یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۷:۲۲Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای شعار سال 3 تیر 1399 - shoaresal.ir

شعار سال 28 اسفند 1394 شعار سال 1 فروردین 1395 شعار سال 29 اسفند 1396 شعار سال 29 اسفند 1397 شعار سال 29 اسفند 1398 شعار سال 31 اردیبهشت 1399 شعار سال 31 مرداد 1399 شعار سال 31 شهریور 1399 شعار سال 30 مهر 1399 شعار سال 30 آبان 1399 شعار سال 1 آذر 1399 شعار سال 30 دی 1399 شعار سال 1 بهمن 1399 شعار سال 30 اسفند 1399 شعار سال 1 تیر 1399 شعار سال 2 تیر 1399 شعار سال 3 تیر 1399 شعار سال 4 تیر 1399 شعار سال 5 تیر 1399 شعار سال 6 تیر 1399 شعار سال 7 تیر 1399 شعار سال 8 تیر 1399 شعار سال 9 تیر 1399 شعار سال 10 تیر 1399 شعار سال 11 تیر 1399 شعار سال 12 تیر 1399 شعار سال 13 تیر 1399 شعار سال 14 تیر 1399 شعار سال 15 تیر 1399 شعار سال 16 تیر 1399 شعار سال 17 تیر 1399 شعار سال 18 تیر 1399 شعار سال 19 تیر 1399 شعار سال 20 تیر 1399 شعار سال 21 تیر 1399 شعار سال 22 تیر 1399 شعار سال 23 تیر 1399 شعار سال 24 تیر 1399 شعار سال 25 تیر 1399 شعار سال 26 تیر 1399 شعار سال 27 تیر 1399 شعار سال 28 تیر 1399 شعار سال 29 تیر 1399 شعار سال 30 تیر 1399 شعار سال 31 تیر 1399 
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۲۵    
این کارگران از صدور رای نهایی ابطال واگذاری کارخانه قند یاسوج توسط رئیس قوه قضائیه شادمان هستند و این حرکت را یک اقدام انقلابی و جهادی از سوی آیت الله رئیسی و پایان بلاتکلیفی خود عنوان کردند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۲۵    
براساس اطلاعات به دست آمده از سامانه اطلاع رسانی، خودارزیابی و ثبت بیماران کرونایی 50 منطقه پرخطر براساس تردد بیماران مبتلا به کرونا در اردبیل اعلام شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۸:۰۲    
با وجود توصیه های مکرر و جدی متخصصین بهداشت و درمان در خصوص رعایت پروتکل های مقابله با ویروس کرونا، همچنان برخی از افراد دارای درکی ملموس و واقعی از این ویروس کشنده نیستند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ - ۱۵:۰۶    
حضرت آیت الله خامنه ای به پرسشی درباره شرط خروج زن از منزل در ضمن عقد نکاح پاسخ داده اند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۸:۴۱    
آیا جهش قیمت دلار روی زندگی شهروندان ایرانی تاثیر دارد؟ متناسب با منشاء جهش قیمت و شرایط اقتصادی کشور جواب سوال گاهی قطعا است و گاهی نه چندان .
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۸:۳۵    
همه گیری بیماری کرونا در سطح جهان، این سوال را در مجامع علمی مطرح کرده است که آیا لازم است خون و فرآورده های خونی از نظر وجود ویروس کرونا در مراکز انتقال خون مورد بررسی قرار گیرند؟
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۲:۳۵    
روسیه و چین دو هفته قبل نیز به قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام آژانس رای منفی داده بودند. همچنین مجید تخت روانچی نماینده دایم کشورمان در سازمان ملل در توئیتی نوشت ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۷    
طاق بستان، تاریخی مصور در دل کوه شامل یک سنگ نگاره و دو طاق سنگی و چند سنگ نبشته متعلق به دوره ساسانیان در دل کوهی در شمال غربی شهر کرمانشاه است که این روزها حال و روز خوشی ندارد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۲:۱۱    
سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس به تجمع آموزش دهندگان و آموزشیاران نهضت سوادآموزی مقابل مجلس اشاره کرد و گفت ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۸:۵۶    
عدنان غزی گفت:خودروی پژو قصد عبور از راه آهن را داشت که قطار مسافربری اهواز - تهران حدود ساعت 19:30 دقیقه با آن برخورد کرد. که سه سرنشین خودرو کشته شدن .
