چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۴May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای شوشان 26 اردیبهشت 1397 - shooshan.ir

شوشان 28 اسفند 1394 شوشان 30 اسفند 1395 شوشان 29 اسفند 1396 شوشان 31 فروردین 1397 شوشان 31 خرداد 1397 شوشان 31 تیر 1397 شوشان 31 مرداد 1397 شوشان 31 شهریور 1397 شوشان 30 مهر 1397 شوشان 30 آبان 1397 شوشان 30 آذر 1397 شوشان 30 دی 1397 شوشان 30 بهمن 1397 شوشان 28 اسفند 1397 شوشان 1 اردیبهشت 1397 شوشان 2 اردیبهشت 1397 شوشان 3 اردیبهشت 1397 شوشان 4 اردیبهشت 1397 شوشان 5 اردیبهشت 1397 شوشان 6 اردیبهشت 1397 شوشان 7 اردیبهشت 1397 شوشان 8 اردیبهشت 1397 شوشان 9 اردیبهشت 1397 شوشان 10 اردیبهشت 1397 شوشان 11 اردیبهشت 1397 شوشان 12 اردیبهشت 1397 شوشان 13 اردیبهشت 1397 شوشان 14 اردیبهشت 1397 شوشان 15 اردیبهشت 1397 شوشان 16 اردیبهشت 1397 شوشان 17 اردیبهشت 1397 شوشان 18 اردیبهشت 1397 شوشان 19 اردیبهشت 1397 شوشان 20 اردیبهشت 1397 شوشان 21 اردیبهشت 1397 شوشان 22 اردیبهشت 1397 شوشان 23 اردیبهشت 1397 شوشان 24 اردیبهشت 1397 شوشان 25 اردیبهشت 1397 شوشان 26 اردیبهشت 1397 شوشان 27 اردیبهشت 1397 شوشان 28 اردیبهشت 1397 شوشان 29 اردیبهشت 1397 شوشان 30 اردیبهشت 1397 شوشان 31 اردیبهشت 1397 
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۸:۵۶    
شوشان : پنجمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران روز چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه1397 در آستانه روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار شد، در این مراسم از مدیران ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۸:۱۵    
معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان با بیان این که به لحاظ کمی بعید می دانیم که با مشکلی در بحث تامین اقلام موردنیاز مردم در ماه مبارک رمضان مواجه باشیم ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۲:۳۳    
به همت مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان، سالانه دو بنا در شوشتر به هر نحو و با هر مشکلی که وجود دارد آماده احیا و بهره برداری فرهنگی شود.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۷:۱۹    
حمید هیراد اولین تیتراژ تلویزیونی اش را برای ویژه برنامه دعوت شبکه یک سیما خواند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۱۵    
سازمان هواشناسی کشور هشدار داده طی امروز و فردا آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها در برخی مناطق کشور پیش بینی می شود.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۵    
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور متذکر شد: هیچ یک از مولفه های یاد شده نشان از بهبود وضعیت اجتماعی ندارد و باید واقعیت را پذیرفت و سانسور را کنار گذاشت.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۴:۴۵    
کسی نگفته صدا و سیما باید دست دولت باشه. مسأله این است که صدا و سیما نباید از انصاف، توازن، صحت و دقت دور شود. ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۴:۴۵    
سینماگران، معماران و هنرمندان قصد دارند با امضای تفاهم نامه ای بافت تاریخی تهران را احیا کنند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۴:۴۱    
تعیین تکلیف کالاهای قاچاق موجود در انبارها تا پایان سالرییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از تعیین تکلیف کالاهای قاچاق نگهداری شده در انبارها تا پایان سال جاری خبر داد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۲:۲۵    
چرا روزنامه همشهری به عنوان ارگان شهرداری تهران، توزیع سراسری دارد ولی به شهرداری های هر استان اجازه انتشار روزنامه داده نمی شود.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۲:۰۵    
حداقل دو گلوله به محمد بن سلمان ولیعهد عربستان اصابت کرده و احتمال اینکه از دنیا رفته باشد نیز وجود دارد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۲:۰۵    
در صورت نهایی شدن قرارداد توسعه این میدان، امکان دستیابی به تولید روزانه حداکثر 200 هزار بشکه و تولید تجمعی حدود 655 میلیون بشکه در 10 سال آینده با برآورد هزینه های سرمایه ای مستقیم معادل یک میلیارد ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۵۰    
دادگاهی در آمریکا معاون بانک خلق ترکیه موسوم به هالک بانک را به اتهام دور زدن تحریم های ایران، به 32 ماه حبس محکوم کرد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۴۵    
شرکت توتال فرانسه در بیانیه ای اعلام کرد: در صورتی که از آمریکا معافیت تحریمی خاص دریافت نکنیم، قادر به ادامه کار در پروژه پارس جنوبی نخواهیم بود.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۰    
