چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۴:۵۸May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای شوشان 15 اردیبهشت 1397 - shooshan.ir

شوشان 28 اسفند 1394 شوشان 30 اسفند 1395 شوشان 29 اسفند 1396 شوشان 31 فروردین 1397 شوشان 31 خرداد 1397 شوشان 31 تیر 1397 شوشان 31 مرداد 1397 شوشان 31 شهریور 1397 شوشان 30 مهر 1397 شوشان 30 آبان 1397 شوشان 30 آذر 1397 شوشان 30 دی 1397 شوشان 30 بهمن 1397 شوشان 28 اسفند 1397 شوشان 1 اردیبهشت 1397 شوشان 2 اردیبهشت 1397 شوشان 3 اردیبهشت 1397 شوشان 4 اردیبهشت 1397 شوشان 5 اردیبهشت 1397 شوشان 6 اردیبهشت 1397 شوشان 7 اردیبهشت 1397 شوشان 8 اردیبهشت 1397 شوشان 9 اردیبهشت 1397 شوشان 10 اردیبهشت 1397 شوشان 11 اردیبهشت 1397 شوشان 12 اردیبهشت 1397 شوشان 13 اردیبهشت 1397 شوشان 14 اردیبهشت 1397 شوشان 15 اردیبهشت 1397 شوشان 16 اردیبهشت 1397 شوشان 17 اردیبهشت 1397 شوشان 18 اردیبهشت 1397 شوشان 19 اردیبهشت 1397 شوشان 20 اردیبهشت 1397 شوشان 21 اردیبهشت 1397 شوشان 22 اردیبهشت 1397 شوشان 23 اردیبهشت 1397 شوشان 24 اردیبهشت 1397 شوشان 25 اردیبهشت 1397 شوشان 26 اردیبهشت 1397 شوشان 27 اردیبهشت 1397 شوشان 28 اردیبهشت 1397 شوشان 29 اردیبهشت 1397 شوشان 30 اردیبهشت 1397 شوشان 31 اردیبهشت 1397 
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۸:۳۰    
فکر می کنم کار درست فروش کتاب نیست. فروش کتاب کمکی به افزایش سرانه کتاب نمی کند. آن چیزی که به افزایش سرانه کتاب کمک می کند ارتقای مصرف کتاب و خواندن کتاب و در حقیقت سرانه مطالعه است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۵    
پروازها از مقصد تهران به یاسوج ساعت 6 صبح و از یاسوج به تهران نیز ساعت هشت صبح انجام خواهد شد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۳۰    
میزان سرانه مطالعه ایران با 20 کشور دنیا برابر است که این میزان از 12 تا 13 دقیقه به 20 دقیقه رسیده است ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۵    
نماینده مردم مهاباد گفت: در صورتی که درخواست نمایندگان کردزبان شهرهای مرزی به نتیجه نرسد به طور حتم موضوع استیضاح رئیس جمهور را پیگیری خواهیم کرد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۱۰    
شنیده ها حاکی است آقای رئیس جمهور در جلسات 2-3هفته اخیر با فیلترتلگرام موافقت دارند ولی زمان اجرا را مناسب نمی دانند./جماران
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۲۱    
پانزدهمین جشن بازیگر خانه تئاتر عصر شنبه 15 اردیبهشت در تالار وحدت برگزار شد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۲۱    
جلیلی در صفحه توئیتر خود نوشت: مسئولان پاسخ دهند چرا از ظرفیت فضای مجازی برای اشتغال زایی استفاده نمی کنند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۲۱    
سخنگوی فراکسیون حقوق شهروندی مجلس با انتقاد از حکم قضائی برای فیلترینگ تلگرام، خواستار تجدید نظر قوه قضاییه در این تصمیم شد و گفت قوه مجریه نیز باید تدبیری بیندیشد که حقوق شهروندی به این راحتی تضییع ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۲۱    
اینکه بگوییم در مدت 6 ماه یا یک سال اب فلان روستاها را جداسازی می کنیم، نشدنی است. . برای جدا کردن شرب از بهداشتی باید معادل آنچه آب شرب وجود دارد، شبکه برای آب بهداشتی ایجاد کنیم.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۲:۲۱    
رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران از تخصیص حدود 200 میلیون دلار ارز 3850 تومانی جهت تامین مواد اولیه و نیز واردات کاغذ در بخش تحریر و روزنامه خبر داد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۰    
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: پیشنهادی در کارگروه تخصصی سازگاری با کم آبی مطرح شده است که در صورت تصویب، مشترکان پرمصرف در گام نخست جریمه می شوند و در صورت ادامه، انشعاب آنها قطع می شود.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۰    
مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت : بیشترین سهمیه برای طرح ترافیک را در اختیار سازمان صدا و سیما قرار داده ایم.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۵    
نرخ بهره تسهیلات خانه یکمی در بافت های ناکارآمد شهری از 8 درصد به 6 درصد کاهش و دوره باز پرداخت آن از 12 سال به 15 افزایش یافت.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۵    
در این تقاضای تحقیق و تفحص، بررسی منابع و مصارف و نظام مدیریت در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در 10 سال اخیر بررسی خواهد شد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۵    
مدیر بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت به تشریح ویژگی های این نمایشگاه و برنامه های تدارک دیده شده در آن پرداخت؛ نمایشگاهی که از فردا (16 اردیبهشت ماه) آغاز به کار می کند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۵    
معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: در میان بخش های مختلف و خدمات گسترده پزشکی که در بیمارستان ها و مراکز درمانی به بیماران ارائه می شود، مامایی از لذت بخش ترین خدمات است و کار دقیق ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۰    
بعد از سال 63، پانزده مورد هواپیماربایی داشتیم که یازده مورد کنترل شده و 4 مورد هم از طریق صحبت حل شده است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۹:۴۶    
افزایش 7 درصدی قیمت آب و برق روی قبوض مصرفی مردم برای هر خانواده در هر ماه به اندازه قیمت یک نان بربری است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۹:۴۶    
قیمت مرغ در کشتارگاه 7100 تومان، پخش عمده 7250 تومان و در خرده فروشی 7950 تومان اعلام شده است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۹:۴۶    
ملاک ها و ویژگی های رجل سیاسی را باید مجلس شورای اسلامی به صورت مصوبه تعیین و بعد شورای نگهبان تایید کند، نه اینکه این شورا ملاک ها را تعیین کند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۹:۴۶    
برخی از کارشناسان، انتظارات و عوامل روانی ناشی از نزدیک شدن به زمان اعلامی ترامپ در مورد آینده برجام را در این افزایش قیمت موثر می دانند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۹:۴۱    
زهیر موسوی - روزنامه اعتماد تلگرام سرانجام پس از حرف و حدیث های بسیار شامگاه دوشنبه با قرار بازپرس شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه فیلتر شد ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۹:۴۱    
یکی از مزایای ارز دیجیتال عدم ارتباط با رگولاتور مالی ایالات متحده آمریکا است و همین مسئله باعث شده تا تحریم ها دور زده شود.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۹:۴۱    
چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات عوامل گروهک تروریستی داعش در حمله به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۹:۴۱    
کدخدایی درباره عدم تعیین مقوله جنسیت در رجل سیاسی هم بیان کرد: مطلب جدیدی در این باره ندارم که بگویم.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۹:۳۶    
گروه دوم اما مخالفان سازمان یافته روحانی اند که اتفاقاً از فیلترینگ تلگرام به نفع سروش، بسیار هم خوشحال اند ولی از مدت ها قبل با حضور سازمان یافته و هدفمند در توئیتر و جاهای دیگر ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۹:۳۶    
ترامپ در توییتر با افتخار از رسیدن نرخ بیکاری به 3.9 درصد خبر داده و این اقدام بی سابقه در قرن اخیر را به معجزات اقتصادی دولت خود نسبت داده است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۹:۳۶    
صاحبان کانال های پرطرفدار تلگرامی – لااقل فعلا – سردرگم هستند و ترجیح می دهند مخاطبان خود را در کوتاه مدت، تا حد امکان در بستری نامرتبط و البته فراگیر، مانند اینستاگرام، یکجا جمع کنند ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۹:۳۱    
حجت الاسلام سید مهدی خاموشی: این سازمان بررسی های گسترده ای در حوزه آسیب های اجتماعی به تفکیک استان ها داشته که معیار خوبی برای تصمیم گیری مسئولان استانی است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۹:۰۶    
مدیر دفتر قراردادهای شرکت گفت: این شرکت به واسطه فعالیت های انجام گرفته در راستای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۵۶    
صیاحی گفت: از ابتدای خرید گندم تاکنون خرید تضمینی این محصول اساسی در استان خوزستان به 600هزار تن رسیده است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۴۶    
آیت الله کعبی: خوزستان بالاترین آمار ناامنی اجتماعی همچون موادمخدر، طلاق، آسیب در بنیان خانواده، فقر، سرقت و تبعات ناشی از حاشیه نشینی را در بین استان های کشور دارد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۴۱    
سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از انتخاب مرفاوی به عنوان سرمربی جدید این تیم، گفت: اصلا از این موضوع ناراحت نیستم زیرا من یک مربی حرفه ای هستم.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۶    
حسن زاده: حدود 300 معدن در خوزستان وجود دارد که حدود 180 تا 200 مورد از این معادن فعال هستند اما به دلیل شرایط رکود بازار برخی از این معادن کمتر از ظرفیت خود کار می کنند
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۱    
پناهی زاده: با توجه به حجم فعالیت های شورای عالی معادن، ممکن بود بیش از یکسال طول بکشد موضوعی در این شورا مطرح و بررسی شود اما با توجه به تفویض اختیارات به شوراهای استانی ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۱    
سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید تیمش برای فصل بعد هزینه های معقولی را صرف خواهد کرد و به دنبال ولخرجی نخواهد بود.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۵:۰۶    
