یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۳:۲۱Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 7 تیر 1399 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 29 اسفند 1397 شعار سال 29 اسفند 1398 شعار سال 31 اردیبهشت 1399 شعار سال 31 مرداد 1399 شعار سال 31 شهریور 1399 شعار سال 30 مهر 1399 شعار سال 30 آبان 1399 شعار سال 1 آذر 1399 شعار سال 30 دی 1399 شعار سال 1 بهمن 1399 شعار سال 30 اسفند 1399 شعار سال 1 تیر 1399 شعار سال 2 تیر 1399 شعار سال 3 تیر 1399 شعار سال 4 تیر 1399 شعار سال 5 تیر 1399 شعار سال 6 تیر 1399 شعار سال 7 تیر 1399 شعار سال 8 تیر 1399 شعار سال 9 تیر 1399 شعار سال 10 تیر 1399 شعار سال 11 تیر 1399 شعار سال 12 تیر 1399 شعار سال 13 تیر 1399 شعار سال 14 تیر 1399 شعار سال 15 تیر 1399 شعار سال 16 تیر 1399 شعار سال 17 تیر 1399 شعار سال 18 تیر 1399 شعار سال 19 تیر 1399 شعار سال 20 تیر 1399 شعار سال 21 تیر 1399 شعار سال 22 تیر 1399 شعار سال 23 تیر 1399 شعار سال 24 تیر 1399 شعار سال 25 تیر 1399 شعار سال 26 تیر 1399 شعار سال 27 تیر 1399 شعار سال 28 تیر 1399 شعار سال 29 تیر 1399 شعار سال 30 تیر 1399 شعار سال 31 تیر 1399 
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۳:۰۱    
خرده نگیرید، نیازی به ترحم هم نیست، مادر است،مادر. وقتی دیگران کارشان را درست انجام نمی دهند، شکوائیه نمی کند، آستین بالا می زند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۲۳:۲۵    
سال های طولانی است که ملت ایران به فراز و نشیب و بالا رفتن قیمت کالا و خدمات، ارز و سکه، خودرو و همچنین تعرفه های دولتی و مالیات و در نتیجه رشد افسارگسیخته تورم، عادت کرده و بی هیچ، اما و اگری ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۲۱:۴۶    
شنبه هفتم تیر ماه 1399 سایت شتاب دهنده صنایع غذایی و دارویی اکتوتک در فضایی 540 متر مربعی با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در مرکز شتاب دهنده دانشگاه شریف افتتاح شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۵:۱۲    
عباس سعیدی گفت:حدود 212 هزار هکتار باغ پسته در شمال استان کرمان وجود دارد که در سال گذشته به دلیل تغییرات اقلیمی میزان تولید پسته آن بسیار کاهش یافت همچنین آفات نیز به بخش کشاورزی خسارت زیادی وارد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۵:۰۶    
فریدون همتی گفت:ما در شهر بندرعباس حدود 15 سکونتگاه غیررسمی داریم.محله چاهستانی ها بالغ بر 110 هکتار وسعت و افزون بر 18 هزار نفر جمعیت دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۵:۰۰    
سد زاینده رود در آستانه 50 سالگی قرار داد، رودخانه زاینده اوضاع مساعدی را دارا نیست چراکه چند سالی است جریان این رودخانه در ماه های مختلف سال قطع و یا وصل می شود که این امر ضررهای جبران ناپذیری را به ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۵:۰۰    
سید رضا موسوی مشکینی گفت:برخی افراد به دلیل سهل انگاری در روشن و خاموش کردن آتش در مناطق طبیعی و یا حتی به صورت تعمدی، در مناطق و زیستگاه های طبیعی ایجاد حریق کرده و به دلیل خشک بودن پوشش گیاهی ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۲:۰۰    
معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در خصوص کمک به رسانه ها توضیحاتی ارائه کرد و نوشت: اوضاع برای همه سخت است، اما با همت همه و لطف الهی عبور میکنیم .