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۴:۳۲    
مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر مهد های کودک با یک چهارم ظرفیت خود و بین 25 تا 30 درصد از ظرفیتشان مشغول فعالیت هستند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۰:۲۶    
رهبر انقلاب: امیدواریم دختران جوان و زنان جامعه ما در الگوی زینب کبری دقت کنند و هویت و شخصیت خود را در آن ببینند. جوهر ذات یک انسان اگر تعالی پیدا کند، همه چیز در مقابل او کوچک می شود .
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۲۳:۴۷    
نانشان را از خواندن و به اشتراک گذاشتن اخبار در می آورند. شب و روزشان با اخبار گره خورده است. با تبلت یا موبایل خرید می کنند، با تبلت یا موبایل غذا می پزند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۲۳:۱۱    
طرح ارزیابی و رتبه بندی مدارس علمیه کشور برای اولین بار اجرا و نتایج آن در پایان تابستان مشخص می شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۲۰:۰۵    
به گفته دکتر ادون مطالعه کتاب ثابت شده است که روی دایره لغات کودکان و نوجوانان تاثیر مثبت دارد و علاوه بر این تمرکز و مهارت های نوشتاری را نیز در آنها تقویت می کند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۹:۵۶    
به باور یک تحلیلگر مسائل سیاسی، فرضیه ایجاد دولتی فراجناحی و ائتلافی در انتخابات 1400 بسیار ضعیفی است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۶    
شرکت پارس الکتریک را مرحوم محمدتقی برخوردار اوایل دهه 40 شمسی تاسیس کرد؛ پس از چند سال فعالیت پارس الکتریک به شرکت سهامی عام تبدیل شد تا وارد بازار سرمایه شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۵:۱۱    
بانک پاسارگاد، فرآیند فروش30 درصد سهام عدالت متقاضیان از طریق اعطای وکالت فروش را تشریح کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۵:۰۲    
عملیات بزرگ موازنه بازدارندگی چهارم که یمنی ها اخیرا آن را با موفقیت در عمق خاک سعودی انجام دادند، به مثابه تیری بود که در قلب مقامات ریاض فرو رفت.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۳:۵۰    
خریداران آسیایی نفت به دلیل نامشخص بودن عرضه اوپک، به خرید نفت از ایالات متحده روی می آورند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۳:۴۷    
پس از سال ها تلاش مسوولان استانی مازندران برای تغییر شرایط اقتصادی مورد نیاز سرمایه گذاران، سرانجام طرح تبدیل مازندران به منطقه آزاد اقتصادی تصویب شد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۳:۴۱    
موسوی گفت:در شورای شیراز مصوبه ای بر اساس لایحه شهرداری تهیه شده و با این نگاه، مکلف هستیم که از طریق آزمون و فراخوان، نیرو های مورد نیاز شهرداری را جذب کنیم ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۳:۲۶    
وزیر نفت با حضور در نشست هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، گزارشی از اقدام ها و برنامه های این وزارتخانه متناسب با بند های مختلف سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی به اعضای این مجمع ارائه کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۳:۱۱    
23 دکل حفاری خشکی و دریایی ناوگان شرکت ملی حفاری ایران موفق به دریافت گواهینامه های صحت و سلامت تجهیزات (COF) از مراجع ذی صلاح مورد تأیید وزارت نفت شدند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۱    
یک مدیر و دو نفر از کارمندان شهرداری ساری هفته جاری توسط دستگاه های مسئول دستگیر شدند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۲:۳۲    
مهدی اصلانی گفت:241 مدیر و کارشناس دستگاه های اجرایی استان تحت تعقیب اداری قرار گرفتند.پرونده های مختلفی از مدیران استان در مراجع قضایی در حال بررسی است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۲:۳۲    
سعید کشمیری گفت:412 نفر از کارکنان بیمارستان های دانشگاهی و غیردانشگاهی استان بوشهر به کووید-19 مبتلا شده اند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۲:۲۰    
رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت:دید و بازدیدها، شب نشینی ها و برگزاری مراسم در خانه علت اصلی افزایش آمار مبتلایان در استان است ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۱:۴۱    
پانزده سال است که مجوز جدیدی برای ایجاد کارگزاری داده نشده است. هرچند با توجه به حجم و ارزش بازار تعداد کارگزاران زیاد است؛ اما رئیس بورس خبر داد که به زودی مجوز های جدیدی صادر خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۱:۳۵    
