یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۲۱:۵۵Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 18 تیر 1399 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 29 اسفند 1397 شعار سال 29 اسفند 1398 شعار سال 31 اردیبهشت 1399 شعار سال 31 مرداد 1399 شعار سال 31 شهریور 1399 شعار سال 30 مهر 1399 شعار سال 30 آبان 1399 شعار سال 1 آذر 1399 شعار سال 30 دی 1399 شعار سال 1 بهمن 1399 شعار سال 30 اسفند 1399 شعار سال 1 تیر 1399 شعار سال 2 تیر 1399 شعار سال 3 تیر 1399 شعار سال 4 تیر 1399 شعار سال 5 تیر 1399 شعار سال 6 تیر 1399 شعار سال 7 تیر 1399 شعار سال 8 تیر 1399 شعار سال 9 تیر 1399 شعار سال 10 تیر 1399 شعار سال 11 تیر 1399 شعار سال 12 تیر 1399 شعار سال 13 تیر 1399 شعار سال 14 تیر 1399 شعار سال 15 تیر 1399 شعار سال 16 تیر 1399 شعار سال 17 تیر 1399 شعار سال 18 تیر 1399 شعار سال 19 تیر 1399 شعار سال 20 تیر 1399 شعار سال 21 تیر 1399 شعار سال 22 تیر 1399 شعار سال 23 تیر 1399 شعار سال 24 تیر 1399 شعار سال 25 تیر 1399 شعار سال 26 تیر 1399 شعار سال 27 تیر 1399 شعار سال 28 تیر 1399 شعار سال 29 تیر 1399 شعار سال 30 تیر 1399 شعار سال 31 تیر 1399 
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۰:۵۱    
محمدرضا طلایی به سمت عضو موظف هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور منصوب شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۲۱:۰۶    
شایعه مربوط به احتمال حذف شارژر و ایرپاد سیمی از خانواده آیفون 12 سروصدای زیادی ایجاد کرده است. حالا به نظر می رسد سامسونگ هم می خواهد چنین رویکردی را برای گوشی های خود اتخاذ کند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۹:۴۵    
کودتای نوژه توسط گروهی از هواداران شاپور بختیار آخرین نخست وزیر شاه با نام رمزی "نقاب" که نام اختصاری " سازمان قیام ایران بزرگ" طراحی شده بود و توسط یکی از خلبانان کودتاچی به آیه الله خامنه ای که در ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۹:۳۰    
محمد صیدلو گفت: با اشاره به فعالیت 27 هزار معلم در این نهاد بسیاری از این نیروها به صورت دوشیفت و حق التدریس فعالیت می کنند که برای جبران کمبود نیرو نیازمند 10 هزار معلم هستیم .
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۹:۲۷    
بعد از کش و قوس های فراوان درباره مدیرعاملی آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، حاج رسولی ها مدیرعامل منابع آب ایران در حکمی رسول فرهادی را به سمت مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد منصوب ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۹:۲۷    
سیداحمد حسینی گفت:در سال جاری 15 میلیارد تومان برای اجرای پروژه های پیرایش شهری در نظر گرفته شده که پیمانکاران از طریق مدیران مناطق اجرای این طرح ها را مدیریت می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۹:۲۷    
درجلسه ای با حضور معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل سیاسی استانداری، امام جمعه مارگون و جمعی از مسئولان فرماندار شهرستان مارگون معارفه شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۹:۱۵    
س از واگذاری خانه تاریخی صادق به بخش خصوصی در قالب مزایده در آخرین روزهای سال 1398، مالک آن با تسهیلگری های انجام شده توسط شهرداری و حفظ بافت تاریخی آن ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۹:۱۵    
داود عزیزی گفت: مجموعه زمین های تنیس بوستان ولایت که توسط شهرداری منطقه 19 احداث شده و بزودی بهره برداری خواهد شد، محل خوبی برای مرکز همگانی و استعدادیابی قهرمانان تنیس محسوب می شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۹:۱۲    
علیرضا وارثی گفت:از سال گذشته تاکنون 5140 نفر به خانواده معلولان استان اضافه شده که علت عمده آن تصادفات جاده ای و عدم آشنایی با روش های درست برداشت محصول از مزارع و باغات است که باعث حوادثی می شود که ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۹:۱۲    
سید علی کریمی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان به دلیل ابتلا به کرونا، در بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد بستری شده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۹:۰۶    
