جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۴:۱۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجو 22 اردیبهشت 1400 - snn.ir

خبرگزاری دانشجو 27 بهمن 1393 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1394 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجو 29 اسفند 1398 خبرگزاری دانشجو 30 اسفند 1399 خبرگزاری دانشجو 31 فروردین 1400 خبرگزاری دانشجو 31 خرداد 1400 خبرگزاری دانشجو 31 تیر 1400 خبرگزاری دانشجو 31 مرداد 1400 خبرگزاری دانشجو 31 شهریور 1400 خبرگزاری دانشجو 30 مهر 1400 خبرگزاری دانشجو 30 آبان 1400 خبرگزاری دانشجو 30 آذر 1400 خبرگزاری دانشجو 30 دی 1400 خبرگزاری دانشجو 30 بهمن 1400 خبرگزاری دانشجو 1 اسفند 1400 خبرگزاری دانشجو 1 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 2 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 3 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 4 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 5 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 6 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 7 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 8 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 9 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 10 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 11 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 12 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 13 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 14 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 15 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 16 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 17 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 18 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 19 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 20 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 21 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 22 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 23 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 24 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 25 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 26 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 27 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 28 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 29 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 30 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دانشجو 31 اردیبهشت 1400 
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۷:۴۲    
یک مقام مسئول با اشاره به 2789 واحد تولیدی تحت تملک شبکه بانکی، گفت: دستورالعمل جلوگیری از تعطیلی واحد های تولیدی تحت تملک شبکه بانکی و موسسات مالی غیر بانکی در شورای پول و اعتبار است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۴:۲۱    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۶    
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، ظهر امروز شنبه 25 اردیبهشت با حضور در ستاد انتخابات کشور، در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۱:۳۰    
جمعی از دانشجویان ایرانی و افغانستانی سیستان و بلوچستان در محکومیت حمله تروریستی به مدرسه دخترانه سیدالشهدا کابل، در مسجد جامع زاهدان تجمع کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۱۷:۰۶    
نخست وزیر انگلیس ضمن ابراز نگرانی از تبادل آتش بین رژیم صهیونیستی و گروه های مقاومت فلسطینی، کاهش تنش فوری میان دو طرف را خواستار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۵    
دفتر بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری گزارش اولیه سانحه هواپیمای فوق سبک در اراک را ارائه کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۰    
ارزیابی عملکرد گروه های معارف اسلامی در بازه زمانی از مهر سال 1398 تا پایان شهریور 1400 آغاز شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۱۴:۱۵    
در طول 24 ساعت گذشته، 297 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 76 هزار و 231 نفر رسید.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۱۴:۱۲    
مالک کارخانه سبلان پارچه از بازگشت رونق تولید پس از ورود قوه قضاییه به وضعیت این کارخانه خبر داد و گفت: 1200 نفر نیروی کار جدید برای اشتغال در این کارخانه دعوت شده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۱۴:۰۶    
سامانه امضا و تأیید الکترونیکی صورت جلسات دفاع از پروپوزال، پایان نامه و رساله های دانشگاه تهران راه اندازی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۱۴:۰۰    
معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی گفت: با فرض تداوم کرونا برای یک سال دیگر برنامه های جدیدی، چون آموزش هوشمند و تربیت انبوه متخصص هوش مصنوعی را در دستور کار خود داریم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۱۳:۱۵    
بررسی وضعیت مصدومان پرسپولیس نشان می دهد که سه نفر از آنها به احمال فراوان مشکلی برای همراهی تیمشان در داربی پیش رو ندارند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۶    
محققان دانشگاه کلمبیا موفق به تولید کوچک ترین سیستم تک تراشه ای جهان شدند که با استفاده از سوزن قابل تزریق به درون بدن است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۶    
آخرین جلسه شورای راهبری جایزه جوان نوآور ماندگار با حضور سید محمودرضا آقامیری رئیس شورای راهبری جایزه و دیگر اعضا برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۶    
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان گفت: پس از بازگشت این شرکت به بیت المال، تولید محصولات کشاورزی تا 20 درصد و محصولات لبنی تا 30 درصد این شرکت افزایش یافته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۰    
وزیر علوم در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن عیدسعید فطر گفت: عید سعید فطر تجلی خداخواهی، جشن دوری از معصیت و اوج امیدواری به مغفرت و رحمت الهی است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۱۱:۰۶    
معاونت علمی و فناوری قرار است در یک برنامه 5 ساله، 20 ماده اولیه محصولات آرایشی و بهداشتی را در کشور تولید کند تا 600 میلیون دلار ارزش افزوده را برای کشور به همراه آورد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۱۰:۴۵    
یکی از پایه گذاران جایزه سردار شهید حاج حسین همدانی گفت که طراحی جایزه انتخاب آثار برتر مدافعان حرم در زمان حیات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با هماهنگی ایشان انجام گرفته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۱۰:۴۲    
اعطای ثواب به نیکوکاران، خسارت گناهکاران، شباهت به روز قیامت و غفران گناهان از ویژگی هایی است که امیرالمؤمنین در یک خطبه درباره عید فطر بیان فرموده اند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۶    
دو عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در زمینه داروشناسی و سم شناسی به جمع دانشمندان یک درصد پراستناد برتر دنیا پیوستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۱۰:۰۶    
یک شرکت خلاق با تاسیس سامانه پلاتو، پیدا کردن مکان مناسب برای انجام تمرینات هنری و تئاتری را برای متقاضیان تسهیل کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۰۹:۵۷    
دادستان عمومی و انقلاب تهران بر لزوم مقابله با جرایم و تخلفات انتخاباتی تاکید کرد و خواستار تعامل بیشتر نیروی انتظامی و دستگاه قضائی برای برقراری امنیت شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۰۹:۲۷    
روابط عمومی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام از کشف و ضبط محموله سلاح های تروریستی در غرب کشور خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۰۹:۰۶    
ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی تا کنون 30 مرکز درمانی و دانشگاهی را به دستگاه های دارای فناوری های پیشرفته حمایت تجهیز کرده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۰۲:۰۲    
آرش رضاوند، هافبک استقلال در دیدار با ذوب آهن از داور کارت زرد دریافت کرد و به علت سه اخطاره شدن دربی را از دست داد. اما پرسپولیس محرومی برای این دیدار نخواهد داشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۰۱:۵۰    
چنانچه مهدی قایدی موفق شود در دربی نود و پنجم دروازه پرسپولیس را باز کند، با رکورد فرهاد مجیدی برابری می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۰۱:۵۰    
آرمان رمضانی و محمد نادری که در این فصل از پرسپولیس جدا و به استقلال پیوستند، فرصت تقابل با تیم سابقشان را خواهند داشت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۰۱:۲۶    
محمد دانشگر در تمرین استقلال تیمش حضور داشت و برای لحظاتی نیز با فرهاد مجیدی به خوش و بش پرداخت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۰۰:۴۱    
حجت الاسلام و المسلیمن دکتر حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طی پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان تبریک گفت.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۰۰:۳۵    
رییس جبهه تحول خواهان انقلاب اسلامی تاکید کرد: مذاکرات وین هربه جناح رقیب برای پوشاندن ناکامی های دولت در هشت سال اخیر است و مردم باید نسبت به این موضوع هوشیار باشند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۰۰:۱۷    
دکتر مرتضی فاضلی دبیر "پویش ملی در بهشت" گفت: تاکنون به همت دفاتر نهاد در دانشگاه های سراسر کشور، 1318برنامه در قالب ها و موضوعات دینی و قرآنی متنوع طراحی و برگزار شده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۰۰:۱۱    
