چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۰:۰۱May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای شوشان 16 اردیبهشت 1397 - shooshan.ir

شوشان 28 اسفند 1394 شوشان 30 اسفند 1395 شوشان 29 اسفند 1396 شوشان 31 فروردین 1397 شوشان 31 خرداد 1397 شوشان 31 تیر 1397 شوشان 31 مرداد 1397 شوشان 31 شهریور 1397 شوشان 30 مهر 1397 شوشان 30 آبان 1397 شوشان 30 آذر 1397 شوشان 30 دی 1397 شوشان 30 بهمن 1397 شوشان 28 اسفند 1397 شوشان 1 اردیبهشت 1397 شوشان 2 اردیبهشت 1397 شوشان 3 اردیبهشت 1397 شوشان 4 اردیبهشت 1397 شوشان 5 اردیبهشت 1397 شوشان 6 اردیبهشت 1397 شوشان 7 اردیبهشت 1397 شوشان 8 اردیبهشت 1397 شوشان 9 اردیبهشت 1397 شوشان 10 اردیبهشت 1397 شوشان 11 اردیبهشت 1397 شوشان 12 اردیبهشت 1397 شوشان 13 اردیبهشت 1397 شوشان 14 اردیبهشت 1397 شوشان 15 اردیبهشت 1397 شوشان 16 اردیبهشت 1397 شوشان 17 اردیبهشت 1397 شوشان 18 اردیبهشت 1397 شوشان 19 اردیبهشت 1397 شوشان 20 اردیبهشت 1397 شوشان 21 اردیبهشت 1397 شوشان 22 اردیبهشت 1397 شوشان 23 اردیبهشت 1397 شوشان 24 اردیبهشت 1397 شوشان 25 اردیبهشت 1397 شوشان 26 اردیبهشت 1397 شوشان 27 اردیبهشت 1397 شوشان 28 اردیبهشت 1397 شوشان 29 اردیبهشت 1397 شوشان 30 اردیبهشت 1397 شوشان 31 اردیبهشت 1397 
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۰۱    
عضو کرسی مطالعات راهبردی محیط زیست شورای عالی امنیت ملی گفت: انتقال های خاموش و نامریی که به بهانه 'حق ما' و شعار افزایش اشتغال در مسیر رودخانه های کارون ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۴:۱۶    
مراسم گرامیداشت روز خوزستان در ششمین روز برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۲:۱۶    
روز یکشنبه آیین عملیات اجرایی تعریض جاده هپرو تا آب انارک و افتتاح فاز نخست آبرسانی به دهستان هپرو از توابع شهرستان باغملک امروز با حضور کیامرث حاجی زاده مدیر کل مدیریت بحران استانداری و جمعی از ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۱:۲۹    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه مردم خوزستان حق بزرگی بر کشور دارند، گفت: موقعیت خوزستان استراتژیک است و جزو حیاتی ترین مناطق کشور به شمار می رود.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۲۰:۱۹    
شوشان خرمشهر: تیم کارون اروند به رقابت های لیگ دسته اول صعود کرد. امروز مرحله نیمه نهایی لیگ دسته دوم بود. تیم کارون اروند با نتیجه 2-0 بر تیم گیلانمهر فومن غلبه کرد ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۹:۳۵    
دو تن از نمایندگان اصولگرای مجلس در نطق های امروز خود، درباره وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم، مطالبی را خطاب به رئیس جمهور عنوان کردند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۹:۳۵    
پیر ریسیان تهیه کننده فرانسوی و یکی از گزینش گران بانفوذ و سابق جشنواره فیلم کن در سن 81 سالگی از دنیا رفت.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۹:۳۵    
حسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار، درباره گلایه حسن روحانی از ناامیدی برخی اعضای کابینه به نامه نیوز گفت: آقای روحانی مدیران خود را به کار و تلاش بیشتر تشویق می کند اما اگر آنها همراهی نکنند ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۹:۳۰    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: مردم نگران افزایش قیمت کالاهای اساسی همچون گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ در بازار نباشند ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۹:۳۰    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اظهار تأسف از فرافکنی های برخی از دولتمردان گفت: در حالی که دولت آمریکا از طریق اتاق جنگ خزانه داری این کشور با همزبانی اروپا با ملت ایران اعلام جنگ کرده ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۹:۳۰    
معصومه ابتکار؛ معاون زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری، در صفحه شخصی خود در توییتر از سخنان اخیر ضرغامی، رئیس سابق صدا و سیما در نقد رئیس جمهور به شدت انتقاد کرد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۹:۲۵    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه ای از ورود سامانه بارشی به کشور از عصر روز دوشنبه خبر داد و اعلام کرد: طی روز سه شنبه باران و رگبار در 14 استان کشور به وقوع می پیوندد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۹:۲۵    