بر اساس آمار رسمی، حجم تخم نوغان مورد مصرف نوغانداران طی 15 سال گذشته رکود قابل توجهی را تجربه نمود بطوریکه از عدد 200 ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۷:۱۲    
کتاب درس های گزارش نویسی مجموعه ای از مقالات آموزشی درباره گزارش نویسی مطبوعاتی و رسانه ای به قلم تونی راجرز، استاد روزنامه نگاری و گزارش نویسی است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۶:۴۵    
شمارگان برخی از کتاب های اخیر ناشران زیرمجموعه دانشگاه ها و انتشارات سمت به 100 نسخه رسیده است و این عدد مقابل تعداد دانشجویان شوخی است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۰    
در بخشی از بیانات رهبر انقلاب که به تازگی در پایگاه خبری ایشان منتشر شده آمده است: در فساد مالی جز قطع شدن دست آلوده چاره ای نداریم.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۰    
سرپرست وزارت صمت گفت: در توسعه سواحل مکران و بندر چابهار عزم جدی داریم و مجموعه این اقدامات سبب شد تا تخلیه و پهلوگیری کشتی ها از بندر چابهار در 3 ماهه امسال، حدود 100 هزارتن بیشتر از کل سال 98 شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۴:۵۷    
محققان می گویند علائم 10 بیمار از 11 بیمار مبتلا به کووید-19 پس از مصرف ترکیب فوتان داروی ضد التهاب لوزالمعده به همراه آویگان داروی ضدآنفولانزا کمتر شده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۴:۳۰    
وزیر آموزش و پرورش گفت:منظور ما از بازگشایی مدارس لزوما همراه با حضور دانش آموزان نیست زیرا تصمیم در این خصوص به ستاد ملی مدیریت کرونا مربوط است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۰۳:۵۷    
سرتیپ خلبان هوشنگ صدیق فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش بر اثر کرونا درگذشت.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۰۳:۱۲    
حسین قربانزاده خیاوی ، نویسنده مشگین شهری حوزه کودک و نوجوان، در یادداشتی برای خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، وضعیت ادبیات داستانی و به ویژه ادبیات کودک و نوجوان را اسف بار و شایسته توجه دانست.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۰۳:۰۶    
علیرضا آقائی، از افتتاح مجازی خانه موزه اخوان ثالث، مقارن با هفته ولایت خبر داد و از عموم مردم دعوت کرد با تولید ویدئو از شعر خوانی های خود در این آئین مشارکت کنند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۰۲:۵۱    
مریم صفاهانی در نشست نقد و بررسی موضوعی آثار ادبیات کودک و نوجوان (آسیب ها و چالش ها) به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان گفت: توجه زیادی به آثار ترجمه شده و آثار تالیفی در حاشیه قرار گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۰۱:۵۷    
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، از عدم ایمنی در بخشی از خط 6 مترو پایتخت خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۰۱:۲۱    
نه چین و نه روسیه هیچکدام کمترین اشتراک فرهنگی، نژادی، تاریخی، مذهبی و سیاسی با ما ندارند و به همین جهت هر نوع ارتباطشان با ما، تابعی از منافع بلند مدت و کوتاه مدت آنهاست ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۲۳:۰۶    
نه متن نهایی توافق ایران و چین منتشر شده و نه پکن تاکنون نسبت به اظهارات ضد و نقیض واکنشی نشان داده است. با این وجود فضای سیاسی سرشارست از گمانه زنی ها در باب چیستی و چگونگی این توافق ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۲۱:۱۵    
آخرین یافته محققان حاکی است که کرونا از طریق هوا منتقل می شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۲۱:۰۰    
انتخابات هیات رییسه فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۲۰:۴۵    
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از تعطیلی دوباره استخر های سرپوشیده به دلیل شیوع موج دوم کرونا خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۲۰:۴۵    
مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد که اگر روسیه و چین قطعنامه پیشنهادی آمریکا برای تمدید تحریم های تسلیحاتی شورای امنیت علیه ایران را وتو کنند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۲۰:۴۵    
تصویری که در وقایع هجده تیر 1378 ثبت شده است. اعتراضات در این تاریخ را می توان نخستین اعتراض گسترده دانشجویی پس از انقلاب دانست.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۲۰:۴۲    