رئیس سازمان خصوصی سازی: سهام عدالت دیگر ارتباطی با سازمان خصوصی سازی ندارد. الان سهامداران می توانند سهام خودشان را ببینند، دیگر مشکل آن ها چیست؟
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۲:۰۲    
رینگ بین الملل بورس انرژی ایران، سوم تیر ماه شاهد عرضه گازوئیل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۱:۳۵    
تعدادی از کارکنان وزارت نفت با ثبت سوژه اصلاح قانون تعدیل مدرک کارمندان، شیوه اجرای این قانون را ناعادلانه دانسته اند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۸:۴۱    
مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو های تهران، گفت: خرداد امسال 148 هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی مراجعه کرده که از این تعداد 41 درصد به علت نقص فنی موفق به اخذ معاینه فنی نشده اند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۸:۳۵    
یکی از اقداماتی که از سال گذشته در پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ انجام دادیم، موضوع بررسی و رصد فضای مجازی است و ما به صورت ویژه و تخصصی رصد های خود در این زمینه را در حوزه های مختلف نظیر فعالیت اشرار ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۸:۲۰    
گنجینه نفیس ایران از قم به عراق رفته است، کاشی های لاجوردی و فیروزه ای مُزین به خطایی و اسلیمی و مقرنس های پیچیده که زمانی نمونه اش در حرم حضرت معصومه (س) بود، حالا در نجف ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۸:۱۷    
دکتر کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان به عنوان عضو هیات رییسه جدید شورای کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی برای مدت 3 سال انتخاب شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۵۶    
سرپرست بانک مسکن با تاکید بر اینکه رژیم پس انداز برای خانه دار شدن در تمام دنیا رایج است گفت: یک سوم از 24 میلیون مسکن ساخته شده بعد از انقلاب از محل تسهیلات اعطا شده بانک مسکن بوده است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۵۰    
بازاری که در زمستان 96 پس از یک خواب طولانی 4 ساله جان گرفته بود و مسیر مناسبی را طی می کرد، در بهار 97 تحت تاثیر جهش های پی در پی نرخ ارز نتوانست از زیر بار رکود سر برآورد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۴۷    
حکم تخریب قسمت مازاد بر پروانه ویلای "حسن میرمحمد علی"، ظهر امروز (سه شنبه) با حضور نماینده دادگاه و نیروی انتظامی توسط عوامل شهرداری لواسان اجرا شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۴۱    
در گفت و گویی تفصیلی با مجید مظفری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، شرایط سینما و حرفه بازیگری در امروز ایران مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۴۱    
بدهی 4 میلیارد یورویی بابک زنجانی به وزارت نفت یکی از مهم ترین بخش های پرونده قطور فساد اقتصادی اوست.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۳۵    
وزیر امور خارجه کشورمان با لحنی طعنه آمیز به اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا که مدعی شده است ایران به محض پایان یافتن تحریم های تسلیحاتی شورای امنیت با خرید جنگنده های پیشرفته اقدام به تهدید کشور های ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۳۲    
گروهی از دانشمندان به تازگی به دنبال نحوه مرگ ستاره های چرخنده و شکل گیری سیاه چاله ها هستند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۲۶    
اوایل اردیبهشت امسال کارگروه شناسایی تعارض منافع سازمان شهرداری ها در مرکز توانمندسازی حاکمیت و جامعه، مطالعاتی درباره فروش تراکم در شهرها انجام داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۲۶    
علی ربیعی با بیان اینکه اولویت دولت در مقابله با اعتیاد کودکان و زنان هستند، گفت: تلاش دولت معطوف به برداشتن نگاه امنیتی از سمن هاست تا با سهولت بیشتری فعالیت کنند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۲۶    
ظریف به اظهارات وزیر امورخارجه آمریکا که مدعی شده ایران به محض پایان یافتن تحریم های تسلیحاتی شورای امنیت با خرید جنگنده های پیشرفته اقدام به تهدید کشور های اروپایی و آسیایی می کند، پاسخ داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۲۶    
یوسفی گفت:امسال قبل از آغاز خرید گندم جلساتی داشتیم که پیشنهاد کردیم دستگاه قضایی همراهی کند تا شخص ثالث وارد کار شود و تصویب شد که دادستان مانه و سملقان تدبیر کند سیلو به چرخه تولید برسد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۲۰    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اولین صحبتم با رئیس جدید مجلس در مورد کنکور بوده است که بتوانیم با همکاری مجلس مسیر دقیق تر و کارآمدتری را برای توانمندسازی و سنجش و سپس پذیرش دانش آموزان در ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۱۱    
