظر کردند
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۷:۴۱    
سابقه فقر تئوری اجتماعی و سیاسی آنها [یعنی لیبرال ها] به این نکته بازمی گردد که در شرایط رکود یا کاهش ثروت از ارزیابی پیامدهای تکنیکی-مدیریتی ناتوانند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۷:۴۱    
دادستان نظامی استان تهران اقدامات انجام شده و برخی جزئیات رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۷:۳۵    
معاون اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور از دستور ویژه هفته قبل معاون اول رئیس جمهوری به رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور جهت بررسی معضلات تالاب انزلی و اتخاذ تمهیدات لازم برای احیای این تالاب خبر ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۷:۳۵    
10، 11سال پیش بود، پدرم خوشحال از ثبت نام سفر حج به خانه آمد، البته نه حج تمتع، حج عمره! راستش را بخواهید می گفتند تمتع برای پولدارهاست! راست هم می گفتند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۷:۲۰    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: مشکلی در تامین گوشت مرغ و نهاده های دام و طیور در کشور نداریم و محصول موردنیاز مردم به اندازه کافی و زیاد موجود است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۷:۱۷    
رییس کارگروه آموزش های الکترونیکی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بیش از 90 درصد آموزش های ترم تحصیلی آینده الکترونیکی خواهد بود که البته پیش بینی تمام دانشگاه های مطرح دنیا هم همین مساله است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۷:۱۱    
وزیر علوم با تاکید بر اینکه زمان برگزاری آزمون های مرداد سال جاری از جمله کنکور به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد، گفت: این حق داوطلبان است که سال آینده در دانشگاه ها حاضر باشند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۷:۰۵    
دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر سید هدایت اله فقیه را به عنوان رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۵۶    
معاون کل وزارت بهداشت درباره علت از سرگیری مسابقات ورزشی و آخرین وضعیت فعالیت مجدد ورزش های برخوردی از جمله کشتی توضیح داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۴۱    
معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت با توصیف حسین کاظم پور اردبیلی به عنوان جنگنده نهایی اوپک به نقل از خبرگزاری بلومبرگ گفت: ایشان مذاکره کننده ای سرسخت بود و با وجود دست ضعیف خوب بازی می کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۲۶    
غلامرضا تاج گردون ؛ نامی که از ابتدای مجلس یازدهم بیش از هر نماینده دیگری به گوش خورده است. در فضای مجازی برایش هشتگ زدند فسادگردون ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۰۵    
رئیس سازمان حشد شعبی امروز (دوشنبه) بیمارستان 200 تختخوابی شهید ابومهدی المهندس را در بغداد افتتاح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۰۲    
رییس حوزه قضایی رودبار قصران گفت: تعداد 7 نفر از کارکنان شهرداری اوشان فشم ، میگون با دستور حوزه قضایی رودبار قصران بازداشت و با قرار متناسب قانونی روانه زندان شدند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۴:۵۰    
در روزهای اخیر انتشار نامه ای از هیات امنای ارزی خطاب به سازمان غذا و دارو و معرفی شرکتی جدید به جای شرکت منحله آوای فناوری اطلاعات سلامت ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۴:۵۰    
هیأت دولت روز دوم تیر 99 پیش نویس برنامه 25 ساله همکاری های جامع ایران و چین را تایید کرد. درباره این برنامه هنوز اطلاعات رسمی جامعی منتشر نشده اما برخی رسانه ها درباره آن گمانه زنی کرده اند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۴:۳۲    
مسعود پزشکیان با تاکید براینکه هنوز برای قضاوت یا بررسی فراکسیون اقلیت مجلس زود است می گوید که اصلاحات جزو ذاتی هر حرکت پیامبرگونه است ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۴:۳۲    
وزیر مشاور دولت سعودی از جامعه جهانی خواست که بار دیگر ورود اسلحه به ایران را تحریم کنند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۴:۲۰    
سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران به تشریح محورهای سومین جلسه مجمع نمایندگان استان تهران پرداخت.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۴:۱۱    
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: وقتی شما که مسئول دولتی هستید، در یک اجتماع ماسک نمی زنید، جوانی هم که در خیابان راه می رود، تشویق می شود که ماسک نزند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۴:۰۲    
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: ما با فیفا به مشکل خوردیم، زیرا بار ها از اساسنامه فدراسیون دفاع کردیم، اما آن ها به هیچ وجه آن را قبول ندارند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۳:۴۷    
حجت الاسلام حسینی قمی درباره مشکلات این روزهای جوانان گفت: امروزه بخت جوانان ما را دلار 20 هزار تومانی و سکه 8 میلیون تومانی و اجاره نشینی بالای پشت بام بسته است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۳:۳۵    