براساس شنیده ها، دیروز هواپیمای حامل پالت های دلار به کشور وارد شده که احتمال وقوع شوک ارزی و سقوط آزاد قیمت ها را تقویت می کند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۲۰:۲۷    
نمایندگان مجلس با یک فوریت طرح اصلاح قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی موافقت کردند که در صورت تصویب نهایی این طرح آزمون نهایی برای استخدام به تعویق می افتد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۲۰:۲۱    
علیرضا احمدی گفت: جامعه شورا ها یک جامعه مردمی است که متشکل از مردم و منتخبین مردم است. امروز ما به عنوان متولی شهرداری ها و دهیاری ها به نحوی مجلس دوم کشور هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۲۰:۰۶    
وزارت خزانه داری آمریکا شرکت تجارت الکترونیک آمازون را به نقض تحریم های دولت آمریکا علیه ایران و سوریه متهم کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۹:۵۷    
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی خبرداد
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۹:۵۷    
حجت اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران طی حکمی پدرام پاک آیین را به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی این بانک منصوب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۹:۴۵    
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به تصویب قانون جدید مدیریت بحران در سال گذشته، گفت: امدادگران حادثه دیده در سوانح مختلف، مشمول قانون "فداکاران خدمت" می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۹:۴۲    
مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و نماینده دادستان در امور ذبح و ناظر کشتارگاه های استان کرمانشاه از لزوم رفع مشکلات اقتصادی و رسیدگی قاطع به تخلفات بهداشتی با همت شورای حل اختلاف دامپزشکی استان خبر ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۹:۳۶    
یک فعال بخش حمل و نقل کالا پیشنهاد داد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به صورت سراسری نرخ حداقلی (کف قیمت) یعنی همان تن کیلومتر را از طریق وب سرویس در مسافت های مختلف در سیستم بارنامه نویسی شرکت ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۹:۲۱    
رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: جامعه عشایری دارای قابلیت ها، ظرفیت ها و توانمندی هایی در راستای تولید است که لازم است از طریق ابزارهای مختلف رسانه ای دیده و معرفی شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۸:۵۷    
رئیس جمهور در حکمی محمود امانی تهرانی را برای مدت 4 سال به عنوان دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش، منصوب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۸:۵۱    
شنیده ها حاکی از آن است که کار بارگذاری اطلاعات در سامانه املاک تا چند روز آینده به اتمام می رسد و بر اساس آن شناسایی املاک خالی از سکنه انجام می شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۸:۳۰    
تیرماه 1378 آبستن حوادثی بود که پیش از آن کمتر کسی شبیه آن را دیده بود، حادثه ای که به جان دانشگاه آتش انداخت و یک اتفاق اجتماعی را به کوی دانشگاه تهران رساند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۸:۲۱    
رائفی پور نوشت: قوه قضائیه با طبری و قوه مقننه با تاجگردون از خودشان شروع کردند تا حجت را تمام کنند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۸:۱۵    
معاون وظیفه عمومی انتظامی خوزستان گفت: مشمولان دارای بیش از یک سال غیبت علاوه بر 6 ماه اضافه خدمت به مراجع قضایی نیز معرفی می شوند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۸:۱۲    
اواخر ادریبهشت ماه شورای عالی شهرسازی و معماری کشور مصوب کرد که ساختمان جدید پلاسکو نیازی به تأمین پارکینگ ندارد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۸:۱۲    
رئیس دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه امتحان جامع دکتری با رعایت پروتکل ها به صورت حضوری برگزار می شود، گفت: داوطلبان می توانند با حضور در واحد های دانشگاهی محل سکونت خود در امتحان شرکت کنند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۸:۰۶    
نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و امور حقوقی شورای شهر تهران در واکنش به رأی دیوان عدالت اداری درباره غیرقانونی خواندن برگزاری انتخابات شورایاری ها، به تشریح راهکارهای رفع این منع قانونی پرداخت.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۸:۰۶    
همانگونه که روز گذشته هم اشاره کردم در جلسه اخیر کمیسیون آموزش، با وزیر علوم، معاونان ایشان و رئیس سازمان سنجش جلسه بسیار جدی و بی تعارفی در موضوع برگزاری کنکور و زمان آن داشتیم.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۸:۰۰    
رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به توقف فعالیت خط 6 از ساعت 19:50، گفت: با تلاش کارکنان این شرکت ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۸:۰۰    
صید شبانه کشتی های چینی در خلیج فارس دل نگرانی این روزهای صیادان جنوب است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۷:۳۰    
ما در ایران با سه بحران دست وپنجه نرم می کنیم: 1- بحران رواداری، 2- بحران مبادله ی آزاد و 3- بحران امتناع سیاست ورزی و حکمرانی ملی.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۷:۰۶    
عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: با قطعی گسترده اینترنت در خارج از مرز های ایران به ویژه در ارمنستان و ترکیه مواجهیم.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۶:۵۷    
عشقِ جنون آمیز به مگاپروژه یا انجام طرح های بسیار بزرگ، ظاهراً به یکی از نشانگان اقتصاد به شدت بیمار ما بدل شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۶:۵۷    
طرح توسعه 100 درصد ایرانی واحد اتوکسیلات مجتمع پتروشیمی شازند در استان مرکزی با سرمایه گذاری 600 هزار دلاری به بهره برداری رسید.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۶:۵۷    
احسان علیخانی در گفتگویی زنده در فضای مجازی از شرایط ضبط مرحله دوم عصر جدید2 خبر داد و اینکه با توجه به پروتکل ها ماسک برای تماشاگران حاضر در استودیو اجباری شده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۶:۴۵    
رئیس جمهور با اشاره به آزادسازی 30 درصدی سهام عدالت اعلام کرد که 30 درصد دیگر این سهام در روز عید غدیر و 30 درصد دیگر نیز در روز 22 بهمن آزاد خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۶:۴۲    
برزگر جلالی: جای تاسف است که به یک شبه این المان حذف می شود در صورتی که مجوز های مورد نیاز در کمیته های تخصصی اخذ شده است و بدتر اینکه این مجسمه به دست عوامل شهرداری برچیده می شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۶:۲۷    
حسین جابری انصاری، معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امورخارجه در دیدار تعدادی از خانواده های زندانیان ایرانی در ارمنستان ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۶:۱۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: در صورت عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی توسط شهروندان، استان قم به وضعیت قرمز بر می گردد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۵:۵۷    
همانطور که گفته شد بحث شرط بندی و قمار در لیگ برتر فوتبال به اندازه لیگ های دسته اول، دسته دوم و دسته سوم نیست چون هم نظارت روی لیگ برتر بیشتر است هم این که بازیکنان و مربیان در سطح اول فوتبال کمتر ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۵:۵۷    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: جایگزین نماینده مردم گچساران و باشت و دو منتخبی که پیش از آغاز مجلس یازدهم از دنیا رفتند، در انتخابات میان دوره ای مشخص می شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۵:۵۱    
هیئت جهانی قوانین فوتبال (IFAB) تصمیم دارد تا قانون تصویب شده موقت تعویض 5 بازیکن در هر بازی را برای یک سال دیگر تمدید کند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۵:۵۱    
شوخی با واژه های فرهنگستان که از گذشته تا حال میان عوام و خواص در جامعه رواج داشته است، دلایل مختلفی دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۵:۵۱    
هر یک از نیروهای نظامی در سطح جهان در آیین نامه های خود نشان ها و درجات مختلفی را دارند که هر رنگ و نشان آن با نشان های دیگر متفاوت بوده و معنای خاصی دارد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۵:۴۵    
