چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۰:۰۰May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای شوشان 27 اردیبهشت 1397 - shooshan.ir

شوشان 28 اسفند 1394 شوشان 30 اسفند 1395 شوشان 29 اسفند 1396 شوشان 31 فروردین 1397 شوشان 31 خرداد 1397 شوشان 31 تیر 1397 شوشان 31 مرداد 1397 شوشان 31 شهریور 1397 شوشان 30 مهر 1397 شوشان 30 آبان 1397 شوشان 30 آذر 1397 شوشان 30 دی 1397 شوشان 30 بهمن 1397 شوشان 28 اسفند 1397 شوشان 1 اردیبهشت 1397 شوشان 2 اردیبهشت 1397 شوشان 3 اردیبهشت 1397 شوشان 4 اردیبهشت 1397 شوشان 5 اردیبهشت 1397 شوشان 6 اردیبهشت 1397 شوشان 7 اردیبهشت 1397 شوشان 8 اردیبهشت 1397 شوشان 9 اردیبهشت 1397 شوشان 10 اردیبهشت 1397 شوشان 11 اردیبهشت 1397 شوشان 12 اردیبهشت 1397 شوشان 13 اردیبهشت 1397 شوشان 14 اردیبهشت 1397 شوشان 15 اردیبهشت 1397 شوشان 16 اردیبهشت 1397 شوشان 17 اردیبهشت 1397 شوشان 18 اردیبهشت 1397 شوشان 19 اردیبهشت 1397 شوشان 20 اردیبهشت 1397 شوشان 21 اردیبهشت 1397 شوشان 22 اردیبهشت 1397 شوشان 23 اردیبهشت 1397 شوشان 24 اردیبهشت 1397 شوشان 25 اردیبهشت 1397 شوشان 26 اردیبهشت 1397 شوشان 27 اردیبهشت 1397 شوشان 28 اردیبهشت 1397 شوشان 29 اردیبهشت 1397 شوشان 30 اردیبهشت 1397 شوشان 31 اردیبهشت 1397 
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۹    
با توجه به بارش های مداوم و رها سازی آب سدها به سمت دریاچه ارومیه انتظار می رفت آب دریاچه ارومیه افزایش پیدا کند ولی متأسفانه تراز آن نسبت به سال قبل 18 سانتی متر کاهش یافته است ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۷:۰۹    
خواننده هورش بند در حالی که در آخرین مراحل ضبط و تولید تیتراژ برنامه جشن رمضان بود، دچار خونریزی حنجره شد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۸:۲۵    
شریعتی: خوشبختانه با اجرای این طرح تا کمتر از دو ماه آینده 650 هکتار از زمینهای دشت لالی تحت آبیاری مدرن قرار خواهد گرفت. این زمین ها در گذشته به صورت دیم کشت می شده است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۸:۰۰    
گروه سیاسی: مصطفی تاج زاده گفت: تا وقتی که مردم از یک جریان حمایت کنند، زنده است. امروز اصلاحات همچنان از حمایت قشر هایی از مردم بهره مند است؛ بنابراین تمام شدن کار اصلاح طلبان حرف درستی نیست.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۱۷:۴۹    
مهندس عالی پور: 655 میلیون بشکه نفت طی 10 سال آینده از میدان کرنج تولید خواهد شد
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۷:۵۴    
آیت الله بروجردی گفت: من زمانی به آقای دکتر قالیباف و بعد به آقایان دیگر هم گفتم که با کمک کردن آنان به خانۀ مداح ها و... مخالفم. بنده با کمک کردن شهرداری به مساجد مخالفم ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۹    
یک شرکت راه آهن در ژاپن، پس از آن که قطاری 25 ثانیه زودتر از زمان تعیین شده، ایستگاه را ترک کرد، از مسافران عذرخواهی کرده است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۷:۴۹    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه گفت: به رغم انجام جنایات توسط عوامل رژیم اسرائیل و انتقال سفارت آمریکا به قدس، به هیچ وجه اجازه غصب قدس را نخواهیم داد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۷:۲۹    
وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران گفت: سوریه پس از هفت سال دست و پنجه نرم کردن در بحران و جنگ هم اکنون در مرحله جدیدی قرار گرفته و ایران در دوره سازندگی این کشور نقش مهم و تاثیر گذاری خواهد داشت.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۷:۲۹    
معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی در مراسم اعطای گواهینامه نشان ملی مرغوبیت از برگزاری سی امین نمایشگاه ملی صنایع دستی در شهریورماه جاری خبر داد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۷:۲۹    
نخست وزیر انگلیس، صدراعظم آلمان و رئیس جمهور فرانسه با صدور بیانیه ای مشترک خواستار حفظ برجام و در عین حال مقابله با برنامه موشکی ایران و فعالیت های منطقه ای ایران شدند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۷:۲۹    
تیم ملی فوتبال ایران در جدیدترین رده بندی فیفا در رده 36 جهان و اول آسیا ماند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۷:۱۹    
دانش آموزان روستای سماقان از توابع بخش نمشیر بانه هنگام بازگشت از اردوی تفریحی دچار حادثه شده و متاسفانه این حادثه یک فوتی و هشت نفر زخمی در برداشته است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۷:۱۹    