خانواده های شهیدان رضا مرادی و رضا امامی -از شهدای ناجا در اغتشاشات بهمن سال گذشته در تهران- ظهر امروز (یکشنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کردند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۹:۲۰    
معاون اول رئیس جمهوری گفت : اخبار بدون مبنا و بی اساس درخصوص خرید و فروش ارز در بازار غیر رسمی منتشر می شود که منبع آن، مبهم و نامشخص است و نباید به این اطلاعات غیرصحیح اتکا کرد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۹:۲۰    
عصر امروز قیمت سکه تمام طرح جدید به دو میلیون و 90 هزار تومان و قیمت هر گرم طلای 18 عیار به 199 هزار تومان کاهش یافته است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۹:۲۰    
نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: علاوه بر نهادها و شخصیت هایی که در لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی به عنوان عضو شورایعالی مبارزه با پولشویی مشخص شده بودند ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۹:۲۰    
شبکه اسکای نیوز از زخمی شدن وزیر کشور پاکستان در حمله با سلاح گرم خبر داد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۹:۲۰    
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: سم های دیازینون ای سی 60 درصد و اتیون ای سی 47 درصد منتسب به شرکت رجا شیمی تقلبی است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۵    
وقتی ما به دادگاه مراجعه کردیم من را به عنوان وکیل آقای مطهری نپذیرفتند و گفتند باید وکیل روحانی باشد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۵    
دومین جلسه دادستانی تهران در سال 1397 با حضور تعدادی از معاونان دادستان و قضات زن این دادسرا به ریاست دادستان تهران برگزار شد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۵    
تمرین عصر امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال ایران با حضور تنها سه بازیکن زیر نظر کارلوس کی روش سرمربی تیم در زمین پژوهشکده نفت برگزار شد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۹:۱۰    
رعنا (دختر چشم آذر) روی سن گفت پدر حقت را می گیرم. وقتی پایین آمد از او درباره این جمله پرسیدم، به من پاسخ داد پدرش به او گفته حقم را بگیر .
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۹:۰۰    
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تلاش کنیم تصویری مثبت از استان به نمایش بگذاریم زیرا در مقایسه با میزان رشدی که در این استان مشاهده می شود سیاه نمایی معنایی ندارد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۸:۵۵    
تیم کشتی فرنگی دانش آموزی استان خوزستان که به نمایندگی از کشورمان در پیکارهای قهرمانی جهان در مراکش حضور یافت با کسب پنج طلا و سه نقره قهرمان جهان شد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۸:۳۵    
سخنگوی دولت گفت: در حال رصد همه نیازهای ارزی برای وارد کردن آن در سامانه نیما و تخصیص ارز هستیم.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۸:۳۵    
شاید بسیاری از اهالی تهران خبر نداشته باشند که در فاصله ای نه چندان دور از پایتخت ایران، عراقی کوچک قرار دارد ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۸:۳۵    
ما با هم عهد و پیمان بستیم که به عقب برنخواهیم گشت.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۸:۳۰    
اجرای طرح تحول سلامت مانع از حرکت 700 هزار نفر از بیماران به زیر خط فقر شد و این طرح کمک شایانی به رفع مشکلات جامعه کرد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۸:۳۰    
علی کریمی پس از جلسه 6 ساعته با مدیران باشگاه سپیدرود رشت تصمیم گرفت به همکاری خود با این تیم پایان دهد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۸:۳۰    
وعده معاون وزیر کشاورزی درباره کاهش قیمت مرغ و گوشت قرمز از مهمترین اخبار اقتصادی امروز بود.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۸:۳۰    
روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: محمود حجتی یکی از نامزدهای موردنظر برای تصدی پست شهرداری پایتخت، انصراف خود را به صورت کتبی اعلام کرد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۸:۳۰    
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به انصراف دو تن از گزینه های شهرداری تهران گفت: با انصراف آقایان انصاری لاری و حجتی قرار نیست گزینه های جدیدی جایگزین این دو نفر شوند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۸:۲۵    
