چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۶:۳۲May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای شوشان 25 اردیبهشت 1397 - shooshan.ir

شوشان 28 اسفند 1394 شوشان 30 اسفند 1395 شوشان 29 اسفند 1396 شوشان 31 فروردین 1397 شوشان 31 خرداد 1397 شوشان 31 تیر 1397 شوشان 31 مرداد 1397 شوشان 31 شهریور 1397 شوشان 30 مهر 1397 شوشان 30 آبان 1397 شوشان 30 آذر 1397 شوشان 30 دی 1397 شوشان 30 بهمن 1397 شوشان 28 اسفند 1397 شوشان 1 اردیبهشت 1397 شوشان 2 اردیبهشت 1397 شوشان 3 اردیبهشت 1397 شوشان 4 اردیبهشت 1397 شوشان 5 اردیبهشت 1397 شوشان 6 اردیبهشت 1397 شوشان 7 اردیبهشت 1397 شوشان 8 اردیبهشت 1397 شوشان 9 اردیبهشت 1397 شوشان 10 اردیبهشت 1397 شوشان 11 اردیبهشت 1397 شوشان 12 اردیبهشت 1397 شوشان 13 اردیبهشت 1397 شوشان 14 اردیبهشت 1397 شوشان 15 اردیبهشت 1397 شوشان 16 اردیبهشت 1397 شوشان 17 اردیبهشت 1397 شوشان 18 اردیبهشت 1397 شوشان 19 اردیبهشت 1397 شوشان 20 اردیبهشت 1397 شوشان 21 اردیبهشت 1397 شوشان 22 اردیبهشت 1397 شوشان 23 اردیبهشت 1397 شوشان 24 اردیبهشت 1397 شوشان 25 اردیبهشت 1397 شوشان 26 اردیبهشت 1397 شوشان 27 اردیبهشت 1397 شوشان 28 اردیبهشت 1397 شوشان 29 اردیبهشت 1397 شوشان 30 اردیبهشت 1397 شوشان 31 اردیبهشت 1397 
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۱:۰۳    
منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۰:۰۳    
پدر است و سنگینی بار معاش یک خانواده، اگر بیکارباشی و ندار باید هم برای رهایی خانواده ات از زیر سایه نداری، وام بگیری ویا مقروض شوی ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۹    
ولی الله شجاع پوریان / معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران انتخاب شهردار تهران، آزمونی سخت و مهم برای شورای پنجم و در نگاهی کلان تر مجموعه اصلاح طلبان بود که خوشبختانه با وجود نگرانی ها و یأس ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۸    
معاون وزیر راه و شهرسازی با یادآوری اینکه از نیمه سال 95 و کل سال 96 افزایش قیمت نداشته ایم گفت: پس از 18 ماه میانگین 20 درصد نرخ عوارض آزاد راهها افزایش یافت.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۳    
در پی جنایات رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس جمعی از دانشجویان دانشگاه های تهران با حضور در میدان فلسطین با مردم مظلوم فلسطین ابراز همدردی و جنایات اسرائیل را محکوم کردند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۳    
در حاشیه هشدار برای ورود لوازم آرایشی ارزان، ستون طنز روزنامه شهروند به این خبر واکنش نشان داد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۰۸    
بحث و انتظاری که از اروپا داریم این است که مستقل از تصمیم آمریکا به قراردادهای خود و تضامینی که می دهند پایبند باشند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۱:۰۸    
سریال پدر قرار بود در شب های ماه رمضان از شبکه دو روی آنتن برود و پیش از این نیز خبر قطعی پخش آن منتشر شده بود. هنوز مشخص نشده سریالی جایگزین این مجموعه می شود یا خیر.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۳۸    
آیین افتتاح اولین کارخانه تولید سلول انسانی در غرب آسیا صبح امروز سه شنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در کارخانه تولید دارو سل تک فارمد برگزار شد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۳۳    
ایران برای دفاع از منافع مطلوب ملی و بین المللی خود در موضوع برجام و نیز حرکت بسوی تثبیت جایگاهی متناسب از سطوح تعاملات بین المللی،به نظر میرسد که باید بر رویکردهای دوگانه زیر تمرکز نماید.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۱۸    
دیدار برگشت دو تیم استقلال و ذوب آهن در بازی برگشت دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:45 در ورزشگاه آزادی برگزار شد ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۱۳    
اعتیاد به قند شرایطی واقعی است. در حقیقت، پژوهش های علمی نشان داده اند که اعتیاد به قند حتی با اعتیاد به کوکائین قابل مقایسه است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۰:۰۸    
مدیران عامل و مدیران فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکتهای بیمه، مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی و دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، عصر روز گذشته با رئیس کل بیمه مرکزی دیدار و گفتگو کردند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۵۸    