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۱:۲۰    
قیمت هر کیلوگرم مرغ 19 هزار تومان شد / قیمت دلار 19 هزار تومان شد / شمار جان باختگان کووید 19 در ایران از 10هزار نفر عبور کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۱:۰۵    
معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی رضا رحیمی نسب را به عنوان مدیر کل امور مجلس و لوایح بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۱:۰۲    
اشتباهات و راه حل ها روشن است. متخصص و آسیب شناس علوم سیاسی و فنون حکمرانی در کشور کم نداریم اما اراده ای برای بهبود شرایط موجود نیست.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۰۲    
نفت، این کالای وسوسه انگیز منازعات از خاورمیانه را به شاخ آفریقا کشانده است. نیروهای روسیه وارد بزرگترین میدان نفتی لیبی شدند تا بتوانند مانع پیشروی ترکیه در خاک این کشور شوند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۵۰    
نماینده مجلس یازدهم گفت: ابتدا دوران نمایندگی مطرح کردم که حق استیضاح و حتی عدم کفایت سیاسی رئیس جمهور مسئله تعجب آوری نیست، زیرا یکی از وظایف قوه مقننه به حساب می آید.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۱:۴۱    
در یک ماهه اخیر میزان درخواست مجوز حمل سلاح در ایالت ایلینوی آمریکا 500 برابر افزایش یافته است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۱:۳۲    
از ونیز 1653 تا تهران 2020 ماهیت مناسبات اقتصادی و اهداف انتشار هر گونه نشریه و رسانه تقریبا بدون تغییر و دست نخورده باقی مانده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۱:۲۰    
استاندار تهران با اشاره به اینکه استفاده از ماسک باید به یک فرهنگ تبدیل شود گفت: امکان بازگشت تعطیلی ها در پایتخت به دلیل کرونا بعید است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۱:۰۵    
رئیس سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت گفت: تاجگردون به برخی دستگاه های و نهاد های اطلاعاتی و نظارتی و دینی بودجه خوبی داده که این بودجه از سوی مسئولین ممکن است خدمت به آن ها محسوب شود ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۱:۰۲    
دولت راهبرد های اقتصادی خود را با مشورت از چه اقتصاددانی پیش می برد؟ این مشورت ها مبتنی بر چه الگو هایی ارایه می شود؟ اگر نتایج حاصل از این ایده پردازی های اقتصادی مناسب نبوده ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۳:۰۵    
نظر به ماده ی دوم قانون مصوب اول خرداد 1307 وزارت معارف تصدیق می نماید که آقای مهدی بازرگان فرزند حاج عباس قلی آقا در امتحان مسابقه شهریور ماه 1307 کامیاب گردیده و تعهدنامه قانونی خود را نیز تسلیم ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۳:۰۵    
بهمن کیارستمی اعتراض برادرش را نسبت به انتشار نامه های خصوصی عباس کیارستمی را مساله ای خانوادگی خواند و گفت: نامه ها را من در اختیار نشر قرار دادم.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۳:۰۵    
قوه قضائیه لبنان امروز(شنبه) طی حکمی اظهار نظر رسانه ای خانم دوروتی شیا سفیر آمریکا در این کشور را ممنوع کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۲۶    
علیرضا زاکانی در ویدئویی از حمایت های عجیب برخی دستگاه ها از غلامرضا تاجگردون گفت.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۸:۲۶    
دبیر کانون دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک از مردم خواست با استفاده از سامانه دریافت نوبت آنلاین دفاتر پیشخوان دولت ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۸:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ مذاکره ای با بازیکنی انجام ندادم، این حرف ها از جا هایی زده می شود که دوست دارند برای ما حاشیه درست کنند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۸:۰۲    
یکی از مهم ترین مشکلات پیش روی کشاورزان در سال زراعی جدید افزایش افسارگسیخته قیمت تراکتور و ادوات کشاورزی است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۵    
بررسی "لایحه صیانت، کرامت و تامین امنیت بانوان در برابر خشونت" در کمیسیون اصلی لوایح دولت آغاز شد
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۴:۲۰    
با پیشرفت سریع تکنولوژی برنامه های هوشمند ویژه ی تامین امنیت گوشی های تلفن همراه هم رو به افزایش است اما در این بین برنامه های جاسوسی نیز روند افزایشی دارند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۳:۵۰    