سالهاست که سینمای هند افراد بسیاری را در سراسر جهان طرفدار جذابیتهای خود ساخته و ایران نیز که از لحاظ فرهنگی و بعضا دینی شباهتهای زیادی با این سرزمین هزار رنگ دارد از این قاعده مستثنی نبوده است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۴:۴۰    
من از کسانی که علی رغم تکذیب ما اعلام می کنند که قطعاً داروی چینی وارد کشور می شود این ادعا را از طریق رسانه ها اثبات کنند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۴:۴۰    
دو محیط بانی که بر اثر اصابت گلوله به دست و بازو، زخمی و در بیمارستان بستری شده بودند پس از دو روز با بهبود نسبی از بیمارستان مرخص شدند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۴:۳۵    
آنها می خواستند فیلم درست کرده و به دختر معلوم الحالی داده تا او پخش کند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۴:۳۵    
بانک رفاه دلار و یورو نقد مردم را می خردتمامی شعب ارزی و نیمه ارزی بانک رفاه نسبت به خرید ارز مشتریان بصورت نقدی (اسکناس) به اسعار دلار آمریکا و یورو اقدام می کنند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۴:۳۰    
ای کاش پیش از شروع تبلیغات گسترده و تشویق مردم برای کوچ، زیرساخت های داخلی این پیام رسان ها فراهم و ایرادات آن ها به لحاظ فنی برطرف می شد. امروز فقط 11 هزار کانال مدارس کشور سردرگم شده اند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۵    
عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت:یکی از مواردی که در سیاست ایران به عنوان یک زخم همچنان باقی مانده، موضوع حصر آقایان موسوی و کروبی و خانم رهنورد است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۵    
من خبر را ندارم و منبع خبر نیستم من مثل شما از سایت ها خواندم اما امیدوارم این مشکلات حل شود.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۵    
اگر شورای صنفی نمایش تعداد کمتری فیلم اکران کند؛ مانند سال گذشته ما شاهد انباشت فیلم ها در پشت در اکران در نیمه دوم سال خواهیم بود.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۵    
زمانی به ویدئو اشکال وارد می شد و بعد به اینترنت و زمانی هم به خط رایتل و تماس تصویری؛ اما دنیا هر روز پیشرفت کرد و امروز به این نقطه رسید.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۵    
محسن هاشمی: تاکنون نیز نامه ای مبنی بر انصراف به هیأت رئیسه شورای شهر تهران نرسیده است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۵    
مردم از ما سئوال می کنند اگر رئیس جمهور مخالف فیلترینگ تلگرام است پس چرا برخی می گویند او مخفیانه موافقت کرده است اگر هم موافق است پس چرا می گوید با آن مخالف هستم.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۰    
توزیع یک هزارو 107تبلت و 166 لپ تاپ بین دانش آموزان مناطق زلزله زده و آموزش های حضوری در سه مرحله مناطق و شهرستان ها ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۰    
ایران همواره از غیر سیاسی بودن این بازار صیانت کرده است. سیاسی کردن بازار انرژی و اعمال محدودیت نه به نفع تولیدکننده و نه به نفع مصرف کننده است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۰    
در اثر ضعف و عدم نظارت و سوء عملکرد دولت دوازدهم حدود 6 میلیون نفر از مردم ایران گرفتار مصیبت موسسات مالی غیرمجاز و یا موسسات مجاز تابلودار شده اند ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۴:۲۰    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: به استناد قوانین برنامه ششم توسعه، نیاز نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش باید از دو دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی تامین شود اما با رایزنی ها ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۴:۱۵    
هر گونه مصوبه ای که به تصویب شورای عالی فضای مجازی می رسد تنها توسط دبیر شورای عالی فضای مجازی اعلام عمومی می شود.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۴:۱۵    
امسال به عنوان سال تنش آبی اعلام شده و تنش، یک مرحله قبل از بحران است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۴:۱۵    
حضرتی: رفع حصر قانوناً اعلام نشده، اما به وی گفته شده است که شما می توانید تردد کنید.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۰    
در سفری که سال گذشته به افغانستان داشتم با اشرف غنی رئیس جمهور این کشور دیدار داشته و در نهایت توافق شد که کمیته های پنج گانه ای برای بررسی موضوعات مختلفی بین ایران و افغانستان تشکیل شود ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۰    