معاون اول رئیس جمهور گفت: تجربه دوران کرونا نشان داد بسیاری از مقررات زائد هستند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۰۵    
رئیس شماره گذاری پلیس راهور ناجا گفت: فرآیند شماره گذری خودروها بزودی به صورت اینترنتی انجام می شود و در ابتدا در دو مرکز تهران به صورت آزمایشی انجام و به تدریج در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۰۲    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد دریافت هزینه تست کرونا، توضیحاتی ارائه داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۵۶    
حسین راغفر بیان کرد: یک بانک در ماه های اخیر اقدام به خرید سکه با اختلاف 700 تا 500 هزار تومان در بازار آتی می کرد که امروز باعث شده قیمت سکه به بالای 8 میلیون تومان برسد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۵۶    
قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: پرونده تولید پراید تا پایان تیرماه امسال بسته می شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۵۶    
رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: شیوه نامه جدید بهره برداری از مراتع کشور تدوین شده و بزودی ابلاغ می شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۵۶    
یک حقوقدان گفت: نقص قانون جرم سیاسی هم این است که مسئله انتقاد کردن از ارگان ها و نهادهای کشور همراه با توهین یا افترا و نشر اکاذیب علیه مقام های متولی قوای سه گانه و دیگر نهادها را جرم سیاسی تلقی ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۵۰    
منتخب مردم گچساران در نامه ای به احمد توکلی ضمن پاسخ به مطالب مطروحه علیه خود، گفت: قصد دارید فضای بررسی اعتبارنامه را سیاسی و جناحی کنید و نمایندگان محترم مجلس را تحریک به واکنش سیاسی کنید.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۲۶    
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به قطعنامه شورای حکام تاکید کرد که در راستای صیانت از حقوق مسلم ملت ایران طرح "الزام دولت جمهوری اسلامی ایران به توقف اجرای داوطلبانه پروتکل ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۲۶    
در حالی که هفته گذشته طرح افزایش30 درصدی قیمت لاستیک به صورت علی الحساب در جلسه ستاد تنظیم بازار مطرح شد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۲۶    
مدیر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه تبریز از راه اندازی سامانه ویژه پذیرش دانشجویان غیرایرانی برای تسهیل و تسریع فرآیند پیگیری درخواست پذیرش در دانشکده ها دانشگاه خبر داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۲۰    
ناصر قوامی گفت: اتفاق هایی که در همین جلسه های ابتدایی مجلس یازدهم افتاده است ریشه در نظارت استصوابی شورای نگهبان دارد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۱۷    
براساس تازه ترین گزارش بانک مرکزی، در دو سال گذشته حدود 72 میلیارد دلار صادرات انجام شده که نزدیک 45 میلیارد دلار از ارز آن بازگشته و 27 میلیارد دلار هنوز بازنگشته است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۱۷    
در چهارمین روز هفته، دلار در ابتدای روز برای اولین بار از مرز 20 هزار تومانی عبور کرد؛ هرچند که در انتهای وقت به زیر این مرز بازگشت (حدود 19هزار و 600تومان) موضوعی که می تواند قیمت این ارز در روز ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۰۲    
عادل عذاری، کارشناس خدمات آموزش وپرورش حمیدیه خوزستان: درحال حاضر 20 تا 25 درصد ثبت سفارش نشده اند و دانش آموزان زیادی بی کتاب می مانند
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۵۶    
با ممنوعیت واردات رسمی، مصرف کنندگان را از حق دسترسی به فرآورده های ایمن محروم کرده و بازار را تقدیم قاچاقچیان کرده ایم.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۵۰    
غلامرضا بنی اسدی در این یادداشت، در کنار یادآوری و گرامیداشت روز دختر، نگاهی انداخته است به خبرهای ناگواری که در رابطه با خشونت خانگی و قتل های ناموسی منتشر شده است ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۴۷    
با اعلام رئیس شورای رقابت، قیمت خودرو بر حسب نیاز به صورت فصلی بازنگری می شود و این در شرایطی است که به چهار دلیل، افزایش قیمتی جدید انتظار خودرو های داخلی را می کشد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۴۷    
