پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۰:۵۸Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای تدبیر و امید 12 فروردین 1397 - tadbirvaomid.ir

تدبیر و امید 29 اسفند 1394 تدبیر و امید 1 فروردین 1395 تدبیر و امید 1 فروردین 1396 تدبیر و امید 31 اردیبهشت 1397 تدبیر و امید 31 خرداد 1397 تدبیر و امید 1 تیر 1397 تدبیر و امید 31 مرداد 1397 تدبیر و امید 1 شهریور 1397 تدبیر و امید 1 مهر 1397 تدبیر و امید 30 آبان 1397 تدبیر و امید 30 آذر 1397 تدبیر و امید 30 دی 1397 تدبیر و امید 1 بهمن 1397 تدبیر و امید 1 اسفند 1397 تدبیر و امید 1 فروردین 1397 تدبیر و امید 2 فروردین 1397 تدبیر و امید 3 فروردین 1397 تدبیر و امید 4 فروردین 1397 تدبیر و امید 5 فروردین 1397 تدبیر و امید 6 فروردین 1397 تدبیر و امید 7 فروردین 1397 تدبیر و امید 8 فروردین 1397 تدبیر و امید 9 فروردین 1397 تدبیر و امید 10 فروردین 1397 تدبیر و امید 11 فروردین 1397 تدبیر و امید 12 فروردین 1397 تدبیر و امید 13 فروردین 1397 تدبیر و امید 14 فروردین 1397 تدبیر و امید 15 فروردین 1397 تدبیر و امید 16 فروردین 1397 تدبیر و امید 17 فروردین 1397 تدبیر و امید 18 فروردین 1397 تدبیر و امید 19 فروردین 1397 تدبیر و امید 20 فروردین 1397 تدبیر و امید 21 فروردین 1397 تدبیر و امید 22 فروردین 1397 تدبیر و امید 23 فروردین 1397 تدبیر و امید 24 فروردین 1397 تدبیر و امید 25 فروردین 1397 تدبیر و امید 26 فروردین 1397 تدبیر و امید 27 فروردین 1397 تدبیر و امید 28 فروردین 1397 تدبیر و امید 29 فروردین 1397 تدبیر و امید 30 فروردین 1397 تدبیر و امید 31 فروردین 1397 
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۰۵:۳۷    
رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان زنجان گفت: رنگ گوشت قرمز، باید روشن و طبیعی بوده و به تیرگی متمایل نشده باشد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۸:۰۹    
پژوهشگران دانشگاه تگزاس در مطالعات اخیر خود دریافتند که شیوع افسردگی و اضطراب در افراد دارای تحصیلات عالی بیشتر بوده و در این میان زنان آسیب پذیرتر بوده و به نسبت مردان بیشتر در معرض افسردگی و اضطراب ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۰۲:۲۷    
سایت فیفا در فاصله 71 روز تا آغاز برگزاری جام جهانی 2018 روسیه اقدام به روز شمار این رقابت ها کرده و هر روز به مناسبت تعداد روز باقی مانده یک واقعه مربوط به جام جهانی را مورد بررسی قرار می دهد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۲۲:۵۷    
سرهنگ رحیم شعبانی با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر برپایی بازی قمار در یک منزل مسکونی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۲۲:۴۸    
رییس پلیس راه شرق استان تهران افزود: بار ترافیکی شمال به جنوب از محور هراز به سمت تهران خارج شده و اکنون این محور دوطرفه است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۱:۰۲    
گستردگی تظاهرات به حدی بود که منابع وزارت خارجه عربستان سعودی در کمتر از 48 ساعت اعلام کردند ولیعهد عربستان دیگر قصد سفر به عراق را ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۰:۵۹    
همچنین به غیر از پروژه های فاینانس شده از طریق اوبربانک، پروژه هایی دیگری هم مانند سرمایه گذاری مشترک در زمینه خدمات مسافرتی ریلی از مسیرهای دیگری فاینانس شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۰:۴۴    
عشقی در خصوص موشک های یمنی شلیک شده به سمت عربستان هم صحبت کرد و مدعی شد پدافند هوایی عربستان همه آنها را هدف قرار گرفته است و برخی مجروحان پس از شلیک این موشک ها فقط به خاطر ترکش های آن بوده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۰:۳۸    
در این جلسه همچنین روند توزیع کارت شرکت در انتخابات، جلوگیری از خرید و فروش این کارت ها، رفع تمامی نارسایی ها و نیز توزیع کارت ها در استان های نینوا، الانبار و صلاح الدین مورد بررسی قرار گرفت.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۰:۱۷    