طبق قانون توسعه حمل و نقل عمومی، احیای بافت فرسوده و رسیدگی به مشکلات شهر وظیفه دولت است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۳:۲۶    
رییس جمهوری گفت: استفاده از فضای مجازی در بخش های مختلف از جمله طرح غربالگری و امور آموزشی مدارس و دانشگاه ها کمک بزرگی به اجرای فاصله گذاری اجتماعی و مقابله موثر با کرونا کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۳:۱۷    
از متروی امام خمینی که خارج می شویم اولین چیزی که خودنمایی می کند یکی از قدیمی ترین خیابان های شهر تهران است که سال هاست بورس مغازه های کت و شلوار فروشی است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۲:۰۲    
با اینکه اکثر مدل های جهانی نشان می دهند ایران طی پنج سال آینده با افزایش بارندگی مواجه خواهد شد، اما رییس پژوهشکده اقلیم شناسی معتقداست ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۰:۱۱    
مختار، هشتم خردادماه، به اتفاق بلال امینی و یاسین کریمی ، به رسم همیشه، چند روز گذشته راهی منطقه بوزین و مره خیل در حوالی شهرستان پاوه شد تا در عملیات اطفای حریق و آتش سوزی جنگل ها و مراتع آن منطقه ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۰:۱۱    
استفاده از ماسک، از نیمه تیرماه اجباری می شود ؛ این خبری است که روز گذشته حسن روحانی رئیس جمهوری در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۰:۱۱    
طاهره ایبد در اولین نشست مجازی از فصل پنجم سلسله نشست های زندگی با داستان که به همت تیمور آقامحمدی به راه افتاده است ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۰:۰۵    
مسئول فروش بخش کتاب شهرکتاب اصفهان گفت: با وجود رکودِ ناشی از شیوع بیماری کرونا، کتابفروشی شهرکتاب اصفهان همچنان در دو بخش ادبی و روانشناسی پرفروش بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۰:۰۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: یکی از گمانه های مطرح درباره قتل قاضی منصوری، وجود باند مخوف فعال در قوه قضائیه برای حذف فردی که ممکن است حاوی مطالبی باشد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۰:۰۵    
تهیه کننده برنامه دو نبش که چند روزی است ویدئوی التماس مجری اش برای جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام، حاشیه ساز شده، می گوید با این اقدام تهدید فضای مجازی را تبدیل به فرصت کرده است!
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۳:۵۶    
رئیس بنیاد مستضعفان از اختصاص 230میلیارد تومان به منظور تأمین ودیعه مسکن و اجاره بهای مددجویان و نیازمندان خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۳:۳۲    
اداره کل روابط عمومی وزارت نفت طی اطلاعیه ای توضیحاتی درباره اعلام نتیجه دیوان داوری بین المللی درخصوص اختلاف بین شرکت های ملی گاز ایران و ترکمن گاز ارائه کرد. 0
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۳:۲۰    
داریوش بارانی تداوم عرضه کتاب با تخفیف های نامتعارف را پایان راه کتاب فروشان می داند و معتقد است ناشران و کتاب فروشی های آنلاین نباید به قیمت سود امروز، آینده صنعت نشر را به خطر بیندازند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۳:۲۰    
جلسه شورای اقتصاد صبح امروز(دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۳:۲۰    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه امروز در موضوع بومی سازی و نگاه به توان و ظرفیت داخلی در کشور اجماع وجود دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۳:۱۷    
علی مطهری، نماینده سابق تهران در مجلس، نامه رؤسای کمیسیون های پارلمان به روحانی را غیر منصفانه دانست که نشان می دهد آنها به دنبال حل مشکلات نیستند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۲:۵۶    
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: بر اساس تصمیم ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، چنانچه در زمان معامله شخصی طرف معامله واحد تولیدی در فهرست مؤدیان فاقد اعتبار سازمان امور مالیاتی قرار نداشته باشد و ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۲:۵۶    
شیوع اعتیاد و قاچاق مواد مخدر، نگرانی وسیعی را در دنیا ایجاد کرده است. امروزه کم تر کشوری را در جهان می توان یافت که پدیده مواد مخدر و اعتیاد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۲:۵۶    
روابط عمومی بانک مرکزی شرایط تأیید صلاحیت مدیران واحدهای تابعه موسسات اعتباری را ابلاغ کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۲:۵۶    
مشتریان درخواست فروش سهام عدالت خود را به سایت کارگزاری بانک ها سپرده اند و طبیعی است الان که واریز پول به تاخیر افتاده، توقع داشته باشند موضوع را از همان طریق پیگیری کنند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۲:۳۲    
پیمان عباسی با اشاره به اینکه کیفیت آثار تلویزیون در سال های اخیر به شدت افت کرده و محدودیت ها دوچندان شده تأکید کرد که بدترین سریال شبکه نمایش خانگی از بهترین سریال تلویزیون کیفیت بهتری دارد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۲:۲۶    