باید برای افکار عمومی روشن شود که آیا مسعود سلطانی فر، که زمانی با ضرس قاطع می گفت فساد در ورزش وجود ندارد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۴۱    
از زمانی که برجام به امضای ایران و اعضای 1+5 رسید، فراز و فرود های بسیاری را طی کرد اما حالا که کشورهای تروئیکای اروپایی در صدور قطعنامه شورای حکام نقش داشته اند این سوال پیش می آید که چه سرنوشتی در ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۲۶    
جهرمی: تجربه دستکم یک دهه گذشته نشان داده است که محدودسازی و فیلترینگ شبکه ها یا کاستن از سرعت اینترنت و پهنای باند راه رفع و کاهش این دغدغه ها نیست.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۲۰    
اگر قرار است وزارت ورزش و جوانان قانون را درمورد احسان قائم مقامی اجرایی و عملی کرده و از ثبت نام وی ممانعت کند باید این قانون درمورد دیگر کاندیداها ازجمله شادی پریدر هم اجرا شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۴:۵۶    
وزیر کشور تاکید کرد افزایش قیمت بنزین مصوبه سران قوا بوده و در شورای عالی امنیت ملی و دولت مطرح شده بود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۴:۵۰    
کاش خانم صوفی زاده هم به جای گرفتن حقوق از فدراسیون فوتبال، از ارزش های اجتماعی پست معاونت استفاده می کردند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۴:۰۵    
محمد کعب عمیر گفت: رئیس قوه قضائیه و دیگر مسئوولان دستگاه قضایی مشکل پرداخت حقوق کارکنان شرکت نیشکر هفت تپه تا چند روز آینده پرداخت خواهد شد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۴:۰۲    
روح الله متفکر آزاد عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 3 تیر) نامه 230 نفر از نمایندگان مجلس را به محضر مقام معظم رهبری قرائت کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۴:۰۲    
معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: با توجه به این تعاریف در سال گذشته در استان 2800 کودک آزاری داشته ایم ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۴:۰۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم میزان ورودی های کالا در قم را هفت برابر میانگین کشوری اعلام کرد و گفت: این استان قابلیت تبدیل به یک هاب حمل و نقل بین المللی را دارد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۰:۵۰    
معاون اول قوه قضاییه گفت: مسئله پیشگیری از وقوع جرم موضوعی است که با حضور و همکاری همه قوا محقق می شود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۰:۱۷    
وی با بیان اینکه ضلع دیگر معضل مصرف مواد، درمان معتادان است، تصریح می کند: نظام درمان معتادان می تواند مشکلات کشور ها را در این زمینه به شدت کاهش دهد ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۰:۱۱    
نماینده مردم گرمسار با انتقاد از تدبیر دولت در ماجرای گرانی بنزین تاکید کرد: آقای وزیر کشور باید در دادگاه محاکمه شود مگر ما شوخی داریم؟ آقای وزیر آمار کشته ها و خسارت اقتصادی زیاد است ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۰:۰۲    
عضو هیات رییسه شورای شهر تهران گفت: تلاش یکی ازنهاد ها در زمینه اخذ سند برای 70 هکتار از محدوده اراضی قلعه مرغی واصل شد
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۹:۵۰    
رییس شورای شهر تهران درخصوص شکایت شهرداری از بانک آینده و تخریب ملک نهاد ریاست جمهوری توضیح داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۹:۳۲    
شاخص دسترسی به مسکن و شاخص طول دوره انتظار هرچند چند سال است که دیگر اعلام نمی شود اما در سال 95 به ترتیب به 6 و 18 سال تغییر پیدا کرد که حاوی یک نکته مبهم و در عین حال مشکوک است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۲:۱۷    
تازه ترین وضعیت معاملات ارزی از عرضه 45 میلیون دلاری از سوی بازار ساز خبر می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۱:۵۶    
واحد های صنفی فقط سود عادلانه و عرف را دریافت می کنند و این در حالی است که شرکت های واردکننده به صورت عمده سود می برند
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۰:۰۵    
مؤسس جمعیت امام علی دستگیر شد. خبر دستگیری شارمین میمندی نژاد که مؤسس جمعیت امام علی (ع) است در رسانه ها جنجال زیادی به پا کرد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۳:۴۷    
نتایج دسترسی به داده های مقدماتی از وضعیت میانگین قیمت مسکن در خرداد در حالی به 19 میلیون تومان رسیده که در ماه گذشته 2 میلیون تومان کمتر بود.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۳:۰۲    
یک مرغدار: با همین فرمان برویم به زودی به جای دانه مرغ، واردکننده مرغ خواهیم شد!