به وقت شام آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیاست که در اکران نوروزی 97 قرار دارد و مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۳ - ۰۰:۱۱    
مهدی زارع در خصوص زلزله 4.2 ریشتری شهر کیلان اظهار داشت: این زلزله در پهنه شمال گسل ایوانکی و پهنه گسل گرمسار و جنوب گسل مشاء رخ داده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۲۳:۵۳    
شبکه های لرزه نگاری مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه را با جزئیات زیر به ثبت رسانده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۲۳:۰۸    
به دنبال اتفاقات پیش آمده در زمان اکران دو فیلم لاتاری و مصادره در پردیس سینمایی تماشا و برخی اعتراضات تعداد محدودی از تماشاگران، تهیه کنندگان دو فیلم مصادره و لاتاری یادداشت های جداگانه نوشته اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۲۳:۰۵    
تیم فوتبال آاِک آتن یک شنبه شب در هفته بیست وششم سوپر لیگ یونان برابر پاناتینایکوس قرار گرفت و با سه گل مهمانش را شکست داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۲۲:۵۶    
دولت پایبند به قول هایی که مردم داده هست و وعده ها را قطعا پیگیری خواهد کرد. هر چند در این میان دولت نیازمند همراهی سایر قوا و نهادها نیز هست.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۲۲:۳۲    
سردار آزمون و یارانش در نخستین تست یکی از 12 ورزشگاه جام جهانی 2018 روسیه حضور داشتند. ورزشگاه اکاترینبورگ که مدتی قبل به صورت رسمی در اختیار فیفا و کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 روسیه قرار گرفته ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۲۲:۲۳    
این کمیته مدعی شده است که ذخایر گسترده ای از نفت شیل و نیز مقادیر زیادی از گاز در آب های عمیق کشف شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۲۲:۲۳    
در این مراسم که با حضور قادر قربانی اصل نماینده وزارتخانه های علوم و بهداشت و درمان ایران در حوزه کشورهای عضو معاهده شینگن و نیز جمعی از اساتید و دانشجویان زبان فارسی دانشگاه کپنهاگ و سازمان یوترن ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۲۲:۲۰    
واشنگتن مدعی است که در یمن نیروی زمینی ندارد و تنها به پشتیبانی و حمایت های اطلاعاتی از نیروهای تحت هدایت ائتلاف سعودی اقدام می کند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۲۲:۱۷    
طبق اطلاعات رسیده از وزارت نفت، تفاهم نامه همکاری میان شرکت آنسالدو ایتالیا و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، شرکت نفت و گاز پارس، شرکت نفت مناطق مرکزی و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۲۲:۱۴    
مراسم یکشنبه نخل یا (عید شعانین) روز یکشنبه در کلیسای سامبا در تفلیس برگزار شد. یکشنبه نخل هر سال یکشنبه قبل از عید پاک برگزار می شود و مسیحیان در کشورهای مختلف جهان، این روز را گرامی می دارند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۲۱:۵۶    
مسعود ده نمکی پوستر فیلم رسوایی1 را که در زمان اکران این فیلم اجازه چاپ پیدا نکرده بود، در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۲۱:۴۴    
نخست وزیر عراق تاکید کرد که نیروهای عراقی همه مناطق را تحت تصرف و سیطره خود درآورده اند و داعش هیچ پایگاهی در این کشور ندارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۲۱:۴۴    
در ادامه دیدارهای هفته جاری لیگ برتر انگلیس دو دیدار برگزار شد که در یکی از بازیها آرسنال با سه گل استوک سیتی را شکست داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۲۱:۴۱    
این افراد به دلیل بیمارهای تنفسی، چشمی و قلبی ناشی از طوفان گرد و خاک به بیمارستان ها، مراکز بهداشتی درمانی و پایگاه های اورژانس در منطقه سیستان مراجعه کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۲۱:۳۸    
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: در اثر این حادثه 3 نفر مصدوم شدند که یکی از این مصدومین به بیمارستان شهید لواسانی و 2 مصدوم دیگر به نیرو هوایی بعثت انتقال داده شدند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۲۱:۳۵    