مالک پاساژ گوهری با سوء استفاده از تعطیلات کرونایی نوروزی پایتخت با بستن درب پاساژ به قطع 4 اصله درخت اقدام و بعد از تخریب باغچه موجود کف مجتمع تجاری را کاشی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۵:۴۵    
کتاب هِرم هستی نمایانگر نوعی طرح وجودشناختی سلسله مراتبی است که آدمیان طی قرن ها همواره نظر و عمل خود را بر اساس آن سامان داده و به لوازم منطقی و روان شناختی آن در عرصه فرهنگ و سیاست تن در داده اند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۵:۴۵    
به اعتقاد یک پژوهشگر فلسفه دین، جهان پیرامون ما یک متن است و ما با پرسش هایی سراغ خوانش متن می رویم و پاسخ ها تماما مورد پیش بینی و انتظار ما نیستند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۵:۴۵    
18 تیرماه را به عنوان روز ملی ادبیات کودک و نوجوان نام گذاری کرده اند؛ روزی که به یاد مهدی آذریزدی نویسنده قصه های خوب برای بچه های خوب و قصه های تازه از کتاب های کهن در تقویم جلالی ثبت شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۵:۴۲    
دیر زمانی است که بحث مذاکرات برای رسیدن به صلح سرنوشت مردم افغانستان را مانند یک کلاف سردرگم به بازی گرفته است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۴:۵۷    
با توجه به کفایت میزان نقدینگی در بازار بین بانکی، بانک مرکزی در هفته جاری معامله ای در خصوص عملیات بازار باز نخواهد داشت.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۴:۵۱    
آژانس ها برای جذب گردشگران و برطرف کردن مشکل هزینه سفر خانوارهای ایرانی و ترغیب آنها برای مسافرت کردن سفر اقساطی را در نظر گرفته اند که افراد می توانند هم بدون پیش پرداخت و هم با پرداخت پیش پرداخت ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۴:۵۱    
علی سعدوندی، تحلیلگر اقتصادی، انحصار در کشور را به واسطه حمایت های قانونی، حاکمیتی و دولتی می داند و می گوید که تا زمانی که حمایت ها باقی اند، انحصار ها هم پابرجایند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۴:۵۱    
بازخوانی مشروح مذاکرات 10 دوره مجلس گذشته نشان می دهد 18 منتخب پارلمان در جریان بررسی اعتبارنامه ها صلاحیتشان از سوی نمایندگان مورد تائید قرار نگرفت که مجلس اول بارد اعتبارنامه 9 تن از منتخبان در صدر ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۴:۵۱    
امکان دسترسی رایگان به برخی آثار مرجع و تخصصی انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی برای عموم علاقمندان (بدون شرط عضویت) فراهم شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۵    
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از پیشرفت 25 درصدی پروژه خط انتقال گاز ایرانشهر - چابهار- کنارک خبر داد
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۲    
مجتبی سرآسیایی از سمت خود استعفا داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۰    
احکام نموداری خمس سهام مطابق با فتوای رهبر معظّم انقلاب منتشر شده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۰    
معاملات روز دوشنبه نماد شستا که به تنهایی اثرگذاری 22 هزار واحدی در رشد شاخص کل داشت، در حالی بر اساس اعلام ناظر بازار ابطال شد که برخی کارشناسان مخالف این اقدام و آن را دخالت سازمان بورس در قیمت ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۴:۲۷    
استاندار تهران در خصوص شیوع کرونا هشدار داد و گفت: اگر تهران به حد قرمز برسد کنترلش خیلی سخت است، زیرا پیچیدگی های خاص خود را دارد و هم اکنون در حالت هشدار و وضعیت ماقبل قرمز قرار دارد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۴:۰۶    
رضا رشیدپور قرار بود اتفاق را به عنوان محصولی علمی و شاید برندی در حوزه برنامه های استودیومحور به مخاطب عرضه کند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۴:۰۰    
بانک مرکزی اعلام کرد که موزه خزانه جواهرات ملی تعطیل شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۵۷    
یکی از نکات قابل تأمل جلسه علنی امروز مجلس این بود که 27 نفر از نمایندگان علی رغم حضور در صحن بهارستان، به خود زحمت ندادند که به طرح تشکیل کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی حتی رای ممتنع بدهند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۵۱    
غیرطبیعی نیست که پسرها و دخترهایتان در سنین کودکی، آب شان با یکدیگر در یک جوی نرود اما شما باید این احساسات منفی را مدیریت کنید