در پی افزایش قیمت برخی خودروسازان داخلی که منجر به نارضایتی مردم شده است، وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که افزایش بیش از 9/6 درصدی قیمت خودروهای داخلی مجاز نیست.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۷:۱۴    
بر اساس برآوردهای تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، شرکت اپل در طول سالهای 2018 و 2019 میلادی، تنها موفق به فروش 220 میلیون دستگاه گوشی آیفون خواهد شد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۷:۱۴    
در پی درگذشت گوینده خبر قاسم افشار محمد صالح علا در اعتماد نوشت:
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۷:۱۴    
وزارت خارجه ترکیه محکومیت بانکدار ترک در ایالات متحده را به جرم نقش داشتن در کمک به ایران برای دور زدن تحریم ها مورد انتقاد قرار داد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۷:۰۴    
نخست وزیر اقلیم کردستان عراق با بیان اینکه کردها حق دارند در ساختار جدید دولت آتی عراق به منصب حاکمیتی دست یابند گفت: در صورتیکه کردها به حق و حقوقشان دست نیابند عراق رنگ ثبات را نخواهد دید.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۶:۵۹    
به من ربطی ندارد! پیگیری کنم که چه شود؟ من دادگاه هستم؟ قاضی هستم؟ چه هستم؟
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۶:۵۹    
رهبر انقلاب با صدور حکمی حجت الاسلام آقای حاج شیخ لطف الله دژکام را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز منصوب کردند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۲۰    
قیمت طلا پس از این که در معاملات روز گذشته به پایین ترین قیمت امسال سقوط کرد، روز پنج شنبه تحت تاثیر ابهامات ژئوپلیتیکی و ضعف ارزش دلار اندکی افزایش یافت.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۲۰    
وزیر نیرو در دیدار با وزیر اقتصاد و انرژی جمهوری فدرال آلمان گفت: فعالیت 120 شرکت آلمانی در ایران ادامه پیدا می کند و زیمنس نیز به تعهدات قراردادی با ایران پایبند خواهد بود.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۲۰    
فراز رابعی مدیرکل دفترمطالعات پایه شرکت مدیریت منابع آب تهران بااشاره به خشکسالی در کشور طی ده ساله گذشته ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۲۰    
صحنه سیاسی ایران از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی تاکنون محل مواجهه و مقابله دو جریان اصلی بوده که در دهه اول انقلاب تحت عنوان چپ و راست شناخته می شدند و در ادامه سیر تحولات سیاسی و حزبی در جمهوری ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۱۵    
صدر اعظم آلمان بر این باور است که کشورهای اتحادیه اروپا در خصوص این مساله اتفاق نظر دارند که توافق هسته ای ایران کامل نیست.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۱۵    
عضو ناظر مجلس در شورای حقوق و دستمزد از اجرای امتیازات فصل دهم برای کارمندان برخی از دستگاه ها خبر داد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۱۵    
ماموران گمرک جمهوری اسلامی ایران، یک باند قاچاق انسان را منهدم کردند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۱۵    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی ها برای آنکه آبروریزی اعتماد به آمریکا را لاپوشانی کنند، آتش زدن پرچم این کشور در مجلس را بهانه می کنند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۱۰    
روز گذشته عده ای از مردم کازرون در اعتراض به موضوع جدا شدن بخش هایی از این شهر تجمعی برگزار کردند که اخبار ضد و نقیضی از این تجمع به گوش می رسد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۱۰    
قائم مقام بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: مردم برای تامین اقلام مورد نیاز ماه مبارک رمضان، نگران نباشند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۱۰    
سازمان سنجش اعلام کرد: مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 97 پایان می یابد و این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۵:۰۵    
بزرگترین شرکت کشتیرانی جهان از توقف فعالیت های خود در ایران خبر داد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۴:۵۵    
استانداری خوزستان در اطلاعیه ای اعلام کرد که تاکنون در رابطه با تغییر ساعت اداری تصمیمی اتخاذ نشده است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۴:۵۰    
معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان با بیان اینکه آقای موسوی دیگر مالک گروه ملی فولاد ایران نیست، گفت ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۴:۴۵    
تا زمانی که نظارت ها به معنی کارآمد و واقعی شکل نگیرند، فساد مهار نمی شود. مرتضوی به کشور ظلم های زیادی کرد و در دستگاه قضایی هم بود، هنوز تکلیف ایشان مشخص نشده.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۴:۴۱    