دکتر خداییان خطاب به مدیران کل ادارات ثبت اسناد و املاک استان ها، گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و واحد های اجرایی نباید به نحوی عمل کنند که اقدام آن ها منجر به تعطیلی کارخانجات شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۰۰:۰۵    
در دیدار سفیر سوییس با رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بر تعاملات ایران و سوییس در زمینه مالکیت معنوی تاکید شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۰۰:۰۵    
هر مسلمانی باید مبلغ یا مالی را که اسلام مشخص کرده، در روز عیدفطر به قصد قربت پرداخت کند تا صرف رسیدگی به امور فقرا و دیگر موارد معین در فقه اسلامی شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۲۳:۵۶    
بر خلاف تصورات، رابطه جیجی بوفون و آندره ا پیرلو در رختکن یوونتوس تعریف چندانی نداشته است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۲۳:۲۶    
زین الدین زیدان یکی از اصلی ترین گزینه های جانشینی آندره آ پیرلو در یوونتوس محسوب می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۲۳:۱۱    
مدیران چلسی علاقمند به ادامه همکاری در طولانی مدت با توماس توخل هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۲۳:۱۱    
رئیس کمیسیون ویژه جمعیت مجلس گفت: اکنون خانه ها متراژ های کوچکی دارند و امکان سه فرزند آوری نیست، اما این تمهید در نظر گرفته شده تا کسانی که فرزند سوم شان به دنیا می آید در یک زمین حداقل 150 متری ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۲۳:۰۸    
با فرا رسیدن عید فطر، مسلمانان روزه دار لازم است که در صبح روز عید نماز این روز را اقامه کنند؛ نمازی که در زمان حضور امام (ع) واجب است و در غیبت او نیز مستحب است که به صورت جماعت اقامه شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۲۳:۰۸    
شبکه دو سیما به مناسبت عید سعید فطر برنامه دست در دست را با همراهی مهمانان مختلفی پخش می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۲۳:۰۳    
همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر، برنامه های زنده و نمایش های ویژه از آنتن رادیو نمایش پخش خواهد شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۲۳:۰۳    
زلاتان، ستاره 39 ساله و سوئدی دیگر در ادامه این فصل در ترکیب میلان بازی نخواهد کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۲۲:۵۰    
تابلوی حدیث سلسله الذهب یا شرط توحید اثر حسن روح الامین در آستانه عید فطر با حضور سید عباس صالحی و جمعی از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل این وزارتخانه رونمایی و نصب شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۲۲:۴۷    
پخش مستند گاندو 1 که قرار بود از شبکه سه سیما به روی آنتن برود، منتفی شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۲۲:۳۵    
مهدی فضائلی ، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب روایتی از نظر رهبر انقلاب درباره کاندیداتوری سیدحسن خمینی مطرح کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۲۲:۳۲    
سوینا (سینمای نابینایان) هر ماه، نسخه ویژه نابینایان دو فیلم سینمایی کلاسیک خاطره انگیز را با همراهی هنرمندان منتشر می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۲۲:۲۶    
برنامه "خندوانه" در حالی از امشب قسمت های جدید خودش را روی آنتن می برد که هم فوتبالی های شاخص حضور دارند و هم بازیگران طنازی می کنند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۲۲:۰۲    
یکی دیگر از کار هایی که در پایان دوره شورا ها شنیده و دیده می شود تعریف پروژه های کوتاه مدت بدون کاربرد شهری از سوی شورای شهر هاست.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۲۱:۴۷    
دو بازیکن استقلال به دربی جمعه نمی رسند و از دیدار حساس مقابل پرسپولیس محروم هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۲۱:۴۷    
ویدیوکلیپ "نور دل ها" شامل بیانات مهم رهبر حکیم انقلاب به مناسبت عید سعید فطر، از سری تولیدات ویدیویی "نشان" توسط فرهنگ سرای ابن سینا تولید و منتشر شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۲۰:۵۶    
یک پژوهشگر حوزه زنان توصیه کرد در این دوره از انتخابات، علم دفاع از کرامت زنان توسط نامزد جامعه انقلابی بلند شود و گفت ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۲۰:۵۰    
معاون درمان وزارت بهداشت، با اشاره به روند کاهشی ابتلا به کرونا در کشور، گفت: این روند در تهران به کندی پیش می رود و ما نگران تعطیلات پیش رو هستیم.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۲۰:۰۵    
سردار علیرضا لطفی، رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه طلافروشی های غرب استان تهران توسط کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۹:۵۶    
