چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۱:۲۵May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای شوشان 22 اردیبهشت 1397 - shooshan.ir

شوشان 28 اسفند 1394 شوشان 30 اسفند 1395 شوشان 29 اسفند 1396 شوشان 31 فروردین 1397 شوشان 31 خرداد 1397 شوشان 31 تیر 1397 شوشان 31 مرداد 1397 شوشان 31 شهریور 1397 شوشان 30 مهر 1397 شوشان 30 آبان 1397 شوشان 30 آذر 1397 شوشان 30 دی 1397 شوشان 30 بهمن 1397 شوشان 28 اسفند 1397 شوشان 1 اردیبهشت 1397 شوشان 2 اردیبهشت 1397 شوشان 3 اردیبهشت 1397 شوشان 4 اردیبهشت 1397 شوشان 5 اردیبهشت 1397 شوشان 6 اردیبهشت 1397 شوشان 7 اردیبهشت 1397 شوشان 8 اردیبهشت 1397 شوشان 9 اردیبهشت 1397 شوشان 10 اردیبهشت 1397 شوشان 11 اردیبهشت 1397 شوشان 12 اردیبهشت 1397 شوشان 13 اردیبهشت 1397 شوشان 14 اردیبهشت 1397 شوشان 15 اردیبهشت 1397 شوشان 16 اردیبهشت 1397 شوشان 17 اردیبهشت 1397 شوشان 18 اردیبهشت 1397 شوشان 19 اردیبهشت 1397 شوشان 20 اردیبهشت 1397 شوشان 21 اردیبهشت 1397 شوشان 22 اردیبهشت 1397 شوشان 23 اردیبهشت 1397 شوشان 24 اردیبهشت 1397 شوشان 25 اردیبهشت 1397 شوشان 26 اردیبهشت 1397 شوشان 27 اردیبهشت 1397 شوشان 28 اردیبهشت 1397 شوشان 29 اردیبهشت 1397 شوشان 30 اردیبهشت 1397 شوشان 31 اردیبهشت 1397 
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۲:۱۳    
سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا شنبه از اروندرود و بندر تجاری خرمشهر بازدید کرد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۲۱:۰۶    
جوان اندیمشکی که در سال 1391 مرتکب قتل شده بود با رضایت اولیای دم پای چوبه دار مورد عفو قرار گرفت.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۰:۵۶    
مخاطبین ارجمند ، رسانه های گرامی و مردم شریف استان خوزستان باسلام و احترام باعنایت به انتشار و انعکاس خبری تحت عنوان " استخدام نیروهای انسانی غیر بومی در نیروگاه رامین اهواز " طی روزهای گذشته ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۲    
سایه بحران دارو بر سر بیماران خاص مجددا سنگینی می کند و کمبود دارو در استان خوزستان و کشور نشان از افزایش تدریجی دامنه این بحران به ویژه در میان بیماران خاص دارد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۹:۵۲    
فیلم جنجالی سگ آزاری در آبادان را دیده اید؟ همان کلیپی که چند هفته پیش در فضای مجازی منتشر شد که پسری جوان در داخل خودرو سگ سفیدرنگی را اسیر دستان قلچماقش کرده بود و محکم بر سرش...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۷    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با حضور در دیسپاچینگ جنوب غرب و بازدید از نحوه شستشوی مقره ها ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۳    
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: تندباد جمعه شب گذشته اهواز که سرعتی بیش از 85 کیلومتر در ساعت داشت با آسیب زدن به 7 دکل انتقال و فوق توزیع، خسارت 40 میلیارد ریالی به این شرکت وارد کرده است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۸    
سلمان زاده: متأسفانه شهرداری اهواز در موضوع کنترل دخانیات همانند موضوعاتی از جمله جمع آوری نخاله ها، جمع آوری دستفروشان، جلوگیری از فروش دام زنده و جمع آوری سگ های ولگرد به وظایفش عمل نمی کند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۸    
اسدی: اگر قرار است به کشاورز آب برای کشاورزی ندهیم، باید قبل از شروع فصل کشت، به او معوض کشت داده شود تا برای تامین نیازهای خود با مشکل مواجه نشود.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۳    
مدیرعامل انجمن تالاسمی خوزستان از کمبود شدید داروی دسفرال در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر بیمارستان بقایی اهواز به عنوان مرکز تخصصی درمان تالاسمی در خوزستان نیز داروی دسفرال ندارد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۳    
آیت الله حیدری: مشکلات سیاست غلط انتقال آب علاوه بر خوزستان دامن کل کشور را می گیرد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۵۸    
رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی درباره درگیری فیزیکی یک دانشجو با مامور حراست دانشگاه آزاد واحد تهران شمال توضیحاتی ارائه کرد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۵۳    
پرچم جمهوری اسلامی ایران منقش به اسم (الله) است و این اقدام آنها نوعی اهانت به مقدسات اسلام است و به همین دلیل فدراسیون فوتبال ایران علیه این شرکت شکایت می کند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۸    
آتش زدن پرچم آمریکا توسط عده قلیلی از نمایندگان، هنوایی با تندروی های ترامپ بود. واکنش های ما هرچه سنجیده تر باشد، رییس جمهور آمریکا در شرایط دشوارتری در جامعه جهانی قرار خواهد گرفت.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۸    
به راحتی کودکان را به خانواده ها سپرده ایم؛ چرا که مقررات را آسان کرده ایم و بسیاری از سازمان ها به دلیل رفع موانع با ما همکاری خوبی داشته اند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۸    
دما در نیمه شمالی کشور امروز و فردا کاهش می یابد و هوای خنکی در شمال کشور مستقر می شود.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۸    
زینب پارسا فخر جامعه ی کنونی ما باید ظرفیت پذیرش تمامی افراد را داشته باشد. همچنین بسترهای لازم برای فعالیت ورشد همه ی افراد جامعه از هرجنس،گرایش وسطحی فراهم باشد ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۸    