پا که در روستا گذاشتیم تند باد آرام گرفته و کوچه ناکوچه های حمیره و یحیشه غرق در گل ولای مخلوط به فضولات حیوانی بود.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۲۰    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: برای تکمیل توسعه حرم حضرت دانیال نبی(ع) شوش به 5 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۵    
استاندار خوزستان گفت: عملیات اجرایی ساخت مدارس استثنایی در اهواز، باوی و کارون شروع و همزمان عملیات ساخت یک مدرسه دیگر در دزفول آغاز می شود.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۵    
رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شوشتر گفت: سه قطعه تیهو کشف شده از این متخلفان پس از اطمینان از سلامت آنها توسط محیط بانان منطقه حفاظت شده کرائی در زیستگاه طبیعی خود رهاسازی شدند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۰    
دکتر مصطفی پریدار از پزشکان نیکوکار دزفول هزینه ساخت یک مدرسه استثنایی در این شهرستان را متقبل شد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۰۵    
نمایشگاهی از گزارش روند پروژه های اجرایی دولت در استان خوزستان روز چهارشنبه در استانداری خوزستان با حضور مسئولان برپا شد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۵۵    
محمدرضا حیاتی گفت: مرحوم قاسم افشار انسانی مومن بود که شخصیتی ممتاز و والا و از هر لحاظ خصوصیات انسانی داشت.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۱۳    
طی حکمی از سوی سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز،نوید جراح به عنوان دستیار در امور جوانان منصوب شد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۹    
رئیس پلیس پایتخت در پایان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره احضار عوامل تبلیغ فیلم به وقت شام، در پاساژ کوروش که باعث گلایه برخی از شهروندان شده بود گفت ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۹    
50خودرو کلاسیک با بیش از 60 سال قدمت، چهارشنبه 26 اردیبهشت، از کاخ سعدآباد راهی کاخ نیاوران شدند تا در آستانه روز جهانی موزه ها و میراث فرهنگی مردم را با میراث صنعتی که زمانی اوراق می شد، آشنا کنند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۴    
این فیلمی سیاسی نیست. این فیلم انسانی و بشردوستانه است. ما با داعش مواجهیم که پرچم اسلام را نشان می دهد اما انحرافی شیطانی است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۴    
همه محکومان موادمخدر باید با گرفتن احکام سخت و بازدارنده ، پشیمانی را به خود ببینند و این موارد در جامعه نهادینه شود.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۹    
قاسم افشار، گوینده خبر سابق صداوسیما صبح امروز درگذشت.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۴    
در خصوص اظهارات مدیران پیام رسان سروش نیز آمادگی داریم تا با هماهنگی مرکز ملی فضای مجازی کلیه مستندات و امکاناتی که به پیام رسان سروش واگذار شده است را منتشر نماییم.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۴۹    
با حکم فرماندهی معظم کل قوا رئیس سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع منصوب شد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۳۹    
حسونی زاده میزان کسری مخازن سدهای استان را حدود 10 میلیارد متر مکعب است و نسبت آب قابل برنامه ریزی در سال آبی جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در همین مدت از سال 51 درصد کاهش را نشان می دهد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۹    
آمنه عالی وند دبیر اجرایی این جشنواره اظهار داشت: جشنواره خیریه غذا به همت دانشگاه علمی و کاربردی استقلال اهواز و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان طی دو روز در تارخ 20 و 21 اردیبهشت ماه با هدف کمک به ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۴    
دکتر حسن دادخواه اهمیت و آموزش درست بجا آوردن "روزه داری" و عبادات و سلوک وابسته به آن در ماه رمضان، جایگاه ویژه ای در احادیث امامان معصوم و ادعیه و آموزه های دینی دارد ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۱۹    
در گوشه ای از حوالی شهرستان دزفول مردی زندگی می کند که چندین سال است چشمانش رنگ خواب را ندیده اند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۹    
رئیس حفاظت از محیط زیست شهرستان ایذه از کشف محموله گیاهان رستنی در این شهرستان خبر داد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۴    
در حالی که کمتر از یک ماه از پایان لیگ برتر هفدهم گذشته است، مسوولان باشگاه نفت آبادان نگاه جدی به حضور موفق در فصل آینده لیگ برتر دارند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۰۰    
محسن امیریان گفت: 100 میلیارد ریال برای ساخت سه مدرسه در مسکن مهر دو هزار واحدی نفت اهواز اختصاص یافت.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۴:۵۵    