مناطق مرزی ما باید با استان های مرزی عراق پیوند بیشتری برقرار کنند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۵۳    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه این وزارتخانه درخواست 25 هزار ردیف استخدامی دارد، گفت: شیب خروج نیروهای انسانی آموزش و پرورش تا 3 سال آینده تند است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۴۳    
رییس اداره میراث فرهنگی اهواز گفت: به مناسبت روز جهانی موزه و هفته نکوداشت میراث فرهنگی اولین جشنواره خاطرات فراموش شده خوزستان برگزار می شود.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۳۸    
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: 11 استان از جمله تهران، البرز، سیستان و بلوچستان، ایلام و خوزستان زیر خط میانگین فضای آموزشی هستند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۰۹:۳۳    
یک هیات عراقی از باشگاه نفت آبادان و ورزشگاه تختی این شهر بازدید کرد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۳۲    
با حضور وزیر ارتباطات، رکورد اینترنت همراه با سرعت یک گیگابیت بر ثانیه در شبکه همراه اول ثبت شد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۳۲    
معاون برنامه ریزی و تحقیقات برق منطقه ای استان گیلان گفت: در بخش انرژی و برق به اندازه کشور 700 میلیون نفری، مصرف داریم ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۳۲    
مستند شجریان؛ از سپیده تا فریاد با روایت بخش هایی از زندگی محمدرضا شجریان خواننده موسیقی سنتی ایرانی در روزهای آینده منتشر می شود.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۳۲    
مدیر ارشد اجرایی اسنپ در گردهمایی گزارش فعالیت ها و پروژه های ایرانسل، یکی از سرمایه گذارهای اصلی اسنپ، اعلام کرد که با رکورد یک میلیون سفر موفق روزانه هفتمین استارت آپ حوزه حمل ونقل آنلاین در دنیاست.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۳۲    
توسعه ثبات و امنیت جهان بویژه در کشورهای دوست، برای ایران حائز اهمیت است و در این راستا می توانیم همکاری های مثبت و سازنده ای در مجامع و سازمان های بین المللی از جمله سازمان ملل متحد ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۳۲    
متهم به محض دستگیری به جرم خود مبنی بر آدم ربایی و محبوس کردن گروگان ها در یک خانه ویلایی در شهرک وحدت اعتراف کرد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۳۲    
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در بخش مبارزه با مواد مخدر طرح مرصاد 2، بیش از دو هزار و 500 کیلو انواع موادمخدر کشف و 9 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۷    
در پی توییت جدید دونالد ترامپ مبنی بر وجود نفت کافی در بازارهای جهانی در صورت تحریم نفت ایران، قیمت این کالای استراتژیک نزدیک یک دلار در هر بشکه افزایش یافت.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۷    
مجید انصاری: آقای جنتی با انتشار بیانیه راهکاری ارائه نکرده /اگر قرار به عذرخواهی در کشور برای اقدامات نسنجیده باشد ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۷    
شورای وزرای عربستان سعودی امروز -سه شنبه- تاکید کرد که پادشاه این کشور انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس را محکوم کرده است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۲    
به نظرم نباید عجولانه درباره ارئه طرح عمل کنیم، بهتر بود این طرح پخته تر می شد و بعد از آن ارائه می شد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۲    
"منفرد کیسر"(Manfred Kayser)، یکی از محققان این مطالعه گفت: سیستم HIris-Plex-S برای اولین بار با استفاده از ژنتیک افراد می تواند رنگ چشم، پوست و مو افراد را مشخص نماید.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۲    
طبق بررسی های انجام شده، خودروی پوتین که شبیه لیموزین بریتانیایی "Rolls Royce Phantom و Rolls Royce Ghost " است از لحاظ موتور نسبت به خودروی ترامپ قوی تر است ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۲    
سیستم دیوانی کشور زمینه گردش اداری را ساده نکرده است که در برخی نقاط نیاز به اصلاح دارد. رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به موفقیت شرکت های دانش بنیان که توسط جوانان اداره می شود ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۲    
محمود عباس رئیس 82 ساله تشکیلات خودگردان فلسطین، تحت عمل جزئی جراحی گوش قرار می گیرد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۷    
برای تفریح به مریوان رفته و در راه برگشت به سنندج بودیم که این اتفاق افتاد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۷    
قانون مجازات اسلامی در ماده 638 به این موضوع پرداخته است و گفته است که هرکس علنا در انظار عمومی و معابر تظاهر به عمل حرامی نماید ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۲    