از سوی کسانی که منتقد عملیات عفرین هستند، انتقاد قابل توجهی نسبت به کشتار اسرائیل در غزه نشنیده ام. این امر مشخصاً حاکی از فقدان صداقت در میان افرادی است که ما را زیر ذره بین گذاشته اند اما درباره ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۲۱:۳۵    
در سال های گذشته برگزاری این رزمایش عمدتا با واکنش تند و منفی پیونگ یانگ مواجه می شد ولی تا امروز رهبران کره شمالی واکنش خاصی نداشته اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۲۱:۳۵    
بازی های هفته سی ام لالیگا یک شنبه پیگیری شد و والنسیا برابر لگانس قرار گرفت. شاگردان مارسلینو با یک گل لگانس را شکست دادند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۲۱:۳۲    
بعد از گذشت 73 روز از گم شدن کوهنورد تبریزی در ارتفاعات میشو مرند، امروز (یک شنبه) پیکر این کوهنورد توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر و کوهنوردان هیأت کوهنوردی استان پیدا شد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۸:۱۷    
وضعیت این رودخانه بسیار نگران کننده بوده و پیش بینی می شود در خرداد ماه امسال آبدهی آن به صفر رسیده و کاملاً خشک شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۸:۱۷    
مشعل گفت: پیروزی در عفرین نمونه ای از اراده ترکیه است و اگر خدا بخواهد حماسه های بزرگی برای یاری امت خود ثبت خواهیم کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۸:۱۴    
الشباب یک پایگاه نظامی را هدف قرار داده بود و به گفته سخنگوی الشباب 59 نظامی اوگاندایی کشته شده اند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۸:۱۴    
در بیانیه وزارت کشور تونس آمده است که نیروهای مبارزه با تروریسم یک فرمانده داعشی را به هلاکت رساندند و عناصر دیگری از این گروه تروریستی را نیز زخمی کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۸:۱۱    
محسن رضایی و هیات همراه روز شنبه همزمان با سالروز ولادت امیرالمومنین (ع) از آخرین اقدامات اسکان موقت، شیوه های امدادرسانی و توسعه روستایی بازدید کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۸:۰۸    
روبین کازان در حضور بازیکن ایرانی اش برابر اورال مساوی کرد. روبین کازان یکشنبه در هفته بیست و چهارم لیگ یک روسیه برابر اورال قرار گرفت که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۸:۰۸    
مجتبی خالدی - سخنگوی سازمان اورژانس کشور- نیز اعلام کرد که با توجه به ارزیابی به عمل آمده در منطقه سرپل ذهاب، زمین لرزه 5 ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۸:۰۵    
حزب توسعه ملی ایران اسلامی، در آستانه آغاز فعالیت رسمی خود، یکی از ستون های مستحکم خود را از دست داد که با عضویت در هیات موسس، نقش مهمی در تاسیس حزب و در فرایند شکل گیری و سازماندهی آن ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۸:۰۲    
تجربه موفق چین و هند و برزیل و کره جنوبی، و در کشورهای اسلامی مالزی و ترکیه و عمان نمونه هایی از موفقیت در حرکت پایدار به سوی توسعه با حفظ ارزش های ملی، پیش روی جهانیان گذاشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۷:۵۹    
لاله صبوری عکسی از خودش در خیابان های کالیفرنیا در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۷:۵۶    
سحر زکریا این عکس را در اینستاگرامش منتشر کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۷:۵۳    
دلایل محکمی وجود دارد که نشان می دهد سلاح هایی که از سوی آمریکا و عربستان از زرادخانه های اروپای شرقی خریداری شد به جای استفاده در ارتش این کشورها، سر از مواضع و سنگرهای داعش درآورده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۷:۴۴    
خسرو حیدری بازیکن تیم استقلال تهران هم در این نشست خبری، حضور تماشاچیان در دیدار رفت برابر العین را یادآور شد که بدون حضور هواداران پیروزی آبی پوشان برابر العین غیر ممکن بود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۷:۴۱    
مسعود حبیبی همزمان با موج بازگشت مسافران نوروزی اظهارداشت: در حال حاضر تردد در جاده ها به اوج خود رسیده است و این مسئله افزایش احتمال تصادفات رانندگی را به همراه دارد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۷:۲۹    