کیامرث حاجی زاده با اشاره به درگیری خوزستان با خشکسالی گفت: آورد سدهای خوزستان حتی نسبت به سال گذشته که سالی خشک بوده نیز حدود 60 تا 70 درصد کاهش یافته است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۴:۵۰    
احمد رییس زاده گفت: در حدود 5 هزار هکتار از اراضی کانون ریزگرد اهواز در سال 95 نهال کاری شد که این نهال ها بر اساس نوع دسترسی به آب به روش های مختلف کشت شدند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۰    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: سدسازی ها باعث شد دشت های خوزستان خشک و به کانون ریزگرد تبدیل شوند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۳۸    
ولادیمیر پوتین در مراسم افتتاح این پل اعلام کرد که ساخت چنین پلی رویای تزار و رهبران شوروی سابق از جمله جوزف استالین بوده که اکنون تحت ریاست وی افتتاح می شود.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۳۸    
برای تعطیلات زمستانی با سایر دستگاه های ذی ربط هماهنگ هستیم بر همین اساس دو هفته تعطیلی بین سال تحصیلی را دنبال می کنیم اما احتمالا شروع و خاتمه سال تحصیلی دستخوش تغییراتی خواهد شد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۳۳    
دانشگاه به کنار؛ تاکنون هیچ اجازه اجتهادی از مراجع تقلید معتبر و صاحب سبک حوزه نیز به ایشان منتشر نشده است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۳۳    
محمد مساعد_ روزنامه شرق: استفاده از فیلترشکن ها اگر روزی یک توانایی فنی محسوب می شد، امروز و پس از فیلترینگ تلگرام به مسئله ای عادی برای ایرانیان تبدیل شده است ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۳۳    
این بیانیه رییس مجلس خبرگان رهبری است نه بیانیه مجلس خبرگان و نه حتی بیانیه هیات رییسه مجلس خبرگان؛ بیانیه با سربرگ رییس مجلس ثبت شده است و ذیل آن نیز امضای آیت الله احمد جنتی قرار دارد ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۳۳    
با توجه به آسیب پذیر بودن دانش آموزان، اثرات بر انواع سرطانها و داشتن پرتوها، باید آنتن های مخابراتی از اطراف مدارس جمع آوری شوند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۳۳    
مراسم همه ساله برگزار می شده است البته شاید کم ملاحظه گی برخی همکاران من امسال وجود داشت زیرا شرایط مناسبی برای برگزاری این تجمع فراهم نبود.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۱۳    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از جوانان کشور بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه ها کار ندارند و روز و شب را در پی کار می گردند ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۳    
عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزی خوزستان گفت: اجرای مصوبه ستاد خشکسالی استان در خصوص برخی محدودیت های کشت از سوی کشاورزان خوزستان ممکن نیست.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۳۸    
علی مطهری نماینده تهران و نایب رئیس مجلس از عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسامی سوالی درباره علت عدم اجرای قانون منع استفاده از کلمات بیگانه را پرسید.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۲۸    
فرجی با اشاره به جزئیات این طرح گفت: هر سالن سینمایی که تقاضا دارد تا مسابقات فوتبال را به نمایش دربیاورد باید تقاضای خود را به ما اعلام بکند و ما نیز آن تقاضا را بررسی و نظر خود را اعلام می کنیم.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۲۸    
همزمان با روز ملی بزرگداشت فردوسی ، جشن ملی فردوسی شامگاه سه شنبه در آرامگاه حکیم توس برگزار شد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۲۳    
یک سالن چند منظوره ورزشی در محل 2000 واحدی نفت اهواز با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش کلنگ زنی شد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۲۳    
متخصصان فعال در حوزه امنیت سایبری در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده اند که اطلاعات شخصی و حریم خصوصی بیش از 3 میلیون کاربر فیس بوکی که از تست شخصیت myPersonality استفاده کرده اند ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۲۳    
نگرانی هایی درباره نفوذ ایران در عراق و بسیاری کشورهای دیگر داریم. به طور قطع این نگرانی همیشگی ما است اما به مردم عراق به میزان زیادی باور داریم و زیر ساخت دولت و دولت جدید هرچه باشد ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۲۳    
همزمان با رسیدن جایزه ملی تعالی و پیشرفت به ایستگاه پایانی دومین دوره، شاخص های سومین دوره این جایزه ترسیم شد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۳    
رییس جمهور و وزیر امور خارجه آمریکا در دو پیام جداگانه فرا رسیدن ماه رمضان را به مسلمانان جهان تبریک گفتند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۳    
محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش وجوانان گفت: حجاب تیم های مقابل زنان ورزشکار ایرانی در مسابقات مطلوب نیست و پخش چنین مسابقاتی در چارچوب ارزش های نظام نمی گنجد ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۰۸    
خیر! من نشسته بودم و شعار هم نمی دادم. من هیچ اقدامی نکردم. صرفاً روی صندلی ام نشسته بودم و صحنه را نگاه می کردم. نه شعار دادم، نه در جایگاه هیات رییسه حاضر شدم و نه هیچ چیز دیگر.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۴۳    
رسانه های دولتی کره شمالی امروز گزارش دادند: این مانور ما را هدف گرفته است. این مانور نقض آشکار و شرم آور اعلامیه پان مون جوم است و یک تحریک نظامی تعمدی برای مقابله با تحولات سیاسی در شبه جزیره کره ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۳۸    
مارون ارس ، جبل عامل و ملیتا در جنوب لبنان یادآور رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان مقاومت اسلامی در سالهای جنگ 33 روزه و 22 روزه رژیم صهیونیستی علیه لبنان بوده که امروز تحت اشراف حزب الله است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۳۸    
هدر ناوئرت، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی در مقر وزارت خارجه در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه رسانه ای "رووداو" گفت ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۳۸    
من چهل و دو سالم است اما بیست و هفت سال است که در کار سیاست هستم؛ بخشی به عنوان روزنامه نگار و بخشی به عنوان سیاستمدار. ارمنستان بعد از استقلال همیشه در افق نگاه و موضوع تمام مقالات من بوده است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۳۸    
اگر رویکرد نشست میان کره شمالی و آمریکا تنها صادقانه و با هدف بهبود روابط باشد ما به آن پاسخی مناسب می دهیم اما تمایلی نداریم تا وارد مذاکره یک طرفه ای شویم که از ما می خواهد تا برنامه های تسلیحات ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۳۳    
صحن علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۳۳    
درحالی که تولید قطر طی چند سال اخیر بالغ بر 300 هزار بشکه در روز بوده است ایران هنوز در مرحله ی پایلوت قرار دارد ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۳۳    
محمدجواد ظریف در پایان نشست با وزرای خارجه کشورهای اروپایی در گفت وگو با خبرنگاران افزود: بحث های خوبی شد در مورد ضرورت ارائه اطمینان و تضمین به ایران که مفاد برجام به خصوص مواردی که ایران از آنها ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۳۳    
چند شب قبل از جنایت به همراه همسرم و دختر 11 ساله و پسر 14 ساله ام به خانه پدری پژمان رفتم اما آنها جلوی زن و بچه ام مرا تحقیر کردند ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۱۸    
انسان متاسف می شود وقتی به یاد می آورد که می گفتند مدیریت ما، مدیریت ژنرال هاست نه گروهبان ها ، من دیپلمات و حقوقدانم، سرهنگ نیستم ، مردم نوکر نمی خواهند، مدیر کاربلد می خواهند ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۱۸    
آشپزخانه شیشه مرد یا همدستانش چندی پیش لو رفته. مرد زندانی است و حالا زن و سه بچه اش تنها مانده اند. بچه ها هیچکدام مدرسه نمی روند. کوچکترین بچه یک سال و نیم بیشتر ندارد ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۱۳    
رضایت گرفتن از خانواده شهری معمولی، نسبت به بقیه خانواده ها راحت تر است. برخی از خانواده ها با تحصیلات بالا دچار وسواس زیاد می شوند و به خطا می روند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۱۳    
تلخ است ولی واقعیت دارد که عاملان و حامیان چنین اوضاع شرم آوری، اگرچه می بایستی جرئت نمی کردند سر خود را بالا بگیرند ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۰۸    
با توجه به انتشار خبر مکاتبه جذب نیرو در یکی از سازمان های شهرداری تهران؛ محمد جواد شیرازی دستور رسیدگی فوری به این موضوع را صادر کرد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۰۸    
در حالی یک افطاری ساده حدود 15 هزار تومان آب می خورد که قیمت هر وعده افطاری در برخی از هتل های تهران به بیش از 220 هزار تومان هم می رسد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۰۳    
اولین مشکل سیاست صفر و یک یا ایدئولوژیک کردن سیاست است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۵۳    
معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: ایران باید نوع نگاه خود را از سیاست های اعزام به سیاست های بازگشت جوانان ایرانی به کشور خود تغییر دهد. اقدامی که در 3 ساله گذشته انجام شده و نتیجه بخش بوده است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۴۸    
لیلا حیاتی با اشاره به اینکه بر اساس اعلام مرکز بهداشت اهواز آب اهواز از نظر آلودگی میکروبی 98درصد مشکلی ندارد ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۳۸    
امام جمعه آبادان گفت: نباید تمامی خدمات خوب دولت و نظام را نادیده گرفت تا سبب سوءئ استفاده دشمن شود.