به عنوان نمونه در حوزه صنعت خودرو طرح های مختلفی وجود دارد ولی اینکه کدام یک از این طرح ها مرکز و هسته اصلی فعالیت ها باشد، مشخص نیست ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۳۵    
تجهیزات ارتباطی و شنود مختلف، تجهیزات ویژه چک و خنثی، تسلیحات و تجهیزات یگان عملیات ویژه و همچنین لوزام و وسایل اطلاعاتی ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۳۵    
بنابر اعلام پلیس هند، این دختر نوجوان را درحالیکه والدینش در خانه حضور نداشته، ربوده و او را در جنگل های اطراف روستا مورد تجاوز قرار داده اند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۳۵    
نگاه کار شناسی ما می گوید تغییر مسیر کشتی کریستال عامل وقوع این سانحه است و دو ذی نفع سانچی و کریستال هم بر این باور هستند که اگر کشتی سانچی به کشتی کریستال راه عبور می داد شاهد وقوع این تصادم نبودیم.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۳۵    
20 سال پیش همسر اولم به خاطر یک بیماری لاعلاج فوت کرد و من را با یک دختر نوجوان تنها گذاشت. ما پیش از آن زندگی خوبی داشتیم، همسرم مهندس بود و بعد ازمرگش بیش از 15 ملک ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۳۵    
انسان ها در طول شب نیاز به نور دارند و چراغ های خیابانیِ جدید موجب شده همه افراد بیشتر در معرض نور آبی قرار گیرند و در نتیجه ساعت بیولوژیکی بدن مختل شود.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۳۰    
به گفته پارسایی، با توجه به گستردگی مباحث و اینکه در مواردی پاسخ ها برای نمایندگان قانع کننده نبود به نظر می رسد نیاز به برگزاری جلسات دیگری برای تبادل نظر وجود دارد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۳۰    
اتحادیه اروپا در ماه ژوئن سال جاری 15 هزار بلیط "اینتر ریل" بین شهروندان 18 ساله اروپا توزیع می کند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۳۰    
نمایندگان در ادامه جلسه علنی امروز - یکشنبه- مجلس شورای اسلامی با 139 رای موافق، 63 رای مخالف و 14 رای ممتنع از مجموع 232 نماینده حاضر به کلیات طرح تشکیل وزارت میراث فرهنگی ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۵    
رضاشاه به همراه اعضای خانواده اش ناگزیر به اقامت در موریس شد، برای حدودا پنج یا شش ماه و بعد از آن به ژوهانسبورگ پایتخت آفریقای جنوبی منتقل شد ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۵    
من که به قول کیفرخواست دادستان در دادگاه گفته ام به موسوی خیانت نمی کنم معلوم است که با حصر مخالفم ولی به این مسئله که آقای روحانی توان رفع حصر را دارد اعتقادی ندارم اما می گویم روحانی باید تلاشش را ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۵    
معاون سیاسی امنیتی دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: این متهم 37 ساله که از مدتها پیش به دلیل ارتباط با عوامل گروهک تروریستی منافقین تحت نظر بود پس از جمع آوری اطلاعات با دستور قضایی بازداشت شد و تحقیقات ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۰    
مردم بدانید طبق پیش بینی ها صد میلیارد دلار درآمد نفتی و غیر نفتی خواهیم داشت. مخارج ما 70 میلیارد دلار بیشتر نیست، پس ما با مشکلی روبرو نخواهیم شد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۱۵    
تا دهه چهارم زندگی مردان، پروستات به طور معمول عملکرد درست خود را حفظ می کند، بدون این که حتی متوجه آن باشید. اما با افزایش سن، احتمال تورم و بزرگ شدن پروستات نیز افزایش می یابد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۱۵    
شش مأمور پلیس سبزوار که در جریان تعقیب و گریز متهم فراری، سه نفر را با شلیک گلوله به قتل رسانده بودند در جلسه ای 4 ساعته محاکمه شدند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۱۰    
حجتی یکی از هفت گزینه تصدی شهرداری تهران در روزهای اخیر بود که با مخالفت دولت، پیوستن او به شهرداری تهران منتفی شد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۰۵    
قانون، کارگروه تشخیص مصادیق مجرمانه را مسئول این کار قرار داده نه قوه قضائیه را.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۲:۰۵    
وقتی خارج از ارادۂ دولت و مجلس تصمیم می گیرند و اجرا می کنند و غالب مردم هم عجالتا در صحنه حاضرند رییس مجلس از کدام آمادگی، کدام قانون و کدام مجلس صحبت می کند؟
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۵۵    
مردم ترجیح می دهند به جای شبکه های خشک و پر از برنامه های بدون جذابیت، شبکه نسیم را ببیند. شبکه ای که یک هدف دارد. خنداندن مردم.