سرمربی تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین امروز از حضور یک مشاور ایتالیایی در این تیم خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۹:۴۷    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ با توجه به فرا رسیدن ایام عید سعید فطر و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در راستای منع تردد بین شهری در تاریخ های اعلامی بیان داشت متاسفانه شاهد آن ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۹:۴۱    
130 نفر داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در مجموع تا پایان روز دوم برای ثبت نام به وزارت کشور مراجعه کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۹:۲۶    
جنبش های مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و جهاد اسلامی از فلسطیینی ها خواستند که به سمت مسجدالاقصی برای شرکت در نماز عید سعید فطر در روز پنج شنبه بروند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۷    
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حضور نمایندگان رسانه های گروهی برگزار شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۱    
مدیر دفتر برنامه ریزی پژوهشگاه قوه قضاییه گفت: با توجه به برنامه های کلان رئیس قوه قضاییه، ضروری است پژوهشگاه قوه قضاییه نیز به عنوان رکن تصمیم ساز و محور نظام پژوهشی آن، ضمن تحول درونی ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۸:۳۵    
منابع کسب درامد جهت ارائه و عدالت در توزیع خدمات شهری، یکی از معضلاتی است که مدیریت شهری سالهاست که با آن دست به گریبان است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۸:۳۲    
جانشین پلیس پیشگیری پایتخت جزئیات دستگیری متهم پرونده آدم ربایی بوشهر را تشریح کرد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۸:۳۲    
فرهنگیان جوان در دیدار با سفیر افغانستان مراتب تسلیت و همدردی خود را با خانواده دانش آموزان مدرسه سیدالشهدا افغانستان اعلام کردند
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۰    
کارشناس مسائل بین الملل در پاسخ به این سوال که در مورد مذاکره وین الان چه تضمینی وجود دارد که آقایان اهداف انتخاباتی و حزبی را فدای منافع ملی نکنند ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۰    
امروز بیست و ششمین عملیات انتقال قلب پیوندی از سوی سازمان اورژانس کشور انجام شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۱    
فرهاد مجیدی تصمیم دارد آلبرت سانچز مربی آکادمی اسپانیول را به عنوان دستیارش در استقلال به تهران بیاورد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۵    
شنیده های حاکی از این است که فشارها به محمدرضا عارف برای کاندیداتوری از سوی گروه های مختلف اصلاح طلب از جمله برخی روحانیون این جریان زیاد شده و به نظر می رسد عارف در روزهای آینده در انتخابات ثبت نام ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۵    
وقتی به صفحاتشان سر می زنیم ابتدا چشممان به عکس های خانوادگی می خورد که همگی با لباس های زیبا و در محیط های رنگارنگ گرفته شده است ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۵    
فرهاد مجیدی برای پست هافبک وسط تیمش مشکلاتی را تجربه می کند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۲    
به همت بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام، 3 هزار بسته پروتئینی در پویش نذر افطار درمناطق محروم تهران توزیع شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۲    
با هدف الگوسازی و تکریم افراد شاخص در حوزه های مختلف علوم پزشکی، شیوه نامه همکاری بین پنج نهاد آموزش پزشکی تدوین شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۶    
معاون فنی گمرک از دپوی 200 تن گوشت منجمد در گمرک تهران خبر داد که امکان دریافت مجوز برای آن وجود ندارد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۰    
معاونت علمی با برگزاری جلسات و اتکا به توانمندی شرکت های دانش بنیان در حوزه های مختلف انرژی به ارتقای تاب آوری ملی و رقابت پذیری بین المللی آن ها می پردازند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۴:۴۷    
نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در بیانیه های جداگانه، با تهدید گروه های مقاومت فلسطینی در نوار غزه، گفتند حملات به این منطقه را افزایش می دهند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۴:۴۱    
با تصویب هیئت وزیران، کمک هزینه مسکن کارگران مشمول قانون کار از ابتدای فروردین ماه سال 1400، ماهانه مبلغ 4 میلیون و 500 هزار ریال تعیین شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۴:۴۱    
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از برگزاری غیرحضوری امتحانات پایانی دانش آموزان استثنایی پایه نهم خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۴:۴۱    
نماینده بسیج دانشجویی استان فارس گفت: آیا امام جمعه شیراز از شرایط حاکم بر معادن استان آگاه هستند؟ آیا مطلعند که معادن به عنوان حقوق انفال با رانت و ویژه خواری به بخش خصوصی واگذار می شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۵    