شوشان - غلامرضاجعفری یک خلبان تازه کاری را میفرستند تا پروازی را انجام دهد، خلبان بالاجبار به سراغ هواپیما می رود، سوار می شود و مسافران بر سر صندلی های خود می نشینند ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۲    
آموزش و پرورش نیز موضوع را از طریق مراجع ذی صلاح اداری خود پیگیری خواهد کرد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۲    
چه انتظاری دارید از دولتی که با اعتماد مردم سرکار آمد، آیا همان حصر را تایید کند و بماند یا در جهت رفع اتهامات اقدام کند ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۲    
این برخورد با معلمان اصلا مورد تایید ما نیست و آقای بطحایی هم تاکید داشتند که حتما گروه هایی با برنامه ریزی وارد این تجمع شدند که معلم نبودند، البته من اطلاع زیادی ندارم ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۲    
ماه رمضان امسال 29 روزه است. بعضی ها می گویند چرا امروز ستاد استهلال را به نقاط کشور اعزام نکردید که در جواب باید گفت امروز ماهی دیده نمی شود که گروهی را به این منظور اعزام کنیم.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۱۲    
توسعه استفاده از فیلترشکن ها از اهداف دشمنان به خصوص آمریکا برای براندازی نرم نظام جمهوری اسلامی ایران است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۷    
یکی به دلیل موضع سیاسی انتخاباتی، دیگری بخاطر انتشار یک ویدیو و حتی برخی به دلیل محبوبیت بیش از حد یا شلوارک پوشیدن در یک کشور خارجی!
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۸:۵۲    
فرماندار ایذه گفت: در پی درگیری در یکی از روستا های شهرستان ایذه یک نفر کشته و 2 نفر مجروح شد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۸:۳۷    
امروز نمونه های متعددی از تخلیه روستاها در کشور بر اثر بحران آب موجب شده تا در ماه های اخیر نگرانی درباره ابعاد آثار اجتماعی بحران های زیست محیطی در کشور افزایش یابد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۸:۳۲    
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در سال زراعی جاری تاکنون، مجموع بارش های خوزستان 42 درصد نسبت به بلندمدت کاهش یافته است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۸:۲۲    
رییس فدراسیون فوتبال درباره لغو مجمع انتخاب رییس هیات فوتبال خوزستان، گفت: لغو این مجمع هیچ دلیل خاصی نداشت و به زودی مجمع خوزستان برگزار می شود.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۸:۲۲    
مشاور امور هنری استاندار خوزستان گفت: یکی از توقعات و دغدغه های اصلی هنرمندان بحث مکان است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۸:۰۷    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از واریز ماهانه وام ضروری به بازنشستگان خبر داد و گفت: در سال جدید به بیش از 25 هزار نفر از بازنشستگان وام 4 میلیون تومانی پرداخت می شود.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۷:۳۷    
مهر اله رخشانی مهر گفت: سالانه 480 میلیارد تومان از سوی خیران مدرسه ساز و فرهنگ ریشه دار ایثار و وقف به بخش ساخت و ساز مدرسه کشور تزریق می شود.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۷:۳۲    
شوشان: بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خوزستان ظهرامروز باحضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۷:۲۲    
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: به رغم تلاش های صورت گرفته، هنوز مدارس کانکسی درخوزستان وجود دارد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۷:۲۲    
معاون وزیر جهاد با بیان اینکه گندمکاران خوزستانی قسط اول خود را تا پایان هفته دریافت می کنند،گفت: تلاش می کنیم با ساز وکارهای انجام شده،پول بیشتری به کشاورزان پرداخت شود.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۷:۱۷    
مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: سال گذشته اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با 100 درصد تخصیص اعتبارات مشارکتی همراه بود.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۷:۰۷    
سه استان مازندران، خوزستان و تهران با بحران جدی تری برای تأمین نیازهای برق روبه رو هستند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۵:۲۷    
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان رامهرمز از تعویض و کارگزاری 2 هزار و متر شبکه توزیع آب شرب در روستاهای شهید رایگانی، ستلون و کولی علیرضا (خورشیدی ها) خبر داد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۵:۲۲    
پنجمین شماره ماهنامه اقتصادی- تحلیلی اقتصاد مهرگان منتشر شد