فهرست جدید افراد پرریسک در معرض ابتلا به بیماری شدید کووید 19 از سوی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا اعلام شده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۱:۵۰    
اواخر هفته گذشته در حالی که کاربران اینستاگرام سرگرم تبریک روز دختر یا واکنش های نقادانه به تبریک های این مناسبت بودند، ناگهان یک رخداد عجیب، همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۱:۲۰    
دکتر جلال کریمی گفت:با توجه به این تصمیم از این پس در صورت برگزاری هرگونه مجلس عروسی، ترحیم، تولد و .. ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۱:۱۷    
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهر ه برداری متروی تهران و حومه، اهمیت رعایت موارد ایمنی در مترو بخصوص در هنگام سوار و پیاده شدن از قطار، مهمترین مواردی است که مسافران باید به آن توجه کنند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۲۳:۴۱    
روز چهارشنبه با وجود عرضه اولیه وپویا مشتریان برخی از کارگزاری ها نتوانستند سفارش خود را ثبت کنند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۲۳:۲۶    
متروی تهران برای آنکه کسری بودجه خود را تامین کند می تواند بخشی از سهام خود را به بخش خصوصی واگذار کند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۲۳:۱۷    
وزیر بهداشت گفت: زمستان و پاییز امسال با همپوشانی کرونا و آنفولانزا شرایط سخت تری خواهیم داشت.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۲۳:۱۷    
یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون تنیس که از حضور در انتخابات انصراف داده بود، به عنوان سرپرست دبیری این فدراسیون انتخاب شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۲۳:۰۵    
در روز گذشته پیک مصرف برق در ساعات اولیه شب ثبت شد و این پیشی گرفتن پیک شبانه از پیک روزانه، آن هم در یک روز تابستانی، جابه جایی عجیبی است که در این موقع از سال، تاکنون شاهد آن نبوده ایم.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۲۲:۵۰    
دادستان انتظامی مالیاتی اعلام کرد که در صورتی که وکلا و مشاوران حقوقی حق الوکاله خود را اعلام نکنند جرم است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۲۲:۴۷    
هرچند امسال، سال جهش تولید نام گرفته و به این معنی است که باید تسهیلات لازم برای کسب و کار با توجه به شرایط و مشکلات ارزی در حال حاضر فراهم شود ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۲۲:۴۱    
رئیس اتاق اصناف تهران گفت: زمان بازگشایی قهوه خانه ها هنوز مشخص نیست و منتظر تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۲۲:۳۵    
در سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و یارانش، صبح امروز (شنبه) همایش سراسری قوه ی قضائیه با ارتباط تصویری با حضرت آیت الله خامنه ای برگزار شد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۲۲:۲۰    
ایران اکونومیست-ضامنی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است تا پایان امسال 40 هزار تاکسی نوسازی شوند
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۲۱:۵۶    
مردم مظلوم ایران آسیب های شدیدی پس از حمله صدام متحمل شدند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۲۱:۵۰    
روز هفتم تیرماه به عنوان روز قوه قضاییه است و طی چهار دهه پس از انقلاب تاکنون مسئولان دستگاه قضا اقدامات متعددی انجام داده اند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۲۱:۵۰    
بسیاری از جوانان معتقد هستند در دنیای امروز که جز سیاهی رنگی نیست چه بهتر که آگاهانه به زندگی خود پایان دهند قبل از اینکه رنج، تبعیض و ناعدالتی جان آنها را بگیرد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۲۱:۴۷    
رییس بانک مرکزی گفته در 2 سال گذشته 72 میلیارد دلار صادرات انجام شده که 45 میلیارد دلار آن بازگشته، اما 27 میلیارد دلار دیگر هنوز برنگشته است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۲۱:۲۰    
ابراهیم رئیسی گفت: آن دسته از خبرنگاران، اصحاب رسانه و یا هر مسئولی که فساد را به مسئولین اعلام کرد بداند که در امان است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۲۱:۱۱    
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن فلزات، رفع موانع و تسریع در اجرای به موقع طرح ها و پروژه های موجود ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۲۱:۰۵    