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۲:۵۶    
معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و بنیاد صلح ساساکاوا سومین نشست کمیته راهبری پروژه مشترک توان افزایی زنان را به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار کردند ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۲:۵۰    
علی ابراهیمی، نماینده پیشین مجلس گفت: اگر حلقه های تولید به هم متصل باشند و تولیدکننده بداند ردپای تلاش او در محصول نهایی هم دیده می شود، بی شک تولید را ارتقا می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۲:۴۷    
تولید کالاهای کشاورزی نه در حد میانگین عملکرد کشورهای توسعه یافته و نه در حد کارآمدترین کشاورزان پیشرو بلکه در حد میانگین عملکرد تولیدکنندگان پیشرو در هر منطقه یکی از مطلوب های نظام کشاورزی است.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۲:۳۵    
حسن عباسی سال 94 حیثیت علمی خود را روی میز گذاشت، مبنی بر این که برجام در اقتصاد ایران گشایشی ندارد. سال 99 شورای حکام آژانس انرژی اتمی بر علیه ایران قطعنامه صادر کرد. پنج سال طول کشید تا بفهمند؟
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۲:۳۲    
یک هنرمند شیشه گر گفت: هنرهای صنایع دستی آیینه تمام نمای زندگی هستند. بنابراین باید دنیای امروز را در خود منعکس کنند.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۲:۳۲    
دلار شده 20 تومن سکه 8 میلیون، اگه ممکنه این موارد رو توضیح بدید قربان/ همتی: یه اهنگ بزارین مردم صفا کنن، همه ش که من نباید حرف بزنم!
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۲:۲۶    
مناظره تلویزیونی یا به گونه ای نقد متقابل یک موافق و یک مخالف برجام که سال های دور برگزار شد. سال هایی که برای امضای برجام به بعضی از مدیران سکه و نشان شجاعت دادند. خودتان ببینید و قضاوت کنید.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۲:۰۲    
هرچند پایگاه تحلیلی خبری شعار سال موضع انتقادی شدید نسبت به پلیس راهور داشته و دارد و بشکل مستدل و در راستای حداقل استانداردهای سازمانی قابل تعریف ...
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۱:۵۶    
می گن گاهی شهرت کار دست آدم می ده ، اینجاست. آقای دکتر جهانپور سخنگوی سابق وزرات بهداشت تشریف برده بودن کبابی ماسکشون هم تو دستشونه! راستی دکتر جون پس رعایت پروتکل های بهداشتی چی شد؟
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۱:۴۷    
از روز گذشته، عکسی در فضای مجازی، خبر از بچه فروشی داد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۱:۴۱    
در دو ماه ابتدایی امسال ارزش واردات نهاده های دامی به 653 میلیون و 100 هزار دلار رسید که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل کاهش 12 درصدی را نشان می دهد.
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۱:۳۵    
وزیر راه و شهرسازی: تعداد واحد های مسکونی از تعداد کل خانوار های کشور بیشتر است!
شعار سال   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۱:۱۷    
این طور که از شواهد امر پیداست استوکس همچنان به دنبال تکمیل پرونده اش است تا بتواند با اثبات بی گناهی اش در فیفا مابقی طلب خود را هم از این تیم بگیرد و کاملا مطابق برنامه پیش می رود و همان کاری را می ...
  • ۱