زهرا مظفر گفت: تهیه لباس فرم در مدارس به هیچ عنوان الزامی نیست و مدیران اجازه اجباری کردن آن را ندارند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۲:۲۰    
محتوای فرهنگی برخی کتب و انیمیشن ها برای کودک امروز پذیرفته نیست و این مقوله نیازمند توجه ویژه از سوی مسئولان امر است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۲:۱۱    
مسعود ده نمکی، کارگردان سینما و تلویزیون، درباره حضور شاخ های اینستاگرام در سریال ها و پروژه های سینمایی و تلویزیونی گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۲:۰۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی، ازطرح جدید واگذاری زمین به مردم با اقساط 10ساله خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۲:۰۵    
درصد افزایش قمیت پنت هاوس بسته به مصالح به کار رفته و امکانات آن متفاوت است و به ازای هر طبقه بالاتر به قیمت تمام شده واحد اضافه می شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۲:۰۲    
یک عصب شناس و روانشناس جایگاه هوش هیجانی و چگونگی بکارگیری آن را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۱:۵۶    
شجاع ترین اسکی باز نابینای جهان گفت: در همه این سال هایی که من ورزش کردم، جنبه معنوی آن برای من پررنگ تر بوده و زیاد جنبه مادی نداشته است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۱:۵۰    
در گزارش های متعددی آمده است که مردان در آمار تجاوز و آزار جنسی سهم بیشتری از زنان دارند اما سکوت می کنند و چیزی نمی گویند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۱:۵۰    
کارگزارن صنعت بیمه معتقدند که آیین نامه های مرتبط با آنها بدون حضور آنها به تصویب می رسدکه این امرسبب بروز برخی مشکلات برای آنهاشده، به همین دلیل آنها خواهان اصلاح آیین نامه های مربوط به خود هستند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۱:۴۷    
اسماعیل کهرم گفت: از آنجایی که سازمان مدیریت پسماند از طلای کثیف به عنوان بیزنس استفاده می کند، مقوله کودکان زباله گرد و تفکیک پسماند هیچ وقت در کشور ما تمام نمی شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۱:۳۵    
جواد فرحانی تهیه کننده، سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی که سابقه تهیه کارهایی چون دل و قلب یخی برای شبکه نمایش خانگی، تهیه کنندگی خوابم می آدِ رضا عطاران برای سینما و خندوانه و.. ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۱:۳۵    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه اظهاراتی مطرح کرده که به تعویق اجرای طرح موسوم به معامله قرن تعبیر شده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۱:۳۲    
معاون اعتبارات بانک شهر گفت: کسب و کار هایی که به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا در فعالیت اقتصادی خود آسیب دیده اند، می توانند از تسهیلات این بانک، بهره مند شوند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۱:۲۰    
در راس این فهرست دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قرار دارد و تعقیب قضایی او حتی پس از پایان دوره مسئولیتش نیز پیگیری خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۱:۰۵    
این روزها شاهد رکوردشکنی مداوم بورس هستیم و حتی در دو روز گذشته شاخص کل بورس کانال روانی یک میلیون و 500 هزار تایی را پشت سر گذاشت.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۱:۰۲    
دهمین جلسه رسیدگی به اتهامات 21 متهم کلان ارزی صبح امروز به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۰:۴۷    
مدیرکل سلامت غذا وزارت جهاد کشاورزی از تصویب حد مجاز آرسنیک در برنج و کادمیوم در گندم خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۰:۲۰    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: در هفت کلانشهر مشهد، اصفهان، تبریز، اهواز، قم، شیراز و کرج سقف اجاره بها تا 20 درصد و در شهر تهران تا 25 درصد تعیین شده که مشمول مستاجری می شود که به ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۰:۱۷    
شرکت فولاد مبارکه اصفهان طی یک سال اخیر در شرایط تحریم، پروژه های عظیمی را کلید زده که عصبانیت دولت ترامپ را برانگیخته است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۴۷    
جمعی از کارمندان نفت و گاز در اعتراض به عدم اجرای قانون ماده 10 ، با داشتن چندین رای دیوان عدالت، صبح امروز مقابل وزارت نفت تجمع کردند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۳۵    
معاون وزیر نفت در امور گاز گفت: صادرات گاز ایران در سال 98 با ثبت جهشی 26 درصدی، حدود 3.6 میلیارد مترمکعب افزایش یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۳۵    
نام منطقه پارچین که از زمان طرح پرونده هسته ای ایران و به ویژه در جریان مذاکرات با 1+5 مورد توجه رسانه های بیگانه قرار گرفت با وقوع حادثه انفجار گاز بار دیگر مطرح شد و رسانه های فارسی زبان معاند تلاش ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۲۶    
جریان سازمان یافته معاش مردم را هدف قرار داده است. این عباراتی است که محمد خوش چهره عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران با استفاده از آنها تلاش می کند تا تفسیری از شرایط امروز اقتصاد کشور در ...
  • ۱