دبیرکل خانه پرستار ایران گفت: در حال حاضر حدود 50 هزار پرستار بیکار در سطح کشور وجود دارد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۲۰:۵۶    
رئیس رسانه ملی و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری نخستین مرکز نوآوری رسانه های صوت و تصویر را در ایستگاه نواوری شریف افتتاح می کنند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۲۰:۵۰    
انتشار تصویر اسامه بن لادن رهبر سابق گروه تروریستی القاعده در سکوهای تماشاگران یکی از بازی های فوتبال لیگ برتر انگلستان توجه رسانه ها را به خود معطوف کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۲۰:۳۲    
ششم ذی القعده روز بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) فرزند بزرگوار امام موسی کاظم (ع) است، این روز در دهه ی کرامت واقع شده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۹:۴۷    
آیت الله صادق آملی لاریجانی در پیامی از بیانات حکیمانه و الطاف کریمانه رهبر معظم انقلاب، قدردانی کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۹:۳۵    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران اعتقاد دارد دولت باید قاچاق دام به عراق را در مسیر درستی هدایت کند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۹:۲۶    
از زمان شیوع کرونا تاکنون طبق اعلام وزارت کار جمعیت زیادی از کارگران غیررسمی درآمد حداقلی خود را از دست داده اند و نزدیک به یک میلیون نفر از کارگران رسمی بیکار شده و در صف دریافت بیمه بی کاری انتظار ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۸:۴۱    
سریال تهران با موضوع عملیات جاسوسی در جهت از کار انداختن سیستم های کامپیوتری نیروی هوایی ایران، از شبکه تلویزیون دولتی کان متعلق به رژیم صهیونیستی از 22ژوئن 2020 (2تیر 99) در حال پخش است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۸:۰۲    
برای نخستین بار از زمان تخریب مسجد جامع النوری در موصل عراق، صدای اذان از مناره های این مسجد پخش شد. این مسجد محل اعلام خلافت داعش بود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۷:۴۱    
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین ایران خودرو از تولید 70دستگاه k 132 تا شهریور ماه خبر داد و گفت: این سدان جدید تا پایان سال وارد مدار تولید انبوه خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۷:۳۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی با یادآوری جایگاه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس باید در رأس امور قرار گیرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۷:۳۲    
گفت وگوی بی پرده با غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت انجام گرفته که او در این گفت و گو در باره مدرک تحصیلی، اعتبارات، زمین های کشاورزی امامزاده جعفر (ع) ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۶:۲۰    
محسن هاشمی در واکنش به ادعای سکوت آیت الله هاشمی در مقابل برخی اقدامات وزارت اطلاعات در حساب شخصی توئیترش نوشت: موارد متعددی از تذکرات صریح ایشان به عنوان رییس جمهور ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۶:۱۷    
درد و دل و گلایه های یک دختر معلول از برخوردهای آزاردهنده جامعه با آنان واکنش های انتقادی کاربران در صفحات اجتماعی را به دنبال داشته است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۶:۰۵    
معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه باید کل بودجه بخش فرهنگی کشور مورد بازنگری قرار گیرد، تصریح کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۵:۵۰    
رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران دانش انباشته شده در نیروی انسانی شهرداری پایتخت را به عنوان مهمترین حلقه مفقوده ارتقای کیفیت مدیریت شهری برای حل مسائل و موضوعات شهر تهران دانست.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۲    
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری فردیس کلیپ منتشر شده از رفتار تند شهرداری فردیس با کارگران را از ریشه بی اساس اعلام کرد و گفت ویدیو مربوط به سخنان شهردار وقت مشکین دشت است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۵:۰۵    