مستجیر: شرکت کنکاش نفت که شرکت فرعی شرکت حفاری شمال است اعلام آمادگی دارد تا در ارائه سرویس های خدمات فنی و خدمات نوین یکپارچه سیالات حفاری با شرکت ملی حفاری ایران (NIDC) همکاری و مشارکت نماید.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۳۲    
سخنگوی شورای هماهنگی تشکل های کشاورزی خوزستان گفت: کشاورزان، محدودیت کشت از سوی ستاد خشکسالی استان را تنها به میزان محدودیت کشتِ در نظر گرفته شده برای شرکت های نیشکر می پذیرند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۷    
طبق آخرین آمار حدود پنج میلیون گردشگر خارجی وارد ایران شده این در حالی است که سال گذشته حدود 9 میلیون گردشگر ایرانی به خارج از ایران سفر کرده اند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۷    
"سیسیلا آنا" از شهر ورونای ایتالیا که صاحب گربه ای با نام "پیله" است در تمام دوران کاری خود در شورای وزیران ایتالیا فعالیت داشت و در سن 88 سالگی درگذشت.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۷    
مهر نوشت: با گذشت 8 ماه از بیرون راندن داعش از شهر موصل، عملیات بازسازی این شهر بزرگ عراق با کندی پیش می رود.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۷    
حزب مردم جمهوری خواه ترکیه روز جمعه "محرم اینجه" را به عنوان نامزد خود برای انتخابات ریاست جمهوری این کشور معرفی کرد ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۷    
این گودال حدود 200 متر طول و 20 تا 30 متر عرض و ارتفاعی به اندازه یک ساختمان شش طبقه دارد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۷    
نمایندگان ای. تی. آر (شرکت سازنده این هواپیما) ایران را ترک کردند البته در دو مساله جزیی با نمایندگان ای. تی. آر اختلاف نظر داشتیم ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۷    
جعفر آهنگران درباره دلیل طولانی شدن روند تصویب افزایش تعداد مناطق آزاد اظهار داشت: یکی از مهم ترین دلایل طولانی شدن بحث تصویب اضافه شدن مناطق آزاد به 7 منطقه آزاد موجود در کشورمان موضوع تهیه نقشه این ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۲:۲۲    
قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری ملل گفت: در مجمع عمومی مجوز افزایش سرمایه 2 هزار میلیارد ریالی را از سهامداران گرفته ایم و احتمالاً در سال 97 این افزایش سرمایه عملیاتی خواهد شد و سرمایه موسسه به ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۲۲    
دادگاه م- ن (سردسته باند) را که در زمان وقوع حادثه 25 سال داشت به قطع دست و برادر 22 ساله او را به تحمل 10 سال زندان، رد مال و 74 ضربه شلاق محکوم کرد و دیگر متهمان نیز به مجازات های قانونی رسیدند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۲۲    
اسطوره فوتبال ایران امیدوار است که تیم ملی بتواند در امارات جام را بالای سر برد. علی دایی از گروه ایران در روسیه به عنوان سخت ترین گروه یاد کرد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۲۲    
مدیر جهاد کشاورزی چابهار گفت: براثر خشکسالی های بی سابقه 20 ساله در سیستان و بلوچستان بیش از هزار و 300 هکتار از باغات موز و انبه شهرستان چابهار از میان رفته است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۱۷    
اعضای انجمن سواد رسانه ای ایران در شامگاه آخرین روز کاری هفته گذشته از آخرین پروژه های باغ کتاب تهران بازدید کرده و با حضور معاون ارتباطات و امور بین الملل این مجموعه نشست مشترکی برگزار کردند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۷    
نکته جالب درباره آقای روحانی این است که هنگامی که با ایشان صحبت می کنید و برای ایشان دوساعت استدلال می کنید ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۷    
دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در نشست انجمن ملی سلاح ، بامداد شنبه بار دیگر به انتقاد از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) پرداخت.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۱:۰۷    
زمانی که اعصاب محیطی انسان آسیب دیده باشد، اطلاعات سیستم عصبی مرکزی از مغز و نخاع به سایر قسمت های بدن منتقل نمی شوند که می تواند با احساس سرما و بی حسی، به ویژه در اندام های انتهایی، همراه باشد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۰:۵۶    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، روز گذشته اعلام کرد که زمان و مکان دیدارش با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی مشخص شده است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۰:۵۶    
ما فضایی همچون تلگرام را فیلتر می کنیم که درست در مقابل آزادی هایی است که مردم باید داشته باشند؛ فضایی که امنیت را برای اطلاعاتی که مردم در این فضا به اشتراک می گذارند ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۱۰:۵۱    
مشکل برخی در واقع با خود عمامه است و از این رو پاره ای واکنش ها در فضای مجازی قابل انتظار بود و چه بسا اگر دوری خانواده امام از قدرت نبود حجم بسیار بیشتری را شاهد بودیم ...