آزاده شمس - روزنامه شرق یکی از مسائل اخیرم در باب زندگی دانشجویی در لندن، نام دادن به جایی است که در آن زندگی می کنم؛ در انگلیسی اسمش university housing است ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۳۰    
تک تیراندازان اسرائیلی در یک روز بیش از 2000 معترض فلسطینی غیرمسلح را مورد اصابت قرار دادند، پاسخ سعودی در آستانه ماه رمضان؟
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۳۰    
حدود یک ماه از انتشار فیلم برخورد خشونت آمیز گشت ارشاد در یکی از پارک های تهران می گذرد اما همچنان واکنش ها دراین باره ادامه دارد ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۳۰    
در حالی که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تهدید کرده که متحدان کشورش را در صورت ادامه تعاملات تجاری با ایران مجازات می کند، تهران از کشورهای اروپایی برای پایبندی به برجام تضمین خواسته است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۲۰    
می خواهم قبل از اعدام تنبوری بنوازم برای دل های شکسته مردم مناطق زلزله زده. تنبوری بنوازم که همپای هوره اشک بازماندگان را در ماتم غم ازدست رفتگان زلزله درآورد ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۱۵    
از 18 تا ساعت 6 صبح 27 اردیبهشت 22 استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز،ایلام،چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، رضوی و شمالی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، کرمانشاه ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۱۵    
مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا همچنین به کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در اوایل همین ماه گفته است که واشنگتن در صورتی نام پیونگ یانگ را از لیست کشورهای حامی تروریسم خارج می کند که این کشور مهمات ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۱۵    
اکنون ادارات ما برای پاسخگویی به نیاز مردم در شرایطی قرار دارند که آن شرایط، درهای بسته است. این امکان وجود ندارد که با مدیرکل سازمان و رئیس اداره ای مستقیم ارتباط برقرار شود ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۱۵    
احمد توکلی: وقتی مردم برای دریافت وجوه خود اقدام کردند، بانک انصار هر میزان پول که می خواست، می داد. مردم وقتی مطمئن شدند پولشان داده می شود، پول ها را برمی گرداندند. ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۱۵    
مریم ممبینی، همسر کاووس سیدامامی که به تازگی در بیمارستان بستری شده، حال مساعدی ندارد. فرزندان او پیش تر ایران را ترک کرده اند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۱۵    
رحیمی انارکی با بیان اینکه براساس مطالعات انجام شده از سوی شرکت بازآفرینی شهری ایران درحال حاضر بیش از 140 هزار هکتار بافت فرسوده در 544 شهر کشور وجود دارد ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۱۰    
معتقدم تغییرات زیاد خواهد بود حتی در نواب رئیس هم تغییر را شاهد خواهیم بود. البته آقای پزشکیان می ماند اما احتمال تغییر آقای مطهری خیلی زیاد است.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۱۰    
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور در سخنانی در آنکارا سازمان ملل را به دلیل عدم پاسخگویی به استفاده مداوم اسرائیل از نیروهای مرگبار علیه معترضان فلسطینی "تمام شده" توصیف کرد.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۲:۱۰    
ما امروز در دو جبهه در حال جنگ تمام عیار هستیم.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۲:۰۵    
او درباره اینکه تصمیم دارد همچنان با لباس بندری در محل کار خود حاضر شود، اظهار کرد: فکر می کنم برای ادامه انجام این کار هنوز تردید دارم و همچنان باید منتظر بازخوردهای مثبت و منفی باشم ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۵۵    
عصر ایران - سالگردِ خسته، با برجام شکسته، قرار اما نگسسته ؛ این تیتر قافیه دار و متفاوت را هفته نامۀ امید جوان برای شمارۀ جدید خود برگزیده که هر چند تاریخ 29 اردیبهشت 1397 دارد ولی امروز منتشر و ...
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۲۰    
امام جمعه خرمشهر گفت: سفره افطار به میزبانی مقام معظم رهبری در خرمشهر برپا می شود.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۰۰    
سردار حیدر عباس زاده گفت: 237 میلیون ریال اسکناس جعلی در شهرستان اهواز کشف و 9 جاعل در این رابطه دستگیر شدند.
شوشان   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۵۵    
حکایت دیروز و امروز نیست. حکایت خشکسالی و بی توجهی به سرزمین زعفران و زرشک و اناب آنقدر کهنه شده که دیگر اهالی آن خود را فرزندان یتیم ایران می دانند ...