مدیر عامل کارگزاری بانک آینده گفت: در امروز و فردا سهام عدالت متقاضیان را می فروشیم و پول آینده را تا پایان هفته جاری به حساب مشتریان واریز می کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۵:۰۲    
ایمنی جمعی یا اثر گله نوعی کنترل در بیماری های عفونی است که بر اثر عفونت های قبلی یا واکسیناسیون اتفاق می افتد به این مفهوم که درصد مشخصی از جامعه به یک بیماری عفونی مبتلا شوند یا در برابر آن واکسینه ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۵:۰۲    
در کمتر از یک هفته گذشته 220 میلیون دلار به بازار پاچیده شد، اگرچه بانک مرکزی اعلام کرده که مخالف ارزپاشی است، اما گفته شده که این دلارها از سوی بازارساز به بازار ارز وارد شده ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۴:۵۶    
شرکت بیمه معلم در سال 1373 تاسیس شده است، از بیمه مرکزی مجوز فعالیت دارد و عنوان می کند عنوان قدیمی ترین شرکت بیمه خصوصی، در عرضه کلیه خدمات بیمه ای را در اختیار دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۴:۵۶    
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یکی از اولویت های فرهنگی جامعه را بحث ازدواج عنوان کرد و گفت: آمار ازدواج سقوط آزاد داشته و حدود 40 درصد کاهش پیدا کرده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۴:۵۶    
نایب رئیس بنیاد ملی گندمکاران از انتقاد کشاورزان در خصوص نحوه پرداخت وجه گندم و افزایش قیمت تراکتور خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۴:۵۰    
دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت و درمان توییتی را از خانم ملیندا گیتس -همسر بیل گیتس که به عنوان بنیان گذار مایکروسافت شناخته می شود- بازنشر کرد که در آن بر اساس آمار جهانی به ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۴:۵۰    
بسیاری از داروهای پرمصرفی که در داروخانه ها نایاب هستند، چند برابر قیمت در اینستاگرام و تلگرام به فروش می رسند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۳:۵۰    
حجت الاسلام حسن هنرمند گفت:امروز برای ما ملموس است که اگر بخواهیم انقلاب به سرمنزل مقصود برسد و پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی اش داده شود ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۳:۵۰    
مجتبی احمدی گفت:بازنشستگان ذوب آهن امروز نسبت اجرایی نشدن قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان صندوق فولاد اعتراض داشتند،صندوق بازنشستگی فولاد این قانون را باید در فروردین ماه اجرا می کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۳:۴۷    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت:سال گذشته 29 غرقی در استان داشته ایم که 22 نفر آنها فوت شدند، در سه ماه نخست سال 98 تعداد 16 نفر غرقی داشتیم که 13 نفر آنها فوت شدند و این آمار در سه ماهه نخست سال ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۳:۴۷    
غلامرضا شریف زاده گفت:شهرستان های بشرویه، سربیشه، فردوس و قاین در منطقه نارنجی یا به عبارتی منطقه پر خطر هستند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۳:۴۷    
حجت الاسلام کیخا گفت:در خواست همه ملت این است که با مفسدین و زالو صفتانی که با نفوذ در ارگان های مختلف حیثیت نظام را زیر سوال برده اند، برخورد جدی شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۳:۴۷    
در رزمایش اقتدار شهدای کُرد مسلمان، منطقه عمومی استان کردستان از لوث تروریست ها پاک سازی و مقرهای ضدانقلاب منهدم شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۳:۴۷    
ایجاد محدودیت در تردد، کاهش زمان کاری، قرنطینه های خودخواسته یا اجباری خانگی، تعطیلی برخی مشاغل و حتی بیکاری ناشی از بروز بیماری کرونا در روزهای اخیر ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۳:۴۷    
سرهنگ کاووس محمدی گفت:حمله کنندگان به خودروی پلیس و ضاربان مامور گشت، ظرف مدت کمتر از 3 ساعت شناسایی و دستگیر شدند،
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۳:۴۷    
مسئول مرکز مالکیت فکری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از ثبت و اختراع "راکتور بسته دوار مش بندی شده دو فازی گاز- مایع" به همت محققان دانشکده مهندسی شیمی ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۳:۴۱    
اوایل خرداد ماه بود که اراضی و جنگل های گچساران استان کهگیلویه و بویر احمد طعمه حریق شدند. وسعت آتش سوزی به حدی گسترده بود که کار مهار آتش را برای آتش نشانان و نیرو های امدادی سخت کرد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۳:۴۱    