شاخص بهای اجاره مسکن در مناطق شهری ایران در سه ماهه چهارم سال 1396 به عدد 112.6 رسید که بر اساس سال پایه 95 نسبت به سه ماهه قبل معادل 2.7 درصد و نسبت به سه ماهه مشابه سال قبل 9.3 درصد افزایش یافت.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۸    
دریافت کنندگان حداقل مستمری بر اساس مصوبه مورخ 22 فروردین 97 شورای عالی کار به میزان 19.5 درصد و برای سایر سطوح به میزان 13 درصد مستمری آنان در پایان اسفند ماه 96 افزایش می یابد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۸    
اگر مردم و گروه های سیاسی به دنبال همدلی، هم صدایی و هم زبانی باشند مطمئن باشید هیچ چیز در ایران ما را ناامید نمی کند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۸    
لالوویچ کاملا متوجه تنها بودن کشتی ایران در این میدان بزرگ سیاسی شده است و این موضوع به شدت بر مواضع کشتی ایران در این جلسات اثر دارد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۳    
محمود صادقی: به هر حال این پرچم متعلق به کل ملت آمریکا است و تنها به دولت فعلی آن تعلق ندارد و همان طور که همه اقشار ملت ما از آتش زدن پرچم مان ناراحت می شوند حتما این آتش زدن برای مردم آنها هم آثار ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۳    
صادق سامانی ریتم دنیا با کندی مواجه شده است مات مانده ایم چه کنیم، نبردی سخت و طاقت فرسا، دیپلماسی نفس گیر که باز هم به خوبی ختم نشد، عیب کار کجاست! خطا در کجای مسیر صورت گرفته است ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۳    
ما هزینه فیلترینگ را می دهیم اما به همان میزان از تلگرام استفاده می شود و هیچ تغییری در موضوعیت دسترسی مردم به تلگرام رخ نداده است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۷    
به این شایعات که فیلترینگ تلگرام موقت است توجه نکنید. فیلتر تلگرام دائمی و قطعی است. به حول و قوه الهی کشور ایران در فضای مجازی مستقل خواهد شد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۷    
شوشان - بیات محمدی بی جهت شلوغش می کنیم، تیم ملی ما خارج ازخانه درمقابل تیم ملی جهان با تشویق انبوه تماشاگرانشان و حمایت داور در مقابل بازیکنانی خشن که بازی ناجوانمردانه را در دستور کار خود قرار ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۱    
شوشان - علی اصغر دهپور از اینکه در فرصت های مناسب و در گلوگاههای اجتماعی و سیاسی و بزنگاه های خاص نتوانستیم بهره درست را ببریم ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۱    
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت از وعده عراق برای صدورِ الکترونیکیِ روادید اربعین خبر داد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۶    
شوشان: از نوادگان و امامزادگان شریف و ائمه ی معصوم در استان خوزستان و در میان رشته کوه های جنوب زاگرس مرکزی در ابتدای کوهستان های کهگلویه یکی از نوادگان امام سجاد (ع) آرمیده است که مایه ی سرافرازی و ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۶    
محمدسعید بهوندی سعی می کنم آگاهانه، مودبانه، دلسوزانه و متعهدانه و گاهی نیز از سر فشار و ناچاری بنویسم و مانند آتشفشان فعّالی ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۶    
عبدالرحمن نیک سرشت ماکس وبر جامعه شناس سیاسی آلمان در آثارش به این مبحث علاقه نشان می داد که: سازمان ها روابطی از اختیار بوجود می آورند که اجازه می دهد بعضی از افراد برای دیگران دستور صادر کنند و ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۶    
خداداد ابراهیمی/ روزنامه نگار این روزها جهانیان دیدند و شنیدند که چگونه دونالد ترامپ رئیس جمهور روان پریش آمریکا، وقیحانه برای ایران خط ونشان کشید، تهدید کرد ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۱    
مدیرکل هواشناسی خوزستان از وقوع تندبادهای لحظه ای و بارش های همراه با تگرگ و رعد و برق در اهواز و برخی نقاط استان تا امشب خبر داد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۴:۴۱    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به پایان عملیات آواربرداری و ایمن سازی محل حادثه انفجاز گاز و ریزش ساختمان چهار طبقه در پردیس ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۶    
رهبر انقلاب تاکید کردند: دنیای اسلام باید از لحاظ علمی قوی شود تا آمریکا نتواند به آن باید و نباید بگوید. نخبگان یک حرکت عظیم فکری برای بازگشت جهان اسلام به قله تمدن بشری آغاز کنند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۶    
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان از مصدومیت شش نفر در حوادث مختلف ناشی از طوفان شب گذشته اهواز خبر داد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۰    
جمعی از والدین دانش آموزان اهوازی نسبت به دیر اعلام کردن تعطیلی مدارس این شهر انتقاد کرده و خواستار توجه جدی مسئولان به این امر شدند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۰    
مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر امام خمینی(ره) گفت: با پایان فصل برداشت نیشکر ، امسال 100هزار تن شکر سفید در این مجتمع تولید و برای نخستین بار از زمان بهره برداری در دهه 80 به ظرفیت اسمی رسید.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۱:۳۰    
دادستان آبادان از تشکیل پرونده کیفری برای موضوع چیدن موی سر دانش آموز دختر توسط یکی از معلم های این شهرستان خبر داد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۱۱:۳۰    
در اثر تندباد شب گذشته شاهد وقوع آسیب های فراوانی در نقاط مختلف شهری و روستایی بر روی شبکه برق اعم از فشار متوسط و فشار ضعیف بودیم.