هافبک شماره 8 استقلال به بازی با پرسپولیس خواهد رسید تا خیال فرهاد مجیدی راحت شود.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تصویب پیشنهاد افزایش حق مسکن کارگران از 300 هزار تومان به 450 هزار تومان در هیات دولت خبر داد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۶    
پیشکسوت استقلال گفت: هر تیمی در بدست آوردن کمربند میانی زمین بهترین عملکرد را داشته باشد قطعا پیروز میدان خواهد بود که امیدواریم این برد، با وجود بهترین مهره های لیگ که در اختیار ماست ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۰    
استاد اقتصاد گفت: اگر قیمت دلار در محدوده 24 هزار تومان حفظ می شد و حتی افزایش های تدریجی را شاهد می بودیم آسیب آن برای اقتصاد کشور خیلی کمتر از جهش ناگهانی نرخ ارز بعد از عبور از فضای انتخاباتی می ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۰    
یک بازیگر زن فلسطینی که همراه دیگر هموطنانش در حال اعتراض علیه اسرائیل در حین بیرون کردن مردم از خانه هایشان برای شهرک سازی بود، توسط اسرائیلی ها مجروح شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۰    
بنابراعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته 366 بیمار کووید 19 در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۰    
جمعی از روسای کانون ها و اعضای بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای کشور طی نامه ای از اقدامات قوه قضائیه در حوزه های تولید، اشتغال و کسب و کار قدردانی کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۷    
طبق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در سال 90 عید فطر دو روز (روز عید و فردای عید) تعطیل است. اما نکته جالبی در قانون مجلس وجود دارد این است که بر اساس آن اگر عید فطر پنج شنبه بود باید روز شنبه بعد از ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۱    
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اعلام انصراف قطعی دکتر محمد جواد ظریف از حضور در انتخابات ریاست جمهوری با واکنش منفی برخی از اصلاح طلبان حامی مشارکت او در انتخابات روبرو شده به گونه ای که بعضاً او را ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۱    
دانشجویان انقلابی استان خوزستان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین امروز 22 اردیبهشت ماه در میدان مولوی (سه گوش) اهواز تجمع کردند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۱    
جنگنده های رژیم صهیونیستی از صبح امروز در حال بمباران مستمر و شدید مناطق مختلف نوار غزه و هدف قرار دادن مقرهای دولتی و مناطق مسکونی هستند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۴:۰۵    
منابع فلسطینی از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودروی غیرنظامی در نوار غزه و شهادت چند فلسطینی خبر دادند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۴:۰۵    
مدیرعامل شرکت متروی تهران با اشاره به اینکه خط 10 مترو طولانی ترین خط برون شهری متروی پایتخت محسوب می شود ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۴:۰۵    
نمایندگان دانشجویان در کمیته ناظر بر انجمن های علمی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با رای دبیران انجمن ها انتخاب شدند.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۴:۰۲    
سخنگوی جبهه اصلاحات گفت: همه کاندیدا های جبهه اصلاحات ایران برای حضور در رقابت های انتخاباتی 1400 ثبت نام می کنند و تصمیم گیری این جبهه برای رسیدن به کاندیدای واحد به بعد از ایام ثبت نام موکول شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۴:۰۲    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز در پایان معاملات با رشد 4449 واحد روبرو شد.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۶    
دکتر هاشمیان بار دیگر تاکید کرد که پزشک اول علی انصاریان نبوده است.
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۶    
وزارت کشور در حالی از آمادگی خود برای برگزاری انتخابات الکترونیک گفته که تجربه ی موفقی از فرایند الکترونیک در ثبت نام داوطلبین انتخابات شورای شهر به جای نگذاشته و از طرف دیگر امتحانِ دستگاه های احراز ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۰    
شرکت نانوفرم و آپرسیا برای کمک به تولید فرمولاسیون های جدیدی دارو با کمک نانوذرات، وارد همکاری مشترک شدند تا با هم افزایی فناوری ها ...
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۳:۴۷    
مناظره سرپرستان دو تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران بر سر دو لباس شخصی اطراف دو تیم در برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب داغ تر شد!
خبرگزاری دانشجو   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۳:۴۱    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با محکومیت شدید جنایات رژیم صهیونیستی در یورش به مسجد الاقصی و شهادت دهها فلسطینی مظلوم در قدس شریف و سرزمین های اشغالی ...