دراین مدت با وجود ارتباط دولت با مدیر تلگرام در جهت فیلتر کانال هایی که مشوق ضد امنیت بودند مسئولان تلگرام با ایران همکاری نکردند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۷:۲۳    
با تلاش جستجوگران در ارتفاعات پازن پیر دنا طی روزهای گذشته بخش هایی از پیکرهای جان باختگان در محل سقوط هواپیمای پرواز تهران- یاسوج کشف شده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۷:۲۰    
با اعلام خلبان مبنی بر برخاستن دود از چرخ های هواپیما بلافاصله نیروهای اداره آتش نشانی و ایمنی زمینی فرودگاه به محل پارک هواپیما اعزام شدند و عملیات خنک سازی چرخ های شماره 2 و 6 هواپیما را آغاز کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۷:۱۷    
شبکه المیادین اعلام کرد که پرچم سوریه در مرکز شهر عین ترما در غوطه شرقی دمشق به اهتزاز درآمده است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۷:۱۷    
طبق اعلام مرکز لرزه نگاری کشور، دقایقی قبل زلزله ای به بزرگی 3.4 ریشتر سرپلذهاب از استان کرمانشاه را لرزاند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۵:۱۵    
در این راستا، شندی کمی پیش از برگزاری کنفرانس در گفت وگو با خبرگزاری آناتولی گفت، این کنفرانس بازگرداندن اهالی عفرین به منازل خود را بررسی خواهد کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۵:۰۹    
ریاض منصور، نماینده فلسطین در سازمان ملل عمیقا از شکست شورای امنیت در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی ابراز تأسف کرد و گفت: آمریکا مانع شورای امنیت در انجام مسؤولیت هایش می شود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۵:۰۰    
در همین حال رییس هیات سازمان ملل متحد در افغانستان نیز در این زمینه اظهار کرد: تعیین زمان دقیق برای برگزار انتخابات به مقام های افغان این امکان را می دهد که از مرحله برنامه ریزی به سمت مرحله اجرا ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۴:۵۷    
تمامی شناورهایی که وارد این آب ها می شوند گواهینامه و مجوزهای لازم را دریافت کرده اند و چون این ماهی ها در آب های سرزمینی ایران هستند صیادان ایرانی مجوزدار برای صید آنها اقدام می کنند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۴:۵۴    
در رابطه با بانک های تخصصی نیز باید یادآور شد که در آخرین آمار منتشر شده بانک مرکزی بدهی حدود 43 هزار میلیارد تومان برای آنها در دی ماه سال قبل ثبت شده که نسبت به حدود 60 هزار میلیارد تومان دی ماه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۴:۵۴    
سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران با انتشار اطلاعیه ای نحوه خدمت رسانی این سازمان را در روزهای 12 و 13 فروردین تشریح کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۴:۵۱    
هنگام حضور در طبیعت از کندن بوته ها و خارها و همچنین آتش زدن آنها جدا خودداری شود و برای تهیه چای و پخت غذا استفاده از کپسول گاز پیک نیکی و یا زغال - که از قبل تهیه شده - توصیه می شود تا از وقوع آتش ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۴:۵۱    
بر این اساس مجموعه کلاه قرمزی ساعت20 از شبکه دو پخش می شود و بازپخش آن ساعت 24 و ساعت 15روز بعد خواهد بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۴:۴۲    
رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: همانطور که مدارس تا آخر روز پایان اسفند دایر بود از روز سه شنبه 14 فرودین نیز کار خود را آغاز می کند و خبرهای منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۴:۳۶    
سازمان فضایی ایران با استفاده از دو رصدخانه خود و در تعامل با سازمان همکاری های فضایی آسیا-اقیانوسیه (اپسکو) از حدود 2 ماه پیش و با نزدیک شدن به زمان ورود مجدد مدارگرد به جو زمین ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۴:۳۰    
وی به یورش نظامیان این رژیم به فلسطینی ها و شهید و زخمی کردن شمار زیادی از آنها اینگونه واکنش نشان داد: نظامیان اسرائیل کاری که لازم بود را انجام دادند!