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۳۶    
عشق به پدر و زادگاه پدری، یعنی شهر تفرش و همچنین حفظ میراث علمی پدر و ارائه خدمات اجتماعی و عام المنفعه از اولویت هایی بود که میشد عطر عشق را در سراسر گفت وگوهای زنده یاد غلامرضا سحاب حس کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۳۶    
پوشش و حجاب برای برخی به هوا بستگی دارد. هر چه هوا گرم تر می شود انگار حجاب هم برای این افراد کم رنگ تر می شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۳۰    
تهیه کننده برنامه کارستون در پی حاشیه های اخیر برنامه اش توضیح داد: آنچه که بین کارآفرین محترم و مجری برنامه رخ داد، به خود شرکت کننده مربوط می شود ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۲۷    
هشام الهاشمی تحلیل گر و کارشناس امور امنیتی عراق که از نزدیکان نخست وزیر فعلی مصطفی الکاظمی، از منتقدان نخست وزیر سابق عادل عبدالمهدی و زمانی مشاور نخست وزیر اسبق حیدر العبادی بود، در بغداد ترور شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۱۵    
رییس کمیته شفاف سازی شورای شهر تهران معتقد است: صدور پروانه شبیه بازی مارو پله شده که شهروندان هر چقدر جلو می روند کسی پاسخگو نیست درحالی که قرار بود مراجعات حضوری و مکرر به دفاتر خدمات الکترونیک کم ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۰۶    
شاهنامه فردوسی فقط کتاب بزرگسالان نیست. فردوسی بزرگ آن قدر در جای جای این اثر فاخر فارسی داستان مهیج و عبرت آموز آورده است که می تواند خوراک چند ساله ادبیات کودک و نوجوان را فراهم کند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۰۰    
نظام جذب و ارتقای اساتید شاید مهم ترین عامل جهت دهی فعالیت های اعضای هیئت های علمی در دانشگاه ها و به تبع آن دانشجو باشد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۲:۲۱    
سایت الف در تحلیلی نوشت:اصول روابط بین الملل حکم می کند که پس از بدعهدی های گسترده و بزرگ غرب در ماجرای برجام، گرایش و رویکرد ایران نیز تغییر کند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۰    
هرچند ظاهرا مقامات رسمی این رژیم به طور کامل خود را از گردونه این بازی کودکانه کنار کشیده و حاضر به پذیرش مسئولیتی در مورد ادعاهای مطرح شده نیستند، اما به طور قطع تبعات تداوم این روند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۰    
معاون سابق سازمان برنامه وبودجه گفت: تضعیف سازمان برنامه در سال های گذشته باعث شده بعضاً بین بدنه کارشناسی این سازمان و دستگاه های اجرائی روابط غیررسمی برقرار شود و این اتفاق بودجه نویسی ها را نیز ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۱:۳۶    
براساس گفته های معاون وزیر اقتصاد باقیمانده واحدهای صندوق های واسطه گری مالی یکم که تا به اینجا و به گفته این مقام مسئول برای خریدارانش 170 درصد سود داشته است تا پایان ماه جاری و تا سقف 5 میلیون ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۰:۴۲    
حجت الاسلام اژه ای با بیان اینکه کسانی که ثروتی را به طریق نامشروع کسب می کنند، آنرا به بیت المال یا صاحب آن برگردانیم، گفت: اگر ثروتی توسط فردی به صورت نامشروع کسب شد، قابل تحمل نیست.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۰:۳۶    
واگذاری اموال و املاک بانک ها طی ماه های گذشته از سرعت مناسبی برخوردار نبود و اکنون برخی بررسی های میدانی نشان می دهد پارچه نوشته های فروش املاک از جلوی شعب برداشته شده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۰۹:۳۰    
این متن 18 صفحه ای که با عنوان ویرایش نهایی همکاری 25 ساله ایران و چین ظاهرا توسط وزارت خارجه منتشر شده یک متن کلی و بدون ارایه جزییات است که هیچ اشاره ای به قراردادها و بده و بستان ها نمی کند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۰۱:۱۲    
عضو کمیته بیمه سلامت سازمان بیمه سلامت در خصوص ابلاغیه جدید تعرفه درمان اعتیاد گفت: بر اساس محاسبات صورت گرفته برای یک دوره درمان اعتیاد که مدت آن بسته به تشخیص پزشک معالج است ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۰۱:۰۰    
مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان این که حدود 20 شرکت در مرحله ورود به بازار سرمایه هستند گفت ...
  • ۱