دشت بین دو کوه بینالود و هزارمسجد، جایی بود که نسل های اولیه نوع بشر، در کنار موجودات دیگر و به ویژه پستاندارانی که این روزها اصلا نمی شود رد آن ها را در ایران زد، زندگی می کردند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۳:۴۱    
تیمور باقری گفت:461 هزار و 123 نفر مسافر در این مدت توسط 65 هزار و 276 سفر با وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی جاده ای شامل اتوبوس ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۳:۴۱    
مهدی اکبری گفت:امکان اهدای پلاسمای بهبودیافتگان کرونایی از سوم خرداد ماه در استان قزوین فراهم شده است تا بتوانیم بخشی از مشکلات بیماران را حل کنیم ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۳:۲۰    
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با تاکید بر اینکه باید به سمت اصلاح صنعت خودروسازی برویم، گفت: هدف ما اصلاح صنعت خودروسازی است و صرف اینکه بخواهیم به شرکت های خودروسازی توجه کنیم غلط است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۳:۲۰    
یک مقام آگاه گفت: دومین مرحله اعطای وام یک میلیون تومانی برای یارانه بگیران آغاز شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۳:۰۲    
مشاور امور بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی درباره نحوه محاسبه سقف بیمه فرد شاغل در دو کارگاه، توضیحاتی داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۲:۵۶    
نایب رئیس انجمن تولید کنندگان در و پنجره ضمن اشاره به فعالیت 4000 واحد تولیدی در صنعت در و پنجره از تولید روزانه 8 تا10 هزار یونیت در و پنجره و شیشه دوجداره خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۲:۵۰    
رئیس ستاد بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن با معرفی 8 معیار انتخاب شرکت های برتر و معرفی در روز ملی صنعت و معدن از معرفی شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها با محور نوآوری در این مراسم خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۲:۴۱    
معاون اول رئیس جمهور آیین نامه اجرایی جزء (2) بند (الف) ماده (80) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه موضوع پیوست اجتماعی را ابلاغ کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۲:۳۲    
مینو محرز به تشریح آخرین وضعیت بیماری ایدز در کشور پرداخت.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۲:۳۲    
شناخت ایروانی آن هم فقط با تکیه بر فعالیت های او در حوزه قطعه سازی هم جفا به سایر مسائل و اتهاماتی است که او در آنها نقشی دارد و هم جفا به جریان مطالبه گر و محافل قضایی است که در حال بررسی تخلفات و ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۲:۲۶    
معاون سازمان امور مالیاتی کشور از راه اندازی سامانه ثبت الکترونیکی شکایت مؤدیان به شورای عالی مالیاتی خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۲:۱۱    
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد نمی تواند شهریه ها را به دلیل مجازی بودن آموزش ها تخفیف دهد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۲:۰۵    
وزیرجهاد با بیان این که بخش خصوصی باید طرحی برای خرید غیر دولتی گندم ارائه دهد،گفت: در این طرح باید ابعاد مختلف خرید به صورت یک پکیج کامل تدوین شود تا بتوانیم آن را به دولت ارائه کنیم.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۲:۰۲    
معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای در مورد ساعات اجرای محدوده های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا در تهران توضیحاتی ارائه کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۱:۵۶    
حراج هنر جهان اسلام و هند کریستیز 25 ژوئن در لندن با عرضه 226 اثر هنری از کشور های مسلمان و هند برگزار شد و با فروش کلی 13361000 پوند به کار خود پایان داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۱:۲۰    
مرکز پژوهش های مجلس با تاکید بر اینکه مداخله دولت در اجاره داری در شرایط کرونا امری اجتناب ناپذیر است ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۱:۰۲    
عضو شورای شهر سردشت و نایب رئیس شورای استان آذربایجان غربی با اشاره به در خطر بودن جان 5 هزار مصدوم شیمیایی در روزهای شیوع کرونا و مشکلات ریوی این بیماران ...