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۴:۲۴    
امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از بخش های بازسازی شده مجتمع شهید سپهبد علی صیاد شیرازی (خزر آباد ساری) بازدید و تعدادی از ساختمان ها و ویلاهای نوساز این مجتمع را ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۴:۲۱    
طبق اعلام مرکز لرزه نگاری کشور، لحظاتی پیش، زلزله به بزرگی 5.3 ریشتر حوالی سرپلذهاب از استان کرمانشاه را لرزاند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۴:۱۸    
رییس پلیس شرق استان تهران اظهار داشت: ترافیک در محور فیروزکوه نیز در هر دو مسیر پر حجم و تردد خودروها با کندی مواجه است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۳:۴۸    
حتی اگر فردی از نظر روحی و روانی دچار مشکل باشد و آب و غذا نخورد، ما به عنوان مجموعه زندان تلاش می کنیم فرد را از نظر روحی و روانی بازسازی و ارشاد و شرایط مناسبی را برای وی فراهم کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۳:۲۴    
به مسافران و هموطنان عزیز توصیه می کنیم تا در روزهای پایانی تعطیلات بیش از پیش قوانین رانندگی را رعایت کنند و جداً از سبقت غیر مجاز و سرعت و شتاب پرهیز کنند و به ازای هر دو ساعت رانندگی 15 دقیقه ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۳:۱۸    
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور یکشنبه 12 فروردین به همراه استاندار استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی از دریاچه ارومیه بازدید کرد ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۳:۱۲    
این افراد شب گذشته، یازدهم فروردین ماه، به علت مصرف کباب باقی مانده از شب قبل، دچار مسمومیت شده و به درمانگاه یامچی مراجعه کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۳:۰۹    
آتش نشانان به محض حضور در صحنه شاهد ریزش و مدفون شدن کارگر در زیر خاک شدند که سریعا با رعایت اصول عملیات امداد و نجات و با آوار برداری سریع، به مصدوم دسترسی کرده و وی را از زیر اوار خارج کردند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۳:۰۶    
حمید هیراد که در رورهای گذشته از سوی عده ای از اهالی ترانه و شعر با اتهام هایی رو به رو شده بود و حملات تند در فضای مجازی را با اتهام سرسرقت ادبی و برخی موارد دیگر به خود می دید سرانجام سکوتش را شکست ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۲:۳۶    
افزایش بهره وری کشاورزی و صنعت مورد توجه قرار گرفته تا از آب محدود، بیشترین استفاده را در کشاورزی انجام دهیم ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۲:۳۰    
سردار حسین اشتری پس از بازدید از مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور - که پیش از ظهر امروز در شهرک آزمایش انجام شد - با حضور در جمع خبرنگاران افزود ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۲:۲۷    
می دانیم که نسف به دنبال پیروزی است چرا که با این پیروزی می تواند به صعود به مرحله بعدی امیدوار باشد. آنها با انگیزه برد به زمین می آیند.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۲:۲۷    
این در حالی است که مارتین گریفیتس پیش از سفر به یمن، در ریاض با عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهوری مستعفی یمن، علی محسن الاحمر، معاون وی و احمد عبید بن دغر، نخست وزیر مستعفی یمن دیدار کرده بود.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۲:۲۴    
این پیروزی بعد از آن به دست آمد که ارتش توانست صدها تروریست را از پای درآورده و مقرهای فرماندهی و تجمعات آن ها را هدف قرار دهد. ارتش راه های امنی را برای خروج ده ها هزار غیرنظامی ایجاد کرد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۲:۲۴    
با توجه به مسئولیت حاکمیت و وزارت جهاد کشاورزی و نظارتی که دامپزشکی بر عرضه این محصولات می کند، سعی کردیم در ماه های گذشته با واردات، نیاز کشور را تامین و کنترل کنیم.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۲:۲۱    
توجیهات اسرائیلی ها در شلیک گلوله های جنگی به تظاهرکنندگان فلسطینی بیش از آنکه شباهت به رفتار نظام های قانون گرا و دمکراتیک داشته باشد یادآور برخوردهای رژیم های خودکامه جهان سومی با مردمانشان است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۲:۲۱    
حسام الدین آشنا در بازدید از منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد و دیدار با محیط بانان این منطقه اظهار کرد: محیط زیست از ارکان توسعه پایدار است و حفاظت و حراست از آن نیاز است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۰۲:۱۲    
علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت یازدهم و فرزند آیت الله جنتی (دبیر شورای نگهبان) به مناسبت میلاد حضرت علی و روز پدر با انتشار عکسی از پدرش درباره او نوشت:
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۰۱:۵۷    
نجمه خدمتی نیز در تفنگ سه وضعیت با 10 پله سقوط در رده 26 و گلندش سبقت اللهی در تپانچه بادی با پنج پله سقوط در رده 17 قرار گرفته است.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۰۱:۵۴    
در ادامه دیدارهای هفته جاری لیگ هلند چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی ها آلکمار با 3 گل دن هاگ را شکست داد.
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۰۱:۴۸    
بذرهایی که در ایام پیش از نوروز مثل نارنج یا گندم کشت شده است به هیچ عنوان نباید در مناطق طبیعی رها شوند چرا که ممکن است گونه ای غیر بومی برای یک منطقه محسوب شوند ...
تدبیر و امید   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۰۱:۴۵    
در ادامه، بارسا چند فرصت گلزنی داشت که توپ از خط دروازه عبور نکرد. لیونل مسی در دقیقه 58 به جای عثمان دمبله وارد زمین شد ...